Mercedes-Benz C (1998)
16.7.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Tizy (famousbmw.autofun.cz)". JE NA PRODEJ Jak jsem slíbil, přidávám ještě svého mazlíčka. Je to…
Mercedes-Benz C (Tizy (famousbmw.autofun.cz))
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
EricCartman 17.07.07 17:59
« Servis
S tím servisem asi hodně záleží, na koho narazíš. Otec říkal, že už by u Samohýla v životě auto nekoupil. Já když jsem byl naposledy v servisu u Samohýla, tak se mnou jednali slušně. I při následném předání auta si se mnou chlápek ochotně pokecal a pochválil mi stav auta. Ono asi všude narazíš na horší a lepší lidi. -
glemo 17.07.07 09:47
« Retro
Neviem čo je na tom pravdy že toto C-čko bolo posledným ozajstným MB pretože nemám možnosť porovnávať ale onoho keď otec vlastnil W 124-ku bol ten náš asi tak starý ako teraz ten tvoj a bolo to auto nr.1. Po 400tis.km bolo v interieri ticho,nič nevrzalo, motor v zime naskakoval na prvý krát(kým nezamrzla nafta)no proste pravý MB.Sú to krásne spomienky. Ak je aj tento tak nejak na tom tak dávam 10. :yes: -
Ajin(MoDo Team) 17.07.07 09:47
« Re: Re: 10b
10b pro Kompressor, je fajn, že je tu další mercedes.
Rozjeli jste zajímavou diskuzi, mám sbírku MB katalogů tak je prozkoumám, ale myslím, že Avantgarde přišla až s novým C v 2000. Jinak pro zajímavost, kamarád koupil v 1993 C220 sport, jedno z prvních v Praze a to mělo sport. sedačky i vzadu což byla bomba, pak to přestali dělat, je to škoda. -
lorenzlubos 16.07.07 22:52
« Re: Re: 10b
Myslel som len tie zadne svetla, ale isty som si nebol. Uplne sa zhodneme v hodnoteni auta pred a po facelifte. Co sa tyka vybav, Avantgarde asi nebol nie? Alebo Sport premenovali po facelifte? Od zaciatku sa robilo Classic a Esprit (tusim za rovnaku cenu, len Classic bol viac "klasicky" a "Esprit" za mladistvy - farebne potahy, palubovka bez dreva a pod.), Elegance a Sport. Pri konci kariery, ako to uz byva, prisli na rad akcne modely. Napr.: "Esprit Champion" -
"-- skrytý --" 16.07.07 22:11
« Re: 10b
Myslím, že ta tamvá světla byla na každém C-éčku a ta přední s se seknutou horní hranou taky. On MB ke konci dělal spoustu výbav, nejen klasický Classic, Avantgarde či Elegance, ale taky Sport, Esprit a další, ale ta světla měly myslím všechny. ROzhodně pokud měla zadní tmavé blinkry a tamvé couvačky, které normálně byly bez "zatmavení". Ono je to asi jedno. Mě jen to C-éčko po faceliftu přišlo i chlup víc dynamičtěkší a tudíž i hezčí. -
lorenzlubos 16.07.07 19:23
« 10b
Taktiez mam urcite pochybnosti, ako pise kolega Blackburn, aj ked tusim, ze co sa tyka tych tmavych svetiel, slo len o verziu Sport. Zvysok sa mi studovat nechce, mozno neskor.
Davam 10b. C I. je skutocne krasny a nadcasovy automobil. Interier sa mi tiez vzdy pacil, aj ked tu prave na tych plastoch je vek auta poznat.
Nie som ziaden konzervativec, ale prave I. generacia C-Klasse je pre mna najkrajsia.
Mne sa sice vzdy najviac pacila verzia Sport, ale proti gustu....
230000km bez poruchy je skvely vysledok, ale len ako priebezne skore je to priam pecka!!! Preferoval by som 200 DIESEL (skoda, ze nebol vo verzii Sport :-) ), ale 230 KOMPRESSOR je snad najzaujimavejsia benzinova verzia. Pamatam si, ked v roku 1995 prisla...
:yes: -
"-- skrytý --" 16.07.07 19:16
« MB
Musím se přiznat, že jsem od jaktěživa fascinován bavorama, ale od té doby, co jsem seděl v nové třídě S a jel starým eSeLem, tak se na každé MB usmívám ..... tady máš 10b
P.S.: budeš to muset naprat někam do stodoly, nebo budeš jezdit dalších minimálně 230 tis -
"-- skrytý --" 16.07.07 19:03
« 9 bodů
Zatím dávám devět bodů. Jseš si jistý, že je C-éčko ročník 1998. Já že od začátku 1997 prošlo C-éčko faceliftem a to mělo opticky nižší přední světla (ze shora seseklé), zadní světla byla celá kouřová, ne jenom blinkr a couvačka a pak mělo sportovnější přední i zadní nárazník a to nějak na Tvém autě postrádám. Jinak 230Kompressor je super motor.