Asi jste nepochopil auto
Evidentně jste nepochopil filozofii Subaru a doporučuji koupit jiné auto. Níže uvádím pár rozporů k Vaší recenzi.
Airbag spolujezdce nejde vypnout - nemusíte ho vypínat, protože když dáte dětskou sedačku na místo spolujezdce, tak se Vám vypne automaticky sám
Adoptivní tempomat - vzdálenost na kterou má reagovat si nastavujete sám a taky si sám nastavujete rychlost reakce pro rozjezd
Výhled přes středové zrcátko - nevadí Eyesight ale nízko položeny posedu řidiče vůči celé délce auta tzn. řidič sedí nízko a teprve v půlce auta. A co Vám brání zastavit o metr dále od semaforu
Funkce Start/stop - nemusíte stále vypínat a zapínat, protože když se naučíte pracovat s brzdovým pedálem, tak si sám tlakem určite zda se motor vypne či nevypne
Ruční brzdu nemusíte povolovat - při rozjezdu se sama povolí, jen se musíte naučit pracovat s plynem
Dalková světla se v automatickém režimu utlumí vždy jak klesne rychlost po 60 kmh a není to nic nesmyslného, protože při tak nízké rychlosti lze předpokládat, že jedete městem či zatáčkovitým terénem a tam automatické přepínaní není nikdy optimalní (oslníte řidiče, který je za rohem).
Pokud držíte volant, tak jak se má (pevně resp. oběma rukama) tak Vám line asistent nikdy neotočí sám auto, jen zavibruje volant a je drobné ťuknutí.
To, že Vám systém špatně komunikuje s telefonem je telefonem. Samsungy mají obecně špatnou pověst v rámci komunikace s auty. Mně Samsung S9 a S10 občas blbě komunikuje jak se Subaru, tak i se Škodou a Oplem. Za to Sony od manželky jede všude bez problémů.
Háčky v kufru jsou dělané na originál síťový program Subaru, potom nic nepadá a jejich velikost nevadí.
K Vašim výčtům negativa k CVT se nemá cenu vyjadřovat, protože jste očividně nepochopil jeho fungování. Jen k těm zatáčkám, kdy si stěžujete že se po výjezdu neochotně sune vpřed, tak by jste měl vědět, že se Subaru se zatáčka projíždí pod plynem, tak aby při výjezdu byly otáčky tak aby mělo větší akceleraci tzn. něco kolem 3 az 4 tisíc.