Recenze
Škoda 105 L TUNING
Technické info
Přezdívka auta Škoda 105 Rok výroby 1977 Koupeno ojeté najeto [km]:15000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1050 / 54 * / 15 * / 170 * počet rychlostí: 4 převodovka: manuální / 15 * pohon kol: zadní / 10 *
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Spiderman11".
ŠKODA 105 L (M)
r.v.1977
MOTOR:
Škoda 105
- výbrus - kompletní rozebrání a složení celého motoru,
nastříkání bloku a ostatních dílů motoru,
lehké úpravy motoru.
PODVOZEK:
- všechny nové tlumiče, v předu zkrácené pružiny o 1 otáčku a ztvrzeny,
podvozek natřen 3 x tlumekplastem proti rezu,
nová spodní i vrchní ramena, táhla, čepy,...
V předu i vzadu podložky se změnou rozteče 4 x 100, tloušťka 30mm.
KOLA:
Alu Borbet "15" et 35 s pneu Matador Aquilla Ultra Sport MP41, rozteč 4 x 100
EXTERIER:
- nový lak - 5 vrstev (3 vrstvy barvy, 2 laku), v předu bílé blinkry, boční čiré blinkry,
vlastní úprava přední masky, v hlavních světlech červené stroboskopy,
přední spojler doupraven - vyřezány výdech po jeho stranách,
na přední kapotě zavařeny mřížky a dopasován na míru vyrobený nasávač,
prahy nakytovány ke karosérii vozidla, zadní kapota z užovky s navařenými zobáčky pro uchycení křídla,
zadní čelo z rapida, brzdové světlo vlastnoručně usazeno do křídla a okytováno,
brzdové světlo napojeno na vypínač v panelu pod polubkou, víčko nádrže vlastní výroby,
kliky z favorita, sportovní zrcátka určená okruhové speciály, dvojité famfárky, upravený výfukový svod (2 do 1)
napojený na sportovní rezonátor(dávaný do felicií na závody do vrchu)
a svody na 2 plně funkční laděné koncovky DTM - oválné od firmy KM Sport,
na zadní sklo a zadní boční skla vlastnoručně nalepena tmavá folie,
na přední a zadním skle nalepeny červené pruhu o šířce: v předu 17cm a vzadu 20cm,
centrál a alarm na dálkové ovládání, mračení - prodloužení kapoty,
pod celým autem vyrobeno podsvícení z červených vysoce-svítivých diod usazených v liště z plastu
a napojeno na vypínač v panelu - dělá to cca 25cm pruh kolem dokola,
v předu v dírách pod maskou zapojen vyrobený běhající had o 8 červených vysoce-svítivých
diodách - má 3 funkce - ovládání v palubce uvnitř auta.
INTERIER:
- sportovní volant červené provedení,
palubka rapid prokladana červenou koženkou,
panel s přídavnými budíky - potažený červenou koženkou,
v panelu 7 vypínačů - brzdové světlo, vypínač na tubu, stroboskopy,
podsvícení, vnitřní neony, červeným kobercem vyčalouněny boky dveří,
červené sportovní sedačka a sportovní 3-bodové pásy obojí značky autostyle,
červený sportovní volant značky formule 1 + vlastní výroba náby,
v celém autě natažen nový černo-bílý koberec, sportovní potahy,
červeno-černé koberečky, na zadním platě 2 x blikající neony,
pod palubovkou 2 červené neony a na bokách střechy další 2 červené neony,
sportovní červené pedály, stříbrná řadící páka s červenými diodami - 3 funkce.
AUDIO:
Rádio Pioneer DEH-P3500MP,
2 x repro Boschman 550W v zadní části vozu,
2 x repro Panosonic 80W v panelu pod palubovkou,
2 x repro Mac Audio 50W - vejškáče - v předu nad sloupky,
zesilovač Boschman 800W,
pasivní tuba Pioneer RMS 1000W,
Na srazu naměřeno jen s pasivní tubou Pioneer RMS 1000W 136 decibelů.
A CO DÁLE V PLÁNU?
- vertikální otvírání předních dveří,
hliníkové koberce, dokončení podsvícení,
pořízení DVD + obrazovka, místo zadních sedaček
plato s basovými reproduktory + kapacitátor,
okna v elektrice, 5-ti kvalt, motor fabia 1,4 MPi.
Je to mnoho, co si moje hlava vymyslela. Jenže jsem student VŠ,
a tak chechtáky chybějí(jako ostatně asi každému),
tak bych tímto chtěl upozornit nějakého toho sponzora, který by mi pomohl dokončit mou vysněnou káru. :o)
PODĚKOVÁNÍ:
- největší dík patří tátovi a to za veškerou pomoc při výstavbě vozu, celé rodině za výdrž,
kamarádům - tunerům od nás z okolí(Josef, Richard, Ivan, Keiser, Martin,Karel, Tomáš, Ondřej...)
....a ostatní na které jsem zapomněl !!! diky moc!!!
Tyhle lidičky mi různě pomohli při úpravě a opravě tohoto auta.......všem patří obrovský dík !!!
více informací na www.cufus.com
Přidat názorDiskuse: Škoda 105 L TUNING
- Re: Re: Tak to já ti do pr.dele nepolezu 30.05.2009 00:42 Ronault.
- Re: Tvoje hodnotenie 30.05.2009 00:26 Ronault.
- tuning starého auta 16.03.2009 17:29
- Re: Re: Spiermanovo hodnoceni. 13.05.2008 00:00 TurboKluk(smazat hodnoceni)
- Re: Pěkná 12.05.2008 22:58
- Re: Spiermanovo hodnoceni. 12.05.2008 22:58
- Pěkná 12.05.2008 13:30
- Re: Re: Spiermanovo hodnoceni. 12.05.2008 13:27 TurboKluk(smazat hodnoceni)
- Re: Spiermanovo hodnoceni. 12.05.2008 13:04 Special-line
- Re: ty ..... 12.05.2008 13:02 TurboKluk(smazat hodnoceni)
- Spiermanovo hodnoceni. 12.05.2008 13:00 TurboKluk(smazat hodnoceni)
- Re: skoda 120 12.05.2008 12:50 TurboKluk(smazat hodnoceni)
- Re: Re: Re: odpověď zdendinoMB 12.05.2008 12:45 TurboKluk(smazat hodnoceni)
- Re: Re: odpověď zdendinoMB 12.05.2008 11:08 TurboKluk(smazat hodnoceni)
- Re: Re: Re: prosim přehodnot mě 12.05.2008 11:05 TurboKluk(smazat hodnoceni)
- Re: Komentář k příspěvkům 12.05.2008 11:01 TurboKluk(smazat hodnoceni)
- Re: věc názoru 12.05.2008 10:57 TurboKluk(smazat hodnoceni)
- No teda... 20.02.2008 12:03
- Kurwa 08.02.2008 15:57 Kubyyyk
- Re: Pěkná práce 10b 20.01.2008 05:11
- Pěkná práce 10b 19.01.2008 15:37
- Re: Re: Re: Re: Tvoje hodnocení 15.01.2008 17:52 Hanss (MoDo Team)
- Re: Re: Re: Tvoje hodnocení 15.01.2008 17:34 Poustnik
- Re: Re: Tvoje hodnocení 15.01.2008 17:22
- Re: Komentář k příspěvkům 15.01.2008 02:04
- Re: Komentář k příspěvkům 14.01.2008 22:42 Onyx
- Re: Tvoje hodnocení 10.01.2008 18:25 Poustnik
- Tvoje hodnocení 10.01.2008 18:09
- Re: Re: Fůůůůůůůj 03.01.2008 21:01 v3jc3
- Re: Fůůůůůůůj 03.01.2008 15:07
Další vozy Škoda 105
-
Škoda 105 (1986) Majitel: chetoos
Přidáno: 26.5.2014 510 Majitel 9.94 Uživatelé
-
Škoda 105 (1985) Majitel: Wacko
Přidáno: 1.4.2010 399 Majitel 9.87 Uživatelé
-
Škoda 105 (1981) Majitel: Skodovkář1
Přidáno: 1.1.2015 1210 Majitel 9.67 Uživatelé
-
Škoda 105 (1987) Majitel: Stephen
Přidáno: 28.6.2007 3510 Majitel 9.61 Uživatelé
-
Škoda 105 (1988) Majitel: parkoviště
Přidáno: 10.5.2007 428 Majitel 9.59 Uživatelé