Recenze

Chuck Norris (muž 30 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Škoda Superb

9.86 Uživatelé

Hodnoceno: 153× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Superb, foto 1 Škoda Superb, foto 2 Škoda Superb, foto 3 Škoda Superb, foto 4 Škoda Superb, foto 5 Škoda Superb, foto 6 Škoda Superb, foto 7 Škoda Superb, foto 8
Škoda Superb, foto 9 Škoda Superb, foto 10 Škoda Superb, foto 11 Škoda Superb, foto 12 Škoda Superb, foto 13 Škoda Superb, foto 14 Škoda Superb, foto 15 Škoda Superb, foto 16 Škoda Superb, foto 17 Škoda Superb, foto 18 Škoda Superb, foto 19 Škoda Superb, foto 20 Škoda Superb, foto 21 Škoda Superb, foto 22 Škoda Superb, foto 23 Škoda Superb, foto 24 Škoda Superb, foto 25 Škoda Superb, foto 26 Škoda Superb, foto 27 Škoda Superb, foto 28 Škoda Superb, foto 29 Škoda Superb, foto 30 Škoda Superb, foto 31 Škoda Superb, foto 32 Škoda Superb, foto 33 Škoda Superb, foto 34 Škoda Superb, foto 35 Škoda Superb, foto 36 Škoda Superb, foto 37 Škoda Superb, foto 38 Škoda Superb, foto 39 Škoda Superb, foto 40 Škoda Superb, foto 41 Škoda Superb, foto 42 Škoda Superb, foto 43 Škoda Superb, foto 44 Škoda Superb, foto 45 Škoda Superb, foto 46
 

Technické info

Přezdívka auta Sup Rok výroby 2003 Koupeno nové najeto [km]:46000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1896 výkon [kW]: 96 kroutící moment [Nm]: 310 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.4 maximální rychlost [km/h]: 205 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 462 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5.5

Popis vozu

Sup/ Superbejk/ Superbába/ Superb výbava Comfort… Koupený byl v Příbrami v Drupolu. Při koupi se váhalo mezi 2,5TDI a tímto motorem nakonec z ekonomických důvodů vyhrála 1,9TDI… z výbavy postrádám jen bixenony a frajeřinku jménem chladnička za opěrku ve středu zadní lavice:) jinak co jsme chtěli za výbavu to tam i je… Hlavní byl černý interiér a textilní sedačky.. textilní hlavně kvůli tomu že sup pořád slouží jako auto do parného léta a mít v autě krásný černý kožený sedačky když je jasno a venku 35°C je docela harakiri a stín se v ten čas hledá "trošku" těžko.., pak měnič CD byl už nutnost… barva byla taky vybraná bez váhání ikdyž v úvahu připadla ještě černá ale nechtěli jsme vypadat jak političtí čunitelé takže byla taky rychle zavržená... Jinak mám v plánu Supa vylepšovat postupem času o sice vyslovené maličkosti až cetky které ale určitě potěší... okenní fólie bez toho že by okna ztmavla jen by to plnilo funkci UV filtru a aspoň jak to jde by to bránilo ohřívání interiéru od slunce aby slunce přestalo "otravovat" materiály a lidi v interiéru v rámci možností- tmavá okna rozhodně nechci... ať zůstanou pěkně tak jak jsou, pak bych ho asi v ještě bližší době vylepšil o nějaký pěkný koberečky pokud možno vzadu s tou klopenou plochou pro pohodlnější polohu chodidel, pak to určitě budou chromové lišty pod okny po vzoru novějších comfortů, rád bych na něm viděl i bi-xenony ale bohužel finančně to trochu bolí- jde ale spíš jen o pocit protože H7 tam svítí suprově, přemýšlel jsem i o nových kolech ač z těch co prodává škoda a z těch nejspíš Solid nebo X-tended ale ty co na něm jsou se mi moc líbí a na 17" kola se mi moc nechce... jinak jezdí spousta "jednadevítek" s čipnutym motorem třeba i od dealera a za poměrně rozumný peníze ale ač by to byl asi větší kalup tak je to tuning do kterýho nejspíš nikdy nepůjdu... chci si tohle auto nechat delší dobu (klidně i po příchodu nějaký dlouho očekávaný novinky) a najet na něm hodně km a myslím že ten čip by mi v tom za delší čas moh něco nehezky poznamenat protože se znám a asi bych po tom zesílení nedokázal sám sebe někdy držet na uzdě třeba na dálnici a dělal bych zbytečný hovadiny... pravda je ale že spousta majitelů už s čipem kterej si nechala udělat od prověřenejch firem najela spoustu km a jen pochvalují! mě ale mimo to straší i představa že když na to šlápnu tak se zařadím po bok těch kterým jde z výfuku čoud jak ze spalovny uhlí- a kterým se těžce vysmívám... věci typu čirá zadní světla nebo nová maska chladiče po vzoru milotecu a spousta dalších podobných nestvůr se mi nesmí na Supa ani koutkem oka podívat... je to hnus velebnosti! Jedna zajímavost: aneb jak dopadá souznění moderního velkého auta vs. garáže která byla původně stavěná na auto do velikosti tak 4,3m se světlou výškou moderního SUV- když bylo hlavní auto Octávka zajížděla do naší garáže velmi na těsno kvůli tomu že do garáže v domě se jezdí do mírného kopce a při přejíždění toho zlomu kopce/ podlahy v garáži málem škrtala podvozkem… naštěstí jsme tohle vyřešili přestavbou nájezdu už za dob Octávky… Sup by neměl šanci se tam dostat… i tak ale chybí Supovi 20cm do délky k tomu aby zabral celou délku garáže od zdi ke dveřím až na doraz!!! ale tím příběh malé garáže nekončí chci měnit stará garážová vrata který mají skoro nulovou izolační schopnost za nový.. jenže nový vrata se obyčejně zabudují tak že se přimontují k vnitřnímu okraji zdi jenže kdyby se to tak udělalo tak se tam Sup nevejde… takže se ty vrata budou muset docela netypicky zasekat do zdi do polohy těch původních!! a to tady lidi v ulici dopadli i hůř a to tak že se jim do garáže na šířku nevejde ani C4!! Sup taky za svůj život hodně cestoval ač má hodně málo najeto… hned po zajetí +-3tis km byl na tůře přes Grosglockner, Zermat, italský alpy a nakonec Chorvatsko… při nějakých 12tis km jel na Slovensko do Tater na štrbský pleso a z něj do lázní do Maďarska… když měl najeto asi 25tis jel do Norska za rybami ale tam jsme jeli ve dvou autech a sup vez jen „ne-rybáře“.. doteď nejvíc lituju toho že jsem si tam nekoupil třeba jen malinkatýho černýho sobíka jako nálepku na auto (příště určitě:) ), tady v čr sem tam na autě takovou nálepku vidim jak se krásně nese na kufru aut a jen vzpomínám :) pak ho čekal ještě jeden výlet do Chorvatska a teď okolo 38tis jel trasu ČR-Řím… v plánu je opět Norsko;-) takže je to těžkej cestovatel:)

Historie Superbu:
Jméno Superb (skvělý, vynikající, jedinečný, znamenitý) nesly nejprestižnější modely značky už ve třicátých a čtyřicátých letech minulého století, kdy byly tyto luxusní auta celosvětově uznávány a velmi oblíbeny. Představením a výrobou nového modelu Škoda Superb tak Škoda Auto navazuje na pradávnou tradici výroby velkých osobních automobilu s na tu dobu určitě výkonnými velkoobjemovými motory. Za zmínku stojí, že s jedním z šestiválcových modelu jezdil od roku 1925 prezident tehdejší Československé republiky T. G. Masaryk (pochybuji že on si stěžoval že vzadu "drncá" jako to udělal jeho budoucí nástupce:-) ) a nemalá část produkce velkých vozu Škoda byla exportována do mnoha evropských zemí a také do zámoří ( škoda kdysi nebyla žádný zelenáč- ve dvacátých a třicátých letech vzniklo celkem patnáct velkých modelu vybavených šestiválcovými a tri dokonce osmiválcovými motory se zdvihovým objemem 1,8 až 6,6 l). První luxusní limuzína s názvem Škoda Superb byla veřejnosti představena v roce 1934. Vůz postupně prošel mnoha úpravami i výraznými modernizacemi, objevila se dokonce i verze s osmiválcovým motorem o objemu 4,0 l a výkonu 70 kW a vůz se vyráběl až do roku 1947.
Nový Superb je sedan vyšší střední třídy z produkce automobilky Škoda Auto. Byl představen na Ženevském autosalonu v roce 2001 pod názvem Škoda Montreux. V roce 2002 byl (opět v Ženevě) představen koncept Škoda Tudor – Dvoudveřové čtyřmístné kupé, motor vpředu a pohon předních kol. Vidlicový šestiválec VW s rozvodem DOHC, objem 2771 cm³, vrtání 82,5 mm a zdvih 86,4 mm, komprese 10,6, pět ventilů na válec, výkon 142 kW (193 koní) při 6000 ot/min, točivý moment 280 Nm při 3200 ot/min. Pětistupňová mechanická převodovka, hmotnost asi 1500 kg, maximální rychlost 240 km/h, zrychlení na stovku za 8,0 s (fakt asi nejhezčí auto od škodovky za posledních 50let.. až do dob starejch dobrejch škod 440 škoda:'( ). Našel jsem i jednu perličku která provázela představení Tudora kdy Thomas Ingenlath, odpovědný za projekt, prohlásil při premiéře před zástupci konkurence: "Ten vůz nebudeme vyrábět, takže nemusíte mít obavu, že bychom vám zkazili náladu". Největší škoda je že jim tu náladu nakonec opravdu neposlali k ledu:-(

modernizace Superbu:

--- 2004 částečná modernizace Superb: vyhřívané přední sklo, sklopné zadní opěradlo, posílení brzd (zvětšen rozchod na přední nápravě o 6 mm (zajímalo by mě jaký je v tom rozdíl a co to supovi zlepšilo, kdo ví ať mi prosím napíše díky), sportovní paket...
--- 2005 motor 1,9 TDI PD / 77 kW místo 1,9 TDI PD / 74 kW
--- 2006 filtr DPF pevných částic pro naftové motory (supr věc taky mi strašně chybí)
lehký facelift( ikdyž to ani není facelift ale spíš ponížení superbu na úroveň Golfu V a starý i nový Fabie.. jednim slovem fuj:( ) nová výraznější maska, přední a zadní světla (opět do tvaru C), boční blinkry integrovány v bočních zrcátkách, nové provedení interiéru s bíločerveným podsvícením přístrojů, nový nejvyšší stupeň výbavy Laurin & Klement
o Laurin & Klement: litá kola 17" s leštěným povrchem, dvojitá koncovka výfuku, interiér Sterling (černý) vykládaný pravým dřevem, čalounění sedadel světlou kůží (už jsem se tady s jedním uživatelem bavil na téma udržování světlé kůže ale tohle co dávaj do laurina je prakticky bílá kůže a to už je na mě fakt moc), autorádio s MP3 + CD měnič, dvouzónová klimatizace Climatronic, tempomat, ESP, Maxi-DOT, dešťový senzor, xenonové světlomety
Navíc Škoda nabízí i: přehrávač DVD s výklopným displayem vzadu ze stropu s úhlopříčkou 7"(úsměvné), navigace s TV tunerem

-- 2007 motor 1,9 TDI PD / 85 kW místo 1,9 TDI PD / 77 kW

Ceny: Classic 620tis
Comfort 735tis
Elegance 815tis
Laurin Klement 865tis

Zajímavost: Všechny motory Superb jsou vybaveny palubní diagnostikou EOBD. Ta kontroluje zařízení, která mají vliv na složení výfukových plynů. Pokud hodnoty přestanou odpovídat požadavkům, kontrolka na přístrojové desce upozorní řidiče, aby zajel do servisu. Příčina se uloží do paměti závad, což urychlí odstranění problému.



Zajímavost 2: výkony KW a Nm podle otáček u 1,9 TDI 96KW
ot./min-- KW-- Nm
1500-- 27.0-- 185.0
2000-- 54.0-- 235.0
2500-- 81.1-- 310.0
3000-- 87.0-- 277.0
3500-- 91.0-- 248.0
4000-- 96.0-- 229.0
4500-- 71.0-- 128.0


Vnitřní rozměry:
vpředu/vzadu max.-min.: 1132-903 mm/1006-757 mm
šířka v loktech vpředu/vzadu: 1459/1436 mm
efektivní prostor pro hlavu vpředu/vzadu: 1005/964mm
objem zavazadl. prostoru: základní 462l/se sklopenými zad. sedadly 945l... (ale sklápění sedaček přibylo až v roce 2004)



Moje zajímavá videa:::

Známá reklama na Superba:

http://www.youtube.com/watch?v=oAMAYMhFdFQ



Hummer1: http://www.youtube.com/watch?v=-TZ50VSz2Bc

Hummer2: http://www.youtube.com/watch?v=KFxDuY0M30s

-byli jsme tam společně s kamarádem, supr jsme si to užili chceme to ještě určitě někdy zkusit znova protože poprvé jsme byli lamáci :-D

BMW X-drive: http://www.youtube.com/watch?v=bTtsRhZ4X5A

-nářez největšího kalibru... bohužel ty jízdy po okreskách nejsou moc efektní a motory nejsou slyšet a rychle se stejně nedalo a nemohlo jezdit ač jsem měl pučený asi nejrychlejší auto na tý akci 330xd coupe. nejtěžší překážka )spíš těžší pro auto než řidiče) bylo to přejetí tří kopečků.. někdo se na tom dokázal zaseknou i pěkně dlouhou dobu a x drive si mohl hrát jak chtěl... všechny ty záběry jsou ale buď z jízdy mojí nebo z jízdy kámoše... u toho coupe kde je vidět ta ručka jsem já...

Top SPEED se Superbem: http://www.youtube.com/watch?v=bgEAmzUMMIY

-bohužel po pár vteřinách držení tý rychlosti mi tam neohroženě vlítla dodávka s řidičem který byl očividně oslepen svou neskutečně vysokou rychlostí 100km/h a byl si jistý že jeho přece nikdo nemůže předjíždět, tak to ohnul do levýho pruhu a následky jsou velice dobře na videu patrný. Ještě doplním tachometrových 235 není max co kdy Sup ukázal, maximum ukázal rovných 240 +- dva roky zpátky.

Odkaz na Škoda fórum (i diskuse o Superbech):

http://forum.skodahome.cz/index.php?

Dlouhá lhota:

http://www.youtube.com/watch?v=bfaxFWaxiuQ

Silné stránky

Design je pro mě skoro nesmrtelný nejspíš hlavně díky tomu že to mělo vypadat elegantně a né honit se za co nejmodernějším a nejsložitějším tvarem...

Lak mi přijde dosti kvalitní protože doteď nedělá "pavučiny" což se moc nevidí... nevím jestli se na tom podepsal i fakt že je to myté jen ručně (což asi ne ale myslím že kdyby to několikrát prošlo myčkou tak už by to nějak odnes) popřípadě garážované ale třeba na černých superbech (vis vládní auta) ty "pavučiny" jsou vidět asi nejlíp... taky je pravda že když se rozbíhala výroba superbů tak bylo dost slyšet že se bude lakovat v nějaký nový hodně moderní lakovně... těch faktorů bude asi víc...

Prostor- co každý říká je pravdou- vzadu si "za sebou" s mírnou pomocí dokážu dát nohu přes nohu... ale děti nebo lidi do 165cm to dokážou i na sedadle spolujezdce vepředu když je posunuté úplně vzad a je to pohodlné a nikde neškrtají ale je to nezvyklé ( ale odzkoušeno)... :-)

Motor s 96Kw určitě stačí na české silnice i na dlouhé trasy a když se rozjede turbo tak má i slušnou sílu... rozhodně tak neuvažuju o čipu nebo nějakém jiném zvýšení výkonu protože nevěřím tomu že to turbu a dalším okolním součástkám zrovna prospívá... navíc na rychlou sportovní jízdu existují jiná auta...

Spotřeba- cesta z Příbrami do Prahy za 4,8l a zpět za 5,6l je opravdu výborná na auto této třídy (pravda je že ale většinou tuto trasu jezdím okolo 6l/100km) nebo trasa Brno Praha ve čtyřech a konečná spotřeba 5,1L bez toho že bych jel na spotřebu, naopak- ze začátku se muselo auto vyvětrat a nechat chvilku pracovat klimošku takže jsme začínali na 27l/100km (způsobený právě tím že auto nějakou dobu stálo na místě s klapajícím motorem jinak 27l na sto od toho opravdu nečekejte:-) ) po rozjezdu pak tohle číslo rychle kleslo až někam k 7 litrům což ještě dál pomaleji klesalo až do prahy na těch závěrečných 5,1 a to se místama stalo i to že jsem nejel zrovna předpisově... ale jak píšu níže tak při "extra-relax" jízdách po dálnici se dá jet bez jakýchkoliv problémů za 4 až 4,5 litru.. extrém byl 3,2 po ujetí asi 60km. A má jízda s ohledem na spotřebu má i světlou stránku v tom že mi přátelé neustále říkají abych jezdil pomalu a já jim můžu vždy jen opáčit "tady máš klíčky, podívej se na to s jakou jsem sem přijel spotřebou" a pak se vždy dostanem k větě "to snad neni ani možný" :-D Nevím jak velký vliv na tu spotřebu má fakt že tankuju V-Power diesel protože ten motor je v podstatě nový. Je tam teď asi už pátá nádrž V-poweru v řadě (předtím se ale stejně tankovalo u značkových pump teď už ale jen shell V-power) a rozhodně ne poslední- na 100% nepozoruju to že by to mělo větší výkon (a pochybuju že je to účel toho dieselu)... jen pokud mě sluch neklame tak bych řek že na volnoběh je to tišší a klidnější a jenom předpokládám i to že z toho výfuku půjde lepší směska...

Další silnou stránkou ikdyž je to spíš jen vychytávka je hodně silný osvětlení celýho auta při nastupování/odemykání v noci.. vypadá to auto až romaticky když stojí v úplný tmě, leskne se mu karoserie od svitu měsíce pak "cvak" odemčeno a najednou se všechno rozsvítí...:-) ale i interiér v noci je krásně osvícený- od modře podsvícených klik dveří které vepředu mimo klik ještě jemně modře osvětlují a-sloupek až ke cat-vision (galerie) což jsou dvě malá červená světýlka u interiérových světel vepředu která velmi jemně do červena osvětlují prostor vepředu takže v noci když řadíte, "hrajete" si s rádiem nebo jen tak odložíte ruku na opěrku tak máte jemně červeně nasvícenou ruku atp je to jasně vidět a mě se to i líbí ale zároveň je to tak jemný (nenápadný) a decentní že to nic do červena mimo lidský kůže a drobných odlesků v chromových částech (řadící páka) nebarví a ani nepřitahuje oči....

Dílenský zpracování- nikde žádné pazvuky ani na kostkách od plastu atp.

Velmi pohodlně se s ním cestuje na velké vzdálenosti ikdyž ty sedačky nejsou zrovna dokonalé... už jsem se odnaučil ze sebe dělat největšího machra na dálnici s tímhle autem ikdyž pořád někdy ulítnu když je příležitost... to bych nebyl chlap abych to neudělal že:-) ale naopak nevěřili byste jaká je to pro mě nádhera a obrovský relax jet po téměř prázdné a co nejvíc rovné dálnici max 100km/h bez zapnutýho rádia bez spolujezdců bez toho neustálýho každodenního přemýšlení o všem možném a jen tak si vychutnávat... vychutnávat ten božský nedotknutelný klid...

Světla- teď s novými a ještě silnějšími žárovkami v potkávačkách to svítí fakt dobře.

Subjektivně bych jako plus hodnotil i velikost auta ač na úkor toho že si nerozumí s parkovištěma u paneláků... ale ten prostor za to opravdu stojí. jel jsem v A8 krátký verzi a ač to auto hraje úplně jinou třídu a je rozměrově ještě dál tak na zadních sedačkách mi zcela objektivně příjde místa stejně jako v supu ba dokonce možná i o špetku méně... teď ale samozřejmě nemluvím o pohodlí atp tam je vítěz jasnej...

Bezpečnost- i to bych vzal jako subjektivní pocit že se v něm cítím velmi bezpečně a to nevýslovně víc jak v nějakém autě typu Clio ač má 5*... a myslím že to není jen cítění ale i pouhá pravda...

Slabé stránky

Ten volant a pár čudlíků ze staré Octávky se moc nepovedlo...:(

Klapající TDI- mě ten projev nevadí ale chápu lidi co to nemůžou vystát a hlásají není nad benzín...

Chybí šestka na převodovce... pokud by zůstaly aspoň přibližně stejné ty převody 1 až 5 z čehož na pětku při 100km/h se točí 2000ot a přibyla by šestka tak by to při slušný jízdě na dálnici dávalo hodně dobrou spotřebu...

Převzatá přístrojová deska ze starého Passatu což mi přijde mírně řečeno "nepovedené"... a u VW/škody se maj díky tomu za co stydět...

Velmi snadno se špinící plast přístrojovky od pouhých dotyků ruky a je to vidět hlavně na schránce před spolujezdcem... stačí jí párkrát otevřít a zavřít a už vypadá jako políbená od bláta...

Špatná manévrovatelnost v malém prostoru.. špatně se odhaduje zadek na těsno a hlavně rozvor omezuje tu schopnost točit se u paneláku na přeplněnym parkovišti... ale velikost jako takovou beru já jako plus...

Zájem zlodějů- zatím se to ještě nestalo, dokonce ani znak z kol nebo čumáku si nikdo neuloup (ťuk ťuk) ale octávka už měla už 1x rozbitý okýnko a jednou vyndanej zámek (to ještě neměla dálkový odemykání pak se do ní hned dalo)... ale věřím že tyhle auta jsou moc moc "oblíbený"... snažím se tam vevniř nenachat vůbec žádnou blbost která by kohokoliv lákala třeba ani odloženou dvoukorunu v držáku nápojů:) takže většinou interiér vypadá už jak vykradený:) proti tomu aby si někdo "nevzal" celý auto se asi fakt moc dobře bránit nejde ikdyž jé tam zámek páky atp. a kdyby už to někdo opravdu chtěl tak nejspíš stylem "odtahovka" ale to už by chtělo od těch zlodějů i vykonat nějakou práci a to mi k nim nějak nesedí...

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

klidně se můžu zeptat co to je porucha??:-) až na jednu relativní blbost, kdy se u středního výdechu vzduchu !!sama od sebe!! (opravdu jí nikdo nepomohl a i kdyby chtěl tak je hluboko v přístrojové desce ) zlomila klapka která uzavírá přívod vzduchu do výdechů v interiéru což po zlomení také udělala.. takže klimatizace byla v ten moment téměř nefunkční protože skoro odnikud nefoukalo.. nad tím kroutil hlavou i technik přímo z MB který zrovna byl v servisu v PB... servis a vůbec celý dealer tady v Příbrami se vždy chová velmi slušně.. když je auto v servisu na prohlídce nabídnou mi odvoz domů nebo i zkušební jízdu takže rozhodně si nepřipadám že jsem tam já pro ně ale tak jak to má být-oni pro mě... navíc jako bonus ho mám od domu poměrně nedaleko....

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Koupenej byl v Drupolu v Příbrami, byl v podstatě "na skladě" tak ho stačilo jen dovézt... navíc hezká SPZ a supr cena...:-) Superbu předcházela Octavia 1,9TDI z roku 99 respektive 2000 které doteď jezdí bez vážné poruchy (na druhou stranu má ale pověst nejspolehlivějšího TDi na rozdíl od týhle "devadesátšestky" v supu)... Od konce ČSSR jsme neměli jiné auto než Škoda tak nemůžu porovnávat zda jednání prodejce mohlo být ještě lepší než je ale tak či tak jsou slušní normálni lidi u Octávky i Supa nabídli k otestování ty motorizace mezi kterýma jsem se rozhodoval bez problémů takže nemám nejmenší mínus u nich... ikdyž si pamatuju že když se v roce 92 kupoval Forman tak jsem dostal nějakou stolní hru a lízátko jako šikovnej klučina že tátovi pěkně poradil, takže vlastně spokojenost:-) ale předpokládám že jednání např BMW nebo MB bude ještě na jiný úrovni.... jedna vložka: při přebírání toho Formana si pamatuju že jsem koukal jak se nás ten prodavač zeptal jestli chceme na bok přilepit gumový lišty, otec řek že jo, tak prodavač šel strhnul z nich ochrannou pásku a pěkně podle vočka to připlác na všechny dveře:-) pravda k jeho cti je že jsem si nikdy ani později nevšim toho že by to bylo i třeba jen minimálně křivě

Sup a letiště:

Se "Supem" jsem absolvoval několik výletů na blízké letiště, abych měl představu co se bude s autem dít až to budu potřebovat. Byl jsem mile překvapen, že se auto jako celek chovalo lépe než jsem čekal například dokud nebylo pomoženo ruční brzdou, tak se zadní náprava držela ať se dělo co se dělo ale "nečekaně" u přední nápravy bylo trošku znát měkké odpružení kdy se auto houpalo jak kostelní zvon a i váhu přední části bylo cítit víc než dost- takže "čumák" poněkud odhodlaně "klouže" ven ze stopy- hodně nepříjemný je přitom právě to houpání karoserie kde už selhává boční vedení sedaček které rozhodně v tomhle můžou těm z Corvett atp. závidět... takže máte i problémy se vůbec v tý sedačce udržet tak abyste ještě mohli řídit... samozřejmě myslím jen situace kdy to už fakt rvete na doraz a předek se opravdu hodně nakloní nebo zkoušíte co nejrychleji projet nějaký krkolomný slalom, jinak nějaké "standardní" ostřejší pohyby jsou bez připomínek... pásy jsou ale bezpředmětný a bez nich to nejde... teď nemluvím o nějaké bezpečnosti při nárazu ale ty pásy jsou ta poslední záchrana která vás drží abyste si od volantu nedobrovolně "neodsedli" na druhej konec auta při provádění nějakých frajeřinek! pak se ještě v extrémních situacích do volantu bohužel přenáší možná až neúměrná síla která vyžaduje od řidiče něco víc než ručku jemné blondýnky. Jinak samozřejmě je poznat, i bez zkoušek na letišti, že "Sup" není auto pro sportovní jízdu po okreskách, nebo okruzích, nebo kdekoliv (ale motor má hodně slušný zátach když se probudí turbo) ale pro plavnou rychlejší jízdu po dálnicích a to splňuje na 1*...

 

Novinky v recenzi

14.9.2007 00:00

Tak nevím jestli to sem úplně tak patří ale stejně: dnes jsem potkal na václaváku s novým passatem a oblekem jednoho (musím to říct) kre*éna a deb*la... zaparkoval jen pár centimetrů od mýho pravýho boku a při vystupování mi několikrát bouchnul do dveří... nebudu tu rozepisovat jak mi v obličeji proběhli všechny základní barvy doprovázené blíže nepopsatelným výrazem ve váři... jen že i při tom nejdetailnějším prozkoumání co mi s tím udělal jsem nenašel ani známku jakýhokoliv okem postřehnutelnýho poškození!!!! jen malou šmouhu, která šla dolů pár tahama prstu bez čehokoliv co by tam zůstalo, barvou připomínající tu na jeho passatu kterýho lze vzhledem k tomu jak měl od předchozích akcí kdy nejspíš úmyslně -poškozoval cizí věci- zničenou hranu hranu dveří jak průměrná stodvacítka po dvaceti letech u zedníků. Jsem rád že tomu nic není a asi zůstanu u škodovácký pasty, kterou jsem to obtáhnul opravdu nedávno-možná tentokrát asi hodně pomohla) ač jsem chtěl jít zpátky z sonaxu... ale dnešek mě přesvědčil že je dobrá:-) No a taky je názorně vidět že VW toho passata lakuje nějakým zmetkem oproti tomu co má Supíček:-D

9.9.2007 00:00

přidal jsem 4 fotky z akciček na kterých jsem byl v podstatě v poslední době: nejdřív Corvetta C6... hned prvního září na letišti.. krása... zatím společně s Hummerem můj největší zážitek za volantem! sice si najednou začnete všímat i malých děr které v Superbu vůbec nepociťuju ale nijak to nevadí protože do vás proudí tolik informací, prožitků atp že na to ani nemáte čas. co trochu sráželo moje nadšení byla křupající střecha... ale i to bych bezproblémů odpustil kdyby to bylo moje... samozřejmě:-) další akcička je z O2 prima teamu v mostě kde jsem měl možnost se svézt se všema jejich autama mimo starého pick-upa cup... bohužel v závěru tahači se kterým řádil lacko odešlo turbo a začalo to hořet...:-( nejlepší zážitek byl opět v BMW1... za tenhle výlet patří dík redakci SM!! a poslední akce byla ve špindlu s BMW X-drive ale musím říct že X3 rozhodně za teréňáka nepovažuju spíš takovej "teréňák" na silnice a budu se držet Hummeříka:-) ale i tak se výborně X3 řídila skoro jsem měl až pocit že jí někdo navrhoval pro jemnou ručku blondýnky. S tou 330xd jsem sice jel krásnejma okreskama téměř bez aut ale na sedadle spolujezdce německej instruktor BMW takže až na pár chviliček to moc rozjíždět nešlo a většinou mi říkal jak nejrychleji můžu..:-( a co mě hodně štvalo byla automatika:-( jinak všechny trojky BMW jsou opravdu suprový auta.

30.8.2007 00:00

Přidal jsem nové video z s velkou nadsázkou jí označim za "jízdy zručnosti" se superbem, je to jako dřív obvykle na letišti u dlouhý lhoty. Tímto i tak trochu vzdávám čest její památce protože dnes je již oplocená... je to točené někdy koncem minulýho roku. Navíc na konci části recenze nazvané popis (ta první) je set dalších tří videí která sice nemají s tímhle autem nic společného ale figurují tam značky bmw a hummer vše moje tvorba. Tak se také můžete podívat.

10.7.2007 00:00

Dnes jsem byl v servisu v Auto-poly na výměnu prasklý přední potkávačky... koupil jsem si u nich dvě žárovky H7 rovnou už s větší svítivostí o 30% proti sériovejm žárovkám... vyčlenili mi na to jednoho servismana který to měl poněkud složitější protože kvůli pravýmu světlu musel odmontovat přívod vzduchu k sání + další kryt na pravý straně navíc celý sání musel odšroubovat aby s ním šlo hnout protože bylo až na doraz u krytu světla. Bavil jsem se s ním o tom co by na to řekli policajti a oba jsme se shodli na tom že by jim mělo stačit říct aby si to šli sami vyměnit (tomu říkám extra vychytávka:-) )... nechtěl jsem vypadat že si neumím vyměnit žárovku než jsem šel do servisu tak jsem prošel návod a tam nebylo napsáno nic víc než že opravy hlavních světel by měl provádět odborník respektive servis a návod na výměnu veškerých žárovek v předních a zadních lampách chyběl... za chvilku člověk nebude ani umět otevřít kapotu... jediné co jsem platil jsou žárovky a to rovných 400kč.. technikovi výměna trvala čistých 20min... mají u mě za 1 ;-)

9.7.2007 00:00

přepracoval jsem fotogalerii. teď je tam víc detailů mnohem víc interiér a další fotky exteriéru, hodně doplněná a upravená textová recenze a reklamní video... přeju příjemné sledování;)

17.6.2007 00:00

trošku se spožděním.. je to skoro dva týdny co absolvoval servis potom co to začal vyžadovat palubní počítač. Servis proběhl bez zjištění jakýkoliv závady a maník mi s radostí a úsměvem hlásil že všechno svítí:).. jinak kapaliny vyměněný/doplněný, filtry, geometrie a klasický úkony... další štace za 30tis km nebo až v roce 2009... s radostí jsem zjistil z debaty s dalším zákazníkem servisu který fabii combi přivezl na roční prohlídku že ho to bude stát 3,6tis... s radostí protože zaplatí za dva roky (za dvě prohlídky) až na pár set korun to stejný co já za jednu prohlídku po dvou letech a to jsem si ještě nechal opravit geometrii takže rozdíl bez geometrie nebude žádný... a to se vyplatí!

15.6.2007 00:00

Dnes jsem se podíval po dlouhé době na stránky Mimoňských válek a zjistil že už mají oficiální výsledky sprintu... tady už vypadá že jsou všechny údaje správné a i pořadí... tak sem vložím chvost sprintu do 2,5l dieselů kde jsou i dva superby 1,9 a zmiňované BMW a Audi.... (čísla za pořadovými čísly označují pořadové číslo vozu) pro úplnost zde je odkaz na kompletní výsledky dieselů do 2,5l. Já mám číslo 422. http://www.mimonskevalky.cz/vysledky/mimon11/view/sprint_diesel_do_2500ccm.htm

26. 431 KUHN premysl skoda octavia 1900 16,821 133,477 km/h
27. 417 VENCA spam Audi A3 1900 16,870 127,659 km/h
16,914 125,983 km/h
28. 422 TOMÁŠ Veselyt Škoda Superb 1900 17,161 129,688 km/h
17,184 129,087 km/h
29. 426 FILIP Pícha Škoda Superb 1900 17,310 125,783 km/h
17,337 126,488 km/h
30. 430 JAROSLAV sedlak bmw 320d 1900 17,456 127,006 km/h
18,246 123,994 km/h
31. 421 STANISLA pribil audi a4 2500 17,506 127,006 km/h
17,532 120,827 km/h

16.5.2007 00:00

Takže dnes jsem jel trasu Příbram Praha a jelikož jsem měl moře času na cestu tak jsem si jen tak ze srandy zkusil jet na spotřebu.. Příbram-Praha to je +-50-55km jízdy po dálnici(když počítám jako dálnici i ty dvouproudý silnice u prahy) a +-8km po lepší okresce. fotka kterou jsem sem vložil jsem fotil za Barandovskym mostem (přímo u výstavy veteránů)... Cestou jsem vypnul klimatizaci (stejně byla potřeba až v Praze) a měl jsem puštěný CDéčka a samozřejmě světla... nádrž byla plná, jel jsem sám, rychlost byla celou cestu 100km/h ale za odbočkou na Jíloviště už jen 80 mimo jiné proto že když jsem odjížděl z Příbrami tak jsem slyšel že přímo tam měří:) ..potom tam sice už nestáli jenže dál maj spoustu dalších stanovišť na tý osumdesátce. Výsledek spotřeby je ve fotogalerii. Když jsem pak jel prahou tak už jsem měl zapnutou klimatizaci a na spotřebu jsem už moc nekoukal (pořád klidná jízda), navíc jsem stál v koloně skoro od těch veteránů až na IP na magistrálu... jízdu jsem zakončil v Troji se spotřebou rovné 4L/100km:) bohužel nemůžu žádnýmu rejpalovi dokázat že to neni podvrh...:-( nevěříte? VĚŘTE! PS: jak je teď ta akce hledáme řidiče třídy A dostal bych za

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Škoda Superb

zobrazené auto není aktivní, nelze diskutovat

Další vozy Škoda Superb



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

1*

praktičnost
8
prostornost
10

1*

jízdní vlastnosti
8

ten rozvor a okresky nejdou dohromady.. je to dálniční letadlo..

jízdní komfort
10

super(b) na moderní auta už znatelně ztrácí to je pravda... ale já si nemůžu a nebudu stěžovat:-)

provozní náklady
9

na povahu auta super

náhradní díly
0

nic mimo zvyklost se nikdy neměnilo tak nemůžu dobře posoudit..

výkon motoru
8

stačí (chybí šestka na dálnici.. moc moc....)

spotřeba
10

na auto dlouhý 4,8m co chtít víc?

hlučnost motoru
9

na TDI a stáří dobrý... ale motor musí mluvit a ne dělat že tam není!

kvalita sedadel
8

důkaz místo slibů: přežil jsem v tom nonstop 1100km:) ...9 hodin sezení.

brzdy
8

snažím se vyvarovat situacím kdy musím na tvrdo brzdit takže zase tolik zkušeností s nima nemám ale na druhou stranu vždy když jsem to potřeboval na férovku zbrzdit udělaly svoji práci.

zavazadlový prostor
8

televizi tam nedám... ale znova: je to sedan a do kterého sedanu složíte televizi?






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…