Recenze

10 Majitel

BMW řada 5 530d

9,88 Uživatelé

Hodnoceno: 77× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 5, foto 1 BMW řada 5, foto 2 BMW řada 5, foto 3 BMW řada 5, foto 4 BMW řada 5, foto 5 BMW řada 5, foto 6 BMW řada 5, foto 7 BMW řada 5, foto 8
BMW řada 5, foto 9 BMW řada 5, foto 10 BMW řada 5, foto 11 BMW řada 5, foto 12 BMW řada 5, foto 13 BMW řada 5, foto 14 BMW řada 5, foto 15 BMW řada 5, foto 16 BMW řada 5, foto 17 BMW řada 5, foto 18 BMW řada 5, foto 19 BMW řada 5, foto 20 BMW řada 5, foto 21 BMW řada 5, foto 22 BMW řada 5, foto 23 BMW řada 5, foto 24 BMW řada 5, foto 25 BMW řada 5, foto 26 BMW řada 5, foto 27 BMW řada 5, foto 28 BMW řada 5, foto 29 BMW řada 5, foto 30 BMW řada 5, foto 31 BMW řada 5, foto 33 BMW řada 5, foto 34 BMW řada 5, foto 35 BMW řada 5, foto 36 BMW řada 5, foto 37 BMW řada 5, foto 38 BMW řada 5, foto 39 BMW řada 5, foto 40 BMW řada 5, foto 41 BMW řada 5, foto 42
 

Technické info

Přezdívka auta bůro Rok výroby 2004 Koupeno ojeté najeto [km]:136000 palivo: nafta počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2993 výkon [kW]: 160 kroutící moment [Nm]: 500 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7,1 maximální rychlost [km/h]: 245 počet rychlostí: 6 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 18 zavazadlový prostor [l]: 520 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 8,3

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "jakubmw".

Zdravím Všechny…

Píše se rok 2008 a začínám se rozhodvat pro nákup nějakého nového vozu. Ne že by Golf kterého už mam zde dlouho na moje.auto.cz nějak dosluhoval, ale změna je život. Začal jsem se rozhodovat mezi auty – BMW 330d nebo 530d. Proste jsem chtěl ten 3.0 V6 diesel na který jsem slyšel jen samou chválu, a po zkušenosti se 105koňmi pod kapotou z Golfa to chtělo prostě něco víc.
Po návštěvě v BMW kdy jsem si sedl do obou vozů a poptal se prodejce který z vozů by zvolil on jsem se nakonec rozhodl pro pátou řadu . Hlavní prioritou byla BEZPEČNOST! Jelikož moje výška je 190 cm a v aute nejezdím jen já,tak v trojce by se za mě už nikdo nevešel.

Bmw jsem si chtěl dovést z Německa, jako každý vůz který u Nás v rodině máme.
Kvůli okolnostem že:

1) máme dobré zkušenosti s nákupem v Německu
2) většinou je auto sevisovane v originalních servisech, čili je k němu i servisní knížka.
3) všichni víme že silnice jsou v Německu uplně na jine urovni než u nas.
4) Od roku 2008 je v Německu trestním činem odtáčet kilometry.
5) možnost většího výběru

Asi po půl hodině pátrání jsem na německém webu našel auto ,co vyhovovalo mým požadavkům. BMW 530d r.v. 2004, černá barva, navi, kůže, klima a xenony to byl takový základ co jsem chtěl aby moje budoucí auto mělo. Nezbývalo nic jiného než si pro auto zajet.
Při dovozu domu jsem zjistil že v aute je ještě nějaká další výbava navíc.

Teďka k pocitům:
Když jsem se poprvé v aute svezl tak bylo na zimních kolech 225/55/16 takže se to nedá srovnat s tim jak to jezdí na tech 18“. Auto bylo jak jedna velká loď, která moc neseděla, houpala se, nakláněla. Při každém rychlejším rozjedu to hrabalo a zasahoval to toho systém DSC. Holt moc stastný jsem z toho nebyl protože mám raději tvrdší a sportovnější svezení. Po nandání 18“ se z lodě stala taková 1,6 tunová motokára. Sedí parádně, komfort parádní – prostě paráda. Ani jsem nevěřil že to bude takovy skok. Na 18" kolech mam RunFlaty ale můj nazor na ně neni tak negativní jako ma většina ostatních. Byl jsem z Golfu uz zvyklý na tvdší svezení. Auto mam asi 2 měsíce a za celou dobu co ho mam už nebylo žádné zasněžené parkoviště, letište nebo něco takového. To bylo jedna z věcí na kterou jsem se těšil a nějak mi to nevyšlo, tak holt budu muset čekat na přístí zimu. Tim nemyslim že bych bezhlavě lítal po zasněžené ploše, chtěl jsem se nějak tak naučit to "driftování".

Motor:
Jak už všichni říkají a je psáno i zde na moje.auto.cz. Ten motor je prostě parádní. 160kw 218koní a k tomu ten krouťák 500Nm. .Četl jsem hodně, v hlavě jsem si myslel hodně, ale toto jsem doopravdy nečekal.. Holt dvojnásobný počet koní oproti golfu dělá své. Ani si neumim představit co dělá ta 535d s těmi dvěma Turby.

Výbava vozu

BMW 530d
Automatická převodovka
Dynamic drive
Navigační systém Business
Hifi repro-system
Kůže
Vyhřívané sedačky
Parkovací senzory PDC
Klimatizace
Bi-xenony s natáčením do zatáček
18“ kola 245/40/18 vpředu 275/35/18 vzadu
Bluetooth Hands free
elektrický skleněný šíbr
Tažné zařízení
Tempomat

Určite v co nejkratší době recenzi doplním, až bude trošku více času.

Silné stránky

- bezpečnost
- motor
- komfort
- jízdní vlastnosti
- spotřeba

Slabé stránky

- navigace business naviguje pouze pomocí šipek
- při chladném počasí je kůže hodně studená a chvilku trvá než se vyhřeje

 

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy BMW řada 5



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

žádné poruchy a doufam že žadné nebudou

prostornost
10

Nejvíce času v autě trávím sám. Takze prostornost hodnotím 10

jízdní komfort
8

Je to takový střed mezi pohodlnou a sportovní jízdou.

náhradní díly
8

Zatím jsem ještě žádné nepořizoval. Ale vyměna oleje, filtrů a dalších věcí bude skoro stejně nákladná jako u každého jiného auta.

výkon motoru
10

160kw/218 koní a 500NM

spotřeba
10

Spotřeba 8,3 na 100km je na 3.0 a na hmotnost okolo 1,6 tuny výborna. Spolužák s nim jezdí jeste o litr méňě. Asi holt těžká noha, nebo to že on ho má v manualu.

hlučnost motoru
10

Krásny zvuk 6ti válce, když se ohřeje tak skoro ani není poznat že je to diesel. Po ranu zní ale jako kazdý diesel.

kvalita sedadel
10

Ze začátku jsem měl problém s dofukovací bederní opěrkou,ale po návštěvě servisu. Rozebrání sedačky a drobné úpravě hodnotím nyní 10.

brzdy
10

Výborné, brzdí skvěle. Holt BMW umí.

zavazadlový prostor
10

Jelikož v kufru vozím pouze deštník, tašku do školy a bundu tak zavazadlový prostor je dostatečný až až.


Více o modeluBMW řada 5 E60/E61 (2003-2010)
BMW M550i xDrive – Nekecali… Je nejlepší! BMW M550i xDrive – Nekecali… Je nejlepší!

BMW na velké motory nezanevřelo. V řadě 5 stále…

Nové BMW 3 Nové BMW 3

Ještě než začnete tento článek číst, chtěli bychom vás…

 





Blesk.cz

Inferno v obřím německém zábavním parku. Plameny šlehaly 15 metrů vysoko

Inferno v obřím německém zábavním parku. Plameny…

Velký požár vypukl v sobotu v největším německém zábavním parku poblíž města Rust, jeho plameny sahaly až do…

Nedožité 90. narozeniny Jiřiny Švorcové (†83): Tajemství její vily!

Nedožité 90. narozeniny Jiřiny Švorcové (†83):…

Jako »žena za pultem« bydlela v obyčejném činžáku. Ve skutečnosti Jiřina Švorcová (†83) žila v přepychové vile v…

 

iSport.cz

Plzeň míří v LM do čtvrtého koše, Slavia může dostat Benfiku nebo Ajax

Plzeň míří v LM do čtvrtého koše, Slavia může dostat…

Fotbalisté Plzně budou 30. srpna při losování základních skupin Ligy mistrů s největší pravděpodobností nasazeni…

Ronaldo po finále šokoval. Naznačil odchod z Realu stejně jako hrdina Bale

Ronaldo po finále šokoval. Naznačil odchod z Realu…

Všechny oslavné konfety po triumfu v Lize mistrů ještě nespadly na zem a v médiích už se začalo spekulovat, zda…

 

Reflex.cz

Dva muži, granát a atentát, který psal dějiny. Bez Heydrichovy smrti by Československo zaniklo

Dva muži, granát a atentát, který psal dějiny. Bez…

Dva muži, samopal stengun, bomba a auto s třetím nejmocnějším nacistou říše – tak vypadalo ráno 27. května 1942…

V květnu 1918 Němci zahnali spojence až k Remeši a vyděsili Paříž. Proč to nerozhodlo světovou válku?

V květnu 1918 Němci zahnali spojence až k Remeši a…

Ani operačně strategické nezdary pikardské a flanderské ofenzívy neodradily německé velení od snahy zasadit…