Diskuse

Škoda Fabia (2007)

31.10.2010

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "svato60". Je to moje piate auto, predchádzajúce bola Fabia Junior s motorom 1,4 Mpi 44 kW, ročník 2002,…

 

Škoda Fabia Combi (svato60)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 31.10.2010  18:29

    Má načipovaný motor, veľmi dobrú spotrebu, ... veď on o tom popíše.

    tak to som zvedavy co tatko o tej nacipovanej hatapke so zadnym nahonom popise
  • 00 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 31.10.2010  19:45

    dobrý

    pěkná recenze :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto mvdr

    mvdr 31.10.2010  21:21

    Perfektná recenzia...

    ahoj, dal som 3 x 10 bodov, aj za fotky, ktoré určite doplníš, pretože recenzia je perfektná!!!
  • 00 Reagovat !

    foto McGyver2

    McGyver2 31.10.2010  21:59

    Zatékání

    Nechápu proč plechový mezikus patlat tmelem, to se to celé naplní vodou??? To ty dveře nemají odtoky, které se čas od času pročistí a tudy odtéká voda. Ve dvojkový i ve feldě a favoritu to je.
  • 00 Reagovat !

    foto pali-sk

    pali.sk 01.11.2010  11:03

    hmm

    ... 10005 recenzia na fabku, ale predsa iná. :-)
    ... zaujala ma výmena oleja po 8tis. km tak som si dal námahu dohľadať uvádzaný článok ... a tak silnú olej loby som už dávno neprečítal ... :-( že na to ešte ľudia skočia ... nuž budiš ... pre ostatných tu je linka: [odkaz] pri benzíne bez turba ...
    • 00 Reagovat !

      foto Nicco

      Nicco 01.11.2010  12:21

      « Re: hmm

      Olej je alfa (Romeo) a omega kazdeho stroja. Dobrym prikladom su Twin Spark motory u Alfy alebo prave 1.2HTP z dielne Skody (nie VW), ktory ma niekolko konstrukcnych chyb, z ktorych asi najhorsia je prehrievanie oleja od blizko ulozeneho katalyzatora, kedy plej pri jazde po dialnici dosahuje teplot pretekarskych aut.
      Skor by som ale povedal, ze menit olej skor u dieselu, nez u benzinu, alebo tak rovnako, pretoze diesel zanasa olej sadzami ale benzin ma zasa vyssie teploty a otacky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.11.2010  08:23

    len tak

    Pekná recenzia,len nikdy nepochopím, prečo si niekto kúpi "haťapku" a dá ju potom čipovať a mení v nej olej v polovičnom intervale. Veď do fábie sa montoval aj veľmi podarený motor 1,4 s 59 kW (v II. kovej 63 kW), s ktorým neboli a ani nie sú také problémy ako s trojvalcom a až taký veľký cenový rozdiel (či už cena auta ako aj cena poistky) tam nebol.
  • 00 Reagovat !

    foto Jacoppo

    Jacoppo 02.11.2010  14:49

    + 5 kW?

    A provedli tam nějaký tuning? Zažil jsem, kdy kamarádovi tvrdili, že mu u jeho auta "zvedli" výkon ze 167 kW na 172 kW a přitom tam vůůbec nic neudělali (ten výkon takový byl už z výroby - ověřeno u na brzdě po výměně jednotky- výkon byl uplně stejnej)... A celkově čipovat tohle auto asi nemá moc smyslu ne?
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 02.11.2010  16:04

      « Re: + 5 kW?

      To podle mě bere jenom z tabulek, že si nechal 47 kW přeprogramovat na 52 kW...
      • 00 Reagovat !

        foto Jacoppo

        Jacoppo 02.11.2010  23:53

        « Re: Re: + 5 kW?

        A za to lidi platěj... 8-s Ne nebudu rýpat do toho českýho "pokladu" neměli by mne tu rádi >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Mira328i

          Mira328i 03.11.2010  09:41

          « Re: Re: Re: + 5 kW?

          sakra to je nárůst :-) ,nebo spíš jen takový placebo. Ale nejvíc mě dostala věta v diskuzi od majitele:
          nie je veda predbehnut na aute s
          objemom 4 litre, resp. vykonom
          110kW a viac, ten, kto chce
          predbehnut v nebezpecnej
          krkolomnej situacii dupnutim na
          plyn.pedal a za 5s spravit
          predbiehaci manever, nie je
          borec. Velke a silne auta su
          kompenzaciou ich majitelov s
          malym prirodzenim..
          Takže z toho plyne- největší hovada jsou ty co se snaží půl hodiny předjíždět s htp jiné auto, protože to sou prostě adrenalinový borci, kteří se prostě nebojí >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Jacoppo

            Jacoppo 03.11.2010  15:02

            « Re: Re: Re: + 5 kW?

            Jóóó my se 4 litrama prostě nepatříme na silnici >:D Furt slýchávám, že 4 litr s automatem umí řídit každej *... tak co, asi sem >:D :-!
            • 00 Reagovat !

              foto Mira328i

              Mira328i 03.11.2010  15:16

              « Re: Re: Re: Re: + 5 kW?

              Aspoň že mam jen 2,8 :-), takže sem normální :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Jacoppo

                Jacoppo 03.11.2010  15:23

                « Re: Re: Re: Re: Re: + 5 kW?

                2,8 v peknym klasickym tvaru :-) Nepřestávám se divit, že si někdo koupí třeba tu šáde... :-!
                • 00 Reagovat !

                  foto Mira328i

                  Mira328i 03.11.2010  17:32

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: + 5 kW?

                  taky se divim, ale ať si to kupujou...já sem spokojenej :-) .
                  Mimochodem máš peknou garáž ;-) .
                  Ale nevidím tam žádnou fábii >:-[] , nemáš rád adrenalinový předjíždění?? :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Jacoppo

                    Jacoppo 03.11.2010  19:18

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: + 5 kW?

                    Škodovku bych jednu chtěl a moc... ale sehnat Rapida Cabrio s 2.5 litr ford V6 motorem se neda... kor kdyz byly vyrobeny snad jen 4 kousky >:D
                    Nemám tu celou, jaksi mne MA nepřesvědčilo abych sem dal všechny auta... Třeba ta 318 z 94 by tu taky mohla bejt, ale nějak se mi nechce :-)

                    Edit: ale děkuju :-) Stav se někdy na nějakej sraz a třeba se potkame >:D Nebo na sosnový příští rok na BMW Motosport vs Jaguar Motosport ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Mira328i

                      Mira328i 03.11.2010  19:25

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: + 5 kW?

                      já mam spíš family sport :-) .
                      Když bude čas a finance tak proč ne ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Jacoppo

                        Jacoppo 03.11.2010  19:38

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: + 5 kW?

                        Tak já taky moc nejezdim, teď sem s JAGem nemoh - rozhozeny přední ramena, dělaj se úpravy motoru (tuning) - jiny řemenice, jiný řetězy, přečasuje se to, ostřejši vačka, pak asi necham vyleštit válce a ventily trochu rozšířit... sportovní válce, vlastní okruh pro kompresor... možná bych ho vyměnil za Garret TA45 kdo ví... čas a rada kamaráda ukáže... :-!
                        • 00 Reagovat !

                          foto Mira328i

                          Mira328i 03.11.2010  20:02

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: + 5 kW?

                          no tomu se dá říkat tuning ;-) , a ne když ti v tabulce ukážou že budeš mít takovej výkon a jen přenastaví řídící jednotku. Při tom každý motor má od výroby trošku jiný výkon- tolerance je běžná do pár kilowatt , to je prostě běžný. Stejně jako to že s nárůstem najetých kilometrů roste výkon a točivý moment klesá, takže možná i proto se říká že motory před smrtí jdou nejlíp :-)
                          edit-ty jo,mě to zas brebentí :-) ,to dělá ten litr svařáku :-) ...no jo začíná zima, je třeba se připravit :-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Jacoppo

                            Jacoppo 03.11.2010  20:20

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: + 5 kW?

                            Svarak jo to je to, co sem potřeboval... No počítám, že bych se na tomhle JAGU moh dostat na 500 bhp... kdybych upravil svody, dal sportovní katy, dvojí saní s předchladičem, tak i 530 bhp... kdo ví ;-) Uvidí se na jaru...

                            Jako hrabání v jednotce je nutný - musí se upravit mapa na to, co se změní na železe... ale jen prodloužit vstřik, okecat vzduchováhu atd... to není tuning... a krasný je, jak na těch svejch stránkách spol. Cimbu nabízí kit, aby tvoje škodovka vypadala... nevim jako co, ale prý Subaru >:D
                            • 00 Reagovat !

                              foto Mira328i

                              Mira328i 03.11.2010  20:51

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: + 5 kW?

                              jo svařák je good :-) , v téhle podzimní a zimní době lepší než pivo ;-) .
                              K tomu programování řídící jednotky-samozřejmě chápu že je nutný jí upravit v závislosti na změnách na motoru, ale změny motoru jsou základ-pak se dělá jednotka-u atmosféry to ani jinak význam nemá.
                              Já úpravy neplanuju, spíš budu udržovat dobrý stav auta, ale vim o úpravách motoru který mam o 100koní-svody,saní,vačka...je to na stránkách krámský motorsport.
                              Vlastně mam motor který je naladěn spíše na krouticí moment než výkon, ale mě to takhle vyhovuje.
                              • 00 Reagovat !

                                foto Jacoppo

                                Jacoppo 03.11.2010  21:15

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: + 5 kW?

                                Viděl sem kdysi od AC Schnitzera E30 tuším, že cabrio s 92 bhp - měl ho človíček v Brně, ale kde je mu teď konec nevím, občas sem ho vídal na srazu Land Roveru...
                                Myslim, že tyhle auta si zasloužej zustat co nejvíc originál, ja taky na svýho JAGa montuju jen Jaguar motosport věci na tuhle serii... ostastní je prasárna už.
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Mira328i

                                  Mira328i 03.11.2010  21:21

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: + 5 kW?

                                  to je dost malý výkon :-(,mimo to mam radši 6ti hrnky...4vály mě neberou , já se rozhodoval při koupy mezi 328i touring a 325i gabrio e30 z r.95 v origo stavu...
                                  Teď trošku lituju..ale zas potřebuju auto na běžný ježdění a nemám garáž.
                                  K tomu tuningu-mě se líbí třeba bmw od alpiny-to je úplná špička..
                                  Jinak jedině origo vylepšení-ne výfuku co řvou atd...
                                  Mam averzi na takový ty sprasený bavoráky s radlicí vepředu a žehlícím prknem vzadu
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Jacoppo

                                    Jacoppo 03.11.2010  21:37

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: + 5 kW?

                                    No na mne taky... pod 150 kW bych nešel už... ;-) Jo Alpina, slintám nad těma kolama, možná si je někdy dám na JAGa :-!

                                    Lidl tuning fakt rad nemám
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto Mira328i

                                      Mira328i 03.11.2010  21:40

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: + 5 kW?

                                      já mam jen 143kw :-( .
                                      ALPINA kola jsou dokonalý-je to styl který se nemusí měnit a přitom je pořád krásný.
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Jacoppo

                                        Jacoppo 03.11.2010  21:51

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: + 5 kW?

                                        to samý Arden u Jaguaru... teď mám na jedny políčeno, ale sou bořený, takže nový límce a přestřik na černo... pěkně budou ladit k mýmu autíčku >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.11.2010  16:02

    Přední osa + Diesel

    Tatík má Ibizu s 1.9 TDI (technicky shodné auto s Fábií). S přední nápravou byly jenom ty problémy, které byly u všech aut na této platformě v té době - a sice opotřebená táhla stabilizátorů. Ta se vyměnila za nová upravená a od té doby nebyl nejmenší problém ani s těžkým motorem. Ty máš Fábii z roku 2007, takže máš ty upravený táhla už z výroby, a přesto se ti to rozbilo ;-) Buď máš smůlu, nebo počítáš díry na silnicích.
    • 00 Reagovat !

      foto Jacoppo

      Jacoppo 02.11.2010  23:56

      « Re: Přední osa + Diesel

      V Čechách stabilizační prvky odcházej jak na běžícím pásu... Na svym autě měnim rok co rok stabilizatory a silentbloky předních ramen, čepy ob dva roky. Nemusí ani nutně počítat díry, stačí se párkrát projet po parodii na dálnici - D1 nebo nedejbože jet na Bratislavu...

      A teď nevim, jestli nemyslí napínáky řetězu, by u tak mladýho auta s tak prd prd výkonem neměly dělat problémy ne?
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 03.11.2010  09:45

        « Re: Re: Přední osa + Diesel

        O napínácích řetězu tam taky píše, ale zrovna tahle věc u 1.2 HTP funguje celkem spolehlivě. Obavy o výkon olejového čerpadla jsou liché, ale to majiteli nelze vyčítat, neb vyrůstal v komunistickém bloku. Moderní motory (v západních zemích už cca 30 let) maji olejovou soustavu navrženou tak, že i v nejnižších otáčkách je tlak oleje naprosto dostatečný a s mazáním potíže nejsou.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 12.11.2010  22:09

          « Re: Re: Re: Přední osa + Diesel

          Milý Hoonzo , Htp mají vážné problémy, mimo jiné, s napínáky a s mazáním motoru. Nemá to nic společného s olejovou,japonskou ani s jakoukoliv jinou loby.,prostě to ve škodovce udělali špatně.
          Než něco napíšeš zjisti si jak se věci mají.
          • 00 Reagovat !

            foto Aspire

            Aspire 12.11.2010  22:19

            « Re: Re: Re: Re: Přední osa + Diesel

            Staré HTP možná poruchy mělo ale motor to špatný nebyl když projekt motoru 1.2HTP 40KW v roce 2003 zvítězil v celosvětové soutěži PTC Awards v kategorii "Automobilový průmysl".
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 13.11.2010  07:40

            « Re: Re: Re: Re: Přední osa + Diesel

            Máš nějakej zdroj? Uveď.
  • 00 Reagovat !

    foto mvdr

    mvdr 03.11.2010  01:26

    Odpovede na otázky...

    Dobry neskory vecer.
    Dnes som si precital rekcie na recenziu auta mojho otca.
    Potom som mu volal a spytal som sa, preco neodpisuje.
    Povedal mi, ze to neriesi, ze nebude odpovedat. Ze napisal o aute svoju pravdu a dalej to nebude znasilnovat, kto neveri, nech neveri, ...
    Ok, tak na niektore z otazok sa Vam pokusim odpovedat ja.
    1. olej a loby - otec sa rozhodol a uveril firme CIMBU, mozno je to loby, ale jednoducho robi tak, ako povedali oni. Veri tomu, ze opotrebovanie oleja ma svoje opodstatnenie, mozno nie take velke ako u diesela, ale ma. Mozno u 9 aut z 10 sa pri vymene oleja az po15.000km nic nestane, ale on meni castejsie.
    2. preco si kupil 3-valec HTP? No, to bola aj pre mna zahada, v case, ked kupoval auto, jazdil hlavne mesto a medzimesto, rocne zopar tisic kilometrov, zvukovy prejav motora HTP mu nijako nevadil, vzhladom na sluzbu, ktoru od auta ocakaval a cenu, ktoru dostal od predajcu nebolo co riesit. Ja mam HTP 40kW, pouzivam to ako mestske priblizovadlo na necele 4km do prace 7 dni v tyzdni a je to v pohode. Kedysi, ked bola Fabia moje jedine auto, jazdil som s nou aj na dovolenku a nikdy nebol problem. Nebolo mojou prioritou dostat sa na miesto urcenia priemernou rychlostou 120 km.h, nikdy som nebol pretekar, ale skor pozitkar, teda som sa kochal okolitou krajinou, nesutazil som. Ak som nevedel predbehnut auto predomnou, nestresoval som, vyckal som a skusil to pri dalsej moznej prilezitosti.
    Nie je veda predbehnut na aute s objemom 4 litre, resp. vykonom 110kW a viac, ten, kto chce predbehnut v nebezpecnej krkolomnej situacii dupnutim na plyn.pedal a za 5s spravit predbiehaci manever, nie je borec. Velke a silne auta su kompenzaciou ich majitelov s malym prirodzenim...
    Takze odpoved - ta motorizacia mu stacila a vyhovovala, preto si take auto kupil.
    3. Ano, motor ma skutocne vykon cez 51kW. Stretol sa s manikom, ktory mu upravil software. Tuto zmenu nazval cipovanim - nie je to cipovanie? Keby bol tatko nejaky laik, tak by som mu neuveril, ale skutocne ma auto vacsi vykon, je to vec softu. Nebol na ziadnej stolici, ale zatah, aky ma motor po "zmene" v riadiacej jednotky je evidentny.
    Preco cipoval HTP? Auto si mieni ponechat aj v buducnosti, za cenu upravy riad.jednotky ziskal vacsiu silu motora, relativne znizenie spotreby. Nejazdi s tym kombikom naplno zalozeny, ale maximalne vo dvojici s manzelkou, jasne, pokial by vyuzival naplno obsadene vozidlo batozinou a pasaziermi, to cipovanie by nestacilo...
    4. Nie, otec je postarsi pan a skutocne diery nepocita, skor by som povedal, ze ma smolu
    S pozdravom, Sveťo
    • 00 Reagovat !

      foto Jacoppo

      Jacoppo 03.11.2010  14:57

      « Re: Odpovede na otázky...

      Nedá mi to reagovat, jen nechci vyvolávat nějaky flame...

      ad 1) měnit proč ne... ale je to u tohodle motoru podle mne zbytečné - měnění pod 10 000 je u olejů pro nesilniční účely nesmyslné, ale opět proč ne. Sám měním u Jaguaru olej po 10 000 a u Range po 15 000 ale je to dáno stylem mé jízdy a užití vozidla:-)

      ad 2) já jsem taky požitkář, nejezdím na dálnici v čechách více jak 110 (už jen proto, že chci aby mi podvozek zustal na autě) km/h... Jo se 4 litrem se dá dělat víc věcí, jak předjíždět, ale taky třeba předjíždět bezpečně. Pak je taky rozdíl jet přes alpy v haťapce a v třeba i 1.9 ochcávce, natož pak v autě s 4.0 motorem

      ad 3) doufám, že za ten "chiptuning" nedal víc jak no... já bych za to asi nedal nic >:D asi by stálo za to se seriovou jednotkou sednout na valcovou brzu a nechat si změřit výkon před a po "chiptuningu", ale to asi nikdo neudělal:-)

      ad 4) no jestli mění často přední silentbloky a stabilky, tak ať pošle účet příslušnýmu úřadu - u mne se to osvědčilo...
      • 00 Reagovat !

        foto Mira328i

        Mira328i 03.11.2010  19:37

        « Re: Re: Odpovede na otázky...

        můžu se zeptat jak si myslel poslední bod?
        tobě někdo proplatil škody které na autě páchají úžasné silnice které tu máme??
        • 00 Reagovat !

          foto Jacoppo

          Jacoppo 03.11.2010  21:57

          « Re: Re: Re: Odpovede na otázky...

          U Lotus Elise mi proplatili přední rameno utržený na jižní spojce včetně podběhu a blatníku a to v plný výši na základě rozhodnutí ve správním řízením na magistrátě a u Saabu mi proplatili, když sem po 4 za rok měnil silentbloky a stabilizatory - stačil znalecký posudek, že zmíněná silnice má nebezpečnej povrch.

          Edit: písmenka utekly:D
  • 00 Reagovat !

    foto mvdr

    mvdr 05.11.2010  15:43

    No tak dobre...

    Aj tak sú všetky zdôvodnenia k smiechu, takže sa ďalej nevyjadrujem.
    Keď človek jazdí ročne 15.000km, väčšinou po meste a na chalupu, nepotrebuje pohon 4x4, ani diesel, ktorý by ani nestihol zahriať na pracovnú teplotu a už je v cieli. Nekúpi si ani 4-valec, hoci 1.4MPI oo ŠKODY, ale "haťapku", tak je magor?
    Ja som potom rovnako ujetý, keď mám 40kW HaŤaPku a v druhom aute, ťažkom skoro 1,5 tony turbobenzín?
    Mal som mať aspoň objem 2,8 litra a ideálne diesel?
    Komunizmus padol, keď som mal 10,5 roka a predsa...

  • 00 Reagovat !

    foto The-Stig-Driver

    The Stig Driver 12.11.2010  19:28

    Zrychlení z 120 na 150 je přímo požitek

    Jel si prosímtě v nějakém silnějším autě než 47 kW+ 5 kW Chip ???
    U odstavce 47+5 kW jsem se parádně pobavil >:D >:D >:D :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Mira328i

      Mira328i 12.11.2010  21:21

      « Re: Zrychlení z 120 na 150 je přímo požitek

      ale určitě to je požitek-dokonce si ho můžeš vychutnávat oproti normálním autům neskutečně dlouhou dobu >:-[] , tady máš aspoň čas si to vychutnat :-) .
      Možná bych se nebál tuhle nadupanou fobii označit slovem monstrum, to kvůli tomu upravenýmu motoru >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Aspire

        Aspire 12.11.2010  22:05

        « Re: Re: Zrychlení z 120 na 150 je přímo požitek

        Mira328i: ani nevíš o co přicházíš >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto Mira328i

          Mira328i 12.11.2010  22:19

          « Re: Re: Re: Zrychlení z 120 na 150 je přímo požitek

          ale vim, s 51kw htp už sem se vezl...úžasný, ta dravost >:-[] ..
          A to zrychlování nad rychlostí 100km/h je opravdu fascinující >:-[] ,
          možná by se dalo říci i děsivé :-) .
          Na každý předjížděcí manévr se člověk připravuje jak na zdolání everestu, ten adrenalin..
          • 00 Reagovat !

            foto Aspire

            Aspire 12.11.2010  22:29

            « Re: Re: Re: Re: Zrychlení z 120 na 150 je přímo požitek

            No právě ty sešlápneš plyn a je po všem... tady si to vychutnáš od začátku až do konce ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Mira328i

              Mira328i 12.11.2010  22:38

              « Re: Re: Re: Re: Re: Zrychlení z 120 na 150 je přímo požitek

              zas tak rychlý to nemám ale o to víc mě dostala ta fráze co je jako název příspěvku.
              • 00 Reagovat !

                foto Aspire

                Aspire 12.11.2010  22:46

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zrychlení z 120 na 150 je přímo požitek

                Jako že 280 Nm je málo jo? >:-[] nebo kolik to vlastně máš.
                • 00 Reagovat !

                  foto Mira328i

                  Mira328i 12.11.2010  22:49

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zrychlení z 120 na 150 je přímo požitek

                  ano tolik mam, ale taky mam auto co má 1,5tuny...jinak ten krouťák není až tak moc velkej, spíš nastupuje pozvolna do maxima-takže to není takový to škubnutí..
                  Zažil sem auto co mi při tom zrychlení skoro vyráželo dech-911 ...ta uměla zarazit do sedačky od začátku do konce zrychlování
                  • 00 Reagovat !

                    foto Aspire

                    Aspire 12.11.2010  22:57

                    « Re: Zrychlení z 120 na 150 je přímo požitek

                    Tak to je teda macek, ale stejně to jde rychle, 911 zrychluje rychle, já jsem zvyklej na motory u kterejch se pohybuju od 50KW do 77KW >:D pak mě švihák svezl v 911 které má 239KW a ani nevím jestli jsem v tu dobu dýchal ale říkal že nezrychluje naplno >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…