Volkswagen Golf (2006)
12.4.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "oo". Přišel den, kdy jsem začal uvažovat o novém vozidle. Protože jsem měl špatné zkušenosti s ojetym…
Volkswagen Golf (Fleasfire)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 07.08.08 02:40
« otazka
zdar.znam te z olomouckych silnic.mas rychly auto tak nevim proc se bojis trochu zavodit.uz brzo te budu provokovat astrou opc nurburgring edition 241koni ale hned si ju nacipuju tak bude mit kolem 290 koni.ale to je jedno.nemyslim to ve zlem.az se ti jednou objevi ve zpetnem zrcatku bile opc tak seslapni plyn az se ti dsg zavari.trochu si pohrajem.dolecek je * ale aspon se neboji.tak se mej.a jak rikam nemyslim to ve zlem -
"-- skrytý --" 17.01.08 18:19
« Re: R32
no to je tragedie, tak to asi budes dalsi ubozak ve vw na ceskejch silnicich. Boze kam na tyhle nazory lidi chodite, to je fakt ubohy.
Jinak me zas prijde ze jako c u r a c i jezdel lidi z bmw, co to je za blbost ze bezohledny ridici jezdej ve vw a skoda? -
"anonym" [85.160.102.XXX] 17.01.08 17:57
« Re: R32
No já plně souhlasím že "koncernová" auta jsou okoukaná a že pumpe duse je zastaralé už dnes a rozhodně nepochybuji o tom, že hlavně "ubožáci v ospoilerovaných Golfech" jsou parazity našich silnic, jenže na druhou stranu uvažuju o koupi nového autíka které musí mít aspoň 250 koní, musí mít pohon 4x4 a nesmí stát více jak 750 ticek. Doteď jsem sedlal BMW - supr auta, ale za ty peníze zkrátka nové BMW s těmito parametry koupit nelze a vydávat neustále peníze za servis ojetého auta už mě nebaví. Takže s lítostí v srdci konstatuji, že mi asi nezbývá, než usednout za volant "Lidového vozu" byť s 6-tiválcem pod kapotou ... -
neregistrovaný: "Autosun" [85.71.49.XXX] 11.01.08 11:45
« R32
Nevím o cem je rec, protoze i kdyby VW vymyslel jakékoliv auto, v názvu znacky je jasne psano.....Lidove vozidlo...Myslim si, ze ten kdo se chce alespon trochu odlisovat od tisicu stejnych aut na nasich cestach, by volil jinak. Podivejme se na vozy VW, audi, seat, skoda jak vypadaly pred 15lety...Dnes se nam moc nelibi. A dnesni vozy na tom budou za 15let stejne. Okoukane, stojici na kazdem rohu, a po strance designu naprosto zastarale. Pumpe Diesel je zastaraly uz dnes. Koncernove vozy maji vysoke emise, takze ekologicky index taky neni nejlepsi, a kdyz postavite vedle sebe auta stará 10-15 let a WV. Vim co si kdo vybere. Je to muj nazor, ale me pripadaji vozy koncernu prilis masove, fadni, okoukane, nicim co by cloveka zaujalo atd. A to jeste nemluvim o tom ze ridici nejvice Octavii a Vw jezdi bezohledne, zakomplexovane porad si potrebuji dokazovat ze jim to jede, namachrovane, na dalnici blikaji aby clovek uhnul protoze jedou, pak clovek podradi a strati se jim ,nebezpecne a rozhodne bych se nikdy nerozsiril populaci techto lidi.... -
"-- skrytý --" 09.01.08 15:04
« Re: Re: to george
lol, 400 Nm pro tebe smesna hodnota...prosim te, delas tady ze sebe akorat debílka, jsi k smíchu vážně. Tenhle Golf se mi nějak extra nelíbí, asi tím VW, ale dobře, nelíbí se mi tohle auto, majitelovi se ocividne libi, proto si ho take poridil, tak mu nekaz radost ne?
Tady je vazne videt inteligence nekterych, ,,zamoznych" - mohu-li te tak nazvat, jedincu. Je mi te lito a lidí, kteri s tebou prijdou/jsou ve styku, také :-( :-( -
neregistrovaný: "jeden_z_davu" [62.168.125.XXX] 09.01.08 13:29
« Re: GOLF OPĚT ŠKODNÁ
Suhlasim s tebou, na Slovensku platilo za ery Golf IV porekadlo
co golf to k0k.t
Boli to "kindermafiani" s 1.9 TDI 66kw cierne folie a vyholene hlavy.
Golf 5 zjavne zozenstel a stratil svoju musculaturu preto prestal byt pre tuto cielovu skupinu oblubeny a hlavne vela ich vykapalo, je to predsa-len skodna.
Golf 5 maju u nas policajti 2.0 TDI a 1.4 TSI(140k), znamena to, ze sa z toho stalo uplne obycajne tuctove auto. -
"-- skrytý --" 02.01.08 19:09
« Re: haldex II
Můžeš si nechat namontovat upravenou řídící jednotku, která ti umožní spojku uzamknout. Smysl to ale nemá a stojí to strašný prachy (firma Sperrer Motorsport takovouto úpravu nabízela za cca 1400 €). Když pořádně přidáš plyn, tak spojka stejně plně uzamkne sama. S tou přeprogramovanou jednotkou ti akorát bude v zatáčkách víc utíkat zadek, protože přemostěním uzamčená spojka nepřipustí žádný otáčkový rozdíl náprav, který je v každé zatáčce nezbytný.
Vzadu samosvorný diferenciál není, ale na všech čtyřech kolech je zde přes brzdu realizovaná elektronická uzávěra diferenciálu. Ta ovšem funguje pouze do 30 kmh.
Technická poznámka: Haldex druhé generace má zařízení zabraňující úplné ztrátě hydraulického tlaku v diferenčním čerpadle. Výsledkem je přenos nejméně 10% síly na zadní nápravu.
-
"anonym" [213.3.18.XXX] 02.01.08 18:54
« haldex II
Cau jak se dari? jelikoz muj znamy mi domluvil 30 procent slevu plus 300 tis korun protiucet na muj stary vuz(audi a6 2.5tdi 180k, neni tady) coz je velmi presvedcujici proc koupit r32.... jedine co mi dost podstatne vadi je system pohonu 4x4. cetl jsem, ne jen v teto recenzi ze tento system je schopen posilat az 100 procent na zadek. nevite nekdo o nejakem systemu ktery by po namontovani byl ridic schopen ovladat tocivy momet sam. jako jestli by se nedala nak vymenit ridici jednotka haldexu za jinou ktera by se dala ovladat z pozice za volantem... a jeste druhy dotaz je vsadu samosvor??? omlouvam se za chybi nejsem puvodem cech.... dik za odpovedi