Ford Mustang (2006)
8.1.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "wordicek". Začalo to všechno náhodou, říkal jsem si, že když se bude v práci dařit mohl bych si na jaře…
Ford Mustang (wordicek)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 09.01.09 19:38
« Re: Re: libovka
Vies oni maju lacny benzin celkom a preto im nevadia tolko tie velke objemy nad ktorymi sa mi tak rozplyvame ;-) No oni hovoria ze maju drahy benzin ked maju zaplatit 20 Sk za liter :-( My mat take ceny tak je to OK.Teda aspon co vem,lebo znamy bol vlete v amerike a my sme mali 40 sk a oni tolko -
"-- skrytý --" 09.01.09 15:29
« Re: libovka
To mi nerikej, tak to provedu jeste jednou prohlidku. Dukladnejsi. Ale kdyz na to poklepes zni to jako plast. v americe mozna jo, tamjsou prece jen jine pomery a ceny. Ale mam pocit, ze dneska se tam lepe prodavaji motory 1,2 nez 4.0 >:D Casy se meni. -
"-- skrytý --" 09.01.09 07:50
« Re: libovka
Dekuju. Vcera jsem to obchazel a zjistoval z ceho je kastle a... ... kapota motoru, kufru, predni a zadni narazniky jsou komplet z plastu. Zbytek je plech. Takze jsem taky odlehceny >:D Na asi 1890 kg >:D Ta vaha je znat hlavne pri brzdeni a rozmery zase pri parkovani. Co se tyce moznosti jet na max, slysel jsem, ze se s tim da pohrat, takze az me omrzi omezeni muzu to zkusit >:D -
Martin911Turbo 08.01.09 21:14
« libovka
Libovej kousek a koukám že továrně výkon stejný skoro jako u mě 155kw, akorát můj youngtimer váží 1260 kg ;-) ten omezovač by mě osobně z pocitu omezování vadil... pravda tohle auto je na pohodičku a né na honění trika, ale proč nemít možnost jet na max. Krouťák vs zadní náhon vs zima moc dobře znám, vydrž do lepší pohody venku :yes: jinak hlasování je u mě jasný :yes: -
"-- skrytý --" 08.01.09 19:30
« Re: Re: ahoj
No uz to ´element5´ vysvetlil no ja by som to asi nezistil.to bohu malo byt boku?ako radiacej?ak hej tak my to tak nemame.Ale no este je tam to tlacitko TCS a to je na proti preklzovaniu kolies pri starte.No ked to stlacim aj tak to vypne iba ciastocne.Cize na semaforoch sa da krasne zapistat pneu no ked rucicka pride do cerveneho pola tak padnu otacky:(Ale jeden z klubu vravi ze sa to da aj tak prekonat musime vyskusat >:D Ale to auto je fakt na radost:) a ta V6 uplne staci.Jej zvuk je tiez lahodny pre usi a ten vykon to iste.Ako vravi bratranec .V tomto aute netreba radio ,tam hra motor:).Ked sa ide po klukatej ceste tak ho mame vzdy vypnute.No na rovinke sa mi paci ked oco predbieha a podradi a auto ma brutalne otacky.Mne az nabehnu zimomriavky 8-s -
"-- skrytý --" 08.01.09 14:17
« Re: ahoj
Ahoj,
fotek jsem si vedom, jenze mam prave za domem 10cm snehu a tak nemam sanci na letnakach vyjet z garaze. Cekam na slunicko a bez snehu, pak prisaham, ze dodam fotky vc. interieru a kdyz se zadari tak i snad podvozku.
Autom je v pohode, na svetlech je to pohoda, slapnes na to a progumujes krizovatku a toci to az do omezovace, to je potom rachot a ani nepotrebujes radio. Jen nevim co je to tlacitko na bohu radicky. Kdyz to stisknu tak se mi na displeji objevi O/D OFF. Nevis co to je?