Renault Grand Espace (1998)
13.4.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "tlanger". Nejlepší rodinné auto co znám. Od roku 1984, kdy spatřil světlo světa je to můj sen a tohle…
Renault Grand Espace (tlanger)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 22.03.09 23:30
« I já jsem stejná krevní skupina
a dokonce jsem se tu kvůli tomu zaregistrovala! >:D Měli jsme do prosince Espace, r.v. 1996, benzín 2,2 - opravy - jasně klasika - výfuk, destičky a někde se mi podařilo rupnout jeden držák na nádrž - "dvorní" opraváři v místní garáži přivařili a jelo se dál - ale pak do nás 22.12. vletěl nepozorný řidič a zničil ho od haupny po zadní dveře. Při tom nárazu, vysypání skel atd. se mi stalo jen to, že jsem si hnula krkem a měla podlitiny, takže autíčku vděčím za hodně. A je mi ho hodně líto, ale je to na totálku.... Ale - jdu do toho zas, tentokrát chceme Granda, protože syn je vozíčkář, při 5členné rodině, vozíku a asistenčním psovi je to autíčko úplně super. Navíc ročně najedu minimálně 30 000km, ráda jezdím rychle, takže motor paráda, udělá 170 jen to fikne a to i plně naložený. V létě jsme ještě se synovým kamarádem putovali po MLR a vše se vešlo dovnitř včetně stanu, spacáků, vařiče apod. Takže hodně šťastných kilometrů! -
_dabel 19.02.08 11:25
« Re: Re: dotaz
Osobne som o 2.0i-16V nepocul prilis vela dobreho (pre nemciny znalych doporucujem www.espacefreunde.de). Jedna sa o motor od Volva. Znamy je tym, ze sa mu zanasaju hydraulicke zdvihatka ventilov a konci to smrtou motora: na spominanom fore je aj anketa, ci majitelom prezil prvy motor 100000km a prilis lichotivo nevysla. Takze skor odporucam tu spominany 83kW dvojventil alebo 3.0V6 190k (167k nebrat, ten ma zase poddimenzovany automat), pokial nevadi automat. Prave takyto sme s otcom priviezli pred tyzdnom, tak snad bude sluzit ;) -
neregistrovaný: "Surfino" [89.24.249.XXX] 17.01.08 17:09
« taky nedam dopustit
Ahoj, ackoli rodinu mam malou, tak jsem majitelem jiz tretiho Espase. Kola pekne vevnitr, lyze taky, 2 surfy mezi sedackama vcetne zbyleho nadobicka a 4 lidi, to je proste k nezaplaceni.
A to za cenu mnohem nizsi nez jinymi oblibeny Transporter. Napsal jsi pekne clanky o techto autech, tak at vsem slouzi bezporuchove jeste mooc dlouha leta, protoze IV. generaci asi preskoci vetsina obdivovatelu. -
neregistrovaný: "djpahy" [89.111.69.XXX] 29.10.07 18:06
« espas 2.0 16V
espasek je luxusni vozitko ale ze by nebylo poruchovy mno nevim myslim ze je az az nebo sem spatne vybral a jest ty dily to je drahota 8-s :-( nevite naaahodou nekdo na jakych strankach se daj skouknout ceny novych dilu bud original nebo repliky kdyztak dik za info a odpoved -
"-- skrytý --" 17.09.07 13:30
« Re: Pásy prostřední sedačky v druhé řadě
Je tam dvoubodový pás.
Po pravdě řečeno, my to prostřední sedadlo prakticky nepoužíváme. Normálně jezdíme ve čtyřech a to máme obě zadní sedačky dané blíž k sobě, tedy částečně v místě prostředního sedadla. Děti jsou si tak blíž, mají víc místa na obě strany a navíc v případě bočního nárazu jsou dál od okraje auta.
Když nás jede 5, dáváme pátou sedačku už do třetí řady, kufr je i tak dost velký. Totéž platí i pro 6 lidí - vždycky je pohodlnější konfigurace 2-2-2, bágly co se nevejdou dozadu lze dát doprostřed mezi sedačky. A v 7 lidech jsme za těch 7 let co jezdíme v Espacech jeli všeho všudy 3x.
Podotýkám, že jsme 4 členná rodina u vícečlenné rodiny je samozřejmě situace jiná. -
"-- skrytý --" 17.08.07 15:46
« Re: dotaz
Omlouvám se za pozdní odpověď, nějak jsem sem nestíhal koukat.
Tož první rada - koukni na [odkaz] , tam najdeš k tomuto motoru i k Espace názory od více lidí.
Druhá rada je spíš můj názor. O problémech se 16-ti ventilem jsem nic neslyšel. Soused má Lagunu s tímto motorem, jimý soused na kopci má Espace se stejným motorem. Ani jeden s nímproblémy nemá.
Za třetí - já jsme koupil osmiventil práve proto, že je nejjednodušší a tudíš nejspolehlivější a nejlevnější an opravy.
Takže, pokud nejseš "závodník" nebo nehodláš jezdit dloouhý štreky po dálnici, stačí ti osmiventil. Jeho nevýhodou je poměrně krátká "pětka", takže nad 140 km/h už začíná být motor slyšet.
Tomáš -
"-- skrytý --" 13.06.07 20:45
« Re: 10b
Myslím, že je - samozřejmě 2 metrový čahoun se bude muset trochu uskrovnit, ale všech 5 sedaček v zadních dvou řadách je stejných, je tedy stejné i pohodlí. A vzhledem k tomu, že se všechny sedačky dají posouvat, dá se najít vhodná poloha pro každého.
Takže 7 basketbalistů si asi v pohodlí hovět nebude, ale běžný člověk je na tom líp než v autobusu nebo v letadle.