Recenze

10 Majitel

Volkswagen Golf VII 1.2TSi BMT 63kW

9.71 Uživatelé

Hodnoceno: 16× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Golf, foto 1 Volkswagen Golf, foto 2 Volkswagen Golf, foto 3 Volkswagen Golf, foto 4 Volkswagen Golf, foto 5 Volkswagen Golf, foto 6 Volkswagen Golf, foto 7 Volkswagen Golf, foto 8
Volkswagen Golf, foto 9 Volkswagen Golf, foto 10 Volkswagen Golf, foto 11 Volkswagen Golf, foto 12 Volkswagen Golf, foto 13
 

Technické info

Přezdívka auta golf Rok výroby 2014 Koupeno nové najeto [km]:2000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1197 výkon [kW]: 63 kroutící moment [Nm]: 160 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11.9 maximální rychlost [km/h]: 179 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 380 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 4.9

Popis vozu

Isty cas som pouzival BMW 320i 110kW e46. Golf 7 mi ju pripomina nielen poctivim spracovanim, natocenim stredoveho panelu na vodica ale aj jazdnymi vlastnostami. Nebudem pisat o centimetroch v kabine, atd… Skor sa zameram na jazdne vlastnosti, spotrebu, servisovanie vozidla, vlastne pocity z auta, detaily o ktorych sa vacsinou nikde nepise a okrajovo aj na vybavu a konkurenciu.

Obsah:
Preco vw golf
Vybava
Komfort
Jazdne vlastnosti
Motor TSi
Spotreba
Detaily

Preco vw golf

Poziadavky na nove auto boli mnohe. No hlavne nech je to nieco do dnesnej doby a do buducna co najrozumnejsie. Takze auto musi mat vysoku aktivnu aj pasivnu bezpecnost. Musi s lahkostou zvladat mesto, okresky aj dialnice. Spotreba musi byt co mozno najnizsia. Musi pohodlne odviest styroch dospelych aj na dlhe trate. Musi ma tesit exterierom a hlavne interierom. A to vsetko za cenu ktora sa zmesti do financneho stropu.
G7 mi to splnal najviac ale aby som nic nepodcenil tak som sa zaujimal aj o konkurenciu.


Astra J uz je predsa len starsie auto a pri rozmeroch nad 4.4m, vaha takmer 1,5 tony ponuka menej miesta nez golf, nehovoriac o spotrebe.

Leon mi prisiel ako chudobnejsi pribuzny ku golfu, hlavne som mal ten pocit z interieru. Tak za tych par stovak eur menej mi zato nestal. Tak isto celkovo dizajn zakladnych verzii ma nenadchol, iba ak FR. A zdalo sa mi ze je aj horsie odhlucneny.

Octavia na mna posobi uz prilis velkym dojmom a tak velke auto by som asi ani nikdy nevyuzil. V garazi by som uz bol nadoraz co by ma iba obmedzovalo. Rozmerovo urcite nieje vhodna do mesta, iba ak na dialnicu ale kedze je iba o 10kg tazsia od g7 tak aj tam bude asi vw tichsi.

Focus, i30, ceed, auris a civic,… tu mi hlavne nesedeli interiery, plus zakladne atmosfery su uz na dnesnu dobu slabe.

Z Mazdy3 som si bol tiez nie celkom isty. Dost mi prekazal panel multimedialneho zariadenia a aj nekonvencne budiky. Vyhlad z auta moc dobry nebol a v meste pri parkovani by som sa citil velmi neisto. Parkovacie senzory su nutnostou. Pri rozmeroch o cca 20cm viac nez golf neposkytne viac miesta. Celkove spracovanie je ok no predna maska je komplet z plastu az dohora, a pri dotyku ma clovek pocit takej lacnoty. Zakladny motor 1.5 74kW urcite nemal lepsiu pruznost a tah ako zakladny motor golfu 63kW v bezne vyuzivanych otackach, skor naopak.

Skusil som si aj ASX 1.6 86kW, kedze Mitsubishi bolo spojene s Mazdou . Cakal som ze tah bude mat lepsi. A ono to skoro vobec nechcelo ist. Az vo vyssich otackach (okolo 4000) sa zacalo prebudzat ale to uz bol hluk v kabine neakceptovatelny.

A tak hned som isiel nakonfigurovat svoje nove auto do VW. Cakacia doba bola okolo 16 tyzdnov + 12 tyzdnov ak by z kapacitnych dovodov fabrika vo Wolfsburgu nestihala vyrabat, strajk, zivelne pohromy atd…. Nakoniec cakacia doba bola “iba” 3 mesiace. Dealerku v Poprade mozem iba chvalit, takyto pristup, komunikaciu, ustretovost bezne zazivaju asi iba klienti premiovych znaciek.

Vybava:

VW Golf 1.2 TSi 63kW BMT 5st.,21 tyzden /2014, seda urano
-automaticka 2-zonova klimatizacia
-Stredova opierka ruk s odkladacim boxom vpredu, 2 ventilacne otvory vzadu
-Radio composition colour s CD prehravacom, 5” farebny dotykovy displej, SD slot, 8 reproduktorov
-Lights and Vision packet – automaticky stmievatelne vnutorne spatne zrkadlo, dazdovy senzor, coming and leaving home funkcia
-podlahove koberceky vpredu a vzadu
-airbagy vodica, spolujazdca s deaktivaciou, bocne airbagy, hlavove vpredu aj vzadu
-Kolenny airbag vodica
-ESC, ABS s EBV, ASR, EDS, MSR, asistent rozjazdu do kopca
-Elektornicka parkovacia brzda s funkciou AUTO-HOLD
-Elektronicka uzavierka diferencialu XDS
-Multikolizna brzda
-predne hlavove opierky bezpecnostne optimalizovane, 3 hlavove opierky vzadu
-3-bodove bezpecnostne pasy na vsetkych sedadlach, v predu vyskovo nastavitelne
-ISOFIX system na uchytenie 2 detskych sedaciek na zadnych sedadlach
-Imobilizer
-Kontrola stavu tlaku v pneumatikach
-Centralne zamykanie s dialkovym ovladanim, 2 sklapacie kluce
-Elektromechanicky posilnovac riadenia s meniacim sa ucinkom v zavislosti na rychlosti
-Vyskovo a pozdlzne nastavitelny volant
-3-ramenny volant
-palubny pocitac
-system rozpoznania unavy vodica
-Elektricky ovladane okna vpredu a vzadu
-Elektricky ovladane a vyhrievane vonkajsie spatne zrkadla, na vodicovej strane asfericke
-osvetlenie interieru vpredu a zadu so stmavenim a oneskorenim vypnutia
-Make-up zrkadielka v slnecnych clonach
-2 drziaky na pohare vpredu
-dekorativne obklady ”Dark Silver matny” na pristrojovej doske, stredovej konzole a na oblozeni dveri
-vyskovo nastavitelne sedadlo vodica
-operadla zadnych sedadiel asymetricky delene a sklopne
-odkladacie priestory vo dverach vpredu a vzadu
-kryt a osvetlenie batozinoveho priestoru, zavesne haky
-start-stop system s rekuperaciou brzdnej energie
-denne svetla
-determalne skla
-bocne smerovky integrovane vo vonkajsich spatnych zrkadlach
-narazniky, kryty vonkajsich spatnych zrkadiel a klucky vo farbe karoserie
-mriezka chladica s chromovou listou
-ocelove disky 6Jx15, pneu 195/65 R15
-dojazdova ocelova rezerva, naradie a zdvihak
-bez oznacenia modelu a motorizacie

Komfort

Automaticka 2-zonova klimatizacia je vybavena nastavitelnymi profilmi prudenia vzduchu. Vybrat sa da z troch intenzit: jemna, stredna a intenzivna. Celkovo lepsiu klimu aj s ovladanim si neviem predstavit.
Auto je dobre odhlucnene a motor pocut iba pri prudsej akceleracii a vyssich otackach. Pri 90tke je v aute ticho, motor toci iba nieco vyse 2000otacok a takmer nepocut ani pneumatiky. Pri 130tke toci necelych 3000otacok a v kabine panuje klud no pocut uz rozdiel oproti 90tke. Stale je to velmi dobre a ovela lepsie nez e46.
Lights and Vision packet obsahuje okrem samostmievaceho spatneho zrkadla aj dazdovy senzor a aj senzor rozpoznania sera. Citlivost sa da nastavovat v styroch stupnoch. Zvazoval som si priplatit kozenny volant ale ked som si porovnal zakladny a kozenny tak mi bol paradoxne zakladny viac pochuti. Takze som sa zase potesil ze je o jeden priplatok menej.
Elektronicka rucna brzda s Auto-hold funkciou je kapitola sama o sebe, no v podstate sa jej tesim. V dnesnej dobe uz bezne auta strednej triedy a vyssie dostavaju elektronicku rucnu brzdu v zaklade a ja na Golfe tiez. Aj funkcne je to ok. Clovek vlastne nemusi nic robit, ak zastavi uplne pomocou brzdy (nie dojazdom) tak ho system automaticky zaisti a je jedno ci v kopci alebo na rovine. Pri rozbehu sam odbrzdi. Ak dobrzdim iba jemne tak ma nezaisti, vacsinou sa pri dobrzdovani hram jemne s brzdou aby ma to na rovine nezaistovalo. System sa sprava inak ak nemate zapnuty bezpecnostny pas. Vtedy autohold nefunguje a rucnu je treba stlacit manualne vtedy pocut motorcek (pri normalnom jazdeni s bezpecnostnym pasom pri zaisteni vozidla takyto zvuk nepocut, tam to robi cisto autohold cez ABS, ako keby som stale stal na brzde). Pri rozbehu a bez pasu sa rucna sama neodisti, najprv treba stlacit pedal brzdy a az potom stlacit tlacidlo rucnej brzdy aby odbrzdila vozidlo. Vsetko to zobrazuje displej medzi budikmi a ikony. Otazkou ale aj tak ostava, ci elektronicka rucna brzda neje zbytocny luxus v tejto triede, kedze pripadny servis bude drahsi nez pri konvencnej brzde. No ale neobsahuje ziadne lanovody takze nebude primrzat.
Start – stop system je blbost, ktora je aktivna po kazdom starte. Asi az po dvoch tyzdnoch som si navykol okamzite po starte to deaktivovat (tlacidlom pri radiacej pake, este ze je hned poruke). Plusom zase je ze starter a akumulator musia byt posilnene a stavane na xy startov viac nez bezny starter a ak tuto funkciu nevyuzivam tak starter by mal auto prezit.
Multimedialny system je priehladny, vobec ho netreba studovat, vsetko je intuitivne a tam kde to clovek hlada. Mnohi novinari vycitali radiu ze to nema USB slot, ale SD. Ja to naopak chvalim. SD karta sa do slotu schova cela a aspon nic nevytrca. No telefon sa da dobijat iba cez popolnik.
Laktova opierka sa da nastavovat vyskovo aj pozdlzne a je velmi prijemna, vobec nezavadzia pri preradovani, takmer stale mam na nej ruku. Neviem si predstavit ako by to bolo bez nej.


Jazdne vlastnosti

Radenie je fajn, nieco ako e46 ale stupne nejdu tak tazko, no drahy su pevne dane. Rychlosti uz potom zapadaju same. Na spiatocku som sa musel prvych par km sustredit aby zapadala cisto. Teraz je to uz ok.Vacsina novych aut ma prevodovky 6stupnove, mne tato 5stupnova vyhovuje, aspon nemusim tolko radit. Ak by som nemal na skusobnej jazde 63kW s 5stupnovou prevodovkou tak by som automaticky isiel do 77kW so 6st. 77kW verzia pri 130tke toci na 6tku iba o 100 otacok menej nez 63kW na 5tku. Myslel by som si ze stupne pri 5st budu daleko od seba a napr v meste sa nebudem vediet rozhodnut ci podtacat alebo ist na vyssie otacky, alebo ci prevodovka neznici potencial zakladnej motorizacie. Nic take sa ale nekona a prevodovka je zosuladena s motorom velmi dobre a hlavne s rozumom. Na 5tku sa da ist pohodlne od 80km/h pri 1800otackach. Na 4ku od 55km/h pri 1600otackach (tachometrove rychlosti).
Riadenie je tiez fajn, volant sa prijemne drzi aj jednou rukou. Vo vyssich rychlostiach uz je celkom tuhy. Pri parkovani zmakne, od VW som ale cakal ze volant pojde lahsie. Celkovo mi vyhovuje viac nez u e46, tam som musel mat stale ruky na volante obe.
Auto ide velmi pekne do zakrut. Sirka naprav vie auto dobre podrzat. Podobny pocit davala aj e46. prejazd zakrut (rezanie) je na tomto aute celkom navykove no limitom su hlavne zakladne pneumatiky, ktore aj tak neplanujem menit. Som skor pokojny sofer a uz takto som uplne spokojny. Naviac su to Continental EcoContact3, gumy s dobrym valivym odporom a dlhou zivotnostou. Musim spomenut aj nadpriemernu zotrvacnost a to je asi aj tymi pneumatikami a aj celkovo dobrou aerodynamikou vozidla. Zasluhu na tom moze mat aj rozlozenie hmotnosti na napravy, myslim ze velke rozdiely tam nebudu. Podvozok je nastaveny prijemne tuho ale nie tvrdo, kanale filtruje dobre. Ak nejaky trafim tak to ani az tak neprezivam, mozno svoju zasluhu ma aj odhlucnenie a tie balony. Jednoducha zadna naprava by mala mat dlhsiu zivotnost a lacnejsi servis oproti multilinku. Inak o sebe da vediet iba na rozbitych zatackach.
Brzdy su ok, daju sa davkovat no su skor citlive a silne.
Na dialnici, pri vyssich rychlostiach sa auto sprava isto a viem si ho predstavit ako hltaca kilometrov. Odhlucnene je dobre aj pri dialnicnej rychlosti. V meste je obratne. Presne co som hladal.

Motor
Motor ma dobry zatah od 1800otacok. Turboefekt je citit iba pri silnejsom stlaceni plynu. Ak sa pridava pozvolne tak motor pripomina atmosferu. Myslim ze kazdy kto okusi turbo benzin, iny uz chciet nebude. 1.6Tdi zo svojej stajne odpisal uplne. Odpisal aj vsetkych japoncov vratane mazdy 3 1.5 skyactiv. Na volnobehu ho v kabine nepocut a uz viacej ludi co som viezol mi na krizovatke povedalo ze mi asi zdochol motor ci o tom viem. Zakonna poistka je najnizsia mozna. Ak sa vchadza na dialnicu kde zacinaju dva pruhy tak audiny za mnou sa uz stroja na lavy pruh, ale mne staci silnejsie stlacit pedal plynu a hned pochopia ze lavy pruh predstavuje riziko pokuty (to plati iba ak som v aute sam, ked je plne obsadene tak zrychluje citelne horsie).
Zrychlenie z 0 na 100 je 11.9s, ktore som netestoval, no pre porovnanie bmw malo 9.9. Zrychlenie z 0 na 100 neje az taka silna stranka tohto motora ale pruznost. Ide uz o novu koncepciu TSi motora, rozvody su pohanane remenom, 4 ventily na valec. Interval na vymenu oleja je flexibilny no najviac do 30000km alebo 2 roky. Ja budem menit raz za rok aj keby som mal najazdit pod 10000km. Turbu chcem dopriat stale kvalitny olej a ciste filtere (olejovy, vzduchovy). Takisto je to moj prvy turbo motor a mam nastudovane asi vsetko ako sa k tomu mam spravat a pod.
Technicke okienko: Turbo je chladene dvoma sposobmi, a to olejom a vodou. Ide o stastne riesenie pretoze ak by sa nahle vypol motor s rozpalenym turbom tak voda ho dochladi sama (voda by cirkulovala sama v systeme a k turbu by sa dostavala najchladnejsia voda, no je tam aj cerpadlo). Hovori sa ze skor ci neskor pridu do tychto motorov aj dpf filtre, ja mam este Euro 5J bez dpf comu sa tesim.
Este pridavam desatoro spravneho zabehnutia
1. nenechavat bezat studeny motor viac nez 3 min na volnobeh, radsej ohrievat na prevadzkovu teplotu kludnou jazdou. (ohrievanie na prevadzkovu teplotu kludnou jazdou plati aj po zabehu)
2. pocas prvych 1000km nevytacat benzinovy motor nad 3500ot, diesel 2500ot ani pri prevadzkovej teplote
3. s nizkymi otackami to neprehanat ale udrzovat motor v strednych otackach. (Podtacanie skodi aj po zabehu.)
4. po zabehu vymenit olej aj filter
5. pri najazde od 1000 do 2000 km postupne a v kratsich intervaloch zvysovat otacky
6. nejazdit ustalenou rychlostou, ale tempo striedat, aby sa komponenty zabehovali v roznych rychlostiach a pri roznom teplotnom zatazeni
7. v priebehu zabehu brzdit a akcelerovat plynulo, vyvarovat sa razantnych zmien
8. v pripade preplnovaneho agregatu nechat motor po vacsej zatazi pred vypnutim par sekund vydychat na volnobeh. To plati aj po zabehu, aspon 1 min.
9. prvych 2000km netahat prives resp nezatazovat auto (napr piati v aute plus batozina, zahradka atd…)
10. po prejdeni cca 2000km , zacat postupne vyuzivat cely rozsah prevadzkovych otacok. Aspon par krat v roku motor poprehanat aby sa ocistoval a vypaloval usadzeniny.

Technicke udaje:
oficialne udaje: 63kW / 4300-5300 otacok, 160Nm / 1400-3500 otacok
na brzde (prebrate z novinarskeho testu): 67kW / 3956 otackach, 182.67Nm / 1860 ot
pohotovostna hmotnost: 1205kg

pre porovnanie 320i 110kW / 5900 otackach, 190Nm / 3500 otackach
pohotovostna hmotnost: 1465kg


Spotreba

Palubny pocitac zobrazuje tri rezimy spotreby, dlhodobu, od natankovania a od startu (od kazdeho startu to ale nieje, je tam interval 2 hodiny)

Priemer mam stale tych 5 litrikov, +/- 2dl

Eco jazdy sa daju urobit za 4. pod 4 sa uz ist neda, jedine ze by sa nadmorska vyska len znizovala. Eco jazdu ale myslim ze otacky pod 1600 spadnut nesmu, pri 5tke aspon od 1800, takze ziadne chore podtacanie. No bezne setrnejsie jazdenie po okreskach a s prejazdmi cez mensie mesta je za 4,5. Tankujem ale premiove palivo OMV MaxxMotion 95 ktore ma znizovat spotrebu o 1-5%. Netankujem to ani tak kvoli co najnizsiemu cislu priemernej spotreby ale kvoli zivotnosti palivoveho filtra a vstrekovacov.

Vacsie mesta nejazdim, tak neviem ani odhadnut aka by bola spotreba po BA, KE a pod.
A male mesto by nebol relevantny udaj aj keby som sa pokusil to nejako zmerat.

Dialnice su v priemere za 6 litrov. Rychlost 110-140 km/h. Zatial som neabsolvoval niekolko 100km cisto po dialniciach tak je to skor iba taky lepsi odhad kedze najst uplne rovny a dostatocne dlhy usek dialnice na SK nieje lahke.

Detaily:

1. spotrebu mozem sledovat na dvoch miestach naraz, na palubnom pocitaci a zaroven aj na multimedialnom systeme. Takze na pp mam nastavenu aktualnu spotrebu a na multimedialnom systeme priemernu spotrebu, to mi naraz poskytovala iba e46. Robi mi to velku radost.
2. tlacidlo rucnej brzdy obsahuje kovovy prvok, vyzneje to kvalitne a neosucha sa, no takmer toto tlacidlo aj tak nevyuzivam
3. takisto vnutorne klucky dveri su kovove, dava to pocit poctivosti
4. vona interieru je celkom prijemna co sa o mnohych novych autach povedat neda. Najhorsie co som zazil bolo v ASX.
5. Stretavacie svetla svietia na dnesnu dobu len priemerne - zatial nikto neblikal, nieje to zle ale e46 malo dlhsi dosah. Mozno casom ak budem chciet mat silnejsie svetla tak si kupim ziarovky Osram Night Breaker Unlimited
6. paci sa mi denne svietenie a hlavne ze je svetlo vo svetlometoch a nie niekde dole
7. kapota ma plynovu vzperu
8. laktova opierka je velmi prijemna a funkcna
9. auto ma zabudovanu antenu
10. pohynat sa da pohodlne aj bez plynu, vtedy otacky same stupnu z cca 750 na 1000 no je to lepsie s plynom
11. auto ma dobru zotrvacnost a dost vela sa da prejst pri vyhodenej rychlosti
12. podla radica prevodovych stupnov sa je mozne riadit iba jazdou dole kopcom
13. pri prepnuti na dialkove svetla packa ostava v zakladnej polohe, vsetky predchadzajuce auta to mali normalne a tak to bolo lepsie.

Zaver

Na zaciatku som si myslel ze tuto recenziu vytvorim za jeden vecer, ale napadalo ma tolko veci ktore som tu chcel dat ze kym som ju zverejnil tak preslo niekolko dni. No musim dodat ze som sa jej nevenoval intenzivne ale mal som ju ako konicek vo volnom case pri tv. Auto si planujem nechat dlhsie a tak budem doplnat nove poznatky, servisovanie atd… Olej a filter dam vymenit hned po zime(po cca 5000km), kedze v zime g7 zatial neplanujem vyuzivat. Inak olej sa ma menit stale pred zimou nech ma motor najkvalitnejsi olej v najnarocnejsom rocnom obdobi.

 

Novinky v recenzi

12.1.2016 09:19

kontrola akumulatora

zdravim,
Ked zacnem nabijat bateriu ked auto stoji napr tyzden tak mi na nabijacke ampermeter ukazuje napr 2-2.5. Asi po 10min uz ukazuje iba nieco okolo 1 amper, co by malo znamenat udrziavanie, nie dobijanie. Pritom ak si nulovacim tlacidkom skontrolujem stav baterie tak mam hodnotu SOC 70%. (kto by nevedel ako sa to kontroluje tak: stlacim kratko 0.0 a hned stlacim opat ale uz drzim.az kym sa neobjavi stav baterie)
Teda v akom stave je bateria?

10.9.2015 09:52

Hodnotenie po roku a stvrt

Pocas tohto obdobia som si vsimol ze mi vadia na aute tieto veci:
1.odkladacie priestory pre flase vo dverach nepouzivam, pretoze pocas jazdy vibruju o tvrdy plast. Skoda ze dvere niesu makcene cele. Takze flasu davam az do kufru, na boku su priehradky
2. dotykove radio, sa tazsie ovlada pocas jazdy, riesi to asi multifunkcny volant...

Inak je auto ok, stale mi pripada ako nove, motor cisty ako z vyroby atd...

Dlhodoba spotreba je pod udavanou kombinovanou spotrebou, no na kratke trasy pouzivam ine auto a jazdim predvidavo, dialnice do 120km/h.
Realnu spotrebu vidim na 5l pri predvidavej jazde a ako jedinom aute pre vsetko.

Mal som moznost kratko jazdit aj na Toyote Auris Touring Sport Hybrid.
Tato technologia ma dost sklamala. Napr. pri konci mesta sa chce clovek dostat z rychlosti 60km/h na 90km/h, pri TSI to mam hned pri spotrebe 10l/100km za 10sekund. Na hybride trebalo dat plyn na podlahu aby tahal porovnatelne no spotrebu ukazovalo este raz taku pri vysokom monotonom hluku v kabine. Pri pridani plynu napr na tri stvrte polohy sa ako keby nic nedialo a auto zrychlovalo porovnatelne ako ked sa obehuju kamiony na dialnici.
Do mesta je to dobre len clovek si nesmie vsimat auta za nim, a potesi ten pocit ze idem urcity usek zadarmo.

14.10.2014 21:53

vymena oleja

Dnes som bol na vymenu oleja a filtra pri 4856km. Len tak preventivne po zabehu. Vsetko prebehlo fajn takze spokojnost. Bol som aj v dielni a pokecal si s technikom. Vymena oleja (castrol edge professional long life III 5w-30), olejoveho filtra a podlozky. Este som spomenul ci sa nepozrie na svetla a hned ich premeral a nastavil vyssie. Povodne fabricky boli nastanene prilis dozeme. Isiel som uz aj v noci a myslim ze to svieti celkom ok, niekedy neskor skusim porovnat s O2.

17.8.2014 20:47

spotreba po 3000 km

Auto uz ma najazdene cez 3000km, spotreba isla este o nieco dole, ale uz som asi na minime. Posledne tankovanie ukazalo priemer 4.36l/100km pri prejdenych 1013km, dojazd 150km (po 1013km som tankoval uz druhy krat). Islo o dlhsie trate pomalsim tempom.


Přidat názorDiskuse: Volkswagen Golf VII 1.2TSi BMT 63kW

Další vozy Volkswagen Golf



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

auto je nove, vyzera byt solidne spracovane tak verim ze pri setrnom zaobchadzani to bude drziak

praktičnost
10
prostornost
10

vzadu sa nestazoval ani 190cm chlap, pre vacsi kufor bol v ponuke aj variant

jízdní vlastnosti
9

ten jeden bod je vyhradeny pre multilink, na ktorom som sa este neviezol, takze to mozno ma byt iba za 8b

jízdní komfort
9

no na svoju triedu kludne aj 10

provozní náklady
10

so spotrebou som nadmieru spokojny, ktovie ake cisla by ukazoval auris hybrid

náhradní díly
10

myslim ze golf si v tejto kategorii najviac zasluzi 10, kedze je najpredavanejsie auto na kontinente

výkon motoru
7

neviem vobec co tu dat, peugeot vydoloval zo svojej 1.2 3 valec nieco nad 90kW, no ja som nadmieru spokojny, nieje 63 ako 63 kW

spotřeba
10
hlučnost motoru
10

takmer ho nepocut na volnobehu ani z vonku

kvalita sedadel
8

pre mna kludne 10, maju aj bocne vedenie, sedi sa prijemne aj na dlhych cestach, ale ked vw ponuka aj ero activ atd tak znamka musela ist dole

brzdy
10

nemam co dodat

zavazadlový prostor
10

su tam kadeake haciky, urcite vsetko premyslene tak davam 10. Cestovna batozina sa tam stale pekne zmesti, takisto aj kartonove krabice z hypermarketov, asi to konstruovali aby to presne vyslo






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…