Recenze

7 Majitel

Volkswagen Golf III 1H 1.6 GL DEAD

9,57 Uživatelé

Hodnoceno: 14× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Golf, foto 1 Volkswagen Golf, foto 2 Volkswagen Golf, foto 3 Volkswagen Golf, foto 4 Volkswagen Golf, foto 5 Volkswagen Golf, foto 6 Volkswagen Golf, foto 7 Volkswagen Golf, foto 9
Volkswagen Golf, foto 10 Volkswagen Golf, foto 11 Volkswagen Golf, foto 12 Volkswagen Golf, foto 13 Volkswagen Golf, foto 14 Volkswagen Golf, foto 15 Volkswagen Golf, foto 16 Volkswagen Golf, foto 18
 

Technické info

Přezdívka auta Olaf, Mrtvolka Rok výroby 1997 Koupeno ojeté najeto [km]:182000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1598 výkon [kW]: 74 kroutící moment [Nm]: 150 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10 / 8,8 * maximální rychlost [km/h]: 174 / 190 * počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 zavazadlový prostor [l]: 330 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8 / 10 *

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Seňor".

Zdravím všechny uživatele MACZ. Po dlouhém anonymním pozorování recenzí jsem se rozhodl, že sem přispěji pár recenzemi vozů, které znám, mám s nimi zkušenost (zatím bohužel jen jako spolujezdec :(). Zatím vám mohu slíbit, že přibudou ještě minimálně recenze Škody Fabia I 1.4/44 kW, Toyoty Avensis II Wagon 2.2 D-4D 150 a Škody Roomster 1.4.

Co to bude:

Dnes bych vám rád představil Olafa, alias Volkswagen Golf 3. generace, vyráběné od roku 1991, první kulaté generace Golfu. Olaf je černý, třídveřový, vyrobený v roce 1997, motor 1.6 o výkonu 74 kW,má výbavu GL (a i přesto, nevím proč, má volant bez airbagu). Olaf byl do nedávné doby vlastnictvím mého kamaráda a absolvoval jsem s ním pár delších cest.

Koupě:

K samotné koupi: Co vím, tak byl Olaf koupen v listopadu 2006 v Kravařích za cenu 80 tisíc korun. Byl dovezen z Itálie, na tachometru měl 148 tisíc kilometrů, motoricky byl v dobré formě. Měl akorát porouchaný elektromotorek stahování okna spolujezdce (což bylo vyřešeno podložením okýnka dřívkem - elektromotorek byl vyjmut). Po vyřízení formalit Olaf šupajdil hezky rychle (doslova):-) domů do Karviné.

Vzhled:

Trojkového Golfa asi každý zná. Černých třídveřáků taky jezdí strašně moc. Abych vyjádřil svůj osobní názor: design mi přijde povedený, nadčasový . Interiér vozu mi přijde tvarovaný vzhledem k době vzniku (roku 1991) také pěkně tvarovaný. Trojkovému Golfu to prostě v černé a s hliníkovými koly sekne. Navíc má tu vlastnost, že se v něm nestydí jezdit ani dvacetiletý mladík, který se snaží na vůz nalákat mladé dívky, ani sedmdesátiletý důchodce, který s Golfem míří pravidelně na parkoviště obchodních center aby si koupil rajčata v akci. Golf je prostě auto pro všechny.
Interiér
Interiér je pěkně tvarovaný, designově ho však zabíjí tvrdé plasty palubní desky. Sedadla jsou velmi pohodlná, prostornost je taky na dobré úrovni. Příjemným překvapením je to, že se přední sedačky neviklají, což u třídveřových vozů není rozhodně pravidlem. Světlé čalounění stropu dodává interiéru vzdušnost. Pobyt na palubě navíc Olaf posádce zpříjemňuje například elektrickými okny nebo manuální klimatizací. Celkově mám však z interiéru špatný pocit hlavně kvůli plastům na přístrojovce a ne zrovna designově povedenému volantu. V interiéru se pohodlně sveze čtveřice dospělých.
Jízda:
Olaf je na svůj objem a výkon neskutečně živý. Stokoňový benzin s Golfem slušně cvičí a Golfu nedělá problém stabilních 160 kph na dálnici. Má také jisté jízdní vlastnosti, zbytečně neplave. Jízdně je tento vůz působivý a řízení i jízda v autě je relativně zábavná. Brzdy brzdí také dobře, nevadnou.
Spolehlivost
Největší problém Olafa. Neustále ho doprovázely nějaké poruchy. Ať už šlo o lambda sondu, ABS, elektromotorky v oknech, pylové filtry. Náhradní díly jsou navíc nepříjemně drahé (sada motorků do oken např. 8000), což není zrovna příjemné. Jednou se nám stalo, že se po úplném stažení okénka u řidiče okénko vyvléklo z kladek a nás čekalo 500 kilometrů s otevřeným oknem. Z toho 400 kilometrů v dešti 
Olaf taky láká zloděje. Byl už 3x vykraden .

Jak bych auto hodnotil? Jde o celkem dobrý vůz. Je komfortní a pěkně jezdí. Kdyby nebyl poruchový, určitě by mu to šlo jen k duhu. Holt, image není vše .

Omlouvám se, ale po napsání obsáhlejší recenze mi při vkládání MACZ řeklo, že mě odhlašuje a recenze byla fuč. Až bude čas, tak tuto recenzi obohatím.

Silné stránky

Image
Jízdní vlastnosti
Prostor a pohodlí
Exteriér
Motor

Slabé stránky

Zloději :(
Poruchovost
Spotřeba

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Servis u kamaráda-spokojenost. U Auto Heller Ostrava taky spokojensot.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto Lašák Rýmařov - prý v pohodě jednání.

 

Novinky v recenzi

15.12.2008 00:00

Umírá
Ano ano, je to tak. Volal mi kamarád s tím, že nový majitel Olafa zbořil. Vypadá to na totálku. Čest jeho památce

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy Volkswagen Golf



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
4
praktičnost
8
prostornost
9
jízdní vlastnosti
8
jízdní komfort
8
provozní náklady
5
náhradní díly
4
výkon motoru
8
spotřeba
5
hlučnost motoru
8
kvalita sedadel
9
brzdy
7
zavazadlový prostor
8





Blesk.cz

Otřesná vražda Kristiny (†10) ze Slezska: Obviněný Jakub (22) chtěl čin hodit na pedofila

Otřesná vražda Kristiny (†10) ze Slezska: Obviněný…

Polskem otřásla vražda desetileté Kristiny, pohřešované od čtvrtka. Podezřelého Jakuba dopadla policie v neděli…

Proč iPad dokáže číst soubory z flash disku až teď? Craig Federighi z Applu to vysvětlil

Proč iPad dokáže číst soubory z flash disku až teď?…

Jednou z novinek oznámených na WWDC je zdánlivá maličkost týkající se iPadu, respektive systému iPadOS – podpora…

 

iSport.cz

Souček: Slavia je teď pro mě nejlepší varianta, na snovou nabídku čekám

Souček: Slavia je teď pro mě nejlepší varianta, na…

Klíčová opora zůstává. Základní stavební kámen zálohy a kapitán Slavie Tomáš Souček prodloužil s obhájcem titulu…

Sparta řeší odchody: Vatajelu může zpět domů, Čiviče chce Dinamo Záhřeb

Sparta řeší odchody: Vatajelu může zpět domů, Čiviče…

Nová sezona je za dveřmi, vedení Sparty se v uplynulých dnech a týdnech věnovalo především posilování kádru. Do…

 

Reflex.cz

Miloš Zeman zakázal Jiřímu Ovčáčkovi Twitter. Tráví na něm moc času, měl by si raději hrát venku s vrstevníky, tvrdí

Miloš Zeman zakázal Jiřímu Ovčáčkovi Twitter. Tráví…

Druhá první dáma Jiří Ovčáček se v těchto dnech potýká s nepříjemností. Prezident Miloš Zeman mu zakázal…

Mariánský sloup atakovaný rudou nenávistí a ustavení Trikolóry – neukojené ambice jako společný prvek

Mariánský sloup atakovaný rudou nenávistí a ustavení…

Minulé dny byly ve znamení událostí se společným jmenovatelem. Tím jmenovatelem jsou mýty. Na základě jednoho –…