Recenze

10 Majitel

Audi A6 3,0 TDI Quattro

9.92 Uživatelé

Hodnoceno: 166× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Audi A6, foto 1 Audi A6, foto 4 Audi A6, foto 5 Audi A6, foto 6 Audi A6, foto 7 Audi A6, foto 9 Audi A6, foto 10 Audi A6, foto 11
Audi A6, foto 12 Audi A6, foto 13 Audi A6, foto 14 Audi A6, foto 15 Audi A6, foto 15 Audi A6, foto 16 Audi A6, foto 17 Audi A6, foto 18 Audi A6, foto 19 Audi A6, foto 19 Audi A6, foto 19 Audi A6, foto 20 Audi A6, foto 21 Audi A6, foto 22 Audi A6, foto 23 Audi A6, foto 24 Audi A6, foto 25 Audi A6, foto 26 Audi A6, foto 27 Audi A6, foto 28 Audi A6, foto 29 Audi A6, foto 30 Audi A6, foto 31 Audi A6, foto 32 Audi A6, foto 33 Audi A6, foto 34 Audi A6, foto 35 Audi A6, foto 36 Audi A6, foto 37 Audi A6, foto 38 Audi A6, foto 39 Audi A6, foto 40 Audi A6, foto 41 Audi A6, foto 42 Audi A6, foto 42 Audi A6, foto 43 Audi A6, foto 44 Audi A6, foto 45 Audi A6, foto 46 Audi A6, foto 47 Audi A6, foto 48 Audi A6, foto 49 Audi A6, foto 50 Audi A6, foto 51 Audi A6, foto 52 Audi A6, foto 53 Audi A6, foto 53 Audi A6, foto 54 Audi A6, foto 55 Audi A6, foto 56 Audi A6, foto 57 Audi A6, foto 58 Audi A6, foto 59 Audi A6, foto 60 Audi A6, foto 61 Audi A6, foto 62 Audi A6, foto 63 Audi A6, foto 64 Audi A6, foto 65 Audi A6, foto 66 Audi A6, foto 67 Audi A6, foto 68 Audi A6, foto 69 Audi A6, foto 70 Audi A6, foto 71 Audi A6, foto 72 Audi A6, foto 73 Audi A6, foto 74 Audi A6, foto 75 Audi A6, foto 76 Audi A6, foto 77 Audi A6, foto 78 Audi A6, foto 79 Audi A6, foto 80 Audi A6, foto 81 Audi A6, foto 82 Audi A6, foto 83 Audi A6, foto 84 Audi A6, foto 85 Audi A6, foto 86 Audi A6, foto 87 Audi A6, foto 88 Audi A6, foto 89 Audi A6, foto 90 Audi A6, foto 91 Audi A6, foto 92 Audi A6, foto 93 Audi A6, foto 94 Audi A6, foto 95 Audi A6, foto 96 Audi A6, foto 97 Audi A6, foto 98 Audi A6, foto 99 Audi A6, foto 100 Audi A6, foto 101 Audi A6, foto 102 Audi A6, foto 103 Audi A6, foto 104 Audi A6, foto 105 Audi A6, foto 106 Audi A6, foto 107 Audi A6, foto 108 Audi A6, foto 109 Audi A6, foto 110 Audi A6, foto 111 Audi A6, foto 112 Audi A6, foto 113 Audi A6, foto 114 Audi A6, foto 115 Audi A6, foto 116 Audi A6, foto 117 Audi A6, foto 118 Audi A6, foto 119 Audi A6, foto 120 Audi A6, foto 121
 

Technické info

Přezdívka auta Audi A6 Rok výroby 2006 Koupeno nové najeto [km]:140000 palivo: nafta počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2967 výkon [kW]: 171 kroutící moment [Nm]: 450 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7 maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 6 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 546 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 9

Popis vozu

Audi A6 3,0 TDI Quattro Tiptronic


Tento vůz znáte z ulic měst spíše jako manažerský, ale já ho zvolil k rodinnému i pracovnímu používání. Pokud zůstaneme u Audi, každý si řekne pro rodinu jen Q7. Neříkám, že se mi Q7 nelíbí, ba dokonce jsem oni uvažoval, ale elegantní a zároveň sportovní design u A6 mě dostal. S Q7 to máte těžké ve městech s délkou přes 5,10m těžko hledáte místo pro zaparkování. A6 sice není žádný drobek (5m), ale kabát skvěle maskuje rozměry pětimetrového auta. U Q7 mě také zarazila spotřeba a nechtěl bych každé ráno mít na předním nárazníku přivázaného aktivistu pro životní prostředí. Emise, které Q7 vypouští jsou nadměrné. U konkurentů se mi nejvíce zamlouvala BMW X5 byla ve všech směrech lepší než Q7, ale chtěl jsem Audi, tak jsem šáhl po A6 a nelituji…


---Exteriér---
Jak už jsem říkal elegantní a sportovní zároveň v tom spočívá kouzlo Audi.
Promyšlené tvary, ladné křivky žádné auto mě exteriérem takto neoslovilo. Uvažoval jsem také o paketu S-line, ale po zjištění, že tento paket obsahuje snížený a přitvrzený podvozek… (Kamarád, který má A4 a investoval do tohoto paketu a na přitvrzený podvozek si hodně stěžuje- Naklepává vás při jakémkoli hrbolku na silnici). Tak jsem si udělal takový svůj paket. R17 kola a sportovní sedadla:) Cenou jsem se sice přiblížil k obsáhlejšímu paketu S-line, ale i takhle na 17 kolech je podvozek tvrdý.


---Interiér---
Dopředu jsem zakomponoval již zmiňovaná výtečná, vyhřívaná sportovní sedadla na nich je kombinace kůže a ušlechtilé látky(Alcantary). Jako dekoraci jsem zvolil tmavší dřevo. Nad dekorací a celkově pojetí interiéru jsem přemýšlel dlouho. Chtěl jsem A6 sladit do jednoho buď sportovní nebo luxusní. V závěru to vyšlo, že exteriér je sportovní a interiér luxusní:). Ke kůži se prostě hodí dřevo oproti sportovnějšímu hliníku. Příjemná komfortní automatická klimatizace plus. Užitečné výdechy vzadu 4x. Komfortní roletky vzadu na bočních oknech a elektricky řízená na zadním okně. Mnou moc nevyužívané střešní okno. Místo vpředu akorát, vzadu je to s místem horší. S těží si za sebe sednu:)(195 cm). Kvalita zpracování a materiálů je u Audi na nejvyšší úrovni již mnoho let.

Zaostřeno na řidiče
Prostor pro řidiče dává jasně najevo, kdo je pro Audi A6 nejdůležitějším prvkem. Stěžejním ovládacím prvkem je středová konzole s řadicí pákou a multimediální rozhraní MMI.

Rozhraní MMI
Dokonalá kontrola: Multimediální rozhraní MMI (Multi Media Interface) umožňuje ovládat audiosystémy a řadu funkcí a systémů vozu naprosto intuitivně, rychle, spolehlivě a tedy bezpečně.


---Motor---
Podle prodejních čísel připadá na diesely něco kolem 80%. Rozhodnutí mi usnadnil, také prodejce. No jo celé Audi má rádo diesely. Z počátku jsem chtěl 3,2 FSI teď lze objednávat 2,8 FSI což by byla možná ještě lepší volba, ale provozní náklady zvítězily. Nakonec jsem spokojen s 3,0 TDI 171 KW stačí:) Na kilo to dostanu do 7s a 25Okm/h z toho vymáčknu:)


---Jízda---
O hladký průběh jízdy se stará automatická šestistupňová převodovka tiptronic ve spojení s třílitrovým dieselem a samozřejmě Quattrem jde asi o nejpoužívanější a nejprodávanější variantu u A6. Kombinovaná spotřeba se pohybuje kolem devíti litrů. Myslím že na čtyřkolku se silným motorem jde o přípustnou hodnotu. Podvozek A6 je naladěn příjemně ani ne tvrdě viz BMW 5, ani ne měkce viz Mercedes Benz E, proto jsem nepořizoval volitelně stavitelný hydraulický podvozek se třemi režimy Dynamic, Sport, Comfort.


---Jízdní vlastnosti a chování---
Suchá, mokrá, namrzlá ani zasněžená vozovka A6 nezastraší, systém Quattro společně se širokými plášti na 17 kolech se doslova lepí na silnici. Jen těžko dostanete A6 do smyku a když tak do snadce korigovatelného volantem.

A6 v Alpách
S plně naloženeou A6 přijíždím do rakouského střediska vysoko v horách. Na silnici je silná vrstva ujetého stěhu, pod ní možná i led. Zatímco A6 statečně šplhá do svahu míjíme spoustu aut, které zoufale stojí na krajnici a jejich řidiči naštvaně nandavají sněhové řetězy. Na samém vrcholu už i A6 lapá po dechu a sem tam protočí všechna čtyři kola, ale zvládla to. Za mnou se plazí Škoda Octavia Scout, ale škodovka kopec taky zdolává. Děkuji výbornému pohonu Quattro!


Šestkařů je dost a stále přibývají
Audi A6 je nejprodávanější automobil vyšší střední třídy. A6 si pořizují lidé z vyššího menežmentu. Těch co si A6 pořídí jako rodinný vůz moc není:) Na ulicích A6 potkáváte zejména v Praze tak často, že si říkáte kde na to lidi berou?!? Z 80% jsou to služební vozy. Skoro vždy se jedná o 3,0 TDI ve slušné výbavě.


Poškozená látka Alcantara na sedadlech
Pravá zadní sedačka ta nejvíce utrpěla nekvality Alcantary. Syn, který ještě nemá standartní výšku doslova demoluje horní okraj sedadla svou hlavou. Sedadlo řidiče je také na sedáku lehce trhnuto... Už nikdy si neobjednám tutu kombinaci. Radši si připlatím za kůži, která je kvalitnější a příjemnější.



Příplatková výbava:
sportovní sedadla
potahy sedadel béžová kůže/Alcantara
vyhřívání předních sedadel
komfortní automatická dvouzónová klimatizace se 4 výdechy vzadu(ovládání přes MMI)
elektricky ovládané střešní okno
xenonové světlomety
tempomat
klapky pod volantem
světelný a dešťový senzor
mechanicky ovládané roletky na zadních bočních oknech a inteligentní elektricky ovládaná na zadním okně
dekorace hnědý ořech
paket odkládacích prostor
patnáctipaprsková kola R17
automaticky otevíratelná kapota zavazadlového prostoru

Co nemám a chtěl bych mít:
Kožená sedadla, adaptivní tempomat, parkovací senzory, exteriérový paket S-line




---Technické údaje---
Motor:
Typ motoru: př. vznětový
Válce / ventily: 6 / 4
Zdvihový objem (ccm): 2967
Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 171 / 4000
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 450 / 1400 - 3250

Provozní vlastnosti:
Maximální rychlost (km/h): 250
Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 7
Spotřeba-město/mimo/kombi (l/100 km): 12 / 6.5 / 9
Rozměry a hmotnosti:
Zavaz. prostor - sedadla/sklopena (l): 546 / -
Objem nádrže (l): 80
Pohotovostní hm. / nosnost (kg): 1765 / 580
Rozměr pneu: 245/45 R17



Rozměry Audi A6:
délka (mm): 4916
šířka (mm): 1855
výška (mm): 1459
rozvor (mm): 2843
rozchod vpředu (mm): 1612
rozchod vzadu (mm): 1618

Nárazové testy EURO NCAP
Audi A6 (2004) max. pět hvězd


Konkurenti Audi A6:
Alfa Romeo 166
BMW 5
Cadillac STS
Cadillac CTS
Chrysler 300C
Chrysler Sebring
Citroën C6
Dodge Avenger
Ford Mondeo
Honda Legend
Hyundai Grandeur
Jaguar S-Type
Jaguar XF
Kia Opirus
Lexus GS
Mercedes-Benz E
Peugeot 607
Saab 9-5
Škoda Superb
Volvo S80



Sestavte si vůz podle svého gusta v konfigurátorech
Audi
http://configurator.audi.com/basiskonf/acs?context=003&language=czh&function=configurator.car&save=1&viewStd=1&viewOut=1

VW
http://www.volkswagen.cz/kalkulator2/index.php?reset=1&vwdb_prodejce_id=

Škoda
http://cc.skoda-auto.com/cze/cc_1_model.aspx?SessIdentifier=SI0

Maserati
http://www.maserati.com/jsp/cc4p/splash.jsp?geographicArea=2

Fiat500
http://www.fiat500.cz/

BMW
http://www.bmw.com.cz/cz/cs/general/car_configurator/content.html

Mercedes-Benz
http://www.mercedes-benz.cz/content/czechia/mpc/mpc_czechia_website/cz/mpc_splashpage/home/home/products/new_cars/eclass_saloon/impressions.html

Mazda (6)
http://www.mazda.cz/Showroom/Mazda6

Hyundai
http://www.hyundai.cz/sestavte-si/

Ford (Kuga)
http://www.ford.cz/ie/Kuga/-/sbe_kug_config_iapp/-/-/-/


!!! Facelift Audi A6 2008 (auto.cz) !!!
Předpokládaná změna se stala skutečností. Dříve pouze nejdražším modelům vyhrazené privilegium výrazného pásu světelných diod v předních světlometech se nyní dostává i do úspěšné modelové řady A6. Jednoznačný poznávací znak ingolstadtské značky tvoří šest světelných diod v každém z předních světlometů. I tady ale budete muset pro diody dodávané se světly Xenon Plus sáhnout pro příplatek do bankovního účtu.

Bez příplatku je nový design nárazníku a pozměněná příď. Ve stylu menšího A4 byly změněny koncové svítilny, bohatě využívající LED. 5 ze 13 vnějších barev ze vzorníku je nových. Uvnitř je mj. displej s vyšším rozlišením a novou grafikou, nové materiály na sedadlech a obložení interiéru.

V nabídce motorizací je šest zážehových a čtyři vznětové motory, vybírat lze z manuálně řazených i automatických převodovek (včetně CVT Multitronic) a příplatkových verzí s pohonem všech kol (pro motory od 140 kW výše). Spotřeba celé flotily se s faceliftem snížila o 15 %.

Základním motorem je čtyřválec 2,0 TFSI (125 kW), nad ním jsou dva nové šestiválcové motory 2.8 FSI (140 a 162 kW) s proměnným časováním a zdvihem ventilů. Velkou novinkou je kompresorem přeplňovaný motor 3.0 TFSI (213 kW, 420 Nm). S ním zvládá sedan stovku za 5,9 s, nejvyšší rychlost je omezena na 250 km/h a kombinovaná spotřeba činí 9,5 l/100 km.

Nabídka motorů TDI začíná na známých čtyřválcích 2.0 TDI (100 kW a 125 kW), nyní již výhradně se vstřikováním common-rail. Ve verzi 2.0 TDIe je pak A6 s upravenou aerodynamikou (cx=0,28 schopna jezdit v kombinovaném cyklu za 5,3 l/100 km). Nad čtyřválci jsou šestiválce 2.7 TDI (140 kW, 380 Nm) a 3.0 TDI (176 kW, 450 Nm).

Pro řadu A6 lze zvolit řadu technicky náročných systémů. Jedním z vrcholů je vzduchové odpružení kombinované s adaptivními tlumiči. Audi Side Assist varuje řidiče před vozidly ve vedlejších jízdních pruzích, Audi Lane Assist pomáhá udržovat vůz v jízdním pruhu a pokročilý Audi parking system disponuje couvací kamerou.

Většina změn pro řadu A6 byla zavedena také pro populární Allroad quattro a řadu S6. Allroad je dodáván se šestiválci TDI nebo s novým motorem 3.0 TFSI.

První vozy přijdou do německých dealerství v říjnu 2008, ceny se nemění. (snad:)



Silné stránky

+ silný dieselový motor
i při rychlostech nad 160 km/h si užívám výtečnou akceleraci

+ rychle a plynule reagující automatická převodovka Tiptronic

+ spotřeba paliva
paráda u benzinu bych si o tomhle mohl jen zdát

+ pohon 4 x 4 (Quattro)
výborná trakce, na sněhu si libuju v korigovaném driftu

+ sportovní exteriér a luxusní interiér:)
17 kola, dravá maska chladiče, sportovní křivky a proti luxusní kůže a dřevo

+ výtečná vyhřívaná sportovní sedadla
to je posezení, ale v létě ušáky nepříjemně hřejí:)

+ účinná dvouzónová klimatizace
rychle reagující a ve velkém rozsahu stavitelná

+ příjemně naladěný podvozek
středně tvrdě nastavený, netřeba příplatkové adaptivní hydraulické pružení a už vůbec přitvrzený podvozek S-line

+ pocit bezpečí (snad né jen pocit:)
masivní plasty, menší okna, 8x airbag

+ možnost řazení klapkami pod volantem
při předjíždění v kopci občas podřadím je to zábava

+ mnou často využívaný tempomat
škoda, že nelze nastavit při rychlostech nad 180km/h :)

+ je to Audi a já je mám rád!:)

Slabé stránky

- nepoužitelné střešní okno při rychlostech nad 90km/h
šum je opravdu nesnesitelný

- kombinace kůže/látka- Alcantara se rychle ošoupe
příště jen kůže!

- chybí mi navigace
ještě, že mám mapu

- nás šestkařů je hodně, ale alespoň nevyčnívám

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím naštěstí jen pravidelné prohlídky. Žádné opravy, žádné poruchy.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Jednání solidní, dodací lhůta dodržena… Spokojenost.



 

Novinky v recenzi

10.7.2009 14:01

Foto z MFF Karlovy Vary

http://citrus008.rajce.idnes.cz/Cars_von_MFF_Karlovy_Vary/#

31.1.2009 21:17

Další rekordní rok pro Audi

Registrace modelů Audi v roce 2008 v ČR
Model Prodeje v ks
A3, A3 Sportback, A3 Cabriolet 585
A4, A4 Avant, A4 Cabriolet 1013
A5 169
TT, TT Roadster 44
A6, A6 Avant 525
A6 allroad quattro 329
A8 108
Q5 41
Q7 490
R8 28
nezařazené 452 (audi.cz)

7.1.2009 00:00

Audi A6 je nejspolehlivějším vozem na německém trhu. Konstatuje to výroční zpráva společnosti DEKRA, která zde provozuje síť stanic technické kontroly.
DEKRA zkontrolovala přes 15 milionů vozidel a seřadila je podle počtu závad. Nejspolehlivějším vozem s absolutně nejlepším výsledkem se letos stal model Audi A6, který tak získal titul mistr všech tříd.
Titul mistr všech tříd se uděluje vozidlu, které dosáhlo nejlepších výsledků v součtu karosářských kategorií i všech skupin podle ujetých kilometrů.
Audi A6 je nejen nejspolehlivější, ale také prodejně nejúspěšnější vůz vyšší středí třídy na trhu. Potvrzuje to její suverénní postavení na špičce registrací v ČR, kde v letošním roce Audi A6 vede se 489 vozy (01–11/2008).

15.8.2008 00:00

Audi představuje novou špičkovou verzi své řady motorů V6, která se vyznačuje nebývalým výkonem, spontánností a vysokou účinností. Motor 3.0 TFSI má největší výkon 213 kW (290 k) a suverénní maximum točivého momentu 420 N.m. Šestiválec výborně kombinuje dvě vysoce moderní technologie - přímé vstřikování benzinu a přeplňování mechanickým dmychadlem. Moderní jednotka V6 se v nabídce objeví na podzim tohoto roku.
Přeplňované motory mají u značky se čtyřmi kruhy dlouhou tradici. Již ve 30. letech pomáhaly kompresory mohutným šestnácti- a dvanáctiválcovým motorům v legendárních závodních vozech Auto Union Velkých cen k výkonům až 440 kW (kolem 600 k). Od konce 70. let zaměřilo Audi svoji pozornost na jiný princip přeplňování - turbodmychadlem. A slavilo s ním opět velké úspěchy v motoristickém sportu. Současně se turbomotory Audi vydaly na působivé vítězné tažení pod kapotami sériových vozů.
Nyní slaví kompresor svůj návrat. Je to ideální technologie přeplňování pro nový třílitrový motor V6 s označením 3.0 TFSI. Písmeno T v označení motoru Audi tak přestává být výhradním symbolem pro turbodmychadlo.
Rozsáhlé srovnávací studie ukázaly, že mechanické dmychadlo je pro tento motor lepším řešením, než nabízí například koncepce Biturbo se dvěma turbodmychadly. V kombinaci s přímým vstřikováním prokázal „kompresorem“ přeplňovaný motor působivě své přednosti při rozjezdu i v dynamických reakcích.
Mechanické dmychadlo je tak kompaktní, že bylo možné umístit jej bez problémů místo klasického sacího potrubí mezi obě řady válců svírající úhel do V/90°. Protože je poháněné žebrovaným řemenem od motoru, poskytuje již od volnoběhu svůj plný plnicí tlak. Řidič má tedy k dispozici enormní hnací sílu od samotného rozjezdu. Už při 2500 otáčkách za minutu poskytuje jednotka 3.0 TFSI řidiči maximální hodnotu točivého momentu 420 N.m a zůstává na ní až do 4850 min-1. Cesta vzduchu z dmychadla do válců je velmi krátká. Točivý moment proto narůstá při sešlápnutí pedálu plynu extrémně rychle, dynamičtěji než u atmosférického motoru stejného objemu. Motor 3.0 TFSI reaguje na plyn agilně a dynamicky. A hravě se vytáčí až k hranici maximálních otáček 6500 min-1, přičemž svého největšího výkonu 213 kW (290 k) dosahuje již těsně pod 5000 min-1.
Nové špičkové hodnoty také ve spotřebě
Také ve spotřebě dosahuje jednotka 3.0 TFSI přesvědčivých výsledků. Její pružnost umožňuje zvolit delší zpřevodování, čímž se dále zvětšuje náskok v oblasti účinnosti. Nový motor 3.0 TFSI zůstane v téměř všech modelech Audi s podélně uloženým motorem, pro něž je určený, výrazně pod hranicí kombinované spotřeby paliva 10 l/100 km. Pro nový motor od Audi je samozřejmě věcí cti, aby již dnes splňoval budoucí emisní normu Euro 5.
Tuto průkopnickou úroveň účinnosti umožnila technologie přímého vstřikování benzinu Audi podle principu FSI. Na rozdíl od běžných řešení dovolila umístit kompresor za škrticí klapku. Díky malé hustotě nasávaného vzduchu při zatížení pod hranicí přeplňování a při jízdě bez stlačeného pedálu plynu se rotory dmychadla otáčejí s menšími ztrátami, čímž se v těchto režimech snižuje množství odebíraného výkonu od motoru.
Rovněž vysoký kompresní poměr motoru 10,5:1 přispívá významně k jeho účinnosti. Svůj podíl na ní má také přímé vstřikování benzinu, díky němuž ochlazuje intenzivně rozvířené palivo spalovací prostory, a tím snižuje pravděpodobnost klepání.
Mechanické dmychadlo nového motoru 3.0 TFSI principu Roots pracuje se dvěma protiběžně se otáčejícími čtyřkřídlovými písty, které rotují rychlostí až 23 000 min-1 - mezi nimi je vzduchová mezera o velikosti jen několik tisícin milimetru. Rotory dokáží za hodinu stlačit 1000 kilogramů vzduchu, který do spalovacích prostorů proudí pod plnicím tlakem až 0,8 baru.
Do pouzdra dmychadla je integrována soustava dvou hliníkových mezichladičů voda-vzduch a vzduch-vzduch, která je napojená na samostatný okruh chladicí kapaliny. V mezichladičích se ohřátý stlačený vzduch opět zchlazuje, aby se zvýšilo množství kyslíku dodávaného do válců. Rozsáhlá soustava protihlukových opatření tlumí typický zvuk „kompresoru“ na minimum.
Samotný motor je členem rodiny velmi moderních vidlicových agregátů od Audi. Kromě jednotného úhlu 90°, svíraného oběma řadami válců, patří k jejich charakteristickým znakům důsledně odlehčená konstrukce - kliková skříň třílitru, odlévaná ze slitiny hliníku a křemíku, váží jen 33 kilogramů. Kompletní motor včetně mechanického dmychadla má hmotnost 189 kilogramů. Vrtání měří 84,5 milimetru a zdvih 89,0 milimetrů, z čehož plyne velikost zdvihového objemu 2995 m3.
Výztuhy klikové skříně
Motor 3.0 TFSI dostal od Audi celou řadu technicky vyspělých řešení. Kliková skříň byla přizpůsobena vyšším tlakům a všechny pohyblivé díly jsou upravené tak, aby měly co nejmenší tření. Oba sací vačkové hřídele lze natáčet v rozsahu 42° natočení klikového hřídele. V sacím kanálu ovlivňují proudění nasávaného vzduchu tzv. vířicí klapky a podporují tak optimální tvorbu směsi.
Vstřikovací systém je od základu nově vyvinutý. Soustava common rail s šestiotvorovými tryskami vstřikuje palivo přímo do spalovacích prostorů pod tlakem až 150 barů. Vysoká dynamika vstřikovačů umožňuje v širokém rozsahu víceparametrového řízení motoru až tři vstřiky během jednoho pracovního cyklu. Tím se optimalizuje průběh spalování, což přispívá k výraznému výkonu nového motoru 3.0 TFSI. (audi.cz)

8.8.2008 00:00

Manželce jsem pořídil Audi A3

1.8.2008 00:00

Fotky zahaleného Porsche

20.7.2008 00:00

pár foteček

6.7.2008 00:00

Pár nových fotek...Hlavně pro Smarta:)))

6.7.2008 00:00

Syn bude mít narozeniny chce výklopný LCD monitor pro zadní sedadla:) Uvidíme nechci aby si děti kazily oči a nechci zvyšovat riziko krádeže:)

6.7.2008 00:00

Video převzaté...

6.7.2008 00:00

Nově lze do Audi A6 zvolit motor 2,8 FSI (Multitronic)
154KW, 280NM, O-100m/h= 7,9s, max. rychlost=243km/h, kombinovaná spotřeba 8,7L

25.6.2008 00:00

Český trh v květnu 2008: Ve vyšší střední třídě vládne Audi A6
V dubnu byl na čele žebříčku prodejů automobilů vyšší střední třídy BMW pětkové řady, v minulém měsíci přepustil první pozici konkurentovi z Ingolstadtu.

4.7.2007 00:00

Ve Varech je při festivalu hotový ráj. V rámci festivalu hosty vozí vozy Audi A8, A6, A4 (Avant) i TT, A3 Cabrio. U A6 je nejpoužívanější černá barva a dieselový motor 3,0 TDI. A8čky většinou černé nebo stříbrné měly dieselový 4,2 TDI. Bílé A8 Long měly W12 a vzbuzovaly největší pozornost. Potkal jsem, také žluté Lamborghini Gallardo, Bentley GT dokonce i Rolls Royce Phantom.
Prestižní „áčkový“ Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary se nehonosí pouze filmy té nejvyšší kvality, ale každý rok jej navštíví i řada českých a zahraničních filmových hvězd. Dokonalý servis a pohodlí luxusních vozů v průběhu festivalu, jim již potřetí za sebou poskytnou automobily značky Audi, která se již tradičně stává partnerem tohoto setkání celebrit a známých osobností ze společnosti i businessu.
Každoroční klasiku českého filmového nebe letos projasní hvězda prvotřídního formátu, šarmantní drsňák Robert De Niro, který si převezme Křišťálový glóbus za celoživotní přínos. Již podruhé se na český festival přijede podívat i neméně šarmantní Němec Armin Mueller-Stahl, herec, režisér a vizuální umělec v jedné osobě. Nejen oni budou v Karlových Varech využívat flotilu celkem 58 vozů Audi. Pro standardní příležitosti se celebritám nabídne 50 luxusních limuzín Audi A6 a Audi A8, pro případ teplého počasí, v což všichni doufají, bude přichystáno 5 kabrioletů Audi A3 Cabriolet. Flotilu zakončí tři žhavé novinky v podobě Audi A4 Avant. (audi.cz)

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Audi A6 3,0 TDI Quattro

Další vozy Audi A6



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Žádné poruchy…Zatím maximální spolehlivost.

praktičnost
9

Pracovně do kanceláře, soukromě s rodinou na dovolenou….Jen hůře přístupný zavazadelník (menší otvor).

prostornost
9

Vpředu místa dostatek. Vzadu kolena jen tak, tak oblast hlavy-místa málo (díky střešnímu oknu svažující se střecha).

jízdní vlastnosti
10

Výborné spíše sportovní….Systém Quattro, široké pláště na 17 kolech srdnatě leští vozovku a jen stěží A6 dostanete do smyku, když už se povede, tak jde o plně kontrolovatelný drift, který korigujete volantem.

jízdní komfort
10

I bez příplatkového hydraulického pružení (tři režimy), je podvozek naladěn příjemně neutrálně. I na 17 kolech je jízda komfortní.

provozní náklady
10

Vše v normě…Jsme u Audi, takže musíte počítat, že sem tam pustíte o tu kačku víc, ale kvalita na de vše.

náhradní díly
0

Žádné nehody, tudíž žádné opravy….Náhradní díly jsem naštěstí ještě nesháněl.

výkon motoru
10

Naprosto dostačujících 171KW. V kopci při předjíždění předejdete pomalejší převodovce podřazením na S nebo klapkami.

spotřeba
10

Co chtít víc? 9L na třílitrový diesel 100% spokojenost…3,2 FSI žere 12:)

hlučnost motoru
8

Ve vyšších otáčkách příjemný zvuk. Nezahřátý motor připomíná motory o dvacet let starší.

kvalita sedadel
9

Krásná, příjemná, sportovní, vyhřívaná, kožená, látková…:) 9b-za tu Alcantaru

brzdy
9

Zdá se mi, že brzdy podávají lepší výkony, když jsou zahřáté klidně přehřátě než, když jsou studené.

zavazadlový prostor
9

Kufr je sice objemný a dobře využitelný, ale přepravě větších předmětů brání menší otvor.






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…