Diskuse

Kia Rio (2009)

13.8.2009

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "tomasko007". Auto som kupil po dlhom rozmýšľaní a vyberaní medzi konkurenciou. Na vyber toho bolo…

 

Kia Rio (tomasko007)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Auto-CZ

    Auto CZ 13.08.2009  10:05

    TY SI čISTý BLB

    :-! Tvoj opis kúpy nového auta mi pripomína nákup lízatka pre urevané decko.. vybral si si to technologicky najstaršie vozitko, aké si len mohol, škoda už len, že sa nám tu nenatlačili číňania, tí budú mať terno vďaka takým šoférom, aký si ty ... :-! :-! >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 13.08.2009  11:15

      « Re: TY SI čISTý BLB

      A ty sa radšej nauč správať KuKot Drevený :no:
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 13.08.2009  11:40

      « Re: TY SI čISTý BLB

      Každý si vybírá nějak a to, že je auto nejstarší má své nesporné výhody, které ty frajere pochopit nemůžeš. A chovej se slušně.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 13.08.2009  11:45

      « Re: TY SI čISTý BLB

      Radšej by si mal držať tvoju uvrieskanú papuľu. Chalan si kúpil nové auto, ktoré mu vyhovuje, spĺňa ním požadované vlastnosti a teba je do toho veľké *.
      Na tvoj názor nie je nik zvedavý, zvykni si na to a vozievaj sa v autobuśe ako doteraz.
    • 00 Reagovat !

      foto Kajuska

      Kajuška 13.08.2009  12:59

      « Re: TY SI čISTý BLB

      pan azor7 nebo jak se jmenuje je tu asi tak den a půl, napsal pár příspěvků a jak tak koukám ani všechny negativní. nechci rýpat ale vypadá to že má problém...Chudák...
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 13.08.2009  13:04

        « Re: Re: TY SI čISTý JaKo LiLiUm....

        Tak tak, na to nemá ani cenu reagovat... :-!
    • 00 Reagovat !

      foto skodov-kar

      skodov-kar 23.08.2009  17:04

      « Re: TY SI čISTý BLB

      Jasne...radcej treba jazdit na Octavia Tour ktora ma 13 rocnu technologiu ako auto z roku 2005!!!Blbcek...
      • 00 Reagovat !

        foto FEKIVHK

        FEKIVHK 23.11.2009  20:15

        « Re: Re: TY SI čISTý BLB

        Šoféroval si niekedy oktávku? Myslím ,že nie.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.08.2009  14:25

    Dobrý výber

    Myslím si, že si si dobre vybral. Aj keď ten motor tých koní asi len papierovo znesie, ale to neva. Na rovnakom aute som jazdil rok ako blázon a sa mi páčilo na nom, že vždy všetko pevne pekne držalo a nič sa nesralo. Keby som si mal kúpiť menšie auto tak rozhodne toto. :-!
  • 00 Reagovat !

    foto PlumJelinek

    PlumJelinek 13.08.2009  15:21

    Autosalon Hyundai

    Musím se zastat prodejce v showroomu Hyundai. Vůbec se nedivím jeho reakci na otázku "jakou dává slevu navíc". Lidi (myšleno zákazníci) jsou pěkně přidrzlí, auta se v současné době prodávají za již dost zlevněné akční slevy a lidi mají přesto tu drzost domáhat se nějaké slevy "navíc". Pokud je mi známo, tak showroom není vietnamské tržiště, kde jsou původní ceny nastaveny výš a pak se s čongama smlouvá. Když si půjdeš koupit novou televizi do Datartu, tak s nima přece taky nebudeš smlouvat. A urazit se po tom, co Ti prodejce řekne, že se žádná sleva "navíc" nedává, mi přijde velmi neslušné. Kdybys věděl, kolik má dealer a potažmo prodejce z Tvého prodaného auta, musela by Ti být hanba s ním smlouvat o konečné, již tak zlevněné ceně.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 13.08.2009  15:40

      « Re: Autosalon Hyundai

      1. Minimalne 500 € zisk z predaja auta v tejto cenovej kategorii maju.
      2. Pokial nedava ( ako jediny, co som navstivil ) predajca zlavu, dalo sa to povedat normalne, nie drzo a arogantne.
      3. Televizor stoji 300 € co je o hodne menej ako stoji auto.
      4. Z Datartom nemam dobre skusenosti ( reklamacia fotoaparatu )
      • 00 Reagovat !

        foto PlumJelinek

        PlumJelinek 13.08.2009  15:59

        « Re: Re: Autosalon Hyundai

        1. Jo ten "zisk " 500 € třeba mají, ale když Ti dají dejme tomu 300 € slevu, co jim zbyde? Z čeho dealer zaplatí prodejce, z čeho zaplatí možné mimořádné náklady a co mu pak zbyde jako provize? Prodejce pro Tebe vykoná spoustu práce a tu musí dostat nějak odměněnou.

        2. S tím souhlasím

        3. Tahle odpověď nedává logiku. To, že je nějaká věc levnejší, tak se o ní nesmlouvá, ale když je jiná věc dražší, tak se o ní smlouvá? Když si chceš koupit nějakou věc, tak buďto na ní máš a koupíš si ji, nebo na ní nemáš a nekoupíš si ji. U vietnamců je to třeba jinak, ty dávají původní ceny schválně nadsazené, prorože čekají, že se smlouvat bude. Ale vietnamci ve stánku přece taky neprodávají drahé zboží.

        4. Datart byl jen všeobecný příklad, může to být klidně Electroworld, Tesco....
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 13.08.2009  16:23

          « Re: Re: Re: Autosalon Hyundai

          1. "500€" je minimum co maju z auta za 10 - 11 tisic €. Z drahsich modelov maju viac. Tiež nečakám veľku zľavu. Kia mi dala 66€ na folie, koberceky a povinnu vybavu zdarma = celkom okolo 100 € ( Uplne staci a potesi ).
          A pokial konkurencia je schopna dat aspon nejaku zlavu, urcite je schopny i Hyundai. Pokial mal ten predajca zly den, to je jeho problem, ku mne ako k zakaznikovy sa ma spravat normalne, nie nadarmo plati "Nas zakaznik, nas pan" a teraz v case krizy by to malo platit dvojnasobne. Tu ani tak neide o zlavu, skor som chcel poukazat na pristup k zakaznikovy.
          2. -
          3. Tu nikto o vietnamcoch nehovori iba ty. U mna to logiku dava. Keby ze si kupujem Mercedes za 50 000 € tak mi je uplne v zadku ze ci mi daju nejaku 100 € zlavu. Alebo pokial moj mesacny prijem je natolko vysoky, ze tie drobnosti ( co prinajmensom potesia ) si viem zaobstaqrat sam. Uz len preto, ze konkurencia je velka, vdaka krize nakupnost klesa a predajcovia musia plnit plan predaja, myslim ze poskytnutie zliav od samotneho predajcu je namieste. Platil som v hotovosti, ziadne srotovne, ziadny leasing.
          4. :-) to len taka moja reakcia k tomuto obchodnemu retazcu.
          • 00 Reagovat !

            foto PlumJelinek

            PlumJelinek 13.08.2009  16:45

            « Re: Re: Re: Re: Autosalon Hyundai

            1. 500 € zdaleka není minimum, které za auto podobné ceny mají, zvlášť při platbě v hotovosti. Povinnou výbavu bych nebral jako plus, nýbrž jako samozřejmost při koupi nového vozu (je ovšem pravda, že ne všude to tak platí) a plno dealerů takto vybaví auto při předání automaticky a nebere to jako žádnou "slevu navíc". A jak říkám, dealer a potažmo prodejce přece musí z něčeho žít a ty od něj chceš nejen auto jako takové, ale taky spoustu věcí, které kolem toho musí zařídit a postarat se o tvé pohodlí. A proto mi přijde nefér žadonit ještě o nějakou "mimořádnou" slevu. Nejde tu ani tak o to, jak drahé auto kupuješ, jde tu o taktiku a způsob myšlení. Pochybuju, že kdyby sis šel místo Kii Rio koupit Mercedes E, tak že bys nechtěl slevu navíc. Vietnamce jsem uváděl jako typický příklad nákupu, kde se smlouvání o ceně uplatňuje, či dokonce očekává.
            Jak jsem ale řekl, pokud je prodejce drzý a nevychovaný (byť třeba jen podrážděný), nelze to nijak omluvit a toto chování ukazuje jeho neprofesionalitu.
            2. --
            3. Možná kdybys kupoval auto právě na ten leasing nebo úvěr, tak by k té slevě byli povolnější, jelikož pro ně je to jen a jen výhodnější.
            • 00 Reagovat !

              foto zip2016

              zip2016 13.08.2009  16:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: Autosalon Hyundai

              Já se do toho nechci míchat, ale jedna otázka mě napadla. Co pro mě ten prodejce musí zařídit a co dělá pro mé pohodlí?
              • 00 Reagovat !

                foto PlumJelinek

                PlumJelinek 13.08.2009  17:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autosalon Hyundai

                Tak prodejce ti zařizuje případnou testovací jízdu, stará se o veškerou administrativu, včetně všech možných i nemožných smluv, faktur, dále by Ti samozřejmě měl poskytnout kompletní a pravdivé informace o autě, o které máš zájem, projednává a s tebou a vypočítává různé varianty financování a pojištění, zajišťuje případné nadstandartní služby, stará se o to, aby bylo auto správně zadáno do výroby, musí pravidelně sledovat jeho stav a průběh výroby, po dodání z fabriky musí kontrolovat jestli auto bylo vyrobeno přesně tak jak mělo, včetně výbavy, jestli není někde škrábnuté (popřípadně vyřizuje reklamaci), stará se o objednání a dodání doplňkové výbavy a nakonec je jeho úkolem kompltně ti auto představit a vysvětlit všechny jeho funkce a správné zacházení včetně pravidelné údržby, vysvětlit věci co se týče servisu, asistence apod., popřípadně s tebou ještě udělat zkušební jízdu, aby ti předvedl tvé vyrobené auto v praxi. Jeho role je hodně rozdílná od role prodavače v supermarketu, který ti ukáže výrobek, pak ho pípne přes pokladnu a vezme si od tebe peníze, prodejce aut spíš má k zákazníkovi přistupovat stylem podobným osobnímu bankéři (nevím, jestli je to dobré přirovnání, ale nic lepšího mě momentálně nenapadlo :-) )
                • 00 Reagovat !

                  foto zip2016

                  zip2016 13.08.2009  17:22

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autosalon Hyundai

                  Takže ve skratce ten prodejce dělá jen svou práci, tak nechápu co je na tom obdivuhodné. ;-) Kdyby mě řekl, že mi slevu nedá, že nemá z čeho tak ho taky ihned opustím. Však ho nikdo nenutí aby prodával auta, když se nedokáže ovládat a udělat pro zákazníka něco navíc. Může se klidně stát tím prodavačem v supermarketu, tam pípat zboží na pokladně a tvářit se u toho kysele. Tam po něm opravdu nikdo slevu chtít nebude.
                  • 00 Reagovat !

                    foto PlumJelinek

                    PlumJelinek 13.08.2009  17:26

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autosalon Hyundai

                    Kolikrát to rozpětí, kam až prodejce může s cenou ustoupit je úplně minimální, nebo i žádné. Už i ty ceníkové akční ceny jdou z části z kapsy (provize) dealera. A prodejce se přece nenechá připravit o svou provizi, je to byznys, zadarmo to dělat nebude, autosalon přece není charita.
                    • 00 Reagovat !

                      foto zip2016

                      zip2016 13.08.2009  17:39

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autosalon Hyundai

                      Tak proč jeden prodejce slevu nedá a o 20 km dál prodejce té samé značky je schopen nabídnout 20 - 30 tis popřípadě nějakou jinou službu nebo doplňky? To jako, že jeden chce vydělat a druhému je to jedno? :-O
                      • 00 Reagovat !

                        foto PlumJelinek

                        PlumJelinek 13.08.2009  17:46

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autosalon Hyundai

                        To je hodně spekulativní, protože záleží na tom, o jak drahé auto se jedná (na auto za 250 000 ti snad žádnej prodejce nedá slevu 30 000 jen tak pro nic za nic). Taky záleží, o jaký konkrétní kus se jedná, může to být auto, na které je nějaká mimořádná podpora od importéra, může to být auto, které je z důvodu dlouhého stání na skladě a zhlediska poplatků ztrátové a dealer se ho potřebuje zbavit i za cenu prodělku a nebo ti tu cenu může nabídnou jaksi "fiktivní", což si ale nemusíš vůbec uvědomit, pokud si věci nedáš do správné souvislosti. Ale nerad bych to víc rozebíral, zacházíme příliš daleko.
                        • 00 Reagovat !

                          foto zip2016

                          zip2016 13.08.2009  18:03

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autosalon Hyundai

                          Takže je to jen o obchodních kejklých na udržení zákazníka. Každopádně chápu, že každý chce vydělat, ale taky se nedivím tomu, že tomasko odesel a byl na prodejce naštvanej. Přeci jen do autosalonu jde čklověk utratit minimálně 200000,- Kč a to je celkem dost peněz, takže se očekává, že se bude prodejce chovat taktně a slušně.
                          • 00 Reagovat !

                            foto PlumJelinek

                            PlumJelinek 13.08.2009  18:10

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autosalon Hyundai

                            Proti neslušnému chování prodejce nic nenamítám, je jeho povinností se chovat správně a slušně a nepřenášet jeho blbé nálady do obchodních záležitostí, v tom naprosto souhlasím a pokud se prodejce chová nekorektně, či dokonce drze, není pro to omluva.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ricardo

                        Ricardo 13.08.2009  18:05

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autosalon Hyundai

                        Např. to auto má skladem tak dlouho, že pro vysoký úroky na profinancování je pro něj lepší prodat ho i se ztrátou. Nebo může být důvodem, že ten prodejce je natolik pod plán, že prostě musí prodávat i kdyby na to doplácel, jen aby nepřišel o zastoupení. Záleží na konkrétní situaci, příčin může být mnohem víc
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ricardo

                    Ricardo 13.08.2009  18:03

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autosalon Hyundai

                    Prodejce dělá svou práci, ale nesedí doma nebo v boudě na štěrkovým parkovišti. Má autosalon v hodnotě milionů až desetimilionů, režijní náklady na energie, služby i personál (účetní, úklid, servis předváděcích aut), musí financovat předváděcí auta v hodnotě opět v řádu milionů, to všechno se musí zaplatit. Takže to není 500 Euro "zisk" pro toho prodejce do kapsy, 500 Euro z nejlecinějšího modelu naopak znamená, že ten prodejce musí prodat třeba 20 těch aut bez slevy aby nebyl ve ztrátě a teprve začal vydělávat. Přitom podstatou podnikání je právě zisk a ne vědomé balancování na hraně ztráty. A věř, že marže pro autosalon z těch nejlevnějších aut - což jsou právě i Hyundaie, kde jsou ceníkový ceny jedny z nejnižších na trhu, jsou dnes na tak nízké úrovni, že bys možná dneska v tomto oboru ani podnikat nechtěl. U některých značek jednoduše platí, že než prodat nejlevnější model se slevou tak je lepší neprodat ho vůbec.
                    • 00 Reagovat !

                      foto zip2016

                      zip2016 13.08.2009  18:11

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autosalon Hyundai

                      Však já nemám nic proti, jen říkám, že když se prodejce neumí chovat a řekne ti, že přeci nebude doplácet tvé auto ze své kapsi, tak je to hulvát a nikdy bych u něj nekoupil ani koloběžku. Má být potichu a říct, že momentálně není možné na daný model uděllat nějakou slevu a nechat si pro sebe ty pitomý keci. Ale to by se asi nelíbilo nikomu.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ricardo

                        Ricardo 13.08.2009  18:19

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autosalon Hyundai

                        Tak to je ta neprofesionalita, o které si tady oíšete už delší dobu. Na druhou stranu pokud seš ten den už pátej, kdo žadoní o slevu 25 tisíc z 250tisícovýho auta (to je 10 %, taková marže není u malých aut nikde), tak i to se dá pochopit.
                        • 00 Reagovat !

                          foto zip2016

                          zip2016 13.08.2009  18:31

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autosalon Hyundai

                          Musí to být profesionál a musí se umět chovat. Já taky slyším několikrát za den, že se přece tolik nestalo, proč neděláme něco užitečnějšího atd a taky se musím chovat profesionálně a reagovat na to věcně a né drze! Po mě taky lidi chtějí abych jim nedával 2000,- pokutu , ale abych je vyřešil domluvou (což je sleva 100%) a neslyší mě když jim říkám, že zákon stanoví výši pokuty a já s tím nemůžu nic dělat. Taky se musím chovat profesionálně, protože u mě taková blbost jako je jedna špatná věta může znamenat i konec služebního poměru a to se klidně vsadím, že se do situací kdy bych poslal občana někam, dostávám častěji nežli prodejce aut!
                    • 00 Reagovat !

                      foto PlumJelinek

                      PlumJelinek 13.08.2009  18:12

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autosalon Hyundai

                      Naprostej souhlas! ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 13.08.2009  17:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: Autosalon Hyundai

              Nezobral som o ziadnu zlavu, iba som sa spytal !!! a to je rozdiel. A urcite nie som jediny, ktory takuto otazku predajcovi polozil a ktoremu predajca vyhovel a vobec nemam z toho pocit viny.
              • 00 Reagovat !

                foto PlumJelinek

                PlumJelinek 13.08.2009  17:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autosalon Hyundai

                Máš pravdu že nejsi jediný. Spousta lidí při nákupu nového vozu chce nějakou slevu "navíc", snad s ní i počítají automaticky dopředu. Občas mi přijde, že se lidé domnívají, že na tuto slevu mají samozřejmý nárok a ten prodejce se jim snaží tento "nárok" odepřít. Dřív byly auta nedostatkový zboží, kupující prodejce kolikrát i podpláceli, aby auto mohli mít a dnes se snaží prodejce oškubat jak jen to jde a diví se, když jim někdo nechce poskytnout slevu "navíc".
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 13.08.2009  23:15

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autosalon Hyundai

                  pridam aj moju skusenost. som z vychodu SR a nedavno som sa rozhodol kupit si novu fabiu ( recenziu doplnim) tak som zacal obchadzat predajne. V kosiciach mi ani v jednej predajni nechceli dat vacsiu zlavu ako cca 3000sk (100€) a pritom je ich v kosiciah hned niekolko. a najvacsi ssalon v KE t.j. qualt mi ooznamil ze auta sa predavaju pod cenu a tak som sa dalej o zlavu nezaujimal. bol som rozhodnuty ze si auto kupim v KE ale tak zaselsom aj do TREBISOVA kde je takisto rpedajna skoda......... v meste su jediny takze konkurenciu nemju. je to maly salonik a aj napriek tomu mi predajca ochotne poskytol metalizu zdarma co je 11 000 sk ( 370€) a okrem toho pri preberani aj plnu nadrz a samozrejme povinnu vybavu........... takze ja len tolko o predajcoch aut
                  • 00 Reagovat !

                    foto PlumJelinek

                    PlumJelinek 13.08.2009  23:48

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autosalon Hyundai

                    Pravděpodobně se jedná o některý z případů, který je popisován ve vlákně kousek vedle ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto wikinko

    wikinko 14.08.2009  04:05

    nazdar

    ahoj kolega, vidim ze si z michiganu, kedze si takmer kupil auto tam kde ja :-)
    dobre ze si sa na nove clio vykaslal, lebo mu po facelifte dokaslali predok a do 11.000 eur by si toho s cliom vela neporiesil, moje stalo 15 a aj tak tam este zopar veci chyba...
    tiez som sa vedla predajne renaultu pozeral aj na novu ibizu, ale z interieru sa mi chcelo grcat a priplacat za stvrty valec sa mi tiez nechcelo...
    vybral si si dobre, jedina vec co by mi na riu vadila je ta mala nadrz, na cliu mam 55L, takze v pohode robim 1,100 na nadrz, rio ma iba 45L a to je na benzinaku dojazd od benzinky k benzinke...
    tak nech ti to sluzi spolahlivo...

    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 14.08.2009  08:34

      « Re: nazdar

      Ahoj. Tvoju recenziu som cital a musim ti povedat ze prave ty si ma trosku presvedcil k novemu auto. To ako si opisal ojazdene auta z nemecka.. to bolo super :-) .. samozrejme pravdive. Vidim ze mas aj rovnaky nazor na ibizu, a nove clio :yes: . Sice ta mne ponukana Ibiza bola 1.4 ( 3-valec v ziadnom pripade ).
      • 00 Reagovat !

        foto dave3658

        dave3658 14.08.2009  11:48

        « Re: nazdar

        stále lepšie napr. fabia, polo, ibiza 3-valec než kia rio aj 6- valec....
        • 00 Reagovat !

          foto zip2016

          zip2016 14.08.2009  13:52

          « Re: Re: nazdar

          No tak to je asi nějaká halucinace!! :-O
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 14.08.2009  14:02

          « Re: Re: nazdar

          prvy prispevok, a hned odveci :no:
          • 00 Reagovat !

            foto zip2016

            zip2016 14.08.2009  14:12

            « Re: Re: Re: nazdar

            Tak jako já osobně bych taky asi nezvolil Kiu Rio, ale například Kiu Ceed, nicméně pro mě je cokoli lepší nežli 3-válec koncernu VW. Ale taky bych si nikdy nedovolil něco podobného o nějakém autě napsat. Každé auto je jedinečné a pro jeho majitele vyjímečné. ;-) :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto dave3658

              dave3658 14.08.2009  16:59

              « Re: nazdar

              ceed ano ale rio ee...ste vtom sedeli? som si pripadal ako v žigulaku, ked som sadol..to nijaký 4ty alebo 6ty valec nezachráni...prvý dobrý korejčan u nás je ceed.
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 14.08.2009  20:11

                « Re: Re: nazdar

                sedim v tom denne, a vobec sa mi nesedi zle, A aj napriek mojej vyske, vzadu cestujuci maju pohodlie a ziadne staznosti na nepohodlnost sedenia nikto nemal :-)
                Ceed je pekny, ale za dobru vybavu pytali o 2500 € viac ako stalo to moje, a to uz bolo nad moj limit :-(.
                • 00 Reagovat !

                  foto marekkk

                  marekkk 15.08.2009  18:33

                  « Re: nazdar

                  cital som nazor o dovoze aut z nemecka myslimsi ze kupit si stare auto z nemecka je lepsie ako kupit si stare auto u nas a zaroven kupit auto nove z nemecka byva o dost vyhodnejsie ako tu a to mam overene mame 3auta z nemecka kt boli bud nove alebo predvadzacie v predajni tj zlava bola taka na nove i na tie predvadzacie ze po tych zlavach by som si kupil 2Ria a o zlavu som ani prosit nemusel este mi vybavili vsetky papiere potrebne na dovoz toto je moj pohlad tu by som si nikdy nekupil nove auto
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 16.08.2009  08:34

                    « Re: Re: nazdar

                    Mas pravdu v tom ze v nemecku kupis lacnejsie nove auto ako u nas a nie len u nich ale aj v PL, HU ... Skor je myslene porovnanie ze mas kupit v nemecku nejake Audi s 200 OOO km ( kto vie ci KM su realne ), tak to radsej si za tie peniaze kupis o 2 triedy mensie, ale nove!
      • 00 Reagovat !

        foto wikinko

        wikinko 14.08.2009  16:49

        « Re: Re: nazdar

        fiiha tak to som rad ze moja recenzia niekomu tak pomohla, preto som ju tu daval, tesim sa :-)
        tak dufam ze ma po case nebudes preklinat a kupu noveho auta neolutujes :-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 14.08.2009  20:08

          « Re: Re: Re: nazdar

          No som rad ze som ta potesil. Si v mojej vekovej kategorii s rovnakym nazorom ( cital som tvoj clanok o VW group ).
  • 00 Reagovat !

    foto Sparky

    Sparky 14.08.2009  17:14

    East side Reprezent

    ...gratulujem ku kúpe. Známa ma rovnaké vozítko v rovnakej výbave a farbe. Po troch roch a nejakých 60tis km autíčko stále ide ako má, opotrebenie interéru nieje viditeľné. Stálo ju niečo cez 430tis Sk. :-) Good luck, nech poslúcha
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 14.08.2009  20:06

      « Re: East side Reprezent

      vdaka :-)
      Popravde nepoznam majitela takeho auta, co by na neho nadaval.
  • 00 Reagovat !

    foto BatoNR

    BatoNR 15.08.2009  22:56

    Ahoj Kolega

    Ahooooj

    Som rad, ze rodinka KiaRio sa nam tu rozrastla. Svoju Karkulku som si kupil v maji 2008 a som s nou velmi spokojny. V tejto cenovej/velkostnej kategorii by som uz ine nechcel. Naozaj doteraz som s autom nemal ziadne technicke a ani ineho druhu problemy. Najazdenych mam sice 23300km, ale jedine co dolievam je benzin a voda do ostrekovaca.

    Mimochodom ked podradis do 3 a pri 4000 otackach, jaj to je krasny zvuk (samozrejme nie je to ziaden X litrovy 6 valec). Proste Karkulku by som si kupil opet.

    Nech ti tvoje auto sluzi v najlepsom poriadku.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 16.08.2009  08:30

      « Re: Ahoj Kolega

      Ahoj :-)
      som rad ze ti funguje vsetko tak ako ma, dufam ze bude aj mne co najdlhsie.
      S tymy otackami plne suhlasim. Najkrajsi "ostry" zvuk je od 3500 hore spojene s dobrou akceleraciou. Skoda len, ze nie je take jednoduche dat si tam nejaku peknu koncovku vyfuku :'-(. Rovnako ako ty, taktiez nelutujem. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto skodov-kar

    skodov-kar 23.08.2009  17:08

    Nazdar...

    Mam take iste ako ty,len som kupoval a nebolo k tomu radio.Len sa mi nepaci ,ze koli znizeniu ceny nie su vzadu kotucove brzdy.Viem ze zakaznici na to pri malych autach nepozeraju,ale je lepsie ich mat.A neviem ci je pravda,ze nesvietia vzadu kontrolky na otvaranie okien...Mam 30 tis a zatial fajn...
    Inak je aj jedna diskusna stranka Kia kde su popisane niektore problemy s prvymi modelmi [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.10.2009  09:15

    Môj postreh - Nedostatky

    Čaute,

    prekvapilo ma, že všetci tunajší prispievatelia píšu len v dobrom...možno je chyba iba v tom mojom modeli/sérii, ale...

    Kia Rio Sporty 2008; 1,4; 71,3 kW, cca 21 000 km, kupovaná nová cca pred 1,5 rokom.

    Pri štarte a rozbiehaní, 1 prevodový stupeň - úplne stuhnutý motor - auto "skáče", trhaný rozbeh, 2. prev. st. - detto.
    A to aj napr. v letnom období, čiže nie len keď je vonku pod 0 stupňov.
    Ak chcem tomuto predísť, musím motor pár minút zahrievať.
    Ide o situáciu, kedy auto nebolo v pohybe niekoľko h, napr. ráno - t.j. motor nie je zahriaty.

    Ďalej, radenie spiatočky občas štrajkuje a ani za pána tam to R-ko hodiť, buď je treba opätovne stláčať a uvoľnovať spojkový pedál, aby to sadlo alebo opakovane radiť do neutrálu a späť.
    Radenie hlavne prvých dvoch stupňov je dosť hlučné (zvuk podobný ako pri zaradení spiatočky).

    Ďalšie veľké negatívum je absencia kontroliek pre stretávacie a hmlové svetlá na palubnom displayi, toto mi obzvlášť vadí, pretože kvôli hmlovkám som už bol pokutovaný a to len kvôli tomu, že som si nevšimol, že sú aktivované, lebo na palubovke nie je kontrolka. Pravdepod. som ich nechtiac zapol kolenom pri nasadaní do auta, ibaže tlačítka pre hml. svetlá nie su v mojom zornom poli tak som ani za jazdy (cez deň) nepostrehol, že dole pod volantom mi svietia tlačítka >:D

    Ďalšia vec - zahmlievanie okien počas tohto roč. obdobia, včera večer jazda - totálne zahmlené okná - 0 viditeľnosť pri osvietení protiidúceho vozdila. Ofukovanie čelného skla či už studeným/teplým vzduchom bez výsledku.
    Jediné čo zaberá je zapnutie A/C - vtedy sa behom pár sekúnd okná odhmlia. Ale prečo by som mal púšťať klímu, keď vonku je 5 stupňov a ja sa chcem zahriať? Studený vzduch z A/C moc na zdraví nepridáva.

    Svetlá - pri odparkovaní vozdila a vypnutí motora, VŽDY nechávam stretávacie svetlá v polohe ON! Zamknem auto, smerovoky zablikajú a parkovačky zhasnú...ibaže....ibaže stáva sa (už niekoľkokrát), že pri opustení vozdila a aj napriek tomu, že bolo zamknuté ostali svetlá svietiť (parkovačky - prúser!

    Nejazdím jak hovado, ale tá spotreba....fúha:-0

    ...toť moje postrehy - spomenul som tie najväčšie neduhy...je možné, že s tým mám problém iba ja a možno sa nájdu aj iní. Zatiaľ som nemal možnosť vymeniť názory s inými majiteľmi, preto sem píšem :-)

    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 24.11.2009  18:07

      « Re: Môj postreh - Nedostatky

      Min. týždeň sme boli s RIO v kiáckom servise, aby nám prezuli gumy a pri tejto príležitosti sme RIO rovno objednali na diagnostiku. Pánom v servise som vyklopil viac-menej všetko čo ma trápilo. Diagnostika potvrdila chybu v software-i, nahodili tam nový a odvtedy ide motor ako hodinky, teda rozdiel je výrazne badateľný! Všetko bolo v rámci záruky. Vŕtali sa asi aj v klíme, lebo je z nej cítiť úplne iný zápach pri spustení...musím pozrieť do papiera, že čo všetko sa riešilo.
      Takže kto mám taký problém ako som mal ja, nech neváha a koná :-)

      PS: Neviete ako deaktivovať automatické spúšťanie klimatizácie pri zapnutí ofukovanie čelného skla a čel. skla + nôh?
  • 00 Reagovat !

    foto FEKIVHK

    FEKIVHK 23.11.2009  20:07

    RE:nedostatky

    Ja som počul ,že RIO je najviac poruchové auto na slov.trhu. Možno
    ,že to nieje pravda ale bez vánku sa ani list na strome nepohne. A možno si majitelia RIA nechcú pripustiť nedostatky! Ja mám takého člena rodiny: čo má on ,to je super!!!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 24.11.2009  18:11

      « Re: nedostatky

      ....hehe a to by si sa čudoval koľkov vecí sa vie dodrbkať aj v takom BMW, a to už sú iné pálky za servis...to sa proste stáva ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto BatoNR

        BatoNR 28.11.2009  20:06

        « Re: Re: nedostatky

        Nuz pani pisete sem vazne veci. Musim vam povedat, ze moje RIO ma najazdenych necelych 30000 a to bez akehokolvek zavahania. Stale slape ako hodinky. Jedine co mi trochu vadi je ze mi klepoce (na hrbolatej ceste) zaistenie praveho zadneho operadla, ale to je pre mna detail.

        Fakt som doteraz nemal ziadne problemy. Spotrebu mam realny priemer 7,15 litra. Ano uznavam je to o 1 liter viacej ako pise vyrobca, ale ja jazdim iba kratke primestske trasy so studenym motorom a potom ked idem vecer domov z roboty tak so studenym motorom po meste :-( Na dialnici pri ustalenej rychlosti (cca 110-120) mi berie z nadrze 6,5 litra.

        Ak si chcete pokecat s majitelmi Kia (a zvlast Rio) tak podte na www. kia-club .net Su tam popisane zaujimave informacie.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 22.12.2009  19:56

          « Re: Re: Re: nedostatky

          Neda mi nereagovat. a dodat nedostatky ktore trapia aj mna. VID !MINUSI) v recenzii
          • 00 Reagovat !

            foto BatoNR

            BatoNR 23.12.2009  21:16

            « Re: Re: Re: Re: nedostatky

            Cital som tvoje nedostatky a moj komentar je taky ze hmlovky uznavam kontrolka by mohla byt ale ja som si zvykol na stav akym su oznacene teraz a tak mi to nevadi, hlavova opierka mne vyhovuje a tie tvoje svetla nechapem.

            Ako je mozne ze sa ti nedaju vypnut svetla? Na mojom mozem svetla vypnut celkom kedykolvek ci je to pocas jazdy alebo stojim (nastartovany motor alebo zapnuty klucik). Ty musis mat potom nieco domontovane navyse, alebo rocnik 2009 sa od 2008 (moj rocnik) v tomto odlisuje.
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 24.12.2009  21:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: nedostatky

              No ano, kedze uz je v zakone denne svietenie, tak Kia ale aj ine znacky montuju automaticke rozsvecovanie, cize aj ked mam svetla v poloho OFF po nastartovani sa rozsvietia, akurat nesveiti palubovka, ta zacne az ked su v polohe ON, a medzi tym su len parkovacky.

              a ta opierka, to sme na fore rozoberali ...
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 08.01.2010  17:05

              « Re: Re: Re: Re: Re: nedostatky

              Bato, software bol na p.cu. Uz je to v poho.
              Precitaj si to este raz...svetla isli vypnut, normalka, ale ja ked opustam auto, tak nevypinam s rukou ten prepinac svetiel vlavo na packe do polohy OFF. Vzdy ho nechavam v polohe ON! No a stavalo sa, ze sa svetla nevypli aj ked som zamkol auto, tak som ho musel odomknut aj jak chuj vypinat svetla s rukou na lavej páčke. Bola tom SW vada, kt. súvisela aj s ďalšími vecami ako motor a pod. Bol nahodený nový SW a odvtedy funguje všetko vporiadku.
              Ehm, ten indikátor hmloviek na palubovke mi aj tak chýba, stále počas jazdy nakúkam pod volant ci nie su zapnute...raz sa * alebo zeberem dovnutra najebaneho cyklistu jak kamarat...

              PS: Tá finta na deaktivovanie automatického zapínania Air condition funguje! Liezlo mi na nervy to neustále auto-zapínanie AC pri prepinani smeru ofukovania...užitočná vecička ;)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…