Recenze

honza84 (muž 37 let) Poslat zprávu
 
7 Majitel

Škoda Fabia 1.6 16V 77kW elegance

9.57 Uživatelé

Hodnoceno: 44× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Fabia, foto 1 Škoda Fabia, foto 2 Škoda Fabia, foto 3 Škoda Fabia, foto 4 Škoda Fabia, foto 5 Škoda Fabia, foto 6 Škoda Fabia, foto 7 Škoda Fabia, foto 8
Škoda Fabia, foto 9 Škoda Fabia, foto 10 Škoda Fabia, foto 11 Škoda Fabia, foto 12 Škoda Fabia, foto 13 Škoda Fabia, foto 14
 

Technické info

Přezdívka auta Škoda Fabia II Rok výroby 2008 Koupeno nové najeto [km]:70000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1598 výkon [kW]: 77 kroutící moment [Nm]: 153 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.1 maximální rychlost [km/h]: 190 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 300 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.5

Popis vozu

O fabiích se toho už namluvilo a napsalo dost takže si myslím že nemá cenu moc rozmazávat tuhle stránku věci. Jedná se o klasický 5 dvéř hatchback ovšem ve výbavě elegance což autu dává trošku jinou úroveň.Imitace kovu v interieru je na pohled opravdu pěkná a myslím si že to stojí za příplatek, než se koukat na levný plasty. výbava elegance obsahuje taky vychytávky typu vyhřívaná přední sedadla, parkovaci senzor na couvání, celkem slušný rádio na MP3, a taky klimatizaci, výškově stavitelná sedadla i volant. Toliko k výbavě - je to nejvyší výbava co škodovka do fabii nabízí a je to znát, nakonec jsem rád že jsme zvolili tuhle verzi protože jsem měl možnost sedět i v slabších výbavách a stojí to za starou bačkoru. Z venku auto vypadá dobře a to nejen díky hlinikovým ráfkum.

Silné stránky

Silná stránka Fabie 1,6 je určitě zátah motoru, když probudíte těch 105 koní tak už to stojí za to. V porovnání se slabší 1,2 HTP je tohle komfort.

Nejsilnější stránkou tedy zůstává motor. Výkonová rezerva se plně projeví při plně naloženém autě. Se 4mi lidmi na palubě se dá pořád ještě slušně předjíždět a ani v kopci auto neztratí dech jako 3válcový sourozenci.
Samozřejmě to jde na vrub spotřebě protože stylem brzda-plyn při plně naloženym autě hravě překonáte průměr 9/100.

Řidič + 1. Držíte se limitů a jste tam za 6,5.

Rozdíly s třívalcem se stíraj na dálnici, díky 5 stupňový převodovce. Maximálka 190km/h je tak akorát, při 200 což se mi povedlo pouze jednou a motor byl už skoro na omezovači otáček... stejně auto začne být už dost nervozní a jistota za volantem se vytrácí.

Slabé stránky

Určitě spojení motoru a převodovky - klidně za cenu častějšího řazení by to chtělo 6 rychlostí. V téhle konfiguraci je motor zbytečně hlučnej a hlavně na dálnici kdy při 130 zbytečně točí.

S tím je samozřejmě spojená i zbytečně vysoká spotřeba. Novější modely fabie dnes s 4válcem 1,2 TSI mají už 6kvalt. Zažil jsem to zatím v Yetim a spokojenost.

Zpátečka vždycky nezapadne ideálně, někdy ji tam musím dát nadvakrát - zkrátka nejde to jak bych si představoval.

Malej kufr - na svoji třídu to asi ujde ale mě to prostě nestačí, kombi by možná bylo lepší.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

60 000km najeto bez vážnejších potíží. Sem tam náká oděrka.
Servisováno v autorizovaném servisu - bez problémů.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Zkušenosti s prodejcem jsou jen ty nejlepší - Auto Branka v Praze na Proseku.

 


Další vozy Škoda Fabia



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
8

Po 3,5 letech žádný významnýselhání

praktičnost
8

šikovný přihrádky a je jich tam dost, i na pet lahve 1,5L. sklápění zadních sedaček - už jsem viděl vychytanější systémy.

prostornost
6

měřím 184cm a cestující na zadní lavici už můžou mít problém. jinak vepředu v rámci třídy průměr.

jízdní vlastnosti
7

dost to skáče na nerovnostech v zatáčkách, především záď - dáno konstrukcí podvozku.

jízdní komfort
5

Hlučnej motor, pouze 5kvalt, celkově odhlučnění nic moc. Auto skáče. v Rámci třídy průměr - pro mě spíš slabší.

provozní náklady
8

Autorizovanej servis a náklady v rozumnejch mezích.

výkon motoru
9

Ve svý době nejsilnější Fabie, výkonová rezerva se projeví zejmena při plnym obsazení auta.

spotřeba
5

Ustálenej průměr po 3,5 letech a 60 000km je 6,5 L/100km

hlučnost motoru
4

Motor je dost hlučnej a komfortu nepřispívá ani 5kvalt. Považuju to za zásadní vadu tohodle modelu.

kvalita sedadel
7

Chybí bederní opěrka, boční vedení sedáku je slabý.Plusem je vyhřívání a výškově stavitelné přední sedadla.

brzdy
9

Na zadních kolech jsou kotouče a je to znát, brzdí to velmi slušně.

zavazadlový prostor
6

Papírově lepší průměr ve svym segmentu. Já jsem spokojen také pouze průměrně - no je to hatch no :-)






Blesk.cz

Harry, jdu do baráku! Dům z filmu Sám doma je k pronájmu za neuvěřitelnou cenu!

Harry, jdu do baráku! Dům z filmu Sám doma je k…

Takovou noc by chtěl zažít každý fanoušek filmu Sám doma. Dům ze slavného snímku bude na jednu noc k pronájmu za…

Forza Horizon 5 jsou skvělé závody v nádherném Mexiku, na které si ale počkáte

Forza Horizon 5 jsou skvělé závody v nádherném…

Xboxová závodní série Forza Horizon se vrátila s pátým dílem, který se tentokrát odehrává v rozlehlém virtuálním…

 

iSport.cz

Svoboda: Fakt nemůžeme být spokojení. Štve to, přišel jsem vyhrávat

Svoboda: Fakt nemůžeme být spokojení. Štve to,…

Při obřím tlaku Pardubic držel v posledních minutách Miroslav Svoboda náskok 3:2. Nakonec přeci jen padl, Dynamo…

Nedvěd o aféře Juventusu: Všechny problémy jsme zvládli. Hrozí další pád

Nedvěd o aféře Juventusu: Všechny problémy jsme…

Serii A patnáct let po aféře Calciopoli zasáhl další skandál. Italské úřady vyšetřují finanční nejasnosti v 62…

 

Reflex.cz

Ježíšek je v karanténě. Vláda vyjednává na Štědrý den výpomoc od dědy Mráze a Santa Clause

Ježíšek je v karanténě. Vláda vyjednává na Štědrý…

Covid způsobil další těžkou ránu pro české Vánoce. V pondělí dopoledne vyšel Ježíškovi pozitivní test a hygiena…

Nová vláda k pandemii: Budeme se víc snažit. Jak prosté! A jestli bude povinné očkování, může za to Babiš

Nová vláda k pandemii: Budeme se víc snažit. Jak…

Senioři jsou v téhle pandemii jednoznačně nejohroženější skupinou, a proto dosluhující vláda dospěla k tomu, že…