Ford Mondeo (1998)
18.6.2008Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Niky...". Ford Mondeo Kombi je velmi pohodlný vůz který byl své doby ve vyšší střední třídě. Dnes je již…
Ford Mondeo (Niky...)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 25.09.2008 16:01
netáhne
Ahoj,
děkuju za radu kde najít odpověď..to je pravě ono, ja si ten čas ne a ne udělat a proto sem prosil at se někdo ozve...ale děkuju..stranky znám :-)-
"-- skrytý --" 21.02.2010 22:03
« Re: netáhne
Zdravím Tě, až bude čas hodím sem také recenzi ale k Tomu Tvému problému já už ho řešil. Musel jsem udělat repasi pal. čerpadla. Známí mechanik ketrý dělal ve Fordu mi potvrdil že jakmile se blíží nájezd ke 200000 tis. tak jsou čerpadla na odchodu. Udělaly mi repasi a teď mi Monty jezdí výborně. Krásně táhne prostě paráda. Mám taky Mondeo 1,8TD Combi 1998-
alambert 13.08.2011 23:17
« Re: Re: netáhne
ahoj, máme taky mondeo 1.8 TD, ale eště teda verzi pred faceliftem (1994), má to najeto asii 240 tis (i když bůhví jesti to někdo nestočil xD) a táhne to až tak od 2250 otáček, kor třeba na čtyřku to v nižších otáčkách moc netáhne. já myslel, že to je konstrukční problém, myslíte že by pomohla výměna toho čerpadla? dík.
-
-
-
El_Scorpio 14.08.2011 22:31
pár vecí...
Ahoj. Takže za prvé, Mondeo nikdy do vyššej strednej triedy nepatrilo (tam bolo Scorpio), neviem koľko meriaš ale na zadných sedadlách je miesta len tak tak, dnes taký priestor ponúka nižšia stredná (Golf, Focus...). A od bezpečného auta má Mk.II ďaleko. Výsledok crash testov má veľmi chabý a reálne prípady sú častokrát ešte horšie. Takisto patrí podľa TÜV medzi najnespoľahlivejšie automobily vôbec. Po prekročení 10 rokov sa auto začne sypať. Nespoľahlivá antikorózna ochrana, problémy s elektrikou, zámky si žijú vlastným životom atď. U TD verzie sa navyše pridávajú aj problémy s (veľmi hlučným) motorom.
Na tomto aute (s 1.8 Zetec) som najazdil toho dosť a jediné čo by som vyzdvihol sú obstojné jazdné vlasnosti, veľmi fajn výbava a solídne brzdy. Inak je to auto pre veľmi nenáročných ľudí. Ani servis nie je najlacnejší. Aj keď originál Motocraft patrí k tým lacnejším výrobcom oproti konkurencii, veľa peňazí stoja prkotinky. Napríklad uchytenie vnútorného spätného zdkadla je riešené tak, že sa musí lepiť a nie nasúvať. Nové potom stojí vyše 80 €, pričom u modernejšieho MkIII je to niečo okolo 25 €. Navyše má stále remeňový rozvod a nie veľmi odolný podvozok (pričom jedno rameno stojí cca 150 €).