Recenze

Tomogo (muž ) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Audi A6 Allroad 3.0 TDI quattro

9.42 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Audi A6, foto 1 Audi A6, foto 6 Audi A6, foto 7 Audi A6, foto 8 Audi A6, foto 10 Audi A6, foto 11
 

Technické info

Přezdívka auta Mastodont Rok výroby 2016 Koupeno ojeté najeto [km]:13300 palivo: nafta počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 3000 výkon [kW]: 200 kroutící moment [Nm]: 580 zrychlení 0-100 km/h [s]: 6.2 maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 7 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 19 zavazadlový prostor [l]: 580 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 7

Popis vozu

Opět nečekejte nějaké úžasné fotky. Neholduji sebeukájení nad fotkami svého čtyřkolého miláčka. Ale až budu mít náladu, tak nějaké "dechberoucí" dodám.

A6 Allroad jsem pořídil po zkušenosti se Subaru Levorg MY2018. Toto auto je úplně z jiného těsta a moc se porovnávat nedají. Nicméně se občasnému srovnání neubráním. Samozřejmě se zaměřím na to, co se mi na autě líbí a co naopak ne.

Je vyrobené 2016, ale rok a půl stálo kdovíkde, s nájezdem 13300 km. Pro dlouhé stání si asi bude žádat nějaký servis s čerpadlem a vývěvou, což je jen malá daň za rozumnou cenu a ještě rozumnější auto. Také doufám, že se nebude sypat jako Passat CC, který jsem měl před Subaru.

Po zkušenosti se Subaru jsem už nechtěl žádné otravné asistenty. Chtěl jsem opět poctivé 4x4 do hor se světlejší výškou, tak abych nezakopl o každý obrubník ve střední Evropě, jak tomu bylo u Levorgu. Prostě spolehlivé rodinné kombi s normálním motorem, pohodlnými sedačkami a velkým prostorem pro nohy i zavazadla. Rád bych taky trochu sportovního ducha, ale to se s TDI a dvěmi tunami bohužel vylučuje.

Jinak auto plní mé požadavky dobře a po českých kotárech je s ním radost jezdit. V dané konfiguraci nepotěší chybějící pádla. Ta sice bývají v nabídce, ale předchozí majitel je tam nedal, stejně jako radar hlídající mrtvý úhel, na který jsem si v Subaru také zvykl. Ocenil bych i nezávislé topení. Ale co se dá dělat, ojetinu kupujete tak, jak je.

Jinak má auto pro rodinu a chalupáře skoro vše potřebné, včetně integrovaného tažného a hagusů.

A6 Allroad je skvělý, takže pokud kvalita dovolí, hodlám si ho nechat, dokud se nerozpadne či se EU nezblázní natolik, že provoz nebude rentabilní. Některé výtky si ale neodpustím.

A proč jsem si já, milovník benzínu, vybral TDI? Bylo to velké sebezapření. Diesely mi smrdí, nesnáším ty rachotiny, co se jim valí kouř z výfuku, který my ostatní pak musíme čichat. Naštěstí je toto auto v pořádku, nikde nic nekouří, tak jsem ho vzal na milost. Taky kvůli penězům, protože v benzínu by tohle auto bylo sice super, ale se spotřebou 10-12 litrů bych ho už asi neuživil. A že mám kombíka, je také jen o tom, že jsme teď rodina. Jinak kombíky do mých favoritů rozhodně nepatří.

Asi by se dalo říct, že A6 Allroad je vlastně nudné auto. Řízení si s Vámi nepovídá, diesel bez bi-turba je prostě diesel a podvozek je odtažitý. Jenže ono to tak nějak všechno dohromady funguje. Subaru Levorg je sice zábavná motokára, ale tohle je skutečné auto a o tom to asi je. Nic proti Subaru, protože jsem už s několika modely jezdil. Ale vybral bych si asi jen ty starší, všechny ty nové ztrácí tu Subaru jiskru.

Uvidíme, jestli budu stejného názoru za pět let. Ale pokud se rozhlížíte po podobném autě, rozhodně A6 Allroad zařaďte do výběru, protože ho zatím mohu vřele doporučit.

A6 tu jezdí celkem běžně a Allroady se také vidí poměrně často, tak se tu už nebudu zbytečně rozepisovat.

Silné stránky

Začnu hned od motoru. Po zkušenosti se sekačkou v Subaru je Audi příjemná změna. 3.0 V6 TDI dělá skvělou práci a jezdí s o litr menší spotřebou než zmíněné Subaru s 1.6 turbo benzínem! A spotřeba není jediné plus. Výkon 200 kW a kroutící moment 580 Nm dělají i s dvoutunovým autem divy. Motor skoro není slyšet a chová se na TDI docela kultivovaně.

Spotřeba 7 litrů na 100 není problém, ale zatím mám dlouhodobý průměr 7,5 - což i to je slušná hodnota. Po pražském okruhu mám běžný průměr 6 a ani při loudavé devadesátce se přes tuto hodnotu nedostanete. Na dálnici pak jezdíte za cca 7. Pokud máte těžkou nohu a jedete 160, tak se spotřeba pohybuje lehce nad osmi litry. Jen když se musíte stále rozjíždět a brzdit, vyžádají si dvě tuny na spotřebě svou daň.

Ale dá se jezdit za méně, moje nejmenší spotřeba byla 5.2 l na 100 km, kdy jsem se loudal po dálnici 110 km/h a ujel jsem tak 120 km včetně průjezdu Hradcem Králové.

Projev motoru je sice dieselový, ale pokud mu trochu naložíte, začne V6 zpívat úplně jinou písničku. Při otáčkách nad 2000 se rozezní koncert, který vás vystřelí okamžitě vpřed. Nečeká vás žádná velká turbo pauza, žádné klepání, jen radost z výkonu a docela příjemného zvuku.

130=130, skutečně! Je to taková prkotina, ale toto je mé první auto, kde rychlost na tachometru opravdu sedí!

Auto je sice "obyčejný" kombík, ale průchodnost terénem je více než dobrá. Sice jsem v hlubším bahně rychle našel jeho limity, ale prudké cesty na sněhu, mokré trávě či štěrku nejsou žádný problém. Quattro zabírá pěkně všemi čtyřmi koly a průchodnost terénem limituje jen světlá výška, velký rozchod a rozvor a aktuálně obuté pneumatiky. Samozřejmě i váha si vybírá svou daň, ale na rodinné kombi podává tento mastodont, i díky skutečnému Quattru, pěkné výsledky.

Nesnáším automaty, ale zde mě Audi docela překvapilo. Převodovka řadí hladce, dokonce ani není tak tupá jako jiné, co znám. Řadí skoro tak, jak bych řadil já a v kopcích nechává také zařazen vyšší stupeň. Jen někdy se drží zbytečně v nižších otáčkách. Naštěstí má motor dost síly, aby vás dokázal svižně rozjet i od volnoběhu. Pokud přepnete na sport, řadí zase moc sportovně. Opět bych uvítal nějakou střední cestu. Třeba režim eko, normal a sport.

Když bych to měl srovnat se Subaru, tak Subaru bylo při potřebě náhlého výkonu strašně pomalé. Než Suabru změnilo převodový poměr, než se to usadilo a než motor opět zabral. Byly to možná jen zlomky sekund, ale vám to připadalo, jako věky. Tady šlápnete na plyn, rychlost je tam v mžiku a auto bez zaváhání vystřelí vpřed. A když potřebujete opravdu vystřelit, stačí bouchnout páku řazení vzad, zapne se režim Sport a z auta je raketa. Takže pádla byla fajn, ale vlastně je taky úplně nepotřebujete.

Manuální režim řazení také funguje rychle a plynule. Tento automat už není líná krabice jako autamoty dřív.

Máte možnost několika nastavení auta. Allroad, Auto, Dynamic, Comfort, Eko a vlastní. Pokaždé se auto přizpůsobí potřebám. Například Allroad přizvedne celé auto. Lze ho zvednout až na světlou výšku 19 cm. A to už je pěkná hodnota. Ve vlastním režimu si můžete poladit chování převodovky, podvozku a řízení.

Hodně povedený je také Eko režim. Ten při sundání nohy s plynu řadí neutrál a vy kloužete, aniž by vás motor brzdil.

Na dvoutunovém autě mě překvapily jízdní vlastnosti. Auto se umí zakousnout pěkně do zatáčky a vy letíte jako střela. Nevím, či to je vzduchovým podvozkem, který nenechá auto moc naklánět, nebo vektorováním kroutícího momentu. V každém případě to je příjemné svezení.

Vzduchový podvozek a stavitelná světlá výška jsou skvělým bonusem a už jsem jich párkrát využil při kroužení po Orlických horách, stejně jako automatické snížení podvozku na dálnici.

Ještě ke vzduchovému podvozku. Když auto naložíte, tlumiče se přifouknou a auto na rozdíl od běžných aut nesedí na zadku. Vlastně nepoznáte, jestli je auto naložené, nebo ne.

Navíc podvozek krásně žehlí naše dálniční tankodromy. Na zimních 18" kolech je auto neuvěřitelně pohodlné, ale ani na letních 19" pohodlí není k zahození. Přitom ani s 18" není auto při divočejší jízdě nestabilní. Samozřejmě sportovní charakter je s 19" o poznání lepší, především šířkou 255 mm a nižším profilem.

Matrixové LED světlomety mi dělají docela radost, protože opravdu fungují a pěkně svítí. Znáte tu situaci, kdy jedete za někým lesem, svítíte potkávacími světly a najednou vám tam skočí nějaké zvíře, které nebylo vidět? Zde je to minimalizované, protože potkávací svítí jen na auto před vámi, ale po stranách svítí stále dálková. Máte krásný přehled, co se v jaké škarpě šustne. Bohžel se v automatickém režimu za určitých situací občasnému oslnění protijedoucího auta nevyhnete.

Aerodynamika je rozhodně lepší než u Subaru, ale čištění zadního skla se nevyhnete. Nicméně ho lze normálně na pumpě umýt, protože vám nepřekáží žádný šílený spoiler, jako u Subaru.

A radost dělá i interiér. Je luxusní a má prostoru, kam se podíváte. I my vyšší si v něm protáhneme nohy. Tady děkuji prakticky při každé jízdě, že jsem Levorga poslal dál.

Sportovní sedačky s Alcantarou jsou dobré, hodně variabilní a po třech hodinách v autě ani nevíte, že jste v nich strávili takovou dobu. Prostě vyrobili sedačky pro Evropany, ne pro malé Japonce. Ale přeci jen nejsou tak sportovní, jak bych si asi přál.

Mají také úložný prostor pod nohami, kde se dá pěkně schovat reflexní vesta a pár drobností.

Dveře mají výborné držáky, do kterých se krásně vejdou velké PET lahve.

Ohromný kufr s pěkným upínacím programem je super. Skvělá vychytávka je možnost roletou oddělit zavazadelník od kokpitu jak při zvednutých, tak při sklopených sedačkách.

Zadní roleta se sama zvedá, když se dveře kufru otevírají. A dveře jsou tak vysoko, že se o ně s manželkou nemlátíme do hlavy, což se nám stávalo u Subaru. Vše je krásně přístupné a nic nepřekáží.

Po vložení datové SIM máte z auta 4G router s WiFi. Auto se připojí na Váš Audi účet a můžete do auta posílat z mobilu cíle, jízdní knihu atp. Také lze hledat cíle on-line z Googlu, počasí, zprávy, dopravu, čerpací stanice, prostě vše, co řidič potřebuje.

Ovládání je velice intuitivní a příjemně po ruce. Nikde se nemusíte naklánět. Na vše jsou tlačítka, na která nemusíte při řízení koukat. A libůstkou je touchpad. Můžete na něm prstem psát text, vybírat funkce nebo třeba posouvat mapu.

Hlasové ovládání je bez chyb a vše zadáte pomocí hlasových příkazů. Ani hlasové zadání cíle cesty není žádný problém.

Také SMS čte auto česky. Prostě vše v češtině a bez problémů s poměrně příjemným ženským (trochu strojovým) hlasem.

Je znát, že celý infotainment vymýšleli s důrazem na řidiče, ne jako nepoužitelné pozlátko pro masy. Vše je funkční a praktické. Nikde nejsou zbytečná tlačítka a nic se nedělá složitě.

Samozřejmě i zde není vše dokonalé, ale jako celek mohu infotainment prohlásit za dobře udělaný.

Audio nemám BOSS, ale i tak hraje velice pěkně a v interiéru je při jízdě natolik ticho, že slyšíte hudbu i slovo při minimální hlasitosti.

Všechny koberce jsou uchyceny a nic se nekřiví a nešoupe. Řekli byste, že je to standard. Ne není, opět odkazuji na Subaru.

Bezklíčové odemykání je i na zadních sedadlech, stejně jako zamykací plošky.

Integrované výsuvné tažné je pěkný bonus, který jsem také ihned ocenil.

Slabé stránky

Bohužel ani toto auto není 100% bez chyby.

Asi je to tím, že jsem v duchu benzinový nadšenec, ale zde mi vadí stálé vibrace. Nejsou silné, ale nesou se i tak celým autem, dokud motor trochu nevytočíte. Žádná katastrofa, ale auto vám stále dává vědět, že sedíte v traktoru.

Charakter TDI se nezapře i ve vysokých otáčkách, kde vytočený diesel naráží na své limity.

A ten ohromný TDI ingot vpředu vám také brzy vysvětlí, že na rychlé manévry můžete rovnou zapomenout. Losí test jsem dal v 75km/h a s odřenýma ušima. A to s nastavením sportovního podvozku s 255/R19 koly.

I výkonově má rezervy, hlavně ve vyšších otáčkách mu pomalu dochází dech. Bohužel tento motor nemá bi-turbo, což je trochu znát. Ale obyčejné turbo je jednoduší a hlavně levnější, tak bi-turbo při koupi nebylo mou prioritou.

Automat na křižovatce pořád táhne vpřed a zvyšuje spotřebu (o 0.3-0.5 litru na hodinu). Když se chcete prudce rozjet, tak než se naplno sepne, tak to taky chvilku trvá. A v nižších obrátkách působí trochu gumově. O hmotnosti automatu už asi nemá cenu mluvit. Dejte mi manuál s normální spojkou!

Sice jsem v předchozí kapitole autoamat chválil, ale stejně bych raději manuál. Bohužel u A6 Allroadu 2016 na něj zapomeňte. Pravdou je, že automat (s hydraulickým měničem) by byl do terénu lepší volba, kdo by to auto chtěl při pomalé jízdě terénem trápit na spojce. Ale tady je dvouspojka S-Tronic a Allroad není terénní auto! No, vše má své plusy a mínusy. Takže když to shrnu, převodovka S-Tronic je pro tento typ auta dobrá, ale za mě je manuál prostě manuál a co by stálo udělat 7. stupňovou manuální převodovku. Auto by bylo hned o cca 100 kg lehčí.

Ač jinak velký úložný prostor, tak i zde má rezervy. Konkrétně pod podlážkou kufru je dojezdová rezerva (díky za ní), ale otočená obráceně, diskem vzhůru. Je to kvůli nějakému zařízení pod ní. Proto si pod podlážku nic moc nedáte. Veškerý nepořádek, co člověk běžně v autě vozí, si musíte dát jinam.

Jenže kam? Co do bočních kapes? Asi vás zklamu, ale v kufru je jen kapsa vpravo a není moc velká. Vlevo jsou jen dvířka, kde by sice prostor byl, ale tam vedou nějaké dráty a určitě není určen k nějakému odkládání věcí. Je tam taky schováno ovládání tažného, které vypadá jako nějaký špunt. Osobně jsem to vyřešil tak, že jsem si do tohoto prostoru vyrobil polstrování a veškerý můj nepořádek, včetně hasičáku, se tam s přehledem vešel. Zde asi zvítězila snaha udělat vůz pro manažery, kteří neví, co jsou to rukavice, manometr a další, pro Audi jistě zbytečné věci.

No, a s odkládacím prostorem to není valné ani u řidiče. Prostor na brýle je malý, chybí přihrádka u levé nohy, na kterou jsem byl zvyklý z Passatu. Ale co zamrzí ještě víc, je mělký odkládací prostor pod loketní opěrkou. Tam dáte maximálně peněženku a kapesníčky, na větší věci zapomeňte.

Háčky na bocích kufru jsou snad ještě menší a stejně nepoužitelné jako u Subaru.

Kdybych měl porovnat prostor třeba se Superbem, tak ten je o něco lépe vymyšlen. Zde se musely udát kompromisy pro podélně uložený motor s Quattrem. Proto je auto zvenku ohromné, ale uvnitř je tak akorát. Rozhodně auto působí z venku větším dojmem než uvnitř.

Matrix LED světlomety svítí skvěle, ale chybí jim natáčení a nepomáhá ani široký záběr. Asi bych raději normální LED s natáčením, nebo ještě lépe, by Audi mohlo přidat pár sekcí matrixových LED bloků do boku reflektorů. Pak by světla byla bezkonkurenční.

Couvací kamera je sice super, ale není z ní vidět tak pěkně jako ze Subaru. Nicméně jde jen o zvyk, ale Subaru je v tomto případě lepší. Bohužel ani zde se umývání kamery nevyhnete. Proč to neudělají jako u VW je mi záhadou.

Čas od času člověk dolévá vodu do ostřikovače. Zde je ale nádobka u čelního skla a to vylučuje pohodlné nalévání. Asi si budu muset pořídit nějaký trychtýř.

A ještě jedna drobnost, když potřebujete oškrábat námrazu z čelního skla, potřebujete také zvednout stěrače. To bohužel jde jen malinko, protože jsou schovány za haubnou. Lze je sice vysunout v systémovém menu, ale nejdříve je musíte odlepit od skla. Takže takový začarovaný kruh. Ale při troše šikovnosti se to dá zvládnout i bez systémového menu a pošrábání kapoty.

Zamrzí také chybějící teplota oleje, která je dnes už skoro standard.

Klíčkům se rychle vybíjí baterie, stačí cca půl roku a máte po baterii. Je lepší si do auta dát platíčko baterií a když se objeví problémy, tak baterii hned vyměnit.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Můj opravář, když to auto poprvé viděl, tak aniž by to věděl, sám poznal, že to auto asi někde dlouho stálo. Protože vývěva ztrácí tlak a z čerpadla jdou divné zvuky. Vývěva prý asi vyrezla a ložisko prý dostává u stojících aut taky na frak. Budu to řešit až z jara, tak pak napíši, jak to dopadlo.

Taky trochu zlobí otevírání nádrže, když ji špatně zavřete máte co dělat, abyste se pak příště do nádrže dostali. Myslím ale, že než do toho vrtat raději se spolehnu na ten grif, co jsem se naučil a funguje.

12.2.2020 (23800 tkm) Tak mám nabouranou prdelku opravenou. Stálo to 49000,- (mě 5000,-) a auto je jak nové, jen Jarov nezklamal a auto jsem dostal o týden později, protože to na první pokus zvorali. Teď budu jen doufat, že to udělali dobře a nezačne to za pár let reznout.

5.3.2020 (25000 km) Nakonec jsem nechal v rámci záruky opravit zavírání nádrže. Párkrát se mi stalo, že víko nešlo otevřít. Tak pro klid duše a schopnosti natankovat jsem navštívil Auto Jarov, aby to dali do hromady. A už to zase funguje. Tak uvidíme, jak dlouho. Prý je to celkem běžná závada.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Když jsem auto v Mototechtě koupil, dostal jsem 4 roky záruku na pohyblivé části. Jaké bylo mé překvapení u Audi, že je auto ještě rok v záruce od Audi! Prostě paráda.

Nesmysly dnešní doby.

Když pominu matrixová světla, byl jsem moc rád za toto auto má z "moderních" asystentů jen Start/Stop systém, který šel přenastavit obráceně. To znamená, že je Start/Stop standartně vypnut a kontrolka nesvítí, naopak lze ho tlačítkem zapnout a pak kontrolka svítí.

Další nesmysl je "rekuperace brzdné energie". To funguje trochu jinak, než by se z názvu mohlo zdát. Auto nabíjí baterii jen při brždění motorem, při neutrálu v Eko módu a nebo, když je potřeba. Jsem zvědav, jak dlouho to baterie vydrží.

Naštěstí se daší asystenti tomuto vozu vyhli, proto je jízda radost a ne neustálá hysterie, jako v Subaru, kdy auto pořád blikalo, houkalo, škubalo volantem, nebo dokonce nesmyslně šlapalo na brzdu.

Taky se mi líbí, že výfuky jsou skutečné, ne žádné atrapy. Jako třeba u nových VW a Škodovek, kde kulatý výfuk končí dřív, pak je tam mezera a z nárazníku pak kouká "efektní" hranatá díra, po vzoru sportovních vozů. Přijde mi to trapné a ubohé.

 

Novinky v recenzi

15.3.2020 21:14

Zatím nejnižší spotřeba 5.2 na 100...

... Auto bylo narvané až po střechu, včetně předního sedadla a s manželkou i dítětem vzadu a já vyrazil. Nechtělo se mi draze tankovat cestou na hory a chtěl jsem si dojet pro levnou naftu až v Hradci Králové. Dojezd mi auto hlásilo 90 km a k pumpě to bylo 120. Tak jsem najel na dálnici a jel poklidnou stodesítkou. Po příjezdu k pumpě mi počítač hlásil dojezd ještě 20 km a já natankoval 71 litrů, takže v nádrži byly ještě 2 litry.
Byl jsem rád, za tento test, protože jsem si otestoval palubní počítač, že se na něj dá spolehnout. Ale i za auto, které ukázalo, že když je třeba, dokáže být i s třílitrovým šestiválcem úsporné.

7.3.2020 01:09

Oparva zavírání nádrže (25000 km)

Nakonec jsem nechal v rámci záruky opravit zavírání nádrže. Přeci jen se mi párkrát stalo, že víko nešlo otevřít. A to je na pumpě opravdu zapeklitá věc, když máte prázdnou nádrž a jen tupě bušíte do auta. Prý se to stává celkem běžně i u nových aut, ale prý si nemám dělat starosti. No, u Audi bych čekal asi lepší kvalitu, ale co chcete? Německá kvalita je prostě německá kvalita ;-)

13.2.2020 11:12

Oprava po návštěvě svodidel hotova. (23800 tkm)

Tak mám nabouranou prdelku opravenou. Stálo to 49000,- (mě 5000,-) a auto je jak nové, jen Jarov nezklamal a auto jsem dostal o týden později, protože to na první pokus zvorali. Teď budu jen doufat, že to udělali dobře a nezačne to za pár let reznout.

17.1.2020 10:51

Borci jezdí bokem...

... tak mi auto vysvětlilo, že žádný WRC závodník nejsem! Jak si tak užívám tu jízdu bokem, v jedné zatáčce se najednou svodidla opovážlivě přiblížila k zádi auta! No, dal jsem si pár pěkných nadávek, zkrotl jako zpráskanej pes a řekl si, že už takvý kraviny dělat nebudu. Alespoň ne na ledě ve dvou tunovém autě...
Zadek auta to odnesl, mé sebevědomí také a peněženku to ještě čeká.


Další vozy Audi A6



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
8

Po roce stání vyrezlá vývěva a chrastící čerpadlo.

praktičnost
8

Až na méně ukládacího prostoru dobrý.

prostornost
10

Díky podélnému uložení motoru a 4x4 menší, než by se mohlo zdát. Ale jinak plně dostačující.

jízdní vlastnosti
9

Velmi pohodlné auto s méně sportovními ambicemi.

jízdní komfort
10

Zde absolutně bez připomínek.

provozní náklady
7

Zatím těžko říct, jezdím za 7,5, ale auto si vybere nějakou daň za dražší servis, pojištění atp.

náhradní díly
9

je to drahé asi jako všude a u Audi ještě o trochu víc.

výkon motoru
9

Myslím že výkon je dostačující.

spotřeba
9

Na 3.0 V6 TDI je to dobré.

hlučnost motoru
8

Hlučnost malá, ale vibrace jsou znatelné.

kvalita sedadel
9

Jen malý krůček jim chybí k dokonalosti.

brzdy
9

Razantní a výkoné. Lepší už jen nějaká keramika.

zavazadlový prostor
8

Velký a pro náklad prostorný, ale chybí místo na krámy, co člověk běžně v autě vozí.






Blesk.cz

Čerstvé pečivo nemusíte kupovat! Upečte si máslové bulky a rohlíčky podle královny marmelád

Čerstvé pečivo nemusíte kupovat! Upečte si máslové…

Marmelády musí počkat. Kvůli nemoci Covid-19 je královna marmelád Jozefína Růžičková v jednom kole. Místo vaření…

Stýská se vám po exotice? Prohlédněte si Dubaj hezky z pohodlí domova!

Stýská se vám po exotice? Prohlédněte si Dubaj hezky…

Do Dubaje si v nejbližších měsících nezaletíte, ale z domova si můžete vydat alespoň na virtuální procházku po…

 

iSport.cz

Jel za nemocným synem, Bayern ho potrestal. Pokuta poputuje nemocnici

Jel za nemocným synem, Bayern ho potrestal. Pokuta…

Bayern Mnichov dal pokutu v nespecifikované výši obránci Jéromeu Boatengovi za to, že bez povolení klubu opustil…

Šedá kůže a nemůže mluvit. Slavný brankář (46) bojuje s koronavirem

Šedá kůže a nemůže mluvit. Slavný brankář (46)…

Pro Turky je nezapomenutelný. Se 120 starty je stále rekordmanem v počtu reprezentačních startů. Nyní však…

 

Reflex.cz

Co skutečně říká WHO? Nosit roušky pomáhá, ale musí se používat správně

Co skutečně říká WHO? Nosit roušky pomáhá, ale musí…

V posledních dnech se píše o vyjádření Světové zdravotnické organizace (WHO) o (ne)účinnosti nošení roušek. WHO…

Online glosář Reflexu o koronaviru: Hamáček schůzoval bez roušky, stálo ho to 10 tisíc korun

Online glosář Reflexu o koronaviru: Hamáček…

Česko se zastavilo. Vláda kvůli pandemii koronaviru zavedla nouzový stav, který má šířené nemoci zamezit. Jaký…