Renault Mégane (2013)
15.1.2021ÚVOD Za chvíli to už bude rok, co je Megane pryč a už je opravdu na čase sepsat recenzi na mé první nové auto, třetí v pořadí a nemůžu se zbavit…
Renault Mégane (Ronault.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Dobře napsáno a skvěle nafoceno 15.01.2021 21:52
Verny_2013
-
Re: Dobře napsáno a skvěle nafoceno 15.01.2021 22:01
Ronault.
-
Re: Re: Dobře napsáno a skvěle nafoceno 15.01.2021 22:48
idam.i
- Re: Re: Re: Dobře napsáno a skvěle nafoceno 15.01.2021 23:54 Ronault.
- Re: Re: Re: Dobře napsáno a skvěle nafoceno 16.01.2021 21:32 xxc
-
Re: Re: Dobře napsáno a skvěle nafoceno 15.01.2021 22:48
idam.i
-
Re: Dobře napsáno a skvěle nafoceno 15.01.2021 22:01
Ronault.
- Už jsem myslel, že se nedočkám 16.01.2021 09:27 woody-alien
- Haleluja ! 16.01.2021 10:28 Ozzman
- m3 16.01.2021 11:01 lordlord
- Tys ji fakt stvořil 16.01.2021 15:30 lukas13
- Zdravím kolegu 18.01.2021 08:25 Koubes84
- Super recenze 18.01.2021 19:45 dr.biker
- Pekna recka 26.01.2021 15:59 lamal
- Hospodské pomluvy mají i výhodu 19.05.2021 12:13 Bobanus
-
Verny_2013 15.01.2021 21:52
Dobře napsáno a skvěle nafoceno
S touto motorizací asi výborné auto. Proč jsi ho vlastně prodával tak málo ojetého? Jinak meganu 3 udělal medvědí službu hlavně motor 1,2 TCi. Přístup servisu ale příkladný. Většinou tady čtu opak.-
Ronault. 15.01.2021 22:01
« Re: Dobře napsáno a skvěle nafoceno
Holt 1.2 TCe patřil ke skupině prvních přímo vstřikovych benzínů a ty byly problematické všude. Ale v Meganu u nás nebyl až tak často, naštěstí.
Chtěl jsem změnu prostě. Funkci rodinného auta převzalo Grand Picasso, takže jsem v kombíku jezdil sám a vozil vzduch a chtěl jsem něco silnějšího, zábavnějšího, než to eko regulace stopnou úplně. Hodně jsem váhal, jestli ho nenechat synovi, bylo ho fakt škoda, docela malý nájezd, opečovávaný, ale zase nebylo by ho doma kde parkovat a kdo ví, jestli se letos na VŠ mladý dostane, jestli by ho využil... nový majitel si ho velmi pochvaluje-
-
Ronault. 15.01.2021 23:54
« Re: Re: Re: Dobře napsáno a skvěle nafoceno
Lagunu jsem taky lehce zvažoval, ale roční nebo dvouleté kousky s 2.0 dCi byly dalších 60t a s 4C i o 100t Kč a bez 4C bych Lagunu nechtěl, stejně tak s jiným než dvoulitrovým turbem. Laguna vzadu měla proti i40 žalostně málo místa, v podstatě na úrovni Meganu Grandtour, ale jízdně a motoricky to byl jiný vesmír. Měl jsem asi na hodinu i40 s 1.7 Crdi a ten motor byl žalostně málo na tak velké auto, natož jej považovat za vrchol nabídky, to Laguna s 4C ve verzi GT (fotku s mou Lagunou je tuším v recenzi) byla neskutečně rychlé a obratné auto...jen jak píšu, šel bych přes svůj limit o hodně a chtěl jsem nové auto. -
-
-
-
-
-
Ronault. 16.01.2021 22:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobře napsáno a skvěle nafoceno
Nekoupili jsme lepší auto, ale větší, protože Picasso vystřídalo Fabii combi a Megane byl vyměněný něčím úplně jiným, pro změnu menším jenom pro mě. Koupili jsme Grand C4 Picasso proto, že přišla dobrá nabídka od známých, kteří se ho zbavovali za velmi dobré peníze, protože Picasso je ve své třídě levné, toť vše.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
woody-alien 16.01.2021 09:27
Už jsem myslel, že se nedočkám
Zdar Rone. Fakt už jsem tvojí recenzi na Megana řadil do kategorie Yetti, Lonchnesská příšera, Olgoj Chorchoj apod. Něčeho o čem se mluví, píše, ale existence prokázána nebyla. >:D
Každopádně super napsáno a skvělé fotky. No možná ty snímky z heliportu bych z recenze vyhodil, Megane tam zbytečně hraje druhou housle. >:-[] ;-)-
Ronault. 16.01.2021 09:57
« Re: Už jsem myslel, že se nedočkám
Recenze na něco tak úžasného, jako je Megane, se prostě nenapíše hned, bylo několik verzí.
1. Teď když už se je nemusím bát zveřejnit, protože tam nepracuji, je tam prostě nechám.
2. Možná se Tobě jeví Megane vedle Golfu málo efektní, ale to byl záměr fotografa, aby to nudné šedé VW alespoň trochu vyniklo.
3. Mégane měl hlavně efektní příjezd na heliport, pruhy jdou vidět i na fotce >:D -
-
-
Ozzman 16.01.2021 10:28
Haleluja !
Už jsme ani nedoufali ! >:D
Tahle recenze patří do TOP 10, krásné fotky, skvěle a nezaujatě popsané.
Měl bych pár poznatků, jestli dovolíš a porovnání. Mimo tvého vozu, s kterým jsem jel, jsem ještě 48hodin vlastnil verzi 2011 1.5Dci 81kw s EDC, taktéž kombi a nyní jak víš máme ještě toho "dvojkového", který pokazil Renaultu reputaci >:D Já si tedy myslím, že za to mohla v první řadě Laguna 2 (kterou jsme taktéž oba měli :D) a Mégane 2 především předfaceliftem, který sdílel mnoho technických vymožeností z Laguny 2, včetně motorů 1.5 a 1.9Dci...:D
První je ten, že mne udivuje tvůj popis skokového nárůstu výkonu 1.6Dci. Pamatuji si, že jsme tenkrát porovnávali s mým Mondeem MK4 2.0TDci 85kw a renaultí jednašestka pro mne byla (stejně jako 1.9 a 2.0 dci, které jsem za tu dobu projel) jedním z nejvíce gradujících turbodieslů bez výrazného turboeefektu a v přímém srovnání s TDCi i TDi to bylo docela poznat. Toto bylo totiž vždy uváděno mezi pozitiva Dci.
Pak jsem měl ještě možnost pro porovnání jezdit s Talismanem s 118kw verzí tvého motoru a dvěma turby a tam tedy srovnání s podobně výkonnými dvoulitry pokulhávalo a to především na dálnici v kopci, tam se už moc zrychlovat Renaultu nechtělo.
Když pak srovnám Meg2 a 3, tak z trojky je o poznání hůře vidět, ale má o dvě třídy lepší interiér. I když mám celkem vybavenou dvojku s koženým volantem, textilními výplněmi dveří a měkčenou palubkou (fakt, taky jsem tomu nevěřil :D) a tak, stejně i po pár km se loupou madla.
Taktéž mohu říct, že mi vyhovoval ten digitální rychloměr a princip, jakým se tam zobrazoval limiter, či tempomat, (červená či zelená ledka na zalogované rychlosti).
Jednapětka pak proti té jednašestce v nižších otáčkách jede podobně, ale rychleji ji dochází dech. EDC pak není nejbystřejší převodovka a trochu "kope", ale dynamice ani spotřebě to moc neubralo. Tu závadu pollution systemu jsem za tu chvíli měl taky >:D Na diagnostice to nic nenašlo, ale byla tam špatná převodovka ..
Taky musím říct, že Meg2 i 3 mi přišly lépe odhlučněny, než Megane 4... což je smutné. Ale i přes takové slušné nalazení podvozku je hodně neutrální (tlumí nerovnosti obstojně, ale není to ani plavny frantík, ani agilní Ford :D) a do zatáček se mu nechce (to platí pro všechny 3 generace o kterých mluvím). Na žádné divočiny to není.
Tímto se dostávám k jedné věci, ke které docházím delší dobu. Nepamatuji si, jak to mají řešeny nejnovější Renaulti (i když jsem s nimi jezdil, tak jen krátce), ale hrozně doceňuji některé ovládácí prvky, které zdejší testeři označují za neergonomické = rozuměj nejsou jako u koncernu... tady asi většina pamatuje pana Vavreku >:D
Ovládání rádia pod volantem - skvělé, nejepší řešení, co jsem kdy v autě měl, v Mondeu si dnes občas omylem podřadím, když chci zesílit rádio, ale to se podá >:D
Tlačítka zapnutá "natvrdo" - tempomat, vyhřívání... ve Fordu musím vždy vše zapínat po každém startu, včera jsem jezdil delší trasy s Mondeem a pořád jsem se divil, že mi po zastávce po pár kilometrech nejde tempomat a nehřeje sedačka. V Méganu to zapnu a jen zaloguji, když potřebuji, popřípadě sedačka vyhřívá pořád, když je zima...
P.s. na těch 17" vypadá parádně, ty jsem na živo neviděl ;-\
Něco mi říká, že se stejně k Renaultu jednou vrátíš... taky jsem se vrátil >:D-
Ronault. 16.01.2021 11:50
« Re: Haleluja !
Díky. Ty první repre fotky dělal syn, tomu chybí Megane ještě více než mě, si na něj dělal zálusk. >:-[]
Jak Megane 2, tak Laguna 2 se po faceliftu výrazně zlepšily.
1,6 dCi opravdu měl docela turboefekt, ale zase jej mělo smysl vytáčet klidně až k 4000 ot., tolik neuvadal jako konkurence. Hlavně třeba proti 2,0 dCi nebo 2,0 HDI byla ta turbodíra obrovská a to pověstné "zatlačení do sedaček" silné. Manželka s tím dost bojovala. 1,6 dCi 118 kW jsem měl na týden v Espacu a i když byl přece jen kultivovanější, tak výkon byl hraniční a i v Talismanu by to bylo hodně hraniční, rozhodně ne vrcholná nafta...
Srovnání s IV. s tebou zcela nesouhlasím. Já jsem jel po sobě mojí 3g a 4g s 1,6 dCi, viz fotogalerie. Především odhlučnění udělalo obrovský skok, od kol snad o dvě třídy. Stejně tak provedení interiéru, hlavně sedadel je o level výše. Co ale změnili trochu diskutabilně, je přenastavení 1,6 dCi, hodně vyhladili turboefekt a zmizelo ono prudké zatlačení do sedaček, i když výkon tam byl. Manželka rázem prohásila, že by s tímhle dokázala jezdit každý den, že super, i spojka už nebyla tak měkká, ale mě právě to dieselové kopnutí chybělo >:D Shodli jsme se na těch rozdílech hned 3, já, manželka a Lukáš Vaverka, který ho měl na test a chtěl slyšet můj názor. Spíše odhlučenění mezi 2g a 3g nebylo o moc lepší, jestli vůbec, to tvrdil i ten, co odemne Megana koupil a měl IIg 1,5 dCi.
Já teda i na okreskách ujížděl kde komu, samozřejmě to je vždy o řidiči ;-)
S ergonomií souhlas, ale to nebyl názor jen Lukáše, skoro všichni to nesmyslně tvrdí. Třeba právě ovládání radia je super, teď v mém VW dost bojuju s titěrnými tlačítky, který je na volantu tak hodně a s tolika funkcemi, že často se musím koukat, co mačkám, to se mi v Renaultu nestalo. A Picasso má pak naopak tempomat a radio jak VW, takže si pořád zapínám tempomat místo snížení hlasitosti.
Mě naopak v Picassu vadí, že se vyhřívané sedačky nevypnou po vypnutí motoru, protože já je nemám moc v lásce a manželka s tím jezdí pořád a já to pak musím vypínat >:D
Ty 17" nejsou časté, ale občas se potkat dají. Měl jsem tehdy na výběr ještě tyhle: [odkaz] ale nakonec jsem zvolil tyhle, což jsem udělal dobře. Ty kombinace s černou opticky kola zmenšují a Megane nad zadním kolem má obrovskou hmotu, takže by to nebylo ono. Navíc broušená kola se špatně opravují..., což jsem naštěstí nepotřeboval.
Já bych u Renaultu zůstal, ale Clio RS nechtěli vyrobit, tak mají smůlu. Uvidíme, co budou vyrábět až budeme hledat nástupce Picassa za pár let. A nebo mě přestane bavit GTI a koupím Alpinu :-! >:D
PS: Začal jsem psát recenzi na Picasso, za 6 let jí tady máte >:D >:D-
Ozzman 16.01.2021 12:19
« Re: Re: Haleluja !
Já si pamatuji hlavně to presednuti z TDCI a to mělo horsi turbo efekt a ve 4 tisících se už dávno nic nedělo >:D
To odhlučnění. Měli jsme pujceny Tce 140 GT line kombík a těsně před ním Fokuse 4 a opravdu až na skvělý motor a super cenu mne zklamal. Řízení i řazení gumové, podvozek docela hlučný o to více mne překvapil ten Meg 2 a 3. Já jsem možná rozmazleny z Fordu, ale fakt to bylo poznat. A s tim podvozkem, neříkám, že se utrhne, jen mne to není ta příjemné s tím řezat zatáčky, jako s jinými auty :-) Takže ano, je to o řidiči... Ale stejně netecny podvozek navíc s ranami od podvozku mají i novější Oktavie >:D
. Clio RS je skvělé, hlavně to staré, můj tajný sen je to první PH1 či PH2, tak už mám aspoň ten motor i když ve špatném autě >:D
-
Ronault. 16.01.2021 12:25
« Re: Re: Re: Haleluja !
Pokud to neporovnáš hned po sobě, nelze to moc brát objektivně. To už jsem si vyzkoušel mnohokrát, že s časem se mění vzpomínky a taky mění podmínky. My to jeli po sobě, pravda, Megane IV byl ve vrcholné novinářské verzi Bose s nejsilnějším dieselem.
Ty rozdíly v řízení mi byly vždy trochu vzdálené, možná ještě u Focusu II s hydraulickým posilovačem, ale jinak s naftou už to bylo vždy takové zbožné přání Forďáků >:-[] Stejně jako vychvalování 1,5 majitely Mazdy 3, který fakt nejede >:D Ale možná mám jen tupé ruce. >:D-
Ozzman 16.01.2021 13:14
« Re: Re: Re: Re: Haleluja !
Tak ten Fokus byl 1.0EB ST line a to auto jezdilo skvěle, to ti asi potvrdí i Woody, který ho jak psal taky zkoušel.
No, možné v tom přesedání to je >:D Já z těch Fordů přesedám a proto mi pak vše příjde takové.. tupé a hlučné >:-[] >:-[] >:-[] Ale MK5 už není žádný sprinter, tomu mému pomáhá AWD, ale není to okreskové kladivo, jak si někteří pořád myslí a s tím to jdou i testovat... i když pořád odhlučnění a podvozek má na vrcholu mainstreamu, jen ho někteří dotáhli - Insignia kupříkladu.
Já zkoušel i tu Mazdu 3, ta byla taky super, jen jsem od ní čekal větší agilnost a lehkost (myslím tu aktuální generaci) a ten Fokus s lehkým litrem byl prostě čilejší.. působila dost těžkým dojmem, jako cesťák a né auto na okresky :-) A extra nejede ani ten 2.0 90kw Skyactiv, hlavně když jsi zvyklý na turbo >:D
Ale k tvému autu, abych byl fér, znám i konkurenta Meganu 3- Fokuse 3 a ten má rozhodně horší interiér a to bez debat, vůbec Megane 3 se povedl, je to takový francouzský Golf bez výstřelků a slušně zpracovaný, dnes je doporučován i jako ojetina.
-
Ronault. 16.01.2021 14:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Haleluja !
Já jsem Focusa III 1,0 EB zkoušel hned jak přišel na trh, v silnější verzi. Díky lehkému tříválci vpředu to bylo opravdu příjemné svezení, docela jsem si to i užil. S řízením a komunikativností, jsem vždy trochu rezervovaný, prostě ukecané řízení si představuju jinak :-) Problém Focusa bylo málo místa vzadu, ve hatchbacku a úplně žalostný kufr... to nebyl ani kufr, ale kufříček. V kombíku už to bylo lepší. Mě ani tak nepřišel hrozný interiér zpracováním (třeba oplastování rámů oken dveří, které snižuje hlučnost, žádný Megane neměl), ale volbou odstínů a materiálů to byl klasický Fordí způsob, jak zkazit co se dá. Problém jsem měl s 1,0 EB, že mi dvakrát při rozjezdu chcípl a to se považuju za schopného řidiče, ale prostě úplně dole ten tříválec potřebuje trochu ohulit, neměli to ještě odladěné. A samozřejmě tím, že to byla docela novinka na trhu, Focus stál se srovnatelnou výbavou a motorem úplně jiné peníze než Megane a nebyly obhájitelné.
Mazdu 3 jsem jel v té nyní už minulé generaci, současnou jsem ještě nezkoušel. Tomu 1,5 SkyActive jsem měl pocit, že bych ujel i s Haťapkou >:D Ale co předváděl podvozek na rozbité okresce, bylo úžasné, v těch rychlostech by Meganu upadly kola..
-
-
-
-
-
-
lordlord 16.01.2021 11:01
m3
přešel jsem do něj z meganu1, zklamání bylo nevýrazné audio, usb hraje po každém nastartování od začátku, neumí náhodně přehrávat, digi palivoměr - na prázdný čtvereček nevím, kolik můžu ještě najet km, protože PP dojezd na rezervu neukazuje-
Ronault. 16.01.2021 11:17
« Re: m3
No já až tak často na USB nejezdil, protože si vystačím s radiožurnálem, ale po startu mi pokračovaly písničky tam, kde jsem skončil. Random někde v nastavení bylo. Je otázkou, které radio jsi měl. Jinak vhodné bylo doplnění výškačů, které byly snad jen v Bose.
Na prázdný čtvereček máš jet natankovat, ať nejezdíš na usazeniny v nádrži. Tohle jsem nikdy nepochopil, já tankuji většinou u čtvrtky nádrže a vždy do plna. Takové to vyjíždění nádrže do prázdna a tankování 5 litrů paliva mi nedává smysl. :-O A hlavně v zimě, stačí kalamita na D1 a s prázdnou nádrží, to abych tam umrzl...
-
-
lukas13 16.01.2021 15:30
Tys ji fakt stvořil
Recenze po sedmi letech, poté co už auto šlo z domu - inu někdy je třeba věci řádně promyslet. >:-[]
K recenzi - moc hezké! Recenzuješ model, který jsem dvakrát měl (ten druhý kousek pár dní ještě mít budu) a musím říci - to auto jsi vystihl skvěle! :yes:
BTW - co ostřikovače, vzpomínky na to špatné již zavanul čas?
Trochu smutné (a příznačné) je, že jsme dva spokojení majitelé MIII, ale další Renault už nemáme...
Ps.: Pozdravuj ode mě Boskovice, mám na ně skvělé vpomínky. Na Sokolské měli dům moji prarodiče a potkal jsem zde jednu krásnou, vysokou černovlásku, co je teď moje manželka. ;-)-
Ronault. 16.01.2021 16:04
« Re: Tys ji fakt stvořil
Díky. Vidíš, ostřikovače, kterým jsem říkal prostatické čůrky! Hned to dopíšu, ať je to fér.
Smutné to je, ale v tomto případě jsem v tom nevinně, já čekal na Clio RS, nepřišlo, jinak bych do něj patrně při celkové zdařilosti Clia šel, takhle se holt přichází o zákazníky. Stejně tak ve snaze o styl zapomněli na podstatu MPV s Grand Scénicem...
V Boskovicích už 4 roky nebydlíme ;-) Ale taky jsem tam potkal svou manželku.
Co jsi objednal, klidně do SZ...?-
lukas13 16.01.2021 16:20
« Re: Re: Tys ji fakt stvořil
Ostřikovače - já to u prvního MIII vyřešil užšími hadičkami (dodala mamka z ordinace). Můj druhý MIII (po 2. facelftu) už je užší má a otřikovače fungují celkem obstojně.
Jo, Renault to teď hodně osekává. Viz. M IV GT - to auto bych dnes bral, bohužel dnes (za stejnou cenu!!!) ti nabídnou 1,3 140 RS line, za ty parádní sedačky musíš připlatit, 4control není... Ach jo. Ale zase by nebyl současný krasavec, který by mě před nedávnem ještě ani nenapadl.
Posílám v SZ.
Boskovice - škoda, moc hezké město ;-)
-
-
-
Koubes84 18.01.2021 08:25
Zdravím kolegu
Zdravím kolegu (pokud vím, tak máš stejné povolání).
Čtivá recenze, nelze jinak než 3x10.
Jak píšete výš, tak z Renaultu se stal stín minulosti. Já, ač renaulťák v min- LIIph2 2,0T a poté jsem jezdil LIIIGT 2,0T- tak dnes už mi ta značka nic neříká.
Posunul jsem se velikostí auta a ve střední třídě Talisman s benzínem a manuálem prostě nikdy nebyl, takže nebylo z čeho vybírat. Jasně MIV RS je pěkný auto, ale na běžný ježdění trošku zbytečný, notabene, když najedu 70km denně po rovinkách skoro bez zatáček do práce a zpět.
Těším se na další recenze, až prodáš stávající auta...-
Ronault. 18.01.2021 12:26
« Re: Zdravím kolegu
Tak ono konkurenci pro BMW už Renault dělat nebude, ale je pravda, že osekání motorové nabídky je chybou, hlavně u modelů jako je Talisman. 1,8 TCe přišla už docela pozdě :-( Otázkou u Meganu RS je, jestli třeba někomu nechybí pak kufr. V tom byl Megane III GT 220 výborný stroj. Svezl jsem se s ním a trochu mi bylo líto, že jsem se držel s 1,6 dCi při zemi... :-( >:D
PS: netuším co děláš ty, ale já jsem "rotoped"-
Koubes84 18.01.2021 14:51
« Re: Re: Zdravím kolegu
Tak samozřejmě, že Renault a BMW si nekonkurují. Jenže, když jsem rok zpátky hledal auto- střední třída benzín a manuál-, tak mi vyšla už jenom Mazda 6 a moje auto. Takže už nebylo z čeho vybírat. Těsně předtím skončil Superb a Passat s 1,8TSI, kterou bych bral klidně znova, protože je to dobrej motor.
Nechci už nižší střední typu hotheč, protože na denní dojíždění to není to pravé ořechové. A auto na zábavu si představuju jinak než předokolku s foukaným motorem. Takže tam budu vybírat už bazarově roadster nebo kupé klasické nebo středové koncepce v budoucnu.
PS. myslel jsem ve stejném odvětví, tedy zdravotnictví. Nejsem kostilam, jsem vočko.-
Ronault. 18.01.2021 15:31
« Re: Re: Zdravím kolegu
Tak ve střední třídě už je manuál ohrožený druh, to už dneska chce málo kdo a asi bych i já raději automat, jednou zkusíš a pak se málo komu chce vracet. Já se především chtěl vlézt do nějaké rozumné cenovky, auta spíše menšího, protože jezdím v něm jen sám a ráno jedno dítě do školky se vejde, hodně obratného, silného abych neměl problém někoho bezpečně předjet a ujet v každodenní ranní koloně no a na dlouhé klidné cesty máme druhé rodinné auto. Pro rizí zábavu mám v projektu garáže právě čtyři místa na další auto, ale prvně to chce tu garáž >:-[] ... a hlavně, silnější auta v mainstreamu vymírají :-(
-
-
-
-
dr.biker 18.01.2021 19:45
Super recenze
Čekání na recenzi se vyplatilo, opět ti smekám klobouk dolů, recenze je jako vždy obsáhlá, rád jsem si početl, následně prohlédl fotky a dokonce i přečetl diskuzi, což poslední dobou moc nedělám.
Je vidět, že jsi měl auto rád a staral jsi se o něj. Nový majitel zajisté musí být spokojený, jak dobře od tebe koupil :-)
Tvou změnu vozového parku chápu a už se těším na recenzi tvého nového „osobního“ vozu pro nerodinné účely :-)-
Ronault. 18.01.2021 21:45
« Re: Super recenze
Díky. Koupil to ode mne fanfa Renaultu, měl Megana II 1,5 dCi se snad již 350t km, takže dokázal ocenit 1,6 dCi a celkový stav auta, které doslova vonělo novotou. Občas si i napíšeme maila ;-)
První bude rodinný dostavník, přece jen pěkně popořadě a taky nástupce Meganu ještě nemá moc fotek. Možná by se dalo něco nacvakat teď ve sněhu, pokud dříve nestaje než nám doma skončí karanténa 8-s
Jinak první sérii fotek v galerii a některé v interiéru dělal nevlastní syn, mám mu tu hodit reklamu, kdyby někdo chtěl vyfotit auto [odkaz] >:D Co jsem koupil zrcadlovku, moc se k ní nedostanu 8-s >:D
-
-
lamal 26.01.2021 15:59
Pekna recka
Za auto som ti dal 10, pretoze to vnimam optikou kupujuceho a verim tomu, ze to bol skvely kociar pre teba. Recenzia tomu pomohla. Celkovo dobra verzia, ta 1.6dci s manualom v kombajne, to mohlo pekne chodit a k tomu vyborna spotreba.
Inak na Cliu mam to zapinanie tempomatu pri sedacke a tiez to preklinam. Pri hodnoteni tohto riesenia musis vziat do uvahy 2 typy uzivania - ti co to vypinaju a zapinaju furt a potom ti co to maju neustale zapnute ako ty... Ja napr jazdim dialnice minimalne, pokial tedy nejdem na nom na SK a casto krat sa musim normalne kuknut medzi sedadla, kde ten pekelny prepinac je.. a ze to zaberie kopu casu. Vadi mi ked by bol stale zapnuty a zbytocne.
´´a i u něj kupujícímu běhají v hlavě myšlenky typu „Jezdil slušně? Zajížděl jak měl? Netrápil turbo hned po startu? Kolik výmolů trefil?“´´ - s chuti pobavilo, to su presne moje uvahy >:D -
-
Bobanus 19.05.2021 12:13
Hospodské pomluvy mají i výhodu
Ahoj, moc fajn recenze, díky za ni! Já se dostal k Megane III kombi zcela náhodou, kdy jsem reklamoval vůz z bazaru - Citroen Picasso C4 2009 1.8i a skončilo to jeho vrácením. Zůstal jsem bez auta, v kapse 120tis.kč. Za tyhle peníze šlo tehdy sehnat kombík s plnou servisní historíí jedině u Renaultu :-) Takže poprvé doma Renault a já se nestačil divit přesně jako ty, jak je to praktický vůz - dobrý kufr, vzadu v kombíku dostatek místa, vpředu velmi pohodlné sedačky, fajn tachometr, všechna okna s dorazy a jdou zavřít na dálku!! Přední sedadlo sklopitelné dopředu, takže jsem si vklidu odvezl 2,5m palubky na pergolu. Co mě potkalo zatím u ojetého Megana? Prasklé pružiny a vadný střední výfuk, jinak hlouposti - přetěsnění 3 brzdového světla, či oprava mechaniky okna u řidiče. Nebýt větší hlučnosti záklaní motorizace 1.6i, tak bych jen chválil a poděkoval všem hospodským mudrlantům, kteří si myslí o Renaultu, že v zimě nestartuje a vše se kazí. Díky tomu jsou totiž ceny výrazně příznivější, než u Golfu a Octávie! Děkuji! :-)