reklama


Recenze

10 Majitel

Škoda Octavia 1.8Turbo

9,64 Uživatelé

Hodnoceno: 75× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Octavia, foto 35 Škoda Octavia, foto 36 Škoda Octavia, foto 38 Škoda Octavia, foto 39 Škoda Octavia, foto 40 Škoda Octavia, foto 41 Škoda Octavia, foto 42 Škoda Octavia, foto 43
Škoda Octavia, foto 45 Škoda Octavia, foto 47 Škoda Octavia, foto 48 Škoda Octavia, foto 49 Škoda Octavia, foto 50 Škoda Octavia, foto 51 Škoda Octavia, foto 52 Škoda Octavia, foto 53 Škoda Octavia, foto 56 Škoda Octavia, foto 57 Škoda Octavia, foto 58 Škoda Octavia, foto 59 Škoda Octavia, foto 61 Škoda Octavia, foto 64 Škoda Octavia, foto 65 Škoda Octavia, foto 66 Škoda Octavia, foto 68 Škoda Octavia, foto 69 Škoda Octavia, foto 70 Škoda Octavia, foto 71 Škoda Octavia, foto 72 Škoda Octavia, foto 73 Škoda Octavia, foto 74 Škoda Octavia, foto 75 Škoda Octavia, foto 76 Škoda Octavia, foto 77 Škoda Octavia, foto 78 Škoda Octavia, foto 79 Škoda Octavia, foto 80
 

Technické info

Přezdívka auta Škoda Octavia Rok výroby 2003 Koupeno ojeté najeto [km]:60000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 5 objem [cm3]: 1800 výkon [kW]: 110 kroutící moment [Nm]: 210 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8,5 maximální rychlost [km/h]: 220 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8

Popis vozu

Tento automobil jsme si koupili k vánocům takže zkušenosti zatim moc nemám, ale budu se snažit postupně rozšiřovat.
Po dlouhém vybíraní vhodneho motoru jsme se rozhodli pro benzinovou verzi byť ty naftove jsou určitě oblibenějši, ale při momentalních cenách nafty a faktu ze diesel je složitější a nákladnější na udržbu a faktu, že pocit sportovní jízdy v naftove octavii a te naší je uplně o třídu jinde u nás zvítězil již zmíněný benzin.
Tedy u nás zvitězil benzin, protože jsme chtěli pouze jedničkovou octavii tak z nabidky vypadají moderni motory FSi TFSi a Tsi.
To znamená že na výběr bylo z 5 motoru, nepočítam motory 1,4 a 1,6 55kw ktery je z felicie, odnejslabšího 1,6 volkwagen 74kw-slušný motor relativne dobra spotreba na tak velke auto vycházi asi kolem 7litru z vlastni zkusenosti, 1,6 audi 75kw s timto motorem jsem se neměl tu čest svezt ale byť je pouze o 1kw silnější tak pocitově je prý neporovnatelněji lepší, ale jak řikam není to z mojí hlavy, takže za to neručím a rad bych byl na toto téma poučen ať tu nevypouštím nějake lži.
Další, motor který se moc neujal a vyrabel se myslim pouze do roku 2001 byl motor 1,8 20v ten tedy podle recenzi, které jsem zatím četl nebyl moc dopuručován, měl velkou spotřebu a z nizkých otáček moc netáhl-, ale už jsem zaslechl že byly verze s variabilní délkou saní a ty prý byly lepší.Dalši byl 2,0 8v který měl nahradit stavajici 1,8 20v-měl sice nižší spotrebu ale výkon šel taky dolů a ta technika taky nebyla zrovna nejnovějsi ale pač jsem hp ještě neřídil tak za informace taky neručím..
A ted k tomu co budu vychvalovat až do nebe, tedy moji volbu 1,8T 20v---motor z konstrukce audi, proměne časováni ventilu a turbodmychadlo, pravda vykon 150koni je vykoupen vyšši spotřebou v pruměru asi 8litru ale opravdu umí jet i za 13 ale také když se chce tak za 5,5, určitě si řeknete že to je asi tak při rychlosti 40km/h ale čím to auto jede rychleji tím mín žere, samozřejme že to neplati pro max. speed, ten jsem zatim nemel tu čest vyzouset, zatim mam maximalku pouze 180 ale naprosto me uchvatila akcelerace na dvojku kdy se da jet az 110Km/h na trojku asi kolem 170km/h.
Vůz je ve skvělé výbavě od tempomatu po xenonove světlomety až po parkovaci senzory a nezávisel topeni Eberspracheru. Autočko je postaveno na ltých kolech, které jsou original Škoda ,výroby RONAL 16palcu, letni pneu Michelin 205/55/r16,zatím jsem s nimi moc nenajezdil takže nemůžu soudit,protože auto bylo na letnich litych pneu o rozmeru 16palcu, tak jsme se rozhodli na zimu koupit plechové disky s pneu DUNLOP WINTER SPORT, které budu vychvalovat až do nebe jsou uplne báječné po rychlostce která byla celá pokrytá sněhem jsem jel celkem velkou rychlostí (150km/h) a ani se to nehlo. Proste auto bylo jak přibité.Na horach jsem vyjel takový kopec do kterého bych snad nevyšel ani pěšky a nahoře parkovala jen X5 a Pajero. Berte s rezervou asi se moc chvástám.
Sice jsem z těch pneu měl ze začatku strach, protože v diskuzích je celkem pomlouvali, ale fakt je mohu jen doporučit a o tom jakou další značku gum budu kupovat je rozhodnuto.
K teto oktávečce jsme se dostali celkem náhodou maminka totiž původně vybrala 1,8T ve výbavě laurin a klement u Hellera ale den před naší návštěvou ji někomu prodali. Pač jsme nechtěli riskovat nějakou levotu tak jsme si vybrali dalši auto u hellera ale už jen 1,6 a v minimalní výbavě za hodně nadsazenou cenu.
Takže nsledovala malá hádka a boj o to jestli počkat na Turbo nebo hned 1,6 ve výbavě holobyt. Tak jsem jestě v jednu hodinu rano sednul ke kompu a hledal další nahodou mi mamina řekla ať se podivam na stranku xy že tam byla taky nějáká 1,6, tak jsem se kouknul a nahodou našel našeho milačka byla přidaná přijata do prodeje toho dne co jsem ji našel a dokonce nebyla daleko,pouze v Šternberku. Tak jsem hned rano volal kamošovi co děla mechanika. Ten mi samozdřejmě nezvedal telefon pač den před tím měli rozlučku v praci.Takže smířeny že i když se bude oktavěnka libit tak si ji nebudu mít jak odvezt.
A hle velke překvapení 30 metru před odočkou ke kamaradovu domu začíná zvonit telefon, a kdo nevolal kamarad tak jsem mu vylíčil situaci na čež odvětil" jo neni problem stav se pro mě u nás se stejně dělávánoční uklid.
A jeli jsme na Šternberk, Všichni jsme z ní byli uplně paf, ale samozřejmě když se auto kupuje tak se hledají chyby, a hlavně newim jak to je možne ale když jsme zkusii parkovacího asistenta tak nefungoval takže cena hned o nějakou tu korunu dolu, pak testovací jízda a naprosta spokojenost motor si předl jako koťátko. Takže sepsat papiry a připravit se na poslední stres kamarad musí auto dopravit do opavy kde si ho potom vyzvedneme pasime jet jeste do Olomouce a samozřejme okavěnkabyla na letnich gumach a bylo celkem nasněženo, jak ja jsem si oddychl když mi přišla zprava auto na tebe čeká před mým domem a v pořádku.

Aleco teď auto na letních pneu a bez pojistky, takže pojišťovak přišel v neděli a bylo pul problému pryč, pak už stačilo sedomluvit s pneuservisem a do dvou dnu autičko jezdilo a jezdi. Takže zatím pouze radost.
První strast přišla s servisni prohlidkou cena 6000,-jsou to vsechy filtry stěrače,svíčky a olej OMWbixxol, škoda že neměli shell no příště si ho dovezu sebou.
Tohle vše je ještě v pohodě pak auto napojili na komp a už to jelo chyba, zavada,nefunkči,zavada,nepracuje spravne--moje nervy takže vymazat protokol ať tam nejso nějake chyby z minulosti protože oktavečka byla trošku ťuknutá na zadeček a po 500km se stav zas napojime to a uvidíme popračováni v novinkach.





Silné stránky

Motor a jeho na naše poměry relativně vysoky vykon a zvukovy projev. Nadherně si to klapka.
Relativně nízka spotřeba.
Komfortni cestovani s vybornymi comfortsport sedackami.
Zatim dostačuijci brzdy ale až si na ně zvyknu tak budu pyskovat že to nebrzdi.Snad tam už do te doby budu dávat lepší.
První autičko s loketní opěrkou, citím se v něm jako v bavlnce.
Nezavisle topení Eberspracher krasa v koloně nemusim mit nastartovane a neumrznemi zadek. A na rano si nastavím topeni na šest hodin a v sedm příjdu do vyhřátého autíčka.
Slušne audio s 8 repraky.
Božské zimni gumy.
Krasné liťáky aleto je vec vkusu.
Velky kufr.
Loketní opěrka i na zadních sedadlech.
Dlouha kapota,nenavidím auta s kratkou kapotou mam potom pocit že mi chybí motor.
Zelene podsvíceni palubovky oktava před faceliftem měla červene a moc mi to nevyhovovalo.
Multifunkční volant.
Žádná dojezdova pneumatika ale kompresor,sada na opravu pneu, a jedna Dunlop sport 2000 205/55/r16 až se sjedou micheliny tak jen dokoupim další tři pač tady ta je nejetá.
Zadní stěrač.
Xenony byl jsem až překvapen tím rozdílem, skoro nepoužívám dálkové.
Maxi-dot display. Ukazuje které dveře jsou třeba nedovřene-skvěla věc.




Slabé stránky

Chybí mi tu šestka ale strašne, sice to ma dlouhé rychlosti ale ja proste rád řadím.
Na můj vkus až moc měkky podvozek, mamině to zas vyhovuje.
Špatný vyhled, strašně mi vadí sloupky, docela jsem si na motorce zvykl vidět v zatažce hodně dopředu.
Nemám zahrádku ale to je muj boj.
Strašně to žere kapalinu do ostřikovaču(mam i světlomety).
Furt na něco upozorňuje-rozsviť,připoutej se, doli kapalinudo ostřikovaču, pozor kleslavenkovní teplota.
Chybí tažné.
Možná kdyby byla v červéné barvě ale to bych chtěl asi moc, tahle semi taky začíná libit a moc jich nejezdí.
Nevím jestli je to ma chyba ale když řádím z jedníčky na dvojku tak to tam neleze jak bych si představoval,při pohodové jizdě to nepoznate ale když to berete hopem tak je to docela zdržovačka a ma dlouhé drahy, hold do sekvenční převodovky to ma daleko.
Velky aerodynamicky hluk při vyších rychlostech cca od 180km/h, ale se zimnima gumama letní přidám později




Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatim jsem spokojen, byl jsem pouze na servisni prohlidce v servise Tvaružka v Čavisově kousek od Ostravy a byl jsem fakt spokojen.
Když zamknu DO a odemknu kličem občas začne houkat, docela nepříjemné obzvlašť na parkovišti před marketem.
A občas nefunkčni parkovací senzory,,chlapi a damy poraďte jednou to jde a pak to nejde samozřejme pořád čisté.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Relativně v pořádku až na dlouhe čekani na Velký techničak.

Tunning, LIdí prosim pište dodiskuze každu byt malinkou připomín

Zatim žádny ale určitě bude sportovní filtr a zadni křidélko ale jen decentní.
V vzdalenejší budoucnosti budu přemýšlet nad úpravou na model RS tim pádem lepší brzdy, sportovni spojku a lepší podvozek ale bez sníženi páč celkem často zavítám na šotolinu.
Výfuk remus.Ale něják pěkně zakomponovat žadne dvě roury pod naraznikem ani jedna obrovska očouzena trubka jako většína vytuněnych tdi, nic ve zlem proti naftě ale oni ví proč to otáčeji, k zemi.

 
reklama

Novinky v recenzi

14.4.2008 00:00

Minulý týden nas opustil bard takové velikosti, které jíž těžko někdo někdy dosahne.Musím vám s smutkém v duší oznámit že se stala dopravní nehoda a naše milovana oktavia v ní přišla k zraněním kterým nakonec také podlehla.Neplačte dala svuj život za můj a život mého bratra a mě mrzí že jí to nebudu moci nikdy splatit.Všichni jsme ji milovali brazdila naše cesty jak v ryze sportovním tempu tak stejně si ale uměla vychutnat krasneho prosluněneho dne při pomalém ploužení krajinou. A proto ji skládám hold.
Taková jako ty už žádná nebude a v naších srdcích budeš mít navždy sve místo.A přeji ti vše nejlepší k tvé poslední cestě do věčných lovišť velkého Manitu.

16.3.2008 00:00

A je tady druhá závádička. Spozoroval jsem že blinkry přestávájí blikat. Když je sepnu tak občas blikne, pauza a zas blikne atd. Samozdřejmě tím nemyslim normalni pauza ale spiše to že blinkry zablikaly pouze při otřesu či prudkem brzděni. Pak přestaly blikat uplně. Náhodou jsem zjistil ,že když bouchnu do palubovky tak zase pár krát bliknou, takže na vině bude asi přerušovač.
Tedy druhý den rano započala oprava, když už jsem to kuchal kouknul jsem i na kabelaž pod přistrojovkou, pač u minule oktavěnky se dostala do ruky nějákemu "odborníkovi" a to co tam vytvořil bylo jedno velké zvěrstvo kazdý kus drátu jiný, spoje misto zaletováni jen dva do sebe zamotane draty zalepené leukoplastí atd.
Takže nová oktavka je na tom opozdnáni líp všechno origo bužirky nezavisle topeni taky čistě zapojeno, no radost pohledět.
Tedy vrhnul jsem se přimo na přerušovač-- zkutečně to bylo v něm snažil jsem se ho opravit ovšem když jsem tam strčil šroubovak tak přerušovač jen zajiskřil a naposledy bliknul a za nepřijemného zápachu se odporoučel do věčných lovišť, takže teď je jiste že potřebuji nový, hlavně aby strujcem oné zrady byl opravdu přerušovač.

8.3.2008 00:00

Dneska jsem jel na lyže, takže pet lidi v aute,tři pary lyží, dva snowboardy, tři páry lyžaku a na střeše rakev do 70kg čelní pruřez cca 60cm*30.
Zimni gumy dunlop winter sport 195/65/R15, letos nové.
Palivo natural 95, bohužel vesnicka pumpa.
V nadrži pouze 20litru paliva.
Cesta 52km po rychlostce podotykam na suchu, bez sněhu a za relativně hodně maleho provozu, 10km mezi vesnicema a 8km město.
Pruměrna spotřeba na celou cestu 9,5.
Pišu to pro to že rychlost na rychlostce byla celou doby 150-180 ale spise k 180.
A koukal jsem při 150 takhle naloženy spotřeba 11litru.
A motor 1,8T Octavia tour, takže mi to nežere zas tak moc

21.2.2008 00:00

Včera večer jsem děkoval bohu za mojich 150 koníčku, které mě zachranili od toho aby si mě kamion otevrěl jako konzervu.
A největší je ironie že jedeš 150 na sněhu a vše na pohodu a pak tě v 20km/h přehlidné kamion za kterým jsem předtím minutu stal a analyzoval co provede, a muže to bolet.

18.2.2008 00:00

Pánové a případné dámy prosím podělte se o své zkušenosti s upravou motoru 1,8T po roku 2000. Né že by to bylo slabé ale vite jak to je chtěl bych se podívát na okruh a tam se každý konik hodí.

16.2.2008 00:00

autičko nějak táhne doleva, doufam že jen upadlo zavažíčko, nebo%t si nejsem vědom že bych tro někde kopnul.

15.2.2008 00:00

Jo a přidávám několik fotek z posledního delšího vyletu s oktavkou, ta jela bez problemu a spotřeba byla 6litru teda do té chvíe než se na rychlostce zplašíly koně ,které chtěly ukázat co v nich je, pak už blikalo 7,5.
Samozřejmě gumy excelentně jako vždy na ledu a do kopce uplně v poooho. Byť jsem dokoupil poklice tak na fotkach opět nejsou pač mě strašíli řetězama, tak jsem je radši nechal doma ať je nepodřu.
A běda Váám jestli mi date neodpovídající hodnoceni za foto pac jsem kvůli tomu jel z hotelu asi 20km na myčku. Ha ha

15.2.2008 00:00

Katastrofa, tak teda oktavečka je v plné kondici ale ta peněženka. Ta zasrana plastova hadice stála 1444Kč- pitomy vylisek, posová výroba jo jo kapitalismus.Přídávam pár fotek oné proklete hadice.

6.2.2008 00:00

Už mam novou poklici takže teď už všechny kola stejné.

6.2.2008 00:00

Dnes rano jsem navštívil opět servis s tím že zkusímetu diagnostiku co s tím je.
Naštěsti vag nahlásil jedinné dvě chyby a to špatně čidlo teploty(788kč)i s prací, motor tedy nejel na 100% pač nevěděl kdy chudou a kdy bohatou směs. A druhá zrada ještě pořád neodstraněna je vadná podtlaková hadice tu v servise neměli-téhle poruchy jsem se bal nejvíc pač nikdo nevěděl která to může být a je jich tam požehnaně, takže jsem měl strach o peněženku, ale naštěstí zatím co měnili čidlo jsem tu špatnou hadici našel, takže už stačí jen vyměnit. Další navštěva je v pátek, takže doplním dojmy.


Přidat názorDiskuse: Škoda Octavia 1.8Turbo

Další vozy Škoda Octavia


reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
0

Když jsem si hral s pojistkama, ta mi potom blikala kontrolka airbagu a nefungoval v servise to napichli na komp a vse o.k. A delsí dobu mi sviti kontrolka elektroniky motoru, takže zase na vag

praktičnost
0

Kufr je o par litru menši nez u verce kombi a když skolopim zadni sedačku dam tam lyže takže stačí.Jen mi zde chybí vyřez pod loketni opěrkou na zadnich sedadlech, aby se tam ty lyže vlezly i bez sklopeni sedadel.

prostornost
0

S mistem na zadnich sedadlech problem nemam a to nejsem nejmenší.Pravda že tam moc nejezdim. Ale oproti konkurenci je tam skutečně malo mista jen otazka jestli je víc místa potreba.

jízdní vlastnosti
0

Slušné myslím že asi pruměr,jsem rad ze nezvitězila 4*4, domnivam se ze by ,mi na normalni namrzle ceste delal problem ten pohon zadnich kol ktery se pripoji pouze pri prokluzu.

jízdní komfort
0

Pro me bohate vystačující.

provozní náklady
0

Zatim jen benzin. A take vzheldem k bezpecnosti a vyšimu vykonu jsou nutne lepší gumy. A servisni prohlidka v 60 000km kolem 6000,- ale mohlo to jit levneji ale asi na tom nemelo cenu setrit

náhradní díly
0

Zatim nastesti nic.

výkon motoru
0

Pro me vystačujíci

spotřeba
0

Vzhledem k výkonu je slušná.Ale TDi ktere jede za 5 to neni

hlučnost motoru
0

Krasne si to přede. A kdyz si pri nizsi rychlosti otevru okno a pridam nadherne slyším jak turbo šelestí jako jarní vánek.

kvalita sedadel
0

komfortni a přitom vyborne boční vedení, asi nejsou ve standartní vybave.

brzdy
0

Na vsech ctyrek kolech kotoučové brzdy, ale az bude čas na vymenu kotoucu pujdou bud sportovni stejneho rozmeru nebo větší z RS


Více o modeluŠkoda Octavia 1U (1996-2010)
Škoda Octavia RS 2.0 TDI DSG 4x4 – Poprvé všemi čtyřmi Škoda Octavia RS 2.0 TDI DSG 4x4 – Poprvé všemi čtyřmi

Octavia RS může mít nově pohon všech kol. Mnohým to…

Škoda slaví 25 let s VW: Opět jsme projeli starší modely této doby Škoda slaví 25 let s VW: Opět jsme projeli starší modely této doby

Každý týden jezdíme s vozy aktuální produkce. Rádi však…

 

reklama





Blesk.cz

Poslední cesta diktátora Castra: Jeho popel putoval po trase Karavany svobody

Poslední cesta diktátora Castra: Jeho popel putoval…

Desítky tisíc Kubánců se během posledních tří dnů přišly rozloučit se svým revolučním vůdcem Fidelem Castrem,…

Noční klub zachvátil mohutný požár: Nejméně 9 mrtvých a 25 pohřešovaných

Noční klub zachvátil mohutný požár: Nejméně 9…

Nejméně 9 mrtvých si vyžádal masivní požár, který v noci na dnešek zachvátil kalifornské skladiště, ve kterém…

 

iSport.cz

Češi na úvod MS potvrdili roli favorita, Nory porazili jasně 8:4

Češi na úvod MS potvrdili roli favorita, Nory…

Čeští florbalisté za sebou mají úspěšný vstup do mistrovství světa v Rize, když ve svém úvodním utkání turnaje…

SESTŘIHY: Sparta porazila Teplice a je třetí, Liberec prohrál v Jihlavě

SESTŘIHY: Sparta porazila Teplice a je třetí,…

Fotbalisté Sparty přezimují v ePojisteni.cz lize na třetím místě. Rozhodlo o tom jejich vítězství nad Teplicemi…

 

Reflex.cz

Filmové premiéry: Druhý Anděl páně vede, Santa už je jenom úchyl

Filmové premiéry: Druhý Anděl páně vede, Santa už je…

Na jedné straně geniální animovaná miniatura, čistá a výmluvná i beze slov, na druhé užvaněný Santa, jenž si…

Elektra Franka Millera konečně dorazila k nám. Po třiceti letech!

Elektra Franka Millera konečně dorazila k nám. Po…

Postava Elektry zdomácněla v komiksech nakladatelství Marvel prakticky od svého zářného uvedení jakožto osudová…

 
 
reklama