Recenze

honza84 (muž 35 let) Poslat zprávu
 
8 Majitel

Ford Transit Ford Transit LWB 85 T300

8.50 Uživatelé

Hodnoceno: 16× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Ford Transit, foto 1 Ford Transit, foto 2 Ford Transit, foto 3 Ford Transit, foto 4 Ford Transit, foto 5 Ford Transit, foto 6 Ford Transit, foto 7 Ford Transit, foto 8
Ford Transit, foto 9 Ford Transit, foto 10 Ford Transit, foto 11 Ford Transit, foto 12 Ford Transit, foto 13 Ford Transit, foto 14
 

Technické info

Přezdívka auta Tranďák, Mamut Rok výroby 2008 Koupeno nové najeto [km]:190000 palivo: nafta počet válců: 4 objem [cm3]: 2198 výkon [kW]: 62 kroutící moment [Nm]: 250 maximální rychlost [km/h]: 134 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 10200 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 9

Popis vozu

Klasická dodávka jakejch na silnici potkáte mraky, tak vám o ní něco málo řeknu. Jedná se o transit s nejdelším rozvorem kol (LWB)ale bez převisu (to už by byl Jumbo). Díky tomu že nemá vzádu převis se s ním nádherně couvá - podlě mě líp jak s osobákem protože v zrcátkách vídíte krásně kam to poslat. Má nejvýší nástavbu celkově 2,7 metru takže je problém s tim vlízt do myčky .Kabina je oproti předchozímu modelu už víc civilizovanější a připomíná osobák. Při mojí práci měsíčne najezdím 10 - 12 tisíc kilometru a uvítal bych na dálnice silnejší auto s tempomatem. Pro pohon předních kol Ford zvolil motor 2,2 duratorq který nabízí ve 3 výkonových variantách (zřejme se jedná pouze o načipování ŘJ) a to 85,110 a 130 koní což se taky na každym transitu dočtete, nový typy to maj na zádi, předchozi generace na dveřích pod oknem. Nejslabší motor taky obnáší pouze "pětikvalt". Motorizace je vhodná předevšim do města a pro menší rozměry dodávky. Já jsem s tim většinou jezdil dálky, což nebyla ideální kombinace

Silné stránky

Šikovný přihrádky na PET lahve který máte po ruce - dobrá věc.

Naložíte opravdu hodně, vzadu se nemusíte krčit. Nejvyšší varianta.

Centrální zamykání po rozjezdu - stojite-li v koloně tak vás nikdo nevykrade.

ESP už v základní výbavě. Dobrá věc.

Slabé stránky

Brzdy - s porovnaním s novejším modelem který přišel na firmu a který jsem zajižděl tohle auto mělo slabší nástup brzd.

Pro velkou výšku se nevejdete do vetšiny myček.

Chybí mi tam klasická příhrádka na tužky jako měl předchozí model. Neschopnost fordu namontovat do užitkovýho auta naprosto elemntární věc jako je háček na bundu, takže bundy, mikiny, vesty se vám budou dycky někde povalovat.

Pro užitkové auto naprosto nepochopitelně měkká podlaha v nákladovym prostoru, po težších věcech zustávají ďůlky a lepší podlahy jsou za příplatek.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Jednou mě odmítlo poslouchat dálková ovládaní centrálu a nemoh jsem se dostat do auta (klíčkem kabinu odemknete ale dozadu se nedostanete protože zámek je pouze na kabině, na straně u řidiče a vše se spoléhá na centrál)

Z ničeho nic za jizdy svítily kontrolky ESP a ABS, po zhasnuti motoru a opětnym nastartováním bylo vše OK a obě funkce pracovali( pracovali i předtim, jenom prostě svítily kontrolky). Podotykám že to bylo jenom jednou.

Nešikovně odkrytá řemenice na spodku auta - novejší modely už maj kryt.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Ford Charouz Transit centrum Černokostelecká. Vozidlo tam bylo servisováno a musím říct že jsem byl vesměs spokojen.

 

Novinky v recenzi

11.6.2012 19:47

resume

Tak auto se po třech letech operativního leasingu odevzdalo. Najeto mělo něco kolem 190 tisíc. Já jsem udělal 150 a zbytek kolega kterej auto po mě převzal. Když odpočtu urvanej řemen posilovače řízení a vodní pumpy - najel jsem do závěje a něčim to na spodku utrh (celkově to byla slabina tohodle motoru protože kladka byla zespoda nechráněná - v pozdějších r.v. řešili krytem) a nevyhnutelný problémy s EGR ventilem, tak se na autě měnil v 120k alternátor kterej nám podal ruku a jinak auto jezdilo bezvadně.


Další vozy značky Ford



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
9

zaleží na zacházení, pokud to nebudete přehánět je to nezničitelný.

praktičnost
9

kdyby byly v nákladovym prostoru příplatkový úchytný lišty tak 10 bodů

prostornost
8

co se kabiny týče je tam pro dva místa dost, na lavici si sednou i dva takže tři lidi to uveze ale ne na dlouhý vzdálenosti.

jízdní vlastnosti
9

Na to jak je to velký a těžký tak to sedí překvapivě dobře narozdíl od zadokolního transitu. Dost pomáha ESP.

jízdní komfort
6

Dost to řve ve vyších otáčkách, to je ale slabym motorem. Neznámo co neustále něco vibruje u předního skla ve vyších rychlostech. Celkově dost hlučný.

provozní náklady
8
náhradní díly
0

Nemůžu soudit protože je to v operativním leasingu a já se starám tak maximalně o to kdy a co opravit, kolik to stojí nemám zdání. Jsou to nicméně autorizovaný servisy takže asi dost.

výkon motoru
3

85 koní je žalostně málo na takhle velký auto. Do města ideální, 5 kvalt akorát, na dálky je to slabý.

spotřeba
6

spotřeba je relativně dobrá ale auto má díky své výšce vysoký odpor vzduchu a slabej motor musim na dálnici točit. Pohybuje se to kolem 9ti litrů - hodně záleží na tom jestli vezete plný auto nákladu nebo ne.

hlučnost motoru
8

je to commonrail takže oproti předchozí generaci transitu je to sametovej chod, slyšel jsem oba dva vedle sebe nastartovaný a nedá se to vůbec srovnávat.

kvalita sedadel
5

na kratší vzdálenost postačí, na delší tůry naprosto nevyhovující. (Po roce dodávám že už z toho začínám mít slušný bolesti zad)

brzdy
3

slabota - řekl bych že největší slabina tohohle auta.

zavazadlový prostor
9

naložíte tam dost rozměrný věci, zatim sem neměl nic co bych tim nepřevez. Nicméně podlaha je bídná, lepší - tvrdou, dřevěnou jedině za příplatek.






Blesk.cz

Samsung si zajistil ultratenká displejová skla pro skládačky budoucnosti

Samsung si zajistil ultratenká displejová skla pro…

Samsung podepsal exkluzivní dohodu se společností Dowoo Insis na dodávku ultratenkých skel (anglicky UTG, tj.…

Nemocná Slováčková přivedla na vyšetření prsu další Češky. Znamená bulka hned nádor?

Nemocná Slováčková přivedla na vyšetření prsu další…

Rakovinou prsu v Česku ročně onemocní sedm tisíc žen. Na prevenci chodí pouhých 61 procent z nich. Odborníci se…

 

iSport.cz

Konečně jsem se trefil, oddychl si Hruban. S míči pro LM speciálně trénoval

Konečně jsem se trefil, oddychl si Hruban. S míči…

Šestý zápas, pátá výhra. A jestliže se on v minulých duelech střelecky hledal, tohle byl jeho večer. „Jsem za to…

Bitva v kleci? Byl jsem ze***nej, uznal Štáfek u Krause. Mluvil i o facce

Bitva v kleci? Byl jsem ze***nej, uznal Štáfek u…

Herec a dobrodruh. Tak by se mohlo mluvit o Jakubu Štáfkovi (29), který má za sebou už skok padákem nebo zápasy…

 

Reflex.cz

17. listopad 1989: Jak to bylo doopravdy

17. listopad 1989: Jak to bylo doopravdy

Scénické čtení o těch, kteří zůstali věrní straně a lidu, i těch, kteří utekli od praporů. Odehrává se…

Evropský tlak na zpřísňování ekologických limitů ohrožuje přírodu na dalších kontinentech

Evropský tlak na zpřísňování ekologických limitů…

Politika Evropské unie v oblasti průmyslu dlouhodobě napomáhá ještě většímu vypouštění skleníkových plynů,…