Recenze
BMW řada 3 320d (E90)
Technické info
Přezdívka auta trojka Rok výroby 2007 Koupeno ojeté najeto [km]:26500 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1995 výkon [kW]: 130 kroutící moment [Nm]: 350 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7.9 maximální rychlost [km/h]: 230 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 460 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 4.8 (udávaná)spotřeba naměřená:
Popis vozu
Takže zdravím zdejší osazenstvo. Je to už nějaká doba, co jsem zde zveřejnil vůz ve kterém jezdím.Ne, auto není moje. Pokud tato skutečnost někoho uráží, můžeme to řešit přes SZ ;)
Rozhodl sem se, že recenzi prostě inovuji, přepíšu a možná i doplním nějaké cenné informace.
Takže první kapitola bude obsahovat nějaké informace o vozidle samotném. Jedná se o model 320d známé automobilky BMW. Tato poslední verze, s továrním označením e90 se vyrábí od roku 2005, kdy v roce 2008 prošla faceliftem. Tahle trojka má rok výroby 07, ale agregát pochází z inovované, tedy faceliftované 320d. Co to znamená? Trošičku úprav, výkonově 10kW, pocitově je to celé trošku jinde, měl jsem možnost srovnat se 120kW verzí a motor mi přišel trošičku hlučnější a jinak kultivovaný.
Výbava
Ať máme teorii rychle zasebou připíšu co je zde ve výbavě navíc. Hlavní prvek je asi M-paket, což je z části marketingový tah, který ale dobře zní a taky vypadá. Co zahrnuje? Takže z exterieru jsou to kola, nárazníky a myslím, že i černé lesklé rámování kolem oken. V interiéru je to pak volant, který je opravdu výborný, řadící páka, která není úplně ideálně vytvarovaná, ale na to se člověk přizpůsobí, obšití ruční brzdy a taky sportovní sedadla s funkcí dofouknutí bočnic, která jsou „oblečená“ do příjemného černo-modrého potahu v kombinaci s alcantrou. Ta na rozdíl od kožených sedadel neklouže, takže pozitivně přispívá k držení těla v sedačce. Poslední díl skládanky M-paketu je jakýsi sportovní podvozek. Co to znamená? Zejména jeho snížení oproti sérii o celých 15mm. Není to nijak extra moc, ale jak jsem psal že jsem měl možnost poznat předfaceliftovaný motor, tak tohle vozidlo nemělo ani tento podvozek a rozdíl tam určitě je :) Takže další přínos k občasné dravější jízdě.
Další výbava je střešní okno, rádio BMW Profesional se základni sadou reproduktorů, která mimo jiné obsahuje i 2 „subwoofery“ pod předními sedadly, dále to jsou xenonová světla s natáčecí funkcí, dešťový senzor a fólie na oknech od firmy CarTint.
Co možná z výbavy ještě stojí za zmínku je automatická funkce Start/Stop, což znamená, že pokud jsou splněný podmínky (není potřeba vychlazovat/vyhřívat vůz, motor má svoji teplotu, posilovač brzd má dostatečný účinek) tak se při vyřazení rychlosti a puštění spojky ve stojícím vozidle vypne motor. Má to za následek úsporu paliva. Po sešlápnutí spojky se opět motor aktivuje. K tomu možná nepřímo souvisí i funkce rekurpce brzdné energie, kdy dojíždím na křižovatku se zařazenou rychlostí a brzdím.
Nastartovat...
Takže nyní, se co nejpřesněji a nejdůvěryhodněji pokusím napsat zážitký z jízdy. Takže to vememe od podlahy. Zasouváme klíček na jeho místo v palubní desce, mačkáme spojku a zmáčkneme START/STOP. Zařadím jedničku. V zimě je to někdy tvrdý oříšek, protože převodovka trošičku potřebuje asi rozehřát a tak to může jít hodně ztuha, což při kombinaci již tak tvrdého řazení s řádným odporem opravu může být problém. Ale zato je řazení hezký přesné. Motor ze začátku určitě nevytáčíme a nějakou dobu, nejméně tak 10 minut řadím podle šipky, která mi ukazuje kdy mám ideálně řadit další převodový stupeň či naopk podřadit, aby jízda byla co nejefektivnější. Tahle šipka se rovněž poddá našemu jízdnímu stylu. Automaticky ale signalizuje přeřazení kolem 2 000 otáček, což je ekonomická jízda. Když ale točím motor dál, tak zhasne a znovu se ukáže kolem 4 000 otáček, kdy motor dosahuje svého vykonového maxima a tehdy je nejefektivnější přeřadit dál. Víc výkonu už prostě nedostaneme, ani přesto že otáčky nám ještě nějaké zbývají.
První rychlostní stupeň je velmí krátký, ale to je jen dobře. Dvojka už je o poznání delší a dá se rozjet do nějakých 80km/h. Obvykle ale již při 60 jezdím na čtyřku. Právě čtyřka je přelomový rychlostní stupeň když při 60 už má potřebné otáčky, ale při menší rychlosti je třeba podřadit a to je trojka trošku víc vytočená než by být mohla. Ta situace ale nastává málo kdy. Když píšu o řazení, mohl bych připomenout taky spojku, která má podle mne ideální tvrdost. Nechodí úplně měkce, ale není to žádný tvrďák. Záběr je někde při ¾ sešlápnutého pedálu, ale vždy šlapu na podlahu, protože nerad bych tam tlačil zuby na zuby při nějakém omylu třebas.
Obecně si myslím že po technické stránce je motor, převodovka, spojka v dobré souhře, pouze jako hlavní neduh bych napsal docela silnější vibrace při stojícím vozidle při zažehnutém motoru, kdy se dokonce roztřepe i tuhá řadicí páka.
Co se týče podvozku, je ideálně nastaven. Tuhý, přesný, přesto dobře kopírující nerovnosti. Má rezervy na tenhle motor, takže se nemusímé bát nějakých přílišných extrémních krkolomných situací a to i díky pneumatiká Bridgestone Potenza RE050A o rozměrech 225/45 vpředu a 255/40 vzadu. Díky tomu všemu v tomto voze opravdu můžu prožívat radost z jízdy a to zejména na úsecích s častým výskytem zatáček. Opravdu zde vynikají kvality BMW. Přesné, pro mě upovídané řízení vám dovolí si jet celkem hranu a když mám někde 3. převod. st. a podaří se mi to opravdu najet tak na výjezdu se usmívám :) opravdu miluji, když se mi TDI kovbojové lepí na záď a stačí jedna ostrá zatáčka ve stoupání a při trojce a rychlosti lehce nad 60km/h se náhle černé oktávky vzdalují. Holt i když je to diesel, tak se alespoň dají naplno využít potenciály podvozku. Neříkám, že tenhle vůz je sportovní, protože k tomu mi chybí benzínová jednotka, absence turba a dalších +- 30-50kW. Ale podvozek sportovní je a v pohodě se s tím dá jet agresivnější jízda a motor na úkor ekologie a ekonomičnosti s tím autem prostě taky pohne :) Neduhy na silnici se jen tak v tomhle vozidle nevyskytují.
Opravdu příjemné průměrné svezení se spotřebou kolem 6litrů na sto, přičemž si občas můžete vykouzlit výše popisovaný úsměv na tváři a dokázat různým konkurenčním modelům v dané třídě, že i když 2 dělají totéž není to totéž. Říkáté si, že to píšu s nadsázkou a fanatismem bez dostatečných zkušeností? Rád Vás tedy vyvedu z omylu. V rodině máme totiž přímou konkurencí, Mercedes Benz C220cdi. Rozdíly? - 5kW, + 100kg (velkou část závaží si asi ponese 5.st automat). Podvozek by měl být rovněž snížen o nějakých 15 mm. Ovšem i přesto se podle trojky chová jak rozhoupaná kačenka na vodě a s volantem optický a pocitově velkým jak kormidlo na lodi, přitom tenkým jako je můj palec, to na žádné dravější svezení nepřináší a ani ve vás tu touhu prostě neprobouzí. Poslední touha po dravější jízdě vlastně už začíná umírat při usednutí, kdy kolem vás cítíte prostor a komfort Mercedesu. Po snaze o nějaké projetí zatáčký už vás to ani nenapadá. Ono by to Mercedes projel pořád lépe než oktávka, ale posilovač s proměnnou tuhostí, větší náklony karosérie a automat, vás prostě zabije zpátky do režimu Comfort a rádi s příjemnou hudbou pojedete dál tak, aby jste necestovali po sedačce jak olivový olej po pánvi. Další neduh kombinace 5.st automatu je spotřeba, která se pohybuje hrubě nad 7 litry.
Abych to zbytečně neprotahoval tak to nějak zkusím zhodnotit.
Tento vůz BMW 320d je ekonomický nafťák. Ovšem svými hlavními klady (podvozek, rovnoměrné rozdělení váhy na nápravy, zadní pohon) ve Vás občas probudí touhu se svést a jízdu si užít, ne pouze vytočit motor na rovince a před zatáčkou trápit maximálně brzdy, ba naopak, pěkně se ze zatáčky vyvést. Ovšem je to pouze příležitostní „milenka“ hlavně určena pro klidnou jízdu občas opepřenou o maly závan adrenalínu :) Navíc v dnešní době, pokud budete nakupovat s časem a rozumem v zádech, tak si tento vůz pořídíte lehce jetý, se zárukou od BMW za cenu nové Oktávie a myslím si, že to už stojí za úvahu. Není to srdcovka, není to sporťák je to auto z rozumu a částečné lásky k řízení.
Silné stránky
-Moderní a silný dvoulitr mezi konkurencí
-Podvozek + rozložení váhy
-zadní poháněná náprava
-přesnost, preciznost, charaktér. No prostě je to BMW
Slabé stránky
-nafta a turbo (osobně bych volil 3 lítrovou atmosféru)
-absence některých položek výbavy(držáky nápojů, vyhřívaní sedadel)
-odkládací prostory
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Zatím žádný problém.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Z předchozích zkušeností s jinými vozy Bmw zatím dobré. Sice se někdy v Bmw ostrava trochu kroutí, nebo seknou z objednávkou (špatné sklo na X6) nebo doporučí výměnu stěračů, i když jsme před 2 týdny si je koupili a vyměnili :) ale jinak spokojenost...
Novinky v recenzi
Fólie
Jinak co sem zde ještě neuvedl, je, že na předních bočních sklech, byly vyměněné fólie, protože byly tmavší, než-li dovoluje zákon, byl sem za to pokutován a byl pokutován i provozovatel vozidla, takže pro prevenci, před dalšími kovboji se sundaly ty s 50% propustností a nainstalovaly se ty správné s 70%.
Pozdrav
Tak sem se po nějaké době vrátil na MA.CZ Přešel sem si obdobu temna v online automobilových diskusích, poté sem se snažil aktivně přispívat na bmwklub.cz ale není to spíš diskuse a tak sem nějak zase utichl a teď sem si vzpomněl nedávno na Ma.cz v souvislosti s tím, že budu řešit nové zimní pneu a tak jdu shánět reference a rady.
U mně v skutku nic nového. Až na to, že sem aktuálně "rozbil" třetí čelní sklo, to poslední mi vydrželo týden a v pojišťovně z toho budou určitě už nadšeni :) Auto má aktuálně 90 000km a jediné co mně trápí je ošoupaná řadicí páka :) Taky nájezd na pneumatiky a ty pokuty :)
Do celkových změn bych jen dodal, že jsme se doma rozhodli postavit si trikoloru a místo černého M-B Cklase je teď bílé GLK. Pokud podmínky dovolí udělám sem pár fotek, popřípadě pokud s ním něco pojezdím, uvažuji o další recenzi. Tak doufám, že tady něco podiskutuji, že jádro nevymřelo a na zimu tady bude dobrá zašívárna :)
Něco tady nehraje...
Z motoru začaly vycházet zvuk, z ne přesně určitelného místa, ale můj tip je volný řemen. posuďte sami http://www.youtube.com/watch?v=BYMsDdJ518k
Nevím zda-li ale můžou taky díky řemenu kolísat otáčky. To se děje vždycky při první startu, třeba ráno a je to tak 5sekund kdy to kolísá v rozmezí asi 100 otáček.
Při posledni návštěvě servisu se vada neprojevovala takže mi řekl až to zase udělá, přijeďte... Uvidím jaký bude další vývoj, ale doufám, že se to obejde bez "zranění"...
Tak už máme přefóliováno
Jelikož se mi začaly objevovat pruhy(škrábance) na fóliích na všech oknech, tak jsem navštívil servis, kde mi pán z Cartintu slíbil v rámci záruky výměnu, pod podmínkou, že BMW vyčistí prostor kolem oken a tak se taky stalo. Díky problémům s X6 dokonce zadarmo. Jsem zvědav, jestli se už to nebude opakovat a zda-li čištění opravdu proběhlo důkladně :)
nové video
na kterém toho moc neuvidíte, jen sem měl cestu ráno do pneuservisu :)
Dnes...
dne 23.6.2010 ve 21:54 našeho času jsem překročil hranici 50 000 km vozidla, což znamená asi 23 750 km vozidla co je u nás a něco kolem 35 000 mých vlastních km :)
Pneu, Pneu, Pneu
Po tom co jsem tady řešil jaké koupit gumy, sem se dozvěděl, že pneumatiky v rozměru který potřebuji a s požadavkem Run Flat existují jen jedny a to ty, které sem jezdil do teď Bridge RE050A... ok přestal sem to řešit a nechal je v pneuservise objednat. Hm týden čekám na telefon kdy přijedu přezout a dozvídám se, že zadní nejsou k sehnání. Paráda tak začínám znova ještě detailněji procházet stránký jednotlivých výrobců a testů a všechno možné i nemožné. Dospěl sem do stádia, kdy by mně zajímalo jaké lepící sady do auta jsou nejlepší, nebo nejosvědčenější. Ano rozmýšlím o Non RFT pneu :(
Video
Tak sem dneska přidal první video z trojky, ale bohužel kombinací špatného světla a komprese YT je kvalita ta tam a navíc sem pořád ještě nenašel v okolí úsek silnice kde bych mohl jet fakt max a koncentrace 100% na jízdu takže zatím s rezervami a na končících se pneu...
Tak je tady BLOG
http://vampi.blog.auto.cz/
Zde budu psát své postřehy o světě automobilu, ale i dalších nezbytností jako třeba první příspěvek, ve kterém popisuji dnešní večeři. Dále možná cyklistika, svět mobilů, všeho možného i nemožného.
JA CHCI BENZÍN!!!
Tak jsem dneska vezl X6 na pročištěni brzd, protože se tam něco zaneslo a vydávalo to škaredé zvuky a chlapci mi půjčili 116i. Má to sice jenom 115 koní, ale když se to auto může vytáčet, rozsah třetího stupně a přitom efektivní šipka mi už těsně nad 60km/h radila zařadit pětku a motor se válel kolem 1500 otáček, tak to musí mít i dobrou spotřebu. Ten zvuk i na škvrně prostě paráda :( Až si budu kupovat auto, bude to 100% benzín.
Bmw....
I když tato novinka není přímo o tomhle autě, ale o dalším z BMW v rodině, tedy X6 xdrive35d, tak si myslím, že stojí za to, aby vyšla na světlo světa. Nevím jakou mírou a jestli vůbec za to může zdejší servis CarTec Group Ostrava, ale X6 začíná cestovat do servisu poměrně často. Nejdřív to schytala baterka kdy se v nejméně vhodnou dobu vybila, přímo v myčce, takže se musela mechanicky odpojit převodovka nějakým táhlem... Poté, co ji vyměnili začala blbnout navigace a počítač celkově, celý i-drive spadnul a restart... Výměna nějakého čidla, vráceni zpátky a závada se objevila znova. Tak výměna celého DVD, několika antén atd. Auto jezdilo 2 dny a dneska ráno nešlo nastartovat. Tedy startovalo ale nechytlo. Zítra další cesta servis.... a taky začíná vynechávat dovírání SoftClose u řidičových dveří... Byla X6 snad vyrobena v pátek? Je chyba v servise, kde chyby neobjevili, nebo je přehlídli, nebo to auto prostě postupně vymění vnitřnosti? Jsem sám zvědav, ale X6ce jako modelu bych tohle nepřisuzoval, protože byla zakoupena v páru a druhá jezdí normálně a zbylí známí taky jezdi, takže buď chyba v autě nebo servise, který zrovna nemá dobrou pověst.... Uvidíme :)
Platím, platíš, platíme...
Není to dlouho co sem se zde "chlubil" prvním bločkem od Policie ČR a máme tady další blok do sbírky. Tentokrát za rychlost mimo obec na úseku snížené rychlosti na 50 km/h kde jsem jel 73... 1 bod 1 tisíc korun. Vcelku příjemný policista, poprvé sem si i fouknul,holt motoristický život jde dál a já se učím novým a novým věcem :) Po konzultaci se známými jsem se dozvěděl že tam stojí často. Bylo to na hraničních přechodě do Polska přes Český těšín, po komunikaci vedoucí z Frýdku označení 48. Před přechodem kruháč, za nim postavená 50 a místo budek celníku asi 6 policistů ...
Tak jsem asi někde překážel
nebo si jen někdo prostě hrál, ale chybí mi 4 čepičky ventilku na kolech :-D
DTC
Tak jsem dneska přišel na další z funkcí DTC. Nejen že se omezí funkce stabilizace asi na polovinu, ale když mám zařazenou jedničku, držím spojku tak se mi posune omezovač otáček z 2500ot/min na 4000ot/min
Nová recenze
Tak jsem si sedl večere k NB a řekl si, napiš to znova. A tak jsem to napsal znova a možná to zase časem přepíšu. Asi to neumím napsat jak bych chtěl, nebo to udělám moc narychlo když už se do toho pustím. Ale nějak sem se rozepsal tak jsem to vyměnil :)
Jaro
Tak jsem zaznamenal teplejší počasí a rozhodl sem se provést mytí vozidel doma. Přičemž jsem narazil na nějaké vady na kráse trojky. Nejviditelnější byla promáčklina značky vizi fotky a ještě jsou tam nějaké škrábanečky předního nárazníku. Docela mně to mrzí protože nevím jak vznikly, dávám za vinu parkovištím :( Co už ale nadělám, zas tolik viditelné nejsou...
Zimní pneu
Takže na zimních jsem najel asi 7-10 tis. km a o to víc mně šokovalo dnešní překvápko. Jen tak mně napadlo kouknout na gumy. Co mně čekalo? Zadní gumy sjeté uprostřed. Ihned měřím tlak protože podle mně příznak přefouknutí. Při menší zátěži je na štítku napsáno 2.6 a já mam v gumách 2.5 od doby co přišly ze servisu, kde to naprali na 2.8(při plném obsazení mám tlačit až 3.0) ale já ihned ubral na nějakých 2.55-2.6... Takže kde je chyba? Ihned jsem dneska dal přední do zadu a natlačil 2.35 vepředu jsem nechal asi 2.15 kde na štítku píšou 2.1 při menším zatížení....Fotky si můžete prohlédnout v galerii
Další zimní komfortní pokrok
a to gumové koberečky. Všechy 4, u řidiče pod pedály je trošičku normalního koberce, takovy pás, přidám foto zítra a taky jsme si koupili smeták se škrabkou na druhém konci....no po největších sněhových přeháňkách ale přece :)
Stabilizační systém
Váhal jsem jestli to sem napsat, ale kdyby někdo náhodou četl tuhle recenzi a rozhodoval se mezí konkurencí, pak by měl vědět jak je na tom Bmw 320d a M-B C220Cdi se stabilizací na sněhu. Je to pouze můj pohled na věc.
Takže je to asi tak. Když jedu s 3er a mám aktivováno DSC tak mně hlídá na každém kroku, ale není to nijak razantní, udržuje mně ve směru na cestě a probíhá to celkem elegatně, ovšem nechává tam nějaký prostor. Pokud zapnud DTC tak se auto nechá více vyosit z přímky a tudíž je jízda nebezpečnější, ale zábavnější a při rozjezdech v čerstvém sněhu a v kopci to může být užitečné. Při vypnutém DSC i DTC se auto chová jako při vypnutém DSC i DTC. Nikdo Vám do ničeho nekecá.
M-B C-klasse uvádí název stabilizace ESP. Když je v programu zapnuto tak auto minimalizuje každou vaší chybu. Opravdu ESP reaguje velmi rychle, pro mně možna až moc a docela drsnějším způsobem, často to semnou škubne, ale o to je to bezpečnější že opravdu vás nenechá rozhodit. Žádný druhý stupeň ESP M-B nenabízí a proto se při 3sec podržení tlačítka ESP rozsvítí trojúhelník který signalizuje ESP Off. Jenže co znamená ESP Off? U mercedesu to znamená Off tak na 95% Auto v úplně krajních situacích lehce zasahuje, je to třebas když jedete levým bokem a změníte směr jízdy pravými dveřmi napřed tak slyšíte a cítíte přibrždění. Otázkou zůstává co je tedy lepší. U Bmw jasné + získává funkce něco mezi tedy DTC. Opravdu mi už 2x pomohla. U M-B C-klasse mně třebas zase potěšilo že po skočení na brzdový pedál mně pás přitáhl k sedačce na max a po puštění brzdy zase povolil a + rozblikaly se mi brzd. světla.
video z X6
Přidal sem jedno menší video z X6, až se nahraje další, delší tak přidám....Z trojky taky něco natočím, je to bohužel mobilem tak se nezlobte :-/
Trojka
dostala nové kola s pneumatikama Bridgestone Blizzak LM 25 o rozměru 225/45 R17
Málem
jsme dnes zůstali o suchu, viz foto :)
Pár foteček...
Dneska jsem čistil v garáži interiér a tak při uvolňování garáže jsem udělal pár fotek, sice jenom mobilem, ale aspoň něco, když na víc teď není čas...a počasí
Tak trojka už má za sebou
30 000 km, čeká ji v nejbližší době servis, počkáme až přijdou kola a uděláme to nejspíš zároveň. Foto trošku po, ale za jízdy se mi to opravdu fotit nechtělo.
Poškrábaný pravý přední disk
Dneska ráno jsem se vyhýbal vozidlu a byl tam patník...špatný den, foto přidám později :-/
Pozměněna recenze...
Takže jsem se rozhodl že přepíšu recenzi a dnešním dnem jsem ji zase zveřejnil. Natočil jsem pro Vás video ovšem bez zvuku tak ve zlobě jsem to ihned smazal. Dalších fotek a videa se ale určitě dočkáte. Doufám že co nejdřív....
S recenzi ale stejně jsem nějaky nespokojený tak se možna zase změní :-D
servis trošku přefoukal :)
Jenom takove upozorněni pro nové majitele bmw od ostravského dealera...Přeměřte si vzduch v pneumatikach...ja to dneska změřil a v obou bylo víc jak 3.5 přitom podle tabulky 2.1 a 2.3 má být....a já si říkal že to tříská :-D
servis trošku přefoukal :)
Jenom takove upozorněni pro nové majitele bmw od ostravského dealera...Přeměřte si vzduch v pneumatikach...ja to dneska změřil a v obou bylo víc jak 3.5 přitom podle tabulky 2.1 a 2.3 má být....a já si říkal že to tříská :-D
Tak už je zpátky
Folie hotove (zadni boční 80%, zadní 95%), konečně je i velký techničák, takže zítra stačí přihlásit a bude v cele parádě konečně :)
první změna recenze....
...ještě si ji musím pořádně pročíst a pak uvidíme jestli ji celou nesmažu :) Jinak nabíjí se foťák, takže zítra už snad něco lepšího :)
Fotky
Tak jsem přidal další fotky, ale pořád jenom telefonem protože zrcadlo jsem nedal nabíjet takže snad někdy příště :)
Přidat názorDiskuse: BMW řada 3 320d (E90)
- Re: navrat teplometa:) 13.10.2011 23:40 white label
- Re: navrat teplometa:) 13.10.2011 23:35 Vampix(Diesel Power)
- Re: Re: navrat teplometa:) 13.10.2011 23:23 Ronault.
- Re: navrat teplometa:) 13.10.2011 23:19 white label
- Re: navrat teplometa:) 13.10.2011 23:17 Thomasino
- Re: navrat teplometa:) 13.10.2011 23:17 white label
- Re: navrat teplometa:) 13.10.2011 23:17 Vampix(Diesel Power)
- Re: Re: navrat teplometa:) 13.10.2011 23:13 Ronault.
- Re: navrat teplometa:) 13.10.2011 22:54 white label
- Re: navrat teplometa:) 13.10.2011 22:48 Vampix(Diesel Power)
- Re: Re: navrat teplometa:) 13.10.2011 22:39 Vampix(Diesel Power)
- Re: navrat teplometa:) 13.10.2011 22:32 white label
- Re: navrat teplometa:) 13.10.2011 22:31 white label
- Re: navrat teplometa:) 13.10.2011 22:21 Thomasino
- Re: Re: navrat teplometa:) 13.10.2011 22:03 woody-alien
- Re: navrat teplometa:) 13.10.2011 21:31 white label
- Re: navrat teplometa:) 13.10.2011 21:28 white label
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: navrat teplometa:) 13.10.2011 20:54 Dylan McKay
- Re: navrat teplometa:) 13.10.2011 17:19 ypsilon
- Re: navrat teplometa:) 13.10.2011 16:33 Kubyyyk
- Re: navrat teplometa:) 13.10.2011 16:00 woody-alien
- Re: navrat teplometa:) 13.10.2011 15:41 Thomasino
- Re: Re: navrat teplometa:) 13.10.2011 15:12 woody-alien
- Re: navrat teplometa:) 13.10.2011 15:05 white label
- Re: navrat teplometa:) 13.10.2011 14:59 NoSwear
- Re: Re: Re: navrat teplometa:) 13.10.2011 12:58 Vampix(Diesel Power)
- Re: navrat teplometa:) 13.10.2011 11:49 white label
- Re: Re: navrat teplometa:) 13.10.2011 11:47 ypsilon
- Re: navrat teplometa:) 13.10.2011 10:24 white label
- Re: Re: navrat teplometa:) 13.10.2011 09:56 Vampix(Diesel Power)
Další vozy BMW řada 3
-
BMW řada 3 (2005) Majitel: ypsilon
Přidáno: 5.6.2009 24309 Majitel 9.94 Uživatelé
-
BMW řada 3 (2006) Majitel: Wiii
Přidáno: 4.10.2009 117159 Majitel 9.94 Uživatelé
-
BMW řada 3 (2005) Majitel: Loki
Přidáno: 9.5.2010 2810 Majitel 9.92 Uživatelé
-
BMW řada 3 (2010) Majitel: Radkos
Přidáno: 17.5.2010 18410 Majitel 9.92 Uživatelé
-
BMW řada 3 (2005) Majitel: zezlik
Přidáno: 3.2.2008 3509 Majitel 9.92 Uživatelé