Recenze

ZPablo (muž 40 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Citroën C4 1,6 HDI 92 (NC9HP)

9.65 Uživatelé

Hodnoceno: 20× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Citroën C4, foto 1 Citroën C4, foto 2 Citroën C4, foto 3 Citroën C4, foto 4 Citroën C4, foto 5 Citroën C4, foto 6 Citroën C4, foto 7 Citroën C4, foto 8
Citroën C4, foto 9 Citroën C4, foto 10 Citroën C4, foto 11 Citroën C4, foto 12 Citroën C4, foto 13 Citroën C4, foto 14 Citroën C4, foto 15 Citroën C4, foto 16 Citroën C4, foto 17 Citroën C4, foto 18 Citroën C4, foto 19 Citroën C4, foto 20 Citroën C4, foto 21 Citroën C4, foto 22 Citroën C4, foto 23 Citroën C4, foto 24 Citroën C4, foto 25 Citroën C4, foto 26 Citroën C4, foto 27 Citroën C4, foto 28 Citroën C4, foto 29 Citroën C4, foto 30 Citroën C4, foto 31 Citroën C4, foto 32 Citroën C4, foto 33
 

Technické info

Přezdívka auta Citrouš Rok výroby 2012 Koupeno nové najeto [km]:5 palivo: nafta počet válců: 4 objem [cm3]: 1560 výkon [kW]: 68 kroutící moment [Nm]: 230 zrychlení 0-100 km/h [s]: 12.9 maximální rychlost [km/h]: 180 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5.2

Popis vozu

Nový vůz zakoupen u dealera AUTOPORT Praha, výbava Selection + výhřev sedadel a ozdobné chromované lišty na prazích vozidla, litá kola Boston 16" - pneu Michelin Energy Saver.

Silné stránky

krásný interiér v dvoubarevné kombinaci, tovární bluetooth spojení s vozem - nikde žádné vrtání do přístrojové desky (Parrot, Nokia CK...) - lze i krásně streamovat hudbu z iPhone, pohodlí, hill holder, duální samočinná klimatizace, odhlučnění jednotky (HDI - common rail) dojmů je mnoho - prostě je to ještě "voňavka" a člověk má tendenci vnímat jen pozitiva..

Slabé stránky

Výkon motoru (letargie), řazení měkké - gumové, tak nějak se mi špatně vystupuje (občas zavadím nohou o prah vozu), další se jistě ještě najdou..

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

zatím žádné

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Prodejce Autoport Praha - naprostá profesionalita, vstřícnost, prodejce p. Hrubý ač mlád věkem, vystupováním a znalostmi bontonu a techniky velmi vyspělý. Vyšel mi ve všem vstříc, pomohl s prodejem stávajícího vozu, poradil s financováním (jsem plátce DPH), byl absolutně nevtíravý, paradoxně mi i rozmlouval některé vyšší prvky dovýbavy (podotýkám, že jsem nekupoval skladovku, ale zadával vůz do výroby, takže nepotřeboval "rychle prodat"). Nic naplat, 1. dojem dělá 90% úspěchu a zde jednoznačně Autoport chválím, je to chvála ryzí, nikterak k jejich salónu nemám afinitu a nikoho tam neznám. Můžu jen doufat, že stejná míra ochoty bude i v případě servisu a s jejich příjímacími techniky..

 

Novinky v recenzi

8.12.2013 19:03

Prodáno

Tak 5.12.2013 prodáno nové majitelce - tímto jí přeji mnoho šťastných km bez závad! :-) Zatím jezdím novou manželky facelift Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi - máme najeto zatím jen 300km a auto je v záběhu - přidám mu nový profil..

8.11.2013 17:20

NA PRODEJ

S těžkým srdcem oznamuji, že je Citrouš na prodej, neboť v lednu dostávám služební vůz. Pro případné info pište, prosím, do SZ.
Díky Pavel

21.6.2013 19:55

Je mi rok!

Tak dnes přesně nám uplynul rok od zakoupení a uvedení do provozu. Rekapitulace? Vzhledem k tomu, že jsem byl vždy na auta pedant, že jsem svým vozům vždy dopřával kvalitní příplatková paliva, servis jsem vždy zkracoval min o 5tisíc km dopředu kvůli oleji a vždy jsem myl své vozy pouze v ruční myčce, tak mě vlastně Citrouš ani nikdy nepozlobil :-)
Ale teď vážně, po celý rok bylo vše OK, je pravda, že byl celou dobu garážován - tudíž zatím eliminuji problémy kolegů Bicáka77 a jiných, kterým se už stihly objevit puchýře na Al kapotě apod. Po roce soužití konstatuji, že auto šlape perfektně, ale má i své drobné mouchy:
předně ne vždy se spojí iPhone via bluetooth nebo jen se spojí "1" na hovory, ale už ne "2" na hovory a audio stream.. Rádio prostě dobře nehraje - zní to jako "Sencor" - dost záleží na kvalitě dat. toku hudby. Občas "nezapadne" zpátečka do synchronu a když zacouvám - spustí se "drnčení" převodovky - prostě škrtá a to se přitom spouští automaticky couvací senzory, ale zpátečka prostě nezapadne.. Chybí u mého turbodieselu zátah odspodu - jelikož parkuji v podzemní garáži - je to dost práce vyjet každé ráno z garáže ven na ulici - trpí spojka, neboť má v nízkých otáčkách motor tendenci zhasnout a nebo naopak dám víc plynu a hrozí mi, že se odřu o zeď, jenže jinak nemám šanci vyjet.. Spotřeba prostě pod 5l/100km už asi nikdy nepůjde, ale i tak se vejdu do 6l a to beru jako OK. automatické stěrače občas žijí vlastním životem..; subjektivně nejsou origo z prvovýroby kotouče ani destičky tak kvalitní - brzdí perfektně, ale mám na mysli jejich životnost - např. zadní kotouče po 40tis. vypadají už dost sjetě..
A teď pozitiva:
výborně se s autem jezdí ve městě, senzory moc moc pomáhají hlavně s parkingem v Praze; stále moc pěkný design - lidi se po něm občas otočí, tichý motor a při vyšších rychlostech na dálnici; samostmívací zrcátko a čidlo autom. světel; autom. duální klimatizace - i v těch vedrech okolo +40C jsem fit, žádná angína - rychle to ochladí interiér a funkce REST je taky super; přístup mého servisu i prodejce - jsou fakt výborní; stále mám pocit, že si Citroen klienta váží - občas mi zavolají jak jsem s autem spokojen, posílají mailingy, zajímavé slevy na příslušenství apod.
Celkově má auto ode mne komplexně známku "2", tudíž chvalitebně :-)
PS: jo a kvalita laku je taky dost náchylná na kamínka drobné oděrky, ale to dnes skoro všechna nová auta, jestli zrovna nejste vlastníky RR Phantom či MB "S klasse" :-)

22.3.2013 16:16

Heuréka!!!

Tak konečně: manželka se po mateřské vrátila do práce a dostala služební Ford Mondeo, takže jsem přesunul dětskou sedačku k ní, sundal zadní ochranné autopotahy v C4, nechal vyčistit interiér po prckovi a zase je Citrouš za fešáka a nikdo ho už (snad) neodře - ať si žena odírá služebáka, kterej je mimochodem velkej jako kráva - i můj předchozí Passat byl menší - v tom Mondeu je hrozně moc místa...

3.12.2012 22:12

20 000km

Dneska pokořeno 20 000km, vše funguje jak má; o víkendu klidnou jízdou s rodinkou na výlet dosažena spotřeba 4,6 litrů nafty a to jsem se zase tolik neloudal - maximální spokojenost! Jo a třístupňové vyhřívání sedadel je teď v zime fakt paráda - začnou hřát skoro hned po nastartování :-)

23.11.2012 12:26

Oprava + 1. servisní prohlídka

Tak po týdnu, co byl Citrouš v servisu mi jej předali komplet opravený, kit i lak udělali fakt moc dobře, není to vůbec znát a barva je OK. Přístup servisu vcelku v pohodě, je na nich ale znát, že mají furt frmol a moc času na to se mi věnovat teda neměli, jen stroze vysvětlili co a jak a nazdar zákazníku... To, že na knížečce "Spokojený zákazník, náš cíl" garantují, jak s vámi vůz přejímací technik převezme, odveze na zvedák a určí předběžnou cenu opravu je opravdu pouze sci-fi, alespoň v Autoportu, kde jsem auto kupoval. Jaké jsou vaše zkušenosti, kolegové??
Jinak po dobu opravy jsem měl zapůjčen C4 1.4 VTi v úplném základu (tuším asi Furio či co), výbava teda opravdu chudinka, ani rafičku s číslicema na centrálním displeji to nemělo, pouze ukazoval digi údaj o rychlosti. Chyběli mlhovky, ručka, volant - vše z PVC, kryt motoru u 1,4 vůbec nebyl - taky podle toho vypadal - všude špína; toto prosím vůbec nepíšu jako kritiku - jen je zde vidět obrovský rozdíl mezi zákl. výbavou a lepší verzí, jinak motorově žádná výtka - naopak ta jednačtyřka jela parádně, hlavně nad 4tis ot./min to bylo fajn a spotřeba cca. 7l/100km. - přidám fotky pro představu.. Cena první servisní prohlídky byla 5 342,- včt. DPH což beru jako OK (olej, pyl. filtr, promazání brzd + utažení ručky) - v poho. Spoluúčast nehody jsem platil 10 000,- + 4 426,- DPH ( 14 426 CZK) a za půjčovné auta 4 200 CZK. Takže bratru jsem tam nechal skoro 24 tisíc, no nekupte to :-))

1.11.2012 19:12

Crash

Takže po dvou dnech co jsem koupil nové kryty kol a navštívil servis mi má drahá manželka totálně odřela při výjezdu z podzemní garáže auto - odnesl to pravý zadní blatník, zadní kolo s poklicí, zadní dveře - totálně až do plechu - odhad škody v servisu cca 30 000,- CZK + 5 dní bude auto v opravě - paráda.... :-( Přesně to samý už udělala u předchozích 2 aut, už nevím co s ní - asi jí příště fakt už zabiju = tichá domácnost!!!

30.10.2012 21:10

Zima na krku..

Tak nás čeká první společná zima - koupil jsem orig. plechové 16" disky a nazul na ně svoje Dunlopy Wintersport 3D, který mi zbyly ještě z prodeje Passatu. Když jsem sundal litá kola Boston, zjistil jsem, že Citroen dodává "obojetný" - kulový šrouby s dist. podložkou - takže jsem musel dokoupit ještě 16ks klasických hranatých šroubů (1ks - 93 CZK), abych ty plecháče upevnil a necinkal při brzdění podložkama... A dokoupil jsem ještě origo poklice z Tendeance - mají teď 20% slevy na příslušenství, tak jsem je vzal.. :-)

15.9.2012 19:26

10 000 km

Tak překonána hranice 10tis. km. auto šlape perfektně, dnes jsem ním najel 520km bez pauzy a parádička, spotřeba okolo 5,5l nafty...

30.8.2012 17:53

jedeme dál..

Tak k dnešku najeto přes 8tisíc km, spotřeba osciluje mezi 4,6 - 5,7 dle stylu jízdy.. A dneska jsem byl zase služebně v Plzni - tankoval jsem Fuelsave Diesel za 35,50 Kč/litr - všude jinde v ČR stojí od 37Kč = zlatá Plzeň :-) Kdybych tu žil trvale a podnikal, ročně by mi to na cenách PHM ušetřilo pěkné peníze jestliže třeba oproti Praze ušetřím na plné nádrži skoro 200CZK, chjo...

25.7.2012 16:32

Nová vana kufru a potahy zadních sedadel

Tak dnes zakoupena vana do kufru s posunovacíma lištama a konečně tmavé potahy na zadní sedadla (dohromady to stálo 4 800 Kč)

21.7.2012 15:53

Dnes první měsíc

Tak dnes má za sebou Citrouš první měsíc a má najeto za celý měsíc 4656 km - za odměnu byl dnes vyluxován a ručně umyt... Postřehy? Perfektní automatická klima - je moc příjemná a vůbec po ní nejsem nastydlej na dlouhých trasách... Ale pozor všem!!! Včera mi Citrouš rozřízl čelo - 2cm krvácející šlicna - a jak? No při zavírání kufru mi rozřízlo palici to plato visející na šnůrkách - je hrozně ostrý, schválně si to opatrně zkuste - ta koncová hrana je fakt dost tvrdá a nebezpečná :( Ale je vtipný, když se mě ptali známý co jsem to vyváděl, tak jsem jim řekl, že mě sejmulo moje auto (vypadám na čele jako pořezanej kudlou...) :-)

16.7.2012 16:20

dnes přes 4000km

Tak k dnešku už přes 4000km, spotřeba se stále drží okolo 5,8l/100km (mohla by být i nižší, ale je fakt, že jezdím dálnice okolo 130 -150km/h)... Jedna vsuvka, automatické stěrače nejsou zrovna extra inteligentní - u starého Passatu fungovaly mnohem lépe a samostvívacímu zrcátku to taky v tunelu chvilku trvá, než nastaví clonu... Co je ale super, jsou automatická světla - ty fungují rychle a spolehlivě...

27.6.2012 21:39

Spotřeba

Tak k dnešku najeto skoro 1000km, motor si teprve sedá, ale už teď je spotřeba cca 5,7l na 100km, zatím jsem velmi spokojen. PS: jo, a dneska když jsem byl služebně v Plzni, nedalo mi, abych nedotankoval plnou - na Shellce měli diesel za 32,50 Kč/l o tom se nám pražákům může jen zdát - to jsou stejně neskutečný rozdíly...


Přidat názorDiskuse: Citroën C4 1,6 HDI 92 (NC9HP)

Další vozy Citroën C4



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
8

vadí mi zvuk autorádia - nevím zda je to ekvalizérem nebo kvalitou reproduktorů (6), ale jsem zvyklý na jinou poslechovou úroveň.. I v 7 let starém Passatu to hrálo mnohem lépe a služební Astra s pouhými 4 reproduktory taky hrála o třídu lépe...

prostornost
9
jízdní vlastnosti
8

Auto mi přijde vcelku tvrdší, kupoval jsem Citroen abych se "pohoupal", ale což, na Michelinkách sedí perfektně.. Volant je skoro bez odezvy, posilovač ale je příjemný při parkování..

jízdní komfort
9
provozní náklady
10

Tady absolutně palec nahoru, velice úsporný motor, zatím je ještě syrový, ale už generuje spotřebu cca 5,4l/100km v kombinaci

výkon motoru
6

už si sedá lépe po zajetí, ale žádná raketa to není, má spořit palivo a to plní na výbornou, žádné závody - na to jsou spíše VTi 88kW nebo THP 156k

spotřeba
9
hlučnost motoru
9

tady vládne tichoučko, o dieselu skoro neslyšet...

kvalita sedadel
9
brzdy
9

jedovaté, jako už dnes skoro u všech nových aut, brzdná dráha by mohla být ještě lepší, nebýt těch "eko" pneu Michelin Energy saver..

zavazadlový prostor
8

naprosto dostatečný - vejde se kočárek i firemní materiály






Blesk.cz

Zeman slavil s „atomovým dědkem“ Grégrem 90. Přinesl pero a „zaryl“ do Grety

Zeman slavil s „atomovým dědkem“ Grégrem 90. Přinesl…

Někdejší ministr průmyslu a obchodu vlády Miloše Zemana Miroslav Grégr slaví 90. narozeniny. Jeden z blízkých…

Je ještě krásnější! Dominika Gottová prošla v Blesku neskutečnou proměnou

Je ještě krásnější! Dominika Gottová prošla v Blesku…

Kdepak troska! Smrt tatínka, nevěra, dluhy a krach manželství. Jeden by se pod tíhou tolika problémů sesypal.…

 

iSport.cz

Skvělý Francouz prohloubil krizi New Jersey, o nulu přišel znovu v závěru

Skvělý Francouz prohloubil krizi New Jersey, o nulu…

SOUHRN | Pavel Francouz se v NHL zasloužil 37 zásahy o výhru Colorada 3:1 nad New Jersey a byl vyhlášen…

Charvátová otevřeně: O pádu, potížích se zažíváním i možném konci

Charvátová otevřeně: O pádu, potížích se zažíváním i…

PŘÍMO Z HOCHFILZENU | Říkalo se jí Lucie, postrach střelnice. Rány létající po terči všude možně. Ve štafetách…

 

Reflex.cz

Atlantida podruhé zrozená. To je řecký ostrov Santorini, perla kykladského souostroví

Atlantida podruhé zrozená. To je řecký ostrov…

Před třiceti lety o tomhle ostrově skoro nikdo nevěděl. Dnes Santorini každý rok zavalí tisíce turistů. Díky…

Facebook bojuje proti fake news. Uživatelé musí složit krátký test pro základní školy, jinak přijdou o účet

Facebook bojuje proti fake news. Uživatelé musí…

Největší sociální síť na světě se rozhodla bojovat proti takzvaným fake news a vytáhla hodně těžký kalibr. Podle…