Citroën C4 (2011)
3.9.2011Zdravím, rád bych se podělil o mé zkušenosti s Citroenem C4 1.4VTi. Původně jsem si nové auto ani kupovat nechtě, ale asi všichni známe stav "vozů" v…
Citroen C4 (Kuski)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Ahoj 06.09.2011 15:16 vojta66
- C4 06.09.2011 18:21 nxue
- Look-Attraction 06.09.2011 19:38 Adept
- krasavec je to 06.09.2011 20:47 pipistrel
- 1.4 VTi 06.09.2011 20:56 Nerez
- kolegovi 06.09.2011 20:59 bicak77
- Krasavec 07.09.2011 14:25 hajny
- Dotaz 08.09.2011 10:55 hajny
- Oaklandy 11.10.2011 19:51 bicak77
- Oaklandy 13.10.2011 14:57 hajny
-
Co to tam na té palubce je? 10.11.2011 23:08
Kuski
- Re: Co to tam na té palubce je? 11.11.2011 08:37 vojta66
- Re: Co to tam na té palubce je? 11.11.2011 11:13 J_T
-
Re: Co to tam na té palubce je? 11.11.2011 12:05
Ronault.
-
Re: Re: Co to tam na té palubce je? 11.11.2011 13:46
vojta66
-
Re: Re: Re: Co to tam na té palubce je? 11.11.2011 14:22
Ronault.
-
Re: Re: Re: Re: Co to tam na té palubce je? 11.11.2011 18:11
matii
- Re: Re: Re: Re: Re: Co to tam na té palubce je? 11.11.2011 18:32 matii
-
Re: Re: Re: Re: Co to tam na té palubce je? 11.11.2011 18:11
matii
-
Re: Re: Re: Co to tam na té palubce je? 11.11.2011 14:22
Ronault.
-
Re: Re: Co to tam na té palubce je? 11.11.2011 13:46
vojta66
- ITC 19.01.2012 10:45 hajny
- C4 20.07.2012 08:14 Nerez
- Kuski, žiješ? 05.02.2013 21:10 ZPablo
- fábia vs c4 13.03.2013 04:58 umo
- Čágo - DS Roadshow Metropole Zličín 14.05.2013 20:37 ZPablo
-
vojta66 06.09.2011 15:16
Ahoj
zdravím, dalšího majitele C4 :yes: Mám radost, že se náš počet zvětšuje! Jsem sám majitel C4, 1.6VTI, Tendance. Najeto za necelé 3 měsíce cca 5.500 km a celkově spokojenost. Mimochodem, jaké budete pořizovat zimní obutí? -
Adept 06.09.2011 19:38
Look-Attraction
Ahoj
Prosímtě co přesně obnáší balíček Look-Attraction.
Děkuji
Jinak opravdu velmi pěkné auto. -
pipistrel 06.09.2011 20:47
krasavec je to
a ta farba mu sedi. inak neni 1,4 malo na to auto? mam ten isty motor v 207cke a teda niekedy by sa zislo par konikov navyse :-)-
Kuski 07.09.2011 21:48
« krasavec je to
Ahoj. Barvu jsem vybral záměrně svělou a světlý interiér. Auto tím působí celkem dost luxusně a ku podivu se ani moc nešpiní. Jen uvidíme co těm světlým sedačkám časem řeknou děti :-) Jinak motor 1.4VTi je hodně povedený. Pro toto auto se mi zdá ideální. Auto jezdí jako čert a má malou spotřebu. Samozřejmě to není silníční raketa, ale svému rodinnému účelu plně vyhovuje. :-)
-
-
Nerez 06.09.2011 20:56
1.4 VTi
Ahoj, jak se ti jezdí s "jednačtverkou" v takovém autě? Mám podobně velké auto se stejnou kubaturou, tak sbírám názory ostatních "kolegů" :-) -
bicak77 06.09.2011 20:59
kolegovi
Vítej v našich řadách majitelů (v mém případě uživatelů) C4 II ;-)
Nejdřív k hodnocení: Dal jsem ti předem 3x10, protože ti věřím, že doplníš foto interieru a recenzi budeš postupně doplňovat.
Rozhodoval jsem se původně mezi tvojí barvou a šedým Sharkem. Nakonec vyhrál Shark, ale musím uznat, že tvoje barva působí velmi elegantně :yes:
-
hajny 07.09.2011 14:25
Krasavec
Zdravím . Krasa gratuluji.
Před 14 dny jsem se stal taktéž majitelem C4 1.4VTi Tendance Hnědá Hickory.
První dojmy jsou super.
Jakmile něco najezdím přidám se k rodince C4 a něco taky napíšu.
Tak ať nám ti krasavci dobře a dlouho slouží a dělají radost.
Zdravím Všechny. -
hajny 08.09.2011 10:55
Dotaz
Zdravím.
Zeptám se , jak se jezdí na Oaklandech 16". Uvažuji též o nich jsou moc pěkné , ale zaznělo tady , že při jízdě hážou?
Je na tom něco pravdy?
dík.-
Kuski 08.09.2011 14:49
« Re: Dotaz
Ahoj, Oaklandy jsou opravdu velice pěkné a to co tu bohužel zaznělo je pravda. Nechával jsem je vyvažovat na 3x ale teď už je tak 14 dnů pokoj, tak to snad zůstane. :-) Jízda je samozřejmě trošku tvrdší, ale poznáš to jen pokud jsi jel v tomto autě bez elektronů. Jinak jsou OK a nyní mi dělají jen radost. :-)
-
-
bicak77 11.10.2011 19:51
Oaklandy
Ahoj kolego, chtěl jsem se po čase zeptat, jestli se ti podařilo vyvážit ty Oaklandy. Já už jsem pro ně definitivně rozhodnutý, risknu to, zítra objednávám...V servise mě ujišťují, že už jich pár prodali, šli normálně vyvážit a nikdo se nevrátil s reklamací. Ale po tom co čtu mě trošku sužuje nejistota.....-
Kuski 11.10.2011 21:30
« Re: Oaklandy
Ahoj, nerad bych Tě chtěl nějak ovlivnit při koupi těchto kol. Ale já jsem zase definitivně rozhodnutý, že až nazuju zimní plechy, tak jim milé Oaklandy hodim na hlavu. Už mě opět vyvážení odpadlo (opravdu nejezdím do žádných děr) a navíc jsem objevil, že při snaze aby lepidlo ulpělo na kolech, je celý pás barvy na elektronech hnusně ošmirglovaný. Budu je určitě reklamovat.
Tímto jsem ovšem vyjádřil nespokojenost pouze nad mou sadou. Pevně doufám, že se Tě to nebude týkat, pokud se pro tyto krásné elektrony rozhodneš. :-)
Přeji hodně šťastně nejetých kilometrů s novým mazlíkem :-)-
vojta66 11.10.2011 22:51
« Re: Re: Oaklandy
Byl jsem u kolegy Brutuse - zdravím do Ústí nad Labem :-) - zakoupit zimní Micheliny a při této příležitosti jsme debatovali - jak jinak - o C4 a také Oaklandech a sám mi potvrdil, že raději...NEBRAT - jelikož jsou Made in Turkey- nic proti Turkům - a nějak se jim nepovedly....-
Ronault. 11.10.2011 23:11
« Re: Re: Re: Oaklandy
Přitom vypadá tak skvěle... 8-s
Že by dnes nebylo radno věřit už i originál litým kolům? Měl jsem na svém bývalém Fanoušovi litá kola originál, dle původního stavu bych nerad věděl kolik na nich bylo, ale vůbec za těch 17 let nebyla křivá... firma tuším Ronal, tehdy špička...
-
-
bicak77 12.10.2011 05:37
« Re: Re: Oaklandy
Díky za rychlou reakci! Tak teď jsem z toho po pravdě v prd.... ;-\ Jestli tomu dobře rozumím, jedná se zřejmě o to, že na povrchu nedrží vyvažovací závaží. Problém je, že jsou nádherný a Bostony mi designově moc nevoní. Tak to jsem sám zvědav, jak se dnes ráno rozhodnu...bereme s kolegou dvě sady, tím se riziko zvětšuje. Ještě dnes napíšu do novinek u svého auta, jak jsem se rozhodl ;-)-
-
-
bicak77 12.10.2011 19:59
« Re: Re: Re: Re: Oaklandy
Takže objednáno i s pneu Michelin Alpin. Určitě budu informovat, jestli vibruju nebo nevibruju >:D
Jinak nám tím pádem přebývají 2 sady (8ks) plecháčů 7x16 i s origoš poklicema. Kdyby měl nějaký cé čtyřkař zájem za nějakou neodolatelnou cenu..dovezu, pošlu, není problém.
-
-
-
-
-
hajny 13.10.2011 14:57
Oaklandy
Zdravím.
Dnes jsem přezul na zimní.
a bavil jsem se s majitelem na téma "Alu" a říkal , že problém je v tom ,že Citroen a Peugeot
dělají originály s pevným sředem a proto je velký problém s vyvážením. a taktéž doporučil nebrat.
;-\-
Kuski 06.11.2011 18:32
« Re: Oaklandy
Ahoj, já jsem po přezutí s Oaklandy ztratil trpělivost a jel jsem je reklamovat (s tím ať už s nima probohaa něco udělají). Po pár dnech mi servisák zavolal, že jsou hotové. V servisu jsem se dozvěděl, že zakopaný pes byl v tom, že elektron se při upínání na vyvažovačku upínal špatnou přítlačnou patkou( ta se totiž opírala o paprsky a né o střed, tím se třed vychýlil mimo a kolo se špatně vyvážilo). Patku si objednali úplně nějakou jinou a kola znovu převážili.Nyní jsou naprosto bezproblémové a autí jezdí jak fík >:D Po pár měsících celkem výkon. :-)-
bicak77 07.11.2011 06:54
« Re: Re: Oaklandy
Ahoj, tak to rád slyším :-) A máš to vyzkoušené i ve větších rychlostech? Tzn. nad 130...? Nám se to na 4x taky podařilo, ale stejně se mi zase zdá, že ve větších rychlostech mi mírně brní volant. Ale já už jsem z toho tak zblblý, že nevím, jestli je to normální nebo už mi z toho hrabe. Pojedeme s kolegou projet předváděčku s plecháčema, abychom mohli porovnat. Jinak s Oaklandama auto dostalo úplně jinou dimenzi, i když z fotek to tak nemusí působit :-)-
-
bicak77 07.11.2011 20:16
« Re: Re: Re: Re: Oaklandy
Tak to jsem opravdu moc rád, že se dílo nakonec podařilo!
Dnes jsem měl možnost srovnat moje Oaklandy s Bostonama. Auto mělo podobnou metalízu jako já (o něco světlejší) a musím říct, že náš výběr kol byl správný ;-) Ne že by byly Bostony škaredý, ale jsou takové na můj vkus moc decentní, nenápadné..
Hlučnost zimáků mě taky překvapila(Michelin), ale už jsem si zvykl a nevnímám to.-
Kuski 08.11.2011 22:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Oaklandy
Tak tak, Bostony jsem si nevybal proto, že ty paprsky se mi moc nepozdávaly, ale hlavně ta barva. Kdyby byla světlá, tak by ušly, ale ta grafitová nee. :-) Pak dej vědět, jak se s Michelinama jezdí na sněhu(váhal jsem mezi nima a nakonec koupil Continental). Jinak přeju hodně bezproblémových kilometrů( já už si vybírám smůlu, dostal jsem šutrem do okna-výměna 12.000) :-)
-
-
-
-
-
-
Kuski 10.11.2011 23:08
Co to tam na té palubce je?
Ahoj všichni. Mám na vás kolegy, co máte novou C4 s balíčkem Komfort, malý dotaz. Už jste si všimli takové malé kuličky na palubní desce( je přesně uprostřed výdechů vzduchu na okno)? Vím že nižší výbavy to tam nemají. Můj osobní tip je, že je to držák pro adaptér navigace, ale nikde jsem se o tom nedočetl. Dokonce jsem tímto dnes zaskočil kluky v Citroenu. :-) Celkem se dost divili, co že to v těch autech vlastně mají >:D Ta kulička se dá najít i v jiných lépe vybavených modelech Citroenu.
Předem díky za tipy.-
Ronault. 11.11.2011 12:05
« Re: Co to tam na té palubce je?
Pánové, senzor světla a deště je za zrcátkem přilepený na skle. Nevím, jestli jej tam máte nebo ne, ale my jo.
To, co tam vidíte, je, podle mě teda, otvor, kam příjde osvěžovač vzduchu, které PSA na jiných trzích dodává.
Ale nafoť to, ať je jasné o čem mluvíš.
Mám taky pocit, že i nějakou krytku mezi výdechy ventilace až u skla mám v Laguně, ale podle mě pod takovou krytkou se neskrývá nic jiného, než šroub, který tu palubovku drží ;-)-
-
-
matii 11.11.2011 18:11
« Re: Re: Re: Re: Co to tam na té palubce je?
Něco podobnýho je na pravém zrcátku zespoda. Jak jsem se nedávno dozvěděl, je to senzor venkovní teploty. Tak proč by toto nemohl být senzor vnitřní teploty a mají ho jen vozy s autoklimou? Jen střílím, ale senzor deště ani světla to určitě není, ten je nahoře nad zrcátkem. Já bych tipnul tu teplotu.
[odkaz]
-
-
Ronault. 11.11.2011 18:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co to tam na té palubce je?
[odkaz]
No jo, v manuálu v kapitole seznámení s vozidlem jak u 207 tak u 308 píšou, že jde o snímač slunečního záření :-O
Teď je ale otázka, jestli to je senzor pro světla (ten jsem si myslel, že je ve stejném místě jako senzor stěračů) nebo je to senzor pro reguaci automatické klimatizaci.-
-
-
matii 12.11.2011 11:32
« Re: Re: Re: Co to tam na té palubce je?
Tak jsem se na Peugeot clubu optal a Modzillo, který dělá přímo u Peugeota to objasnil:
"senzor svetelného žiarenia - keďže je priamo pod oknom, na základe intenzity slnečného žiarenia optimalizuje účinky klimatizácie... "
... takže je tam jen u aut, které mají autoklima. :-)-
Kuski 12.11.2011 19:42
« Re: Re: Re: Re: Co to tam na té palubce je?
Zdravím, omlouvám se, že jsem dlouho nereagoval. Senzor na světla je na vnitřním zpětném zrcátku a na stěrače je přímo na okně. Ta kulička je přímo mezi výdechy na ofuk předního okna. Foto jsem přiložil do galerie. :-)
Ale jinak se mi zdá jako nejlepší hypotéza, ten senzor pro automatickou klimu. Já totiž automatickou klimu mám a otec v tom samém autě má obyčejnou(kulička se na tomto místě u něj nenachází). :-)-
Brandon Walsh 13.11.2011 06:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Co to tam na té palubce je?
to je jednoduche je to ostrekovac vnutornej strany okna >:D >:D je smutne ze ti nevedia v citroene povedat co to je, nemali by prechadzat ti zamestnanci nejakymi skoleniami ?
mas tam alarm ? nebude to nejaky snimac vnutorneho priestoru ?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
hajny 19.01.2012 10:45
ITC
Zdravím
Chci se zeptat . ITC je součástí standartní výbavy Tendance a nebo je to jen v příplatkových paketech.
Dík -
Nerez 20.07.2012 08:14
C4
Zdravím tě,
Celkem tvou recenzi sleduju, teď až sem měl čas si ji zhruba přečíst. Nová C4 je po tom minulém paskvilu pohledné auto. Ač na francouze moc nejsem, tohle auto se mi celkem líbí. I interiér, až na ten volant. Ten bych asi nepřekousl, je strašně velkej a má podivně velkej střed. Ale samozřejmě je to jen můj názor. Možná jsem na ty volanty až moc náročnej >:D
O motoru VTi jsem už hodně slyšel, musím si ho někdy jít vyzkoušet. Pokud je takový jak v testech tvrdí, pro mě by to byla lepší volba než malá turba.
Přeju ti mnoho kilometrů bez závad a hlavně bez nehod ;-)-
Kuski 20.07.2012 21:42
« Re: C4
Ahoj.
Děkuji za tvůj příspěvek. Pro mě je tohle auto splněný sen. :-) No vždyť řekni. Nové auto a ve 23 letech taky nemá každý (za tohle ventilování se omlouvám). :-) Já naopak k francouzům vždy tíhl. Asi to bude tím, že v rodině jsme měli 2x Citroena ZX, 1 Citroen BX, první Twingo, těd mám ještě Twingo druhé generace no a mého Citróna (můj otec má toho samého v jiné barvě). Jelikož mám auto už přes rok, tak taky už nějaké chyby vidím. Ale není to nic co by mi zkazilo radost. S volantem souhlasím. Je opravdu větší a chvilku jsem si zvykal(přesedal jsem právě z 1. gen. Twinga). Měl jsem dokonce problém se pod něj vejít, než jsem objevil kouzlo podélně stavitelného volantu. :-). Jediné s čím s recenzenty ohledně volantu nesouhlasím je, že je přetlačítkován. To se mi zdá jako vtip. Ať se kouknou na volanty Kií a Hjondéé, tam jich je jak blech a nikdo necekne. Ale už jsem zvyklý, že se do jakéhokoliv frantíka aspoň někde musí rýpnout.
Řekl bych to asi takhle. Každý ať si jezdí v čem chce, hlavně ať je s tím spokojen.
Taktéž Ti přeji mnoho km bez nehod a snad i nějakého nového a vytouženého krasavce. >:D :yes:-
Nerez 20.07.2012 22:25
« Re: Re: C4
Souhlasím, taky jsem si nové auto pořídil v mladém věku. Já jsem byl vždy fanouškem Německé školy a rád bych měl i třeba nějakého Japonce, třeba Mazda 3 nebo Mitsubishi Lancer sportsedan. Ale spousta francouzkých aut se mi také líbí, Megane po fl, Peugeot 308 nebo 207, Laguna Grandtour. Rozhodně mám raději Francouze než třeba Korejce, vždy budu podporovat Evropskou produkci.
Volant v C4 mi příjde velký, ale přetlačítkovaný rozhodně není.
Každopádně gratulu k tvojí volbě. Ať slouží ke spokojenosti ;-) :yes:
-
-
ZPablo 21.07.2012 19:50
« Re: C4
Čau chlapi, trochu vám oběma vstoupím do diskuze.. :-) Předně, Kuski, dík za další příspěvek do Tvé recenze a je mi líto, že sis tam odřel spodek auta, já bych asi zešílel a vezli by mě z dovolený domů vrtulníkem s infarktem myokardu, kdyby se to stalo mně >:D
A Nerez, ať slouží astřička H mnoho km, já měl Háčka dvě - jednu jsem odjezdil po dobu leasingu (135 000km) a druhou dojel asi v 60 000km (tam ale chcíplo turbo)... Měl jsem vždy diesely - ty máš 1,4 (66kW) - na ní bacha, mysli na vodní pumpu a rozvody, tenhle motor je až nepochopitelně háklivej - vše se mění už při 60tis! (?) - vím, jak mi říkali servismani v servise, že ty motory Twinport zlobí.. Ale máš nádhernej volant z OPC (předně netuším, kdes ho sehnal ;-) ) a za ten volant buď rád, protože ten sériovej si nepřej vidět po 100tis km: čudlíky ti zmizí a ta pseudo kožená obešívka je po proběhu jen oleštěná řezající guma... Vím o čem mluvím, na astrách H mám dohromady přes 200tisíc najeto... Ale zase podvozek je paráda, Astra vždy perfektně držela a brzdila, rád jsem s ní jezdil v zatáčkách a řazení i po 120tisících jde parádně, tak mnoho šťastných km přeju! PS: a byl jsem s ní taky na ringu - na kombíku jsem jezdil se samolepkou okruhu ringu a rád jsem při svých 81kW občas někomu ukázal zadek auta >:D-
Nerez 21.07.2012 20:34
« Re: Re: C4
No, rozvody jsou řetězový, ty by zlobit neměly, není to přecejen TSíčko :-)
Mám najeto jen asi 20 tisíc, zatím jezdím do autorizovaného servisu, po dobu záruky to vydržím, potom už asi svépomocí nebo levnějším servisem. Tvoje informace jsou pro mě nové, vím, že první Twinporty žraly olej, ale o víc závadách jsem neslyšel.
Volant jsem sehnal od jednoho kluka z Astra fóra za luxusní cenu, jinak v Oplu za něj chcou asi 20 tisíc. Ale i tenhle volant se časem oleští, kluci co ho mají déle už ho mají trochu jetej :-)
Jinak s podvozkem souhlasím, je parádní, tvrdší mi vyhovuje. Škoda, že mu nesekunduje silnější motor.
Jinak bohužel Astra včera zažila nehodu, bohužel mnou zaviněnou. Cigánka ve starém Focusu nepochopitelně zabrzdila před kruháčem, který byl v tu chvíli volnej. Já se samozřejmě díval doleva, jestli to před autem které jelo v dálce stihnu i já. Stihl bych to, kdyby to Cigna nezašlápla. Takhle jsem jí jenom skočil na tažný a mám zničenej předek :'-(
Jinak sorry za OT ;-)-
ZPablo 22.07.2012 11:09
« Re: Re: Re: C4
Ty jo, to je hned, morena si asi spletla pojmy a dojmy, měla vůbec řidičák? ;-\ Jak moc máš ten předek kaput? U koho servisuješ? PS: jinak mi zbyl ještě orig. Castrol olej pro astru H a orig.kompletní gumový koberce - kdybys to chtěl, rád Ti je ZADARA věnuju (co s nima - v C4 mám textilní koberečky i gumový a olej musí být Total), takže tak... ;-)-
Nerez 22.07.2012 22:52
« Re: Re: Re: Re: C4
Přední nárazník je v tahu, část plastových podběhů, nějaké plastové výztuhy, možná jedna mlhovka. Ona sice svítí, ale má polámaný nějaký packy, uvidím, jestli půjdou přilepit třeba tavnou pistolí nebo silikonem.
Cigna řidičák měla, ale s jejím stylem jízdy se někde vystřelí sama tipuju >:D
Nárazník si seženu sám, nalakovat nechám u nás v lakovně, je dobrá a má solidní ceny. Potom to asi svěřím jednomu pánovi, co má v Olmiku Opel servis. Snad to bude brzo ok. Do konce tydne to asi všechno nestihnu.
Rohože mám, ale olej by se mi šikl, pokud je to ten správnej. V září jdu na servisku a chci si tam vzít svůj olej. Co to je za olej, můj motor vyžaduje 5W 30. Dík ;-)
-
-
-
Kuski 22.07.2012 21:05
« Re: Re: C4
Ahoj ZPablo, díky za projevenou soustrast. I když to není nic proti tomu co teď řeší Nerez. Musím upřímně říct, kdyby Citrón měl ruce, tak by mi nafackoval za ty šrámy. Ale už jsem to potunil a moc to není vidět. Musel by to člověk hledat. Doufám, že mám zas na rok od škrábanců pokoj. :-)
-
-
-
ZPablo 05.02.2013 21:10
Kuski, žiješ?
Čágo Kuski, žiješ ještě? Už 1/2 roku jsi nic nepřidal, co auto? :-)-
Kuski 11.02.2013 20:03
« Re: Kuski, žiješ?
Ahoj, jo jo žiju. :-)
No je pravda že jsem již dlouho nic nenapsal. A něco málo se i událo.
S Citrónem jsem absolvoval garanční prohlídku po 30 000km. Měnili mi olej, brzdouvou kapalinu, olejový a 2 vzduchové filtry, doplnili kapalinu do ostřikovačů a prohlédli celé auto. No a za tuto srandu jsem vycáloval 6500kč. >:D No a když u bylo auto na dílně, tak jsem si nechal opravit přední nárazík, který mi nějaký šikula 31.12.2012 dopůlky oškrábal. Škoda byla cca 16 000. ;-\ No zaplať pán bůh za havarijní pojistku :yes:
Jinak Citróna potkala ještě jedna patálije. Tak docela mrzlo, tak nějak začal tuhnout olej v převodovce a dost drhla řadička. Teď je už vše zase v poho.
No ale jinak jsem spokojený. :-!
-
ZPablo 12.02.2013 16:09
« Re: Re: Kuski, žiješ?
cca 16k za nárazník? A jakou máš spoluúčast, já bohužel 10% takže mě stálo odření dvěří manželkou 10k + DPH... Ty chodíš po 30ti tisíc km? Já musím s dieselem po 20ti, ale měníl jsem olej už asi v 17,5 tis. km preventivně.. Brzdovka mě myslím čeká ve 40k km + palivový filtr - k dnešku mám najeto lehce přes 26 tisíc km.. ;-)-
Kuski 12.02.2013 16:26
« Re: Re: Re: Kuski, žiješ?
No taky se mi 16k za plast zdálo dost, Ale jsem tam celkem značný vícepráce. Cely nárazník musel dolů, všechny 3 plastový mřížky a pak ty rýhy přebrousit, vykitovat a celý přelakovat. Spoluúčast mám jen 1000kč za všech okolností. zprvu jsem váhal, jestli to má cenu hlásit, že abych to tím litrem nepřeplatil, ale pak mi spadla brada. >:D
Jinak u 1.4 benzínu jsou servisní intervaly po 30 000km. Já teda měnil olej a filtry už v 15 000, než jsem jel na dovolenou. 30tis km fakt riskovat nebudu. :-) No a brzdovka je tam zahrnutá taky. Příště bude znova a ošetření dutin vozu. Jinak ke dnešku mám najeto lehce přez 35 000km, ale teď bude Citrón spinkat v garáži :-) Dostanu služební žihadlo Š.Fabia. >:D-
-
ZPablo 13.02.2013 17:22
« Re: Re: Re: Re: Kuski, žiješ?
schvaluju tvou péči o auto: po 15ti k měnit olej je rozumný! Teď mi jen tak napadlo, že když jsem se ptal na doplňky z Exlusive řady - mám na mysli chromované přední mlhovky - tak mi řekli, že by museli měnit přední nárazník, že tam ty mlhovky ze Selection nebo Tendeance či Furio nepasují a tak si říkám, že jestli mě (nedejbože) třeba jednou taky potká výměna předního nárazníku (v čem mi třeba znovu jistě poslouží moje milovaná řidička manželka), tak to nechám předělat na ten z Exlusive, nebo za chvilku určitě bude facelift, chlapi z Citroenu mi říkali, že tam už budou asi LED diody - tak třeba ten ;-)-
-
Kuski 13.02.2013 22:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Kuski, žiješ?
No musím říct, že HTP není žádný zázrak. Už v něm mám něco naježděno a nejvíc mě s..... ten hroznej zvuk. Často mě z něj bolí hlava. A pak při trochu svižné jízdě spotřeba 7 litrů. Ale zato pružnost u dobře zajetých kusů(což služebky jsou) je v celku dobrá a auto se dá vcelku honit. :-) Ale domů by mi tahle motorizace fakt nemohla. No ale je skoro jistý, že služebák HTP bude, jen se modlím, aby to už byla aspoň FabieII. Jedničku bych už těžko rozdýchával(uplně šílím z předních sedaček, nevejdu se do nich). :-/
Jinak přestavba Tendence na Exclusiv mě už taky napadla. trochu jsem hledal na e-bay a něco by se dalo pořídit. Ale je mi líto na to sahat, dokud je to v pohodě. :-)
Jinak ZPablo, musím Tě opravdu litovat, co zakoušíš se svou polovičkou. :-) To ta má má na kontě teprve jen rozlámanou poklici a to ještě na starém Twingu. Tenkrát mi tvrdila, že vjela dí výmolu, já ale věděl, že ta silnice, kde mi to popisovala byla cca 2měsíce po opravě. >:D Jinak ťuk ťuk, o auta se bojí a jezdí opatrně. :yes: -
-
ZPablo 17.02.2013 14:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kuski, žiješ?
jj,Jirko, myslím, že ten facelift přidá LED diody a trochu se změní předek, z motorů bych viděl novější verzi mého 1,6 HDI - už teď prodávají místo 82kW už 84kW verzi u 6ti kvaltu, ale četl jsem, že PSA zlepšila i ten můj základní 68kW, snížilo se tření a prý zamakali i na spotřebě cca 5% což už nemusí být zanedbatelný při větších nájezdech... Myslím, že by mohli přijít i menší kubatury turbobenzinů - třeba 1,4 ale to už tu hodně spekuluju... Ale třeba prý 1,2 turbobenzín 85kW se u Renaultu prý povedl - má ho současná verze Méganu... Já bych jen podotknul, že by mohli prostě nějak zlepšit brzdy - mám na mysli kotouče - třeba zvolit jinýho dodavatele - ty moje dost pískají a to začaly už asi v 10 000km - prostě je to divný... Na Passatu jsem měl Zimmermanny a ty brzdily i po 50k bez absolutního pištění... :-)-
Kuski 18.02.2013 17:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kuski, žiješ?
Ahoj,
taky si myslím, že facelift se bude týkat hlavně přídání denního svícení ve formě LED diod. Stačí se podívat na poslední facelifty C5. Z motorů by se měli zaměřit hlavně na VTi a HTP motory, které jim nyní poničily pověst. I když v mém případě to nemohu potvrdit a pěji jen chválu. Ťuk ťuk. Ke kotoučům. Sem tam lehce písknou, ale jen po rozjetí, kdy auto stálo delší dobu. Z koutouče se ztrhne rez a bordel a pak už jsou ticho.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
umo 13.03.2013 04:58
fábia vs c4
Zdravím. Chcel by som využiť fakt, že máš skúsenosti s obomi autami a opýtať sa, či je veľký rozdiel v priestrannosti interiéru. Myslím miesto na zadných sedadlách v pozdĺžnom smere, lebo v priečnom je ten rozdiel jasný. Fábia je podstatne užšia. Podľa rozmerov uvádzaných v testoch si myslím, že tie rozdiely medzi fábiou a autami nižšej strednej triedy nie sú tak veľké (stále myslím miesto na zadných sedadlách v pozdĺžnom smere). Dokonca taký megane by mal mať podľa tých rozmerov menej miesta na nohy ako fábia. Ak je to tak, potom si myslím, že sa mi neoplatí v budúcnosti kupovať auto nižšej strednej triedy, ktoré síce má väčší kufor, ale je aj dlhšie a tým pádom sa s ním horšie parkuje. Ďakujem za tvoj názor a prajem veľa bezproblémových km.-
Kuski 13.03.2013 17:21
« Re: fábia vs c4
Ahoj. Určitě ti rád odpovím. Fábie mě dost překvapila, že když pominu prostor na šířku(řadičkou šťouchám kolegovi do kolena a rukou došáhnu na druhou stranu auta), tak je dostatečne prostorná. Když si nastavím sedadlo u sebe v C4 a Fabii stejně, tak za mnou je porovnatelně stejně místa(měřím cca 190cm). V C4 jsou ale pohodlnější sedadla. Ale co mě u Fabie štve, tak to je aerdynamický hluk. Furt to v ní šustí a fouká(není to problém jen mého kusu, kolega má auto ještě hlučnější). Kufr u hatchbacku je tak akorát na víkendový nákup. Na dovolenou je to už málo. Ještě jsi zmínil parkování. To je překvapivě lepší u C4. Má přehlednější karoserii. U Fabie se mi asi po týdnu jěždění stalo, že jsem si předkem promáčkl garážová vrata. :-)
Celkově je Fabie slušné auto, ale ne s 1.2HTP!!! Cokoliv jiného a třeba i v kombi je pro rodinu OK. :yes: -
Kuski 13.03.2013 17:30
« Re: fábia vs c4
Ještě jsem chtěl říct, že když jsem si C4 kupoval, tak jsem si sedl skoro do všech kompaktů, co byli na trhu. Bylo to zhruba: C4, 308, G6, Octavie, i30, Cee´d, Mazda3, Focus(nový i starý), Megane, Leon, Astra a Cruze. Když bych měl porovnat místo uvnitř, tak nejvíc ho bylo v i30 a Cee´du 1.generace(2. ještě nebyla). V závěsu byla Octavie. C4, 308, G6, Mazda3, Leon jsou na tom asi stejně, jde to. V novém Focusu a Astře místa je o trošku míň(za to ale v předu je to jak o třídu víš). Cruze si už nevybavuju, ale Megane byl bezkonkurenčně uvnitř nejmenší. Lehší to bylo ale u Kombi, to už bylo stejný jako konkurenti.
Snad jsem ti aspoň trochu pomohl. :-! :yes:-
umo 13.03.2013 18:30
« Re: Re: fábia vs c4
Ďakujem za cenné informácie, na obchádzanie autosalónov nemám čas (a ani chuť). Čo sa týka parkovania, myslel som skôr dĺžku, nie výhľad z auta. Je tam rozdiel cca 30 cm, čo znamená, že s fábiou mám väčšiu šancu zaparkovať tam, kde by som sa s c4 nevošiel. Mám krátku fábiu htp a som s ňou veľmi spokojný (viď recenzia). Kufor mi stači aj na dovolenku (sme štyria) a motor htp tiež. Inak nerozumiem, ako môže byť staršia fábia htp živšia ako novšia, keď má menší výkon a rovnaký kruťák.-
Kuski 13.03.2013 19:30
« Re: Re: Re: fábia vs c4
No starší fabie je jinak zpřevodovaná a hlavně je lehčí. Nerad to říkám, ale 1. fabie je jízdně příjemnější auto něž Fabie2. V naší firmě jsou právě obě generace a Fabie1 je výrazně živější a točivější. A není to jen můj názor, říká to víc lidí, co měli tu čest. Tím ale neříkám, že bych radši Fabii1. dvojika už je podobné jízdním projevem jako auto ze segmentu B(C4, Fucus, atd.) Jednička byla v tomhle ohledu víc pozadu(hlavně sedačky byli pro mě největší zlo).
Ale jak říkám, jsem rád, že Fábku mám. Nemusím totiž teď řešit provoz svého auta. :-)
-
-
-
-
ZPablo 14.05.2013 20:37
Čágo - DS Roadshow Metropole Zličín
Čau Kuski,
nebyl jsi dnes (14.5.) náhodou s autem na Praze 5 - probíhala tam Citroen DS roadshow - parkoval jsem kousek od C4 v tvojí(naší) barvě, s Karlovarskou značkou a s obutýma Oaklandama, byls to Ty? :-)
Pablo-
Kuski 30.11.2014 15:02
« Re: Čágo - DS Roadshow Metropole Zličín
Zdravím, omlouvám se, že odepisuji až tak za dlooooohou dobu. Pokud si dobře pamatuji, tak jsem tam opravdu byl se svým autem a projížděl se DS3, DS4 a 5. Tankrát tam bylo celkem dost C4, těší mě, že ta má je tak rozeznatelná. >:D
Kuski
-