Recenze

koudycz (muž 36 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Jaguar XK

9.30 Uživatelé

Hodnoceno: 23× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Jaguar XK, foto 1 Jaguar XK, foto 2 Jaguar XK, foto 3 Jaguar XK, foto 4 Jaguar XK, foto 5 Jaguar XK, foto 6 Jaguar XK, foto 7 Jaguar XK, foto 8
Jaguar XK, foto 9 Jaguar XK, foto 10 Jaguar XK, foto 11 Jaguar XK, foto 12 Jaguar XK, foto 13 Jaguar XK, foto 14 Jaguar XK, foto 15 Jaguar XK, foto 16 Jaguar XK, foto 17 Jaguar XK, foto 18 Jaguar XK, foto 19 Jaguar XK, foto 20
 

Technické info

Přezdívka auta Jaguar XK Rok výroby 2010 Koupeno nové najeto [km]:24000 palivo: benzin počet válců: 8 objem [cm3]: 5000 výkon [kW]: 283 kroutící moment [Nm]: 515 zrychlení 0-100 km/h [s]: 5.5 počet rychlostí: 6 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 20 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 11

Popis vozu

Do tohoto auta jsem se zamiloval uz v roce 2006 kdy vyjela jeho prvni verze s 4,2 litrovym motorem na trh. Libil se mi design, ktery delal Ian Callumn, clovek ktery stoji i sa designem Aston Martinu a v ruznych recenzich /topgear apod/..Rikali ze aston ma sice dvanactivalec, ale jaguar se mu muze s xk/xkr co do rychlosti a vybavy smele rovnat a je levnejsi. Na zacatku roku 2010 jsem premyslel jake auto si poridit, aby s nim byla zabava a bylo zaroven prakticke, daly se v nem vozit notebooky, servery a dalsi veci. V hledacku jsem mel Nissan GT-R, ktery se mi nakonec nejak prestal libit. Na okruh urcite skvele auto, ale na kazdodenni provoz nevim nevim, dale maserati gt, ktere se mi libi vzhledove, ale bal jsem se servisu, Bentley gt, coz je dvanactivalec s dvema turby a hmonosti dve tuny takze papa vic nez je zdravo a audi R8, do ktere bych sel, kdybych nechtel auto ktere je take prakticke. Jeste jsem uvazoval nad Mercedesem CL 63 AMG, ale pak jsem potkal pana na benzince s bilym CLkem 63, projel se v tom asi deset minut a po kratkem rozhovoru s nim jsem se rozhodl ze muj vyber vyhraje Jaguar XK.

Zacal jsem tedy obepisovat nemecke dealery, protoze kupovat auto v CR za 30% vetsi cenu nez je v DE je zbytecnost. A asi po dvoumesicnim hledani jsem nasel jednu predvadecku s par stovkami najetych km, ktera mela modrou barvu, kterou jsem si pral, 19 palcova kola - chtel jsem 20palcova Kalimnos, svetlym interierem a tmavym drevem, chtel jsem svetle "figured ebony" (tusim..uz mi to vypadlo :)..Nicmene nemecky dealer rekl ze nic nebude problem. Ze kola a jine drevo objedna a za mesic bude auto hotove. V srpnu jsem si tedy jel do brna vyzvednout k prevozci z DE muj novy Jag a zatim jsem spokojeny. V zime je s tim sranda na snehu, ale kdyz na to clovek neslape tak je auto stabilni a da se s tim jet celkem kamkoliv krome cerstve zasnezenych hor.


Vybava:
aut. převodovka /razeni padly pod volantem/, sportovní podvozek, 4 x airbag, ABS, stabilizace podvozku (ESP), protiprokluzový systém kol (ASR), posilovač řízení, aut. klimatizace, tempomat, xenonové světlomety, natáčecí světlomety, litá kola, palubní počítač, satelitní navigace, indikátor parkování, bezklíčové startování a odemykání, senzor světel, senzor stěračů, aut. stavitelný volant při nástupu, multifunkční a vyhřívaný volant, telefon, el. okna, el. sklopná zrcátka, imobilizér, centrál dálkový, sportovní sedadla s dofukovatelnými bočnicemi a bederní opěrkou, potahy kůže, vyhřívaná a chlazená sedadla, el. seřiditelná sedadla, výškově nastavitelná sedadla, zadní světla LED, ostřikovače světlometů, otáčkoměr, originál autorádio, CD přehrávač, venkovní teploměr, vyhřívaná zrcátka, tónovaná skla, pevná střecha, dřevěné obložení

Silné stránky

Skvely motor, skvele vypada. Neustale pritahuje pozornost. Na to jak je ten motor silny ma relativne nizkou spotrebu. Je atmosfericky, zadna turba apod. Na cestovani po evrope je to auto jak delane.

Slabé stránky

Zatim sem na zadne neprisel. Snad jen ze na hory se s tim asi moc nemuze..:)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatim jsem byl jen v pruhonicich v servisu u charouze a celkem spokojenost. Jedine co mi trosku vadi je, ze tam clovek prijede v aute, ktere oni prodavaji za 2,5 milionu. Je tam na servisu takze hodinu ceka a oni mu ani nenabidnou kavu ci neco podobneho, ale to treba casem vychytaji.

Druha zkusennost je spise obecna.

Mam tam letni 20palcova kola. Vepredu tusim 255, vzadu 285.
chtel jsem kola na zimu. 18palcova a nastala dvoumesicni peripetie po ceskych servisech. Samozrejme ze servisy typu charouz, rokomotors apod tvrdili ze jedine originalni 18jaguari kola tam pujdou apod. Problem je v tom, ze jedno 18palcove jaguari kolo stoji 20tisic korun a guma dalsich 8, takze bych zaplatil za zimni kola cca 120 tisic korun, coz se mi opravdu nechtelo, vzhledem k tomu ze jsem mel limit padesat. Nakonec mi pomohli v jednom servisu za prahou, kde manualne vyzkouseli nekolik disku, zjistili ktere jdou a ktere nejsou pres prsty a nakonec tam jsou na zimu 19palcova kola se stejnym prumerem vepredu i vzadu a vzadu jsou navic 2cm podlozky.

Navic nemam jeste zkusennost s tim, kdy je auto v takovehle cenove relaci dele nepojizdne z duvodu bouracky apod...ale nekde jsem cetl ze by mel autorizovany prodejce/opravce zapujcit nahradni vuz ve stejne cenove kategorii. Coz mi slecna obchodnice u charouze hned vyvratila, ze to oni urcite neudelaji, tak bych docela rad vedel jak to bude pro pripadnou budoucnost resene.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Kupovano z nemecka. Dovazeno pres jednu brnenskou firmu. Spokojenost

lehky tunning

Vzhledem k tomu ze jsem si vybral takzvanou faceliftovanou verzi XK / s novym motorem, kruhovym volicem jako ma XF apod/..ocekaval jsem i ze tam budou defaultni doplnky, ktere byly treba ve starsim 2006 modelu XKR, nicmene jsem byl celkem nemile prekvapen ze tomu tak nebylo.

Predni grill byl plastovy, vrsek natreny na chrom a spodek cerny. Zakoupil jsem tedy oba dily chromovane.

Vydechy pred dvermi byly v barve karoserie a u stareho xkr byly take chromovane. http://img.netcarshow.com/Jaguar-XKR_Portfolio_2008_1600x1200_wallpaper_09.jpg
takze jsem je chromovane koupil take.

a nakonec jsem zakoupil chromovana zrcatka, ktera se mi ale nejak prestavaji libit a ten puvodni tmave modry kryt jsem od charouze (resp jeho techniku) pri vymene nedostal zpet, takze uz sem psal email jestli ho jeste maji. Uvidime.

Zakoupil jsem take zimni kola, protoze bych to auto mel rad alespon tri roky.

 

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Jaguar XK

Další vozy značky Jaguar



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:






Blesk.cz

Agáta udělala tlustou čáru za manželstvím s Prachařem: Bolelo to!

Agáta udělala tlustou čáru za manželstvím s…

Přestože ještě před pár dny Agáta Prachařová (35), tedy vlastně už zase Hanychová, mlžila o svém rozvodu, nyní…

Před podzimním splínem utečte do písmen, tyhle tituly dojmou, napnou, potěší!

Před podzimním splínem utečte do písmen, tyhle…

Babí léto nás ještě lehce pošťuchuje, ale co naplat – podzim je tady. A jak se zdá, stále ještě budeme spíš…

 

iSport.cz

Mizerný start United! Podlehli Crystal Palace, Leeds přestřílel Fulham

Mizerný start United! Podlehli Crystal Palace, Leeds…

Fotbalistům Manchesteru United nevyšel vstup do nové sezony anglické ligy. „Rudí ďáblové“ v prvním kole senzačně…

Famózní Pogačar v časovce Tour! Obral krajana a do Paříže dojede ve žlutém

Famózní Pogačar v časovce Tour! Obral krajana a do…

Slovinský cyklista Tadej Pogačar ovládl na Tour de France rozhodující horskou časovku na 36,2 kilometru a…

 

Reflex.cz

Katana je mladá zbraň, samurajové bojovali s jinými meči i kopími. Stříleli i z luků a mušket, říká odborník

Katana je mladá zbraň, samurajové bojovali s jinými…

Pokud hledáte v Česku odborníka na život samurajů, s mistrem Jakubem Zemanem nesáhnete vedle. Vyzná se totiž…

Hamáček: Situace kvůli covidu je vážná, musíme zrušit hromadné akce. Prymula: Druhou vlnu jsem podcenil

Hamáček: Situace kvůli covidu je vážná, musíme…

Ministr vnitra Jan Hamáček (ČSSD) míní, že vývoj epidemie koronaviru je tak vážný, že nastal čas maximálně…