Diskuse

Jaguar XK/XKR (2010)

4.1.2011

Do tohoto auta jsem se zamiloval uz v roce 2006 kdy vyjela jeho prvni verze s 4,2 litrovym motorem na trh. Libil se mi design, ktery delal Ian Callumn,…

 

Jaguar XK (koudycz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Lotus-Plzen

    Lotus-Plzen 04.01.2011  16:26

    :)

    XK, Jsem nadšený. Mám pro Anglická auta slabost a o ojetém XK jsem přemýšlel. Bál jsem se ale dalšího prodeje.
    Jsem moc rád, že se na toto auto mohu podívat i tu. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto koudycz

      koudycz 05.01.2011  01:10

      « Re: :)

      Diky :)..Zatim maximalni spokojenost..vsechno funguje tak jak ma...sem zvedavy kdy se neco pokazi..:)...s prodejem si zatim hlavu nelamu...ikdyz jednou na to taky dojde...
  • 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 04.01.2011  20:43

    gratulace

    Konečně je tady další svobodomyslný >:D >:D >:D Gratuluji... Jen to ještě obohať svým komentářem.
    • 00 Reagovat !

      foto koudycz

      koudycz 05.01.2011  01:08

      « Re: gratulace

      Zatim ho mam cca ctyri mesice...planoval sem koupi v breznu a nakonec se to nejak zvrtlo a koupil sem az nekdy v srpnu...takze sem si malo uzil leta...ted si vicemene uzivam zimu a jako malej kluk se tesim na jaro a trip po evrope...:)...Ale koukam ze mas XF...kolega ho ma take..jen ve 4.2 motoru a narika jak je to nedodelane auto...ze v zime to nevyjede kopec..nemuze s tim na hory..neotevira se mu nadrz...svetylko v interieru se mu rozveci apod...Takze neni uplne nadseny..Co ty? Jake mas zkusennosti?..Si od tebe musim neco nacist .)
      • 00 Reagovat !

        foto RADEK1

        RADEK1 06.01.2011  17:07

        « Re: Re: gratulace

        Já zatím vše v pořádku nic z toho co popisuješ zatím neznám. :yes: :yes: :yes: Je fakt, že se mi nedávno víčko nádrže také nechtělo otevřít, ale bylo přimrzlé. Jednou mi to spadlo do nouzového režimu . V servisu byla chybka vymazána a od té doby je to OK.V pátek s tím jedu na hory do rakouska tak uvidím jak se mu bude chtít do kopce , ale co řetězy mám. >:D
  • 00 Reagovat !

    foto positivemind

    positivemind 04.01.2011  20:53

    Vítej

    Vítej, Kouďáku! :)) těch 11 litrů už ale přeháníš, ne?
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 04.01.2011  22:36

      « Re: Vítej

      Mě se zdá 11 litrů dosažitelných...(teda, když motor nevytočíš nad 3 tisíce

      >:D >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto koudycz

      koudycz 05.01.2011  01:09

      « Re: Vítej

      11 je naprosto vklidu..dostal sem se i na 10.6 kdyz sem jel po dalnici a neslapal tomu na krk...ale jakmile clovek zapne vyhrivani volantu..sedacek a jede jako prase tak se samozrejme k tem patnacti ve meste dostane..:)
      • 00 Reagovat !

        foto vrkuboy

        vrkuboy 06.01.2011  05:30

        « Re: Re: Vítej

        Hehe ja naopak z toho svého střepu nedostal víc jak 10,9 a to sem se fakt snažil >:D Jinak myslím, že dobrá volba :yes: I když já raději ty "přebouchný Mondea" myslím tím čtyřdvéřáky JAG. Ať it dělá radost, ohodnotím později, zatím je to spíš na fake než recenzi ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto FISHkaa

    FISHkaa 05.01.2011  10:30

    hodnocení

    Ahoj,
    super autí. Až bude víc fotek a recenze, ozvi se - upravím hodnocení :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 05.01.2011  18:21

    tomason

    tie kolesa su nadherne ja by som si ich nechal na leto a v zime solil original >:D
    • 00 Reagovat !

      foto vrkuboy

      vrkuboy 06.01.2011  05:32

      « Re: tomason

      Mě se taky líbí, ale absolutní top je od Tomasonu TN1 :-! :-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto MilanoS16

    "-- skrytý --" 06.01.2011  09:37

    Recenzi doplnit atd.

    Klidně rád dám všude 10 bodu ale až se doplní vše jak má.Rád bych si přečetl co to auto dělá.Jako jestli má třeba motor nebo čtyři kola atd. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Mig-35

    Mig_35 06.01.2011  21:27

    Krouťák

    hele, jak může pětilitrová atmosféra mít krouťák 625??? To sis špatně opsal z kompresorového pětilitru >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto koudycz

      koudycz 06.01.2011  21:41

      « Re: Krouťák

      Mas recht. Spravne je 515 Nm. Jdu to opravit. Diky :-)
  • 00 Reagovat !

    foto JakubTN

    JakubTN 06.01.2011  22:34

    Super!

    Gratulujem ku krasnemu autu :yes:

    Konecne je na moje.auto dalsi fajnsmeker ;-)

    Co sa tyka tvojich obav ohladne nahradneho vozidla, my sme Jaga taktiez kupili z Nemecka, ako uplne nove auto s originial 3 rocnou medzinarodnou zarukou.
    Ked sa objavil jeden drobny problem, ktory u nasho miestneho dealera riesili takmer tyzden, dostali sme nahradne vozidlo. Je to v medzinarodnych reklamacnych podmienkach Jaguaru, ze pokial oprava auta v ramci zaruky trva viac ako jeden den, je dealer povinny zabezpecit nahradne vozidlo.
    Aj ked v tomto pripade tiez ohrnali nosom, nemali velmi na vyber a nahradne vozidlo sme dostali.

    Problemom nasich dealerov je v tom, ze pokial k nim prides ako klient, ktory auto u nich nekupil, tak su skysnuty a tvaria sa tam vsetcia jak najvacsi pani... Presne podobna skusenost, cakanie cca 2 hodky na prehliadku auta, bez ponuknutia kavy ci mineralky.. Proste otras :no:

    Mas krasne XK, tak uzivaj ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Mig-35

    Mig_35 07.01.2011  06:49

    Výběr

    Teď jsem si pročítal na recenzi, ty sis vybíral mezi CL 63 AMG a Bentley GT a Maserati Gran Coupe - a nakonec sis vybral jaguar XK ;-) to je jako kdyby sis vybíral mezi E-klasse a pětkovou třídou, nakonec se projel v A6 a to tě utvrdilo v názoru, že oktávka bude to pravé ořechové >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto koudycz

      koudycz 07.01.2011  16:31

      « Re: Výběr

      Samozrejme, protoze CL63 je pro pany kterym je 40 let a navic to auto ma pres dve tuny...BentleyGT na tom neni co se tyce materialu o nic lepe nez Jaguar nebo Maserati, ale servis je mnohem drazsi. Ma to dvanactivalec s dvema turby, takze to zere jako prase a navic to ma take pres dve tuny...Maserati zas nejde otevrit cely kufr vcetne skla a uprimne vic co se interieru nebo servisu tyce verim britum nez italum...takze myslim ze sem z tech ctyrech auto urcite nevybral to nejrychlejsi nebo nejdrazsi, ale urcite sem vybral nejlepsi kompromis..asi neco jako kdyz si misto maserati quatroporte..astonu rapide nebo panamery vyberu sclass..:)
      • 00 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 07.01.2011  18:52

        « Re: Re: Výběr

        No, vybral sis to nejlevnější a nejpomalejší :-) na čemž samozřejmě není nic špatného, pokud se nesnažíš někomu namluvit, že ty ostatní jsou k ničemu...
        [odkaz]
        sportovní není ani jedno z jmenovaných, ale beztak budeš jezdit rychle jenom rovně, tak co na tom záleží....
        • 00 Reagovat !

          foto koudycz

          koudycz 07.01.2011  21:50

          « Re: Re: Re: Výběr

          Nope..vybral sem si kompromis. Vybral sem si auto ktery mne doveze krasne pres pulku evropy aniz bych musel desetkrat tankovt a taky sem si vybral auto se kterym se bude krasne driftovat a bude s nim zabava kdyz budu chtit..ktery nema dve tuny a nevykrvacim u nej na servisu. Dal sem za nej cca dve mega..takze bylo uplne stejne cenove jako je maserati gt nebo to bentley..jen clko bylo drazsi..nissan gtr zas o 300k levnejsi a vsem peti zminovanejm by nakopal vklidu *..z cehoz ti muze dojit ze mi neslo ani tak o cenu..stejne jako o rychlost 0-100...ale spis o efektivnost pri kazdodennim jezdeni..:)...tady mas test stareho xkr..ktere ma jen o par koni vic nez to nove xk ktere mam..;)..a ja za sebe muzu rict ze se mi z tech aut ktery sem vybiral XK taky nejvic libilo :-)
          [odkaz]
          • 00 Reagovat !

            foto Brandon-Walsh

            Brandon Walsh 07.01.2011  22:21

            « Re: Re: Re: Re: Výběr

            mal si si kupit neaktualnu ojazdenu sestku to by ti dal potom mig pokoj a hlavne nejazdil by si v octavii >:D >:D >:D
            • 10 Reagovat !

              foto koudycz

              koudycz 08.01.2011  01:30

              « Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

              sestka je mrdka pro nagelovane fotbalisty /no offense/..chci auto s dusi ve kterem budu jizdu milovat..ne pretechnizovanou nemeckou demenci ve ktery budu na silnici naprosto sedej prumer..:).
              • 10 Reagovat !

                foto JakubTN

                JakubTN 08.01.2011  02:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                Brandon s Koudym = :yes: :yes: :yes:
                • 01 Reagovat !

                  foto Mig-35

                  Mig_35 08.01.2011  10:07

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                  No, ani pan Koudy si nekoupil nové auto, ale předváděcí (doporučuju opravit v recenzi, nové auto je takové, které si nakombinuješ od počátku sám a počkáš na něj dva až tři měsíce). Nevím, kolik si za něj dal, ale předpokládám, že pokud se na mobile.de nabízí předváděcí kusy r.v. 2010 za cca 70 tisíc EUR, a ty sis od něho odečetl DPH (a neříkej že ne:-) jsme na částce o cca 500 tisíc nižší. Za tytéž peníze bys 650i nekoupil, musel bys tak 10 tisíc EUR přitlačit.
                  No a za tyhle peníze určitě nekoupíš předváděčku ani CL 63 AMG, ani Maserati Gran Coupe a určitě ne Bentley GT. To bys musel přitlačit daleko víc, a stejně tak bys musel přitlačit na spotřebě a na servisu. Jinými slovy, to co ty vydáváš za negativa, je prostě to, že na to nemáš. Na tom není nic špatného - všichni máme nějaké limity. Jen tyhle auta jsou prostě cca dvakrát tak drahé, než ty naše, a mají mnohem větší charisma.

                  Že je šestka pro nagelované fotbalisty? Upřímně, potkám jich tak málo, že to ani nemůžu posoudit. Vím jen to, že je o fous rychlejší než Jaguar XK, že nic od BMW prostě ze zásady nejezdí špatně, a vím taky to, že to, že se ti auto přepnulo do nouzového režimu je předzvěst nových událostí, které prostě k jaguáru neodmyslitelně patří :-) A k urážkám typu "indický šmejd" se snižovat nebudu, protože jsem nad tím autem sám uvažoval. Přeju ti ať nejezdíš do servisu na odtahovce, jak to znají důvěrně majitelé Jaguáru a Land Roverů.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Mig-35

                    Mig_35 08.01.2011  10:29

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                    Ale stejně bys mu mohl říkat "Tata coupé" :yes:
                    • 00 Reagovat !

                      foto JakubTN

                      JakubTN 08.01.2011  11:37

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                      Nechcel som sa zapajat, ale vidim, ze pan je odbornik a dokazal pouzit uzasne argumenty "tata" a spolahlivost :-)

                      Paci sa mi jak kazdy dokaze porovnavat rychlosti a vykony a jazdne vlastnosti. Hlavne ked sa 99% majitelov vobec nikdy nedostanu na limit toho auta. Vsetko je to o soferovi, keby si ty sedel vo svojej o fous rychlejsi sestke a v XK profi jazdec, ani by si sa nenazdal jak by ta vycvicil niekde na okruhu. Ale na klise o tom ake su bmw uzasne okruhove specialy si uz tiez vsetcia zvykame, hlavne od majitelov, ktori maju pocit, ze ked im zapiskaju gumy v zakrute, tak sa prave dostali na limit auta a vedia z neho vymacknut maximum a vedia posudit, ze to maximum je uplne bezkonkurencne...

                      A k tym mudrostiam o "indickom smejde" alebo "tata coupe", to sedi od niekoho kto dokazal krasnymi plastovymi doplnkami tak nadherne vylepsit vzhlad svojho nemeckeho dela :yes: Dalej to nebudem rozvijat, nechcem klesnut tak nizko aby som tu pisal "urazky" a prirovnania jak ked sa deti v skolke vysmievaju druhemu...
                      • 00 Reagovat !

                        foto Mig-35

                        Mig_35 08.01.2011  12:30

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                        No, ale TATA a spolehlivost - to jsou bohužel silné argumenty, které odradí spoustu lidí a i když se to časem zlepší, málokdo bude chtít se svými penězmi hazardovat natolik, aby je utratil za auto s mizernou pověstí.
                        Musím tě zklamat, plastové nárazníky tam byly už předtím a obávám se, že tvoje auto je má taky. Promiň, auto tvého taťky. Seděl jsem v XF a to kolečko, které vypadá jak od videorekordéru z 80 let a supluje volič automatické převodovky mně moc neoslovilo /a co jsem tak četl recenze, tak ani nikoho dalšího/. Ale upřímně, mně je plast milejší než dřevo nebo jeho imitace, a dalo mi dost práce najít auto bez dřevěného interiéru. To se hodí do limuzíny, ale ne do auta se sportovním nádechem.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Dylan-McKay

                          Dylan McKay 08.01.2011  12:32

                          « Re: Výběr

                          Migu, já si myslím, že BMW 650 je nejlepší auto na světě a jezdí v něm ty nejlepší lidi. Tím bych to uzavřel... :yes:
                          • 00 Reagovat !

                            foto JakubTN

                            JakubTN 08.01.2011  12:36

                            « Re: Re: Výběr

                            Suhlasim :yes:
                            • 00 Reagovat !

                              foto Mig-35

                              Mig_35 08.01.2011  12:46

                              « Re: Re: Re: Výběr

                              Tak se tak nerozčiluj Nicotine. jednou si vyděláš na svoje a konečně budeš chodit na moje.auto.cz jako řádný člen. Do té doby bych doporučil automojhotatka.sk :-)
                              • 10 Reagovat !

                                foto Dylan-McKay

                                Dylan McKay 08.01.2011  12:51

                                « Re: Výběr

                                Další poklesek z dílny neúžasnějšího člověka světa! Píchni si další steroid, ať ti to myslí! :yes:
                              • 00 Reagovat !

                                foto JakubTN

                                JakubTN 08.01.2011  13:18

                                « Re: Re: Re: Re: Výběr

                                Ty dnes ale valis >:D
                          • 00 Reagovat !

                            foto Mig-35

                            Mig_35 08.01.2011  12:42

                            « Re: Re: Výběr

                            Dylane,
                            já nejsem *. Nepíšu do recenzí, že 135l kufr pojme tři zavazadla a že Porsche je to nejrychlejší auto se spotřebou 6,3 l na sto. Nepíšu o tom, že Range Rover je šlechtic, kterému se nic nevyrovná. Ve skutečnosti mám pocit, že jakmile se jakékoliv auto stane tvým majetkem, rázem se stane tím nejnejnej. Já jsem do recenze napsal jeho negativní stránky, bez superlativů. Je to celkem slušné auto.
                            Nemusím se za něho stydět, ale nebudu psát, že je nejlepší z nejlepších. To dělají fakt jenom idioti.
                            Takže mi nepodsouvej /opět/ jednání tobě nejvlastnější.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Dylan-McKay

                              Dylan McKay 08.01.2011  12:54

                              « Re: Výběr

                              Migu, RR velebím a haním zárověň. Murano skoro jen haním, Cayenne velebím, a kdybych pomlouval 911tku tak jsem jedinej na světě. Ale správně uvádíš svou recenzi, že ti klesalo ego, a tak jsis koupil BMW. Škoda že jsi neměl dost peněz na M6, aspoň by na tobě bylo co obdivovat...
                              • 00 Reagovat !

                                foto Mig-35

                                Mig_35 08.01.2011  13:01

                                « Re: Re: Výběr

                                To byla taková nadsázka, opět. A jestli někoho obdivuješ za to, jaké máš auto, potom to naprosto koresponduje s tím, za koho tě pokládám. 911ku chválit za to, kolik je v ní místa a kolik se do ní vejde zavazadel, může jenom ťulpas. Nebudu zpětně pročítat tvoje recenze, ale každá, kterou jsem tu kdy četl, je o tom, jak je to auto geniální a hodné Šviháka /a mluvení o sobě v třetí osobě a další známky toho, jak se máš rád/. Tohle pozná každý už po třetí větě a nemusí být psychoanalytik.
                                M6 jsem nechtěl kvůli SMG a člověk, který v životě neměl BMW to nikdy nepochopí. Je to totéž co 7-Gtronic od MB, prostě záruky pozdějších potíží.
                                • 10 Reagovat !

                                  foto Dylan-McKay

                                  Dylan McKay 08.01.2011  13:08

                                  « Re: Výběr

                                  Slovíčkaříš, a to ti moc nejde. Místem neporovnávám 911tku s kombíkem, ale s rovnocenými auty třeba od Italů.
                                  BMW 6 je GT které můžeš porovnávat snad s Bentley GT, ale to by pak BMW vypadalo jako chudinka. Neudělal jsi s autem asi dobrej výběr, vím že by jsi chtěl, aby ti ho všichni záviděli a chtěli ho, ale prostě to nejde. Je to taková historie, a divím se že tý zombie dává ještě BMW šanci na život.

                                  S dua BMW 6 a Jaguar XK bych chtěl raději Jaguar, jak psal autor, má duši. BMW 6 je prostě zombie.
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Mig-35

                                    Mig_35 08.01.2011  13:14

                                    « Re: Re: Výběr

                                    Pane hrabě,
                                    tady je vidět vaše povaha. Ohodnotím třema desítkama zombie:-) Pak to moje.auto.cz má vypadat jinak, než vypadá.
                                    Opět mi vnucuješ svoje povahové rysy, kdo byl ten člověk, co vykládal na dopravce, že on bude se svým autem reprezentovat Mariánské Lázně, tak ať mu dají pořádnou espézetku? Já myslím, že spíš závidí člověk, co když slintá nad GLkem a pak si ho tu někdo koupí, udělá hysterický výstup o tom, že je to určitě fake a že takové auto, které chce Švihák nikdo jiný mít nemůže :-)
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto Dylan-McKay

                                      Dylan McKay 08.01.2011  13:17

                                      « Re: Výběr

                                      Migu, závist mi byla vždycky cizí vlastnos, to slovo jsem se na tebe zdráhal použít, ale když vidím, jak všude řešíš kdo kolik dal za auto a kdo odečetl DPH, nezbývá než si myslet, že závist je tvá vlastnost. Chvilkama tě i lituju, ale že jsi ten kulturista... :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Dylan-McKay

                      Dylan McKay 08.01.2011  11:39

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                      S vývojem XK nemá Tata ještě nic společného...
                  • 00 Reagovat !

                    foto Dylan-McKay

                    Dylan McKay 08.01.2011  11:11

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                    Migu, že ty máš furt starosti jestli někdo odečetl DPH nebo jestli někdo nemá dražší auto než ty. Užívej své nudné auto na lízačku a dej už s tím srovnáváním se pokoj nám všem... ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Mig-35

                      Mig_35 08.01.2011  11:27

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                      Dylane,
                      já jenom nemám rád silácké řeči. Takové, jako třeba vedeš ty, nebo tady pan domácí. Pokud sis povšiml, v mojí recenzi nikde o ceně není ani zmínka. Leasing? Auta jsou dost drahá na to, abych si je kupoval ještě dráž leasingovým navýšením - a moje heslo je koupit si to, na co mám, ne to, na co jsem schopen si půjčit. Vše za hotové, trvá to dýl, ale můžeš klidně spát.
                      Já jsem nikdy nesrovnával, tys začal o tom, jak sis mohl koupit tři cigánské šestky, ale dals přednost 911ce. Pán tady začal zase mudrovat o tom, že by si za stejné peníze jako za tohle auto mohl koupit CL63 AMG nebo Bentley coupé. Já mám rád, když je člověk realista, a nedělá ze sebe to co není. Ale uznávám, že pro někoho to může být zajímavý únik z reality všedního dne.
                      :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Dylan-McKay

                        Dylan McKay 08.01.2011  11:36

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                        Asi to není jen můj pocit, ale nevedeš spíš silácké řeči ty? Píše tu někdo že jezdí v lakýrkách od Prady, řeší tu někdo jiný než ty odpočty DPH ostatních? Taky mám rád značky, taky střídám auta, ale že bych tim chtěl krmit ostatní? Nebojíš se že tě jednou někdo přepadne a třeba vyzuje boty?
                        Nebudu urážet tvoje auto, dá se to snadno dohledat, chtěl jsem si koupit 2008 BMW 6 cabrio, taky jsem měl nadosah Jaguara XK v červené barvě, ale nakonec je to 911, protože mám rád Porsche. Že je to 3,6? Pro moji potřebu až až, zatím jsem jel nejvíc 250, a vím že umí víc, ale prostě to nepotřebuju. Nikdo se mnou nezávodí, Porsche si totiž nemusí nic dokazovat.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Mig-35

                          Mig_35 08.01.2011  12:23

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                          Pane Šviháku,
                          žádné lakýrky od Prady nemám, to byla recese.
                          Odpočet DPH řeším , jenom když mi někdo napíše, že jeho auto stálo třikrát tolik co moje. S tím jsi začal ty a kdyby tě neuvedl do reality, asi bys s tím i pokračoval. Střídání aut není o penězích, protože ať máš jedno čtyři roky, nebo čtyři roky každý rok jiné, tratíš stejně. Auta jsem střídal i když jsem střídal mazdy s renaultama a fordama. Je to spíš o tom, že si rád vyzkoušíš všechno možné. V mých recenzích nenajdeš pindy ve stylu "největší porce luxusu od range roveru", "Porsche si nemusí nic dokazovat" (ale Švihák chudák musí). Nepíšu nic o tom, že to natřu všem blbečkům v oktávkách. Nepíšu "Je to normální, aby měl člověk Porsche a přitom se díval po Laguně coupé?" A podobné samolibé kecy, ale co čekat od člověka, kterého největší touhou je mít prominentní RZ ;-) Můj spolužák shodou okolností dělá na dopravce a protože vím, že to může ovlivnit, říkám mu "Tome, mám takové speciální přání. Chci značku, která bude mít čtyři čísla - a každé jiné" ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Dylan-McKay

                            Dylan McKay 08.01.2011  12:27

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                            Však tebe, Migu, omlouvá jen to, že jsi kulturista... :-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto Mig-35

                              Mig_35 08.01.2011  12:31

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                              já vím, od té doby co jsem tady dal svoji fotku, výrazně ubylo výhrůžek z tvé strany - a dokonce už ani nepíšeš o tom, že někomu zaplatíš za to, aby mi dal do držky :-) :-) :-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto Dylan-McKay

                                Dylan McKay 08.01.2011  12:33

                                « Re: Výběr

                                Tím jsem chtěl napsat to co se o kulturistech říká, něco jako vtipy o blondýnách... ;-)
                                A to tě právě omlouvá.
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Mig-35

                                  Mig_35 08.01.2011  12:44

                                  « Re: Re: Výběr

                                  No, můžu úspěšně debatovat s lidma,kteří debatovat schopni jsou. Ty se zmůžeš jenom na naprostý únik od tématu, když cítíš, že máš máslo na hlavě, a vnucuješ někomu svůj způsob myšlení.
                                  Ano, byl jsem kulturista a nestydím se za to. Je legrační vidět, jak ti hrabě z Podkopné Lhoty nejdřív vyhrožuje, a potom ti posílá SZ, že se nechce hádat :yes:
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Dylan-McKay

                                    Dylan McKay 08.01.2011  12:49

                                    « Re: Re: Re: Výběr

                                    Migu, hádat se stylem já dal za auto víc, moje má větší výbavu, to opravdu po mě nechtěj. I pod touhle diskusí předvádíš to co v mojí, když jsi se tam vetřel s přihlouplou poznámkou o mém autě. Mám tě za hňupa kterej se má strašně rád, a já jsem zase rád za to, že tě "znám" jen z internetu. Hádám se s lidma který na to maj, ale ty jsi takovej nějakej šášula, no... :-)
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto Mig-35

                                      Mig_35 08.01.2011  13:06

                                      « Re: Re: Re: Re: Výběr

                                      jéžíš pomoooooooooooooooooooooooooooooooooooc!… />Nejdřív mi ten pan hrabě napíše, že si mohl za stejné peníze, které dal za svoje auto koupit tři moje, no a pak, když mu sklapne, tak obrátí, že on vlastně peníze vůbec neřeší.... člověk, který si dává na auta svoje jméno a erby a mluví o sobě v třetí osobě mi bude říkat, jak se mám rád...
                                      - proč jsi chtěl automat?
                                      - no PROTOŽE ŠVIHÁK :-) :-) :-) :-) :-)
                                      a teď se všichni musí posadit na zadek! Příští rok si pan hrabě bude kupovat nové auto, opět!!! Snad jste nemysleli, že Švihákovi bude stačit Porsche? To jste se přepočítali. Bude si kupovat Hummera! A vydržuje si svoji partičku podkuřovačů v náctiletém věku, které dvakrát sveze autem a oni ho potom velebí až do oblak :-)
                                      Šviháku, ty jsi ztělesněná sebeláska a i když se už trošku kontroluješ, od těch dob, co tě za tyhle výstupy vykopli z Renault klubu, pořád to v tobě je a probublává to na povrch. Povahu si vyžeň třeba bičem, vrátí se ti nezměněná v ničem:-)
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Dylan-McKay

                                        Dylan McKay 08.01.2011  13:13

                                        « Re: Výběr

                                        Migu, sice nevím že budu kupovat Hummer, ale asi to bude tím, že se něčím strašně užíráš, když vyhledáváš a překrucuješ takové věty.
                                        Přišel jsi do mé diskuse s větou o autě oblepeném papírem, a v jiné diskusi ti GT-R oblepené papírem nevadí.
                                        Navíc už v druhé diskusi řešíš cenu auta a odpočet DPH... >:D
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto Mig-35

                                          Mig_35 08.01.2011  13:17

                                          « Re: Re: Výběr

                                          Vidíš, a já si myslel, že je to originál zlatá barva. Potom je to totéž! Hnus. Ale auto je to pekelný, udělalo by z té tvojí 911ky tři malé do školy.
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto Krispos

                                            Krispos 08.01.2011  13:19

                                            « Re: Re: Re: Výběr

                                            Větu, žes ty myslel, navrhnu do zlatého ventilku >:D
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Dylan-McKay

                                        Dylan McKay 08.01.2011  13:15

                                        « Re: Výběr

                                        Hele, tobě je vážně 38? >:D >:D >:D
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto Krispos

                                          Krispos 08.01.2011  13:16

                                          « Re: Re: Výběr

                                          Ne, on si spletl kolonky "věk" a "IQ" >:-[]
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto Mig-35

                                          Mig_35 08.01.2011  13:21

                                          « Re: Re: Výběr

                                          Fakt je mi 38. To je takový věk, kdy přijdeš na úřad a nečekáš, že ti úředník dá lepší RZ jen proto, že to ty chceš. Člověk se tak nějak smíří s realitou :yes:
                                          • 10 Reagovat !

                                            foto Krispos

                                            Krispos 08.01.2011  13:25

                                            « Re: Re: Re: Výběr

                                            Člověk smířený s realitou by popřál majiteli Jaguáru, ať si svoje auto užije. Snažit se někoho za každou cenu shodit je naopak znakem člověka od reality zcela odtrženého.
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Krispos

                                        Krispos 08.01.2011  13:15

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                                        Drahý Migu.. když se tady vyskytne auto, které je lepší než to tvoje oplastovaný báwo, tak vlítneš do diskuze jak nadrženej puberťák do půjčovny pornofilmů a začneš tam každýmu tvrdit, jak si vybral špatný auto na úrovni Oktávky. A pak se divíš, že tě každej pošle do pr-de-le.... já toi vidím tak, že je lepší trpět sebeláskou a řídit to, co chci, než bejt arogantní zakomplexovanej komunista, co nespí kvůli tomu, že soused má lepší káru. Tipoval bych tě na trosku, co je schopná auto objet klíčem, protože je lepší než tvoje báwo... chce to trochu klidu a nadhledu a pak tě ta závist nebude tak žrát, věř mi :-)
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto Mig-35

                                          Mig_35 08.01.2011  13:20

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                                          Udělám vyjímku a budu na tebe reagovat, važ si toho.
                                          Použil jsem tzv. přirovnání. Řekl jsem, že mezi Bentley, CL 63 AMG, a Maserati Gran Coupé je XK na úrovni oktávky ve společnosti A6/BMW5/E-klasse. Snad je to tak srozumitelné i pro pracovníka odvozu sběrných surovin.
                                          nevadí mi, když mně někdo pošle do *. Ale je mi milejší, když mi někdo moje tvrzení vyvrátí, potom můžu říct - ano, mýlil jsem se - nebo ne, takhle to není.
                                          Od toho je internetová diskuse.
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto Krispos

                                            Krispos 08.01.2011  13:24

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                                            Víš, ne každý má pro výběr auta stejná kritéria jako ty. Běz si vygooglit slovo TOLERANCE a pak běž za roh a nafackuj si. Fakt totiž je, že auta, která jsou lepší než tvoje oplastovaný báwo, nemůžeš zkousnout. V kontextu těchto diskuzí jsou tvoje tvrzení irelevantní.
                                            • 00 Reagovat !

                                              foto Mig-35

                                              Mig_35 08.01.2011  13:28

                                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                                              Krisposi,
                                              mohl bych nafackovat tobě, pokud bys mi zaručil, že by sis tu diskusi přečetl pozpátku a k něčemu by to bylo. Ale obávám se, že by to bylo jako kdybych fackoval panáka, a v té palici by se ti stejně nerozsvítilo. A na takového je škoda rány....
                                              • 00 Reagovat !

                                                foto Krispos

                                                Krispos 08.01.2011  13:38

                                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                                                Chtěl jsem se zeptat, jestli ti došly argumenty, ale tys stejně žádné nikdy neměl.... Koudy je naprosot v pohodě, vysvětlil ti podle čeho se on rozhodoval a proč si vybral Jaguár a ty do něj šiješ jako retard. Asi tě to baví.... nejsi náhodou manažer stavební firmy? >:D >:D
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto Mig-35

                                            Mig_35 08.01.2011  13:25

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                                            Psal jsem tady pochvalné příspěvky k CL 63 AMG, i Nissanu GT-R i k jiným super kárám, jejichž majitelé jsou nad věcí, a i když by mohli, nepovyšujou se, a netvrdí hovadiny. Nikde jsem nepsal /určitě ne jako první/ urážky něčích aut.
                                            • 00 Reagovat !

                                              foto Krispos

                                              Krispos 08.01.2011  13:27

                                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                                              Být nad věcí tak sem nelezeš. Provokovat a shazovat jsi tady začal ty, pane nad věcí.
                                              • 00 Reagovat !

                                                foto Mig-35

                                                Mig_35 08.01.2011  13:29

                                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                                                Shazovat začal pán v recenzi, auta, které jsou mimo jeho možnosti. Končím, nedokážu ti to vysvětlit, jsem špatný učitel.
            • 00 Reagovat !

              foto Mig-35

              Mig_35 08.01.2011  10:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

              Brandone,
              pod pojmem aktuální model si představuju ten poslední, který se dá koupit na salónu. Pokud půjdeš do BMW a oni ti prodají šestku 2011 budeš mít můj nezměrný obdiv. Obávám se, že se ti to ale nepodaří. Ale pro tvůj klid - ano, máš aktuální model a koupil si ho jako nový. To se mně ještě několik let nepodaří. Asi bych někomu těžko vysvětloval svoji zálibu v tom, mít auto rok a pak ho poslat dál do světa, u nového auta. A mně se ještě s autem dýl než rok nepodařilo setrvat :-(
              • 00 Reagovat !

                foto Krispos

                Krispos 08.01.2011  13:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                Spíš nám vysvětli svoji zálibu v chození do diskuzí, kde všem vykládáš jak maj špatný auta....
                • 00 Reagovat !

                  foto Mig-35

                  Mig_35 08.01.2011  13:26

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                  Krisposi, prosímtě,
                  projdi si tuto diskusi pozpátku a najdi mi, kde jsem napsal jako první o tom, že jaguar XK je špatné auto. myslím, že to začalo urážkou o mrdkách pro nagelované fotbalisty.
                  No a pak se mi můžeš omluvit, jestli na to máš koule /což nepředpokládám/.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Krispos

                    Krispos 08.01.2011  13:35

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                    Drahý de-bi-le, napíšu ti to pomalu. Nejprve si koudymu "vysvětlil", že jeho auto je mezi ostatními uvažovanými oktávka, CITUJI:

                    "Teď jsem si pročítal na recenzi, ty sis vybíral mezi CL 63 AMG a Bentley GT a Maserati Gran Coupe - a nakonec sis vybral jaguar XK ;-) to je jako kdyby sis vybíral mezi E-klasse a pětkovou třídou, nakonec se projel v A6 a to tě utvrdilo v názoru, že oktávka bude to pravé ořechové >:-[]"

                    Koudy ti napsal, že si vybral kompromis, a popsal i důvody. Tvoje reakce byla opět úžasně konfrontační, CITUJI:

                    "No, vybral sis to nejlevnější a nejpomalejší" a "beztak budeš jezdit rychle jenom rovně".

                    Pořád opomíjíš fakt, že ne každému jde o tu rychlost. Pořád někomu vnucuješ svůj pohled na to, co by si měl koupit, akdyž to neudělá, označíš ho za socku (nejlevnější) a ještě ho shazuješ (nejpomalejší, jezdí rovně jenom rovně).

                    ZÁVĚR: píšeš urážlivě, posměšně a konfrontačně. Celý tenhle flame si vyvolal ty sám, prootže máš nějaký neléčený komplex. Takovému člověku fakt necítím potřebu se omlouvat.

                    P.S. Krispe! (to je češtin)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Mig-35

                      Mig_35 08.01.2011  13:45

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                      * je tvůj fotr, když to nepustil na zem, ale do světa. Jezdi si ve svojí feldičce, na téhle úrovni se bavte doma, tak jak jste zvyklí, ale ne se mnou.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Mig-35

                        Mig_35 08.01.2011  13:45

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                        mělo tam být D.E.B.I.L. je tvůj fotr omlouvám se, ale nějak to vypadlo ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto Krispos

                          Krispos 08.01.2011  13:53

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                          Já věděl že se nakonec omluvíš >:D >:D >:D No vidíš, že to jde, ještě nejsi ztracený případ >:-[] >:-[] >:-[]
                      • 00 Reagovat !

                        foto Krispos

                        Krispos 08.01.2011  13:52

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                        Felda, to je pekelnej stroj, pro začínajícího řidiče v pohodě. To víš, na báwo se zatím necejtím. Ale až se trochu vyjezdím a doberu ten Arogantin, co mi doktor napsal, tak si tu 650i taky koupím, slibuju. Chci bejt taky tak hustej gangsta, abych mohl lidem říkat, že jejich 911 jsou z kartónu a jaguáry jsou vlastně oktávky. Vrtule na kapotě a průvan v hlavě, to je můj sen... >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto Mig-35

                          Mig_35 08.01.2011  13:57

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                          To je internetový Arogantin. V reálu nefunguje. Nezapomeň na to, pane 6U0 2360 :-O
                          • 00 Reagovat !

                            foto Krispos

                            Krispos 08.01.2011  14:09

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                            Co to má společného s mou SPZ, mistře Prior plaste?
                            • 00 Reagovat !

                              foto Mig-35

                              Mig_35 08.01.2011  14:10

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                              ;-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto JakubTN

                              JakubTN 08.01.2011  14:25

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                              Pride velky ujo na dokonalom bawe a poskrabe ti lak! >:D >:D >:D
                              • 00 Reagovat !

                                foto Mig-35

                                Mig_35 08.01.2011  14:27

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                                Nicotine, tady je diskuse pro majitele aut, ne pro jejich haranty :-!
                                • 00 Reagovat !

                                  foto JakubTN

                                  JakubTN 08.01.2011  14:33

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                                  jo jo, nieco lepsie na dnes nemas?
                            • 00 Reagovat !

                              foto

                              "-- skrytý --" 08.01.2011  14:40

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                              To ti chcel asi pan M. povedat, ze si mas davat pozor kade chodis, mohol by si dostat po prstoch.

                              all: Divim sa vam vsetkym, ze tu diskutujete s clovekom za ktoreho hovoria podla prispevkov viac svaly ako rozum.
                              • 00 Reagovat !

                                foto Mig-35

                                Mig_35 08.01.2011  14:42

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                                To sis opravdu založil nový nick jenom kvůli mně? To mi lichotí >:D
                                • 00 Reagovat !

                                  foto

                                  "-- skrytý --" 08.01.2011  14:44

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                                  Musim Ta opravit, so slovenskym kolegom nemam nic spolocne. Som z Kosic a pokial dobre vidim, CiCoTN je zo zapadneho Slovenska.
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Mig-35

                                    Mig_35 08.01.2011  14:53

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                                    Však já jsem reagoval na tebe Cyrile, který si založil nick dnes a předpokládám, že sem pod nějakým jiným nickem chodíš už delší dobu.
                                    nebo jsi viděl, že by ta čárka od mého příspěvku vedle k Nicotinovi?
                                    nicméně, toto je opravdu můj poslední příspěvek a já se musím naučit sebeovládat a nereagovat na každého osla, který mně tu oslo-ví >:-[]
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto

                                      "-- skrytý --" 08.01.2011  15:10

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběr

                                      Aha, potom sa ospravedlnujem, pochopil som to trochu inak. A ano, zalozil som si konto dnes. Uz dlhsie sem chodim a citam si recenzie a rozmyslam, ci sem pridam moju obycajnu Feliciu, ktora nicim nevynika, je to len 20 rocne premiestnovadlo z bodu A, do bodu B. Priznavam, ze Tvoje prispevky boli ten impulz, preco som sa rozhodol zaregistrovat sa a skomentovat Tvoje pocinanie v tejto diskusii. Nebudem sa tajit tym, ze Jaguarom fandim, preto som aj cital tuto diskusiu. Ale asi som sa mal zdrzat komentaru, pretoze teraz z toho vychadzam ako osol, i ked to moj zamer nebol. Nevadi, poucenie do buducna.

                                      Ked nad tym premyslam, chcem sa Ti vlastne podakovat, za to, ze si bol ten impulz /ci spravny, alebo nespravny ukaze az cas/, vdaka ktoremu som sa zaregistroval a posunul moje uvazovanie nad recenziou zase o krok vpred, takze Ti dakujem.
  • 00 Reagovat !

    foto koudycz

    koudycz 08.01.2011  01:36

    recenze top gearu

    Viz ta dve ma nejoblibenejsi videa

    xkr stare..proti astonu..kde i clarkson rika ze nemci se nechytaj..Jaguar levnejsi a lepsi.
    [odkaz]

    stare xk cabrio..recenze proti bmw6 a mercedesu a nadseny clarkson :)...Opet jaguar lepsi.
    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 08.01.2011  10:13

      « Re: recenze top gearu

      No a co bys čekal, když jsou to angláni... stačí, když ten srovnávací test udělají amíci:
      [odkaz]
      After all that driving, laughing and testing, we crunched the numbers, asked ourselves which one we would spend our cabbage on, and chose a winner. Although we would like to say it was a tough call, it wasn't. The 2006 BMW 650i Coupe took this one by several car lengths.
      ...nemluvě o tom, že když budu potřebovat, klidně někoho svezu i na zadních sedačkách ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto koudycz

        koudycz 08.01.2011  15:09

        « Re: Re: recenze top gearu

        to prece vubec neni o tom jesli to sou nebo nejsou anglani...clarkson mel mercedes sl tusim a tedka je taky nadsenej z slska..:))..

        jinak k ty diskuzi vyse panove...

        1) tata koupila jaguar a land rover coz je naprosto skvela vec imho...uz nepatri pod ford..konecne maj novej design..Volic prevodovky u XF si prave naopak vsichni hodne chvalej /proto ho taky dali do XK faceliftu i XJ/ stejne jako vyjizdeci vydechy klimatizace..XF vyhravalo alespon co sem cetl vetsinu recenzi proti nemeckejm konkurentum /petkovy bawo, sestkova audi apod/ů..stejne jako xfrko...Nemluve o naprosto bozim interieru o kterem se muze nemcum jen zdat...Aston martin pokud vim take vlastni nejaci katarsti sejkove...bentley je uz nemecka mrdka takze docela rychle ztraci dusi apod..

        2) kamarad si koupil M6 a mel ho skoro rok..To auto mne naprosto nenadchnulo..Ma hezky motor..to je fajn..ale interier byl naprosto chladny a bez napadu..z navigace mi bylo na bliti /jezdil sem nejaky cas i se starou 7ckou a bylo to naprosto stejne/....Takze ja nemam vubec problem uznat ze 6tka bude treba rychlejsi auto nez XK..ale ten tmavy interier bez dreva a bez puncu nejake exkluzivity mi totalne nevyhovoval a i kamarad M6 po roce prodal a koupil si 911 se svetlou kuzi..obsivanym volantem..alcantarou apod

        3) nahore uz sem psal kolik XK stalo..mel sem nabidku i na bentley GT ktere stalo o 110tisic korun vice...CL 63 ktere stalo o 130tisic korun vice...R8 ktera stala o 80tisic mene..maserati gt stalo asi o 30 tisic vice..gt-r ktere stalo o 200 tisic mene a carreru ktera stala o 160 tisic mene...Mam to nekde i v prehledne tabulce kde sem si daval pro a proti...Stejne jako se mi libil treba eckovy mercedes coupe..ten novy...ale interier take naprosto strasny...Jedine co ma srovnatelny interier s tim jagem je bentley gt ktere nestoji o tolik vic..ale servis je svym zpusobem horsi a drazsi...navic nema takovy kufr..zere vic apod..maserati gt uznavam jako fajn italske auto..ale kazdy s kym sem o nem mluvil mne od italu odrazoval...nehlede na to ze stredova konzole se mi nelibi...Takze jaguar to nakonec vubec nevyhral kvuli penezum...protoze osobne si myslim ze auta za 2 miliony nejsou o penezich..auta za pet milionu sou o penezich..aston dbs..ferrari italia..mercedes sls apod...U aut za 2 mega kde se ceny pohybuji max o 100 tisic nahoru ci dolu rozhodujou jine veci...U mne to byl punc exkluzivity u jaguaru...skvely interier..Novy petilitrovy osmivalec a design ktery se mi libi i po tech nekolika mesicich. Kdyz okolo nekoho jedu...stahne okenko aby motor slysel...lide se otaceji...kdyz sem vedle nekoho na krizovatce tak ukazuje vztyceny palec apod...Lidem se to auto libi a dokazou ho ocenit. Kdybych nekoho zastavil na krizovatce v sestkovem bawu nebo audi A5 tak si opravdu okenko nestahne nebo neukaze vztyceny palec..a o tom to je :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Alejandro

          Alejandro 08.01.2011  16:46

          « Re: Re: Re: recenze top gearu

          Dovolím se zeptat,
          nejsem znalec, možná mi něco uniká. Pořizovací cena Bentley Continental GT je tuším lehce nad 4 mil. Kč, s výbavou téměř 5 miliónů Kč, Maserati GranTurismo se pohybuje nad 3.5 mil. Kč, CL63 je v okolí 4.5 miliónů s výbavou. Samozřejmě mluvím o kusech s nadstandartní výbavou. Jaguár XK se pohybuje v okolí 2-3. mil. Kč, což nejsou zrovna zanedbatelné rozdíly.

          Zdá se mi, že autor se rozhodoval mezi koupí nového XK, nebo celkem slušně ojetého Bentley (2004-2005), CL63 (2007-2008), Maserati GranTurismo (první kusy). Pak to dává smysl a dokonce i důvod proč jít do XK. Narozdíl od ostatních vozů u XK má nové auto, záruku a dobrý pocit z toho, že se do sedaček neudělal někdo jiný před ním.

          Myslím si, že Jaguár XK je vhodná konkurence pro BMW 6er. O tom, že po technické stránce německé auto je lepší nemohou být pochyby, ale člověk není robot a tak je vcelku jasný, že Jaguár XK přinese mnohem zajímavější pocity pro majitele zhlediska dlouhodobého vlastnictví. Jinými slovy, Jaguár je mnohem víc žádoucnější auto.

          Je tomu tak?
        • 00 Reagovat !

          foto Mig-35

          Mig_35 08.01.2011  16:50

          « Re: Re: Re: recenze top gearu

          Mladý muži,
          nový Bentley stojí 3,7 M - CL 63 AMG - 4,2 M, Maserati Gran Coupe - 2,7 - ten je fakt o něco lacinější. Ale tvoje auto stojí 2,2. takže ty rozdíly mi připadají poměrně podstatné. Nevím, kde jsi přišel na to, že v nich není velký rozdíl. V servisu a spotřebě a pojistce bude rozdíl celkem značný. To je ten kompromis, o kterém mluvíš. Přeloženo do češtiny, zatím na to nemáš - a jednou asi budeš mít, ale držme se při zemi, při těch srovnáních ;-)
          Vidím, že neustále řešíš, které auto je jak luxusní a exkluzivní.... takové ty zbohatlické pindy.... když to tak řešíš, tak si příště kup novou káru, a ne něco, v čem se vystřídalo padesát lidí a každý tomu dával kartáč a zkoušel, za jak dlouho ručička budíků obrazí trasu z jedné strany na druhou.
          A jestli ti všichni mávají a jsou z toho auta hotoví - no jo, taky mi bylo 27, po třicítce ti začne řídnout semeno a přijdeš na to, že jsou důležitější věci u auta - a vlastně i v životě.
          • 00 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 08.01.2011  16:51

            « Re: Re: Re: Re: recenze top gearu

            reagoval jsem na Koudyho - no a mezitím napsal podobný příspěvek Alejandro.
  • 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 08.01.2011  16:30

    stihacka

    takto dobre som sa dlho nezasmial hlavne mi utkveli v pamati prispevky
    Udělám vyjímku a budu na tebe reagovat, važ si toho.
    Shazovat začal pán v recenzi, auta, které jsou mimo jeho možnosti.
    sme vsetci urcite radi ze robis vynimku a reagujes na nas druhy prispevok je uzasny pan da za jaguara 2 mice ktore si ty po kope nikdy nevidel a napises mu nieco take ? si obycajny steroidovy fake ktory si nafotil bmw svojich snov a milencov touareg pred posilovnou a zavidis vsetkym ludom ktory nemusia platit dph. >:D je mi ta luto a musim ta sklamat niesom nast rocny a dylan ma povozil len raz nie dva krat teda pardon on ma nepovozil dal mi kluce a povedal nech idem kde chcem nie preto aby si ziskal moj obdiv ale aby mi splnil sen o ktory som ho poziadal 8-s a k tomu tvojmu uzasnemu zombie bmw sa vyjadrovat nebudem vsetko bolo uz napisane byvam v meste s 50000 ludmi a napisem ti jedno xk som tu nikdy nevidel no m6 ka nam stoji pod oknami dovezena z ameriky a druhu m6 ku pouziva blondava slecna na cesty ku kadernicke. takze tvoje uzasne oplastovane auto sa pouziva na slovensku ako fabia dokonca aj v zime >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 08.01.2011  16:58

      « Re: stihacka

      Brandone,
      víš co dělá vůdce smečky s těma ostatníma?
      [odkaz]

      :yes:
      aby ta cena za svezení nebyla příliš drahá ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Brandon-Walsh

        Brandon Walsh 08.01.2011  17:01

        « Re: stihacka

        take veci nemam za potreby pozerat ale vidim ze ty si odkaz na to nasiel hned ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Mig-35

          Mig_35 08.01.2011  17:10

          « Re: Re: stihacka

          Brandone, co kdybys lezl švihákovi do prd.ele tak jak to děláš normálně a přestal si mně všímat? Možná bych se mohl podívat do tvého profilu, co jsi vlastně zač, ale mám pocit, že by tam bylo napsáno hov.no hov.ňácké - no a to vlastně ani vědět nechci :'-(
          • 00 Reagovat !

            foto Brandon-Walsh

            Brandon Walsh 08.01.2011  17:17

            « Re: Re: Re: stihacka

            jejda mne ten prispevok ktory som napisal neodoslalo no ale asi je to tak lepsie prajem ti pekny zvysok vecera uz na teba reagovat nebudem ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Dylan-McKay

            Dylan McKay 08.01.2011  17:20

            « Re: stihacka

            Migu, už se opravdu ovládej, MACZ prošlo vývojem, a myslím že nikdo nemá zájem aby ho tu jiný urážel...
            • 00 Reagovat !

              foto Mig-35

              Mig_35 08.01.2011  18:49

              « Re: Re: stihacka

              ten tvůj rozkuřovač mně otituloval jako první - a proto nechápu, proč okřikuješ mně?
          • 00 Reagovat !

            foto Ondrej-Samal

            Ondřej Šámal 08.01.2011  17:57

            « Re: Re: Re: stihacka

            Migu, podle profilu ti je 38, máš celkem pěkné auto (650i), takže se ptám, máš takovýhle chování zapotřebí?
            Buď to děláš schválně, nebo máš evidentně nějaký problémy se sebevědomím, když tady potřebuješ každýho urážet, shazovat a dokazovat si, že dočůráš nejdál ze všech ostatních.
            Ad. Jaguar. Možná to není nejlepší auto, osobně bych si ho za ty peníze taky nekoupil (kdybych je ovšem měl), ale když se někomu líbí, tak proč ne ;-) Navíc tvoje peníze to nebyly, takže do toho nemáš co kecat.
            • 00 Reagovat !

              foto Mig-35

              Mig_35 08.01.2011  18:47

              « Re: Re: Re: Re: stihacka

              Můžu se zeptat, proč se jako prvního nezeptáš Koudyho, proč nazval moje auto mrdkou pro nagelované fotbalisty?
              V testech IQ se objevují otázky jako: maso je ve vztahu ke lvovi jako xxxxxx ke krávě. Určitě jako průměrně inteligentní člověk umíš odpovědět, že místo těch x
              patří seno.
              Já jsem napsal, že do společnosti aut za 4 mega patří auto za 2 mega asi jako auto za půl mega do společnosti do společnosti aut za mega. Zrovna tak můžeš klidně říct, že moje auto je v poměru s CL 63 AMG jako oktávka proti audi A6 - a budeš mít zcela samozřejmě pravdu! Napsal jsem, že GT umí jezdit rychle jen rovně - a zrovna tak to platí o šestce - Renault Clio V6 mně na okresce rozseká na mraky:-) Tohle všechno jsou informace, které jsem uvedl do svého testu, a plně si za nima stojím! A nikomu nekecám do toho, jaké si má koupit auto, to je dezinterpretace toho co jsem tady napsal!!! Nikoho jsem jako první neurážel, ničí auto jsem jako první neurážel, a jestli ano, tak mi ukaž kde to bylo a já se chytnu za nos a dotyčnému se omluvím! Stačí to takhle?
              • 00 Reagovat !

                foto Ondrej-Samal

                Ondřej Šámal 08.01.2011  19:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: stihacka

                Tak ono zrovna takový CL 63 AMG, ať se mi líbí sebevíc, je strašně předražený auto, takže po nějakém roce (pořád je to zánovní auto) může mít hodnotu nového XK. A ano, přímo srovnávat je nelze, CL je spíš luxusní limuzína se dvěma dveřmi, zatímco XK je typický britský sporťák, přímý konkurent V8 Vantage od AM. Ale že bych musel použít paralelu mezi Octávkou a A6, to si nemyslím. Obě auta (XK i CL) jsou pro 99,9% populace dostatečně luxusní, dokonce bych řekl, že XK nabízí lepší value for money.
                Já ale hlavně reagoval na to, jak se tady prezentuješ. Vzhledem k tvému věku a inteligenci, kterou ale nemůžu řádně posoudit, protože tě neznám, bys měl být už dávno nad věcí a nepsat o někom, že je to hov.no hov.ňácké. Sám sebe tím akorát ponižuješ.
                Doufám, že tenhle příspěvek bude k pochopení, i když ho napsal průměrně inteligentní člověk ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Mig-35

                  Mig_35 08.01.2011  19:35

                  « Re: Re: Re: Re: Re: stihacka

                  Tohle všechno jsou tvoje dohady - a nepravdivé. CL 65 AMG z roku 2005 - nejlevnější - 42 tisíc EUR, XKR /ne XK/ ze stejného roku 26 tisíc EUR...
                  Srovnávat Mercedes s Jaguarem - no nechci ti brát iluze, možná, že pro dělníka z Kolbenky je jaguar XK stejně luxusní jako CL, ale koncová skupina zákazníků se jenom ušklíbne. A naposledy, XK určitě není sporťák, ale GT, stejně jako Aston Martin.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Mig-35

                    Mig_35 08.01.2011  19:36

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: stihacka

                    A chápu, že Brandonovi nepíšeš, že se shazuje, když mně nazývá steroidovým fakem - asi ho znáš a víš, že žumpa žumpou zůstane ať řekne cokoliv.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ondrej-Samal

                    Ondřej Šámal 08.01.2011  19:56

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: stihacka

                    Ono taky CL 65 AMG stojí víc jak dvojnásobek toho, co nové XKR (nové modely - CL 65 AMG-227 tisíc euro vs. XKR-104 tisíc euro bez jakýhkoliv dalších příplatků, čistě základní cena, zdroj: mercedes-benz.de a jaguar.de). A rozdíl v luxusu je většině případů minimální vzhledem k poloviční ceně. Zbytek je jen v hlavě, když člověk ví, že jedno auto stojí dvojnásobek toho druhého, bude ho tedy apriori považovat za mnohem luxusnější. A přiznejme si to, CL je zbytečně předražené, například rozdíl mezi S 63 a CL 63, což jsou, až na karoserii, prakticky identická auta, je nějakých 17 tisíc euro v neprospěch CLka.
                    • 01 Reagovat !

                      foto Mig-35

                      Mig_35 08.01.2011  22:29

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: stihacka

                      Tak si to přepočítej na procenta a zjistíš, že je to stejný rozdíl jako třeba normálním meganem a meganem coupé. Zkus pochopit, že dražší auta padají víc než levnější, protože mají z čeho padat. Sorry, ale srovnávat něco z německé trojky s Jagem to jde jen těžko. Stačí se nakonec podívat, kolik kterých aut se prodává. Např. segment luxusních limuzín je totálně rozebraný a nové XJ, ač by bylo sebelepší si prostě nikdo nekoupí, protože tam vládne S-klasse a pak se prodá pár sedmiček a A8. K čemu jsou pindy o tom, jak je auto dobré, když ho nikdo nekoupí? A prodejní úspěch je to nejdůležitější měřítko. Jag si majitelé přehazujou jak horký brambor, ale BMW a MB a Audi jsou stále ve stejných rukou....
  • 00 Reagovat !

    foto koudycz

    koudycz 08.01.2011  19:04

    mucik

    Ja nenazval TVOJE auto jako mrdku pro nagelovane fotbalisty, ale obecne vsechny sestkovy bawa jako auta pro nagelovany fotbalisty..:)), stejne jako bentley gt, ktery bylo jeden cas nejprodavanejsim autem mezi fotbalistama...stejne jako klidne nazvu vetsinu aut /krome treba sls, porsche 911 turbo apod/..autama bez duse..:)..co se tyce srovnani...maseratko byla predvadecka z nemecka..clko bylo z nemeckyho autosalonu taktez 2009 predvadecka..ale ne v plny palbe a bentley byla predvadecka z usa...Ty auta urcite stojej novy vic nez predvadecky..stejne jako to xk ktere mam stoji v horsi vybave u charouze 2,6milionu a v nemecku je taky o 20 tisic eur levnejsi...Srovnaval sem pouze dostupnost aut ktera sem mohl mit za tu cenu za kterou sem mohl...to ze nove bentley gt stoji v plne palbe treba 4 mega mi prislo irelevantni..xk od ardenu taky stoji jiny penize apod....Rozhodl sem se nakonec pro XK z duvodu ktery sem tady uz asi trikrat popsal...Zatim sem s nim spokojenej...treba se to zmeni a pujdu do bentley nebo maserati grancabrio na jaro...uvidime..
    • 00 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 08.01.2011  19:21

      « mucik

      Prosím tě,
      informace, které zde uvádíš, jsou zcela jednoduše k ověření. Stačí si otevřít stránku mobile.de a zjistíš, že takových aut, jako je tvoje se tam nabízí mraky za 70 tisíc EUR, ale rok staré CL63 AMG nekoupíš pod sto tisíc EUR. Tak prosím tě nevěšej mi bulíky na nosy, protože mně fakt není 16
      • 00 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 08.01.2011  19:23

        « Re: mucik

        A říct o coupé od Maserati, ručně vyráběném, s motorem od Ferrari, že nemá duši, to je teda velmi sebevědomé tvrzení. Ale když to půjdeš do toho Bentley nebo maserati cabrio, tak to potom jo. Utři si ten mokrý flek co je pod tebou
        • 00 Reagovat !

          foto koudycz

          koudycz 08.01.2011  19:48

          « Re: Re: mucik

          Me nezajimaji ceny z mobile.de na kterych maji dealeri nemeckych znacek porad jeste slusnou marzi. Audi A8 kupovanou do firmy sme z mobile.de stahli o cca 10 tisic eur uplne vklidu a kdyz ti neni 16 tak proc se tak chovas?...Maseratko sem nazval kde autem bez duse a jaky flek?...ja nesedim v bmw a netece mi olej.
          • 00 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 08.01.2011  19:54

            « Re: Re: Re: mucik

            Takže ty nekupuješ auta z Německa, protože jsou drahé, ale kupuješ z česka, protože jsou ještě o deset tisíc EUR dražší. No já ti nevím čoveče, ale v tom mojem BMW přede mnou jezdil jenom jeden člověk - ale v tom tvým se jich vystřídalo aspoň padesát, a o víkendech si ho brali domů zaměstnanci a uklízečky. Jak to takový mladý yuppík snáší? :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto koudycz

              koudycz 08.01.2011  20:51

              « Re: Re: Re: Re: mucik

              Ne..ja se bavil o nemecku..o mobile.de a audine z mobile.de...jaguara mam taky z nemecka..Koupil si ho primo majitel nemeckyho autosalonu pobliz mnichova. Nikdo jinej v tom nejezdil krome nej..ja ho koupil kdyz melo najeto 2200km. Majitel ho mel mesic. Prenechal mi ho protoze sem chtel tu barvu a jeste mi tam davali na moje prani jine disky kol a jine drevo do interieru, takze to ze by ho melo v ruce dvacet lidi je nejaka tvoje mylna predstava :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Mig-35

                Mig_35 08.01.2011  21:18

                « Re: Re: Re: Re: mucik

                V recenzi to byla předváděčka, teď zase osobní auto majitele autosalónu, nějak se do toho motáš. Moje auto patřilo monacké princezně a jezdila s ním jenom na kosmetiku každý sudý čtvrtek.
                • 00 Reagovat !

                  foto Brandon-Walsh

                  Brandon Walsh 08.01.2011  21:29

                  « Re: Re: Re: Re: Re: mucik

                  >:D >:D stihacka musim reagovat na teba aj ked som povedal ze nie vaz si to takze si potvrdil moj prispevok vyssie u nas taktiez jazdi slecna s m6 kou ku kadernicke nepride ti to ako zenske auto ? >:D
                  koudy ten olej ma rozsekal >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto Dylan-McKay

                    Dylan McKay 08.01.2011  21:30

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: mucik

                    Brandone, zase jsi mi ho přebral! >:D :yes:
                  • 00 Reagovat !

                    foto Mig-35

                    Mig_35 08.01.2011  21:38

                    « Re: Re: Re: Re: Re: mucik

                    Je to ženské auto, spokojený? Taky bych ti rád řekl, že seatem u nás třeba jezdí majitel gay-clubu, akorát je problém v tom, že u nás ve městě neznám nikoho, kdo by jezdil seatem. Jenomže - doprdelepráce - já fakt neznám nikoho kdo by si koupil španělské auto. Neber to nijak špatně, jakože se povyšuju nebo tak.
                    To bylo jenom konstatování.
                    Ale ty bys měl možná uvažovat nad změnou povolání, když dokáže majitelka kadeřnictví vydělat na M6 a ty máš seata :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Dylan-McKay

                      Dylan McKay 08.01.2011  21:43

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: mucik

                      Migu, hlavně pozor na silácké řeči, víš že je nemáš rád, abyses pak třeba nezmlátil... ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Mig-35

                        Mig_35 08.01.2011  21:49

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: mucik

                        Pozoruješ tam nějaké silácké řeči? Silácké řeči jsou o tom, co si koupím na jaře a až vyhraju ve sportce a tak. Já jsem řekl, že neznám nikoho se seatem, holička odvedle jezdí s Fordem Fusion, u nás v baráku mají lidi škodovky, mercedesy,
                        vw, ale seat ani jeden. A neznám nikoho, kdo by měl seata, asi se jich moc neprodává.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Dylan-McKay

                          Dylan McKay 08.01.2011  21:54

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mucik

                          Já myslím, že dneškem jsi se totálně voddělal. Už bys toho měl nechat, a začít znovu. Taky jsem na MACZ udělal spousty věcí co mě pak mrzely, ale komu jsem mohl, tomu jsem se omluvil a naopak. Dnes si užíváme srazů a ročního míru na MACZ, kterej jsi ty totálně zničil. Dej si pauzu.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Mig-35

                            Mig_35 08.01.2011  22:05

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mucik

                            Zničil jsem roční mír na MACZ! Ty krávo, tak to je teda něco. To se nepovede každému. Ode dneška budu dávat jenom 3x10 (na oplátku samozřejmě) a budu žrát ty bludy, co píšou někteří hoši v recenzích a přikyvovat jako oslík.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Dylan-McKay

                              Dylan McKay 08.01.2011  22:08

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mucik

                              Nehlídej co píšou ostatní, ty musíš hlídat sám sebe. Pořád dáváš odkazy na psychotesty, tak si zkus nějaký udělat, třeba ti ten oslík vyjde... ;-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto Mig-35

                                Mig_35 08.01.2011  22:12

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mucik

                                pane Švihovec, opatrně ať mi pak zase nemusejí psát omluvný SZ. věděj, že nejsou žádnej velkej hrdina a jediný na co se zmůžou, je vyhrožování, že si na mně někoho zaplatěj ;-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Dylan-McKay

                                  Dylan McKay 08.01.2011  22:23

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mucik

                                  Aha. Tak brzy si tady taky přečteš své skutečné jméno, hrdino. Ta SZ co jsem ti napsal zněla že nestojím o další spory, ale to jsem ještě netušil že jsi takový morální žebrák. Škoda že se ti mozek přesunul do svalů a nic z toho co ti tu X lidí píše nechápeš, Úžasňáku...
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Mig-35

                                    Mig_35 08.01.2011  22:32

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mucik

                                    Tvoje jméno vždycky viselo v tvém profilu, ty sis ho smazal? Tak to pardon, nic jsem neřekl ;-)
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto Dylan-McKay

                                      Dylan McKay 08.01.2011  22:36

                                      « Re: mucik

                                      Na tebe se nedá zlobit... ;-)
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Mig-35

                                        Mig_35 08.01.2011  22:45

                                        « Re: Re: mucik

                                        No, to je upřímně jediná věc, za kterou jsem ochoten se ti omluvit - ale tvoje jméno jsem nikde nezjišťoval, měl jsi ho tady uvedené, a pokud jsem před ním uvedl dokonce Pane nemůžeš se skutečně za nic zlobit.
                                        Klidně napiš adminovi, ať to smaže, já už to zeditovat nemůžu.
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto Dylan-McKay

                                          Dylan McKay 08.01.2011  22:48

                                          « Re: Re: Re: mucik

                                          Dobrý, neřeš to, myslel jsem že jsi to použil v nějakém vzteku.
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto Krispos

                                            Krispos 08.01.2011  23:02

                                            « Re: Re: Re: Re: mucik

                                            Tak proto použil moji SPZ v reakci na mě, už po mě asi jdou.... >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Dylan-McKay

                  Dylan McKay 08.01.2011  21:29

                  « Re: Re: Re: Re: Re: mucik

                  Ne, tvoje auto měl nagelovaný německý fotbalista. Vlastně celý manšaft. Nebo vlastně celá Bundesliga v něm jezdila! ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Mig-35

                    Mig_35 08.01.2011  21:44

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: mucik

                    Šviháku, běž obtěžovat 13leté holčičky, aby se s tebou vyfotily u auta a nevotravuj slušný lidi.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Dylan-McKay

                      Dylan McKay 08.01.2011  21:49

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mucik

                      Ty nebýt slušný lidi, ty být moc zlá chlapec!
                • 00 Reagovat !

                  foto koudycz

                  koudycz 08.01.2011  21:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: mucik

                  No tak chtel to jako predvadecku se kterou jezdil on a po mesici mi ji prodal..ale v technicaku sem jako prvni majitel...Tak co sem tam mel napsat?..ze s nim jezdil mesic jeden clovek? :)))
                  • 00 Reagovat !

                    foto Mig-35

                    Mig_35 08.01.2011  21:39

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: mucik

                    Stačilo napsat: auto jsem koupil jako ojeté, a bylo by po problému. Nové auto má najeto 0 km.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Dylan-McKay

                    Dylan McKay 08.01.2011  21:44

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: mucik

                    Koudy, asi jsi už pochopil moji SZ když jsi přišel na MACZ... ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto JakubTN

                  JakubTN 08.01.2011  21:52

                  « Re: Re: Re: Re: Re: mucik

                  Mna by naozaj zaujimalo, ako ty mozes mat 38, zenu, rodinu a neviem co vsetko, ked tu dokazes celu sobotu presediet a hadat sa jak maly chlapec o uplnych hlupostiach...
                  Na jednu stranu sa hras na stareho, mudreho, skuseneho a na druhu stranu si protirecis v kazdom druhom prispevku a od rana tu pises totalne sprostosti a hadas sa tu o tom, ci niekto mal na hento a tamto a kolko za kolko dal... Co ta to zaujima? Bud sa pokochaj krasnym autom a precitaj si nejake skusenosti a diskutuj k veci, alebo sem nelez a neflamuj tu s hovadinami. Vsetkym si nam ukazal aky si pan, lebo mas velke svaly, znamosti ktore ti zistia majitela auta podla znacky a krute 6kove bmw. My ta tu vsetcia uznavame, klaniame sa ti, ale ked mas teda 38 a si vyzrety dospely chlap, tak by si davno pochopil, ze mi sme tu vsetcia idioti, ktori tvoju pravdu aj tak nepochopia.

                  Tak nam ukaz svoju dosplelost a prestan tu riesit hluposti. A ak mi mienis odpisovat, co by si nemusel, nechaj si kecy o majiteloch aut bokom... Nie som nato zvedavy a nemas ani ponatia o tom, aka je pravda.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Mig-35

                    Mig_35 08.01.2011  22:16

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: mucik

                    čoveče ty mi tak krásně mluvíš do duše že bych kvůli tobě i na nějaký ten srázek přijel. fakt že jo. řekneš tatkovi, ať ti půjčí káru a přijedeš, ne? jo sorry, já zapomněl, že se o tom nesmím zmiňovat. tak přijeď třeba vlakem, vyzvednu tě na nádraží :-!
                    • 00 Reagovat !

                      foto Dylan-McKay

                      Dylan McKay 08.01.2011  22:24

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mucik

                      Další Migův poklesek...
                    • 00 Reagovat !

                      foto Krispos

                      Krispos 08.01.2011  23:05

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mucik

                      Nic, jdu zaurgovat u táty ty prachy na nový Scirocco, jinak mi bude muste na sraz půjčit R8.... ikdyž oproti oplastovanýmu báwu má i ta Felda duši >:-[]
                      • 00 Reagovat !

                        foto Brandon-Walsh

                        Brandon Walsh 09.01.2011  06:52

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mucik

                        migik ale preco ta pri porovnani so seatom napadol gay klub >:D raz mi tu posielas neslusne odkazy teraz toto no pfuj >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto Mig-35

                        Mig_35 09.01.2011  08:31

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mucik

                        to je něco, bejt malé tlusté prase ve 30 závislý na prachách od fotra :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto Dylan-McKay

                          Dylan McKay 09.01.2011  08:37

                          « Re: mucik


                          Myslel jsem, že se z toho vyspíš, Migu.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Krispos

                          Krispos 09.01.2011  09:32

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mucik

                          Víš, když má člověk rakovinu, tak nesmí hubnout. A tak s tvým dovolením budu radši malé tlusté prase, ale naživu. Na nové auto bych si ve firmě v pohodě vydělal, ale holt osud tomu chtěl jinak. Ale protože jsem mladší a bolševik se na mě tolik nepodepsal, jsem v pohodě i se svojí Felicií. Člověk, kterej tady machruje, že si dokáže podle SPZ zjistit něčí jméno, je mi celkem volnej. Nemám potřebu si v diskuzi s tebou něco dokazovat, a tak ti přeju krásný den a neudav se tou závistí >:D
                          • 00 Reagovat !

                            foto Mig-35

                            Mig_35 09.01.2011  09:40

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mucik

                            vida vida. Nejdřív někomu nadávat za jiný názor do * - a potom mně všichni litujte :*) jestli je závist to, že mi vadí něčí lhaní a přibarvování si skutečností, potom jsem bezpochyby vinen. když někdo napíše do recenze, že s autem chce vydržet aspoň tři roky, a že na zimní kola si dal limit 50 tisíc, ale vzápětí pod diskusi napíše, že zjara bude asi kupovat maybach, vidím, že jde o tzv. bájnou lhavost a s takovým člověkem se mi ani moc nechce bavit. to bych taky mohl zjistit, že by si koupil vrtulník, ale nemá kam dát heliport.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Krispos

                              Krispos 09.01.2011  09:52

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mucik

                              Mě nevadí jiný názor, mě vadí chudáci, co zbytečně vyvolávají flame shazováním jiných lidí a jejich aut a lidi, co vyhrožují v PMkách :-) Až bude nějakej sraz, tak se stav, klidně ti to řeknu do očí... ale přijedu Feldou, protože jiný auto bys mi obtáhnul klíčema se mi zdá :no:
                              • 00 Reagovat !

                                foto Mig-35

                                Mig_35 09.01.2011  11:02

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mucik

                                Napsal jsem ti, že kdybys mi v reálu nadával do *, utrhnul bych ti palici, což je mimochodem pravda. Ale teď když jsi mi vysvětlil svůj handicap, tak si to asi budu muset odpustit, abych tady nebyl za grázla co si vybíjí vztek na nemocném chudáčkovi. Tak si radši od toho nemocného chudáčka nechám nadávat.
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Dylan-McKay

                                  Dylan McKay 09.01.2011  11:04

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mucik

                                  Migu, už přestaň, tohle už je vážně moc.
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Mig-35

                                    Mig_35 09.01.2011  11:22

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mucik

                                    Máš recht, chce se mi blít z toho pokrytectví
  • 00 Reagovat !

    foto koudycz

    koudycz 08.01.2011  19:57

    reklama

    a jinak :-)

    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto koudycz

    koudycz 09.01.2011  13:31

    dotaz

    jde tady ten mig nejak hromadne smazat?...docela tu diskuzi zkurvil.
  • 00 Reagovat !

    foto Zloun

    Zloun 07.03.2011  15:43

    :)

    krásné auto :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Jacoppo

    Jacoppo 08.04.2011  19:05

    Nové XK

    Měl jsem tu možnost se projet v Astonu i v XKR (2001) 4.0 V8 SC a XKR podle mne opravdu jede rychlejc... jen Aston i přišel na pohled hezčí, to jen k začátku recenze ;-)
    Můžu se jen zeptat, jak jste spokojen s volítkem rychlosti, jak se s ním podřazuje a celkově jak to jede? Uvažuji o doplnění mé stáje o nějaké kupátko, rozmýšlím mezi Virage V8 94 a XKR 01 ze starších a právě NEW XK ci DB9 05 - 07 z tech nových, jen se u těch nových bojím převodovek - DB9 má problémy se zpátečkou a XK zase pokud vím měla dost poruchový ten kruhový volič, který se buď zasekával, nebo chybně přepínal (známého museli vytáhnout z podzemních garáží když mu prostě u novýho auta ten volič ani nevyjel nahoru)...
    • 00 Reagovat !

      foto koudycz

      koudycz 11.04.2011  21:05

      « Re: Nové XK

      astony a jaguary si uz potom co sou pryc od fordu muzou konecne konkurovat...problem..nebo mozna ne problem..je, ze sdilej porad plno komponent..treba radici paky pod volantem v astonu sou z jaguaru apod...Pro aston v tuhle chvili mluvi hlavne dvanactivalec...ale kdyz si vezmu treba novy dbs a nove xkr..tak nove xkr je defakto stejne rychle..ma stejne koni a je o dva miliony levnejsi..

      prevodovka je tam ZF ktera se dava i do astonu..buh zehnej tomu, ze ma jen 6 stupnu a clovek muze krasne vytacet motor...Kruhovy volic neboli gear selector nevyjizdel pokud vim jen u prvni verze 4,2litrovych XFek...memu kolegovi se to take stalo..v tech "faceliftovanych" modelech uz je to ok..alespon doufam..alespon ja sem zatim zadnej problem nepozoroval.
      • 00 Reagovat !

        foto Jacoppo

        Jacoppo 12.04.2011  12:21

        « Re: Re: Nové XK

        No právě kamarádovi to nevyjelo na novym XJ... Proto nějak tomu nevěřím a radši bych tam viděl klasickou paku...

        No to plně souhlasím - Aston má sice krásnou karoserii, ale když si sednu dovnitř, tak na mne dýchne něco z volva a něco z jaguaru... Škoda, že XKR nemá tak pěknou masku jako Aston, pak by pro mne byl jasnou volbou.

        Jenom bych nesouhlasil - nové XKR mi příde, že jede mnohem líp než Aston, pravda, měl sem oba půjčený jen na víkend, ale přišlo mi, že XKR jede svižnějc...
  • 00 Reagovat !

    foto Vette

    Vette 09.04.2011  10:29

    Nadhera

    Ahoj, mas nadherne auto. Na to co si popisoval uplne idealna volba. Mrzi ma len ked si citam tiuto diskusiu ze sa stale na MACZ najdu divny ludia ako Mig :-( Nech ti robi vela radosti a prajem vela stastnych kilometrov :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 09.04.2011  19:31

      « Re: Nadhera

      Pro mně jsi zase divný ty. Stačí?
      • 00 Reagovat !

        foto Vette

        Vette 09.04.2011  20:22

        « Re: Re: Nadhera

        staci ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Bender-B-Rodriguez

          Bender B. Rodriguez 12.04.2011  13:11

          « Re: Re: Re: Nadhera

          Vette, aj pre mna si divny. Keby si bol tiez robot, tak ta povazujem za normalneho. >:D

          Bite my shiny metal a55 :-! :-!
          • 00 Reagovat !

            foto Vette

            Vette 12.04.2011  16:41

            « Re: Re: Re: Re: Nadhera

            Aha, vy ste s Migom roboti? Preto som vas nepochopil :-(
  • 00 Reagovat !

    foto koudycz

    koudycz 06.05.2011  23:45

    Astonek

    Ted si vozim na par tydnu zadek v db9 a musim rict ze kdyz pominu motor tak xk je ve vsem lepsi...lepsi interier..nataceni svetlometu..predni parkovaci senzory...dotykova navigace..lepsi audiosystem...o moc lepsi navigace..pripojka na ipod..usb konektor..vic prihradek apod...chapu ze aston je pure car a osobne tu znacku miluju..ale po skoro roce co mam xk by mne aston musel hodne presvedcovat abych si milion priplatit za auto s horsi vybavou..:)

    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Dylan-McKay

      Dylan McKay 07.05.2011  05:42

      « Re: Astonek

      Tvůj názor je mi velice sympatický. Ten Aston možná znám, posílám SZ...
  • 00 Reagovat !

    foto Beekey

    Beekey 13.07.2012  17:31

    Smazani Stihace

    Pro Boha proooc? nesnaz se ty prispevky smazat, vzdyt se tady lidi uzasne bavi, to jecho chovani by se melo prednaset na univerzitach Trollismu. :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…