Recenze

9 Majitel

Škoda Favorit 135 LS

8.86 Uživatelé

Hodnoceno: 17× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Favorit, foto 1 Škoda Favorit, foto 2 Škoda Favorit, foto 3 Škoda Favorit, foto 4 Škoda Favorit, foto 5 Škoda Favorit, foto 6 Škoda Favorit, foto 7 Škoda Favorit, foto 8
Škoda Favorit, foto 9 Škoda Favorit, foto 12 Škoda Favorit, foto 13 Škoda Favorit, foto 14 Škoda Favorit, foto 15 Škoda Favorit, foto 16 Škoda Favorit, foto 17 Škoda Favorit, foto 18 Škoda Favorit, foto 19 Škoda Favorit, foto 20 Škoda Favorit, foto 21 Škoda Favorit, foto 22 Škoda Favorit, foto 23
 

Technické info

Přezdívka auta Fáčko Rok výroby 1992 Koupeno ojeté najeto [km]:153400 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1300 výkon [kW]: 43 / 50 * kroutící moment [Nm]: 94 / 105 * zrychlení 0-100 km/h [s]: 14 / 12 * maximální rychlost [km/h]: 152 / 173 * počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 zavazadlový prostor [l]: 240 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8 / 7 *

Popis vozu

Auto jsem koupil na jaře, roku 2007 přes známého v servisu. Je dovezené z Německa. Mělo skoro plnou výbavu z roku 92 takže střešní okýnko, ergonomické a pohodlné sedačky, zadní stěrač, lepší překrytí dveří.
Ještě chybí lízátko vepředu, ostřikovače světlometů a v zádu křídlo :)
Ještě bych chtěl někde sehnat středový panel ale vůbec se mi nedaří :( Kdyby někdo věděl tak prosím pište. Dále plánuju že koupím favoriťáckej čtyřramený volant :)
Prý tam sním jezdila nějaká stará paní na nákupy a v zimě byl garážovaný. Ani není bouraný, což mě moc těší.

I hned co jsem Fáčko dostal do ruky tak první co bylo tak vyvařit karoserii a nechat přelakovat na hezčí barvu (byla na něm taká vyblitá :D ) ale také nastříkání podvozku takovou hmotou :)
Pak došlo i na brzdy, zadní pakny (ručka vůbec nebrzdila :D ).
Pak bylo i potřeba opravit větrák na chladiči (podařilo se mi to uvařit :D) když jsem sundal větrák tak jsem zjistil že od doby co vyjel z výrobní linky, tak se ani nehnul takže bylo potřeba jen promazat a zase frčí jak nový :D a pro jistotu jsem ho dal na tlačítko,pak i výměna komplet rozdělovače + kabely k svíčkám a svíčky (byli tam ještě z výroby). Pak i tlumiče s novým jedním ramenem, původní majitelka asi najela na kámen či co.

Pak jsem měnil hlavu na řadící páce a přes tu gumu jsme natáhl návlek aby to nějak vypadalo, dále výměna předních parkovaček za diody (jsou lepší a spolehlivější).

A také na řadu přišla i muzika s pořádnými repro. A to přesně Repro 2 x Magnát 450 W , 2x Tipo 150 W, 2 x Sencor 250 W 2 x Pionier 170 W GT serie. A zesík "Blaupunkt - GTA 4 Special 750 W.
Rádio JVC s MP3, RDS, 4x50 W.
Ještě je potřeba kapacitátor :)

Poslední úpravou bylo dání sportovního filtru a další ještě budou.

Dále pro ty méně důvěřivé jsem tady sepsal stupně řazení a otáčky při tom (ta první rychlost je rychlost kdy je nejlepší zařadit aby se dosáhlo dobré akcelerace)

1 - 40 km/h při 4500 ot/min (max. 45km/h při 5200 ot/min)
2 - 65 km/h při 4100 ot/min (max. 78km/h při 5600 ot/min)
3 - 93 km/h při 4000 ot/min (max. 113km/h při 5300 ot/min)
4 - 122 km/h při 4200 ot/min (max. 142km/h při 5200 ot/min)
5 - 150 km/h při 3800 ot/min (max. 173km/h při 4200 ot/min)

Více jsem si to točit už neodvážil jednak to auto už pak netáhne tolik a za druhé jsem viděl co se stane s ventili když se pokají ve favoritu ;)
Zatím jsem nejvíc na 6000ot/min a to při 3ce a měl jsem natacháči něco kolem 120 :D

Silné stránky

Silné stránky?? Noo nízká spotřeba, šikovné autíčko, nenáročnost , levné díly, tuhost karoserie (už toho dost přežila a furt v pho), jednoduchost a spolehlivost, o mnoho víc místa vzádu než je například u Fabie I. či Octavie I.

Slabé stránky

Absence posilovače řízení, ABS. Docela je to nevymyšlené s kontaktama na kufru pro světla, vytápění okýnka ale jinak si nestěžuju :D

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Velmi dobré, v servisu mám známého takže se nemusím bát že něco bude špatně :)

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Žádné..

 

Novinky v recenzi

16.8.2008 00:00

No tak po dlouhé době jsem se zase dostal ke svému autu, dostalo nový rozvody, centrál, alternátor a ještě ho čeká výměna manžet. A plánuji že dokoupim elektriku oken :D

24.6.2008 00:00

Dnes jsem vyměnil v autě přístojovou desku, za komplet z felicie, nádhera :D Jediné co by chybí je jen lucasy a volant, jinak všem vřele doporučuju, páč mě s tou výměnou zmizelo z auta 75 % vrzání skřípání apodobně fakt bomba ;) a hlavně to vypadá luxusně ve fávu :D

14.6.2008 00:00

Dnes najeto 50 000 km autíčko přede jako kotě a jezdí bez chyby :D
A jinak zatím nikde žádný rez. Díky bohu :D Musím zaklepat :D
Dále dlouhodobá spotřeba při rychlosti 90-130 7,5 l / 100 km

14.5.2008 00:00

Už mám new motor a vesele jezdím dále :D

14.4.2008 00:00

Včera mi praskla vložka u druhého válce. V servisu mi řekli že je to neopravitelné a že mě čeká výměna motoru.. :(

23.3.2008 00:00

Po 40 000 Km na jetých přesně po 11 měsících jsem nechal dát auto do servisu seznam oprav:
Výměna kapalin (olej, voda).
Výměna těsnění pod hlavou.
Nová guffera, pístní kroužky.
Nový rozvoďák.
Seřízení ventilů.
Nové těsnění na parohách a výfuku.
Nový karburátor (prý něco s tryskama, tak to vyměnili celé}.
Nový rozvaděč (ten předchozí mi hobloval kontakty na výčku).
Výměna obložení brzd (všude).
Nové přední tlumiče.
Výměna gumiček na stěračích, pár pojstek a dvou žárovek.
Cena: 9 450 , -
Podle mně docela slušné na to jak jsem ho trápil a tak.
Dále jsem dnes dal do auta další repro takže nyní moje soustava v autě je 8 x repro o celkovém výkonu 2,5 KW a rádio + zesík 1 KW :D Docela to už i hraje :D
Jinak celkové náklady za rok na auto přišlo na opravy + zimáky: 15 000 ,-
Benzín: 89 100 ,- (průměr: 7,78 l na 100 km)
Úpravy: 17 000 ,- (hudba)
Celkové náklady: 121 000 ,- s ujetím 40 000 km
Ted trochu pro srovnání: Volvo S60 D5, které vlastní můj táta tak za půl rok co ho má tak má náklady už na 180 000 ,- v tom je nafta a opravy různé např - utržený nárazník o obruvník , prasklé sklo...
Takže: Zlatej favorit :D

5.3.2008 00:00

Dnes mi nějaký inteligent urval zrcátko na parkovišti takže musím sehnat nové přemýšlím že vyměním fáčkové zrcádka za zrcádka z feldy akorát nevím jestli tam pasují :(

10.1.2008 00:00

Dneska se mi podařilo urvat venkovní zrcátko :D Oprava: 500 Kč nové

12.10.2007 00:00

Podařilo se mi vyměnit topení z favorita za topení z felicie, všem doporučuju topí to 3 x lépe než favoritácký a hlavně mít 4 rychlesti větráku se jen tak nevidí :D Dále taky se mi konočně podařilo pořádně upevnit plechy na podbehu v předu takže už nemlátí, dále jsem vložil budíky z roku 94, dále stropní hodiny (docela praktická věc).


Přidat názorDiskuse: Škoda Favorit 135 LS

Další vozy Škoda Favorit



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Nemám výhrady, když se podchytí to co se má tak nejsou problémy.

praktičnost
8

Jak kdy jak co :)

prostornost
9

Vybornej, zkuste si srovnat místo za řidičem u Fábky či u Octávky (starší verze) A uvidíte že ve Fáčku je tam mnohem víc místa ;)

jízdní vlastnosti
7

Favorit jak ho známe má lehký zadek takže v zimě to ulítává (teda bude :D )

jízdní komfort
10

Auto má měkčí podvozek takže nějakou tu díru znáte ale zase je to výhodou při větších rychlostech páč to pak nádherně houpe (a né jak u Octávky :D )

provozní náklady
10

No je pravda že když se mu šlápne na krk tak si to těch 12l/100km vezme ale když s tím jedete tech 100 - 110 tak to má spotřebu 6-7 l/100km :)

náhradní díly
10

Levné,snadno dostupné co dodat ?

výkon motoru
6

No nic moc při předjíždění...

spotřeba
8

Noo 6 sice není moc ale někdy by mohla být měnší :D

hlučnost motoru
5

Víc jak 3000ot/min tak je to hodně slyšet :/

kvalita sedadel
9

Výborná,jsou měká nebolí z nich zadnice a na první ergonomické sedačky to docela ujde :)

brzdy
10

Brzdí mi to někdy až moc dobře :D

zavazadlový prostor
1

žádnej , schramstla ho muzika :D






Blesk.cz

Na demonstraci se mohla nakazit půlka lidí! Nejrizikovější shromáždění, popsal epidemiolog

Na demonstraci se mohla nakazit půlka lidí!…

Dva tisíce lidí v jednolitém davu, žádné rozestupy, žádné roušky! Tak vypadala nedělní demonstrace antirouškařů…

Jakub Prachař zahajuje hladovku kvůli slovům Zemana o hladovějících umělcích

Jakub Prachař zahajuje hladovku kvůli slovům Zemana…

Herce Jakuba Prachaře (37), podobně jako mnohé další umělce, nadzvedla ze židle silná slova prezidenta Miloše…

 

iSport.cz

Trenér Trucha vyráží na další africké dobrodružství, povede keňské „leopardy“

Trenér Trucha vyráží na další africké dobrodružství,…

Zatímco jiní čeští trenéři se vydávají do oblasti Perského zálivu, on vyráží do Afriky. Trenér Tomáš Trucha tam…

Jak fungovali Berbr, Rogoz a spol.: úplatky i 100 tisíc, nátlak, počty gólů

Jak fungovali Berbr, Rogoz a spol.: úplatky i 100…

Až statisícové úplatky, ale i sliby kariérního postupu - nebo naopak hrozby „sešupu“. Tak měla podle…

 

Reflex.cz

Vladimír Mertlík: Hamáčkovy mrazáky v ulicích. Komouši jako pohřební služba. Poslední tygr Zeman

Vladimír Mertlík: Hamáčkovy mrazáky v ulicích.…

Bylo to minulý týden, kdy vedle Zpětného zrcátka stojící výtržník do sebe ve chvíli osmého úderu věžních hodin…

Já du dolů, du hloub, du sám. Legendární rap Vladimira 518 a Kateřiny Winterové s živou kapelou

Já du dolů, du hloub, du sám. Legendární rap…

V rámci oslav 30. narozenin časopisu Reflex zveřejňujeme videa, která patří do našeho zlatého fondu a na…