Recenze

9 Majitel

BMW řada 7 750Li

9.86 Uživatelé

Hodnoceno: 24× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 7, foto 1 BMW řada 7, foto 2 BMW řada 7, foto 3 BMW řada 7, foto 4 BMW řada 7, foto 5 BMW řada 7, foto 6 BMW řada 7, foto 7 BMW řada 7, foto 8
BMW řada 7, foto 10 BMW řada 7, foto 12
 

Technické info

Přezdívka auta bávo Rok výroby 2006 Koupeno ojeté najeto [km]:70000 palivo: benzin počet válců: 8 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 4800 výkon [kW]: 270 kroutící moment [Nm]: 490 zrychlení 0-100 km/h [s]: 6 maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 6 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 19 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 15.5

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "ex_midla".

BMW 750Li klasická prodloužená limuzína od BMW (po faceliftu). Motor V8 4.8 benzín, 270Kw/367koní (490Nm), 6-stupňový automat Steptronic s možností ručního řazení tlačítky na volantu. Velmi slušná výbava kromě vychytávek typu odvětrávání sedaček, dovírání dveří, nightvision apod.

Vůz jsem koupil jako náhradu za Mercedes 270 CDI se, kterým jsem byl a pořád jsem velice spokojený (nikdy žádný problém, aktuálně najeto přes 200tis.km). Původně jsem se do AuTec přišel podívat na něco jako 5-tkovou řadu s 530D/xD, případně X5.

Všechny předchozí auta, až na jednu výjimku, jsem měl v naftě, počínaje klasickou oktávkou 1.9 TDI až po Touareg V10 TDI. Turbodiesel mi vždycky přišel ideální, velký krouťák, pružnost apod. Po zkušební jízdě v 7čce vrácené z MZe s cca. 25tis Km mě ale V8-čka benzín učarovala. Ten zbytek je tam tak nějak jako nezbytná součást, u auta je u mě na první místě motor...

BMW 7 asi není potřeba představovat, pro mě osobně (můj soukromý názor, který nikomu nevnucuju) ve srovnání s ostatními:

- vs. Audi A8 - A8 mi přijde už trochu zastaralá (z klasického tria 7/S/A8 je nejstarší a je to poznat, hlavně v interiéru), srovnatelný V8 4.2 je trochu horší, menší výkon/větší spotřeba, velká výhoda je ale pohon 4x4, dá se sehnat za velice slušné peníze, jezdí jich v různém stáří spousta, v předchozím modelu A8 já osobně potkávám hlavně naše východoevropské (ne ze Slovenska :-) sousedy, alespoň po Praze...

- vs. Mercedes S - nejmladší z německého tria limuzín, lepší motor (S550/285kw), možnost pohodnu 4x4, vzduchový podvozek, mám rád Mercedesy, pokud bych dnes vybíral limuzínu, tak jdu do S-classe v benzínu S550 případně S600 (zrovna mám zajímavou nabídku na S600L, limuzínu už ale nechci, i když ten motor....)

- vs. Lexus LS 460/600h - měl jsem možnost projet LS 600h L, libí se mi, jezdí velice slušně, má lepší pružnost na klasická V8, nedalo mi to a zkusil jsem mu i trochu víc naložit a jezdí opravdu dobře. Mě osobně ale vadí interiér, i přes nejvyšší výbavu vypadá moc asijsky, levná tlačítka, pouťová navigace atd. (můj osobní názor, někomu se může líbit, nic proti...).

Auto, BMW 750Li, je aktuálně na prodej v autosalonu www.cardeluxe.cz kde jsem koupil nové auto kde mě zase učaroval "trochu" silnější motor (viz. prodané vozy - MB R 63 AMG). Pokud by měl někdo zájem, tak je tam tuším za cca. 1milKč.

Silné stránky

Motor - atmosferická V8 od BMW, nadprůměrný výkon, tichý, pokud se mu naloží, tak se umí i pěkně ozvat. Zároveň ale i se svojí těžkou nohou jezdím většinou po Praze za max. 15.5l což mi přijde hodně slušné.

Podvozek - velice dobrá kombinace komfortu a stability, ve vyšší rychlosti nad řekněme 230 mi přišel, že plave ale to se změnilo se změnou pneu ze 17" na 19". Proti mercedesu mi ale přijde, že je potřeba se, zjednoduššeně řečeno, více soustředit. V Ečku můžu jet 230-240 ani mi to v řízení nepřijde (nemám žádné vněmy, zpětnou vazbu z volantu), BMW má asi, jak všude píšou, lepší zpětnou vazbu což mě ale osobně spíše znervozňuje - jezdím pomaleji, příjemná rychlost je 180-220km.

Pro mě je silnou stránkou i-Drive. Mám srovnání z Audi/MMI a Mercedes/Command a z tohoto tria mi přijde jako nejlepší.

Slabé stránky

Koncepce pohonu - střídavě jezdím se 4x4 a v BMW mi chybí přilnavost, klasicky při rozjezdu a výjezdu ze zatáček, nejde mu naložit ale musí se s citem. Naopak na suchu na okreskách je to radost. Přední kola řídí, zadní pohánějí, jezdí se jedna radost - radost z jízdy :-).

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zkušenosti se servisem mám zatím průměrné, spíše negativní (AuTec, Bychl apod.). Je to ale podle mě o tom, že se BMW slušně prodávají a proto v servisech nejsou vděčný za zákazníka. Jako vyléčeného kuřáka mě zatím nejvíce vadilo když jsem přišel do Bychla v Jesenici a vedoucí servisu si u svého stolu na celý showroom/servis kouří smradlavou fajfku, prostě hnus.

V tomto směru se mi zatím nejvíce ze všech značek líbí Lexus, zase ale je to podle mě o tom, že se Lexusy moc neprodávají a tak se snaží, než se zkazí :-)

Nejnadšenější prodejce ale má bez konkurence Hummer Centrum - nikde jsem zatím nezažil prodejce, který by měl to co prodává, tak rád. Možná jsem naivní ale když někdo prodává/kupuje, jezdí v Hummer-u, tak se změní v malého kluka, je to jiný svět, příští rok.... :-)

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

AuTec - největší dealer, propracovaný systém, jakmile prodají, tak na Vás ser.. měl jsem pár dnů po koupi malý problém/dotaz, volal jsem prodejci, který byl předtím velice ochotný byť trochu arogantní, no už jsem se nedovolal, no comment

 

Novinky v recenzi

27.12.2008 00:00

Na prodej, viz. www.cardeluxe.cz


Další vozy BMW řada 7



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Zatím bez problému, jezdím přes rok, najeto přes 40tis. km.

praktičnost
8

Klasická limuzína, postel z Ikea se převést nedá, kočárek a zavazadla na dovolenou v pohodě.

prostornost
10

Oobrovský prostor na zadních sedačkách

jízdní vlastnosti
9

kromě zadního pohonu, přilnavosti na mokru, nedej bože sněhu, perfektní.

jízdní komfort
10

lepší než v Mercedesu na vzduchovém podvozku a to je co říct.

provozní náklady
8

Lepší než jsem čekal, vzhledem k výkonu a jízdě po Praze, velmi dobré.

náhradní díly
7

Je to BMW, náhradní díly jsou dražší ale ne extrém.

výkon motoru
8

Dostatečný, 270Kw je i na dnešní dobu větší než u 90% aut na silnici, možná ve vyšších rychlostech by mohl být pružnější, měl jsem možnost srovnat na dálnici např. s BMW 535D a čekal bych lepší výsledek vzhledem k výkonu 210kw vs. 270kw

spotřeba
9

Není to TDI, na V8 4.8 benzín je ale velmi, velmi slušná. Kamarád s A6 4.2FSI jezdí po Praze v průměru o 2l více.

hlučnost motoru
10

Hlučnost ? neznám, snad jen po ránu než se zahřeje, tak je možná trochu slyšet, jinak vůbec.

kvalita sedadel
8

Nemám úplně ty nejlepší anatomická sedadla, které je možné objednat ale jinak slušná.

brzdy
9

Velice dobré, ve 30tis. ale bylo nutné měnit přední kotouče a všechny destičky, takže jsou dobré ale i se dost spotřebují (váha, výkon atd.).

zavazadlový prostor
8





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…