Ford Transit (2008)
11.6.2012Tak s novou prací přišlo i nové služební vozdilo. Rozměry stejné jako moje první - čili transit LWB. tentokrát však s náhonem na zadek a silnějším…
Ford Transit (honza84)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Johny.Rico 11.06.2012 22:42
Dobré auto
Jsem rád, že i takové mini postřehy zde přibudou. Jednou jsem měl tu možnost na měsíc a půl tohle řídit (115 koní jen) a byla to krátká verze, ale jezdilo se s tím skvěle. Výborné auto, opravdu.-
Parda71 (BMWfans) 12.06.2012 11:41
« Re: Dobré auto
Ano, nedivím se, že je Transit tak úspěšný. Ford to má opravdu vykoumané. Já s jedním pravidelně jezdím na brigádě a co to auto vydrží je neskutečné. A to jezdíš s nejslabším 2.0TD 55kW.-
-
Parda71 (BMWfans) 12.06.2012 22:51
« Re: Dobré auto
Ne, ten typ předcházející tomu tvému, takže ten moderní (to co máš ty je vlastně jen velká modernizace toho "mého"). Motor je slabší, ale má turbo, takže nezatížené to celkem jede. A hlavně má krátké převody, takže není problém ani dvoutunový vlek. Samozřejmě dokud nepřijde kopec. Ale my s tím jezdíme kratší trasy, ale i tak jde poznat, jak dobře Ford to auto vymyslel. Myslím hlavně neskutečnou robustnost podvozku a interiéru.-
honza84 13.06.2012 08:34
« Re: Re: Dobré auto
Jo to vim, ty sme měli taky na firmě.. mě to tesně minulo když sem nastupoval tak sem akorát dostal už tenhle ale ty starší tam pak ještě nákej čas jezdili. Nicméně to byly už ty 2,2 myslim - ale nejsem si jistej. V těch starejch se mi líp sedělo za volantem, netlačila mě do kolena řadící páka.-
Parda71 (BMWfans) 13.06.2012 13:06
« Re: Re: Re: Dobré auto
No právě, pro někoho je šaltra na zemi výhoda pro někoho nevýhoda. Každopádně jsem se poprvé tak dlouhé páky zděsil, ale řazení je na dodávku super.
Ony se dávaly i silnější motory do toho předchozího Transitu samozřejmě, ale pro to naše ježdění ten slabší stačí,-
honza84 16.06.2012 14:54
« Re: Re: Re: Re: Dobré auto
Já krátce v tom modelu jako ty jezdil taky a musim říct že šaltpáka na zemi mi vyhovovala víc a to hlavně kvůli tomu že měl člověk místo na pravý koleno - v tom novějšim modelu je sice řadička jakoby blíž a líp k dispozici ale po 4 letech ježdění mam na pravym koleně regulérně otlačený místo. Ono vůbec místo pro pravou nohu řidiče je dost problematický u spousty aut. Pro příklad bych zmínil naši rodinou dvojkovou fabii - to je snad ještě debilnější, tam mam hranu přímo proti koleni - takže kdybych naboural tak mi to buďto amputuju nohu a nebo ze mě bude doživotní mrzák. To zřejmě navrhovali opice:-/ U svýho superba ten problém nemám.
-
-
-
-
-
honza84 19.08.2012 14:23
« Re: Re: Dobré auto
ještě zareaguju - teď jsem měl nedávno pučený náhradní vozidlo u ford urban auto Most, když náš byl v servisu - nejmenší, nejkratší transit předchozí generace či před faceliftem - jak chcete. Právě s motorem 55kW a můžu říct že horší peklo sem už dlouho nezažil - je fakt že osobáka mam benzínovej šestiválec a služební dodávka je 140koňovej transit takže sem zvyklej na zátah za každej podmínek ale slabý auta sem taky řídil - nicméně tohle to bylo mimo všecky mantinely >:D 8-s >:D
-
-
honza84 12.06.2012 20:19
« Re: Dobré auto
Já teda musim říct že byť krátce měl jsem možnost řídit Mercedes-Benz sprinter 318 CDI, což je 3litrovej 6válec diesel s výkonem 180 koní a to je pro mě doteď naprostej etalon. Nemluvim teď o tom motoru protože to je zase o level vejš a tyhle transity s nim nejdou srovnávat - to tak maximálně ten 5vál 3,2 Tdci. Mluvim spíš o tom posezu, o tom zpracování interiéru, vůbec o tom hluku v kabině třeba, to je prostě o vyšší liga - ač mam forda rád tak sprinter je lepší. Jedinej jeho ouvej je protikorozní ochrana, to má ford vyřešený vcelku dobře narozdíl od mercedesu kterej rezne hodně rychle.
-
-
elipsoid 11.07.2012 13:41
Na mokru?
Jak se chová zadokolka na mokru, třeba na trávě? Je jasný, že to bude horší než předokolka, ale nevyrovná se to pak při naložení nákladem? Rozhoduju se teď mezi zadokolkou a předokolkou a nevím, jestli bude náklad kolem 600 kg stačit, aby se to na horším povrchu chovalo aspoň srovnatelně s předokolkou.-
honza84 19.08.2012 14:19
« Re: Na mokru?
rozhodně předokolku - na těch šest metráků stačí - i tak bych ale bral silnej motor s šestikvaltem. Předokolka je jistější nenaklání se tolik. Ta zadokolka s tim 2,4 motorem je taková těžkopádná oproti těm předokolám, vyšší podlaha vzádu kvůli diferenciálu taky zrovna neulehčuje život. S naloženym autem se mi nezdálo že by se to nák moc srovnalo a uklidnilo - typickym příkladem v praze ulice pod plynojemem dolu z kopce na mokru - vědi proč tam dali tu třicítku :)) zrovna tam ta zadokolka naprosto učebnicově ustřeluje, ale to mě jen tak teď napadlo. Kdybych se já teď rozhodoval tak předokolu s tim nejsilnějšim co maj. Ne ani tak kvůli přetáčivosti, člověk se naučí si na to dát pozor a respektovat to a navíc máte standartně ESP ale spíš kvůli takový těžkopádnosti řízení kterou sem u předokol nezažil.
-