Recenze

9 Majitel

Ford Sierra

0,00 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Ford Sierra, foto 1 Ford Sierra, foto 2 Ford Sierra, foto 3 Ford Sierra, foto 4 Ford Sierra, foto 5 Ford Sierra, foto 6 Ford Sierra, foto 7 Ford Sierra, foto 8
Ford Sierra, foto 9 Ford Sierra, foto 10 Ford Sierra, foto 11 Ford Sierra, foto 12
 

Technické info

Přezdívka auta Unavený důchodce Rok výroby 1990 Koupeno ojeté najeto [km]:490000 palivo: benzin počet válců: 4 objem [cm3]: 1998 převodovka: manuální pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 9

Popis vozu

Tak po 8 měsících věrné služby Vám představuju svůj “nový” kombík.

Rok výroby 1990, 2.0i DOHC hrdina
Výbava nic... teda skřípající posilovač řízení, manuální klima na střeše a centrální zamykání již neexistujícím klíčem.

Nalítáno 455 000km
Zplynovaná je od roku 1996, tudíž je na plyn zvyklá ... jezdíme na kruto bez benzínu (palivová pumpa odpojena) ... spotřeba se teď pohybuje od 7.5 do 8,5 litru LPG

Po odečtení daně jezdíme za 0,8kč na kilometr.

Auto je dělník v pravém slova smyslu... dře a dře a platí se minimálkou.

Chyby:
- prasklá pružina,
- tlumiče vypadají že mají též nejlepší kilometry za sebou,
- prasklá a vyboulená palubovka,
- mírně kapající chladič,
- koroze medium, nosníky vypadají zdravě až na jednu pěstní díru 
- hučení výfuku (zřejmě už jen prázdná trubice)
- trochu rachtající motor (hydra i ventily)
- spojka zabírající až nahoře¨
- absence silentbloku pod převodovkou = padlá převodovka dozadu... tedy špatné řazení zpátečky a neuvěřitelně strašidelné zvuky jak převodovka tluče do kastle
- dále poškrkaný lak nevalné kvality (auto bylo kdysi bílé)
- nefungující polovina osvětlení tachometru
- zničené a dotrhané čalounění modrého interiéru
- rozbitý rámeček okolo šajtrle
- rozbité sklo od zadní svítilny
- doškrábané přední sklo až se nad tím mračili na technické
- páčka schránky u spolujezdce urvaná tak jako u všech Sierr
- klička na okna u řidiče ve stejném stavu
- pochcaná stropnice (klasika)
MOTOR : přimrtvený motor asi o 60-70 koních... táhne hůř jak moje 1,6tka ... občas se zadusí na semaforu a nepohnu ji z místa... Tímto si obvykle zasloužím akustické poděkování od Víděňáků, kteří po předjetí nadávají do východních prasat. Výkon motoru jde ale zvýšit takzv. "boostem" - kdy jde manuálně zapojit benzin i s LPG dohromady :D
- motor má prasklou hlavu I s těsněním, následkem čehož netopí což je teď v zimě problematické
Žere mi olej i s vodou ale neřešíme dokud motor neodejde do věčných lovišť.
Začátkem prosince jsme ještě stihli "udělat emise" kdy to ještě šlo po staru ... hned po nastartování jsem byl vykázán 4x násobnými hodnotami jak co2 tak na lambdě, a tak mi nakonec pomohl kolega Focus z přilehlého parkoviště


Bokem teď jezdíme i když nechceme neboť ekonomická varianta pneumatik roku 2001 víc adheze neposkýtá. Jsou tedy jen na zadních kolech, nebo jsem po 50 000 kilometrech vzdal kupovat každé tři měsíce nějaké dobré pneu, jelikož zadní náprava sedí trochu rozkročmo a pneumatiky se velmi rychle sjíždějí kupodivu na obou stranách. No nic. Očima normálního člověka je to vrak co nepatří na silnice, nicméně na vše se dá zvyknout, že ... jen ji raději nikomu na řízení nepůjčuji.

No nic, je to prostě vrak, ale nekazí se. Investice do oprav byly krátké ... jen překousnutý drát od baterky (jednoho dne prostě nestartovala) a brzdový válec odešel. Všehovšudy 2000 a + zhruba 10litrů oleje za 50000km + jedna komplet výměna I s filtrem.

Rok 2017 je za námi.
Nedávno jsem při nepozornosti ťukl paní na křižovatce do oktávky, v létě při parkování se do mě opřelo něco první zezadu a pak ještě někdo z boku. Viz fotky

Mezi tím vším jsme se byli podívat v Chorvatsku (Zadar), po celém balkánu, v Rumunsku a Ukrajině. Pak také v Berlíně, v Polsku a pocvičili jsme i Alpy v Rakousku. Bez pojištění :D.
Ted už pojištění jsme, dálniční známky pro Rakousy, Česko jsou zakoupeny a vrháme se s radostí do roku 2018

Silné stránky

Přepravní kapacita
Je to levná pracovnice

Slabé stránky

Asi všechno když to vemu optikou běžného motoristy

 


Další vozy Ford Sierra



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
10
prostornost
10
jízdní vlastnosti
6
jízdní komfort
6
provozní náklady
10
náhradní díly
10
výkon motoru
2

No, moc se mu nechce z postele

spotřeba
8
hlučnost motoru
4
kvalita sedadel
6
brzdy
3

Velmi měkké. Jako šlapání do zelí.

zavazadlový prostor
10

Více o modeluFord Sierra
Ford Ka 1,3 - Ka-marád Ford Ka 1,3 - Ka-marád

Na začátku tohoto roku nezasvěcené motoristy Ford…

Ford Puma - divoké zvíře Ford Puma - divoké zvíře

Dnes začnu perličkou. Když byl u Fordu schválen projekt…

 





Blesk.cz

Návrat z líbánek novomanželům vyrazil dech. Vysněné bydlení jim oplotil soused

Návrat z líbánek novomanželům vyrazil dech. Vysněné…

Thomas Entwistle (27) se svojí manželkou Rebekou (24) se v zimě nastěhovali do nového domu a několik měsíců poté…

Bolestné tajemství Dagmar Havlové: Pláč a strach kvůli kolegyni!

Bolestné tajemství Dagmar Havlové: Pláč a strach…

Způsobila poprask. Ani při psaní druhého dílu svých pamětí si Vlasta Chramostová (91) nebrala servítky.…

 

iSport.cz

Vlk: Hráčům jsme za záchranu nic neslíbili. Hlavy vyčistíme alkoholem

Vlk: Hráčům jsme za záchranu nic neslíbili. Hlavy…

Už se s nimi nepočítalo, fotbalisté MFK Karviná měli ve finiši HET ligy nejmenší naději na záchranu. Všeobecně…

Plzeň míří v LM do čtvrtého koše, Slavia může dostat Benfiku nebo Ajax

Plzeň míří v LM do čtvrtého koše, Slavia může dostat…

Fotbalisté Plzně budou 30. srpna při losování základních skupin Ligy mistrů s největší pravděpodobností nasazeni…

 

Reflex.cz

Josefa Klímu navrhli poslanci na státní vyznamenání. Ten je ale od prezidenta nechce

Josefa Klímu navrhli poslanci na státní vyznamenání.…

Novinář a spisovatel Josef Klíma by od prezidenta Miloše Zemana nepřijal státní vyznamenání, na které ho navrhli…

Dva muži, granát a atentát, který psal dějiny. Bez Heydrichovy smrti by Československo zaniklo

Dva muži, granát a atentát, který psal dějiny. Bez…

Dva muži, samopal stengun, bomba a auto s třetím nejmocnějším nacistou říše – tak vypadalo ráno 27. května 1942…