Diskuse

Ford Transit (2008)

7.8.2008

Klasická dodávka jakejch na silnici potkáte mraky, tak vám o ní něco málo řeknu. Jedná se o transit s nejdelším rozvorem kol (LWB)ale bez převisu (to už…

 

Ford Transit (honza84)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.08.2008  00:43

    Konecne poriadne auto

    ziadna mala konzerva. Ale ten motor je skutocne slaby. Motor pod sto koni v takom aute musi byt trapenie.
    • 00 Reagovat !

      foto honza84

      honza84 08.08.2008  07:28

      « Re: Konecne poriadne auto

      na rovince nebo ve meste to ma slusnej zatah, ale prijde dalnice a na ni kopec a je to konecna - zase je to motor delanej na zatez takze to auto nalozis a jede to uplne stejne - ne-li lip
  • 00 Reagovat !

    foto m-z-

    m.z. 08.08.2008  17:33

    nájezd

    Ahoj,máme ve firmě stejného Tranzita minulé generace,100k.Nový se mi hodně líbí,uvidíme,až za 10měsíců skončí leasing.Nechápu majitele firmy,jak při takovém obrovském nájezdu koupí základní motorizaci určenou pro městský rozvoz :-O Ale on s tím nejezdí a ty řidiči bojuj :-! Doufám,že ti tam dali aspoň klimatizaci?!Hodně šťastných kilometrů.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 12.08.2008  14:53

      « Re: nájezd

      Souhlasim, tohle je opravdu malý výkon, takové motory se brzo porouchají, neboť uživatelé z nich stále ždímají max výkon. Nadruhou stranu znám i lidi, kteří si vystačí i s tímto motorem, mazlí se s ním a nedávají mu co proto, ale dost možná bych řekl, že by neměli k tak velkému auto tak slabý motor nabízet. Dokonce i můj starý transit, rok výroby 96 má 100k motor a 224Nm. U dnešních moderních motorů má sice i 85k motor 250Nm, ale já mám 100k a 224Nm u transitu SWB se středně vysokou střechou a né u takovýho Mamuta. Ten by zasloužil nejméně 100k motor.
      • 00 Reagovat !

        foto honza84

        honza84 18.08.2008  16:51

        « Re: Re: nájezd

        tak osobne bych uvital tu verzi 140 konovou pac ma 6kvalt a nemusis to tolik trapit na tu petku na dalnici. jinak jeste k tomu predchozimu prispevku, majitel firmy se snazi usetrit a razi si teorii ze vsichni mame stejny auto - i kdyz jen ja s kolegou jezdime dalky, zbytek jezdi prahu. a klima neni a nebude je to drahy a dneska mas vsude samy setrilky.
        • 00 Reagovat !

          foto honza84

          honza84 19.12.2010  17:57

          « Re: Re: Re: nájezd

          tak cely je to o porizovaci cene a politice firmy - proc by platili za drazsi motor? jim je to jedno.
    • 00 Reagovat !

      foto honza84

      honza84 18.08.2008  16:48

      « Re: nájezd

      bohuzel klima neni
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.08.2008  17:05

    Proč ne ...

    ... vítej užitkáčku! ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.10.2008  21:43

    trandak

    Novej Transit vypada velice dobre myslim ze proti predchozi generaci velkej skok kupredu..Predchozi generace se podle me povedla nejmin. Mam osobni skusenost s uplne stejnym Transitem i stejnou motorizaci ale predchozi generace a je fakt ze ten motor se hodi pouze pro mestsky rozvoz.I kdyz je auto prazdny tak mu delaji kopce docela problemy a dalnicni stoupani je pro nej peklo.
    • 00 Reagovat !

      foto honza84

      honza84 31.10.2008  18:44

      « Re: trandak

      u predchozi generace to ale myslim byly pouze 2litry s 85 konma , tak ci onak je to lemra lina v tom souhlasim na 100%
  • 00 Reagovat !

    foto jmurjr-H22A7-

    jmurjr (H22A7) 12.04.2009  12:25

    motor

    85k je malo, ja mam podobny vykon v jednom jumperi a uz pri tom, ze je mensi ako tvoj transit mam pocit, ze minimum je fakt 100-110k. pri tom najazde co si napisal (125t km rocne) to musi byt obcas poriadna otrava, hlavne predbiehanie, pretoze kym na normalnom aute si to dvakrat rozmyslis, pri tychto musis rozmyslat aj sestkrat.
    teraz riesim dilemu, ci do dalsej dodavky 150 alebo 185koni. asi to bude 150, kvoli nizsej spotrebe a hmotnosti (4 vs 6 valcov)...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.10.2009  19:20

    Odemykání

    Do auta se i bez funkčního dálkáče dostaneš vždycky... Celé vozidlo se ti odemkne po dvojitém ručním odemknutí dveří řidiče. Prostě 2x po sobě otoč klíčem... ;)
    • 00 Reagovat !

      foto honza84

      honza84 19.12.2010  17:56

      « Re: Odemykání

      aha, no vidis, to s transitama jezdim skoro 3 roky ale tohle sem nevedel - vyzkousim.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

»Supermáma« Šeredová (42) všechno nosí sama! Proč jí nepomůže partner?

»Supermáma« Šeredová (42) všechno nosí sama! Proč jí…

Zvládá všechno a navíc s úsměvem! Alena Šeredová (42) si mateřství užívá a působí tak skoro jako supermáma! Jen…

Tajemství Jágrovy ex Kopřivové: Je těhotná?! Její kluk pak dostal studenou sprchu

Tajemství Jágrovy ex Kopřivové: Je těhotná?! Její…

No už by bylo na čase! Veronika Kopřivová (29) se nikdy netajila tím, že by chtěla založit rodinu. S Jaromírem…

 

iSport.cz

Dopady destrukce: Skončí Messi i trenér? Barcelonu dorazil její hráč

Dopady destrukce: Skončí Messi i trenér? Barcelonu…

Nejhorší možný finiš pořádně zpackaného ročníku. Barcelona poprvé po 12 letech zakončila sezonu bez trofeje a…

Zásadní rozhovor o zdraví národa: Dost populismu, nepřítelem viru je odolnost

Zásadní rozhovor o zdraví národa: Dost populismu,…

COVID-19. Strašák, který uvedl celý svět do stavu obav a nejistoty. Sport nevyjímaje. Všichni se musíme v nových…

 

Reflex.cz

S Vystrčilem jede na Tchaj-wan také písničkář Jiří Dědeček i ředitelka Čínou odmítnutých filharmoniků

S Vystrčilem jede na Tchaj-wan také písničkář Jiří…

Osm senátorů, téměř 50 podnikatelů, akademici i představitelé vysokých škol figurují v delegaci předsedy Senátu…

Aleš Rod: Věřitel není nadávka aneb Zbankrotují Piráti veřejnou dopravu v Praze?

Aleš Rod: Věřitel není nadávka aneb Zbankrotují…

O plánu pražského magistrátu zdražit jízdné ve veřejné dopravě v Praze jsme si již přečetli dost. Je to…