Recenze

9 Majitel

Rover řada 100 111

9.86 Uživatelé

Hodnoceno: 86× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Rover řada 100, foto 1 Rover řada 100, foto 2 Rover řada 100, foto 3 Rover řada 100, foto 4 Rover řada 100, foto 5 Rover řada 100, foto 6 Rover řada 100, foto 7 Rover řada 100, foto 8
Rover řada 100, foto 9 Rover řada 100, foto 10 Rover řada 100, foto 11 Rover řada 100, foto 12 Rover řada 100, foto 13 Rover řada 100, foto 14 Rover řada 100, foto 15 Rover řada 100, foto 16 Rover řada 100, foto 17 Rover řada 100, foto 18 Rover řada 100, foto 19 Rover řada 100, foto 20 Rover řada 100, foto 21 Rover řada 100, foto 22 Rover řada 100, foto 23 Rover řada 100, foto 24 Rover řada 100, foto 25 Rover řada 100, foto 26 Rover řada 100, foto 27 Rover řada 100, foto 28 Rover řada 100, foto 29 Rover řada 100, foto 30 Rover řada 100, foto 31 Rover řada 100, foto 32 Rover řada 100, foto 33 Rover řada 100, foto 34 Rover řada 100, foto 35 Rover řada 100, foto 36 Rover řada 100, foto 37 Rover řada 100, foto 38 Rover řada 100, foto 39 Rover řada 100, foto 40 Rover řada 100, foto 41 Rover řada 100, foto 42 Rover řada 100, foto 43 Rover řada 100, foto 44 Rover řada 100, foto 45 Rover řada 100, foto 46 Rover řada 100, foto 47 Rover řada 100, foto 48 Rover řada 100, foto 49 Rover řada 100, foto 50 Rover řada 100, foto 51 Rover řada 100, foto 53 Rover řada 100, foto 54 Rover řada 100, foto 55 Rover řada 100, foto 56 Rover řada 100, foto 57 Rover řada 100, foto 59 Rover řada 100, foto 60 Rover řada 100, foto 61 Rover řada 100, foto 62 Rover řada 100, foto 63 Rover řada 100, foto 64
 

Technické info

Přezdívka auta Drobek Rok výroby 1997 Koupeno ojeté najeto [km]:72200 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1119 výkon [kW]: 44 kroutící moment [Nm]: 90 zrychlení 0-100 km/h [s]: 14.8 maximální rychlost [km/h]: 155 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 zavazadlový prostor [l]: 229 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.1

Popis vozu

Jedná se o vůz Rover 100 1,1 3 dv., r.v. 1997 (modelový rok 1998).
Tento konkrétní kus k nám byl dovezen v zimě roku 2003 soukromým dovozcem z Francie, od kterého ho následně koupil můj děda jako nástupce svého Subaru Justy. Auto bylo dovezeno jako mírné bourané (tj. ťuklá zadník blatník a třetí dveře). Cena opravy se vyšplhala ke 25 tisícům.
Děda s Drobkem jezdil převážně na jaře a v létě, s horšícím se počasím putovalo auto do garaže, kde v klidu a v teple přečkalo zimu. Za 4 a půl roku používání se nevyskytly prakticky žádné poruchy.
A jak jsem se k Drobkovi dostal já? Tak to je trošku smutný příběh. Děda před nedávnem, bohužel, zemřel, a tak Drobek ochořel. V tu chvíli mě nenapadlo, že se nakonec jeho majitele stanu já, osobně jsem měl vyhlídlá úplně jiná auta (např Saab 900 Turbo cabrio). Auto jsme ale chtěli ponechat v rodině, takže prodej jsme vyloučili ihned. Tak jsem se ho ujal já. Zatím jsem najezdil jen pár kilometrů, takže berte tuto recenzi, prosím, jen jako shrnutí prvních dojmů, později ji budu doplňovat.
V Drobkovi bije čtyřválcové srdce o objemu 1,1 litru z produkce Roveru (tzv. K-series). I přes relativně nízký výkon 44 kW (60 koní) je auto dostatečně rychlé a mrštné. Zásluhu na tom má zejména nízká hmotnost (840 kg). Maximální rychlost 155 km/h není na kdovíjaké závodění po dálnici, ale troufnu si říct, že na okreskách bych celkem potrápil auto i o třídu větší a silnější. Rover 100 (Austin Metro, Rover Metro) byl koncipován jako takový nepřímý nástupce legendárního Mini. Tomu odpovídá i koncepce auta - nízká hmotnost, celkem obstojný výkon, točivý motor (max 5900 otáček). Všechny tyto ingredience vytvořily dost zajímavé jízdní vlastnosti, ne nepodobné motokárám. V prodeji byla ještě verze GTi se šestnáctiventilovou čtrnáctistovkou o výkonu 103 PS. K tomu si přidejte hmotnost kolem 880 kg a rázem máte superminihothatch :-). Malý volant s tlustým věncem tyto schopnosti jen dotváří. Ve vyšších otáčkách vychází z výfuků celkem zajímavý zvuk, na tak malé auto až nečekaně dravý. Když jsem s ním jel poprvé, tak mě toto všechno celkem dost překvapilo, samozřejmě že pozitivně. Spotřeba se pohybuje kolem 6 litrů, ve městě je to o litr víc, na dálnici kolem 4,5 litrů, občas je to míň, občas zase víc, záleží na způsobu jízdy. V dnešní době, kdy cena benzínu stoupá každý týden, je to celkem pozitivní vlastnost.
Karoserie je velmi přehledná, pokaždé víte, kde končí, takže prakticky nemáte žádné problémy s parkováním. Ono celé auto je spíše takové městské vozítko, určené především ženám. Díky skvělým jízdním vlastnostem se ale za volantem pobaví i velká část můžské populace :-).
Exteriéru dominuje krásná modrá metalíza, která autu propůjčuje punc dražšího a luxusnějího vozu. Nejvíce se mi líbí pohled zepředu, světla s maskou tvoří celkem zajímavý a roztomilý kukuč, který by se líbil nejedné ženě. Na zimu jsem koupil nové pneumatiky Uniroyal MS Plus 5 145/70 R13, na jaro mám Barumky, které příští rok vyměním za nějaké lepší. Na kolech jsou pořád originální roverácké poklice. Podvozek skýtá také jednu zajímavost. Na přední nápravě se nachází systém Hydragas. Jedná se o dva ocelové "míče", které pomáhají s odpružením. Jak jsem se na jedněch anglických stránkách dočetl "Hydragas does really give a big-car feel to a small car", neboli "Hydragas propůjčuje malému auto pocit velkého vozu". Tento systém sice výrazně zlepšuje odpružení, ale jednou za čas je třeba ho "dofouknout", což v našich končinách taky nedělá kdekdo. Před nedávnem jsem byl u pana Ubla, který se specializuje na anglické vozy, a na Metra a 100 obzvlášť. Po doplnění speciální kapaliny už předek není tak tvrdý, jak býval.
Interiér je zařízen velmi spartánsky, je tu vše, co je třeba, ale nic navíc. Výbava zahrnuje prakticky jen el. okýnka, chybí i posilovač řízení, což ale u tak malého auta vůbec nevadí (mám zkušenosti s Citroenem C3 1,4 HDi, a tam byl posilovač až moc ostrý). Po celé přístrojové desce se táhne ozdobná lišta s imitací dřeva, která oživuje jinak celkem nudný interiér. Plasty jsou tvrdé, na nějaké měkčené plochy zapoměňte. Potahy sedadel mají světlou barvu, která je sice na pohled pěkná, v reálu ale strašně nepraktická. Je na ní vidět každá šmouha.
Slovo "prostornost" tohle autíčko asi ve slovníku zrovna nemá, protože pobyt na zadních sedačkách ztrpčuje vyšší posaz a málo místa pro nohy. Nicméně mám vyzkoušeno, že 5 dospělých se do auta vejde, i když je to dost nepohodlné. Cesta do Itálie tak bude asi jen pro opravdové masochisty. To mi ale nějak zvlášť nevadí, většinou v autě jezdím sám. Kdyby ale nějaká slečna měla zájem, rád ji svezu ;-). Jak už u britských vozů platí, velikost jejich kufrů se měří pomocí golfových bagů. Do Drobka jich sice pár naskládáte, ale jen v případě, že hrajete minigolf :-)
Rover 100 je prostě roztomilý, takže mu leccos odpustíte. V našich zeměpisných šířkách je to velká rarita, to spíš narazíte na Ferrari, než byste viděli nějaký podobný kousek (zvlášť faceliftovanou verzi, kterou mám já). Má to ale i své stinné stránky. Pokud sháníte nějaké díly, je to nadlouho. Značka Rover je u nás celkem populární, ale zrovna tento model je výjimka, která potvrzuje pravidlo. Kdo plánuje nějakou individualizaci (což jsem byl i já), tak se musí omezit pouze na pár drobností. Například taková kola. Rover 100 je asi jediné auto na světě, které má rozteč 4x95,25, takže na něj padnou jen originální kola, která nejsou zrovna moc levná. V Anglii jsem je viděl za 135 liber za kus=cca 5 400 Kč za 13" kola, žádná láce, na tak malýho prcka.

Celkově jsem ale s autem spokojen, samozřejmě že to není můj dream car, ale tohle je o něčem jiném.

Přidávám jeden velmi zajímavý odkaz, vřele doporučuju ;-)
http://www.austin-rover.co.uk/index.htm?scoutstoryf.htm

Silné stránky

+MOTOR - I přes nevelký výkon 60 koní, je dostatečně živý, rád se nechává vytočit. Majitelé Fabií s HTPéčkem by si měli dávat pozor :-). Ve vyšších otáčkách vydává výfuk příjemný dravý zvuk.
+JÍZDA - Není mnoho malých aut, se kterými by byla taková zábava. Opravdu si připadáte jako v motokáře.
+SPOTŘEBA - V dnešní době celkem důležitý faktor. Pro zelené šílence má taky dobrou zprávu, emise jsou výrazně pod průměrem
+IMAGE - I přes technickou spřízněnost s Hondou a Tatou je Rover stále synonymem dostupného britského luxusu. V Česku navíc nestojí na každém rohu, zvlášť tento model, kterých je tu jak šafránu.
+NÍZKÁ PORUCHOVOST - Za nějakých necelých 5 let se nevyskytly prakticky žádné poruchy. K tomu přispívá i celková jednoduchost auta.
+VZHLED - To autíčko se mi začíná čím dál tím víc líbit. Navíc pomalu propadávám značce Rover.

Slabé stránky

-CENA A DOSTUPNOST DÍLŮ - Dnes, kdy značka Rover už vlastně ani neexistuje, je to s díly trošku náročnější. Máme ale u nás několik specializovaných vrakovišť, kde se dá sehnat téměř cokoliv. Případně pomůže někdo z majitelů Roverů, kteří se u nás sdružují do různých fan klubů.
-PROSTORNOST - Zadní sedačky jsou spíše pro dítě, do kufru složíte tak jednu krosnu a pár menších tašek.
-ABSENCE OTÁČKOMĚRU - I když se to někomu může zdát jako blbost, já bych se rád občas podíval, jak se ručička probíhá mezi čísílky.
-ŘAZENÍ - Už jsem s autem delší dobu, takže mám víc zkušeností. Přesnost řazení není z nejlepších, zvlášť u zpátečky, která tam občas prostě nezapadne.
-VÝKON - Vím, je to prcek, ale těch 20 koní navíc by se hodilo

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Za celou dobu, kdy auto používal můj děda, se nevyskytly žádné vážné závady. Drobek byl v servisu vlastně jen párkrát, většinou kvůli opravě pomačkaných plechů nebo při výměnách kapalin.
Jednu za čas (v mém konkrétním případě po 3 letech) je třeba "dofouknout" systém Hydragas na přední nápravě. Doplňuje se tam speciální kapalina HSF (Hydrolastic suspension fluid) ještě speciálnější pumpou.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto dovezl soukromý prodejce, cena byla v roce 55 000, plus dalších 25 000 za následnou opravu. Nic nám nezatajil, slušné a vstřícné jednání. Takže spokojenost.

Úpravy

Jsem zastáncem tuningu, samozřejmě že ne toho a lá Hypernova. Každý, kdo se do něčeho podobného chce pustit, by měl mít dostatek financí a hlavně vkusu, ten je na tom to nejdůležitější.
Já zvolil decentní cestu. Jako první na řadu přišlo audio. Minulý, tak trošku archaický kousek, jsem vyměnil za Sony CDX-GT220, možná vyměním i repro. Jako další jsem vyměnil standartní žárovky za H4 Superblue. Nejen že auto lépe svítí, taky lépe vypadá, namodralé světlo se k modrému autu hodí bezvadně. Plánuju koupi elektronů. Problém je ale v tom, že na Drobka jdou pouze originální kousky, které nejsou zrovna levné. Ale uvidíme ;-). S tím souvisí i nalakování třmenů brzd červenou barvou. Rád bych taky koupil sportovní foltr, ať se mu líp dýchá. Přemýšlím taky o zatmavení zadních bočních oken, ale to se ještě uvidí.
Vím, že to není nic radikálního, ale to ani nechci.

Momentálně tak trošku přemýšlím o té radikální variantě. První na řadu by přišel podvozek, tj. kratší pružiny, sportovní tlumiče, koutočové brzdy na všechna čtyři kola. To vše kvůli zástavbě nového motoru z modelu 114 GTi-103 koní. Do toho všeho bych vyměnil výfuk+svody a další serepetičky spojené s motorem. Exteriér by zůstal prakticky v původním stavu. Do interiéru by se přestěhovaly sportovní sedačky z 114 GTi, komplet přečalouněné do černé kůže a alcantary. Audio by prošlo jen malou změnou, rádio by zůstalo stejné, jen by přibylo repro a nějaký ten zesilovač, žádný hardcore. Má to ale pár chybiček. Za prvé to chce dostatek času a šikovnosti, což momentálně nemám (s tou šikovností to vidím spíš na delší čas :-) ). Za druhé je k tomu potřeba dostatek peněz, by očko tak 60-80 tisíc, což by nebyl až takový problém, ale radši to investuju do koupě většiho auta. Kdybych ale náhodou vyhrál ve Sportce, vím, do čeho bych pár desítek tisíc vrazil :-)

 

Novinky v recenzi

27.6.2010 21:01

Výbrus

Už jsem tu dlouho nic nenapsal, tak tak činím tedy dnes. Rover je už pár týdnů u našeho mechanika, prasklo těsnění pod hlavou, takže ho asi čeká výbrus.

12.8.2009 01:19

BMW

Tak už asi půl roku se chystám na recenzi BMW, jenže s mojí leností je to trochu horší. No a když už se teda rozhodnu, že pořídím pár fotekm, musí mi do cesty skočit srnka :-( Škoda tak 15-20 tisíc, nic hroznýho (maska, malá promáčklina na kapotě, vypadá to i na hnutý nárazník - asi vyměnim za M-packetový, urvaný kryt motoru, prasklý výfuk - to asi od přejetí té nebohé srnečky). Takže to vypadá na pár týdnů bez auta. Snad do zimy ještě pár tisíc kilometrů stihnu :-/

21.4.2009 14:16

Idi.oti

Tak Roveru už podruhý od prosince někdo něco vrazil do víčka od nádrže, takže nejde odemknout a víčko, respektive zámek se musí odvrtat. A protože tohle auto je u nás větší exotika než Aston Martin, musí se víčko objednat až z Anglie, cena 1 200,- .

Někteří lidé jsou prostě idi.oti. Chytnout ho, tak mu taky něco někam narvu!

14.3.2009 18:49

Road Trip

Dneska jsem si udělal s kamarádem menší výlet. Já s BMW, kamarád se Suzuki 750. Najeli jsme asi 100 km, tak půlku z toho v serpetninách - moc záživný. Už se těším na léto, kdy plánuju menší Eurotrip (když čas dovolí). Menší ochutnávka na konci galerie;-)

23.2.2009 12:52

Tak BMW mám momentálně v servisu (výměna oleje, filtrů atd.), takže občas protáhnu Rovera. Musim říct, že mě úplně šokovalo, že jsem mohl jezdit v tak malém autě, je to fakt takový modernější Mini:-)

29.1.2009 10:57

BMW je doma!!!

Tak od včerejšího odpoledne mám novou káru, a to BMW 318iS. Musím ještě zaskočit na evidenčku, přihlásit a pak už můžu vesele drandit po koutech naší krásné země :-)

26.1.2009 22:55

Nové přibližovadlo

Tak dneska jsem se byl kouknout na své nové fáro, je to BMW 318iS. Ve středu si pro něj jedu, takže udělám pár fotek. S recenzí pár týdnů počkám, abych načerpal zkušenosti a udělal nějaký hezký fotky.

12.1.2009 00:00

Kdyby někdo náhodou věděl o nějaké slušné MX-5 tak do 100 tisíc, dejte vědět. Díky ;-)

25.12.2008 00:00

Když to dobře dopadne, někdy během půlky ledna bych měl mít nový fáro. Drobek zůstane v rodině jako takový městský vozítko.

27.10.2008 00:00

Tak mám v autě sportovní kónický filtr. Sice jsem zatím najel jen pár kilometrů, ale i tak jsou vidět rozdíly. Zvuk dostal hodně zajímavý tón, skoro jako závoďák :-)) Auto taky o hodně líp táhne, což oceňuju nejvíc. Zvýšení spotřeby jsem zatím nějak nepocítil, to poznám až po delší době.

31.8.2008 00:00

Tak Drobek se konečně vrátil od mechanika, celkový účet je 8 400,- (5 000 lak-kapota, nárazník, mřížka + kytování, vyrovnávání; 1 200 originál mřížka; 2 200 světlo). Celkově jsem čekal cenu tak o 5 tisíc vyšší, takže jsem spokojen (stejně to bude platit bratr :-)). Auto teďka odpočívá na chatě v garáži, takže si ho budu muset někdy během týdne vyzvednout a zas vyrazím brázdit naše silnice :-)))
Btw. měl jsem dneska poprvé možnost řídit tzv. Český sen alias Fabii 1,2 HTP v kombajnu. Jel jsem s tím z Prahy na Dobříš. Po Praze se jelo celkem svižně, na takovéto domácí popojíždění ideální motor, na dálnici (R4-Strakonická) mi celkem chyběla šestka, při 130 km/h motor točil tak 3700, což zrovna nenahrává nízké spotřebě. Zvuk 3-válce je pěkně jadrný, což mi ani moc nevadí. Každopádně to není žádný výkřik techniky, sám mám menší objem, ale i tak o jeden válec navíc. V autě mám větší ticho (i přes menší zvukovou izolazi), spotřeba je taky menší.

20.8.2008 00:00

Tak trošku jsem předělal galerii, přidal fotkám na barvách, některým zase ubral, přidal pár nových fotek a celkově fotky uspořádal.
Jinak auto je ještě v servisu a vypadá to, že si tam ještě pár týdnů pobude. Dneska mi přišlo LP světlo, takže stačí už "jen" napasovat, dát do lakovny a pak už bych mohl jezdit. KONEČNĚ!!!

28.7.2008 00:00

Tak dneska proběhla moje srazová premiéra. Do našeho městečka zavítal sám Švihák se svým novým parťákem (malá ochutnávka na konci galerie). Musim říct, že Cayenne je mimořádný auto, ten zátah se nedá ani popsat. Díky Švihákovi za krásný ráno ;-)

19.7.2008 00:00

Tak dneska jsem odvezl auto do servisu, snad to bude jen prasklá mřížka a hnutá kapota (+lak).

4.7.2008 00:00

Můj milý bratříček si dneska bez mého dovolení půjčil Drobka na cestu do marketu (cca 300 m, prý byl líný si tam dojít, nechápu). Na parkovišti do něj prý někdo ťukl, autíčko to odneslo odlomením kousku plastu z masky a trošku se hnul nárazník. Poslal mi fotky, ale stav posoudím, až se vrátím z Prahy. Takže koho zabít dřív, bratra nebo toho, co to udělal? Poraďtě :-(

30.6.2008 00:00

Přidal jsem pár fotek, příští týden udělám snad fotky i Rovera ;-)

3.5.2008 00:00

Přidáno foto dalšího Rovera v rodině - přezuto na letních discích

10.4.2008 00:00

Přidáno nové video z akce MTV "Against drink driving" - pro slabší povahy nedoporučuji ;-))

3.4.2008 00:00

Trošku jsem poupravil recenzi. Chystám se udělat i pár nových fotek, jen mi musí vyjít počásí. Před nedávnem mi přišli velurové koberečky. I když je to taková blbůstka, mně to udělalo velkou radost :-))

12.3.2008 00:00

Tak dneska jsem absolvoval návštěvu u pana Ubla kvůli doplnění Hydragasu, celé mě to vyšlo na 1 000 Kč, což je podle mě výborná cena. Pan Ubl je nadšenec do britských aut, doma má pár Roverů 100, nějaké to Mini, a taky staré Land Rovery. Pro zábavu má spešl Rovera 100 s motorem z MG F (1,8 120 koní 900 kg), takže si představte, co to musí být za masakr :-)) Mimochodem v jednom bazaru v Berouně jsem narazil na starého Mustanga (viz. foto). Sice vypadal spíš jako starý a vypelichaný valach, ale i tak to byla nádhera.

6.3.2008 00:00

New photos!

25.2.2008 00:00

Dneska jsem si nějak řikal, že bych se mohl kouknout, jestli se mi nová kola i s pneu vůbec vejdou do podběhů. A ouha, nevejdou, alespoň ve stávajícím rozměru ne, může za to zadní náprava, kdy už mi se zimními pneumatikami (145/70 R13) zbývá tak necelý centimetr. Nejdřív jsem z toho byl na prášky, nadával jsem si, že já blbec jsem si to nezkontroloval dřív. Pak jsem se ale uklidnil a začal hledat pneu s nižším profilem. Heuréka! Našel jsem stejné, ale v rozměru 175/50 R14, sice koštujou o nějakých 1600 víc, ale co bych pro svého Drobka neudělal :-)

20.2.2008 00:00

Objednány nové pneumatiky - Pirelli P6000 175/60 R14

19.2.2008 00:00

Tak mi dneska přišla nová kola, teď už jen objednat pneu. Už se těším na jaro, až budou na autě. Co na ně říkáte?

15.2.2008 00:00

Tak jsem si dneska udělal radost a objednal si nová kola, nakonec to u mě vyhrála 3.varianta, i když to bylo hodně těžký rozhodování. Teď mi zbývá jen koupit nové pneumatiky, rozhodl jsem se pro rozměr 175/60, což je podle mě takový kompromis.

14.2.2008 00:00

Tak jsem vybral 3 varianty kol, který bych si představoval. Bohužel zatím nevím, jestli by se mi na auto šikly, ale doufám, že ano. KTERÉ BYSTE VYBRALI VY?

5.2.2008 00:00

Přidány nové fotky, včetně nového rádia (díky Zdendovi za jeho instalaci). Dneska jsem prováděl menší očistu, dvakrát jsem auto ošplouchnul, vysál a ošetřil všechny plasty v interiéru.
Tak výfuk byl vyvařen, ale vypadá to, že na jaře dostane nový. Teďka zrovna řeším, jaké ET má můj Rover, takže kdyby někdo věděl, ať dá vědět ;-)

28.1.2008 00:00

Tak Drobek včera putoval k doktorovi kvůli zavaření výfuku, takže fotky dodám později :-(
Přidány fotky ve verzi cabrio (mobile.de)

25.1.2008 00:00

Přidáno pár fotek. Kvalita nic moc, zrovna dneska mi nevyšlo moc času. Příští týden ale udělám takový menší fotoseriál ;-)

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Rover řada 100 111

Další vozy značky Rover



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Zatím se nic nepokazilo (ono není ani co)

praktičnost
9
prostornost
8

Kromě zadních sedaček je auto vzhledem ke své délce (3445 mm) celkem prostorné

jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
8
provozní náklady
10
náhradní díly
8

Na tohle auto jsou skoro všechny díly až moc specifické (např rozteč kol 4x95,28 je snad jen na tomhle autě)

výkon motoru
9
spotřeba
10
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
8

Sedadla jsou poměrně kvalitní a pohodlná, ale v zatáčkách tělo moc nepodrží :-(

brzdy
10
zavazadlový prostor
9





Blesk.cz

iPad Air dostal procesor, jaký nemá nikdo na světě. Základní model zaujme cenou

iPad Air dostal procesor, jaký nemá nikdo na světě.…

Apple představil iPad Air a základní iPad 8. generace. První jmenovaný dostal nový design inspirovaný u modelů Pro. 

Jiří (77) řešil problém s kotlem: Až článek v Blesku zabral! Ombudsman radí, jak na reklamace

Jiří (77) řešil problém s kotlem: Až článek v Blesku…

Ombudsman Blesku znovu pomohl! Tentokrát bezmocnému panu Rozkošnému (77), který si koupil kotel a netušil, od…

 

iSport.cz

Poloma (28) zastavila zranění. Odchovanec Sparty ukončil kariéru

Poloma (28) zastavila zranění. Odchovanec Sparty…

Roman Polom, člen silného sparťanského ročníku 1992, do kterého spadají například Ladislav Krejčí st., Pavel…

FCSB – Liberec 0:2. Vydřený postup Slovanu! Trefili se Júsuf a Rabušic

FCSB – Liberec 0:2. Vydřený postup Slovanu! Trefili…

Fotbalisté Liberce zvítězili ve 3. předkole Evropské ligy 2:0 na půdě oslabeného FCSB, jemuž kvůli koronaviru…

 

Reflex.cz

První český seriál v historii získal nominaci na Emmy. Pustit si ho můžete zdarma na internetu

První český seriál v historii získal nominaci na…

Mezinárodní akademie televizních umění a věd zveřejnila nominace na mezinárodní ceny Emmy. Je mezi nimi i…

Necenzurované historky z korony: Udání, zkušenosti a městské legendy aneb Co jsme zažili během koronakrize

Necenzurované historky z korony: Udání, zkušenosti a…

Televize a média hlavního proudu nás denně bičují grafy s počty nakažených a hospitalizovaných. Někde pod tím…