Recenze

Aspire (muž 34 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Škoda Felicia Safe line Trumf

9.90 Uživatelé

Hodnoceno: 89× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Felicia, foto 2 Škoda Felicia, foto 3 Škoda Felicia, foto 4 Škoda Felicia, foto 5 Škoda Felicia, foto 6 Škoda Felicia, foto 7 Škoda Felicia, foto 8 Škoda Felicia, foto 9
Škoda Felicia, foto 10 Škoda Felicia, foto 11 Škoda Felicia, foto 12 Škoda Felicia, foto 13 Škoda Felicia, foto 14 Škoda Felicia, foto 15 Škoda Felicia, foto 17 Škoda Felicia, foto 19 Škoda Felicia, foto 20 Škoda Felicia, foto 21 Škoda Felicia, foto 22 Škoda Felicia, foto 23 Škoda Felicia, foto 24 Škoda Felicia, foto 25 Škoda Felicia, foto 26 Škoda Felicia, foto 26 Škoda Felicia, foto 27 Škoda Felicia, foto 28 Škoda Felicia, foto 30 Škoda Felicia, foto 31 Škoda Felicia, foto 32 Škoda Felicia, foto 33 Škoda Felicia, foto 34 Škoda Felicia, foto 35 Škoda Felicia, foto 36 Škoda Felicia, foto 37 Škoda Felicia, foto 38 Škoda Felicia, foto 39 Škoda Felicia, foto 40 Škoda Felicia, foto 41 Škoda Felicia, foto 42 Škoda Felicia, foto 43 Škoda Felicia, foto 44 Škoda Felicia, foto 45 Škoda Felicia, foto 46 Škoda Felicia, foto 48 Škoda Felicia, foto 49 Škoda Felicia, foto 50 Škoda Felicia, foto 51 Škoda Felicia, foto 52 Škoda Felicia, foto 53 Škoda Felicia, foto 54 Škoda Felicia, foto 54 Škoda Felicia, foto 55 Škoda Felicia, foto 56 Škoda Felicia, foto 57 Škoda Felicia, foto 58 Škoda Felicia, foto 59 Škoda Felicia, foto 60 Škoda Felicia, foto 61 Škoda Felicia, foto 62 Škoda Felicia, foto 63 Škoda Felicia, foto 64 Škoda Felicia, foto 65 Škoda Felicia, foto 66 Škoda Felicia, foto 67 Škoda Felicia, foto 68 Škoda Felicia, foto 69 Škoda Felicia, foto 70 Škoda Felicia, foto 71 Škoda Felicia, foto 72 Škoda Felicia, foto 73 Škoda Felicia, foto 74 Škoda Felicia, foto 75 Škoda Felicia, foto 76 Škoda Felicia, foto 77 Škoda Felicia, foto 78 Škoda Felicia, foto 79 Škoda Felicia, foto 80 Škoda Felicia, foto 81 Škoda Felicia, foto 82 Škoda Felicia, foto 83 Škoda Felicia, foto 84 Škoda Felicia, foto 85 Škoda Felicia, foto 86 Škoda Felicia, foto 87 Škoda Felicia, foto 88 Škoda Felicia, foto 89 Škoda Felicia, foto 90 Škoda Felicia, foto 91 Škoda Felicia, foto 92 Škoda Felicia, foto 93 Škoda Felicia, foto 94 Škoda Felicia, foto 95 Škoda Felicia, foto 96 Škoda Felicia, foto 97 Škoda Felicia, foto 98 Škoda Felicia, foto 99 Škoda Felicia, foto 100 Škoda Felicia, foto 101 Škoda Felicia, foto 102 Škoda Felicia, foto 103 Škoda Felicia, foto 104 Škoda Felicia, foto 105 Škoda Felicia, foto 106 Škoda Felicia, foto 107 Škoda Felicia, foto 108 Škoda Felicia, foto 109 Škoda Felicia, foto 110 Škoda Felicia, foto 111 Škoda Felicia, foto 112 Škoda Felicia, foto 113 Škoda Felicia, foto 114 Škoda Felicia, foto 115 Škoda Felicia, foto 116 Škoda Felicia, foto 117 Škoda Felicia, foto 118 Škoda Felicia, foto 119 Škoda Felicia, foto 120 Škoda Felicia, foto 121 Škoda Felicia, foto 122 Škoda Felicia, foto 123 Škoda Felicia, foto 124 Škoda Felicia, foto 125 Škoda Felicia, foto 126 Škoda Felicia, foto 127 Škoda Felicia, foto 128 Škoda Felicia, foto 129 Škoda Felicia, foto 130 Škoda Felicia, foto 131 Škoda Felicia, foto 132 Škoda Felicia, foto 133 Škoda Felicia, foto 134 Škoda Felicia, foto 135 Škoda Felicia, foto 136 Škoda Felicia, foto 137 Škoda Felicia, foto 138 Škoda Felicia, foto 139 Škoda Felicia, foto 140 Škoda Felicia, foto 141 Škoda Felicia, foto 142 Škoda Felicia, foto 143 Škoda Felicia, foto 144 Škoda Felicia, foto 145 Škoda Felicia, foto 146 Škoda Felicia, foto 147 Škoda Felicia, foto 148 Škoda Felicia, foto 149 Škoda Felicia, foto 151 Škoda Felicia, foto 152 Škoda Felicia, foto 153 Škoda Felicia, foto 154 Škoda Felicia, foto 155 Škoda Felicia, foto 156 Škoda Felicia, foto 157 Škoda Felicia, foto 158 Škoda Felicia, foto 159 Škoda Felicia, foto 160 Škoda Felicia, foto 161 Škoda Felicia, foto 162 Škoda Felicia, foto 163 Škoda Felicia, foto 164 Škoda Felicia, foto 165 Škoda Felicia, foto 166 Škoda Felicia, foto 167 Škoda Felicia, foto 168 Škoda Felicia, foto 169 Škoda Felicia, foto 170 Škoda Felicia, foto 171 Škoda Felicia, foto 172 Škoda Felicia, foto 173 Škoda Felicia, foto 174 Škoda Felicia, foto 175 Škoda Felicia, foto 176 Škoda Felicia, foto 177
 

Technické info

Přezdívka auta Beruška Rok výroby 1999 Koupeno ojeté najeto [km]:109000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1289 výkon [kW]: 50 kroutící moment [Nm]: 106 zrychlení 0-100 km/h [s]: 13.5 maximální rychlost [km/h]: 162 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 / 14 * zavazadlový prostor [l]: 272 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7 / 6.3 * (udávaná)spotřeba naměřená:Spritmonitor.de

Popis vozu

Škoda Felicia Trumf 1.3 MPi 50KW r.v. 1999

Dne 16.12. 2009 se do našeho vozového parku přibyla Felicie bez koroze s zářící červenou barvou.
Celkem v našem celorodinném vozovém parku jsou auta:
Škoda Felicia Trumf 1.3 MPi
Škoda Felicia Combi 1.6 MPi GLX
Škoda Fabia Combi II Ambiente 1.2 HTP 51KW
Peugeot 307 Combi 2.0 HDi
Ford Fiesta 1.25i 44 KW 2009

A recenze:
První co člověk udělá než nasedne do svého čtyřkolového miláčka je že se na něj podívá. I kdyby
to bylo jen proto, abyste se ujistili, že tam pořád je.
Uvnitř je Felicie po pravdě řečeno vyspělá a to z toho důvodu že Felicie je jen vylepšený Favorit
takže nadčasový desing. Palubní deska je sice z tvrdých plastů které napodobují kůži bohužel ne moc dobře,
ale na to si každý zvykne. Jen doplnění světle šedá a tmavá skoro až černá. Kabina interiér Felicie je ve světle šedé
barvě což ji dělá opticky větší než je. Na to se ale můžeme dívat jako na dobrý vkus přesně tak jak o tom přemýšlím já.
Krátce řečeno, interiér Felicie je jako místo kam se posadíte, když řídíte obyčejný hatchback. S velkým prostorem pro posádku. Felicie je ve své třídě jedním z největších prostorů jak pro řidiče spolujezdce tak pro posádku na zadních sedadlech, ne jako u nástupkyně Fabie I.
Na silnici se ale brzy projeví její čtyřválcový motor MPi vám dává lepší přístup k dostupnému výkonu oproti zastaralému
Bosch Monomotronic. Jako malé auto má nízký profil pneumatik ale přesto je jízda dobrá.
Řízení některých Felicií je pořádné fitko když nemá posilovač vy stojíte v řadě aut a můsíte manévrovat
na místě, to mi dáte za pravdu že to lehká věc není. Podvozek Felicie je trochu citlivý a když berete jednu
díru za druhou tak přestanete cítit zadek. V zatáčkách o proti Favoritu drží lépe ale není to nejlepší.
Její čtyřválec je při klidné jízdě docela tichý a kultivovaný, ale jakmile se na to šlápne začne bý hlasitý
díky MPI značky Siemens ne tolik. Felicie reaguje na plyn docela slušně až do čtvrtého stupně pátý není moc
na předjíždění, ale jakmile je volný rychlý pruh na dálnici a široko daleko není policejní Passat tak když se sešlápne
plyn až na podlahu tak jede po rovině od 160 km/h až 180km/h (a z kopečku 180km/h - 190km/h) při 5000 otáček Felicie
upaluje 170km/h a 6000 otáček 180km/h což je maximum co se zní dá dostat, ale to potom je lepší zážitek než z BMW, VW, Mercedes
a dalších super aut, tam vás téměř při všem hlídá palubní počítač a kdo ví jaká elektronika, tady je všechno na vás :oD
Spojkový pedál jde příjemně ztuha není to něco jako že prošlápnu spojkový pedál až k motoru, brzdový pedál je příjemně tvrdý má
při šešlápnutí mírnou pauzičku než se čelisťové brzdy zakousnou do kotoučů ale celkem uspokojivý účinek.
Řazení je přesné a jde celkem dobře lehce. Felicie se pyšní zavazadlovým prostorem o objemu 272l. a při sklopení zadních
sedadel se objem zvětší na úctyhodných 967 a to není málo. Někdo třeba ocení u Felicie to že při úzké
přístrojové dezce je dobře vidět na čumák a je i lepší odhad vzdálenosti, oproti novějším vozům př. Fabia II tam nevidím vůbec na
pravé straně čumák. Felicie má ostře řezané hranice karoserie, které jasně vidíte a cítíte a to se mi na ni líbí.
A díky tomu je zábava jezdit s Felicií, abych pravdu řekl tak mi je jedno jak má auto velký kufr, protože jsem stejně nikdy
žádný tak nezaplnil tím množstvím zavazadel které potřebuji. A ani jsem nikdy moc neřešil pohodlí těch lidí které vozím vzadu.
Já si myslím že u malých aut je důležitější aby jste se za jízdy nenudili, a auto bylo zábavné. Je jednoduché mít zábavné auto které má 400 koní
takový počet koní vás vždy dokáže pobavit a pokud za něj zaplatíte dva miliony nejspíš bude mít hezký interiér z kvalitních
materiálů dobrou výbavu atd. A ať si každý říká co chce kdo chce ale pro mě odvádí tak dobrou práci s tak mizerným základem a jsem
sní naprosto spokojený a za nic bych ji nevyměnil ani neprodal Felicii jsem chtěl mám a budu mít a až přijde změna a to že jednou přijde
tak z Felicie bude výletový koníček do přírody.


===MOTOR===
Tak pod kapotou mé Felicie Trumf je motor, řadový hliníkobý čtyřválec Škoda MPI s rozvodem OHV, objem 1289 cmł, vrtání 75,5 mm, zdvih 72 mm, kompresní poměr 10,0, vícebodové vstřikování paliva, výkon 50 kW (68 koní) při 5000 ot/min a točivý moment 106 Nm při 2600 ot/min. Maximální rychlost 162 km/h a zrychlení na stovku za 13,5 s. Maximání rychlost a zrychlení na 100km/h. je jen papírové, skutečnost je jinde. Motor je v předu a pohání přední nápravu při zrychlení plynule táhne díky motoru, MPi mají vícebodové vstřikování paliva (MPI značky Siemens) místo původního jednobodového (Bosch Monomotronic). MPI přineslo lepší zátah z nízkých otáček a snížení spotřeby paliva. Samozřejmě v dnešní době je pro většinu motor hlučný, moc chlastá, není výkonný, a já nevím co ještě, ale já jsem se vším spokojen a k jízdě mi to stačí.

===JÍZDNÍ VLASTNOSTI===
Tak to je kapitola sama o sobě. Někdo řekne strašná, příšerná, hrozná, podprůměrná atd. Jak to jen popsat, jízdní vlastnosti jsou pro mou osobu dobré, to že lidé říkají že se naklání je trochu pravda ale jako nic strašného to není nepřijde mi v tom nějaký rozdíl od Fabie II že to říkám tak to buse asi tím že s tím nejezdím do zatáček jako závodník. Sedadla vozu jsou příjemně tvrdá a poměrné dobře tvarovaná jako nová. Tak při jízdě pohodlná věc. To hlavně oceňuji když se vydám na delší cesty. Podvozek celkem ujde nesmíte ale vybírat velké díry v silnici jinak vám to pořádně proklepne zadek.

===Jak jsem k autu přišel.===
Začal jsem pátrat na internetu a zalíbyla se mi tam jedna byla to 1.6 Mpi s klimatizací a v dobrém stavu, tak jsem si řekl proč ne. Druhý den jsme jeli do AAA v Teplicích se na ni podívat, dorazily jsme k večeru a když jsem tam naběhl na ni se podívat tak tam už nebyla … …řekl jsem si život jde dál a začal jsem pokukovat po jiných Feliciích… a najednou za zády se ozvalo ,,máte přání“ tuto část přeskočím protože to co se tam dělo bylo peklo :oD jen dodám pár postřehů co jsem tam pochytil. Třeba vnutili mi Hyundai a když si ho vezmu dostanu zaměstnanecký leasing a že na každé měsíční splátce ušetřím úžasných 60Kč. A ještě jeden, ukazovali červenou Felicii vypadala opravdu skvěle ale to bylo pozlátko. Po jízdě jsme si ji prohlédli a byl jsem hodně překvapený když jsem našel strašné koroze na místech kde jsem myslel že Felicie nekvete. A pak nám řekl ,,To auto má hodnotu 69 500,- ale že jste to vy tak vám ho dám za 59 500,-“ nakonec jsem ho nevzal a dobře jsem udělal. Druhý den jsem se podíval na internetové stránky AAA a ta Felicie tam byla za 49 500,-

Po týdnu jsme jeli jen tak přes Brandýs nad Labem a najednou jsme uviděli autobazar tak jsme tam naběhly zavírali akorát za 7 minut. No a tam jsme ji uviděli na pohled krásná nikde žádná koroze interiér perfektní motor v dobrém stavu nic neklepalo při jízdě vše super, byla krásně červená. A zamluvila se a odjeli jsme já jsem byl natěšený kdy se pro ni pojede, a najednou odpoledne přišla sms že je doma a já jsem se nemohl dočkat až ji uvidím.



===Felicia Safe line trumf výbava===

Tak do základní výbavy tohoto modelu patří krásný motor 1.3MPi 50KW 67HP slušně jede
a i úsporný je když to jede za 5.6l na 100km. Do výbavy dále patří ABS, čelní i boční airbagy, hliníková třináctipalcová kola, mlhové světlomety, otevírání pátých dveří z místa řidiče, dělená zadní sedadla, imobilizér, nárazníky a zpětná zrcátka byly lakovány v barvě vozu dále středovým tunelem s vyjímatelným boxem a přesnými gumovými koberci, příprava pro rádio včetně dvou reproduktorů ve dveřích, otáčkoměr s digitálními hodinami, osvětlení zavazadlového prostoru, boční ochrané lišty
centrální zamykání s dálkovým ovládáním a alarmem, zámek řadící páky, plnohodnotná rezerva nyní už i PC TC-6

Výbava kterou mám v plánu
Určitě bych chtěl přední elektrycká okna originál škoda žádné univerzální sady, též zpětná
zrcátka v elektrice (už mi chybí jen levé) chtěl bych černý polep B - sloupku pro image vozu
až našetřím něco stranou tak by to bylo spárování zámků a potom nalakování klik a kroužků kolem
zámků jsou tu dvě věci které bych uvítal ale nesplním si je... jednou je posilovač řízení to
je drahé jako pra.se a klimatizace též mimo moji finanční stupnici.

===Sledování mé spotřeby a stylu jízdy===

www.spotreby.cz/skoda-felicia-1-3mpi-50-kw-67-hp-a4154

===Škoda Felicia Safe line trumf===
Co to je?

Tak to je mé vlastní pojmenování této limitované edice. 25.5 roku 1999 sjela z výrobní linky
v Mladé Boleslavy a jak šel čas tak ji prostřídalo několik majitelů celkem 4 no a když se do
toho také započítám tak jsem už pátý a předpokládám že poslední ;-) Mám ji od prosince roku
2009. To jsem si myslel že mám limitovanou edici Trumf čili Škoda Felicia Trumf. Jak šel čas
a opadl sníh tak jsem začal více jezdit a odhalovat její tajemsví co pro mě schovávala. Když
se vrátím do minulosti tak neměla reproduktory, měla stočené km adt. Na jaře kdy Škodovka měla
akci na prohlídku starších vozů za 99Kč s názvem "jarní prohlídka" tak jsem neváhal a auto
se objednalo, bylo tam od pondělí do středy zásadní informaci co jsem se od nich dozvěděl
byla ta, že nemám limitovanou edici Trumf jak jsem si myslel ale že mám edici Safe line i
když měla nálepky Trumfu. Po chvilce přemýšlení nad tím jak je to možné jsem si ji přejmenoval
podle sebe z Škoda Felicia Safe line na Škoda Felicia Safe line trumf když to má ty Trumfky na
boku. Trumf na konci jména znamená můj trumf ve výbavě který se postupně zvětšuje, a dělá to
jedinečným vozem na našich silnicích a mým vozem snů s veškerým komfortem a bezpečím proto taky
Safe line trumf.

Silné stránky

- Lehce dostupné náhradní díly

- Spolehlivost

- Nadčasový desing

- ABS - 4x airbag, alarm - prostě Safe line trumf

- Levná údržba

- Při údržbě dobré kvalitní brzdy

- Spotřeba při úsporné jízdě

Slabé stránky

- Koroze

- Absence posilovače řízení

- Moje finance


Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Tak první zkušenosti s domácím servisem je koupená nová autobaterie a po velkých mrazech praskla hadička od ostřikovačů u předního skla.

Tak první návštěva servisu v mé režii. Auto šlo na jarní prohlídku do servisu Škoda auto. V přístrojové desce bylo opraveno poosvětlení několika kontrolek, dále oprava kontaktu a kabelů u ruční brzdy aby také svítila kontrolka, proběhla i výměna brzdové kapaliny, a došlo i k odhalení že u airbagů není něco dobře. Zjistilo se že v sedadle řidiče je nějaký odpor který se nelíbí řídící jednotce proto stále svítila kontrolka, celková oprava by stála přes 10 000Kč což jsem si nemohl dovolit v servisu ale říkali že fungují všichni na 100%, tak se to vyřešilo tak že se vyndala žárovička z palubní desky. Nakonec všeho jsem se dozvěděl že nemám Felicia Trumf ale Felicia Safe line nakonec jsem jméno auta vyřešil a je to Škoda Felicia Safe line trumf.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Brandýs nad Labem super jednání a ochota, Autobazar J.W.

http://www.autobazarjw.cz/

Oprava po nehodě, cena dílů:

Světlo + blinkr – 700,-
2x pneu + disk – 800,-
Vzpěra nárazníku – 200,-
Nárazník – 1 400,-
Přední maska – 3 000,- (gril)
Seřízení geometrie – 850,-
Blatník – zdarma
Rameno kola – 1 044,-
Čepy k ramenu – 265,-
Lak – 5000,-
Chladičová stěna – 1 362,-
Kryt chladiče – 433,-
Plast pod světlo – 100,-
Práce – 2300,-

 

Novinky v recenzi

3.11.2012 21:30

Bouráno + Foto

28.10 jsem se stal účastníkem nehody :) takže opět bouráno. Vyfasoval jsem 1500 pokuty a 4 body k dobru takže už nejsem čistý jako sníh :D nehoda se stala tak že jsem vyjížděl z parkovacího místa ale už včas jsem neviděl řítící se paní mezi auty. Já odjel po svým a její povoz odvezla odtahovka jelikož že udělala úhybný manévr jen jedním směrem a nakouřila to do zdi a utrhla si kolo...

4.7.2012 21:32

Maximální dojezd s Shell FuelSave

Už nějakou dobu tankuji Shell FuelSave vždy jsem tankoval po kusech a ne po plných, když už mě několikrát ukecaly na V-Power prej přidá výkon a čistí motor. Abych pravdu řekl nic jsem nepoznal a s autem jezdím každý den, změna výkonu žádná a jestli se motor čistí nevím :) A teď FuelSave po době asi dvou měsíců co jsem to tankoval po kouskách jsem zaznamenal že při volnoběhu PC hlásí spotřebu o jednu desetinu menší z 1,2l na 1,1l odhodlal jsem se tedy vyzkoužet to pořádně a natankoval jsem do téměř suché nádrže 43l Shell FuelSave. A jezdil jsem na to měsíc bez tankování s tím že to převážně byly trasy z města do města, courání po městě a cesta do Prahy mimo dálnice ( známku nemám a nemám v plánu za 1500 kupovat) A na závěr, na 43l jsem ujel 738km + rezerva do chípnutí cca 750km

2.12.2011 00:23

1.3MPi v úsporném režimu

Tak zkouším jak nízko se dostanu. Aktuální průměr je 5.99l na 100km v městském provozu. Dále od posledního tankování průměr na nádrž úžasných 4.73l/100km :D PS: provoz nezdržuji a ani nefalšuji počty km ;)

28.8.2011 19:39

STK? Pohoda!

Tak jsme jeli na STK a vše v pořádku. Jediné co jim vadilo že výfuk někde prdí. Emise v pořádku, stav auta a ještě pochvala v jakém je stavu :) takže maximální spokojenost a na dva roky klid :D

25.7.2011 18:00

Finále před STK

Tak za měsíc STK, moje dlouhé přípravy zkončily aby auto bylo v dobrém stavu, nepočítám ani ten hurikán co se mi prohnal peněženkou :-D teď už jen čekáme aby se zaplatilo STK a budeme vesele zase jezdit. Auto v rámci příprav dostalo: tlumiče Ateso s ABS, nové čepy řízení, nové uložení tlumičů, nové brzdové kotouče + brzdové destičky, seřízení geometrie, oprava seřizování světel. Pak pro radost: nová grafika budíků na zakázku, nové žárovky s + 50% svítivosti, třetí brzdové světlo (skoro nové) Sečteno podtrženo cena cca 8000kč :-D

4.4.2011 13:08

Jarní servis Škoda

Jarní servisní akce za 99kč se pro mě stala noční můrou! Využil jsem akce servisu Škoda na prohlídku, domluvil jsem si kontrolu alarmu a přední nápravy. No naprostá katastrofa, musí se přesadit řemen alternátoru, teče mi olej z převodovky - řazení, vůle v kloubu řazení, utržený držák trubky chlazení, přední tlumiče jsou úplně kaput, a i uložení tlumičů, prý to kolo pořádně tancuje, a alarm vnitřní čidla jsou rozbité opravit se nedají a škodovka je nevyrábí :-/ mám kontaktovat firmu co to snad ještě vyrábí jestli by je neměla. A kdyby se mi chtělo tak by se mohli vyměnit vložky zámků komplet. A minimální cena opravy? Víc jak 5000kč

16.12.2010 10:03

Už je tomu rok...

A je to tu! Dnes je tomu rok co mám své milované autíčko :-D Za tu dobu dvanácti měsíců jsem si prošel dobrém i zlém. Za tu dobu bylo auto na 100% spolehlivé a nic se nepokazilo, nikde jsem nezůstal. I když je autu 11let a v květnu ji potáhne na 12 let. Za rok jsem najel „jen“ 8457km (čekal jsem více) a kolik to bylo peněz? Sakra dost :-D za ten rok jsem do auta investoval 52 860Kč ( dost mě stála nehoda). Něco málo z minulosti: Auto bylo pořízeno v Brandýse nad Labem původní cena auta byla 55 000Kč ale ukecala se na 51 000Kč :-D Ptáte se, stálo to za to? Já si myslím že ano. I když bohužel parkuji na ulici  auto pořád vypadá dobře a řadí se k těm Felíciím co nejsou shnilé. Poupata se už ukázala tak se na jaře všech zbavím. Motor 1,3MPi bych ohodnotil tak že oplívá spolehlivostí ale to je asi vše, předjíždět se s tím dá ale ne dlouhé kolony. Ale i po roce pro mě dostačující. Ke konci roku co jsem měnil zaměstnání tak se s autem pohybuji téměř každý den v městském provozu a spotřeba se mi moc nelíbí :-D Před tím jsem jezdil pouze dlouhé vzdálenosti s průměrem podle palubního PC na 5,8l na 100km nyní za 7,3l na 100km. Tak to je asi vše jak jsem to shrnul.

27.11.2010 17:15

Souhrn událostí a škody po nehodě

Nejdřív začnu tím jak sem ztratil to zatracené víčko od nádrže. Když jsem v ten den jel ještě do Škodovky a objednával si to víčko a ptal jsem se na cenu tak říkali 80 až 90 korun říkám paráda. Večer koukám na internet a tam stojí víčko něco přes stovku. Ráno si jedu pro to a když tam na to čekám tak řekne ,,bude to 480Kč, tady máte fakturu a zaplatíte to vedle u kolegině" ještě že jsem nebyl sprostej... Další událost, včera večer když jsem jel z práce jsem už těsně před domovem odbočoval na vedlejší silnici a co se nestalo auto si jelo rovně směr značka... ...naštěstí vedle vylétl jsem na chodník (obrubníky extra vysoké) a skouzl jsem zpět na silnici, okamžitě se auto začalo stáčet na bok směr zaparkovaná auta, naštěstí vedle tak jsem si to dal zase přes ty obrubníky prozměnu na druhé straně a zastavil jsem se až několik metrů od silnice na trávé a kus od potoka :-( výsledkem toho je rozhozená geometrie a vážné poškození horního uchycení kola... A poslední událost dneska jsem přezul na zimní kola, já se řídím heslem že auto má vypydat pořád dobře :-D tak Felicie dostala na zimu hliníková kola z limitované edice Mystery.

9.11.2010 22:19

Zimní prohlídka Škoda

Tak jsem využil akce co Škodovka nabízí. Nechal jsem si nasadit novou mažetu která kryje řízení, původní praskla a sklouzla, dále proběhlo seřízení sbíhavosti, kontrola stavu pneumatik včetně rezervy, kontrola podvozku, kontrola množství a koncentrace kapaliny, výměna a vyvážení kompletních kol, zátěžový test baterie, jelikož mi došli peníze tak už jsem si nemohl nechat seřídit geometrii, to přijde hned po výplatě. Jinak vše je v pořádku. :-)

21.10.2010 20:23

Výměna výfukového potrubí + servis

Tak dnes proběhla oprava výfukového potrubý a výměna katalizátoru, jelikož auto znělo jako traktor a ne jako auto. Pak se promazalo řazení. Jen dodám že ten výfuk byl prohnilej už nějaký týden, a když jsem do toho sedl tak jsem si připadal jako v hot hatch, jak to zase jede a zrychluje :-D

19.8.2010 19:05

Komplet sestaveno od nehody

Tak dneska jsem strávil asi 30 minut v servisu aby mi nasadili mlhovku která mi chyběla, byla to práce nad moje možnosti :-D a jednu novou jsem při předchozí istalaci rozbil tak, že je nepoužitelná, ještě koukali s překvapením jak vypadá chladičová stěna z druhovýroby :-D Cena celkem i s prací 324Kč (mlhovka není originál)

8.8.2010 19:12

Automechanik amatér v akci :-/

Tak jsem měl poslední díl skládačky aby bylo auto po nehodě komplet pohromadě, lištu do nárazníku jsem v pohodě nasadil, ale pak přišla na řadu tam mlhovka... kdo by čekal že dá tolik práce ji tam nasadit, tak se auto zvedlo na hever odmontovalo se světlo a boj začal, trvalo to asi 30 minut a mlhovka byla na odpis, protože jsem jí ulomil ty držáky aby držel zadní díl... Při sundavání světla jsem málem omdlel z toho jaká je druhovýroba kvalita na kterou nic nepasuje :-/

25.7.2010 19:29

Vše opraveno a sečteno…

Za bl.bost se platí a v mém případě tomu tak je a ne málo. Je to 48 dní co auto bylo na opravě (z toho byl 10 dní na dovolené klempíř co to dělal) celkovou cenu a cenu dílů co se shánělo jsem rozepsal úplně dole v recenzi, jinak celková cena opravy je 17 500,- už mi nezbylo ani na benzín tak budu čekat až bude :-), prozatím budu zase jezdit s MHD :-/

6.6.2010 21:13

Přidány fota z místa nehody + rozmontované Felicie

Tak jsem dodal poslední fotky jak je rozebraná Felicie po nehodě a stavili jsme se na místě nehody najít mřížku od mlhovky, kterou jsem našel :) a vyfotil jsem to tam, jak jsem to tam projel :-(

5.6.2010 20:53

Součet škod z havárie

Tak po dnešní rozebírací operaci jsem vyčetl škody a rozbité věci. Tak nenávratně je zničený blatník
nárazník, výztuha nárazníku, pravé světlo, pravý blinkr, krabice na vzduchoví filtr, stěna chladiče,
chladiče, pravé kolo (pneumatika i disk), rozhozené řízení geometrie a ještě nevím co, poškozená je mlhovka.
Po návštěvách v různých servisech řekli že je to odpis. Ve Škodovce by za opravu chtěli 35 000,-
v jiných cena 20 000,- až 30 000,- V pondělí se půjde zjistit situace k jednomu klempíři
jak tam. No každopádně to vypadá tak že mě to pořádně finančně vysaje :-( Fotografie z rozebírání dodám večer
v neděli.

4.6.2010 21:23

Uviděl jsem nebe, přišla rána a konec :-(

Dojezdil jsem... jsem naprostý de.bil, připadám si jako v noční můře ze které se nejde probudit a to je na tom to nejhorší, že jsem ublížil něčemu co jsem měl rád a dělalo mi radost :-( svědomí mě užírá co jsem to udělal. Sedím před ní se slzami v očích a přemýšlím proč jsem tomu nezabránil a svědomí mi říká že jsem vů.l co jsem udělal... Stalo se to 4.6 2010 ve 20:15H. Tak že jsem ji odstavil na dobu neurčitou dokud si na ni neseženu nové věci... :-(

1.6.2010 16:02

Volkswagen Golf IV 1.6 VERSUS Škoda Felicia 1.3MPi 50KW

Tak proběhla zkouška síly a kroutícího momentu proti VW Golf. VW měl větší sílu větší obsah, víc koní,více kroutícího momentu. Začalo to při rychlosti cca. 70km/h. bylo to z kopečka tak jsme se rozjeli hodně rychle oba, ale ač jsem se snažil sebevíce pořád mi ujížděl ne moc ale jistě. A když už jsem byl na otáčkoměru v rudém poli tak jsem se začal dotahovat, závěrečná akce byla ta že jsem ho ve vysoké rychlosti předjel v zatáčce kde brzdil a dojeli jsme skoro stejně, než mě dojel. A to je prej Felicie v zatáčkách vratká :-D

30.5.2010 22:11

Smolný víkend

Tedy spíš sobota, při cestě na chalupu se mě lepila smůla na paty nebo spíš na kola... nejprve jsem si z ohyzdil přední disk o extra vysoký obrubník když jsem musel zastavil, dál si to jedu, už na mě svítilo nějakou dobu hladové oko a silnici kde nikdo není najednou policie a silnice byla uzavřená nedá se projet tak jsem se musel vracet téměř polovinu trasy abych se napojil na průjezdnou silnici. Samozřejmě jsem nevěděl kudy :-D tak jsem chvilku čekal a zachránilo mě naše HaŤaPátko, za chilku mi došel benzín samozřejmě jsem neměl u sebe kanystr, tak jsem dolil od Fabie a jeli jsme, na křižovatce jsme uhýbaly přes bahno a Fabie mě ohodila :-D. Neděli jsem si zpestřil každotýdenním rituálem a uklidil jsem si interiér a trochu otřel to bahno :-/

25.5.2010 18:42

OSLAVA

Tak dneska je mému vozítku 11let přidal jsem nějaké fotky z narozenin :-D Tak a je z ní náctiletá slečna, připravená na zajíčky :-D

18.5.2010 13:49

Záhadné praskání hadičky + Facelift recenze

Tak tohle je věc kterou nechápu... neustále mi praská hadička od ostřikovačů už byla měněná za novou a stejně praskla... při zavírání kapoty tomu nic nevadí a stejně praskne je to záhada, tak to zpravuje izolačka. A přidal jsem foto palubního PC a jak parkuji na zákazu :-D

13.5.2010 21:59

Sledování spotřeby a mého stylu jízdy.

Je tu takový odkaz kde je vidět kolik jsem projel benzínu, jaký mám styl jízdy nebo třeba kolik jsem už celkově zaplatil. A kolik mě stojí jeden kilometr jízdy. http://www.spotreby.cz/skoda-felicia-1-3mpi-50-kw-67-hp-a4154/

11.5.2010 12:13

Tip na maximální dojezd Felicie

Tak v době kdy benzín a nafta zdražují,jsem mojí felině dopřál plnou nádž celkem 42litrů. Rozhodl jsem se, že se pokusím na jednu nádrž dojet co nejvíce kilometrů, budu mít lehkou nohu a klidné myšlenky :-D kdo by chtěl tak si může dát tip kolik km Felicie 1.3MPi 50KW ujede na nádrž, tipy by mě zajímali, při najíždění nebudu fikslovat nebo dolévat do nádrže. Kolik to bude: 600km? 700km? Jen hádejte :-)

9.5.2010 21:42

Víkendový úklid

Tak dnes jsem se dal do pořádného úklidu interiéru už to bylo potřeba, kupodivu jsem na žádné překvapení nenarazil jako když se montuji jinde, jediné co mi dělalo chvilku vrásky na čele bylo to že v motorové části se mi zabydlovali mravenci :-D Vyřešil jsem i neidentifikovatelné rachtání byla to jen volnější mřížka reproduktoru.

27.4.2010 21:34

Oprava airbagu

Tak auto se vrátilo zpátky s dobrou zprávou a zprávou na pos..., Tak v té dobré části je několi zpráv, první že ve škodovce chválili stav auta v jakém je čili super, potom že mám limitovanou edici "Safe line" a ne Trumf jak jsem si doposud myslel i když to má nálepky Trumfu tak jsem si to pojmenoval podle sebe a mám limitovanou edici "Safe line trumf" :-D Dostávám se k té hodně špatné zprávě a to je porucha airbagů problém je v občasném velkém přechodovém odporu v sedadle řidiče. To se počítači nelíbí, tak proto svítí kontrolka. Jinak jsou všchny funkční a v případě nehody by bouchly. Oprava proběhla celkem jednoduše, vyndali mi žárovku airbagů z přístrojovky :-D Jsem rád, že to udělali takhle protože oprava by stála víc jak 10 000Kč. Celkem za Jarní prohlídku, výměnu brzdové kapaliny a opravy signalizace ruční brzdy jsem zaplatil 1017Kč a jsem spokojený že to nebylo víc. Za ušetřené peníze z opravy bagů bych chtěl udělat el. okna a zrcátka. Ale to je zase budoucnost :-)

26.4.2010 16:53

Trumf alias Safe line

Tak auto je první den v servisu škoda a přepadá mě jedno překvapení za druhým. Tak jsem se dozvěděl že má Felicia Trumf není Trumf ale je to limitovaná serie Safe line, zjistili to podle výrobního čísla je to pro mě ale záhada jak je to možné když to jsou nálepky Trumfu. No potom zpráva o svítící kontrolce airbagu když to bude nejhorší možná porucha tak oprava bude stát 8000Kč což je pálka a netuším kde by jsem si ty peníze vycucal. Jinak celková předběžná cena všeho je cca. za 2500Kč

25.4.2010 19:13

A jsem bez auta... + super porucha

Celý týden budu bez vozu, auto jde na sevisní prohlídku do Škodovky aby ho prohlédli jak mu to šlape po těch 11ti letech. Tak palubní PC TC-6 se úspěšně namontovalo bez jakého koliv poškození čidel a počítače, nějakou hodinku to trvalo ale je to tam, při instalaci do vozu se přišlo za závažnější problém, jak už jsem dříve psal že mi nesvítí nějaké žárovičky, tak jsme se na to podívali a bylo divné že u kontrolky kde má svítit airbag tak je pryč žárovička. Tak se tam dala ta žárovička aby to svítilo a podařilo se, největší sranda je ta že ta kontrolka svítí neustále což znamená že je porucha někde u airbagů a ne žárovkou :-(, nastává chvíle napětí co v servisu řeknou a hlavně kolik by případná oprava stála.

19.4.2010 18:32

HEURÉKA!!!

Sehnal jsem si už skoro nesehnatelný v dnešní době (teda pro mě) palubní PC TC-6 do Felicie, zrujnovalo to můj rozpočet ale splnil jsem si nejvyšší přání co jsem do toho chtěl dát. A teď musím vyhlídnout den bitvy kdy to tam budu dávat snad to nebude extrémně těžké na instalaci. PS někdy v dohlednu to snad budou elektrická zpětná zrcátka.

18.4.2010 21:12

Obohacená fotogalerie a info

Tak jsem o víkendu trochu fotil nejdříve v sobotu to byla zastávka v Mělníce u Škoda auto Branka a potom v neděli na chaloupce, taky přidávám foto jak nás s beruškou začíná požírat koroze :-( Už druhý týden my něco klepe v interieru absolutně nejsem schopnej to odhalit co to je no snad to zjistím. V nejhorším případě ji to zjistí až půjde beruška na kompletní prohlídku koncem měsíce

6.4.2010 18:20

Problémy narůstají

Po nějakou dobu co auto mám se začínají projevovat problémy... Tak to začalo tím že se objevila koroze na pátých dveří, je zatím minimální ale už to bije na poplach. Druhý problém, nudil jsem se a oblejzal jsem auto a zjistil jsem že na dveřích za spolujezdcem u okna je auto bouchnuté a pod těsnící gumou už koroduje. Problém číslo tři, jak jsem nedávno zjistil že jsem měl stočené kilometry tak důsledkem toho se začalo zasekávat denní počítadlo, a ručička tachometru se začala klepat a ne zrovna málo :-(. Další problém je osvětlení palubní desky, několik kontrolek nesvítí tak budu doufat že to jsou jen žárovičky. V průběhu tohoto týdne auto dopravím k doktorovi aby se vyřešilo několik těch problémů.

30.3.2010 17:47

Návštěva servisu

Tak poprvé co mám auto tak jsem zavítal do servisu, vyměnili mi destičky a vyvážili kola. Původní destičky byly silné jako papír a musel jsem při brždění brzdit i pohledem, teď to je o hodně lepší.

26.3.2010 18:54

Nové fotky

Sedím po večeru u PC a hlas v hlavě mi říká ,,Jak to že jsi na MACZ tak dloho a pořádně jsi nevifotil karoserii z venku? Styď se!" Tak jsem neváhal a v zapadajícím sluci nafotil několik fotek, musím poděkovat Českým drahám že mi dělali křoví bez toho by to nebylo ono :oD

24.3.2010 20:21

Mých prvních 1000km.

A je to tu! Od té doby co auto mám tak už jsem najezdil 1000km. A zatím jako spokojený řidič. Žádná porucha mě doposud nepostihla. Tak a teď pořádně klepu na stůl :-)

21.3.2010 20:52

Je jaro a všechno kvete :-(

Jsou první jarní dny, je teplo, ptáčci zpívají, objevují se broučci, jarní květiny kvetou. Po výjezdu z mycí linky a utírání se zjistilo že na pátých dveří se začínají objevovat rezavá poupátka :-( Tak uvidím co stím udělám, než to rozkvete do nenávratna.

14.3.2010 20:13

Víkendové práce a překvapení

Tak bylo krásné počasí všude mokro a mrholilo a já jsem zalehl pod auto do bahna. První věc co jsem vypátral tak to že auto má stočené kilometry cca. o 33 000km, proběhla výměna oleje (má první) zašpinil jsem sebe auto a kontaminoval jsem zem. Pak přišla na řadu výměna chladící kapaliny to jsem kontaminoval zem ještě víc několika litry, při napouštění u čidla teploty zapadlo těsnění, nakonec šikovné ruce kolegy těsnění vylovily to už bylo v zemy asi 1,5L. kapaliny. A poslední věc kontrola brzdových destiček to byla operace dne! Kolo jsme sundavaly asi 30 minut jestli ne víc bylo jak přivařené nakonec se po povedlo kladivem :oD

14.2.2010 19:41

Doplňky...

Tak se mi podařilo udělat několik věcí, konečně mám komplet originál reproduktory do Felicie, proběhla výměna zadní dezky dala se pryč ta děravá po reproduktorech co tam někdo přede mnou udělal, Auto dostalo i nové potahy a ještě se vyměnil zadní stěrač. Samozřejmě jsem dodal i několik fotek.

26.1.2010 10:49

Předělaná recenze!

Od 26.1. je téměř celá recenze předělaná no snad je lepší než ta poslední.

25.1.2010 10:38

Překvapení týdne...

Tak jsem si konečně ušetřil nějaké ty penízky a pořídil jsem si autorádio pioneer, celej nadšenej až si ho tam nainstaluji a budu poslouchat při jízdě. Tak už tam bylo zaplo se a bylo hrobové ticho po několika minutách přemýšlení jsem vyloupl mřížku na reproduktory ve dveřích a byl jsem trochu opařený když tam na mě koukaly pouze kabely bez reproduktorů... :o(

10.1.2010 10:37

První nové fotky

Tak jsem přidal pár prvních fotek a něco málo do recenze.

6.1.2010 10:21

Fotky

Nové a více fotografií dodám v průběhu víkendu tj. 9.1 až 10.1 2010

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Škoda Felicia Safe line Trumf

Další vozy Škoda Felicia



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Zatím bez problémů, spolehlivost na 100%

praktičnost
10

Co víc si můžu přát, pro mě praktické.

prostornost
10

Pro mě super všude se vejdu :oD

jízdní vlastnosti
10

Jak často čtu co píší majitelé Německé značky, ,,kdo nezkusí nevěří" nezkusil jsem a proto to je za 10 naprosto mi to vyhovuje.

jízdní komfort
10

Jsem spokojený sedadla jsou super jízda mě neomrzí a hlavně po dlouhé době mě nebolí zadek.

provozní náklady
9

Minimální

náhradní díly
10

Lehce sehnatelné.

výkon motoru
10

Pro mě dobrý a čiperný. Nepotřebuji V6, V8, nebo V12 motor ze 60.let je pro mě dostačující

spotřeba
9

Super průměr 5.6l na 100km.

hlučnost motoru
9

Nevím všude se dočítám jak je felicie hlučná mě to nepřijde, tedy pokud se netočí na 6000

kvalita sedadel
10

Nemůžu nic říct, pro mě jsou akorát. Příjemně tvrdá.

brzdy
8

Brzdí to.

zavazadlový prostor
9

Pro jednoho člověka bezedný prostor.






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…