Recenze

Mika (muž ) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Renault Fluence 1.5 dCi 81 kW (110 PS)

8.83 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Renault Fluence, foto 1 Renault Fluence, foto 2 Renault Fluence, foto 3 Renault Fluence, foto 4 Renault Fluence, foto 5 Renault Fluence, foto 6 Renault Fluence, foto 7 Renault Fluence, foto 8
Renault Fluence, foto 9 Renault Fluence, foto 10 Renault Fluence, foto 11 Renault Fluence, foto 12 Renault Fluence, foto 13 Renault Fluence, foto 14 Renault Fluence, foto 15
 

Technické info

Přezdívka auta Renault Rok výroby 2013 Koupeno nové najeto [km]:81500 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1461 výkon [kW]: 81 kroutící moment [Nm]: 240 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11 maximální rychlost [km/h]: 185 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 530 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 4.6

Popis vozu

Na začátku roku 2013 jsem hledal vůz ke koupi. Jelikož přibližně 500 metrů od tehdejšího bydliště byl autosalon Renault, hned jsem se šel podívat, co bylo v nabídce, navíc tehdy běžely reklamy na vůz Renault Fluence s 5ti- letou zárukou. Tehdy se vyprodávala stvající první generace a v autosalonu France Pardubice byla k vidění v bílé verze s keyless kartou. Ovšem daný vůz byl již připraven pro majitele. A daná generace v podstatě vyprodána nebo nedostupná. Čekal jsem tedy na novou generaci po faceliftu.
Ale díval jsem se po internetu i po jiných značkách a mé požadavky na výbavu byly následující:
vůz s 6-stupňvým manuálem,
aspoň 75 kW výkon,
5-dveřový vůz,
dostatečně velký pro přepravu lyží,
líbivý designem zvenku i zevntiř (palubovkou),
dostatečným místem vepředu na nohy (na mých 194 cm)
zadní parkovací čidla
automatická klimatizace
dešťový senzor u stěračů
metalíza
Cena pod 400 t. Kč pro naftu, 330 t. Kč pro benzín

Posléze jsem viděl před jedním obchodním domem předváděcí vůz Fluence i s bluetooth, GPS navigací a hned jsem dané dva body přidal do mých požadavků :-)

V dubnu se objevil v Brně předváděcí vůz za cenu o 75 tisící nižší než byla ceníková nejvyšší výbavě Privilege, proto jsem hned zavolal a jel jsem si jej vyzkoušet. Svezení bylo skvělé a proto jsem neváhal a ačkoli jsem musel čekat do konce června 2013, než bude vůz k dispozici, hned jsem si jej zarezervoval a posléze koupil. Posléze bylo možné ještě se domluvit na nižší ceně za koberečky a lapače nečistot, tudíž prodejce Renault v Brně mohu hodnotit jen kladně.

Ještě předtím jsem si vyzkoušel ovšem Renault Fluence v 1.6 benzínu. Bohužel mně nepřesvědčil (dle prodejce byl studený motor, proto byl takříkajíc bez výkonu).
Poté jsem ještě vyzkoušel Renault Scénic v stejné motorizaci jako jsem posléze koupil, tj. 1,5 dCi, svezení bylo super, jen výhled byl netypický.

Silné stránky

spotřeba - vedu si excelový soubor, dle palubního počítače vyšší spotřeba než reálná, tankuji přibližně jednou za více jak 1000 km, palivová nádrž je na 60 l, spotřeba se pohybuje méně jak 5l na 100 km v létě a jemně přes pět litrů v zimě (5,1 - 5,6 dle složení město / mimo město)
interiér (palubní deska- rychloměr digitální, ten si nemohu vynadívat :-), potahy sedaček v světlé barvě, vypadají velmi dobře)
spolehlivost
výbava (GPS navigace, bluetooth, USB, audio, dešťový senzor, sklápění zrcátek)
6-stupňový manuál

Slabé stránky

zavazadlový prostor
chybějící středový průvlak na lyže

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

1. Servisováno v značkovém servisu Renault France Pardubice; zkušenosti jen pozitivní
2. stahování okénka u řidiče; nutná oprava (cca 6700 Kč)
3. nehoda (cena cca 73 t. Kč)

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Nákup vozu Renault Brno: vynikající
Servis vozu Renault Pardubice: super

Renault Fluence 1.5 dCi 110 PS cafe metalíza

Fotky budu nadále přidávat, mám je bohužel různě po pc a mobilech :-)
Stejně tak přidám spoustu příhod (poškrábané například od čápa atd. )

 


Další vozy Renault Fluence



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

Za 6,5 roku jen elektrika u řidiče

praktičnost
6

Sníženo díky madlům v zavazadlovém prostoru a nemožnosti středového průvlaku pro lyže.

prostornost
8
jízdní vlastnosti
8
jízdní komfort
8
provozní náklady
9
náhradní díly
9
výkon motoru
9
spotřeba
9
hlučnost motoru
8
kvalita sedadel
8
brzdy
8
zavazadlový prostor
6





Blesk.cz

Organizátor milionářského závodu sešrotoval svůj sporťák: Prázdnými ulicemi se řítil jako šílenec!

Organizátor milionářského závodu sešrotoval svůj…

Ulice New Yorku zejí prázdnotou, a tak si dolarový milionář Benjamin Chen (33) řekl, že trochu prožene své…

Přírodní barvení vajíček krok za krokem a bez chemie! Tahle krása vám vyrazí dech

Přírodní barvení vajíček krok za krokem a bez…

Letošní Velikonoce budou kvůli omezením, které jsou spojené s koronavirem, jiné... A možná právě nyní je čas…

 

iSport.cz

Plán B pro Tour de France: srpen. „Stará dáma“ řeší přesun termínu

Plán B pro Tour de France: srpen. „Stará dáma“ řeší…

Termín v kalendáři je zatím pořád stejný 27. června – 19. července. Vzhledem k dosavadnímu vývoji koronavirové…

TOP 100 ligových fotbalistů: mistr přihrávek, formule 1 i rozvážný filozof

TOP 100 ligových fotbalistů: mistr přihrávek,…

POŘADÍ NA 50. - 26. MÍSTĚ | Počtvrté vyhlašuje exkluzivní společnost expertů Sport Magazínu nejlepšího ligového…

 

Reflex.cz

5 důvodů, proč je koronavirus požehnáním pro všechny slušné Čechy

5 důvodů, proč je koronavirus požehnáním pro všechny…

Pandemie nemoci covid-19 je na první pohled pěkná polízanice. Zdravotnická i ekonomická. Ale ve skutečnosti…

Tak dlouho jsme čekali na světovou krizi, až jsme ji přivolali. A teď ji v hysterii z možného prohlubujeme

Tak dlouho jsme čekali na světovou krizi, až jsme ji…

Poslední léta byla ve znamení vyhlížení krize. Obzvlášť naše takzvaná západní civilizace pádila dál a výš a víc,…