Diskuse

Subaru Levorg (2018)

24.4.2019

Toto nebude recenze plná fotek a nadšených komentářů. Chci zde, pokud to bude v mých silách, objektivně zhodnotit všechny možné vlastnosti jinak dobrého…

 

Subaru Levorg (Tomogo)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 10 Reagovat !

    foto Mikesus

    Mikesus 10.06.19  06:21

    « Re: Re: Re: Asi jste nepochopil auto

    Prace s brzdou je důležitá, ovšem když stojím, tak mi také přijde jako nesmysl myslet na to, jak moc ji mám šlápnout , aby nenaskočil S&S. To bych raději ten systém nechal úplně vypnout.
    Mně by spíše zajímalo, jak auto pozná, že má v předu dětskou sedačku a ne člověka.
    Dále o zvěři a dálkových, to není pravda že přitahují. Ano, když zvěř oslníte, zůstane stát, i když by měla utíkat ze silnice. Pokud ji oslníte mimo silnici, šance na vběhnutí je docela malá. Těch 60 km/h mi přijde dost vysoké už. V mém autě to je 40 km/h a občas to taky otravuje.
    Z této recenze mi přijde, že autor chtěl vyzkoušet něco jiného a prostě sepsal své postřehy co mu vadí a co ne.
  • « 01 Reagovat !

    foto kovv

    kovv 09.06.19  23:17

    « Re: Re: Asi jste nepochopil auto

    Doporučil bych Vám zůstat u počítačů a nejezdit vůbec žádným autem. Napsat či vyslovit něco takového ..... Proč bych měl myslet na to jak pracovat s brzdou..... může jen člověk, který nemá za volantem dle mého co dělat. Mohu se zeptat, kolik kilometrů ročně najedete? A na kolik pokusů jste dělal řidičák? Například ty dalková světla zvěř v lese přitahují a působí na ně jako magnet. Žádné auto, které je dneska ve výrobě, nemá Laneasistent, který by proti vůli řidiče otočil volantem, pokud ho má pevně pod kontrolou. Může to být sice nepříjemné či otravné ale nikdy Vám to neotočí volantem.

    Jezdím a jezdil jsem daleko silnějšími auty než je Levorg, ale Vaše recenze je psána člověkem, který prakticky nerozumí autům.
  • « 10 Reagovat !

    foto Tomogo

    Tomogo 09.06.19  20:18

    « Re: Asi jste nepochopil auto

    Tak to vezmeme popořadě:

    Airbag spolujezdce nejde vypnout - nemusíte ho vypínat, protože když dáte dětskou sedačku na místo spolujezdce, tak se Vám vypne automaticky sám.

    - To nemám vyzkoušeno, ale v návodu se nedoporučuje montovat autosedačku na přední sedadla, díky předním Airbagům.

    Adoptivní tempomat - vzdálenost na kterou má reagovat si nastavujete sám a taky si sám nastavujete rychlost reakce pro rozjezd

    - To samozřejmě vím, mění to něco? Prostě funguje tak jak funguje, nic moc.

    Výhled přes středové zrcátko - nevadí Eyesight ale nízko položeny posedu řidiče vůči celé délce auta tzn. řidič sedí nízko a teprve v půlce auta. A co Vám brání zastavit o metr dále od semaforu.

    - Takhle to má asi vypadat. Prostě se přispůsobíte.

    Funkce Start/stop - nemusíte stále vypínat a zapínat, protože když se naučíte pracovat s brzdovým pedálem, tak si sám tlakem určite zda se motor vypne či nevypne

    - Ano, to samozřejmě funguje, ale proč na to pořád myslet? Nechápu.

    Ruční brzdu nemusíte povolovat - při rozjezdu se sama povolí, jen se musíte naučit pracovat s plynem

    - tady souhlasím, ale já ji stejně povoluju ručně.

    Dalková světla se v automatickém režimu utlumí vždy jak klesne rychlost po 60 kmh a není to nic nesmyslného, protože při tak nízké rychlosti lze předpokládat, že jedete městem či zatáčkovitým terénem a tam automatické přepínaní není nikdy optimalní (oslníte řidiče, který je za rohem).

    - Co to je za nesmysl, dálková mají svítit pořád, dokud nejede auto proti. Například, když jedu lesem v serpentinách, tak chci dálková abych viděl i případnou zvěř na silnici i kolem ní a s tlumenými světly vidím tak akorát, s prominutím, víte co.

    Pokud držíte volant, tak jak se má (pevně resp. oběma rukama) tak Vám line asistent nikdy neotočí sám auto, jen zavibruje volant a je drobné ťuknutí.

    - To je lež. Normálně vám to otočí volantem.

    To, že Vám systém špatně komunikuje s telefonem je telefonem. Samsungy mají obecně špatnou pověst v rámci komunikace s auty. Mně Samsung S9 a S10 občas blbě komunikuje jak se Subaru, tak i se Škodou a Oplem. Za to Sony od manželky jede všude bez problémů.

    - Jste úplně mimo. Subaru nedodržuje standard PBAP a pak mu něco holt nejde. Samsung je naprosto v pořádku. Nejdříve si to trochu naštudujte, než vynesete takové nesmyslné soudy. Já na to přišel, protože jsem ajťák a mohu se hrabat surových datech kontaktů. Tam byl jeden kontakt, co měl jednu položku, co Subaru nezkouslo. To by nefungovalo se žádným mobilem. Ta položka měla pomlčku v názvu id, což je naprosto v pořádku, protože tam mohou být všechny běžné ASCII znaky, kam pomlčka normálně patří, ale Subaru to prostě nerozdýchalo.

    Háčky v kufru jsou dělané na originál síťový program Subaru, potom nic nepadá a jejich velikost nevadí.

    - Mluvím o horních háčcích. Na ty žádný síťový program není. Je tam síťový program, ale ten se na tyto háčky nedává.

    K Vašim výčtům negativa k CVT se nemá cenu vyjadřovat, protože jste očividně nepochopil jeho fungování. Jen k těm zatáčkám, kdy si stěžujete že se po výjezdu neochotně sune vpřed, tak by jste měl vědět, že se Subaru se zatáčka projíždí pod plynem, tak aby při výjezdu byly otáčky tak aby mělo větší akceleraci tzn. něco kolem 3 az 4 tisíc.

    - Asi jste neseděl v silnějším autě, protože by jste neplácal takové nesmysly. Můžu točit motor jak chci 3,4,5 tisíc a stejně to do kopce nejede.Prostě 170 koní a 250Nm je na 1.6 tunové auto málo.
  • « 01 Reagovat !

    foto kovv

    kovv 09.06.19  14:21

    « Re: Re: Re: Re: Asi jste nepochopil auto

    Věřím, že u některých aut je to jediná možnost jak ochránit baterku a motor. Já jen reagoval na tuto recenzi Levorgu, která je úplně mimo mísu a připadá mi, že recenzent ani auto vůbec nepochopil. Respektive koupil něco o čem si myslel, že bude jako koncern, který vylepšíte o 100%. Koncern není špatný, ale auta Subaru jsou o tolik odlišné, že to nejde srovnávat a musí se s nimi řidič naučit jezdit a pak teprve poznáte jejich výhody.
  • « 10 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 09.06.19  12:04

    « Re: Re: Re: Asi jste nepochopil auto

    Já jsem na základě rad zdejších diskutérů prostě odpojil kablík od baterky a tím je ta otravná věc vypnuta na trvalo. To mi vyhovuje ze všeho nejvíc.
  • « 01 Reagovat !

    foto kovv

    kovv 09.06.19  09:52

    « Re: Re: Asi jste nepochopil auto

    Je to jednoduché ale je nutné se to naučit (pracovat s brzdovým padálem). Když zastavíte a tlačíte na brzdový pedál větší silou tak se motor vypne, když na něj tlačíte lehce, nebo se aktivuje asistent rozjezdu do kopce (zapne se ručka), tak se motor nevypne (funguje i když stojíte z kopce). Tento způsob ovládání start stop jsem zažil i ve Fabií 1.2 dsg a Nissanu X-trailu s automatem.
  • « 00 Reagovat !

    foto Rasto

    Rasto 09.06.19  09:35

    « Re: Re: Asi jste nepochopil auto

    Myslím, že niektorí to tak majú, už som to čítal aj v nejakom teste. Proste keď zastavíš a stojíš len celkom jemne na brzde, tak sa motor nevypne, ak na brzdu pri státí pritlacis viac tak sa vypne.
  • « 10 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 08.06.19  22:14

    « Re: Asi jste nepochopil auto

    Já jsem řekněme nezávislý pozorovatel, ale mám v autě start stop systém a vím jak funguje. Pochybuju že u Subaru funguje zásadně odlišně od evropských výrobců. Proto mě zaujalo že "Funkce Start/stop - nemusíte stále vypínat a zapínat, protože když se naučíte pracovat s brzdovým pedálem, tak si sám tlakem určite zda se motor vypne či nevypne." to nějak neumím pobrat.
  • 01 Reagovat !

    foto kovv

    kovv 08.06.19  12:10

    « Asi jste nepochopil auto

    Evidentně jste nepochopil filozofii Subaru a doporučuji koupit jiné auto. Níže uvádím pár rozporů k Vaší recenzi.

    Airbag spolujezdce nejde vypnout - nemusíte ho vypínat, protože když dáte dětskou sedačku na místo spolujezdce, tak se Vám vypne automaticky sám

    Adoptivní tempomat - vzdálenost na kterou má reagovat si nastavujete sám a taky si sám nastavujete rychlost reakce pro rozjezd

    Výhled přes středové zrcátko - nevadí Eyesight ale nízko položeny posedu řidiče vůči celé délce auta tzn. řidič sedí nízko a teprve v půlce auta. A co Vám brání zastavit o metr dále od semaforu

    Funkce Start/stop - nemusíte stále vypínat a zapínat, protože když se naučíte pracovat s brzdovým pedálem, tak si sám tlakem určite zda se motor vypne či nevypne

    Ruční brzdu nemusíte povolovat - při rozjezdu se sama povolí, jen se musíte naučit pracovat s plynem

    Dalková světla se v automatickém režimu utlumí vždy jak klesne rychlost po 60 kmh a není to nic nesmyslného, protože při tak nízké rychlosti lze předpokládat, že jedete městem či zatáčkovitým terénem a tam automatické přepínaní není nikdy optimalní (oslníte řidiče, který je za rohem).

    Pokud držíte volant, tak jak se má (pevně resp. oběma rukama) tak Vám line asistent nikdy neotočí sám auto, jen zavibruje volant a je drobné ťuknutí.

    To, že Vám systém špatně komunikuje s telefonem je telefonem. Samsungy mají obecně špatnou pověst v rámci komunikace s auty. Mně Samsung S9 a S10 občas blbě komunikuje jak se Subaru, tak i se Škodou a Oplem. Za to Sony od manželky jede všude bez problémů.

    Háčky v kufru jsou dělané na originál síťový program Subaru, potom nic nepadá a jejich velikost nevadí.

    K Vašim výčtům negativa k CVT se nemá cenu vyjadřovat, protože jste očividně nepochopil jeho fungování. Jen k těm zatáčkám, kdy si stěžujete že se po výjezdu neochotně sune vpřed, tak by jste měl vědět, že se Subaru se zatáčka projíždí pod plynem, tak aby při výjezdu byly otáčky tak aby mělo větší akceleraci tzn. něco kolem 3 az 4 tisíc.
  • « 00 Reagovat !

    foto MachiCZ

    MachiCZ 28.05.19  15:36

    « Re: Re: Mirrorlink III

    Ahoj,

    diky za tip. Ja mam ted v ruce S6 Edge a zkusim otestovat. Pak holt pobezim do bazaru pro S4.:)) Hele a tobě se to samo zamyká nebo si to vůbec neřešil?

    Co se týče zadní repro, tak je to tragedie, u me dokonce nejde ani nastavit tak, aby to bylo tak nějak slyšet. Nicméně tohle jsem četl už dříve, že hudba nic moc.

    Viděl jsem, že píše o brzdách, takže ty mohly být lepší, pač i ten Dokker brzdil lépe. Výhodou je fakt, že brzdit není moc potřeba. Každopadně když jde do tuhého a zašlápneš to, pak to stojí na místě, takže spíš jde o takovéto dobrž´dování, což mohlo být lepší
  • « 00 Reagovat !

    foto Tomogo

    Tomogo 24.05.19  15:11

    « Re: Mirrorlink III

    Ahoj,
    Mirrorlink na reklamaci není, protože v návodu říkají že je to závislé na modelu atp. Mě to šlo na Samsungu S4 (dost stará záležitost). Spíš bych to viděl na verzi Androidu...
    S automatickým zamykáním nemám zkušenosti.
    Mě by zase zajímalo, jestli ti zadní repro ve dveřích hraje normálně, protože mě skoro nehraje. Musím mít vyvážení zvuku na druhé pozici zezadu, aby to hrálo podobně jako vpředu.
  • 00 Reagovat !

    foto MachiCZ

    MachiCZ 23.05.19  14:31

    « Mirrorlink III

    Ahoj, paradni recenze!!! Takove to, co vam jinde nereknou. Uplne se vsim se ztotoznuji, ale takhle skvele popsat bych to nedokazal. Druha vec je ta, zda mi ty slabe stranky vadi a tady muzu napsat, hned jak se ocitnu na okrsce, vse odpusteno.. :-) Podvozek je naprosto neuveritelnej.... Taky zalezi z ceho se useda do Levorgu, pac u me to bylo z Forestra MY2014, pres pul roku v Dokker MY2018, takze vsechno jako ACC, Keyless, velkej barevnej displej na radiu, bylo jako zjeveni... Kazdopadne jsou dve veci, ktere nemuzu rozdychat.

    Mirrorlink - Vyzkousel sem Samsung S9, S8, Sony Xperia Z1 Compact, Z3 Compact, nic... U S9 a S8 sem se dostal do faze, kdy se Mirrorlink na radiu podsvitil a ja mohl vlezt do menu, kde mi to napsalo, ze si musim stahnout apku od Samsungu CAR app. Kdyz jsem to udelal, pak uz se Mirrorlink na radiu nerozsvitil, kdyz jsem to odinstaloval, zase se Mirrorlink podsvitil na radiu, ale opet to po me chtelo instalaci CAR app a tak porad dokola. Jine aplikace jako Rockscout to vubec nevidi. Nevite nekdo, s jakym telefonem to muze fungovat? Je to na reklamaci jako nefunkcni?

    Automaticke zavirani dveri - Na Foresteru jsem mel nastaveno, ze jak opustim auto, auto se po 20s samo zamkne, To same jde u Levorgu, v nastaveni nastavim 20s, vystoupim, zavru dvere a .... nic. nezamkne se. Delam neco blbe?

    Díky
    Martin
  • « 00 Reagovat !

    foto Tomogo

    Tomogo 09.05.19  14:31

    « Re: Re: Re: Levorg

    Nojo, ta recenze opravdu není o fotkách. Ani to nebyl záměr z toho auta dělat modelku.
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 09.05.19  14:15

    « Re: Re: Levorg

    Môžem, ale tie fotky ti to zrazia. Máš to mať ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Tomogo

    Tomogo 09.05.19  14:11

    « Re: Levorg

    Dík, tak můžeš ohodnotit recenzi. Chápu, že fotky mám nic moc, ale o to mi tu opravdu nešlo.
  • 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 09.05.19  13:31

    « Levorg

    Pred skúšaním Levorgu som čítal iba samé oslavné ódy a po predvádzačke som bol sklamaný. Tvoja recenzia znie prevažne kriticky, ale vo väčšine sa asi zhodneme. Mňa ešte prekvapil podvozok nízkou zaťažitelnosťou, ale to bol model 2017. Ako popisujú chlapci vyššie, Subaru podvozok ladí rok čo rok a hádam sa im to podarilo lepšie. Ja som rád za každé zmienené "negatívum", lebo viem na čo si dať pozor a potom už dokážem sám zhodnotiť, či to pre mňa negatívom zostáva, alebo nie. Za mňa :yes: .
  • « 00 Reagovat !

    foto Tomogo

    Tomogo 03.05.19  10:24

    « Re: Re: Mé zkušenosti;

    Tak jsem objednán do servisu, jsem zvědav. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Taylor-PH

    Taylor-PH 02.05.19  15:46

    « Re: Mé zkušenosti;

    ahoj, mel jsem 2 roky Levorg MY2016 a souhlasim se vsim co pises. Audio jsem resil hned na zacatku, protože jsem vedel, ze je tragicke. Pote, co jsem videl jaky materiál do toho montuji se vůbec nedivim, ze se to neda poslouchat. Repro je snad vyrobene z recyklovanych kelimku od jogurtu. Investice cca 25 000 Kc a upgrade na lepsi repro se zesilovacem vse vyresila. Problemy s telefonem jsem mel také. Nejdrive se mi telefon nacetl a mel jsem vse pristupne, pak se nejakou zahadou vyskytl problém a kontakty byly pryc a neslo to opravit...telefon vykazoval chzbovou hlasku. Po navsteve servisu a softwarovem upgradu problém pokracoval a tak nejak jsem to nechal byt. Po jiste době jsem to zkusil znovu a svete div se, ono to zase fungovalo...pak uz bez dalších potizich. Jejich systém si tak nejak zije svým životem a podle toho jak se probudi, tak se nastavi:-)

    Jinak na auto vzpominam v dobrem a opravdu je to prijemny sportovne ladeny kombik. Je fakt, ze motor by mohl byt o kapanek silnejsi, ale podvozkove neznam lepsi auto v této kategorii a je to prijemny komprosmis. Auto jsem prodal z duvodu nakupu WRX STi.....když rikali, ze uz nebude :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Tomogo

    Tomogo 02.05.19  07:17

    « Re: Re: Re: Podvozek

    Díky za nabídku, ale do nového auta nebudu vrtat.
  • « 00 Reagovat !

    foto prosetup-sk

    prosetup.sk 01.05.19  18:07

    « Re: Re: Podvozek

    Komfort podvozka ide zmeniť preladením tlakov (sériové nastavenie búcha a je nedotáčavé. Podobne ako sériová geometria). Možem Vám poslať vhodnejšie hodnoty. (..ladil som takto už 2 Levorgy a 1 WRX) Výrazne, najme dynamike a CVT, tiež pomôže pedal tuning a vhodnejšie oleje. V sumáre je rozdiel ozaj citeľný. Zlepší sa tiež spotreba. Ladenie podvozkov/jazdných vlastností je moje hobby, rád pomôžem ak bude záujem.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…