Škoda Fabia (2004)
23.2.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "muxa". Škoda Fabia RS 1.9TDI PD, cca 120kW, 350-360Nm, r.v. 02/2004, černá perleťová metalíza. Autícko…
Škoda Fabia (muxa)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 27.02.08 21:43
« Re: Dotaz
Zdravíčko...xenon jsem za celou dobu neměnil ani jednou. Nebyl s nima žádný problém, jen jsem seřizoval sklon. Svítivější zdroj? Na co? Jel bych do škodovky. Známému amatéři zničili startér ke xenonu neodbornou montáží. Myslím ale že to nestojí čtyři papíry... -
STi (Modo Team) 25.02.08 10:26
« Dotaz
Zdravim a mám dotaz... Ikdyž si auto už prodal,nestalo se Ti někdy,že by Ti praskla xenonová výbojka? V origo servise chtějí za výměnu zdroje cca 4000Kč a přitom od Osramu se ten zdroj dá sehnat za cca 1400Kč,tak mě jen zajímá,jestli nemáš s výměnou zkušenost (případně za svítivější zdroj). -
"-- skrytý --" 09.02.08 16:03
« Re: Pár dotazů a názorů
ne,ja moc dobre vim ze to co mas je jednadve hatepe,s bodykitem a znackama Vrs.Protoze jinak bys na to nebyl tak uchylnej,na to Vecko ;-) jen se ti jeste nepodarilo sehnat kryt motoru spravnej,proto ji tu jeste nemas,bysme te hned odhalili :-! -
TurboKluk(smazat hodnoceni) 06.02.08 15:05
« Re: Sorry, ale musel jsem....
Ty vole říct o německych autech že jsou strašně poruchove,,no newim aleněmci jsou znami svou preciznosti a vždycky byli na špici. A asi jsi nikdy nejel ve seicentu pac to vubez neni auto,mam na motorce večí palubovku a víc mista než je v tom fiatu. A miluju lidi co nadavaji na wolkswagen a pak vychvalujou Audi,Doufam že víš komu Audi patří. Ja taky už podotýkam už nejsem takovým příznivcem Tdi jak jsem byl ale musis respektovat že poměr výkon spotřeba je super.
A kdybych chtel užitkače tak jedn diesla jedině od WV.
Ti řeknu to je škoda že ma ten peugeot tak vyborne motory a na Le Mans ho porazi nějáka audi. -
"-- skrytý --" 04.02.08 18:55
« zrychlení & sex
Mám dotaz ohledně zrychlení.. těch 8,8s jsi měřil? Máš totiž lepší výkonovou charakteristiku než já a já s tím byl schopný zajet za 8s.. Jen mě to tak napadlo, že bys měl mít s lehčím autem alespoň 7s..
No a v sexu jsem poněkud náročnější, protože bych se při tom cítil značně stísněně i ve svém kombíku ;-) -
STi (Modo Team) 05.12.07 17:34
« Re: Sorry, ale musel jsem....
Mě se jen nelíbí,jak vulgárně se vyjadřuješ,jakoby si byl polobůh co objevil,že celé VW je je podvod a podváděj všechny,co je kupujou (jako že jich je dost).Srovnání dieslů s parními stroji nění nijak urážlivé a opravdu si projdi seriózní statistiky spolehlivosti aut,kde bude rozhodně lepší VW než Alfa a Fiat (tim netvrdim,že by se koncernová auta nes*rala).
No jinak srovnáváš nesrovnatelné... řikáš,že se dá s benzínovým 2.0 jezdit za 6.5,jenže tempem,který vydrží málokdo,já jezdím za stejnou spotřebu po městě a rozhodně nejsem brzda.A pak tůj příklad pro srovnání Audi S4 biturbo je fakt mimo mísu - ano to auto bych bral daleko radši,než podělanej diesel,ale kdo to bude živit?O kvalitách seichenta snad pomlčim (když už,tak aspoň novou Pandu). -
neregistrovaný: "nemcoury ne" [82.208.38.XXX] 05.12.07 17:14
« Sorry, ale musel jsem....
Datum: 30.05. 13:15Autor: Krkovicka
"Zátah motoru TDI od VW je nezaměnitelný. Není třeba točit do otáček, táhne do 3500-4000ot/min, pak už nemá smysl šlapat na plyn. Na trojku se dá až 150km/h"
No ten kopanec byva fakt nezamenitelny. Hlavne ze ten otackomer nacejchovali az do sesti tisic. Neco jako 180 na tachasku ve skode 120..A kolik ti to na tu trojku ve 150ti ukazuje;)??
Tady jsem to vzal... Hmmm, takže koukám, že všichni ste fakt řidiči z povolání, nechte si diesly na 300 000km!! Zas na druhou stranu fakt průkopníci, ropní magnáti a petrochemický průmysl si počkal až všichni budete mít naftu a pak, světe zboř se nafta je dražší než benzín...
A kdo * neseděl v pořádným autě a jen vošahává německý TDička, ať radši mlčí, páč zátah maj supa 1500 - 2500 otáček ( v tech otáčkách pracovali i některé pární stroje :D), ale v ostatních to stojí víte zaco... Passát s milionem kiláků??? A to ho VW nestáhl do muzea jejich nejlepších výtvorů??? Když tchán už popáté dával Passáta do servisu kvůli tomu, že to byla vadná serie, fakt sem se mu smál (airbag (u spolujezdce), xenony, váha vzduchu (hmmm překvapivě), a co hůř šel tam kvůly spojce (přej občas začali hořet - to mám přímo od dealera) a převodovka). Je fakt že se spotřebou sou na tom diesly vo trochu líp, ale i s benzínovim dvoulitrem se dá jet za 6,5l!!!
Zvuk ty motory prostě nemaj (pokud nejste milovníci traktorů) a co u nás ve firmě sou VW (Caddy, Passat) tak sou s nima jen a jen problémy... Porovnání spolehnivosti s Peugeotem Partner se Caddyna krčí někde v rohu!! A když jí člověk naloží tak se jí do kopce fakt nechce (turbu asi dojde dech)!!! Ale souhlasím s tím, ať si každej jezdí s tím co chce... Chci auto, nekoupím si VW (to už radši Audi, zkusil nekdo S4 s 2,7 nebo 2,4 (teď přesně nevím kterej to byl) s 4x4 V6 a bi-turbo??? Asi ne, pak by ste si do svého TDi nesedli... :D), chci pracanta, tak Partner bo Berlingo, chci závoďák, tak Subaru, Nissan, Alfa atd, chci auto do města pro starou, tak Fiat Seichento (1,1 benzín 55HP, cca 750kg- i s řidičem :D, super stroj)
PS: jednu velkou výhodu nemci maj - sou na ně náhradní díly
A pokud půjdeme do důsledku, tak je to proto, že jsou potřeba, protože se ty auta prostě serou nejvíc. -
"anonym" [77.48.138.XXX] 05.12.07 10:53
« Re: Sorry, ale musel jsem....
>:D >:D Chtěl bych vidět tvojí ALFU po třeba 300tis km......to TDI normálně zvládají.....četl sem i test PASSATA s Milionem najetych km bez oprav!!!A kde si přišel na to že Tdi táhne od 3500 do 4000??Jezdí se vetsínou mezi 1500 - 2500 víš??Na co točit nafták když jede stejně dobře třeba 2,0 TDI v 2000ot jako tvoje alfa ve 5000ot.??....a bavíc jede za 5l ;-) Uznávám že jsou lepší diesely a i benzínáky než TDI ale TDI jsou průkopníci a jsou super!!!Ale každý at si jezdí v čem chce!!