BMW řada 5 (2000)
6.7.2012Jak jsem se dostal k BMW 5er Moje první auto byla Felicie GLX 1,6. Felda dokonale potvrzovala, že auto je zábavné na limitu svých jízdních vlastností.…
BMW 525 (E39BMW)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Skipper 29.12.14 00:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Navigace
Věřím. Popravdé jsem i u standardního podvozku čekal zhoršení komfortu při přechodu na 18´´, ale tam se naštěstí žádný problém nekonal. Tady těm kolům z M5 jsem prostě nemohl odolat a auto ladím spíše k nim. Nechat tam standardní podvozek mi přijde trochu jako svatokrádež :-) 17tky budou zimní - styling 66. -
white label 29.12.14 00:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Navigace
M39 s M-paketem je jízdně (podvozkově) poměrně dost jiné auto, než klasika bez M-paketu, jezdil jsem obě verze jako nové bezprostředně po sobě, a když člověk přesedl z M do noM (se stejnou motorizací a obdobnou výbavou) byl to menší šok. Normální verze na 15"-16" kolech byla hodně měkká (na můj vkus až moc), naopak M-paket na 17" bych označil jako přijatelně až příjemně tuhý, takový dobře trefený kompromis sportu a komfortu, ale s 18" začíná být Mpaket na českých cestách tuhý až příliš. Design 18" kol z M5 je sice lákavý, ale na 17" funguje M-paket E39 znatelně lépe. -
Skipper 28.12.14 23:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Navigace
Jo, tyto info znám. Když se koukneš do galerie, tak ve starších fotkách uvidíš původní interiér. Bylo tam daleko víc práce, než by byl facelift... Ta práce s faceliftováním mě čeká u V8my. chtěl jsem jí nechat chvíli předfacelift, ale srážka se srnou rozhodla, že facelift bude dřív. Odnesl si to jen nárazník a světla, takže asi znamení osudu. Dalším znamením, které předurčilo vývoj V8my bylo, že jsem sehnal za docela přijatelnou cenu kola z M5 - styling 65. [odkaz]
Takže jsem se rozhodl, že V8 bude kompletné v M paketu. A v garáži se mi válí jedna kompletní sada dvojitých oken, plus by to chtělo taky široký monitor. A černá stropnice by se mi líbila víc :-) No a tlumiće jsou na ní taky nanic, takže bude mít origo ///M podvozek... Takže jeden projekt končí, druhý začíná... -
white label 28.12.14 23:50
« Re: Re: Re: Re: Navigace
Právě jsem si říkal, jestli už to byl modelový rok 2001 (od 09/2000, tedy po faceliftu), nebo si s tím dal někdo tolik práce a komplet to předělal na po facelift, včetně širokoformátovějšího LCD a dalších prvků.
Konfiguroval jsem novou E39 u Bychla v r. 1999, tehdy byl žhavou novinkou M-paket pro 5er a podrobnější informace (hlavně obrazové) jsem si musel individuálně shánět z Německa. Pamatuju si i detaily, skoro jako by to bylo včera, včetně prodejce (pan Ježdík).
Ten pofaceliftový rozšířený lem ledvinek měla M5/E39 už před faceliftem, přičemž osmiválce měly kovově leštěné i lamely v ledvinkách, což určitě víš, tady jsou ty rozdíly pěkně vidět:
[odkaz]
Nerozumí přesně tvé poznámce k okením lištám:
"Dále mi moc nesedí M paket a chromové lišty kolem oken - podle mě k Mku patří jednoznačně černé lišty shadow line."
Při konfiguraci byl k M-paketu automaticky Shadow line a chromované okenní lišty byly jen bez M-paketu. -
Skipper 28.12.14 23:46
« Re: Re: Re: Re: Navigace
Kdyź jsem to minule počítal, tak k originálnímu autu přispělo celkem 14 darců orgánů... Ale darovali pouze prvky výbavy, které se nové za normální peníze prostě nedají koupit. Co se tyče techniky, tak auto dostává originální díly, případně druhovýrobu srovnatelnou s originálem. Je to takové velké lego a z každého nového prvku výbavy mám radost jako malý. Celkově ale auto odpovídá sériové E39, kterou bylo možné koupit kolem roku 2003. Teda kromě stolků, to už je hodné individual záležitost. -
Ronault. 28.12.14 23:37
« Re: Re: Re: Navigace
Tak tenhle konkrétní kus auto, co je v recenzi je složený tak z tuším tak 20 kusů BMW, majitel má (změň si nick, je to takové pšatně personifikovatelné) přesná data, takže ani tahle navigace není zdaleka původní... v podstatě pokaždé když v tom autě jedu, tak jedu v jiném interiéru a to s ním tak jednou za dva měsíce jedu >:D
Ďakujem za Tvoje hodnotenie mojej recenzie.