Tak to vezmeme popořadě:
Airbag spolujezdce nejde vypnout - nemusíte ho vypínat, protože když dáte dětskou sedačku na místo spolujezdce, tak se Vám vypne automaticky sám.
- To nemám vyzkoušeno, ale v návodu se nedoporučuje montovat autosedačku na přední sedadla, díky předním Airbagům.
Adoptivní tempomat - vzdálenost na kterou má reagovat si nastavujete sám a taky si sám nastavujete rychlost reakce pro rozjezd
- To samozřejmě vím, mění to něco? Prostě funguje tak jak funguje, nic moc.
Výhled přes středové zrcátko - nevadí Eyesight ale nízko položeny posedu řidiče vůči celé délce auta tzn. řidič sedí nízko a teprve v půlce auta. A co Vám brání zastavit o metr dále od semaforu.
- Takhle to má asi vypadat. Prostě se přispůsobíte.
Funkce Start/stop - nemusíte stále vypínat a zapínat, protože když se naučíte pracovat s brzdovým pedálem, tak si sám tlakem určite zda se motor vypne či nevypne
- Ano, to samozřejmě funguje, ale proč na to pořád myslet? Nechápu.
Ruční brzdu nemusíte povolovat - při rozjezdu se sama povolí, jen se musíte naučit pracovat s plynem
- tady souhlasím, ale já ji stejně povoluju ručně.
Dalková světla se v automatickém režimu utlumí vždy jak klesne rychlost po 60 kmh a není to nic nesmyslného, protože při tak nízké rychlosti lze předpokládat, že jedete městem či zatáčkovitým terénem a tam automatické přepínaní není nikdy optimalní (oslníte řidiče, který je za rohem).
- Co to je za nesmysl, dálková mají svítit pořád, dokud nejede auto proti. Například, když jedu lesem v serpentinách, tak chci dálková abych viděl i případnou zvěř na silnici i kolem ní a s tlumenými světly vidím tak akorát, s prominutím, víte co.
Pokud držíte volant, tak jak se má (pevně resp. oběma rukama) tak Vám line asistent nikdy neotočí sám auto, jen zavibruje volant a je drobné ťuknutí.
- To je lež. Normálně vám to otočí volantem.
To, že Vám systém špatně komunikuje s telefonem je telefonem. Samsungy mají obecně špatnou pověst v rámci komunikace s auty. Mně Samsung S9 a S10 občas blbě komunikuje jak se Subaru, tak i se Škodou a Oplem. Za to Sony od manželky jede všude bez problémů.
- Jste úplně mimo. Subaru nedodržuje standard PBAP a pak mu něco holt nejde. Samsung je naprosto v pořádku. Nejdříve si to trochu naštudujte, než vynesete takové nesmyslné soudy. Já na to přišel, protože jsem ajťák a mohu se hrabat surových datech kontaktů. Tam byl jeden kontakt, co měl jednu položku, co Subaru nezkouslo. To by nefungovalo se žádným mobilem. Ta položka měla pomlčku v názvu id, což je naprosto v pořádku, protože tam mohou být všechny běžné ASCII znaky, kam pomlčka normálně patří, ale Subaru to prostě nerozdýchalo.
Háčky v kufru jsou dělané na originál síťový program Subaru, potom nic nepadá a jejich velikost nevadí.
- Mluvím o horních háčcích. Na ty žádný síťový program není. Je tam síťový program, ale ten se na tyto háčky nedává.
K Vašim výčtům negativa k CVT se nemá cenu vyjadřovat, protože jste očividně nepochopil jeho fungování. Jen k těm zatáčkám, kdy si stěžujete že se po výjezdu neochotně sune vpřed, tak by jste měl vědět, že se Subaru se zatáčka projíždí pod plynem, tak aby při výjezdu byly otáčky tak aby mělo větší akceleraci tzn. něco kolem 3 az 4 tisíc.
- Asi jste neseděl v silnějším autě, protože by jste neplácal takové nesmysly. Můžu točit motor jak chci 3,4,5 tisíc a stejně to do kopce nejede.Prostě 170 koní a 250Nm je na 1.6 tunové auto málo.