Diskuse

Mercedes-Benz A (2000)

1.10.2008

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Stefan_H". Toto vozidlo sa nam do rodiny dostalo vlastne uplne nahodou... Zdedili sme ho... Sami by sme…

 

Mercedes-Benz A170 (Stefan_H)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.10.2008  12:23

    Palubní počítač?

    Má palubní počítač? díky za odpověď! Pěkný autíčko uvažuji místo Káčka
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.10.2008  12:23

    Palubní počítač

    Má palubní počítač? díky za odpověď! Pěkný autíčko uvažuji místo Káčka
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 01.10.2008  12:42

      « Re: Palubní počítač

      bohuzial v mojej verzii to palubny pocitac nema...snad ine verzie vybavy...
  • 00 Reagovat !

    foto David-Silver

    David Silver 01.10.2008  15:54

    bodování

    Čus. Co se ti nelíbí na mých fotkách a recenzi hmm?? Že je hodnotíš 8 9 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto Dadanek-AlkoholixXx-

      Dadánek (AlkoholixXx) 01.10.2008  15:56

      « Re: bodování

      Kysky, koukni do topten... Tady stefan nepřečetl ani jednu recenzi, na fotky beztak nekoukal a všem autům hází malý známky :no: :no: :no: Takovýhle lidi tu na MACZ přímo milujeme, že Kysky? >:D >:-[] >:-[] :no: :no:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 01.10.2008  17:28

        « Re: Re: bodování

        male?? co je na znamkach ako 8 a 9 male??? :-O myslim ze zo spektra 0-10 je to pomaly najvyssia hodnota alebo nie?? a to ze mi je niektore auto nesympaticke a dam mu 7?? ved ani to nie je nizka znamka .. ale nadpriemerna 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 01.10.2008  17:08

      « Re: bodování

      ma to este niekolko much, chcelo by to este dorobit a aby som ich mohol porovnavat z profesionalnymi foto (ktore by podla mna mali mat 10b) tak k nim maju este daleko... predsa len nedosahuju uroven studovanych fotografov... Rovnako ako recenzia

      inak dosahuju nadpriemernu uroven preto 8,9 bodov..
      • 00 Reagovat !

        foto Dadanek-AlkoholixXx-

        Dadánek (AlkoholixXx) 01.10.2008  17:32

        « Re: Re: bodování

        Hlavně že ty máš excelentní recenzi a fotky jak do katalogu :no: :no: :no: :no: :no:
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 01.10.2008  17:34

          « Re: Re: Re: bodování

          ale kde som to ja tvrdil ??? preto ma rovnako prekvapuje vysoke hodnotenie niektorych uzivatelov...
          osobne podla pomeru kvality a casu pri fotkach stravenom by som si nedal viac ako 6 bodov... (co ako si pri pozornom skumani mojich hodnoteni) nedal snad nikomu
          • 00 Reagovat !

            foto Dadanek-AlkoholixXx-

            Dadánek (AlkoholixXx) 01.10.2008  17:36

            « Re: Re: Re: Re: bodování

            Jen mě překvapuje že "vyžaduješ" takovou a takovou kvalitu, a sám tady máš jednu z nejhorších recenzí :no: :no:
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 01.10.2008  17:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: bodování

              ale rovnako podla nej ocakavam aj adekvatne hodnotenie.. ja som nepovedal ze som meritkom kvality ..
              myslim ze celkovy priemer okolo 5-6 je adekvatny ako mojej vynalozenej namahe, rovnako ako mojim pocitacovym znalostiam, a hlavne kvalite auta a fotografii
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 01.10.2008  20:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: bodování

                hej nic proti,ale s tou svoji recenzi bys mel byt rad že te nikdo nesmazne,a ne si tu vyskakovat...
          • 00 Reagovat !

            foto Dadanek-AlkoholixXx-

            Dadánek (AlkoholixXx) 01.10.2008  17:38

            « Re: Re: Re: Re: bodování

            A když budu opravdu rejpal... Co je uměleckého na fotkách u mustanga? Se divim že si mu dal 10 když to nejsou umělecké fotky :-O 8-s
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 01.10.2008  17:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: bodování

              lebo dany model je pre mna stelesnenim nesplneneho sna...
              a za to auto (dokonca presne v danej farbe) by som bol ochotny s prehnanim vymenit aj oblicku...

              a aj keby som ho videl len sfoteny mobilom bolo by to pre mna nieco ako vianoce preto 10
              • 00 Reagovat !

                foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 01.10.2008  18:00

                « Re: bodování

                A co se ti nelíbí na mé recenzi??Mám tam štempl "nej recenze",tzn.,že většina uživatelů ji hodnotila jako dobrou(včetně admina)a poslala tip na nej recenzi.Takže,proto se ptám,co se ti nelíbí na mé recenzi????????????????? :-O :-O :-O :-O Seš divnej... 8-s
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 01.10.2008  18:03

                  « Re: Re: bodování

                  ved tam mas 9 bodov nie??? z 10.. to je myslim z mojej strany dostatocne uznanie kvality nie?? 8-s
                  • 00 Reagovat !

                    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 01.10.2008  18:14

                    « Re: bodování

                    Logicky,když vyhraješ např.matematickou olympiádu ve škole,jsi považován za nej.Když máš označení "nejlepší recenze" znamená,že kromě desítek odesílají uživatelé i tip na nej recenzi a po té to ještě admin osobně zváží a teprve potom dostaneš to razítečko.Takže "NEJ" recenze tady prochází dost přísným sítem a pak si přijde někdo jako jsi ty a .......
                    Nemá cenu s tebou diskutovat.
                    Jdu se raději podívat na autoscout a mobile 8-s
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hanss-MoDo-Team-

                    Hanss (MoDo Team) 01.10.2008  18:24

                    « Re: bodování

                    Štefane jsi v mých očích opravdu největší borec, dokázal jsi přijít na ma.cz a porozdávat tady lidem "spravedlivé" body!!
                    To se jen tak nevidí, chce to asi hodně odvahy, mám rád lidi, kteří mají vlastní názor na věc! Jen škoda, že jsi z takové dálky moc rád bych Tě totiž poznal osobně - musíš být jistě pan "někdo"! Tak si toho važ a hlavně zůstaň takový!!! :yes: :yes:
                    Zdraví Hans :-!
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "-- skrytý --" 01.10.2008  19:47

                      « Re: Re: bodování

                      :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto Poustnik

                Poustnik 01.10.2008  18:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: bodování

                Štefane fuj!!! Oblička je ledvina, ne???? Bléeeéé!!! No a Dadánkovo autíčko si zaslouží minimálně 9 bodů, to myslím vážně...přečetl sis co všechno dokáže??? A nejen to...Dadánek má i neustále obnovovanou fotogalerii a videa, takže přestože tobě je absolutně šumafuk, jak ti ostatní ohodnotí tvoji odfláknutou recenzi, jiným to jedno není. Tak co se trochu zamyslet? Je ti čtyčicet jako mě, tak bys už mohl něco vědět o lidském egu, ne???? Nebo nemáš manželku ani děti???? Ať se ti s autem hezky jezdí a zkus se zamyslet..... ;-\ :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 01.10.2008  18:26

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bodování

                  Když sleduju s jakou rychlostí boduje pochybuju, že všechny recenze poctivě četl. Fůůůj měl by ses stydět. 8-s I já nejspíš teď obdržím Štefanovo bezkompromisní hodnocení.
                • 00 Reagovat !

                  foto Dadanek-AlkoholixXx-

                  Dadánek (AlkoholixXx) 01.10.2008  18:26

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bodování

                  Poustniku diky!! Vážím si toho... Ale nejde třeba jen o body u Range, Cayennu dal jen 6 bodů. :no:
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 01.10.2008  18:35

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bodování

                    To není Štefan to musí být johny 5tka. Jinak neznám nikoho kdo umí číst rychleji. >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 01.10.2008  19:36

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bodování

                  poustniku v tomto s tebou nebudem za jedno... SUV pre mna nie su auta ktore by si zasluzilo viac ako 7 bodov... nehovoriac o estetickej stranke... ale netusil som ze tu je to len o rozdavani 10tok.. pre mna auto ktore si zasluzi 10 je auto ktore ja vidim ako dokonale ... a neviem ci si to tu niekto vsimol ale je tam napisane " hodnotenie uzivatela" nie priemerne alebo ocakavane hodnotenie
                  • 00 Reagovat !

                    foto Dadanek-AlkoholixXx-

                    Dadánek (AlkoholixXx) 01.10.2008  19:41

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bodování

                    Vyhraněný názor na SUV... Jel jsi někdy v nějakám? ;-\
                  • 00 Reagovat !

                    foto Poustnik

                    Poustnik 01.10.2008  20:26

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bodování

                    O.K. právě jsem holky nasytil palačinkami....Já taky nemám rád desítkáře, co dávají kdejakému plechu 10,10,10, protože já na bráchu, ty na bratrance.....ale když hodnotíš top 10, mohl bys použít něco jako diplomacii....neříkám, že top 10 je
                    neměnná, ale máš i další pomocné body....já je alespoň používám....a to ty body, jestli dotyčný reaguje, je aktivní a vůbec...prostě jestli se něco děje, jestli je přínosem pro macz....a chápu, že očekávání uživatelů je vždy vysoké, ale i hodnocení může být ne vlezlé, ale ne nasrá.vající..... :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Ivorry

                Ivorry 01.10.2008  23:14

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: bodování

                Chlapi, naprosto s Vámi souhlasím a taky jsem Štefana náležitě odměnil a říkám si, že jsem mu možná těch bodíků dal až moc >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto David-Silver

        David Silver 01.10.2008  18:24

        « Re: Re: bodování

        Říkám to miliontému uživateli z MACZ. Hodnot' měřítkem, kterým by jsi ohodnotil za 10b tvoji recenzi!!

        1. Studovaný fotograf mě teprve čeká v Č. Krumlově příští rok

        2. Jsem na základce, myslím že za moji recenzi by se leckdo z MACZ včetně tebe nemohl stydit

        3. Podle tvého měřítka by tvoje auto ode mně dostalo: 1 2 2 :yes:

        4. Takovýhle uživatele mám fakt hooodně rád- FUC.K.ING

        Tot' vše jsi pro mě ubohá osoba, která ho.vno dokáže napsat, nafotit a ostatním závidí jejich práci a snahu a tak se vymlouvá na takovýhle blbosti. Ještě mi řekni, že tvoje fotky jsou na profi úrovni a já teda jsem potom spadl na hlavu z jednoho z Dvojčat když do nich poslal Usáma letadla
        • 00 Reagovat !

          foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

          Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 01.10.2008  18:27

          « Re: bodování

          Nee Kysky,on níž psal,že svoje vidí tak na 6 bodů...

          To je človíček,kterej uznává jen Mercedesy a Mustangy totiž ;-\
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 01.10.2008  19:57

          « Re: Re: Re: bodování "kysky-pravidla"

          az teraz som sa prekusal k tvojmu "prispevku"...
          preco by som mal hodnotit seba 10timi bodami?? ja nie som narcista co si mysli ze ma najdokonalesie najlepsie najuzasnejsie auto... preco potom hodnotit seba najlepsie...????
          a preco by si sa mal hanbit?? ved som Ti nedal za 1?? tvoja recenzia nie je najlepsia zo vsetkych alebo to o sebe chces tvrdit??
          skutocne??
          • 00 Reagovat !

            foto David-Silver

            David Silver 01.10.2008  20:56

            « Re: Re: Re: Re: bodování "Stefane H, jsi kkt"

            s takovýmhle magorem nemá cenu se bavit 8-s :no: :no: :no:
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 02.10.2008  09:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: bodování "Stefane H, jsi kkt"

              preco magorom?? ze sa mi nepaci auto Kangoo?? nepaci!! a nebude pacit!! ked dam 10b mustangu GT500 nemozes snad chciet tvrdit ze Kangoo je rovnako dobre a rychle ...

              a k nadavkam... kysky..si velmi mlady chlapec, krot svoj hnev a hlavne sposob vyjadrovania!!
              • 00 Reagovat !

                foto Ivanuska-Matej-RSka-

                Ivanuska_Matej ( RSka) 02.10.2008  10:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: bodování "Stefane H, jsi kkt"

                psssst ale nikomu to nehovor >:D
                kysky je uz raz taky :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto David-Silver

                  David Silver 02.10.2008  15:38

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: bodování "Stefane H, jsi kkt"

                  jak to mylsíš "kysky je uz raz taky :-) " ????????????
        • 00 Reagovat !

          foto Ricardo

          Ricardo 01.10.2008  21:36

          « Re: Re: Re: bodování

          Kysky dost možná pravidlo v tvé první větě je podstatou všech sporů kolem hodnocení. Víc neříkám... :-)
          • 00 Reagovat !

            foto David-Silver

            David Silver 02.10.2008  15:39

            « Re: Re: Re: Re: bodování

            Když se mi něco nelíbí tak nehodnotím né snad? Teda pokud jsem alespon trochu přející a né svině jako je tohle hovado
  • 00 Reagovat !

    foto Dadanek-AlkoholixXx-

    Dadánek (AlkoholixXx) 01.10.2008  16:11

    Proč?

    Proč máš na SPZ zamazaný i písmenko(a) pod EU vlaječkou? Hm?? Je tam D? Je to fake co??

    "Recenze", v tvém případě hrstka blábolů, nedává žádný smysl.

    Prosím, prolezte někdo mobile.de nebo ebay.de a najděte ho! Já na to nemám vůbec náladu :no: :no:
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 01.10.2008  17:53

    tak skok z Favoritu na toto může být veliký....

    ..my z favorita přestoupili do hondy Odyssey, to byl ještě větší hups! Ať slouží do alelujá a Hoj! :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 01.10.2008  18:34

    Aha, já myslel, že to je náhodička, ale jestli to StefanH seká jak Baťa cvičky,

    tak Stefane...... :no: :no: :no: :no: A holt budu zas muset psát redakci a adminovi, přestože teď vůbec čas nemám..... 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

      Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 01.10.2008  18:35

      « Re: Aha, já myslel, že to je náhodička, ale jestli to StefanH seká jak Baťa cvičky,

      Dyť jsem to říkala Poustníku,měls bejt adminem.Seš zlej,vrrrrr >:D >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 01.10.2008  18:44

        « Re: Re: Aha, já myslel, že to je náhodička, ale jestli to StefanH seká jak Baťa cvičky,

        Cha!!!! No je to těžký bejt zlej, když jsi v top 10!!!! Ale já už tam byl a te´D MUSÍM DĚLAT HOLKÁM PALAČINKY, tak sorry! :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Dadanek-AlkoholixXx-

      Dadánek (AlkoholixXx) 01.10.2008  18:35

      « Re: Aha, já myslel, že to je náhodička, ale jestli to StefanH seká jak Baťa cvičky,

      Ricardovi nepiš, napíšu mu já, hned jak bude online na ICQ ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Ondrej-Samal

      Ondřej Šámal 01.10.2008  18:47

      « Aha, já myslel, že to je náhodička, ale jestli to StefanH seká jak Baťa cvičky,

      Ehm, argumenty, že nějaký uživatel nemá profesionální fotky, považuju za ubohý. To jsme snad tady všichni profíci typu H.Newtona, či Františka Drtikola? Nebo kdo jiný by pana Stefana_H uspokojil, hmm? Oceňuju snahu o objektivní hodnocení, ale objektivita se má snoubit se soudností, ne se závistí, či jinou podobnou vlastností. Pokud by výše jmenovaný uživatel měl perfektní auto, recenzi, nad kterou by zajásal kdejaký profesor literatury a fotky jak z partesu, tak to pochopím. Ale takhle? Nechtělo by to trošku sebereflexe? Od člověka se 4 fotkami a pár holými větami místo recenze, tohle opravdu nedává smysl :no:
  • 00 Reagovat !

    foto Dadanek-AlkoholixXx-

    Dadánek (AlkoholixXx) 01.10.2008  18:37

    TIP NA FAKE - klikni u této recenze

    Já už kliknul, co ty? ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Ricardo

    Ricardo 01.10.2008  21:34

    Body

    Nepřipadá vám malicherné hádat se jestli 9 nebo 10 bodů? Vždyť na škále o 1 do 10 jsou to obě velmi dobré známky. Chyba je spíš v tom že se tady automaticky dávají destíky a pak to pokračuje příspěvkama typu "dal bych ti 100 bodů kdybych mohl"... Jak by ne, když se často desítky "vyplýtvají" na nijak vyjímečných recenzích s průměrnými fotkami? Hodnocení uživatele Stefan_H je zatím v naprostém pořádku, nejnižší průměrnou známku dal 7 a nejvyšší 10 a zatím ohodnotil 20 aut.
    Jiná věc je pak zda se u této recenze jedná o fake. Pokud by měl někdo konkrétní jednoznačné důkazy tak samozřejmě zakročím, to samé platí pro všechny ostatní auta.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 02.10.2008  00:03

      « Re: Body

      Nieco na tych znamkach bude Ricardo.Ked som sem dnes prisiel tak pozeram na TOP a Svihaka nikde.Tak sa zase prepadol hovorim si a hned klikam na jeho vypis hodnoceni.Pozeram nejaky Stefan-h mu dal za auto 6 a som tu.Zo zaciatku som mal myslienky ako popisuju(chlapi a chobozena)vyssie ale ked nad tym tak rozmyslam tak MOZNO to hodnoti s cistym svedomim bez nejakej zavisti neberuc ohlad na svoje auto.Sam sa priznam ze ked ma nejake auto dizajnovo nepritahuje tak mrknem este na motor a ak ani tam nieje nic tak radsej nehodnotim a idem prec.Predsa len ak by som to ohodnotil tak by mohla nasledovat spetna vazba a samozrejme ako kazdy blazon do aut nieje rad ked jeho auti dostava male hodnotenie tak ani mna by to nepotesilo!A tak ma teraz napadlo ze by MOZNO bolo lepsie ak by bodovanie bolo skryte.Urcite by to bola vecsia *! :-) ;-) Tot moj nazor
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 02.10.2008  01:57

        « Re: Re: Body

        Skryté bodování tu bylo na začátku a jasně, že to bylo poněkud divočejší, protože nikdo nemusel své zámky obhajovat.....Stefan už některá svoje hodnocení přehodnotil, hodnocení zvýšil, že by si konečně i nějakou recenzi přečetl??? Já nechci být hnidopich, ale což si takhle recenzi přečíst, než ji oznámkuju???? Teď nehovořím jen ke Štefanovi, ale všeobecně..... 8-s ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 02.10.2008  12:45

          « Re: Re: Re: Body

          S precitanim recenzi pred tym nez sa to oznamkuje s tebou suhlasim to by mala byt samozrejmost,ale ja som skor narazal na jeho hodnoceni AUTO.Inak nepaci sa mi jeho pohlad na vec co sa tyka hodnoceni FOTKY,argumenty typu(fotky za 10b my mali byt na profesionalnej urovni a pod.)tak to neberiem predsa len toto nieje server pre profesionalnych fotografov ale predovsetkym pre ludi ktory miluju auta(a podla toho si treba upravit meritko pre hodnotenie).A k tomu bodovaniu skryte/ukazane...no neviem ako to fungovalo predtym ale tam asi nepadali tak casto same 10ky,zase na druhu stranu dalo sa to lahko zneuzit!Tak neviem,radsej to necham na ine hlavy
          • 00 Reagovat !

            foto Dylan-McKay

            Dylan McKay 02.10.2008  12:56

            « Re: Body

            A já si dovolím dodat, že už je to několikátý(!) exepmlář, co je majitelem malého auta, který přiznává svou nenávist k SUV.
            Nemám takový lidi rád.
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 02.10.2008  13:26

              « Re: Re: Body

              Ved prave to ma prekvapilo na tom ze ti dal za auto 6b ale budis(nepaci sa mu,nijak ho nepritahuje)ale neviem neviem ci by nezmenil nazor keby mu to niekto postavil na dvor a povedal "je to tvoje uzi si ho",bohuzial s tym nikto nic nenarobi.Co mi vadi je ohodnotenie tvojich fotiek(9b nieje mala znamka ale...)ved ty tam mas hadam vsetko(snad chyba uz len pavucina na vyfuku >:D )Apropo Svihaku uz si po?
              • 00 Reagovat !

                foto Dylan-McKay

                Dylan McKay 02.10.2008  13:32

                « Re: Body

                Začínám nemít rád majitele malých aut. Je to pořád dokola. Stejná věta- nemám rád SUV. Stejné hodnocení- 6. To už tu bylo za poslední dobu 4x...
                Klidně ať mám za recenzi 1, za fotky 1, ale za Cayenne Turbo, o kterém sní nejeden muž, jehož plakáty zdobí pokoje puberťáků- to je fakt málo. A to jen proto, že nějaký človíček vleze do dámského auta, a nenávidí všechno větší.
                Cayenne je to nejlepší auto, které jsem kdy měl.

                Ano, Antale, už jsem po... :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 02.10.2008  13:37

                  « Re: Body

                  Neblazni ja mam tiez male auto 8-s
                  • 00 Reagovat !

                    foto Dylan-McKay

                    Dylan McKay 02.10.2008  13:42

                    « Re: Body

                    Ale už jsi ukázal co s ním umíš dělat! :yes:
                    Hlavně nemáš mindrák z velkých aut, to jsi také dokázal. ;-)
                    Pojď raději k tobě do diskuse, nechci toho panáčka podporovat...
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 03.10.2008  00:57

                  « Re: Body

                  Ne každej sní o SUV. Prostě mu to nic neříká, co je na tom špatnýho sakra? Svoje hodnocení zdůvodnil, takže v čem je problém?
            • 00 Reagovat !

              foto jpor-RSKa-

              jpor (RSKa) 02.10.2008  21:33

              « Re: Re: Body

              mám kamoša, čo jazdí na Škode 100 úctivou 50-kou. Poznáme sa od detstva a keď som mu povedal že som objednal ML, tak kontroval otázkou "to je také to obrovské SUV čo ťa zabije keď sa s ním zrazíš?" A zrazu boli všetci vodiči SUV vrahovia 8-s
              • 00 Reagovat !

                foto Dylan-McKay

                Dylan McKay 02.10.2008  21:36

                « Re: Body

                Kupodivu jsou majitelé SUV statisticky u nehod méně. Ale když jsou u nehody, tak to někdo odskáče.
                Ale taková Škoda 100 znečišťuje možná stejně jako moje 4,5 turbo... ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto jpor-RSKa-

                  jpor (RSKa) 03.10.2008  23:54

                  « Re: Re: Body

                  ja som chemik a mám dosť presnú predstavu o účinkoch jednotlivých látok vo výfukových plynoch. Od začiatku som sa divil, čo majú všetci proti CO2 a úplne ignorujú NOx, sadze a HCx...
                  Z výfuku Š100 vychádza tak aromatická zmes, že tam ešte cítiť nespálený benzín. To musí mať strašné emisie škodlivín. Tam by som uvalil príšerné dane za tie jedy, alebo nech si namontujú katalyzátor všetci.
                  A tie nehody..no SUV nezvádza k rýchlej jazde, pokiaľ nemáš 100 pod 6 sekúnd...
    • 00 Reagovat !

      foto Ondrej-Samal

      Ondřej Šámal 02.10.2008  00:39

      « Re: Body

      V podstatě souhlasím, i když povětšinou dávám 3x10 (většinou podle mě zaslouženě). Nehodnotím objektivně, to tady asi nikdo, ale rozhodně se nebojím dát někomu nižší body, když si to podle mě "zaslouží". Chápu, že položka "Auto" je hodně subjektivní, každému se líbí něco jiného. Ale psát, že ty a ty fotky nejsou profesionální (těch je tu jak šafránu), mi nepřijde na webu o autech jako měřítko hodnoty, zvlášť když sám uživatel má 4 fotky, navíc udělané někde na plácku před domem za pár minut. To samé platí i o recenzi, která je spíchnutá hodně horkou jehlou. Až udělá víc fotek a napíše nějakou recenzi, ať si hodnotí. Takhle mi to ale přijde, že auto přidal jen kvůli tomu, aby mohl lidem dávat nižší známky za to (recenze, fotky), na čem si evidentně většina z nich dala záležet. To, že mu to daní uživatelé oplatí a dají mu nízké, ale spravedlivé hodnocení, ho určitě nepovzbudí v tom, aby něco vylepšoval. Sám přece výš v diskuzi psal, že ví, že jeho recenze nemá takovou kvalitu.
      A propos, Ricardo, kde máš, sakra, v nicku položku admin? Šup tam s ní, abysme věděli, kdy si máme dávat pozor na pusu, teda na prsty >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 02.10.2008  08:31

      « Re: Body

      ahoj, je pravda, že spoustu lidí dá plný počet bodů i recenzím které si to nezaslouží (to nikomu nevadí), ale je jasné že když viditelně dobrá recenze dostane méně bodů není to asi úplně v pořádku. Je jasné, že každý může mít na věc truchu jiný názor.
      Proto by bylo možná dobré zavést určitá DOPORUČENÍ (ne pravidla) pro hodnocení.

      já bych např. navrhoval:

      FOTKY 10B = mít auto nafocené ze všech stran, foto motoru, zav. prostoru, interiér, přední zadní sedačky. Pokud sem dá totiž někdo jednu fotku auta, tak celý server strácí smysl, pokud tedy jeho smyslem je dozvědět se něco o jiných autech než má člověk sám v garáři.

      RECENZE 10B = mít KOMPLETNĚ vyplněny všechy údaje o autě (obsah, zrychlení, vel. zav. prostoru) vyplněný boční panel s hodnocením 0-10 s pár slovy. A samozřejmě napsanou recenzi, která ovšem nemá 10 vět.

      A hodnocení auta je už věc každého, do toho nemá cenu mluvit.

      Myslím, že by stál můj návrh za zvážení, vzláště když se jeden můj už uchytil :-)

      Schválně kdo z veteránů MACZ si vzpomene kdo přišel se systémem hodnocení AUTO/FOTO/RECENZE
    • 00 Reagovat !

      foto Dylan-McKay

      Dylan McKay 02.10.2008  11:12

      « Re: Body

      Ricardo, body které jsem dostal já jsou podle tebe v pořádku? Hm...
      Ten Stefan by na přečtení recenzí potřeboval pomalu týden. Stačil mu jediný den?
      Sory, ale ty nejsi dobrý admin, to je jako by tu žádný admin nebyl... :no: Nemáš na to patrony...
    • 00 Reagovat !

      foto Hanss-MoDo-Team-

      Hanss (MoDo Team) 02.10.2008  13:50

      « Re: Body

      Ricardo, Dobrý den,
      to, že jsi zde nový admin neznamená, že i všichni uživatelé jsou zde první den - tzn. že netřeba nám říkat, že známky 6,7 jsou známky nadprůměrné a zastávat se jednoho "uvědomělého" pána, který to sem přišel zachránit - všichni víme, že hodnocení zde není objektivní, ale nechme to tak, když není reálná možnost, jak to řešit.......... !! Nikdo tu nechce, aby najednou dostal známky výrazně nižší, než je jeho průměr, tzn. když sem přijde nějaký nováček, který se dostane tak max. na topten a pár aut kolem neměl by ses pouštět do obhajování jeho hodnocení a snažit se na něm ukázat, jak by to mělo vypadat!! to mi přijde dost laciný, navíc zbytečný, všichni víme, jak to tu chodí.........
      Ještě ke Stafanovi - ten můj včerejší příspěvek byl myšlen ironicky (i pro ostatní, kteří pochybovali), čekali jsme tady fakt na někoho, kdo nám to sem přijde ukázat - je to ubohý!! :no: :no:
      • 00 Reagovat !

        foto Dylan-McKay

        Dylan McKay 02.10.2008  13:56

        « Re: Body

        Hanssi, Ricardo se bohužel jako laciný a slabý admin ukázal. To XJ byl jinej kalibr... Prostě jak se mu to hodí... ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.10.2008  21:50

    nazdar ubožáku

    zapracuj na recenzi a dej si sem fotky a pak se nebudeš muset mstít za svojí * recenzi uživatelům, kteří si s ní dali narozdíl od tebe záležet :no:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 02.10.2008  09:34

      « nazdar ubožáku

      asi nema cenu diskutovat v takejto rovine ...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.10.2008  08:59

    napiš co chybí

    u Mustanga i BMW jsem dostal 9b za fotky a recenzi, napiš prosím, jaké fotky ti chybí a co ještě mám doplnit do recenze abych věděl co jsem udělal špatně. Máš tady "super" recenzi, tak se rád nechám poučit od odborníka....
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 02.10.2008  11:08

    Ahoj Stefane Ho.vno

    Napsal jsem ti SZ plnou ho.ven, ptotože ho.vno jako ty si nic jiného nezaslouží.
    Když se volil admin, doufal jsem, že podobná ho.vna zmizí, ale asi ne...
    Proč jsou majitelé malých aut většinou takovýhle ho.vna?
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 02.10.2008  11:09

      « Re: Ahoj Stefane Ho.vno

      rovnako som Vam na nu aj odpovedal, aj ked v znacne zmierlivejsej nalade... nevidim totiz dovod na takto silne slova... bohuzial ani z Vasej strany
    • 00 Reagovat !

      foto Ivanuska-Matej-RSka-

      Ivanuska_Matej ( RSka) 02.10.2008  11:11

      « Re: Ahoj Stefane Ho.vno

      svihaku svihaku zase si sa raz predviedol
      • 00 Reagovat !

        foto Dylan-McKay

        Dylan McKay 02.10.2008  11:20

        « Re: Ahoj Stefane Ho.vno

        Ivanusko, nebuď jako vocas...
        • 00 Reagovat !

          foto Poustnik

          Poustnik 02.10.2008  14:12

          « Re: Re: Ahoj Stefane Ho.vno

          Šviháku nepřeháněj! Ty vždycky když se naštveš, tak začneš klít jak dlaždič! Fůůůůůůj! A ještě kopeš. Bléé!
    • 00 Reagovat !

      foto Dylan-McKay

      Dylan McKay 02.10.2008  13:36

      « Re: Ahoj Stefane Ho.vno

      Jen chci tebe, a tobě podobné červy požádat- nestojím o tvoje primitivní hodnocení, od takového bídáka chci raději jedničky.
      Já ti je už dal, tak mi je laskavě dej také. Takové hodnocení ponesu s větší hrdostí, než tvé rádoby spravedlivé hodnocení.

      Já si tady našel skutečné přátele, ty si je takhle najdeš velice těžko... >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 02.10.2008  12:17

    musel jsem tě vyjedničkovat

    Prohlédl jsem si recenze, které jsi hodnotil, a poté jsem tvůj způsob hodnocení převedl na tvou recenzi. Vycházelo mi to všechno do mínusů, ale ty tady nelze dávat.
    Takže 1, 1, 1 mi přijde odpovídající tvému hodnocení. Hezký den... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 02.10.2008  13:46

      « Re: musel jsem tě vyjedničkovat

      ja to bohuzial nespravim.. ja som Ti hodnotenie dal podla toho aky vyznam a ako sa mi paci auto Cayenne, nie je zas az tak hrozne aby som mu dal za 1 a recenziu aj foto mas na urovni(co som patricne ocenil)...
      • 00 Reagovat !

        foto Dylan-McKay

        Dylan McKay 02.10.2008  13:52

        « Re: musel jsem tě vyjedničkovat

        V SZ mi píšeš, že jsi hodnocení OPRAVIL UŽIVATELŮM, kteří tě o to POŽÁDALI. Tak já tě tedy žádám, abys mi dal 1, 1, 1.
        Jejich přání jsi vyhověl, tak dělej!
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 02.10.2008  14:05

          « Re: Re: musel jsem tě vyjedničkovat

          nie som Vasa handrova babika ... aby po mne niekto stekal a prikazoval mi co mam robit ...

          dotycny uzivatelia mi ROZUMNE vysvetlili preco to ziadaju
          • 00 Reagovat !

            foto Dylan-McKay

            Dylan McKay 02.10.2008  14:10

            « Re: Re: Re: musel jsem tě vyjedničkovat

            Za recenzi jsem dal 1, protože je proti té mé i ostatním velice stručná. Za ty 4 fotky, které jsou navíc někde nejspíše ztažené dávám také 1, protože to s galerií nemá nic společného.
            No, a 1 dávám i Mercedesu A, nejde to jinak, když je podle vás 450ti koňový Cayenne za 6 bodů...

            Jste slaboch, když vyhovíte jen těm co rozumně vysvětlili- snad Vám teď mé rozumné vysvětlení pomůže.
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 02.10.2008  14:20

              « Re: Re: Re: Re: musel jsem tě vyjedničkovat

              tuto temu sme spolu preberali v SZ ... svoje hodnotenie smerom dole neupravim. Viac sa nevyjadrujem
            • 00 Reagovat !

              foto Poustnik

              Poustnik 02.10.2008  14:20

              « Re: Re: Re: Re: musel jsem tě vyjedničkovat

              >:D >:D >:D >:D Já vím, že 6 bodů za Porsche je málo, ale sám sobě děláš medvědí službu myslím, když takhle vyskakuješ jako čertík, musíš víc diplomaticky...vždyť si zase uděláš kýlu! >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto Dylan-McKay

                Dylan McKay 02.10.2008  14:36

                « Re: musel jsem tě vyjedničkovat

                S majiteli malých aut co mají mindrák z velkých aut se diplomaticky nedá. Jsou to lidi, co ti na parkovišti auto záměrně poničí. Takhle vidím tohohle pána já.
                • 00 Reagovat !

                  foto Poustnik

                  Poustnik 02.10.2008  14:48

                  « Re: Re: musel jsem tě vyjedničkovat

                  Já si to nemyslím, ale to je jedno...holt kolem bodování budou vždycky hádky, já jen hlasuji za debatu kultivovanější, i když vlastně s týmž obsahem..... 8-s :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Dylan-McKay

                    Dylan McKay 02.10.2008  14:53

                    « Re: musel jsem tě vyjedničkovat

                    Achjo, až teď jsem si všiml, že dal 6 i Range Roveru. 2,5 roku si hraju s jeho recenzí, 2,5 roku ho fotím, po 2,5 letech ho dostanu do TOP 10, a pak přijde nějakej k.r.e.t.é.n, a všechnu tu práci zmaří...
                    Stefane, ty na sraz asi nikam nepojedeš, že?
                    • 00 Reagovat !

                      foto Poustnik

                      Poustnik 02.10.2008  15:34

                      « Re: Re: musel jsem tě vyjedničkovat

                      Je pravda, že do melounu a do Stefana H nevidíš, protože Ford Mondeo, sice v limitované sérii a výkonný, ale tuctové auto, alespoň vzhledem, dostal 10,10,10. Tak já nevím..... ;-\
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        "-- skrytý --" 02.10.2008  15:41

                        « Re: Re: Re: musel jsem tě vyjedničkovat

                        zato Porsche 996 turbo 9,10,10(s-mike)asi ma ine chute
                        • 00 Reagovat !

                          foto Dylan-McKay

                          Dylan McKay 02.10.2008  15:45

                          « Re: Re: Re: Re: musel jsem tě vyjedničkovat

                          Cayenne Turbo a legenda Range Rover po šesti... >:-[]
                          • 00 Reagovat !

                            foto Ivanuska-Matej-RSka-

                            Ivanuska_Matej ( RSka) 02.10.2008  15:47

                            « Re: Re: Re: Re: Re: musel jsem tě vyjedničkovat

                            ja som stale vravel ze ML je lepsie >:D >:D teraz to mam aj na papiery.

                            ja mam za 7 ;-)

                            BTW: ako to ze sem ide stale prispievat aj ked tu auto nie je??
                            • 00 Reagovat !

                              foto Dylan-McKay

                              Dylan McKay 02.10.2008  16:33

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: musel jsem tě vyjedničkovat

                              No jo, aspoň v něčem jsi lepší! >:D
                              Nezačneme z toho mít mindráky z malých aut?
                              • 00 Reagovat !

                                foto Ivanuska-Matej-RSka-

                                Ivanuska_Matej ( RSka) 02.10.2008  16:42

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: musel jsem tě vyjedničkovat

                                ufff ked sa mam priznat... ja tak trosku mam.... resp skor strach ako mindrak... minule som isiel na P 1007 a vcelku mi bolo neprijemne ked sa v meste za mna postavil autobus... ved stal meter za mojim zadkom!! co keby nedobrzdil..a vkuse ma napadali tale veci... to sa mi v audi alebo mercedese nestava
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Dylan-McKay

                                  Dylan McKay 02.10.2008  16:45

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: musel jsem tě vyjedničkovat

                                  Když si mě jedna spolužačka vezla domů Fiatem 126, tak jsem se bál i cyklisty který jel naproti! >:D
                            • 00 Reagovat !

                              foto Poustnik

                              Poustnik 02.10.2008  18:36

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: musel jsem tě vyjedničkovat

                              Ivanuško, dokud máš někde odkaz na poslední příspěvek, můžeš na něj navázat, i když jeauto skryté. Když se diskutuje třeba přes noc někde jinde a ztratí se poslední linie diskuse, protože je v systému překrytá něčím novějším, ke skrytému autu se už nedostaneš.....
  • 00 Reagovat !

    foto Kubyyyk

    Kubyyyk 02.10.2008  16:51

    Příjdu sem po pár dnech...

    ...a zas je to tu plné bojů a válek.
    Je to škoda. Mě osobně mrzí, že místo, které mám rád se takto kazí :no:
    • 00 Reagovat !

      foto Dylan-McKay

      Dylan McKay 02.10.2008  16:56

      « Re: Příjdu sem po pár dnech...

      Proto jsem tě volil adminem, aby jsi jako silný muž udělal pořádek. Ale teď máme údržbáře, to se prej vyplatí... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Kubyyyk

        Kubyyyk 02.10.2008  17:00

        « Re: Re: Příjdu sem po pár dnech...

        Tvé podpory si budu vždy vážit :yes:
        Mrzí mě právě to, že za rok mého působení se pro mě tyto stránky staly druhým domovem a získal jsem zde spoustu dobrých přátel.
        A toto mi příjde v podstatě jako "hádky doma". Člověk to tu má rád, po několika dnech se sem těší jako babka na důchod a po příchodu zas vidí hádky. To je smutné.. ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 02.10.2008  18:13

    Admin vymazal moje známkování!

    Tenhle pán mi dal nízké hodnocení, a já se ho jako jiní nedoprošuji o lepší. Tak ho známkuji přiměřeně jeho hodnocení.
    Prosím admina, aby mé hodnocení 1, 1, 1 nepromazával, je totiž v danné situaci objektvní...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 02.10.2008  18:18

      « Re: Admin vymazal moje známkování!

      Vam ako osobe Svihaka ( to jest recenzia a foto) som dal skoro dokonale hodnotenie...

      mierne nizsie som dal autu ktore sa mi nepaci
      • 00 Reagovat !

        foto Dylan-McKay

        Dylan McKay 02.10.2008  18:41

        « Re: Admin vymazal moje známkování!

        Nelíbí se ti ani Cayenne, ani Range Rover, ani další SUV tady? Teda ty jsi kabrňák, ty musíš mít ale vkus!
        Ale Mondeo kombi je za 10... >:D
    • 00 Reagovat !

      foto dk-

      dk.... 02.10.2008  18:20

      « Re: Admin vymazal moje známkování!

      tak ted uz tady nerozumim vubec nicemu...
      jestli smazal admin Svihakovo hodnoceni tomuto Mercedesu tak bych byt na miste Svihaka pozadal o smazani vsech jeho hodnoceni vsem autum na ma.cz...
      jestli je to tak jak jsem napsal tak tady zacina byt o zabavu postarano...
      • 00 Reagovat !

        foto Dylan-McKay

        Dylan McKay 02.10.2008  18:36

        « Re: Re: Admin vymazal moje známkování!

        Beru to tak, že nový admin cenzuruje šviháka. Ten Stefan je vážně natvrdlej. Nelíbí se mu SUV, ale když ho v SZ požádáš, tak ti opraví jakoukoli známku.
        Tomu se říká děv.ka prodejná...
        • 00 Reagovat !

          foto dk-

          dk.... 02.10.2008  18:40

          « Re: Re: Re: Admin vymazal moje známkování!

          jak prosim, cenzuruje???...
          • 00 Reagovat !

            foto Dylan-McKay

            Dylan McKay 02.10.2008  18:43

            « Re: Admin vymazal moje známkování!

            No pokud hodnotím Mercedes A: 1, 1, 1, a to hodnocení zmizí, pak je to cenzura.
            Nebylo to totiž běžné "vyjedničkování", ale v diskusi vysvětlené hodnocení této recenze...
            • 00 Reagovat !

              foto dk-

              dk.... 02.10.2008  18:48

              « Re: Re: Admin vymazal moje známkování!

              ja uz tomu tady vubec nerozumim,
              jak si muze tohle vubec nekdo dovolit ke stalemu clenovi ma.cz, ten kdyz se rozhodne dat same jednicky tak je da a jestli to nemuze tak at smazout ze skaly hodnoceni jednicky rovnou...
              • 00 Reagovat !

                foto Dylan-McKay

                Dylan McKay 02.10.2008  18:52

                « Re: Re: Re: Admin vymazal moje známkování!

                To jsou asi spíše staré nesplacené dluhy. V některých lidech nenávist dříme dlouho... ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Ivanuska-Matej-RSka-

              Ivanuska_Matej ( RSka) 02.10.2008  19:01

              « Re: Re: Admin vymazal moje známkování!

              Svihak , nechcem do toho vyrivat ale jednicky si vysvetlil az po zmazani :-( neviem ako pozorne to Ricardo sleduje ale vyzeralo to len ako cista pomsta alebo ochota vyprovokovat Stefana k tomu aby ti ich dal tiez...

              po tom ako si ich vysvetlil mam pocit ze su tam stale alebo uz zase nie?? ;-\
              • 00 Reagovat !

                foto dk-

                dk.... 02.10.2008  19:06

                « Re: Re: Re: Admin vymazal moje známkování!

                jednicky zduvodnil ve 12:17 a jeste jednou ve 14:10, prvni zminka smazani je okolo 18:00, kdyz uz se michas do ceho nemas tak si alespon prosimte precti cele prispevky pod recenzi...
                • 00 Reagovat !

                  foto Ivanuska-Matej-RSka-

                  Ivanuska_Matej ( RSka) 02.10.2008  19:10

                  « Re: Re: Re: Re: Admin vymazal moje známkování!

                  dk.... narozdiel od teba ja som pri tejto "kauze" od zaciatku... nakolko sa strasne nudim v skole na prednaskach ...

                  jednicky zmyzli okolo pol 2

                  a to co "zdovodnil" Svihak o 12.17 nebolo zdovodnenie len komentar :-(
                  • 00 Reagovat !

                    foto dk-

                    dk.... 02.10.2008  19:13

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Admin vymazal moje známkování!

                    co je jako tenhle prispevek ve 12:17:

                    musel jsem tě vyjedničkovat
                    Datum: dnes 12:17Autor: švihák lázeňský
                    Prohlédl jsem si recenze, které jsi hodnotil, a poté jsem tvůj způsob hodnocení převedl na tvou recenzi. Vycházelo mi to všechno do mínusů, ale ty tady nelze dávat.
                    Takže 1, 1, 1 mi přijde odpovídající tvému hodnocení. Hezký den...
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ivanuska-Matej-RSka-

                      Ivanuska_Matej ( RSka) 02.10.2008  19:15

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Admin vymazal moje známkování!

                      nechcem aby to vyzeralo ze sa ho zastavam (ja sam mam od neho 7b, ;-\ )
                      ale on nehodnotil nizko svihakovu pracu.. tam mam pocit ze mu dal dokonca 10 cize ani svihakove hodnotenie 1,1,1 vo vseobecnosti nie je objektivne ...

                      bral by som 1 za auto ale nie 1 za foto a recenziu
                      • 00 Reagovat !

                        foto dk-

                        dk.... 02.10.2008  19:20

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Admin vymazal moje známkování!

                        to je v poradku, ale admin to nemuze jen tak smazat...
                    • 00 Reagovat !

                      foto Dylan-McKay

                      Dylan McKay 02.10.2008  19:17

                      « Re: Admin vymazal moje známkování!

                      Kluci, Dk, Ivanusko, Ricardo, prosím, my se tady hádat nesmíme. Prosím.
                      Nebyl tu klid, když jsem spal v nemocnici?

                      Stefane, uzavřeme mír, uprav svá hodnocení, projdi vše ještě jednou, a prosím, neurážej nám auta nízkou známkou...
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ivanuska-Matej-RSka-

                        Ivanuska_Matej ( RSka) 02.10.2008  19:19

                        « Re: Re: Admin vymazal moje známkování!

                        som za.... tiez sa mi nejako jeho zhodnotenie mojej "prace" nepaci ... aj ked to ci som na 345 mieste alebo 360 je asi jedno >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Ricardo

          Ricardo 02.10.2008  18:53

          « Re: Re: Re: Admin vymazal moje známkování!

          O žádnou cenzuru nejde, mažu i další jedničky a stejně tak žádné jiné hodnocení nemažu. 1-1-1 = jednoznčaný úmysl škodit pokud recenze má text a nějaký obrázek, to je snad jasné. Podobně jsem zakročil například u Vetteho Mondea nebo Hummeru H3
          • 00 Reagovat !

            foto Dylan-McKay

            Dylan McKay 02.10.2008  18:58

            « Re: Admin vymazal moje známkování!

            Vette není Stefan. Hodnotím dle jeho žebříčku hodnocení. Do mínusu se jít nedá, tak dávám 1, 1, 1. Bez úmyslu škodit, pane administrátore...
            • 00 Reagovat !

              foto Ricardo

              Ricardo 02.10.2008  19:05

              « Re: Admin vymazal moje známkování!

              Dočetl jsem to celé až teď. Pokud tedy na tom trváš nechám je tam. Ale revanšování hodnocení ani "nestandardní vyjedničkování" by se nemělo stávat pravidlem :-)
              A kdyby bylo více známek v nižších sférách než je teď bylo by to pěkné. Ale vím že je to utopie a už XJ si v tomto spálil prsty...
              • 00 Reagovat !

                foto dk-

                dk.... 02.10.2008  19:11

                « Re: Re: Admin vymazal moje známkování!

                probuh jeste jednou, jak muzes prvne mazat a pak teprve cist vse okolo!!!
                celou dobu okolo volby admina jsem byl zticha, ale ted pomalu zacinam nabyvat dojmu ze to je vykrik do tmy a svihak mel pravdu...
          • 00 Reagovat !

            foto dk-

            dk.... 02.10.2008  18:59

            « Re: Re: Re: Re: Admin vymazal moje známkování!

            co prosim, jak jsi na toto prisel?

            to jako budes take mazat desitky u auta ktere ma jednu fotku a dva radky textu???

            jestli je to hodnoceni od znameho uzivatele techto stranek tak uz nevim co bych ti na to rekl a radsi budu drzet hubu...

            kam tyhle stranky pro buh miri???!!!
            • 00 Reagovat !

              foto Dylan-McKay

              Dylan McKay 02.10.2008  19:04

              « Re: Admin vymazal moje známkování!

              DK, víš co? Já jdu dát čestnému členovi MACZ panu Stefanu_H (tedy jeho synovi, který recenzi dělal) 3x 10. Jsem zvědavý, jak se k tomuto hodnocení postaví náš spravedlivý administrátor Ricardo.
              Známkování 10, 10, 10 je totiž jednoznačným úmyslem pomoci této recenzi.

              Ať žije MACZ! >:D
              • 00 Reagovat !

                foto David-Silver

                David Silver 02.10.2008  20:12

                « Re: Re: Admin vymazal moje známkování!

                >:D >:D OMG 8-s
                • 00 Reagovat !

                  foto Dylan-McKay

                  Dylan McKay 02.10.2008  20:20

                  « Re: Admin vymazal moje známkování!

                  Jo, Kysky, když se mažou jedničky, tak musím dávat desítky... ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto David-Silver

                    David Silver 02.10.2008  20:29

                    « Re: Re: Admin vymazal moje známkování!

                    Anebo si na nich trvat ;-) Pro mě není problém párkrát za den si odkliknout diskuzi tady a obnovit hodnocení u tohoto pekáče na kolečkách. Takže myslím že to dřív přestane bavit Ricarda jak mne. :-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              02.10.2008  19:23

              « Re: Re: Re: Re: Admin vymazal moje známkování!

              Tak tedy po delsi dobe se zase zapojuju do diskuse. DK myslel jsem ze mas vic nadhledu...
              • 00 Reagovat !

                foto Dylan-McKay

                Dylan McKay 02.10.2008  19:32

                « Re: Admin vymazal moje známkování!

                A? MichaelK je posel čeho?
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  02.10.2008  19:40

                  « Re: Re: Admin vymazal moje známkování!

                  Mel bych byt posel neceho? Jinak jsem cekal ze se ozves. Vase spolecny placani s DK po zadech je kouzelny
                  • 00 Reagovat !

                    foto Dylan-McKay

                    Dylan McKay 02.10.2008  19:46

                    « Re: Admin vymazal moje známkování!

                    Jejda! Promiň! Kliknul jsem na tvůj nick- nejsi tu dlouho, 47 příspěvků a takové závěry... Nechceš nám teď radit, že ne? >:D

                    Jinak DK beru jako absolutně rozumného, klidného a nezávislého uživatele, který tady má velké zkušenosti. Občasné poplácání po zádech potěší, ale neboj, toty nikdy nepoznáš... ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      02.10.2008  19:49

                      « Re: Re: Admin vymazal moje známkování!

                      Aha takze kdyz sem nepisu kazdy den tak to znamena ze to tady nesleduju nebo snad ze sem nemam pravo vubec prizpivat? Jak ubohe...
                      • 00 Reagovat !

                        foto Dylan-McKay

                        Dylan McKay 02.10.2008  19:51

                        « Re: Admin vymazal moje známkování!

                        Počkej, teď si odpovídáš, a zároveň se plácáš po zádech! To je taky dost ubohé... >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto

                          02.10.2008  19:56

                          « Re: Re: Admin vymazal moje známkování!

                          Vidim zes to rozlousknul ke svemu obrazu tak ja zas mizim jdu se podivat na ordinaci abys tady mel klid na praci pane aristokrate
                          • 00 Reagovat !

                            foto Dylan-McKay

                            Dylan McKay 02.10.2008  20:02

                            « Re: Admin vymazal moje známkování!

                            V pohodě. Já koukám na 1. válku. Nic proti tobě nemám, zapomeň... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.10.2008  18:21

    Výzva pro Stefan_H

    Stefane,na SPZ vlevo pod vlaječkou EU je označení státu.Můžeš ho odkrýt?

    A mohl by jsi na sedadlo řidiče položit nějaký tisk,či techničák a blejsknout to?
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 02.10.2008  19:08

    Krásná recenze, krásné auto, krásné fotky!

    Gratuluju ti! Hodnotím 10, 10, 10. Bude mi ještě trvat, než se z toho neohrabaného náklaďáku dopracuju k Mercedesu A.
    Recenzi jsi napsal úžasně, četl jsem ji bez dechu dvakrát.
    Fotky jsou prostě úžasné!
    Posílám tip na kvalitní recenzi! :yes:

    Uživatelé MACZ, proberte se, takhle to má vypadat! :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto PeT-a-RSKa-

      PeT-a (RSKa) 02.10.2008  19:12

      « Re: Krásná recenze, krásné auto, krásné fotky!

      Šviháku, nechápu proč to pořád řešite........

      Celé odpoledne se na macz bavíte s prominutím o ho.vnu (hodnocení). Někteří lidi prostě takoví jsou a přijdou další. Závist je všude.....chápej ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto David-Silver

    David Silver 02.10.2008  20:33

    !!!!!! Oh HeT, što ty dělaješ !!!!!

    Jsi fakt chudák. Ty si myslíš že všem najendou rozrozdáváš desítky a je klid? Ty jsi ale najivka. To není řešení. Když dáváš hodnocení neobjektivní k fotkác ha recenzi a k nějakým autům, tak myslím že stačí majiteli-recentovi napsat když chce, vysvětlení proč a co chybí, co by měl doplnit apd.
    :no: :no: :no: :no: :no: :no:
    • 00 Reagovat !

      foto Ivanuska-Matej-RSka-

      Ivanuska_Matej ( RSka) 02.10.2008  20:53

      « Re: !!!!!! Oh HeT, što ty dělaješ !!!!!

      no vies Kysky... v podstate sme ho o to ziadali my ... aby sa nad ty zamyslel a prehodnotil vsetko (samozrejme hore nie dole)
      • 00 Reagovat !

        foto David-Silver

        David Silver 02.10.2008  20:54

        « Re: Re: !!!!!! Oh HeT, što ty dělaješ !!!!!

        hmm ;-\
        • 00 Reagovat !

          foto Dylan-McKay

          Dylan McKay 02.10.2008  21:05

          « Re: Re: !!!!!! Oh HeT, što ty dělaješ !!!!!

          Ano, i já mu před chvilkou napsal, aby napravil, co způsobil, ale od té doby tu nebyl...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.10.2008  21:06

    já se s toho po**ru :)

    u BMW jsem tohodle individua dostal původně 8,9,9 = 8,667 napsal jsem mu ať poví co mu chybí u recenze a fotek. odpověď jsem nedoslat ale změnilo se hodnocení na 6,10,10 = 8,667

    už nemůžu jinak než se jen smát >:D

    jo a u Mustanga mám 8,9,9 původně bylo také něco jiného, ale už nevím co >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Dylan-McKay

      Dylan McKay 02.10.2008  21:21

      « Re: já se s toho po**ru :)

      Filuto, ty body mě docela pobavily! >:D
      Sakra, dyť mi vytrháš stehy z břícha! >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 02.10.2008  21:29

        « Re: já se s toho po**ru :)

        tak to sorry , to bych byl nerad...

        ja byl z tohoto ubožáka nejdřív celkem nasraný, ale teď už je mi jen k smíchu >:D

        jen škoda že nedal třeba stejné hodnocení jako Tobě i s-mikovi, to by ho už admin smazal a zablokoval jeho IP
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.10.2008  21:13

    no ještě mě napadlo

    jestli tento uživatel není jen někajaký alter ego někoho kdo zde má "normální" recenzi (třeba v top10) a takto se snaží poškodit další uživatele v toptenu (švihák, zip2150, toryu1,...)

    třeba by mohl admin zkonrolovat IP adresy tohoto uživatele a porovnat je s uživateli které ohodnotil dobře....
    • 00 Reagovat !

      foto Dadanek-AlkoholixXx-

      Dadánek (AlkoholixXx) 02.10.2008  21:15

      « Re: no ještě mě napadlo

      Admin nevidí IP adresy, to vím na 100%
    • 00 Reagovat !

      foto Dylan-McKay

      Dylan McKay 02.10.2008  21:18

      « Re: no ještě mě napadlo

      Filuto, pardále, taky jsem o tom přemýšlel. Je to někdo, kdo dobře ví, ale dělá že neumí, nezná. Jsem rád, že je proti takovému konnání skoro celé MACZ! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 02.10.2008  21:29

    Zazvonil zvonec

    Uf! To byl zase boj! Dobrou noc všem zúčastněným, a Stefanovi více času na čtení recenzí... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.10.2008  22:09

    vysvetlenie

    netusil som, ze clovek nesmie prejavit svoj obdiv alebo odpor k nejakemu autu... stale mi to z Vas nikto nevysvetlil preco...

    nakolko ma tu vsetci obvinujete ze chcem skodit chcel by som podotnut ze len velmi malo vasej prace (recenzie/foto) som hodnotil nizsie ako 9 bodov, vynimocne 8 co su v spektre znamok od 1 po 10 skoro najvyssie hodnoty... to znamena ... z mojej strany Vam bol vyjadreny obdiv a uznanie za Vasu namahu...

    dobru noc
    • 00 Reagovat !

      foto Ivanuska-Matej-RSka-

      Ivanuska_Matej ( RSka) 02.10.2008  22:16

      « Re: vysvetlenie

      alebo uz radsej nic 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

      Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.10.2008  22:52

      « Re: vysvetlenie

      Ale Stefane,každej kdo zná jen trošku auta,před značkou Porsche musí smeknout a ty jsi je ohodnotil nejnižší známkou a devítka to teda nebyla!
      Doufám,že na tvého syna nebudeme čekat dlouho... ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto jpor-RSKa-

      jpor (RSKa) 03.10.2008  09:19

      « Re: vysvetlenie

      ono je to asi takto:
      Na MACZ sa rozmohol kult 3x10. Takže veľa recenzií je hodnotených neobjektívne. Napr. za dobré alebo veľmi dobré auto dostane majiteľ 3x10 aj keď text recenzie alebo fotky na 10 nie sú, ale auto je za 3 milióny a má 400 koní apod. Potom aby sa nepokazil priemer dosť ľudí takéto auto radšej nehodnotí (ak si myslia, že by mal dostať napr. 10,8,9), ako by mali pokaziť priemer. Okrem toho tu funguje princíp "ja tebe dám 3x10 tak dúfam že aj ty mne". Takže potom sú rozdiely v priemeroch áut na špici dosť malé a napr. sa tam môžu držat niektoré vcelku nezaujímavé autá, lebo nedostali ani od jedného hodnotenie napr. 8,9,10 aj keď si to zaslúžia.
      Naopak keď potom príde niekto kto dá z akýchkoľvek dôvodov napr. 10,9,10 tak to dokáže pohnúť autom o niekoľko miest dolu. Keby takýchto "odvážnych" bolo dosť, napr. 40%, tak by sa ich jednotlivé názory štatisticky vyrovnali do približne objektívnej podoby a napr. Top Ten by bola možno v rovnakom poradí ale s väčšími rozdielmi. Keďže ich ale je len pár, tak potom jeden z nich, čo nemá rád SUV, zhodí spoľahlivo Cayenne a Range Rover dolu o x miest a takýto jednotlivý názor potom zaváži až príliš (vzhľadom k tomu, že je iba jeden).
      Takže z jedného pohľadu tvoje hodnotenie je tvoje právo a má v sebe logiku, že používaš stupnicu v celom rozsahu - a teda od 1 po 10. Z druhého pohľadu je tu vďaka kultu 3x10 tvoje počínanie ojedinelé a robí z teba slona v porceláne, aj keď tvoj zámer nie je v princípe zlý.
      A ukazuje to jasne na ďalšiu vec - je nás tu dosť veľa citlivých na známky, hodnotenie a poradie.
      A nakoniec keď potom máš sotva priemernú recenziu aj ty sám, tak to dáva mnohým "právo" ti to vytmaviť...
      Snáď tomu teraz rozumieš lepšie...čau.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.10.2008  08:41

    Nic nez spravedlive body pro me auticko!

    Stefane musis respektovat pravidla, jinak to nejde.
    Obecne plati, ze cim je autak vzacnejsi/vetsi/drazsi, tim vice bodu se mu dava.
    Abys tomu rozumel i z druhe stranky-clovek se snazi,sbira informace,myje,lesti,foti,pozuje a pak prijde takovy ubozak (promin mi to slovo, ale nedokazu jinak pojmenovat cloveka, ktery neda Porsakovi desitku) jako ty a vsechno vnivec..Jak k tomu chudaci auticka prijdou, kdyz najednou dostanom malo bodu? Vis jak jim je???
    Zamysli se nad sebou. Zpytuj svedomi a bud zdrav.

  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 03.10.2008  09:47

    MACZ není krasobruslení

    Já bych to vysvětlil asi takto- lidsky.

    MACZ není krasobruslení, kde porotci hodnotí třeba:
    7, 7, 7, 7, 2, 7, 7
    Vzpomínám, jak jsme u televize na toho porotce všichni nadávali, všichni hodnotí vysoko, a on tak nízko!

    Při hodnocení recenze, by se mohlo přihlížet na hodnocení předchozích uživatelů, jak dannou recenzi hodnotili. Trochu odborněji to popisuje s-mike Filutovi.
    Například když má auto samé desítky, tak tam nevpálit hned dvojku, ale 8, 9... To je příklad. Pak je jasné, že to zvedne vlnu emocí, zvláště u viditelných aut.
    Bohužel, pak jsou jedinci, kteří hodnotí aniž by si recenzi přečetli, natož prohlédli nějaké fotky. Taky se musí rozlišovat hodnotící nováček, a hodnotící dinosaurus. Z toho je jasné, že největší hodnotící extrémy tu zatím předvedli nováčci.

    A k případu Švihák. Nemám rád malá auta, ale neznamená to, že se na ně vrhnu, a poškodím je nízkým hodnocením. Nevím ani o takovém jednání ostatních majitelů SUV. Z toho mi vyplývá, že majitelé SUV jsou rozhodně tolerantnější.

    Takže:
    1. číst
    2. koukat
    3. porovnat
    4. hodnotit

    Stejně bych to hodnocení zrušil úplně
  • 00 Reagovat !

    foto ZiP2150

    ZiP2150 03.10.2008  10:11

    Nechápem...

    Rád by som sa oboznámil s vysvetlením. Celkový priemer hodnotenia mám 9,97, čiže bol som na prvých priečkach. Neviem z akého dôvodu si dal za auto 7 bodovo... to je až také strašné, či preto, že to diesel, alebo len principiálne zhodenie z rebríčka... ale každopádne mám stovky hosnotiacich a si prvý ktoré niečo také zadal. Budiš, niekto má na to potrebu. Len nepochopím, keď tebe dávajú kolegovia hodnotenie "fotografie" 10... a mne dáš 9... máš 8 fotiek, jedna horšia než druhá a to isté o recenzií... bez diakritiky a nápadu. Vidím, že tú moju si čítal... určite.
    Rád by som požiadal o reálne prehodnotenie, keďže ako jediný si ma šupol dole, alebo keď máš antipatiu k BMW... nehodnoť, ako ja nehodnotím tvoje. Napriek tu nikomu nechceme, nie?
    • 00 Reagovat !

      foto Dylan-McKay

      Dylan McKay 03.10.2008  10:23

      « Re: Nechápem...

      Ahoj zipe, on tady hodnotil desítky recenzí, vesměs velice špatně, ale nyní to opravuje. Neboj, i tobě to opraví. Já měl za Cayenne a Range po šesti bodech...

      Stefane, vidíš, je opravdu dobré přihlížet na předešlá hodnocení. S tvou recenzí jsi takhle hodnotit vážně neměl. Už se totiž ozvalo i dost lidí, kteří jsou jinak v klidu...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.10.2008  17:37

    objektivně ohodnoceno

    Objektivně ohodnoceno :-) objektivneji to nedokážu,ted chcu videt jak mi to vrátíšš >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 04.10.2008  03:34

    Stefane H, mě jsi klidně tu osmičku ta Mazdu5 mohl nechat,

    takhle z tebe zase bude klasický desítkář!!!! >:D Mě je jedno, jestli budu na 100tém nebo devítistém místě!!!! Já jen bojoval za hodnocení především topteňáků, ti se vždycky osypou..... >:D Měj se krásně a ať jezdí!!!
    • 00 Reagovat !

      foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

      Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 04.10.2008  19:33

      « Re: Stefane H, mě jsi klidně tu osmičku ta Mazdu5 mohl nechat,

      Poustníče,já nejsem osypaná,fakt nee >:-[] :-)
      • 00 Reagovat !

        foto David-Silver

        David Silver 06.10.2008  21:44

        « Re: Re: Stefane H, mě jsi klidně tu osmičku ta Mazdu5 mohl nechat,

        už. ? >:D ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

          Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 06.10.2008  21:49

          « Re: Stefane H, mě jsi klidně tu osmičku ta Mazdu5 mohl nechat,

          Už co?
          • 00 Reagovat !

            foto David-Silver

            David Silver 06.10.2008  21:52

            « Re: Re: Stefane H, mě jsi klidně tu osmičku ta Mazdu5 mohl nechat,

            jestli jsi osypaná ;-) >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Ricardo

              Ricardo 06.10.2008  22:58

              « Re: Re: Re: Stefane H, mě jsi klidně tu osmičku ta Mazdu5 mohl nechat,

              Kysky nebuď drzej >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Poustnik

                Poustnik 06.10.2008  23:02

                « Re: Re: Re: Re: Stefane H, mě jsi klidně tu osmičku za Mazdu5 mohl nechat,

                On není drzej, on je moc mladej.... :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                  Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 06.10.2008  23:06

                  « Re: Stefane H, mě jsi klidně tu osmičku za Mazdu5 mohl nechat,

                  Mám patnáctku doma,takže chápu chápu.Kysky,nejsem osypaná >:D >:D
              • 00 Reagovat !

                foto David-Silver

                David Silver 07.10.2008  14:36

                « Re: Stefane H, mě jsi klidně tu osmičku ta Mazdu5 mohl nechat,

                Ricardo: Asi jsi mě blbě pochopil >:D

                Fefe: >:D Já se jenom ptal :-! >:D :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Poustnik

          Poustnik 06.10.2008  21:53

          « Re: Re: Re: Stefane H, mě jsi klidně tu osmičku ta Mazdu5 mohl nechat,

          Co už???? Jestli se zrovna Fefe neosypala???? Já myslím, že se neosypala, ani nesesypala...může být maximálně nevyspalá......no a každému, nebo skoro každému nakonec otrne,že..Fefe...a nabaží se slávy na macz....tak to rád přenechá mladším...takže kdy to koupíš to Lamborghini, abys zaútočil na vrchol, Kysky????? >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

            Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 06.10.2008  22:17

            « Re: Stefane H, mě jsi klidně tu osmičku ta Mazdu5 mohl nechat,

            Osypu se tak maximálně ze Stefana.Slíbil mi fotky a nic.Od té doby,co jsem ho o to požádala si hraje na mrtvýho brouka.
            Teda,poslední dva dny je to tady samej hmyz.U Michala pavouci a tady chcíplí brouci 8-s >:-[] A já teda hmyz fakt nemusím...

            A Lambo jsem vám slíbila já a doufám,že tu bude.Nejdřív ale musí do servisu ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Poustnik

              Poustnik 06.10.2008  22:27

              « Re: Re: Stefane H, mě jsi klidně tu osmičku ta Mazdu5 mohl nechat,

              Počkat, počkat...???? Kdy jsi slíbila Lambo???? Ty ses v něm projela, ale ty ho chceš i kupovat???? Takže kšefty s Nissanem jdou dobře???? Jestli ano,tak jsi dobrá..... :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 06.10.2008  22:47

                « Re: Stefane H, mě jsi klidně tu osmičku ta Mazdu5 mohl nechat,

                Slíbila jsem ho před nějakým týdnem u mě v diskusi.Ale kupovat ho teda fakt nebudu >:D
                Jen jsem domlouvala spolupráci s touto firmou(vlastnící Lambo),takže pokud to vyjde....se těším...chjo...nemůžu si tady dělat reklamu....a při té příležitosti jsem ho ukecala,ať dá auti sem na MA,protože tady podobnej kousek chybí :-)
          • 00 Reagovat !

            foto David-Silver

            David Silver 07.10.2008  14:35

            « Re: Stefane H, mě jsi klidně tu osmičku ta Mazdu5 mohl nechat,

            Poustník: Já a BabyLambo? :-) Nene, to ne. Sice bych rád. Ale moje sny jsou následovné: [odkaz]
            [odkaz]
            [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 06.10.2008  23:04

    Kde je Stefan????????

    Mno???Slíbil foto 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.10.2008  11:06

    Stefane

    urcite mi to neprehodnotis?

    vidim ze jsi dnes editoval auto... a proc necitas SZ?!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 28.10.2008  11:54

      « Re: Stefane

      nechce sa mi ich citat.. nie je na to dovod
      • 00 Reagovat !

        foto Ronnyp-RSKa-

        Ronnyp (RSKa) 28.10.2008  13:36

        « Re: Re: Stefane

        tak tomu teda rikam duvod!!!chlapce bez si hrat jinde jo!!!tam ti bude lip :-!
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 28.10.2008  13:45

          « Re: Re: Re: Stefane

          ja myslim ze budem odpovedat na co ja uznam za vhodne ok?
          • 00 Reagovat !

            foto Ronnyp-RSKa-

            Ronnyp (RSKa) 28.10.2008  13:50

            « Re: Re: Re: Re: Stefane

            zadny ok!pak jedine cekej ode me ko
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 28.10.2008  14:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: Stefane

              doeraz som nikdy na nikoho nenadaval, nenut ma tuto svoju zasadu porusit ...
  • 00 Reagovat !

    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 28.10.2008  18:21

    Stefan

    se konečně objevil a předpokládám,že má pro mě ty slíbené fotky,hmm??
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 29.10.2008  22:42

    Admine, žádám o odstranění Stefana z MACZ

    Je to náboženský fanatik, který vnucuje své názory, a těm co nesouhlasí záměrně poškozuje hodnocení. Více v diskusi pod Porsche Cayenne.

    Jeho sekta je netolerantní, tak proč by mělo být MACZ tolerantní k němu?
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 30.10.2008  08:11

    Církev Ježíše Krista

    Tady, Stefane, máš ten náboženský hnuj co jsi mi včera psal do diskuse. Je psán od posledního příšpěvku. Už se v mé diskusi neobjevuj, pro náboženské fanatiky vnucující svoji víru tam není místo!

    Stefan H napsal:

    stale si dokazal len sa vysmievat z viery ludi ale sam si nepreukazal ani len troska nadhladu a vzdelanosti a uz vobec nie prehladu v danej problematike...
    s ludmi ako ty nema boh dobre plany... ale aj taki ako ty maju este sancu na zmenu.. ak o nu budu stat...

    zmen sa kym mas cas

    zjednaj si napravu v zivote ... ja ine pre tvoje dobro spravit nemozem ... :-(

    este raz pripominam ze nasa cirkev neberie ziadne peniaze od statu!!! ZIADNE!! a aj napriek tomu rozdava tam kde je potreba

    neverit v boha neznamena proti nemu bojovat a ty to delas Svihaku!!

    je mi z Vas zle... to ako sa tu teraz vysmievate z cudzej viery je absolutne povrchne...

    je to rovnako ako keby Vam niekto siahal na vasu "vieru" auta...
    pacilo by sa Vam to???
    nepacilo uz ste to x krat dokazali a bojovali ste proti tomu...
    ste rovnaky ako ti islamski radikali. vacsina a na cele s Svihakom.

    prave kvloi takym ako Vy (rozumej ludom neochotnym nasluchat a mat pochopenie pre ine nabozenstva a viery) vznikaju take obrovske konflikty . ;-\ ;-\

    zamyslite sa nad sebou kym je cas

    ak to tak vehementne tvrdite a je Vam ich tak velmi luto a tak vam zalezi na ich osude preco pre nich nieco nespravite??
    ak ste tak vzdelany clovek a mate tolko vela a zaujimavych a urcite pravdivych informacii ktore tu prezentujete kolko trestnych oznameni na zodpovednych ste uz podali?
    :-|

    ale ono to zase bude len to "krcmove" hrdinstvo

    to je opat sposob vyjadrovania hodny Svihaka Lazenskeho..
    za chyby jednej ortodoxnej casti odsudit celu spolocnost a celu vieru :-( :-(

    Svihak : opat dokazujete svoju nevzdelanost a zaroven aj sam sebe protirecite...

    za prve: ak by ste sa nechce chvalit tym co robis pre inych nebudete to prezentovat v galeriach nebudete sa tym vychvalovat v diskusiach!

    za druhe: Cirkev Jezisa Krista je skoro jedina cirkev ktora neprijima ziadne dotacie od statu alebo inych organizacii ... Sleduje svoju absolutnu financnu nezavislost.
    preto by som vo Vasom pripade bol obozretny s takymi vyjadreniami

    Svihak: To ze nasa cirkev nema potrebu do sveta vykrikovat a chvalit sa ako a komu pomohla ako to robite vy (co svojim sposobom je len vypocitavost, lebo Vam v prvom zmysle ide hlavne o uspokojenie ega a prezentovanie sa ako o pomoc) neznamena ze nic nerobi...
    a rovnako by som bol opatrny aj s recami typu "bezvyznamna sekta" lebo tym len upozornujete na svoju neznalost problematiky a nevzdelanost v danom smere a aj napriek tomu danu cirkev chcete urazat.

    fantas magorii?? a akom smere? ze som si uvedomil svoje miesto na tomto svete? ze chcem aby tento svet prezil?

    a vzdelany?? clovek vysmievajuci sa s vieri nie je ani vzdelany a nie je to ani "naroz" je to BOHORUHACSTVO

    Vase nasilie by viera takisto vedela vyriesit ... nasli by ste v nej pokoj a rozvahu a silu riesit cistou myslou aj krizove situacie...
    a rovnako by ste mozno pochopili aj svoj podiel na stave v akom zem je a zacali sa k nej spravat uctivejsie ;-\

    a ironicku poznamku o "svatych..." radsej prehltnem ako by som sa mal znizit a zacat nadavat ;-\ ;-\ svedci to o Vasom vzdelani

    to ze vy to pokladate za kokotinu a nepostatne pre vas zivot neznamena ze to nebude dolezite pre zem

    uz raz spomenuty Keynes sam doplatil na podobny sposob zivota a prave takito sposob zivota viedol ku kolapsu ekonomickych systemov v danom obdobi..
    ale nik si nechce uvedomit ze historia sa bohuzial opat opakuje

    pripadne Vam to smiesne ?

    a pre tych co ani nevedia o com pisu cirkev jezisa krista nie je jehovisticka cirkev

    ja by som povedal ze ked kazdy z nas zacne od seba a da pozitivny priklad svojmu okoliu svet sa pohne k lepsiemu presne ako v uceni nasej cirkvi jezisa krista

    PS: nezapoměň všem ostatní bezvěrcům snížit hodnocení! :no:
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 29.11.2008  22:27

    Pro pána Stefana!

    Ty jsi zpátky? >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.11.2009  17:20

    Bastl?

    Jakto. že vnitřek má přístrojovku z faceliftu 2000 a exteriér je předfacelift? To je divný:)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…