Recenze

10 Majitel

Škoda Fabia JOY 1.4 55kW BKY

9.59 Uživatelé

Hodnoceno: 112× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Fabia, foto 1 Škoda Fabia, foto 3 Škoda Fabia, foto 4 Škoda Fabia, foto 5 Škoda Fabia, foto 7 Škoda Fabia, foto 9 Škoda Fabia, foto 10 Škoda Fabia, foto 11
Škoda Fabia, foto 12 Škoda Fabia, foto 13 Škoda Fabia, foto 16 Škoda Fabia, foto 17 Škoda Fabia, foto 18 Škoda Fabia, foto 19 Škoda Fabia, foto 20 Škoda Fabia, foto 21 Škoda Fabia, foto 23 Škoda Fabia, foto 24 Škoda Fabia, foto 26 Škoda Fabia, foto 27 Škoda Fabia, foto 28 Škoda Fabia, foto 29 Škoda Fabia, foto 30 Škoda Fabia, foto 31 Škoda Fabia, foto 32 Škoda Fabia, foto 33 Škoda Fabia, foto 34 Škoda Fabia, foto 35 Škoda Fabia, foto 39 Škoda Fabia, foto 40 Škoda Fabia, foto 41 Škoda Fabia, foto 42 Škoda Fabia, foto 43 Škoda Fabia, foto 44 Škoda Fabia, foto 45 Škoda Fabia, foto 46 Škoda Fabia, foto 47 Škoda Fabia, foto 48 Škoda Fabia, foto 49 Škoda Fabia, foto 50 Škoda Fabia, foto 51 Škoda Fabia, foto 52 Škoda Fabia, foto 53 Škoda Fabia, foto 54 Škoda Fabia, foto 55 Škoda Fabia, foto 56 Škoda Fabia, foto 57 Škoda Fabia, foto 58 Škoda Fabia, foto 59 Škoda Fabia, foto 60 Škoda Fabia, foto 61 Škoda Fabia, foto 62 Škoda Fabia, foto 63 Škoda Fabia, foto 64 Škoda Fabia, foto 65 Škoda Fabia, foto 66
 

Technické info

Přezdívka auta Juliet Rok výroby 2004 Koupeno nové najeto [km]:96000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1397 výkon [kW]: 55 kroutící moment [Nm]: 126 zrychlení 0-100 km/h [s]: 13.7 maximální rychlost [km/h]: 167 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 zavazadlový prostor [l]: 260 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5.5

Popis vozu

Seriový řadový německý čtyřválec 55kW r.v.2004- jeden z posledních modelů před faceliftem, který sem dostal od rodičů jako dárek. Za což jim ještě jednou děkuju, naprosto sem to s ním vyhrál, ale fakt. Auto to denně dokazuje: pokud člověk koupí model, který je už něco let ve výrobě a přidá k tomu kvalitní, úsporný ale zároveň dostatečně razantní motor a o auto se aspoň trochu stará a občas ho umyje nebo vysaje, tak má vystaráno. Co se týče výbavy, je to klasika JOY, de facto slátanina, kterou těžko někam zařadit... ambiente-comfort s chrompaketem +MSR a ESP, něco z elegance. Ze série bylo:chrompaket,kožený volant a knipl, el. ovládaná a vyhřívaná zrcátka v barvě, mlhovky, ABS(viz výše), radio s CD, 2x airbag, bodové světlo, středová opěrka hlavy vzadu, černá protisluneční clona via RS, el. ovládaná okna vpředu, nastavitelný volant, paket pro špatné cesty (i když tenhle typ motoru je zespodu plně krytý) a palubní počítač(perfektní to věcička).V průběhu let bylo provedeno několik úprav, kterými sem nejdříve chtěl auto trochu vizuelně odlišit, ale zas sem to nechtěl přehnat, prostě aby působilo sladěným dojmem a zároveň neurazilo. Ve výbavě sem se snažil docílit co nejvyšší třídy, takže přibyl tempomat, kryty prahů.. V poslední době se už víc soustřeďuju na drobná vylepšení motorovo-kapalinových partií ve stylu přísad, filtrů a svíček..velmi se to projevuje, i když si občas neodpustím i drobnosti jiného charakteru...by mohla přítulka vyprávět..:-) Po celou dobu je Julieta naprosto bezporuchová, až při cca 60K se objevilo nepravidelné drnčení vpravo u tlumiče při nerovnostech. Nic melodramatického, nakonec se zjistilo, že to byly pouze uvolněné panty na dveřích, ale to až po cca opravách za 8K a praticky půl roku brnkání na nervy...:-)) Ale celkově sem nemohl dopadnout líp, nic stále nějak moc nevrže a jede jako nová i přes negarážovanost a zezačátku i těžkou zanedbanost..nějak sem ho nejdřív nemusel..ale dneska už to vidím jinak a chovám se k ní jako k autu, které mě nikdy nikde nenechalo a za svezení si moc neřekne...

P.S.Mimochodem, NIKDY sem se pravou nohou o středový panel ani neotřel..čili to není "typická" chyba fabií, ale doopravdy záleží na úhlu nastavení. A co se týká stab. tyček a dalších věcí kolem uložení kol a tlumičů, zatím se nestalo nic, žádná nutná výměna, i když zas nevybírám každý kanál a jezdím celkem po kvalitních cestách (kromě občasné návštěvy Vysočiny- vždycky mě to nakrkne, když si vzpomenu na krásné Zleenské silnice..:-) Vše je prý jako nové, tak zachovalou fabii hned tak neviděli, což mi říkaj pokaždý co někam jedu, člověk se vždycky usměje, ale ono se časem něco objeví. Čímž sem se přesvědčil, že pokud člověk s autem nejezdí jako "*", tak vydrží každé..jen si budu muset dát pozor na vejfuk, ale lozím pod auto a stříkám sem spodek čím se jen dá...

Silné stránky

Bezpochyby podvozek, ale to je nošení dříví do lesa. Velmi slušně i přes relativně malá kola drží v zatáčkách, ale na to mají vliv i některé úpravy. Sem spokojen i s brzdami a tlumiči,celkem razantně brzdí a to nejsou vzadu kotouče-byly by fine, ale 74kW motor bych snad ani nechtěl..moc by papal co slyším kolem.. auto si celkem hravě poradí s normálními nerovnostmi - výbava je poznat - a s dírou v silnici by asi měl problém i tank. Je na 185/60/R14 nových gumách, což si myslím je nejlepší alternativa pro fabii. Dostala nové micheliny, neb staré tam byly 03 roky a začínaly hučet..sjeté dvakrát nebyly..moc s ní nehrabu..proč taky..Motor je na 55kW velice, velice živý, kultivovaný a se s nadmíru slušnou spotřebou (přirozeně odvislé od řidiče) - ve městě sem kolem 5.5 a mimo běžně pod 5 - dal sem trasu Zlín-Olomouc za 4,5l/100 (cca 80km) a provoz sem urco neblokoval. Přirozeně není pro některé lidi problém jet za 7 litrů, ale to dost dobře nevím jak...:-( Na druhou stranu sem parkrát sám přišlápl plyn a jel trošku razantněji a spotřeba NIKDY nebyla nad 5,5...z čehož sem měl fakt upřímnou radost. Není pro něj větší problém stačit i na dálnici a velmi plynule se řadit. Dokáže i 180km a ještě by si dal říct..ale kdo by ho po D1 tak honil?? Samozřejmě to není supercloumák, ale bohatě postačuje na limity i přes a nejsem padlý na hlavu abych to pokoušel, nerad bych za pár prchavej chvilek sponozoroval kamarády z řad příslušníků..vyloženě mě baví lidi, co na mě blikaj, když jedu 95 mezi městy v zatáčkách a oni nemaj kde předjet...:-)) Nehledě k stoupající spotřebě (ono jízda podle předpisů má něco do sebe) a od toho tu máme jiné experty--kdybych jezdil jen po městě, stačila by i moderní 1.2, ale vzhledem k dálnici si myslím, že je to nejlepší volba. Nutno říci, že s 1.2 bych se trochu bál plynule předjíždět, i když sem na tento motor v poslední době pozitivně změnil názor.. Týdně nalítám i 400 km (což je na neslužební a nefiremní auto snad dost) a zvládá to jako by byla nová a garážovaná. Dopřávám jí jednou měsíčně u známého tvrzení laku za symbolický peníz a mám klid. Jinak nic nebylo potřeba měnit, lije se jen benzín a olej, který si sám kupuju a dodávám do servisu (lze ušetřit sakra dost-5W30 co kupuju nabízí Škodovka o 500 dráž..je to k smíchu), k oleji vždy malá přísada a v poslední době i přísadu do benzínu - obě od metanovy a pokud ho nebudu moc dávat přítelkyni, naštěstí už má své, tak vydží i spojka (na feldě se mi zrušila při cca 60K) Co se týče interiéru, pohodlně se i s přítelkyní vejdeme i s taškami..pro 02 lidi - studenty rozhodně nadstandard, a i když jedeme v 05 to lze vcelku pohodlně zvládnout. Nedávno jsme stěhovali stůl a židle a taky to šlo.

Slabé stránky

Na hatchback malý kufr, ale to se dá vcelku očekávat. Je trochu hůře vidět přes přední sloupky v zatáčkách, ale to je jen síla zvyku a tvaru zatáček. Místy je vidět, že přeci jen patří do nižší třídy: kvalita zpracování plastů, spojení plechů, ale to už může už být přece jen hlavně stářím. Začalo zatékat do zadních dveří (bolest to fabií), přetěsnění bez problémů..zvláštní je, že na myčce zatéká i do 5-tých dveří, ale když myju ručo, tak nikdy...Co se týče interiéru, celkem rychle se špiní bílé partie, takže bylo nutno tepovat, ale pokud si člověk aspoň trochu všímá plastů,čas od času vysaje, trochu uklidí v motoru..čas od času ji umyje a nechá navoskovat, neb to nikdy neuškodí, tak se odmění pohodovou, příjemnou a hlavně ekonomickou jízdou a spolehlivostí. A o co jde??

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

S vozem jezdím na pravidelné kontroly podle toho jak si řekne. Kromě výměny oleje v intervalech a celkové prohlídky při 60K km sem nic neměnil, ani nic neodešlo. Čehož si u auta téhle třídy doopravdy vážím. Auto nebylo bourané, pouze mi někdo šikovný ťukl kdysi do pravých zadních dveří, lak je zatím v pořádku, nedávno sem to přestříkal sprejem, ale asi to jednou bude nutno přelakovat. Na servis jezdím do Olomouce k Auto HEGR, neb tady studuju a do Zleena se přes tejden moc nedostanu. Jsem celkem spokojený, dlouho sem nečekal, servisáky už znám - i když je tam spíš známá Juliet. :-) Namontovali mi i některé věci co nemuseli , což je zajímavé, neb některé jiné ŠKODA servisy se cukaly..v neposlední řadě sem zjistil, že jejich ceny v lakovně se rovnaj cenám soukromých lakoven...takže spokojenost..

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto bylo koupeno v menším salonu u Zleena. Ochota, vstřícnost, byli sme spokojení. Nejdříve sice chtěli prodat klasický model, ale nakonec si "náhodou" vzpomněli, že existuje i varianta JOY, která plně splňovala mé požadavky...nechal sem ještě něco dodělat a Julietka byla na světě..:-)

Doplňky

Předem bych chtěl říct, že nejsem žádný příznivec tuningu, ale přece jen myslím, že některé věci můžou auto vhodně doplnit, udělat z klasické série něco zvláštnějšího a přitom se určitě nedá říct, že by šlo o tuning. Třeba takový spoiler bych si asi nikdy nedal. Provedeno postupem času: dekor středové konzoly, nové pedály via RS, stříbrné lišty budíků, mračítka, lišta masky, kryty zadních světel a folie skel. Nedávno dokončeny polepy sloupků a lemy blatníků, proveden nástřik dutin a nápravy, vložen sportovní filtr do airboxu, namontována koncovka výfuku a stabilizační tyčka předních tlumičů. Naposledny přidány stěrače Bosch, nové svíčky DENSO, přísada do benzínu, přestříkány hliníkové části motoru, dorazil olej od Shellu (ušetřil sem cca 3000 proti ceně Škody) a namontovány tmavé boční blikače a kryty prahů...:-) No a pokračujem-výměna krytu spodního sériového krytu motoru, přísada do oleje, lišta kufru, přišly dekory oken, opěrka no a teď mám v plánu opět malou drobnost z varianty GT, přibyl maxík, parkovací asistent, ozdobná lišta kufru, chrom. obroučky maxíku, v plánu GT ručičky, CD měnič a volant z O2...:-)

 

Novinky v recenzi

4.5.2011 11:04

4.5.2011.

Včera realizována první záruční kontrola po 15000 km. Podle očekávání se nic nenašlo, nepřišli ani na CHIP :-) což jsem docela rád...auto jede bez problému, vše funguje a jako radost sem si nadělil další doplňky, přihodím foto. :-) cena? 2500 km za kontrolu...jsem spokojen

3.7.2010 05:32

28.6.2010. - nové auto je už doma, Seat Altea reference + nějaké doplňky :-) recenzi napíšu jak to jen půjde.

3.7.2010 05:32

25.6.2010. Tak po předlouhé odmlce nyní novinka za všech asi největší - Juliet prodána autorizované prodejně a nové auto je už na cestě :-)

4.1.2009 00:00

4.1.2009.Tak po další odmlce zase něco nového...:-) na budíky se vrátily chrom obroučky, vypadá to i s maxíkem v kombinaci s chrompaketem celkem solidně..:-)) dále v plánu je volant z O2, CD měnič (už je doma) a ručičky z GT..:-) už se na všechno těším...jinak auto je jak jetel, každý ví jak to vypadá venku a kor tady na Zlínsku..auto je celé od soli a tak ho ani nemůžu dát do garáže...a už tejden s sebou bojuju jestli ho zajet umejt...:-)

28.10.2008 00:00

28.10.2008. Pak, že už nejsou slušní lidi...jdu si tak po práci k autu a koukám, že mi ho před klinikou někdo odřel...:-((( nárazník měl šlic bílé barvy...takže sedám naštvaný a chci jet domů a najednou koukám, že mám papírek za stěračem...a ona tam adresa, telefon a omluva..:-)), že prej, jak dotyčná paní viděla tak krásné auto, že jí bylo líto odjet...:-)))))) tak potěšilo mě to, nárazník se zadarmo přestříkal a je vlastně úplně novej...no neberte to zdarma...:-))))

15.10.2008 00:00

15.10.2008. Po dlouhé odmlce opět zpět..:-)) máme nové brzdy od Zimmermanna a nové destičky od Feroda :-)) a asi se zajely skvěle, protože brzdný účinek je úplně jinde než u série..:-)

30.8.2008 00:00

30.08.2008.Tak, přidal sem fotky...auto si myslím vypadá skvěle..komfort nijak neutrpěl, právě naopak..a spotřeba?? Tak deci, dvě nahoru..to je vše..:-))

16.8.2008 00:00

16.08.2008.Tak opět odmlka...stalo se mi toho za tu dobu dost, hlavně v rodině..:-(( nicméně jedna novinka ano, juliet dostane nová alu z RS...tak už se těším...vyfotím..;-)

12.7.2008 00:00

12.07.2008.Tak přátelé..STK..není slov, motor je fakt jak z linky..ofotím výpis a uvidíte..mi bylo řečeno, že takový motor nikdy nebyl...jen mě drbe, že mi odřeli lak..a to na dveřích..:-(

12.7.2008 00:00

12.07.2008.Takže parkovák je tam a už si to bez něj nedovedu představit..:-) dneska si jdu pro auto po STK s nově nasazeným volantem...tak uvidíme..

22.6.2008 00:00

22.6.2008.Tak po menší odmlce opět zpět...:-) byl namontován maxidot a parkovací senzory mám už ve skříni, takže v úterý po promoci deme na ně...:-) Jinak včera cesta Vizovice-Olomouc za4.7l..co k tomu dodat, to auto je fakt neuvěřitelné...

23.5.2008 00:00

23.05.2008.Bilstein nasazeny, perfektně to teď jede..:-)) a taky zavoskováno na sraz..

22.5.2008 00:00

22.05.2008.Nasazeny nové POWER ATE brzdy. Původní šly pomalu, ale jistě do kopru..:-)) a pokud se stihne, tak i tlumiče Bilstein a novej volant..:-)) - holt sem si udělal radost k poslední státnici...no...:-))

2.5.2008 00:00

02.05.2008.Nemohl sem odolat nedat si malou drobnustku na chladič z GT..přihodím fotky---

29.4.2008 00:00

29.04.2008.Máme nové potahy z MADU, nebyly sice zrovna laciné, ale sou super..:-)

19.4.2008 00:00

19.04.2008.Setkání se Special-line v Třebu..:-)

16.4.2008 00:00

16.04.2008.Nainstalován šuplíček pod rádio a nasazeny dekory do dveří od Milotecu v barvě dekoru kolem rádia ze škodovky...sednou nádherně..!!

22.3.2008 00:00

22.03.2008.Pořešena recenze, fotky dodám až s novým doplňkem z GT...

26.2.2008 00:00

26.02.2008.Přidány slíbené fotky, chystám úpravu recenze.

25.2.2008 00:00

25.02.2008.Namontována loketní opěrka. Není to sice originál, který je podle mě předražený, ale zas to není žádná hrůza a má čalounění originálů...fota budou...jinak se mi pomalu rýsuje stříška ve stylu fabia GT...uvidí se...;-)

12.2.2008 00:00

12.02.2008.Takže Juliet je zpátky...cena skončila na 8,5K..:-((( hrůza, no...jediné co mi dělá radost sou ty ofuky...vyloženě designu prospěly...přidám foto...

6.2.2008 00:00


18.01.2008.Nechal sem namontovat originální tempomat, měl sem nabídku za 1200...nemohl sem odolat ani na mmnt...:-)

14.1.2008 00:00

14.01.2008.Konečně přidány fotky, počasí se umoudřilo...:-))

10.1.2008 00:00

10.01.2008. Návrat z celodení jízdy po Moravě. Juliet jede jako by byla funglovka, dneska sem si jízdu vyloženě užíval a s gustem nechal za sebou několik na pohled lepších kolegů. Čili brzda provozu určitě ne a přesto dneska rekord: prakticky 900 km na úplně nevyjetou nádrž, nová náplň do benzínu a oleje se projevila v kombinaci s benzínem od Shellu...čili úplná spokojenost. Dnes snad už přidám fotky, počasí se umoudřilo. Jinak pf 2008! ;-)

22.12.2007 00:00

22.12.2007. Výměna stávajícího krytu motoru za zvětšený o zakrytí převodovky a částečně i výfuku, nalití top oleje od shellu (5W30), přísady do oleje od metanovy (naprosto bez problémů) a nasazení nové lišty na kufr-vyloženě sedne(fotky dodám). No a vyměna pneu za goodyear ultragrip 7 plus 180-60-R14...perfektní, vřele doporučuju...a jako dárek k Vánocům celkové voskování a tvrzení laku...fotky budou...

21.12.2007 00:00

21.12.2007. Tak autko se mi konečně vrátilo po cca měsíční opravě, která původně vypadala jako něco banálního a nakonec se z toho vyklubala oprava za málem 25000...perfektní, no...ale tak aspoň sem si udělal radost drobnými úpravami...:-)

3.11.2007 00:00

Jo, když se s..e, tak se s..e...:-( auto vypucované, naleštěné a kdy musím zrovna bourat?? Když jedu na sraz, že?? Čili Juliet je v servisu a z Favoritova motoru toho moc nezůstalo--

2.11.2007 00:00

Přezuto na zimní DUNLOPKY WINTERSPORT

18.10.2007 00:00

18.10.07.Namontovány tmavé boční blikače a kryty prahů..budou fotky po umytí..vypadá jako...jako špinavě...:-)

16.10.2007 00:00

16.10.07.Zimní prohlídka. Ale neměli toho moc co opravovat...:-)

8.10.2007 00:00

08.10.07.Přidány nové fotky a upravena recenze. Na cestě jsou kryty prahů a pomalu vlastní olej a přísada k 75K...

22.9.2007 00:00

22.09.07.Namontovány nové svíčky DENSO IRIDIUM POWER-velmi jde poznat-auto jde o poznání lépe za plynem, při té příležitosti také trochu vyčištěn a promazán-nastříkán a konzervován interně motor a nasazeny nové stříbrné značky..velmi pěkné..přidám fotky..;-)

17.9.2007 00:00

17.09.07. Přidáno pár fotek, nalita první dávka přísady do benzinu a na cestě jsou svíčky DENSO, nový olej a specielní přísada pro fabie od SHELLu...:-)

30.8.2007 00:00

30.08.07.Prodělána celková diagnostika nápravy a tlumičů:tlumiče-jako nové, náprava bude chtít čep řízení vlevo a nastříkat vejfuk něčím antikoroz a destičky ještě 20K vydrží-podotýkám původní..:-)

30.8.2007 00:00

30.08.07.Montáž stěračů Bosch.

8.7.2007 00:00

08.07.07.Výměna starých potahů za celosedadlové

4.7.2007 00:00

04.07.07.Odhlučnění kapoty Micra

22.6.2007 00:00

22.06.07.Sportovní fitr K&N, koncovka výfuku + úprava recenze.

20.6.2007 00:00

20.06.07.Usazena rozpěra tlumičů.

8.6.2007 00:00

08.06.07.Proveden nástřik dutin a podvozku-DRNČENÍ ZMIZELO

5.6.2007 00:00

05.06.07.Dostala nové Michellinky...

3.6.2007 00:00

03.06.07. Upravení recenze...

26.5.2007 00:00

26.05.07. dokončeny i polepy sloupků...vypadá to moc hezky...:-)) fotky bohužel až v pondělí...nevzal sem si kabel..:-(


Další vozy Škoda Fabia



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

Za tu dobu se vůbec nic nestalo, jen běžné výměny a věci, které sem si nechal na vlastní přání změnit..silentbloky, ložiska...

praktičnost
8

Hatchback zrovna dvakrát praktičnosti nepobral, to se nedá svítit..:-) Se to s mnoha modely nedá srovnat, nicméně ve své třídě to pořád dostačuje..

prostornost
9

Vpředu bez nejmenších stresů, vzadu je to už horší...ale tak jezdíme max ve 2, tak to není nutno řešit...holt auto pro rodinu, ne pro 3 a více dospělých včetně.

jízdní vlastnosti
9

Tady toho není moc co vytknout, podvozek dostačuje, tlumiče také a pokud člověk něco vrazí i do kvalitních gum, má celkem vystaráno...:-)) nejhorší problém je asi jen když začne trochu profukovat...pak je poznat kolik váží...

jízdní komfort
9

Komfortu autu na svou třídu dle mě nelze moc vytknout, je fakt, že něco dělaj kvalitní gumy, ESP a stabilizační tyč (v zatáčkách), ale přesto jsem velmi spokojen...nikdy sem neměl ani náznakem problém se středovým panelem vs. noha a ze sedaček mě nikdy z

provozní náklady
10

Leju jen benzín---pojištění v pohodě...

náhradní díly
9

Pokud chce člověk originál, tak 2x levný není, ale zas nebudu jezdit někdě po vrakovišti...

výkon motoru
9

55kW je dle mě s vyjímkou 74kW (před kterou se hluboce klaním) ta nejlepší alternativa, pokud člověk nehledá "sportovní dojem"...kultivovanost, tichost a hlavně ochota jet velmi solidně i na dálnici...

spotřeba
10

Jsem dlouhodobě pod 5 litrů, pokud se zrovna nepohybuju po městě---pak je to mezi 06 a 07...

hlučnost motoru
10

Je velmi kultivovaný, ani při větších otáčkách to není dramatické..

kvalita sedadel
9

Jak zmíněno výše, nemám po stránce pohodlí moc co vyčítat..a to ani na dlouhé vzdálenosti (bez nastavování výšky sedadel si už auto nekoupím)..jen mi vadí páčka nastavení...trvalo mi dost dlouho, než sem se naučil tam sedat bez přisednutí...

brzdy
9

Jasně, je mi jasné, že by spousta lidí byla ráda, kdyby měly fabie 2x kotouče, ale myslím si, že i takhle to není až tak melodramatické..stačí sešlápnout a pokud nejsem nedejbože připoutanej, mám pocit, že prorazím okno...ale možno je to jízdou "bez brzd"

zavazadlový prostor
8

Na hatchback nic moc, to je fakt, ale pro 02 lidi je to více než dost a pokud člověk už plánuje rodinu, tak se vyplatí zainvestovat do něčeho trochu víc...nebo bude muset zainvestovat do skládacích kočárů...:-)






Blesk.cz

Kateřina Brožová a její první Vánoce bez rodičů! S kým usedne ke štědrovečerní tabuli?

Kateřina Brožová a její první Vánoce bez rodičů! S…

Letošní Vánoce budou pro Kateřinu Brožovou (52) velmi smutné. Otec Miloš (†83) odešel před čtyřmi roky v…

Youtuber umučil těhotnou přítelkyni v přímém přenosu: Diváci mu platili, aby ji týral

Youtuber umučil těhotnou přítelkyni v přímém…

Valentina Grigoryevová (†28), která byla v rané fázi těhotenství, zemřela ve svém bytě ve vesnici Ivanovka…

 

iSport.cz

Dobře Kousku! Kousal se vrátil výhrou, mluvit nesměl. Parťáci stojí za ním

Dobře Kousku! Kousal se vrátil výhrou, mluvit…

Před deseti lety na vítkovickém ledě křepčil kolem mistrovského poháru. Teď sice pardubický útočník Robert…

Oktagon 19 v TV: kde sledovat souboj Vémola vs. Mikulášek živě?

Oktagon 19 v TV: kde sledovat souboj Vémola vs.…

Podle organizace Oktagon jde o sportovní událost roku. Dlouho očekávaný střet Karlose Vémoly a Václava Mikuláška…

 

Reflex.cz

Jednička, velezrádce i hulič trávy. Podívejte se, jak šel čas s Václavem Klausem na obálkách Reflexu

Jednička, velezrádce i hulič trávy. Podívejte se,…

Václav Klaus se na titulních stranách časopisu Reflex objevil celkem sedmnáctkrát. Poprvé v roce 1991, zatím…

Nejúžasnější útěk historie: Mladý dalajláma v přestojení za vojáka utekl čínské armádě přes drsné Himaláje

Nejúžasnější útěk historie: Mladý dalajláma v…

V dubnu roku 1959 bylo Dalajlámovi 25 let. Poté, co se tibeťané postavili čínské okupaci, nastaly pro ně těžké…