Renault Fluence (2010)
7.9.2010Zdravím Vás, chtěl bych se s Vámi podělit o zážitky a zkušenosti s vozem Renault Fluence. Třeba to některým z Vás pomuže při rozhodování. Úvod…
Renault Fluence (Iceman.x)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- r ako renault 07.09.2010 20:18 Flammer (RSKa)
- Krasaveček... 07.09.2010 21:56 Psychobolos
- Kola 07.09.2010 22:01 Psychobolos
- Fajný Francúz 07.09.2010 22:06 Mimas
- Jméno 07.09.2010 22:11 Psychobolos
- má zkušenost s F auty 08.09.2010 10:07 Stefič
- Fluance 08.09.2010 14:47 Mirasr
- tempomat 08.09.2010 19:10 petrumr
- Bederní opěrky 08.09.2010 21:48 Mirasr
- Fotky 09.09.2010 08:21 Psychobolos
- ja mam 2 otazky :-) 28.09.2010 23:03 Rysguf.
- Mám ho... 03.10.2010 13:12 Psychobolos
- +1 10.12.2010 18:02 FISHkaa
-
zabeh 16.02.2011 19:08
- Re: zabeh 16.02.2011 19:11 Brandon Walsh
-
Re: zabeh 16.02.2011 22:18
IceMan.X
- Re: Re: zabeh 17.02.2011 16:16
- Zrcátko 24.02.2011 20:54 Psychobolos
- otazky 02.05.2011 10:22 Lio
- Výběr a rozhodování 24.06.2011 23:29
- Zrcátko 25.06.2011 22:14 Ronault.
- čekatel 21.07.2011 10:23
- Konečně 11.08.2011 00:15
- Cubík 13.08.2011 16:15 Revolte
- RF 21.01.2012 17:52 Mirasr
- New flu 26.08.2012 18:34 Mirasr
-
-
Psychobolos 07.09.2010 21:56
Krasaveček...
Blahopřeju - tenhle lesklý odstín autu vážně sedne, překrásně vyniknou křivky! A k tomu v kontrastu tmavý interiér... Přeju mnoho zdaru a těším se, až i já ho budu mít, že si v létě uděláme pořádnou fluentí seanci. ;-)
Je to krásný vůz...
(PS: Přidej nějaké pěkné snímky - velice rád ti pak přidám bodíky.) -
Psychobolos 07.09.2010 22:01
Kola
Na léto určitě ty sedmnáctky - auto je to veliké, snese proto větší disky. -
Psychobolos 07.09.2010 22:11
Jméno
Mimochodem... hezké jméno. :-) Je vidět, že máš k němu vztah. Béďa je fajn! ;-) -
Stefič 08.09.2010 10:07
má zkušenost s F auty
je taková, že design je libivy, cena velice příznivá ovšem na úkor kvality. Jezdil jsem Renaultem, Citroenem C4 a vždycky to stejné. Začátek parádní, ale po 50.000km začalo auto povrzávat, první problémy v elektroinstalaci a elektronice a ve 120.000 to byl totální střep. Zase fakt je, že za 300.000kč nemůže nikdo chtít zázraky. Spíš si myslim, že tato auta jsou pro lidi s nájezdem tak do 15.000 km ročně. Přeju minimum problémů-
Psychobolos 08.09.2010 10:50
« Re: má zkušenost s F auty
Měl jsi ta auta nová? Možná záleží na konkrétních kouscích... Naši mají najeto jedničkovým méganem po faceliftu s téměř identickou motorizací asi 170 000 a kolegyně z práce dvojkovým méganem v naftě (klasická jednadevítka) přes 300 000 za 4 roky, ale kromě klasických opotřebení žádné potíže. Jen té kolegyni museli krátce po koupi měnit buď kartu, nebo tlačítko, z hlavy nevím, od té doby pohodička. Ale tím nechci říkat, že ti nevěřím, nebo zbytečně spouštět takové ty nesmyslné hádky, co tu někdy bývají zvykem. Spíš mě to opravdu zajímá.-
Stefič 08.09.2010 18:00
« Re: Re: má zkušenost s F auty
jasnš. Rozhodně nejsem z těch co bude tvrdit, že všechno francouzské nestojí za nic. Nejdřív jsem měl Renault Thalia. kupoval jsem to 3 roky staré, servisní knížka. Ano, je to sice low-end automobil, ale to Fluence také. Auto bylo po mechanické stránce naprosto v pořádku. Závady na motoru nebo podvozku za 6 let užívání žádné. Problém byl s elektronikou. Odešel imobilizér, čidlo horní úvrati a hlavně se objevovali a pak zase mizeli drobnosti. Nejdřív třeba nefungoval tachometr a pak zase po třeba týdnu ano. Nebo blinkr jednou bliknul a pak zůstal svítit. Závada trvala několik týdnů a pak zase vše v pořádku. Za pár měsíců zase...Asi byla v háji řidící jednotka. Navíc nepřesné řazení a jízdní vlastnosti obecně hodně slabé. Přeposilované, karoserie se naklání... Pak přišel služební C4. Funglovka. A zase. Asi po 20.000km začaly vrzat pravé dveře. Pak levé. V servisu nic nenašli. Opět přeposilované, naklánějící se karoserie, řazení se brzo "vyšlochtá" Řazení obecně byl problém u obou aut. Zajímavé ale je, že u předváděčky C4 bylo všechno v pořádku. Takže mám dojem, že u F aut je to hodně kus od kusu. To platí asi obecně, ale u F aut o trochu víc-
Psychobolos 08.09.2010 19:07
« Re: má zkušenost s F auty
K tomu jen poznámku. Řazení je ve fluencu (aspoň to pětistupňové) nečekaně přesné, ale to přeposilování je opravdu velké. Možná se to paradoxně zrovna k sedanu hodí, ale člověk je rád, když si s ním auto povídá trochu víc. Ale míchání kaše jako v Kangoo už se naštěstí neděje! >:D
Jinak dík za osobní zkušenost - to se cení, pač recenze odborníků jsou mnohdy na dvě věci.-
"-- skrytý --" 01.10.2010 09:40
« Re: Re: má zkušenost s F auty
No řízení přeposilované jak kde (Renault). Např. v Thalii a odpovídajícím Cliu je to okolo polohy přímé jízdy hrozně gumové a v zatáčkách se s tím zas musím rvát.
U těch soudobých Méganů (II a III) mi síla a přesnost řízení přijde naprosto OK, ovšem vadí mi jiná věc. Nemůžu se zbavit pocitu, že když začnu točit volantem, tak zlomek vteřiny trvá, než posilovač zareaguje a začne posilovat, a když s ním přestanu točit, tak je to obdobné - zlomek vteřiny trvá, než posilovat přestane. Celkový dojem je jako by v tom řízení byla jakási zvláštní setrvačnost... U aut německé školy jsem se s tím nesetkal. Se současnými Peugeoty/Citroëny zkušenost nemám.
-
-
-
Dylan McKay 01.10.2010 06:52
« Re: Re: má zkušenost s F auty
Moje zkušenosti s Renaulty jsou velice dobré, spolehlivostí dokonce tak dobré jako s Porsche (to bude reakcí)...
Typy které jsem měl otec: 12, 18, 18 Turbo [odkaz] , 21 Neveda, Lagauna, Laguna II., Vel Satis. Všechno naprosto bez problémů, žádné potíže kdy by auto zůstalo někde stát.
Já měl: Avantime, 2x Trafic, Master.
Servis probíhal v Německu nebo v Mariánských Lázních a Nebřehovicích u Strakonic.
Rozhodně musím Renault vyzvednout nad Land Rover a jeho servis v ČR.
Nemám rád takové ty povídačky založené na já slyšel nebo známej měl... :-!
-
-
-
Mirasr 08.09.2010 14:47
Fluance
Super Fluance, jel jsem s nim předváděčku, mam 180cm takže místa hafo a vzadu taky,jen na tu hlavu to je horší když se člověk 180cm úplně opře tak má vlasy na stropě a neni to hezkej pocit. Škoda že v nízkých otáčkách je to líný, musí se to asi pořádně točit aby se to rozjelo, řekl mi prodejce tady na to šlápněte je tu rovinka,jel jsem na 5-ku 90 a šlápnul sem na to a nic, to by chtělo tam dá tak za 4 nebo snad i za 3. Rozjelo se mi to tak na 95 po půl kilometru. Když jsem přesednul zpátky do svý thalie která táhne už od nižších otáček to bylo jak sporťák :-) no nic musí se to točit. Jinak pohodlný, taky se mi líbí víc sedani prostorný akorát výbava *****. Jen jsem se chtěl zeptat jak moc hlučný motor je při 130kmh a spotřeba při této rychlosti? Fluance je muj favorit na další auto. S renaultama jsem ještě od známích ani za sebe žádný problémy zatim štěstí přeje. Nezájem jestli je to renault či mercedes záleží na štěstí kusu :yes:-
Psychobolos 08.09.2010 17:09
« Re: Fluance
K té lenosti - od 15000 km, kdy ŘJ uzná, že už je auto plně zaběhané, se chování vozu změní, plyn reaguje lépe a už v horní poloze. Předváděčky jsou často nezaběhané - surové a líné. Přinejmenším pocitově je Fluence při 130 km/h hlučnější než Mégane I po faceliftu, ale tam je ten motor opravdu hodně tichý. Naftové verze mají na kapotě odhlučňovací dečku - věřím tedy, že jako náhradní díl je možné dokoupit ji i do verze benzínové. Při nižších rychlostech je to prostě benzín - tichý a plynulý, dávající po vytočení dostačující výkon. Tohle auto ctí celou svou "duší" cestovní komfort. Na Youtube je pár videí se zvukem tohohle motoru. Pro více informací o tomhle vozidle doporučuji Renault Club Česká republika.
ODKAZ: [odkaz] -
IceMan.X 08.09.2010 20:52
« Re: Fluance
Zdravím, jak jsem psal, motor mi plně vyhovuje, po cca 2000km pěkně ožil. Jinak jsem jel z Berouna do Třebíče, po dálnici 130, přes Prahu 70, u Třebíče je objíždka, takže se jelo po šoustkách. Vymazal jsem počítač v Berouně, bylo to asi 488km, a průměr jsem měl 7,1l/100km, a odpovídalo to, protože ručička byla lehce pod půlkou nádrže, a nádrž je na 60litrů. A jinak ten počítač počítá i kolik to sežere litrů paliva. Co se hluku týče, tak oproti minulému autu je to tichounké... víc bohužel posoudit nemužu.-
Mirasr 08.09.2010 21:39
« Re: Fluance
Jojo, mě se ta thalie zdála dost silná už od začátku a nějaký pocity zrychlení nebo tak jsem necítil, až spíš po 30 000km se mi zdá ještě živější a taky tišší a spotřeba 5,5 -6l na 100 s 80% ve městě. Je škoda že je fluance tak hlučnej proč? Možná bude fakt dobrý koupit tu dečku. Líbila by se mi nafta ale jezdím krátký trasy denně do práce. Benzíňáky dost podělali a nafťáky zlepšili to jsou věci. Kdyby sem raději dali 1.2TSI bylo by to dokonalý auto aspon pro mě :-)
-
-
-
petrumr 08.09.2010 19:10
tempomat
ten tempomat se zapíná u řadičky ;-\ jak?na volantě není na to nic,nebo na páčkách,přeci se musí někde mačkat +- a pamět.-
Psychobolos 08.09.2010 19:18
« Re: tempomat
Veškeré normální ovládání je na volantě, ale jsou ještě jakési úplné vypínače (palubka) a přepínače (u ručky), kdyby to snad někdo jako třeba já nechtěl používat ani omylem.
Stačí se podívat na fotku volantu:
[odkaz]-
Ronault. 30.09.2010 23:14
« Re: Re: tempomat
Myslím, že by měli redaktoři konečně přestat lhát o tom, jak se ovládá tempomat Renaultu. To tlačítko, které není přímo na volantu slouží jen k absolutnímu vypnutí a pokud člověk chce, tak ho může mít pernamentně zapnuté a nic se neděje. Já ho teď měl v kuse zapnutý týden na dovolené.-
-
Psychobolos 03.10.2010 00:28
« Re: Re: Re: Re: tempomat
Tak jsem si ozkoušel omezovač rychlosti po Praze a tempomat na dvou dálnicích. Ovládá se to perfektně a velice intuitivně. Nejsem člověk, který by prahl po využívání téhle věci, ale musím uznat, že se to Renaultu povedlo a ve Fluenci, který už konečně vlastním, to pracuje na jedničku. Opravdu jsem byl mile překvapený.
U ručky se pouze systém natvrdo vypne, popř. zapne - buď omezovač, nebo udržovač. Všechno ostatní se řeší na volantu a je to velmi snadné a příjemné. Ikony na palubní desce a informace na palubním počítači jsou také dobře udělané. Přece jen bych však doporučoval při použití tempomatu zvýšenou pozornost, zvl. při předjíždění. A omezovač rychlosti - ve městě je to v některých situacích skvělá věc!
-
-
-
-
-
Mirasr 08.09.2010 21:48
Bederní opěrky
Jo neví někdo jestli má tahle mašinka bederní opěrky? Ještě jsem o nich nikde neviděl psáno u tohohle auta -
Psychobolos 09.09.2010 08:21
Fotky
Přidal jsem ti za fotky téměř plný počet, protože jsi auto krásně předvedl. Plný počet bodů si ale nechám pro případ, že bys nasdílel nejakou stylovku! ;-) -
Rysguf. 28.09.2010 23:03
ja mam 2 otazky :-)
Ahoj
1. Ma tvoj Fluence na zadnych dverach na oknach "vytahovacie roletky"? Rsp. ma takuto roletu aj zadne sklo za hlavamy cestujucich?
2. Tie ochranne listy dole na dverach, tie si si dal nafarbit do farby karoserie ako extra poziadavku pre servis/predajcu, ci to je ako bezna doplnkova vybava v z original prislusenstva Renault?
Dik za odpoved :-)-
IceMan.X 29.09.2010 15:41
« Re: ja mam 2 otazky :-)
Zdravím,
Na zadních bočních okénkách a na zadním okně za cestujícími jsou zatahovací roletky, ještě to nafotím a foto přidám.
Co se týče lišt, tak mi při objednávce bylo řečeno že lišty budou v černé barvě ale že je možno je poté za cca 4,000,- nalakovat, ale muselo by se to demontovat, na což sem se moc netvářil, tak jsem přemýšlel nadčernou barvou aby to nebylo tak vidět, ale nakonec jsem vzal tuto stříbrnou a auto přišlo s lištamy v barvě kasle. Takže jsem docela rád. A jinak už by to v barvě měl mít každý Fluence od výbavy Exception. když sem auto přebíral a ptal se na to, tak mi bylo řečeno že v barvě to mají dvě vyšší výbavy, ta nejnižší to má prej vždy černé, ale třeba už to změnili a dělaj to u všech v barvě. To ted fakt netuším.-
Rysguf. 29.09.2010 20:55
« Re: Re: ja mam 2 otazky :-)
Diky za info.
Pytam sa preto, lebo u nas v SR, som videl aj Exception vybavu s tymi listami na dverach v ciernej farbe, myslim ze to je tak aj v katalogu. Bol som aj v showroome Renault a tiez tam bol ocelovo-sivy Fluence Exception, full okrem navi a koze, a tie listy mal cierne.
Tak aspon viem, ze sa to da aj nalakovat za 4000Kc :-)
-
-
Brandon Walsh 29.09.2010 15:47
« Re: ja mam 2 otazky :-)
ahoj rysguf ty hladas momentalne nove auto vsak ? skus ist aj do seatu maju dobre ceny a exea su teraz v nejakom vypredaji ked som kupoval leona mali tam exeo v plnej vybave s 2,0 tdi za rovnych 20.000 eur dokonca sa mi zda ze stalo na 18 kach
-
-
Psychobolos 03.10.2010 13:12
Mám ho...
Tak už jsem také přičinil malé představení tohohle vozidla. ;-) -
-
"-- skrytý --" 16.02.2011 19:08
zabeh
Nazdar,aj ja som cakatelom na moj Fluence / ma byt asi o 4tyzdne./ Zaujimalo by ma ,ako si auticko zabehaval? Niekto to odporuca a niekto tvrdi,ze je to zbytocne. Ake mas Ty skusenosti ? Dakujem. Vela stastnych km.-
-
-
Brandon Walsh 16.02.2011 19:27
« Re: Re: Re: zabeh
ja som svoj naftak zabehaval stylom ze prvych 1500 km som ho nad 2500 otacok netocil (aspon myslim ale zda sa mi ze vacsinou som radil pri cca 2200) na dialnici som jazdil tempomatovo 110 km/h po 1500 km som mu zacal postupne pridavat ale ako vravel predajca ten motor (1,9 tdi) oziva az po 10 000 km a mal pravdu ako som to prekrocil je z neho uplne ine auto to je moj sposob ci je spravny alebo nie netusim ;-)
btw ako dlho uz na fluenca cakas ? ja ked som ho chcel kupit vravel mi predajca ze je cakacka 5 mesiacov -
Psychobolos 21.02.2011 10:20
« Re: Re: Re: zabeh
Především NEPODTÁČET! Drž se návodu, který k vozu
dostaneš, a snaž se u toho co nejčastěji řadit (ale taky musíš někam dojet, tak to není třeba hrotit). >:D Hlavně se zpočátku vyvaruj stále stejných otáček, protože se ti musejí udělat správné vůle pro celé rozmezí otáček. Když ho ale budeš naopak rovnou huntovat, pojede sice později jako drak, ale bude papkat olej a zkrátí se mu životnost. Když ho naopak nikdy a vůbec pořádně neprotočíš, zajedeš to "po dědkovsku", což je sice děsně ekonomické, ale s autem si později nijak neužiješ. Prostě to chce s rozumem, citem a dobrou vůlí. A doporučuju zhruba po 20 000 km vyměnit olej, těch 30 000 je napoprvé až moc, ale zase měnit to už někdy na 4 000, kdy je auto opravdu zajeté, mi přijde jako zbytečnost. Mnoho zdaru!
-
-
-
IceMan.X 16.02.2011 22:18
« Re: zabeh
Ahoj, prodejce tě určitě se záběhem seznámí, mě řekl at první tři tisíce km se snažím nepřekračovat 3000 otáček. Tak jsem jezdil do těch 3000 ot. nebo na dálnici na tempomat do 110km/hod. Pak jsem mu postupně přidával a ted mám 11000 km najeto a auto opravdu ožilo, dle mého někde mezi 7-10000 km. Dlouhodobou spotřebu mám 6,8l benzínu. A musím zaklepat, maximální spokojenost s celým autem.-
"-- skrytý --" 17.02.2011 16:16
« Re: Re: zabeh
Diky za odovzdanie skusenosti. Este jedna vec by ma zaujimala. S priatelkou sme vasnivi cyklisti a preto planujeme vozit na dovolenku aj bicykle / mimochodom casto chodime do Českej kanady/ . U Teba som videl foto aj s bikom . Ako sa chova "Béďa " s bikom na streche?-
IceMan.X 17.02.2011 19:46
« Re: Re: Re: zabeh
Jsem také vášnivý cyklista, a proto nikdo nepochopil proč jsem kupoval sedana, ale mě se prostě líbí, tak jsem vzal origo příčníky, + mám Thule nosič, auto se chová v pohodě, pouze cca nad 80km/hod je slyšet slabé šumění nebo pískání nebo něco takového, ale pouze když je tam kolo, bez kola ani nevíš že to máš namonotavné, když tam jsou kola tak bych řekl že se auto v zatáčkách trochu víc naklání, ale není to nic strašeného a nemusíš se toho bát, jinak montáž příčníků dá poprvé trochu zabrat, ale pak už to jde samo.-
"-- skrytý --" 17.02.2011 20:57
« Re: Re: Re: Re: zabeh
Ked uz spominas tazkosti pri montazi pricnikov,na co by som si mal davat pozor? mam tiez objednane original Renault.-
IceMan.X 17.02.2011 21:21
« Re: Re: Re: Re: Re: zabeh
Napadá mě jedna věc, dej si pozor hlavně na takové gumy které jsou zespoda pouze nasazeny na ty packy co přijdou zespoda mezi dveře a střechu a vlastně drží celou tu zahrádku, ty gumy rády vypadávají a pak je to kov na kov a snadno se ti to odře (auto), tak bacha na to, jinak mě nic závažného nenapadá. Chce si na to poprvé udělat čas a pomalu to vyzkoušet a očíhnout co a jak. Doufám že jsem to napsal srozumitelně, pokud ne tak písni, klidně ti to nafotím a pošlu.-
"-- skrytý --" 18.02.2011 05:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: zabeh
Napisal si to dobre,asi viem o com pises,ale aj tak fotecky by neboli zle. :-) Uz Ta potom nebudem otravovat. Ozvem sa az ,ked uz bude papricka doma. /uz ,abyto bolo,neviem sa dockat/ prezivku papricka ma podla farby :-) No proste asi mi z toho auta sibe. :-) Fotky mozes poslat aj priamo na mail : jan.neumann@azet.sk. Diky za cene rady-
IceMan.X 18.02.2011 09:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zabeh
Neotravuješ :-) nafotím ti to a pošlu, ale dneska to nestihnu, udělám to zítra ;-) .Jinak úplně ti rozumím, také jsem se nemohl auta dočkat :-) Pokud by tě ještě něco zajímalo klidně se ozvy nebo koukni na renaultclub.cz - forum, je nás tam více a také se tam spoustu věcí dozvíš :-) Zítra se ozvu na maila, Standa ;-)-
"-- skrytý --" 18.02.2011 20:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zabeh
Este raz za vsetko mooooc dakujem a uz sa tesim na fotecky. Kazda zprava o Fluence ma potesi :-) Urcite sa pozriem aj na ten renaultklub . Ked konecne pride moja "papricka" tak sa Ti urcite pochvalim a zase asi budem chciet nejake rady. Pekny vikend ahoj Jano.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Psychobolos 24.02.2011 20:54
Zrcátko
Tak jsem na to stihl mrknout ještě před odjezdem. Lidé jsou někdy čuňata. Ale aspoň dobře, že to nemělo vliv na funkčnost. Ať se daří! -
Lio 02.05.2011 10:22
otazky
pekne faro, a sikovna recenzia, ale mam na Teba 2 otazky:
1: co presne je funkce super rychlého odmlžení skel ? myslel si len zadne, alebo?
2: ako si si nastavoval dazdovy senzor? myslel som ze ma len jednotlive pozicie kem kam mozes packu pootocit a to je vsetko.
diky-
IceMan.X 03.05.2011 18:57
« Re: otazky
Ahoj a zároveň děkuji,
k 1. otázce, zmáčkneš jedno tlačítko na palubce u ovládání klimatizace, je tam nakreslen symbol předního okna a pod ním napsáno MAX (je to trochu vidět ve fotogalerii na fotce středové konzole) v ten okamžik se spustí větrák na plno a všechen vzduch automaticky fouká na přední okno a na přední boční okénka, i když jsou okna úplně zamlžena tak zhruba za minutu je přední okno odmlženo až na dolní rohy - tam není výdech (takovej detail) a nevím jak to funguje, ale i když je studenej motor tak z toho fouká teplý vzduch, zárověn s tím se výhřev zadního okna a zrcátek.
k 2. otázce, deštový senzor zapneš když dáš páčku stěračů do první polohy zezhora, pak je na páčce ještě cyklovač, od nejmenší do nejvěší kapky (trochu vidět na fotce páčky ovládání palubního počítače) mám to na třetí kapce a funguje to výborně, těma kapičkama na páčce si asi nastavuješ jak má být senzor citlivý dle intenzity deště, dále to funguje tak že čím rychleji jedeš tím častěji stěrače stírají.
Zdravím
-
-
"-- skrytý --" 24.06.2011 23:29
Výběr a rozhodování
O koupi auta jsme začali uvažovat ve chvíli,kdy naše 11 let stará Fabia 1.4MPi začala být na údržbu neúnosná.Zprvu jsme si říkali,tak je to starší auto ,má už nárok.1. oprava ve 1000000km,rozvody a ruplá hlava-20000,- ,další,pořád to vařilo-tlakoval motor.Zkrátka snad 4servisy jsme vystřídaly,podle toho kde to kleklo,všude údajně závada odstraněna,bohužel ne dostatečně,pak to sváděli jeden na druhého,celková suma za ty dva roky cca 70000,-Ano,dnes vím že to byla velká chyba,měli jsme se jí zbavit hned,ale na nové člověk neměl a stále nějak doufal.Tenkrát stála 300000,-a výběr fakt nebyl a my chtěli nové auto.Začali jsme uvažovat o změně,ne nové,nějakou slušnou ojetinku.Fóbie z najetých km,nás hlodala po vlastních zkušennostech.Zhruba rok čtu recenze o nákupech vozů,představa toho,že nás ta mrcha zase někde nechá ve štichu mě děsí,vlastně už to ne ní Fabka ale Fobka.Už rok sleduji recenze na Fluence a včera jsem navšívila tyto stránky a bylo jasno.Dnes jsme zajeli do Renaulta omrknout a informovat se o financování.Byla jsem fakt nadšená i přesto,že přítel chtěl info jen o základu Confort.Rozhodující pro něho byla cena.Absolvovali jsme předváděcí jízdu ve výbavě Exception za deště, řídil přítel já vzadu nechápající prostor na nohy přede mnou a s dvěma dětmi vedle mě.Fakt luxus místa.Chod motoru nebyl skoro slyšet a zapnutá automatická klimatizace s příjemně zvolenou teplotou,nerušila puštěné rádio.Jsem normálního vzrůstu ani trpaslík ani čahoun,takže sešikmená střecha vzadu se mě nijak netýká,a ani vpředu pokud nejsem předkloněná jako čepičář.Auto je dle mého (jsem jen ženská)měkké,nerovnost v daném terénu jízdy plynulá,netrhavá,prostě žadné drncání.Co mě dostalo na tomhle autu je luxusní vzhled za přijatelnou cenu,spousta vychytávek co se týká elektra a hlavně karta.Prostě nechápu,že se nestrká klíček do zapalování a že nemusím zamykat.Jo jsem holka a nechápu,ale líbí se mi to a tak to neřeším.Zamilovala jsem se.Tohle chci,chci se cítit bezpečně,chci spolehlivé auto,což od nového prostě očekávám,nechci cpát prachy do oprav minimálně 7let.,chci hezké auto za přijatelnou cenu a chci nějakou výhodu.Tohle auto prostě budeme mít.Takže Auto-dispo P4 nám poskytlo úvěr se slevou a pozor doba dodání je už 15.8.2011 což je bomba.Připlatili jsme si za metlu a Defenllock suma sumárum 308000,-Tomu říkám dobrá koupě.Výhoda pro mě spočívá vtom,že mám něco ve výbavě zdarma jako třeba povinnou výbavu včetně lékárničky a předčasné splacení úvěru.Předávací lhůta je 15.8.2011,což tedy máme obrovskou kliku,protože normálně by byla lhůta převzetí až září,říjen.Hned jak budeme mít,budu mít spoustu otázek,tak prosím zkušené o rady.Fakt se moc těším.Díky.
-
IceMan.X 25.06.2011 20:07
« Re: Výběr a rozhodování
Zdravím,
myslím že pokud se k autu budete chovat slušně, tak autíko Vám to oplatí ve stejném smyslu. Já ho budu mít za 14 dní rok, a musím říct a zaklepat že jsem s autem maximálně spokojen, mám najeto něco přes 15000 a nic nezlobí.
Takže gratuluji k rozhodnutí a snad budete maximálně spokojeni a termín dodání je bomba, já čekal 3 měsíce.
A doufám že až budete mít auto doma a něco najeto že se také pochlubíte s recenzí. V případě dotazů nebo nejasností rádi pomužeme... :-)-
"-- skrytý --" 25.06.2011 23:21
« Re: Re: Výběr a rozhodování
Zdravím a předem děkuji za odpovědi na budoucí otázky.Fakt se těším a otázky mám už teď.U Fabky jsme měli pozinkovanou karoserii,takže přes veškeré škrábance nekvetla,byla bych ráda kdyby to tak bylo i u Fluence vzhledem k parkování na sídlišti.Další věc je záběh.Četla jsem recenze,ale nevím do jaké míry to platí,spotřeba a lenost.Vyznávám svižnější jízdu a tak mám obavu ze spotřeby oleje,při jakých otáčkách řadit?Co se mi trochu nelíbí je,že velký TP má v zástavě úvěrová společnost.Před STK nám ho zašle,provedeme a zašleme zpět.Jak je to s přihlášením auta,pokud to budu chtít přihlásit sama?Co když budu chtít z nějakého důvodu auto prodat?Proto jsem zvolila úvěr místo leasingu kvůli vlastnictví.Má někdo zkušenost?Díky za info.Moc se těším,snad budeme mít štěstí na kus ze série.Jinak musím říct,že naše stará Fábi byla dobrá,spolehlivá ,budu se s ní těžko loučit.-
IceMan.X 26.06.2011 10:14
« Re: Výběr a rozhodování
Zdravím,
karoserie je pozinkovaná a je na ní tuším 10 nebo 12 let záruka na neprorezivění, pokud tedy budeš chodit na prohlídky do R servisů, jsem línej to jít hledat do papírů :-) tak snad mi to odpustíš, ;-) s tímhle tě ale prodejce při předávání auta seznámí. Když je auto nové tak je línější a nereaguje tak citlivě na sešlápnutí plynu, prý je to proto aby se motor tak snadno nevytáčel, ale tak po těch prvních 3000 km se to zlepší. Na moje ježdění výkon motoru plně stačí, nejsem žádná brzda provozu ani pirát, Jsem z křivoklátkých kopců, jezdíš převážně "okolo komína" a spotřeba se pohybuje okolo 6,9-7 litrů se zaplou klimou. Takže jsem spokojen. Co se TP týká tak ho dostaneš na přihlášení, pak ho vrátíš prodejci a on ho zašle Leasing. firmě, až budeš po 4 letech dělat technickou tak si o něj zažádáš. Já mám auto na leasing, ale dle mě je to u úvěru stejné, až na ten rozdíl že u úvěru je auto psané rovnou na tebe, já až doplatím Leasing tak ho budu muset přehlásit z Leas. firmy na mě. Nevím jak je to s případným prodejem auta pokud ještě není doplaceno, zeptej se prodejce, ten to určitě vědět bude.
-
-
-
Ronault. 25.06.2011 22:14
Zrcátko
Koukám, že jsi přišel o zrcátko nedávno. Překvapuje mě, že tě stál lak metalízy jen 300. Nás před cca 4 roky na Lagunu onen kryt stál tuším 900 a lak něco přes tisícovku. To bylo tehdy potěšení. -
"-- skrytý --" 21.07.2011 10:23
čekatel
Zdravím..obdržela jsem úžasnou zprávu,že autíčko bude již teď v pondělí.To je o 3 týdny dříve což je bezva.Teď asi nedospím. ;-) to ale většina z Vás určitě zažila..Co mě trochu zžírá už teď, je obava z vandalů po sídlišti.Že nějaké prase bude rýpat naše nové autíčko,při nejmenším..ale i to bude bolet.Hned jak to bude možné přidám fotky našeho fešáka.-
IceMan.X 21.07.2011 19:19
« Re: čekatel
Zdravím,
tak to je určitě výborná zpráva, já měl také auto dříve než mělo být a neboj se, opravdu nedospíš >:D Ohledně vandalů tě naprosto chápu, já už s tím mám také zkušenost (novinky v recenzi), jinak mám auto garážované, a když jedu někam nakupovat tak se snažím auto dávat více dozadu na parkovištích kde je více místa a úplně ideální je parkování v Praze P+R, protože Fluence se skoro nevejde na parkovací místo například v Praze na Zličíně u Metropole, P+R je záchrana. Tak přeji pevné nervy při čekání a maximální spokojenost a budu se těšit na fotky :-)
-
-
"-- skrytý --" 11.08.2011 00:15
Konečně
Zdravím,tak jsem se dočkala a totálně zamilovaná ho nedám z ruky..Můj Fluence ,,Fešák´´.Zatím jsme v záběhu,máme najeto 800km.Seznamujeme se a je to velmi příjemné.První jízda k pumpě pro žrádelko za 300kč s tím že za Prahou dotankujeme plnou za levnější peníz,trochu obava,protože jsme ujeli 50km a hladové očko píplo.Proboha taková spotřeba jak to uživíme,blesklo mi hlavou..Takže zpočátku bude asi spotřeba trochu větší než se zajedeme,alespoň co čtu recenze.Teď po těch 500km je to už veselejší.Příjemná jízda,prostor a komfort,prostě pěkná kára za slušný peníz alespoň pro mě.Ještě by mě zajímala Tvá zkušennost v zimě.Např.co zrcátka zasněžená příp.námraza,odklopí se sama?Co stěrače,zdají se mi dost hluboko na odklopení při čištění.A ještě klimoška,tou se i topí nebo se to dá přepnout?Ještě jsem nestudovala pokyny.Jinak se mi líbí odmlžování,to je fakt rychlovka.Díky za info.Ilona-
IceMan.X 12.08.2011 21:30
« Re: Konečně
Zdravím a gratuluji k novému vozu. Nepíšeš co máš za motor, já mám 1,6 benzín a mám tam průměrnou spotřebu 6,9 s permanentně zaplou klimou. Neboj, ted to bude žrát trochu víc, ale časem se to srovná a určitě na to má i vliv to až se s autem sžiješ. :-) Jinak v zimě co se jízdy týká tak musím pochválit, bydlím na Křivoklátsku kde je zákaz používání chem. posypových materiálů, takže se zde sype šterkem (už mám dva hlubší oděrky vepředu nad maskou ;-\ ) to znamená že se jezdí po uježděném a uklouzaném sněhu kam se štěrk zamačká a nemá žádný smysl a že zima co byla tedka byla tuhá, tak jsem neměl nikdy problém se od nás dostat pryč, pro jistotu mám řetezy, ale nikdy nebyly potřeba. A jízdní asystenty také fungují výborně. V zimě doporučuji vypnout sklápění zrcátek, zamrzne ti tam voda a spálíš motůrek. Ohledně stěračů je takový fígl, když auto půlíruješ, vypni motor a zapalování a asi i vyndej kartu ze čtečky (mám HF kartu takže jí mám jen v autě) a dej páčku stěračů úplně do dolní polohy a stěrače ti vyjedou nahoru kde je pohodlně odklopíš a umyješ okno. A nemusíš se bát, pokud máš stěrače odklopené od okna takse nezasunou a neodřou kapotu ani když nastartuješ nebo omylem přepneš páčku stěračů do jiné polohy, asi tam mají čidlo a zajedou až když jsou sklopené na okně. Klimu používám jak to jde, v zimě jí vypnu a normálně topím jako ve starém voze. Přeji mnoho štastných kilometrů, Standa.
-
-
Revolte 13.08.2011 16:15
Cubík
Renaulty obecně nijak moc nemusím (podvozek a pocit z řízení), tak naopak musim pochválit výběr (Cube)íka pokud svému dvoukolému miláčkovy říkáte stejně jako já >:D
Hodně šťastných kilometrů na obou kráskách ;)-
Ronault. 13.08.2011 19:27
« Re: Cubík
Mě by teda zajímalo, v čem je pocit řízení lepší právě u Xsary? :-O >:D To je snad měkčí a pohodlněji nastavené auto než oba konkurenti Renaultu té doby - Megane I a II. A i Megane II bych si dovolil tvrdit, že měl sportovnější řízení než C4. Mimochodem i současná C4 je proti Meganu III rozhoupaná loď.
Mimochodem, nejsem fanatik Renaultu, máme doma teď taky nové auto z koncernu PSA, jen to tvé tvrzení mi do hlavy nějak nejde :-O
Ještě mě tak napadá... k řízení, když Renault chce, tak naladí podvozek tak sportovní, že se ostatní mohou učit - Clio RS, Megane RS a i Laguna GT s 4C jede naprosto perfektně.-
Revolte 14.08.2011 11:10
« Re: Re: Cubík
A kde jsem psal, že je snad Xsara podvozkově a řízením lepší, či je to ideál? Já si to nemyslím a to ,že mi snad něco jiného nesedí, nemusí předurčovat, že to moje je automaticky nejlepší. Smutné kolik lidí má automaticky takový přístup.
Pokud bych byl hádavý tak bych kontroval slovy jako WRC, design, THP, hydraulické podvozky etc. A ani u jednoho seriového Megane se nedá tvrdit ,že je snad sportovní, protože je stejně gumové a odtažité jak všechny C4 první generace.
A Renault Sport je pro mě ukázkou sportovních vozů za dobrou cenu a plnou zážitků.-
Ronault. 14.08.2011 11:27
« Re: Re: Re: Cubík
Tak pokud ti nesedí francouzské řízení a jízda, tak člověk neočekává, že si sám pořídíš jedno z posledních aut z klasické francouzské školy? Proč sis jej pak pořizoval? Na naše cesty a na můj styl jízdy mi sedí FR auta hodně, pokud by ne, tak bych třeba uvažoval o jiném.
Co má design společného s řízením? THP je sice perfektní motor, ale taky vznikl ve spojení s BMW a je to zatím bohužel vrchol nabídky, co PSA umí. Hydraulický podvozek nic se sportovností nemá, ba naopak.
Možná jsi ještě novým Meganem nejel, natož GT nebo RS, doporučuji, Pokud jsi skončil jen u generationu, tvá chyba. Přečti si testy např. anglických novinářů a zjistíš, že z celé fr. trojky má nejlepší řízení a ovladatelnoust právě Megane. C4 byla a i stále je, chvála za to!, pořád velmi měkké a pohodlné auto, 308 také.
PSA prostě za Renaultem ztrácí v naladění podvozků do sportovna, což je z jedné strany škoda, ale z druhé strany je to dobře, protože mě např. v současnosti více oslovuje jízda v C4 než v Meganu, protože právě tu plavnost mám rád.
Pokud bys ale chtěl hovořit opravdu o něčem sportovním u PSA, tak jsi zapomněl na to nejpodstatnější. RCZ s 1,6 THP, pokud jsi ještě nejel, vřele doporučuji. Jinak třeba Laguna GT podle mne je lépe ovladatelná díky 4C než 508 GT, ale to zase kontruje v jiných oblastech.-
Revolte 14.08.2011 12:05
« Re: Re: Re: Re: Cubík
Trochu vedle, ale já nepsal ,že mi moje auto nesedí, ale že není ideál ke kterému se snažím ostatní porovnávat. Je to auto které mě někam odveze, pohodlné, sice nijak vyjímečné v ohledech řízení, stability etc., ale pro mě tak akorát. Toto auto jsem si vybíral v ohledu na cenu, výbavu, vzhled a motorizaci, což splnilo. Sportovní auto jsem v něm nikdy neviděl, (což i píšu ve svojí recenzi).
Meganů jsem projel už slušnou řádku, ale všechny byly spíše lidového tipu ne sportovní edice. Nesedělo se mi v nich dobře a uspořádání přístrojové desky, logika a zpracování mě nezaujaly. Ohledně řízení jsem nespozoroval žádné vyjímečnosti vůči ostatní francouzské konkurenci, ale na VW, Hondu či snad BMW a Audi se opravdu nedotahovalo. (samozřejmě jsem s nimi nebyl na kruhu abych je porovnával a zjišťoval detaily)
Ohledně C4, řízení: nic moc; podvozek; hrůza a ani vzhledově mi nesedlo. Zato nová C4 je uplně jiná liga.
S RCZ uznávám: nejel jsem, chtěl bych. A k té sportovnosti.. Já zastávám názor, že na to domácí ježdění raději příjemné komfortní auto a když už bych chtěl nějaký ten sport, tak už si koupím sportovní auto na to zaměřené a ne vyhledávat kompromis mezi cestováním a sportem u 5 metrů dlouhé limuzíny.
-
-
-
-
-
Mirasr 21.01.2012 17:52
RF
Ahoj zajímalo by mě co je to za velikost těch nových letních kol jsou to 16´´ nebo 17´´, v létě plánuju taky nový auto, ve fluanci 1.6 exception jsem jel, je to super! Ty orig 16´´ vypadaj malý. Na léto plánuju koupi novýho auta sedana kolem 300 - 350tis.Kč.-
IceMan.X 22.01.2012 18:56
« Re: RF
Ahoj,
letní kola jsou 16", chtěl jsem původně 17", ale když jsem viděl cenu pneumatik jaké tam mají přijít, tak jsem od toho upustil. Jedinný rozdíl je v ET kola, ty letní mají ET 38, takže jsou více vystouplé z blatníků a vypadá to daleko lépe oproti těm origo které mám na zimu. Jinak přeji dobrou volbu při výběru nového vozidla. Kdyby jsi něco potřebobval, klidně se ozvi, kdyý budu moci, poradím. :-)
-
-
Mirasr 26.08.2012 18:34
New flu
Ahoj koupil jsem si taky nový fluance, akorát v základu protože mi výbava stačí, zajímalo by mě kolik vám to točí při 130kmh otáček. Všude v testech točí 3600, mě točí 4000. Jinak rychlost i zrychlení mam podle papírů neměřeno stejný a spotřeba více méně taky, trochu si užívám to vytáčení po 3000km najeto. Po renault thalia je to rozdíl ;-) třeba dělaj jiný motory možná, třeba si zajedu na válec jestli je tam ten výkon který má být. Jinak spokojenost je to pěkný a pořádný auto. Díky za odpověď
Nech ti prinasa len radost
PS : pridaj foto aby som to mohol zaokruhlit ;)