Diskuse

Škoda Octavia (2003)

29.1.2008

Tento automobil jsme si koupili k vánocům takže zkušenosti zatim moc nemám, ale budu se snažit postupně rozšiřovat. Po dlouhém vybíraní vhodneho motoru…

 

Škoda Octavia (TurboKluk(smazat hodnoceni))

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto kewlarsiet

    kewlarsiet 29.01.2008  18:50

    1.8T

    Podla mna je to najlepsia volba pre Octaviu ked sa clovek rozhoduje o kupe benzinu. Agregat patri k tomu najlepsiemu co prislo na trh. Spotrebu ti verim, ze sa da jazdit aj sa 5.5l/100.
    Co sa tyka zimnych gum tak musim potvrdit, ze su to absolutne bezkonkurencne gumy na zimu. Sam na nich jazdim na Honde Civic 2.2i-CTDi a je to proste parada. Nizky hluk odvalovania, vyborny zaber a prvotriedne jazdne vlastnosti nielen na snehu a lade, ale za mokra a na suchej vozovke.
    Skus pridat viac fotiek. Auticko nech sluzi ku spokojnosti.
    • 00 Reagovat !

      foto pivrnec

      pivrnec 29.01.2008  18:54

      « Re: 1.8T

      Cauky gumy jsou fajnove,dopln fotky a recenzi,zatim nehodnotim,ale sorry po zasnezene silnici jezdi 150 akorat bezmozci....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.01.2008  18:59

    Technická poznámka

    TP1: Motor 1,8 20V Turbo 110 kW nemá proměnné časování ventilů. Z motoru 1,8 / 92 kW je převzat blok, klikové ústrojí, písty a ojnice, mazací soustava a zčásti hlava motoru.

    TP2: 150 kmh na sněhu je na dvojitý klystýr a chinin. Nanejvýš nezodpovědné, ne-li bezohledné.
    • 00 Reagovat !

      foto pivrnec

      pivrnec 29.01.2008  19:06

      « Re: Technická poznámka

      A tak kazdy jsme nekdy udelal nakou * za volantem... Ja treba jednou v 18 jezdil v okoli Ceske Lipy nalitej... No do ted bych se nejradsi nevidel a nakopal si *.... Nastesti se nic nestalo,jen sem pak z auta nevystoupil,ale vypadnul:-). No *... Ale vim ze ted uz bych to neudelal....
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 29.01.2008  19:10

        « Re: Re: Technická poznámka

        No vidiš. Já jezdim taky od 18, a nikdy by mě ani nenapadlo sednout si za volant nalitej či naložit do auta víc lidí, než má schválených míst apod. Taky proto jsem byl v kolektivu značně neoblíben, ale to mi bylo docela jedno. Chyb jsem samozřejmě pár udělal (např. nedání přednosti v jízdě), ale v žádném případě jsem si nedovolil vědomě se prohřešit proti daným pravidlům. V tom pokračuji doteď.

        P. S. Mrkni na motto kupce18.
        • 00 Reagovat !

          foto Special-line

          Special-line 29.01.2008  22:46

          « Re: Re: Re: Technická poznámka

          Máš pravdu 150 na sněhu je trestuhodná volovina. To normálního člověka snad ani nemůže napadnout.
      • 00 Reagovat !

        foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

        TurboKluk(smazat hodnoceni) 30.01.2008  17:06

        « Re: Re: Technická poznámka

        Vidíš mě by zase v životě nenapadlo sednout si za volant nebo řidítka byt jen s 0,0001promile, protože si jsem vědom že nejezdím zrovna pomalu a je mi jasne že to bez čiste hlavy nedopadne dobře. A možna mnou opovrhujete ale jezdím tak na co mam a pokud to auto drželo stopu a na cele rychlostce jsem jel skoro sám, protože ostatní se tahli za dvěma cestařskyma traktora ktere se snažily snih uklizet ale cesta prednima vypadala stejna jako za nima.A nebojte kdyby octavečce lital zadek nebo se nechytaly gumy tak bych tak nejel ale proc si to neužít kdyz na to mam techniku.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 30.01.2008  17:09

          « Re: Re: Re: Technická poznámka

          Proč si to neužít? Třeba jenom proto, že u nás máme zákonem pevně stanovenej rychlostní limit...
          • 00 Reagovat !

            foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

            TurboKluk(smazat hodnoceni) 30.01.2008  17:15

            « Re: Re: Re: Re: Technická poznámka

            jo mas pravdu v obci jsewm nikdy nejel vic nez 50 ale kdyz je dobra cesta uprostret poli a jedu tam sám a nejedu s autem ktere se chysta rozpadnout. tak klidne seslapnu pedal a hraju si.
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 30.01.2008  17:16

              « Re: Re: Re: Re: Re: Technická poznámka

              Já mám od tohohle tempomat :-) Mimo město tam cvaknu něco mezi 95 a 100, na dálnici 140 a je klid.
              • 00 Reagovat !

                foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                TurboKluk(smazat hodnoceni) 30.01.2008  17:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Technická poznámka

                Ja myslel ze na dalnici je 130. To je jedno kdyby ta cesta byla plna aut urco bych tam tak neletel.
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 30.01.2008  17:20

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Technická poznámka

                  ale tachometrových 140 odpovídá cca 132 kmh v reálu...
                  • 00 Reagovat !

                    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                    TurboKluk(smazat hodnoceni) 30.01.2008  17:23

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Technická poznámka

                    o.k možna že jo, ja jezdim mimo mesto a vesnici podle podminek kdyz to jde tak jedu,zajiste s rezervou(malou)
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 29.01.2008  22:48

      « Re: Technická poznámka

      Já myslel že i u těchto motorů je takovej ten jakoby napínák řetězu mezi oběma vačkovými hřídeli. A ten mění časování sacích ventilů. A ta proměnná délka sání se používá teda i u turbomotorů?
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 30.01.2008  08:39

        « Re: Re: Technická poznámka

        O té proměnné délce sání jsem v popisu nenašel nic, takže nevím s jistotou. U turbomotorů klidně může nebýt (stejně jako proměnné časování ventilů), ale jak je tomu u 1,8T nevím.
      • 00 Reagovat !

        foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

        TurboKluk(smazat hodnoceni) 30.01.2008  17:16

        « Re: Re: Technická poznámka

        Promena delka tam neni omlouvam se. A časovani ventilu je obstarano tlakem oleje alejak presne to nepovim
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 30.01.2008  17:18

          « Re: Re: Re: Technická poznámka

          To mluvíš o hydraulických zdvihátkách. Ta se starají o vymezení vůle, nikoli časování.
    • 00 Reagovat !

      foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

      TurboKluk(smazat hodnoceni) 30.01.2008  17:12

      « časovani ventilu

      Proměne časovani ventilu tento motor má. Omlouvam se za chybu páč skutečně nemá promenou delku saní. Moje chyba :no:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 30.01.2008  17:15

        « Re: časovani ventilu

        Zvláštní... V mojí chytré knize stojí, že nemá proměnné časování ventilů...
        • 00 Reagovat !

          foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

          TurboKluk(smazat hodnoceni) 30.01.2008  17:17

          « Re: Re: časovani ventilu

          časovani ma rozmlouvali jsme o tom i v servise :-!
        • 00 Reagovat !

          foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

          TurboKluk(smazat hodnoceni) 30.01.2008  17:21

          « Re: Re: časovani ventilu

          [odkaz]
          neni to oficialni web takže mužes veřit a nemusis
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 30.01.2008  17:22

            « Re: Re: Re: časovani ventilu

            To je ale motor 132 kW. Ten se od 110 kW liší po více stránkách než jen řídicí jednotka.
            • 00 Reagovat !

              foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

              TurboKluk(smazat hodnoceni) 30.01.2008  17:24

              « Re: Re: Re: Re: časovani ventilu

              [odkaz]
              110kw je na predchozi strance,,,jo nelisi se jen ridici jednotkou ale taky brzdama a mozna spojkou
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 30.01.2008  17:27

                « Re: Re: Re: Re: Re: časovani ventilu

                Nastává čas prošetřit konkrétní typ motoru (tedy ten třípísmenný kód). Je možné, že nejnovější verze 1,8T 110 kW osazované do octavie Tour (od modelového roku 2005) skutečně variabilní časování mají. Moje kniha pojednává o autech do modelového roku 2004 (tedy výroba do května 2004) a je na ní napsáno Schváleno ŠkodaAuto a. s.
                • 00 Reagovat !

                  foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                  TurboKluk(smazat hodnoceni) 30.01.2008  17:29

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: časovani ventilu

                  mam rok vyroby 2002
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 30.01.2008  17:32

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: časovani ventilu

                    To by tedy v té knize měly být správné informace. Otázka je, jestli opravdu jsou (i přes autorizaci automobilkou)...
                    • 00 Reagovat !

                      foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                      TurboKluk(smazat hodnoceni) 30.01.2008  17:34

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: časovani ventilu

                      viš jak to je dneska si kazdy delaco chce a pise co chce a je mu jedno jestli je to pravda nebo ne,koupil jsem nahradni barvy do tiskarny a samozdrejne na barvach jine poradi nez na kartrigi---takže jsem to riskl a veril originalu a doplnil posleze kartrig vyhodil pac to tam bylo spatne
        • 00 Reagovat !

          foto Special-line

          Special-line 30.01.2008  17:28

          « Re: Re: časovani ventilu

          Teď sem se koukal do informace na podporu prodeje od Škodovky a je tam variabilní časování sacích ventilů.
  • 00 Reagovat !

    foto Sprint

    Sprint 02.02.2008  10:46

    Body

    Tak jsem ti to teda přehodnotil, ale za 10 to není. Fotit po tmě za každou cenu je zbytečný.
    Chybí mi taky nějaká ta fotka inerieru apod. ;-)
    Mě můžeš ohodnotit taky! (Jen ne nízko >:D )
    Taky píšeš o "pravěkém" motoru 2.0 8V. Nevím jak jede v Octávce, ale ve Fabii to byla bomba. Absolutně tichý, od volnoběhu neuvěřitelně pružný, spotřeba perfektní. Navíc jednoduchá technika = spolehlivost.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [85.71.33.XXX] 02.02.2008  12:13

      « Re: Body

      Myslim ze do fabii se daval pouze do kombiku,newim jako ze urco by ta fabka oktavce ujela, fakt newim cerpal jsem z nejakeho casopisu, ale ta fabka ma asi o 200kgmin
      • 00 Reagovat !

        foto Mari-pilot

        Mari pilot 03.02.2008  10:03

        « Re: Re: Body

        příbuzná má krátkou fabku 2.0 :-)
        mimochodem je jí kolem 70 a vykládá jak je to "neuvěřitelně žívé" babča jedna >:D >:D >:D
  • 00 Reagovat !

    foto 911moby

    911moby 03.02.2008  10:04

    hodnocení...

    musim tě taky kladně ohodnotit (jako ty mě)...
    máš moc pěknou oktávku, dobře vybavenou (narozdíl od moji), jen se mi moc nelíbí ta barva (to je ale subjektivní) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto 911moby

    911moby 03.02.2008  10:07

    blikající kontrolka...

    s tou blikající kontrolkou elektroniky motoru jsem měl stejný problém... ať v servisu zkusej překontrolovat výfukové potrubí (lambda sondu, atd.)
    • 00 Reagovat !

      foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

      TurboKluk(smazat hodnoceni) 03.02.2008  10:52

      « Re: blikající kontrolka...

      Dík za radu zkusim to, a tu barvu jsem si moc vybirat nemohl jinou octavku s takovou vybavou jsem za tyhleprachy nenasel.
  • 00 Reagovat !

    foto jouda-AlkoholixXx-

    jouda(AlkoholixXx) 03.02.2008  20:49

    Hodnocení

    Tvoje hodnocení mi přijde jako více než divné proto ti ho nebudu oplácet ;-),
    • 00 Reagovat !

      foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

      TurboKluk(smazat hodnoceni) 03.02.2008  22:21

      « Re: Hodnocení

      Teda za prve nevim o jakem oplaceni mnluvis, snad hodnotis objektivne a podle toho co se ti libi
      A za druhe newim co myslis tim divne zda se ti ze jsem te podhodnotil nebo přehodnotil,,to me docela zajima
      • 00 Reagovat !

        foto raceday

        raceday 03.02.2008  22:25

        « Re: Re: Hodnocení


        Poraď mi jak vylepšit moje fotky a tak ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

          TurboKluk(smazat hodnoceni) 03.02.2008  22:26

          « Re: Re: Re: Hodnocení

          Jdu se kouknout
          • 00 Reagovat !

            foto raceday

            raceday 03.02.2008  22:40

            « Re: Re: Re: Re: Hodnocení

            Původně, jsem měl fotky jiný. Byl jsem fotit včera. Úpravy, zmenšování, sraní a tak. Byl jsem fotit znovu dneska, protože bylo sluníčko. Úpravy, zmenšování, sraní a tak.
            Kouknu na tvoje fotky, racenzi...
            Kouknu na recenzi a fotky 911moby, kterou si hodnotil...

            Nic, respektuju názory. V tomhle případě, ále nic...

            :-!
            • 00 Reagovat !

              foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

              TurboKluk(smazat hodnoceni) 03.02.2008  22:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení

              ja jsem byl taky dneska fotit ale asi jen 5 fotek ted to musim jeste orezat a uploadnout.
              Co nic???
            • 00 Reagovat !

              foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

              TurboKluk(smazat hodnoceni) 03.02.2008  22:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení

              JO maspravdu ty body za recenzi jsem stahnul ale za auto, to je moje uchylka meli jsme okavu s stejnym motorem ale to nehraje roli hlavne se mi silene libi ta barva taove jsou tu snad jen tri, nevim co bych za to dal kdyby ta moje mohla byt s tou vybavou a motorem jen v rude barve a ma pekne litaky jednoduche a pasujou tam.Ta barva to mam hold z toho jak porad fandim ferrari.
              • 00 Reagovat !

                foto raceday

                raceday 03.02.2008  23:06

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení

                Hele, opravdu v pohodě ;-)
                Jen jsem si musel rýpnout, v tomhle případě jsem opravdu musel.
                Jak jsem napsal výše...
                Jinak hodnocení mojí recenze a 911moby jsi měnit nemusel!

                Nic, sranda musí být.
                Ať to jezdí.

                • 00 Reagovat !

                  foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                  TurboKluk(smazat hodnoceni) 03.02.2008  23:10

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení

                  A co te primelo si rypnout ne ze bymi to vadilo a jsi hodny ze jsi mi poradil o tech mojich fotkach a pojd pleas psatna jednu diskuzi
                  • 00 Reagovat !

                    foto raceday

                    raceday 03.02.2008  23:24

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení

                    Tak to napíšu polopatě. To víš, že jsi mě nakrkl fotkama za 7.
                    Včera fotím, seru se s tím. Pak to blbec nahraju 600x400 a ne 800x600, všechno bylo rozmazaný. Tak znova práce. Dnes jdu fotit se sluníčkem znova. Zase úpravy a tak.
                    A ty mi pak dáš 7. Tak kouknu na tvoje fotky a říkám si... CO?
                    Pak juknu na fotky podle tebe za 10 a říkám si... CO?
                    Ty mi pak dáš ze 7 na 8.
                    Tak jsem z toho jelen.
                    A navíc zítra porada, finančák a tak ;-)

                    Fotky časem zlepším ;-)
                    Ať to jezdí.
                    Dobrou
                    • 00 Reagovat !

                      foto raceday

                      raceday 03.02.2008  23:26

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení

                      Tak jsem ti ještě přepsal sem, co jsem psal u sebe.

                      V tomhle ročním období je problém u fotek s barvou prostředí a světlem. Byl jsem fotit v sobotu a dnes bylo sluníčko tak znova.
                      Na dovču jsem "béžofku" ještě nestihl vzít, mám jí přes dva týdny.
                      A letos pojedu tak do pr... , protože čekám potomka.
                      Teda já ne, manželka. ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                      TurboKluk(smazat hodnoceni) 03.02.2008  23:32

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení

                      Tak to bych se tady musel hadat asi s kazdym a kdyz hodnotim fotky tak mi jde o to auto co je na nich a ne o nejakou umeleckou hodnotu. A proste se mi libi cervena oktavca vic nez moje brcalova barva nebo tvoje bežova.
                      • 00 Reagovat !

                        foto raceday

                        raceday 03.02.2008  23:39

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení

                        Počkej, já pochopil, že hodnocení má 3 složky.
                        Auto
                        Fotky
                        Recenze

                        Tzn. já u fotek opravdu hodnotím provedení fotek.
                        Jestli je auto červený, motor a tak, to jsou parametry a to hodnotím v kolonce auto!

                        ...a není to konec konců jedno?

                        mír

                        dobrou

      • 00 Reagovat !

        foto jouda-AlkoholixXx-

        jouda(AlkoholixXx) 03.02.2008  23:43

        « Re: Re: Hodnocení

        Nejsem nějakej nepřející nebo co by se pral za body ale když dáš uživateli 911moby za fotky deset a mě dáš osm tak nevim, no má tam párkrát uchvatně vyfocený spodek auta a pár ostatních fotek a za recenzi v který má vypsaný technický data měl ještě odpoledne desítku tak nevim no. O to mi šlo, ale nebudu tě stejně hodnotit nebyl bych objektivní. Jinak respektuju že se ti moje auto nelíbí a že máš rád červený octávky.
        • 00 Reagovat !

          foto raceday

          raceday 03.02.2008  23:48

          « Re: Re: Re: Hodnocení

          Tak... a mě dal 7!

          Najdeme si ho ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto jouda-AlkoholixXx-

            jouda(AlkoholixXx) 03.02.2008  23:50

            « Re: Re: Re: Re: Hodnocení

            ;-) Mě je to jedno vždycky se necham spíš unýst ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto raceday

              raceday 04.02.2008  00:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení

              ...ani mu nejdou zavřít dveřééé... >:D

              ...pardon, už jdu fakt chrnět ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto 911moby

          911moby 06.02.2008  18:19

          « Re: Re: Re: Hodnocení

          Zdravim...
          k tomu hodnocení: nikdy nebude objektivní, protože každýmu se líbí neco jinýho a navíc dost lidí třeba recenzi ani nečte, jen dá nějaký body "vod voka". uznávám, že ta moje rezence neni nejlepší, ale postupně se ji snažim upravovat (ale to dělá asi každý) a co dodat k těm fotkám => jsou asi tak 2 roky starý a auto mam přes zimu uložený v garáži a moc s nim nejezdim, takže nemůžu dát lepší... ale promiň mi, brečet nad tím, že má někdo o bod víc nebo míň??? to nechápu...
  • 00 Reagovat !

    foto Kubyyyk

    Kubyyyk 03.02.2008  23:36

    Asi takhle..

    ...ta Octavka je dobra,motor 1,8T je vyborna volba-my sme meli na starsi jednickovy octavce ten motor 1,8 20V (92kW) a zadnej velkej zrout to nebyl a docela to jelo i dobre,takze diky naky zkusenosti s tebou nemohu souhlasit...(jeste sem ji v 18 stihl ridit) :-) Jinak ta barva co mas se mi nelibi,ale je to veci nazoru a hlavni ze je se libi tobe...btw. nevim proc si mel takovy reci ohledne mi recenze moji Octavky II.!...A jeste jednu vec...k tomu ze jezdis na snehu 150km/h se radsi vyjadrovat nebudu...muzes rikat zes tam byl sam,ale i tak je to pekne nezodpovedny...a ver ze kdyz ti to v tyhle rychlosti na snehu jen trosku ustreli,coz se muze stat kdykoliv,tak sou ti naky ridicsky schopnosti uplne na ho*no...cus
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "tdi killer" [62.240.165.XXX] 04.02.2008  00:10

      « Re: Asi takhle..

      To s tebou souhlasim.... Staci jedna vyjeta kolej nebo zavej... A nemluvim o tom ze brzdna vzdalenost bude aspon kilometr....:-).Nechapu takovou zhovadilost... Proste clovek kterej nema soudnost a ani kapku znalosti fyzikalnich zakonu...
    • 00 Reagovat !

      foto raceday

      raceday 04.02.2008  00:45

      « Re: Asi takhle..

      Tak už mi to začíná všechno do sebe zapadat!
      Po projevech kupce18 v recenzi Kubyyyka, joudy88 a u mě...
      K tomu 150 na sněhu.
      Nepochopení hodnocení.
      Halt, když mě bylo 20 nebyl internet ;-) a řídil jsem Favorita rodičů ;-)
      "Silný" auto jsem si pořídil ve 30. Jsem dobrej řidič ;-) ale krotím se, je to přeci jen 100% nárůst výkonu, proti starému autu a zatím se seznamujeme. Sníh miluju a nevynechám žádné zasněžené volné parkoviště. Ale 150?
      I když jsi mi kupče18 sympatický, doufám, že tě na silnici nepotkám ;-)

      (to jsem nepsal já, já už chrním)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [85.71.33.XXX] 04.02.2008  07:19

        « Re: Re: Asi takhle..

        je to tvuj boj ale jestli si myslis zee prvni autoktere jsem ridil byla 150konova oktavka tak se mylis.
        A * kdybych jel s puntem tak tamjedu 70 a mam strach ale pac jsem nejel s puntem a nejakyma debicama, tak jsem si to mohl dovolit.
        By mě zajimalo kolik jsi s tim autem uz jel a myslim, ze zatim mas maximalku minimalne 150 a to asi nebylo ani na dalnici.
        A nejel jsem 150 v useku 100km ale ta kde to slo.
        • 00 Reagovat !

          foto Kubyyyk

          Kubyyyk 04.02.2008  07:45

          « Re: Re: Re: Asi takhle..

          ne ne...je to tvuj boj!! Ty jezdis tak,jak jezdi nevyjezdenej hnup,kterej to proste musi za kazdou cenu zkusit....me by takova * nenapadla a to sem mladsi!!
          • 00 Reagovat !

            foto Kubyyyk

            Kubyyyk 04.02.2008  07:51

            « Re: Re: Re: Re: Asi takhle..

            a lidi jako ty by meli mit omezovac na 100km/h >:D >:D peace
            • 00 Reagovat !

              foto

              "anonym" [85.71.33.XXX] 04.02.2008  08:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: Asi takhle..

              Jo mas pravdu mel bych se ucit od nekoho kdo ma víc zkušenosti, třeba ty?????? ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Kubyyyk

                Kubyyyk 04.02.2008  12:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Asi takhle..

                Ja nerikamze mam vic zkusenosti a ze se mas ucit ode me...to je trapna odpoved...jen je muj nazor ze bych tohle neriskoval...taky jezdim rychle,ale kdyz sou na to podminky
  • 00 Reagovat !

    foto raceday

    raceday 04.02.2008  09:02

    asi takhle

    ....."a nejel jsem 150 v useku 100km ale ta kde to slo"

    ....."po rychlostce ktera byla cela pokryta snehem 150km/h a ani se to nehlo"

    ;-\

    Nikdo tě nechce učit. To měli udělat v autoškole a rodiče.
    Jako terapii doporučuji míň sledovat Kobru11 a juknout na takový ty krátký seriálky o bezpečnosti provozu na ČT ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Kubyyyk

      Kubyyyk 04.02.2008  12:10

      « Re: asi takhle

      raceday,mluvis mi z duse >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

        TurboKluk(smazat hodnoceni) 04.02.2008  13:52

        « Re: Re: asi takhle

        Kup si gumy co mam ja auto co mam ja a vyzkousej si to pak mi rekni jestli ses bal nebo to byl nebezpecne a * i kdybych se rozbil tak je to moje vec, takove prednasky davejte tem cojezdi v obci 100 a sotva jim to brzdi a maji sjete gumy a myslim si ze z motorky mam celkem zmapovane povrchy a vim co si kde mužu dovolit, ,samozdrejme nemam patent na rozum
      • 00 Reagovat !

        foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

        TurboKluk(smazat hodnoceni) 04.02.2008  14:01

        « Re: Re: asi takhle

        Nebudem to řešit maš pekne auto, ja snad taky motory maji v rodne liste to same,ale ten tvuj je určo lepší.
        Stejne se o tomhle mojem 150kilomerovem vyjezdu nedomluvime, pac vy mi nemate duvod verit ze to bylo v pohode a ze jsem to mel pod palcem a ze jsem tolik jel neznamena ze tak jezdim kazdy den a takyto urco nebyl max kdy bylo auto v klidu ovladatelne jel jsem proste tak abych v pohode ve slusnem case dojel na misto kam jsem jel.
        • 00 Reagovat !

          foto Special-line

          Special-line 04.02.2008  14:17

          « Re: Re: Re: asi takhle

          Mě by třeba zajímalo za kolik metrů myslíš že bys zastavil. Schválně kvůli odhadu.
          • 00 Reagovat !

            foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

            TurboKluk(smazat hodnoceni) 04.02.2008  16:12

            « Re: Re: Re: Re: asi takhle

            newim nezkousel jsem to a ani na to nemyslel pac vsechny ostatni auta jely asi 2km za mnou za traktorama ktere stejne zadny snih nebraly.
            A ty tri auta ktere jsem potkal jely v pravem pruhu kde bylo mokro.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 26.03.2008  15:19

      « Re: asi takhle

      No tak ale .. něco proti Cobře 11 ... Semir je přeci borec a ten by na sněhu s Bávem zvládnul o 160 :-)

      Ale malinko na zem: je pravda, že 150 na snehu je zhovadilost. Nezlob se na mě. Máš super auto ve špičkový výbavě. Mně by bylo upřímě líto ho rozlosknout ve 150 na sněhu. Ale Tobě by to bylo už asi jedno, protože by jsi skončil život v kotrmelcích. A jediným mým přáním je, abych tě někde nepotkal. Mám jen feldu s dvouma pytlema .....

      Jinak auto hodnotím 10, fotky 10, ale recenzi musím dát "jen" 9. Malinko by jí to chtělo učesat. Taky nepíšu češtinářsky vždy na 100% ale snažím se ... ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto raceday

    raceday 04.02.2008  16:28

    finále

    Uzavřeme to nějak.
    Nedovolil bych si moralizovat z pozice toho, jsem o 10let starší. Sám to nesnáším. Můj 80. letý děda má řeči (až budeš 50 let ženatej, až ti bude 80,...) když mi jeden večer po čtvrtý řekl "až ti bude 80, odpověděl jsem "dědo né, já se nechám v 70 utratit! A dědek čuměl jak puk.

    Jinak bydlím v Praze, nemám kde vyzkoušet 150 na sněhu a ani to dělat nebudu.

    Někdo se tě ptal na brzdnou dráhu! Můj odhad ze 150 km/h... na SUCHU cca. 80m + 30m na reakci než začneš brzdit? a na sněhu 200m???

    Kdyby ti to cpal jeden člověk... dobrá nějakej přizdisráč. Ale tobě to tu cpe x lidí!
    Když zhebneš sám, super. Ale většinou to odserou další lidi!!!
    Dělám pojišťovacího poradce a pár úmrtí na silnici jsem za 9 let mezi klienty měl.
    8-s
    Jedu na golf, doufám, že se nechystáš do Karlína a okolí ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

      TurboKluk(smazat hodnoceni) 04.02.2008  17:07

      « Re: finále

      Vy to asi berete tak že pokažde když vyjedu z vrat tak si nasadim helmu a overal a jedu co to da, tak to neni a myslim si ze jsem na ceste hodne ohleduplny a kdyz si myslim ze mi predjizdeni jen trochu nevyjde tak do toho nejdu.A mel jsem chut a dle meho to bylo relativne bezpecne tak jsem do toho sel a zkusil to a spomalil driv nez jsem byl na hrane,
      • 00 Reagovat !

        foto raceday

        raceday 04.02.2008  19:18

        « Re: Re: finále

        Tááák
        Kazeň na silnici musi byť, tak je to spravne, tak to ma byť!
        My si tě vychovame ty turbokluku ;-)

        Dej si 3x otčenáš, 3x zdrávas Maria a přísahej na ministra dopravy, že 150 na sněhu už nepojedeš a bude ti odpuštěno. >:D
        • 00 Reagovat !

          foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

          TurboKluk(smazat hodnoceni) 04.02.2008  23:36

          « Re: Re: Re: finále

          Ted jsi mě dostal, doznavám se že 31.12.2007 tedy posledni den minulého roku jsem porušil dopravni předpisy a rychlost mnou řízeného vozidla "neodpovídala" technickemu stavu vozovky.
          A nadále že tato rychlost nebyla přiměřena mym zkušenostem za volantem a proto si ukládám trest v podobě minimalně desiti hodin treninku na prilehle zasněžene letištní ploše, kterýž by mi měl otevřit oči co si na sněhu mohu dovolit a co ne!!!
        • 00 Reagovat !

          foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

          neregistrovaný: "Turboholčina" [85.71.33.XXX] 05.02.2008  16:53

          « Re: Re: Re: finále

          Čauky tady opět matka. Díky za to školeníčko co jste synáčkovi udělili. Na druhé straně jel za mnou a když mi to řekl, tak jsem si mu své řekla.
          Jinak musím uznat, že jezdí hodně dobře a tím nemyslím, že je závodník to máme navíc v rodině.
          Mám na mysli to, že si hlídá bezpečné vzdálenosti, výhledy, předjíždění a rychlost v maximální možné míře, umí na rozdíl od některých zvládnout i zipsování a dokáže dát přednost těm, kteří se jsou třeba v určité chvíli bezradní. Nemá rád na silnici arogantní řidiče a má možnost se vyřádit na motokárách, tam se fakt vyblbne a je to fajn, protože to pak až na ten úlet ve 150 nedělá. No prostě mládí. Jsem taky denně na cestě a řízení auta je moje hobby. Jen jste mu potvrdili můj názor, tak díky a omlouvám se chlapi, že vám tady lezu.
        • 00 Reagovat !

          foto 911moby

          911moby 07.02.2008  13:41

          « Re: Re: Re: finále

          člověče, přísahat na ministra dopravy??? to bych moc neradil, aby příště nejel třeba 200... >:D nech radši toho zm-da tam kde je... a ať radši vymyslí něco pořádnýho na skutečný piráty silnic a ne na "normální" řidičě (myslím tim zásadní upravení bodového systému)
          • 00 Reagovat !

            foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

            TurboKluk(smazat hodnoceni) 07.02.2008  14:14

            « Re: Re: Re: Re: finále

            mužeš mi osvětlit kdo ma jet příště 200 a koho jsi myslel tím zm-dem.
            • 00 Reagovat !

              foto 911moby

              911moby 07.02.2008  15:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: finále

              samozřejmě... promiň, nechal jsem se trošku unést. Nakrklo mě to s tím ministrem (ikdyž to bylo myšlené ze srandy). Tím zm-dem jsem nemyslel tebe, ale toho m-i-n-i-s-t-r-a. a těch 200 tam je právě kvůli tomu ministrovi. znáš to, kážou vodu a pijou víno. tak mě zarazilo, jak je v diskuzi: "přísahej na ministra dopravy, že 150 na sněhu už nepojedeš a bude ti odpuštěno." na to se právě přísahat nedá, když sami jezděj jinak, než si odhlasovali. :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto

                "anonym" [85.71.33.XXX] 07.02.2008  15:33

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: finále

                Jo pohoda ja jen pro jistotu.To máš pravdu >:D Tak konttrolka elektroniky mi uz nesviti,bylo spatné čidlo teploty a praskla jedna podtlakova hadice.
    • 00 Reagovat !

      foto Kubyyyk

      Kubyyyk 05.02.2008  15:23

      « Re: finále

      ty hrajes golf,raceday????? :-)
  • 00 Reagovat !

    foto pedro26

    pedro26 04.02.2008  20:31

    Čeština

    Možná by to chtělo zpátky na základku a převrtat. Tvoje jazykový znalosti jsou tak otřesný, že mě právě došly slova. Ani jsem to nedočetl. Ke zbytku komentář nemám.
    • 00 Reagovat !

      foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

      TurboKluk(smazat hodnoceni) 04.02.2008  23:30

      « Re: Čeština

      Když píšu rychle, pravopis neřeším profesore.
    • 00 Reagovat !

      foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

      TurboKluk(smazat hodnoceni) 05.02.2008  10:12

      « Re: Čeština

      Ahoj tady matka. S tím pravopisem je to pravda je totiž dislektik, ale to ho neomluvá. Nicméně když nás chce někdo školit z pravopisu, navrhuji si zamést před vlastním prahem, viz tvoje věta, kterou si dovoluji napsat správně: Tvoje jazykové znalosti jsou tak otřesné, že mi právě došla slova.
      K autům se nevyjadřuji i když to tady ty diskuse sleduji navíc miluji naši Octavěnku a ráda jezdím. Pa
      • 00 Reagovat !

        foto raceday

        raceday 06.02.2008  00:57

        « Re: Re: Čeština

        >:-[]
        Protože jsi vymazal tu rychlost 150 na sněhu, tak když bude někdo nový pročítat tvou diskusi, nebude vědět co tam řešíme. Turbokluku, měníš hodnocení, názory a tak. Buď tvrdej a stůj si za tím. Na druhou stranu to znamená, že jdeš buď do sebe a nebo to co jsi napsal byla hovadina.
        Fotky? Jsou strašný. Jednak bych počkal na lepší světlo a našel lepší prostředí. A taky zavřel na několik fotek ty dveře! Takhle to vypadá, že to buď nejde, nebo že ti auto hróóózně smrdí. Na druhou stranu někomu bude proti srsti, jak jsem si to vyfotil já.
        A jak jsem už psal...fotky hodnoť podle provedení a ne jestli je ti na nich to auto zamlouvá. Jde, jak jsi psal, o umělecký dojem.
        Vždyť už jsi tu pár aut hodnotil, safra. Tak se dívej a čerpej inspiraci.
        Ale celkově nějaký posun k lepšímu u tebe je vidět! ;-) :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto raceday

          raceday 06.02.2008  01:04

          « Re: Re: Re: Čeština

          ...a ukliď si tam tu dvoustovku, co jsi dostal od mamči na svačinu >:D
          • 00 Reagovat !

            foto

            "anonym" [85.71.33.XXX] 06.02.2008  10:02

            « Re: Re: Re: Re: Čeština

            To bylo na zákusky heč. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

            TurboKluk(smazat hodnoceni) 06.02.2008  14:33

            « Re: Re: Re: Re: Čeština

            Jo maš pravdu to s tou rychlosti tam zas napíšu.
            A určitě mě naše vyměna nazoru obohatila ale zas nečekej že mi ručička tachometru vyleze maximalně k 50.A s tím měněním nazoru je to asi tak, postupně měním všechny hodnoceni které jsem dal protože třeba ze začatku se mi nejake auto libilo a dal jsem mu 9 a pak jsem našel jine auta která byla ještě lepší, tak bylo blbe jim dát taky 9. Takhle je to zhruba i s fotkama. Ale snažím se byt objektivní a hodnotit podle auta ne podle toho jak hodnoti ostatní mě.
            Asi to máš na okruh blíž do mostu než do brna,co?

  • 00 Reagovat !

    foto -Black-Jacket-

    *Black_Jacket* 06.02.2008  06:35

    Fotky

    Čaw. Dík že si pozrel moje auto ;-) . Skús doplniť viac fotiek a máš za 10b :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 06.02.2008  13:16

    Pro kysku

    Děkuju tomu maníkoví že mi dal za auto 7 bodu, doufam že to nebere tak že co jsem dal ja jemu to da on mi, to by mě fakt mrzelo.
  • 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 06.02.2008  13:17

    pro kysku 2

    A kydž už jsi mě tak pěkně ohodnotil si mi mohl napsat co se ti nelibii.
  • 00 Reagovat !

    foto jouda-AlkoholixXx-

    jouda(AlkoholixXx) 07.02.2008  15:57

    Houkání

    "Když zamknu DO a odemknu kličem občas začne houkat, docela nepříjemné obzvlašť na parkovišti před marketem." ¨Taky se mi to stalo, teda jestli jsem tě dobře pochopil a podle mě to není závada a je to tím že když to zamkneš tak aktivuješ alarm a pak když to otevíráš klíčem tak se nedeaktivuje. Taky se mi to dřív stalo sednul jsem do auta a ono začlo houkat. Nevím jesli myslíme oba to samé a žádný velký odborník také nejsem. Jinak auto je moc pěkný a motor a výbava jsou super ;-) akorát teda ty neorigo poklice ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [85.71.33.XXX] 07.02.2008  16:19

      « Re: Houkání

      jo je to tim ptal jsem se v servisu. A ty poklice. Urco bych tam měl raději pekne originaly ale ty prachy za to nedam, aby mi to pak na parkovisti očesali. A zatim jem mam asi 14dni a už jsem musel jednu dokupovat.Holt to budu muset vydržet do leta.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [193.165.13.XXX] 07.02.2008  16:50

        « Re: Re: Houkání

        Jo to zas chápu uplně nová sada stojí 1600, ale dá se sehnat i levnějc. Já jednu ztratil tak sem koupil trochu použitou sadu originálů za 800. Výhoda těch origo je že nepadaj, původní origo jsem měl sedm let a nic, akorát jsem teď jednu svoji blbosti ztratil. Jinak ty letňáky jsou pěkný i když chápu že se buď líběj nebo ne.
        • 00 Reagovat !

          foto jouda-AlkoholixXx-

          jouda(AlkoholixXx) 07.02.2008  16:51

          « Re: Re: Re: Houkání

          zapomněl jsem se přihlásit
        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [85.71.33.XXX] 19.02.2008  14:53

          « Re: Re: Re: Houkání

          Tak libi se mi vic než klasicke s 5 silnymi paprsky ale urco bych si dokazal vybrat hezčí a vzhledem k barvě bych asi šel do hořčíku
  • 00 Reagovat !

    foto jouda-AlkoholixXx-

    jouda(AlkoholixXx) 18.02.2008  21:42

    kola

    Koukam že už zase nemáš poklice jinak dunlopy winter sport 3D mam na autě taky v rozměru 195/65 R15 a zatim v pohodě ;-).
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: ""turbokluk"" [85.71.33.XXX] 19.02.2008  14:51

      « Re: kola

      dúvod jsem psal v novinkach, bylo mi jich lito.
      Ted se spiše snažím sehnat nějake slicky na brno, ať si tam nepokurvim letni micheliny
  • 00 Reagovat !

    foto Mari-pilot

    Mari pilot 01.03.2008  22:23

    hodnocení

    děkuji za hodnocení. přidals fotky čili zvedám z 9 na 10 :yes:

    co se ti nezdá na mých fotkách? myslím, že stojí za víc než 8...
    jen tak informativně ;-) ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

      TurboKluk(smazat hodnoceni) 01.03.2008  23:40

      « Re: hodnocení

      Jestli myslis tu novou oktavku. Tak si na tom asi tak spatně jako ja, taky mam auto v ponure barve a strašně těžko se hleda pozadi na kterem by to auto vyniklo, zda se mi ze ti na tech fotkach strašně splyva a vim ze to je celkem složite si auto umyt naleštit a pak ho jen někam nafotit aby nebylo zas zaflákane, ale o to lepší z toho pak budeš mít pocít.
      Ale ty nakresy a skicy jsou uplně božske.
      Pokud mužu poradit tak ja se chystam auticko vyfotit na pozadi nějakeho obilneho pole, v te zlaté barve by ta moje zelena snad mohla vyniknout.
      Ale jako jeden z mala neoplacis body a hodnotis podle sebe za to ti skladam poklonu takovych uživatelu tu moc neni.
      Ale bud klidny racedayovi jsem dal taky jen 9 taky tomu nasledovala diskuze.
      • 00 Reagovat !

        foto raceday

        raceday 04.03.2008  15:12

        « Re: Re: hodnocení

        ...no jo, ale ta byla o tom, co hodnotit v kolonce FOTKY.
        ...myslel jsem, žes pochopil...

        cituji tebe...
        "Tak to bych se tady musel hadat asi s kazdym a kdyz hodnotim fotky tak mi jde o to auto co je na nich a ne o nejakou umeleckou hodnotu. A proste se mi libi cervena oktavca vic nez moje brcalova barva nebo tvoje bežova."

        cituji sebe...
        Počkej, já pochopil, že hodnocení má 3 složky.
        Auto
        Fotky
        Recenze

        Tzn. já u fotek opravdu hodnotím provedení fotek.
        Jestli je auto červený, motor a tak, to jsou parametry a to hodnotím v kolonce auto!

        • 00 Reagovat !

          foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

          TurboKluk(smazat hodnoceni) 04.03.2008  16:04

          « Re: Re: Re: hodnocení

          Hold i mé nazory se mění a pochopil jsem že puvodni nazor byl špatny.
          Mimochodem za kolik bys mi dal fotky ted?
          • 00 Reagovat !

            foto raceday

            raceday 04.03.2008  16:23

            « Re: Re: Re: Re: hodnocení

            No fotky jsi podstatně vylepšil. Několik je jich sice otočenejch u několika ti hapruje vyvážení bílé barvy (nástrahy sněhu a stínu) Víc interiéru.
            Ale v tomhle ročním období jsi s tím sněhem udělal dobře. Jinak je krajina hnusná. Já třeba fotil alespoň s pozadím zámečku. Na jaře nasadím litá kola a šup fotit někam do přírody.
            Jinak jsem tě nehodnotil, protože jsem si nebyl jistej, kolik mám dát a možná aby to nevyznělo jako oplácení. A taky z důvodu naší diskuse.
            Jinak by to asi bylo: auto 8-9, fotky 8, recenze původní za 5 (to ale spíš kvůli stylu) teď jsem to jen tak přeletěl a zdá se, žes to upravil, tak asi 8.
            …ale ty to na jaře ještě vylepšíš!
            ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              "anonym" [85.71.33.XXX] 04.03.2008  19:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: hodnocení

              Všechno betu pač je to tvuj nazor jsem rad ze jsi objektivni a byl bych rad kdybys mě ohodnotil byt mi to neprida ale budu vědět že to jeste neni ono.
              Ale s tou pčírodou jsi to posral, tam jsem travil letošní zimní dovolenou. :-)
              • 00 Reagovat !

                foto raceday

                raceday 04.03.2008  21:27

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: hodnocení

                Tak hele, ty fotky původně za 5, teď 8, auto váhám 8-9, dám 9 abych ocenil tvůj posun k lepšímu (viz. naše debata 150km/h), recenze 8. Takže (9,8,8)
                U fotek jsem ochoten časem zvýšit, když něco dodáš.
                • 00 Reagovat !

                  foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                  TurboKluk(smazat hodnoceni) 05.03.2008  14:14

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hodnocení

                  fotky už řešit nebudem, co ti chybí v recenzi, když pomines pravopis pač k oprave jsem se jeste neodostal
                  • 00 Reagovat !

                    foto raceday

                    raceday 05.03.2008  16:30

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hodnocení

                    ...chybí popis výbavy >:-[]

                    Ne
                    Prostě a jednoduše... za ten sloh! Nemůžu víc, trhá mi to oči ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

      TurboKluk(smazat hodnoceni) 02.03.2008  00:01

      « Re: hodnocení

      [odkaz]
      Tohle jsou uplně užasne fotky ty byhc dal tak za 15
      • 00 Reagovat !

        foto Mari-pilot

        Mari pilot 02.03.2008  00:12

        « Re: Re: hodnocení

        tyhle fotky jsou skutečně skvělé.

        tenhle úhel pohledu jsem byl schopen přijmout a respektuji...
        v létě se chystám na nové focení :-!
        a někdy taky oplácím když mě někdo nakrkne (ale nerad) :-) :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.2008  07:35

    hodnoc.

    Zdarec,tak sem tvoji recenzi a fotky znovu přečet, a těch deset bodů si asi zasloužíš...sorry že sem byl předtím protivný.... :yes: :-) jenom sem byl trochu nasrany žes me ohodnotil tak nízko no...čau
  • 00 Reagovat !

    foto David-Silver

    David Silver 02.03.2008  08:16

    hodnocení

    ocenil bych více foto interiéru...
    jinak když jsme u toho, kdyžtak mi napiš co by jsi rád ve fotogalerii ;-) byl bych rád kdyby jsi mi řekl co by jsi tam rád viděl, aby neměla jenom 7b
  • 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 02.03.2008  10:27

    hodnoceni

    U jedne fotky maš napsané experiment myslim že timhle směrem by to mohlo dostat zajimavy výraz. A mozna lepší místo než jen parkoviště kde jsou na foto i jine auta.
    A vsechny fotky se mi zdaji stejne stejne světlo uhel jen je na nich neci jineho.
    Taky koukni ta tenhle [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto David-Silver

      David Silver 02.03.2008  15:18

      « Re: hodnoceni

      "trochu experiment" tak to tam mám :yes: mno, zase ale to je trochu fotka o vykroucení krku ;-\ mno, bohužel já si místa na focení nemohu moc vybírat, protože otec někam jede jenom když musí... jinak když může tak nejede anebo když je to po městě tak jde pěšky ;-\ v tomto mě omezuje věk bohužel :-| :-( mno tento Superb je good i fotky, mno, ale to se nedá moc srovnávat s Kangoo.. co si já mylsím tak Superb je fotogenní celý, a Kangoo pouze z některých úhlů... tak j ázačnu fotit i z těch úhlů co se mi moc nelíbí OK
  • 00 Reagovat !

    foto cb

    cb 02.03.2008  11:46

    Recenze

    Já už nevím,jak se orientovat v hodnocení,protože když vidím fotografie modrého Citroenu Xsara,asi na 15. místě žebříčku,připadají mi mimo téma,protože potencionální zájemce o ten vůz neví ani jak otevřít víko kufru a přední kapotu.Západy sluníčka může posílat do rajče.net ,ale jako recenze vozu je to slabší.Postrádám více technických foto.Vyfotit lakýrku ze všech stran a nepodívat se na mechanické díly je škoda.Ty tam máš aspoň ten motor.Schálně se podívej na ostatní v TOP10 a dobrá polovina tam vůbec s kvalitou recenze nepatří.Pěkné km ti přeju,mám taky Octavii 1,6i 75kW,ale je to tak provařený model,že se nebudu pouštět do již zpracované recenze.
    • 00 Reagovat !

      foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

      TurboKluk(smazat hodnoceni) 02.03.2008  13:32

      « Re: Recenze

      Tak 1,6 tu zas tak moc neni ale chapu te taky bych si tady dal radsi smarta.Ale zas to neni uplně muj styl, do města a na kratky trasy super auto a asi bozska spotreba ale pro mě to neni.
      S tim fotem mas taky z části pravdu je to složity kazdy to hodnoti podle něčeho jineho.Maš tam krasne technicke fotky mozna bych je tam měl taky ale kupoval jsem oktavku jako ojetinu a zub času prece jen na podvozku zapracoval.
      Nebudu fotit napravy, kotouce atd. když to už chytla rez.
      Fotit to budu az budu moct oktavku tak na tyden odstavit abych se ji trochu kouknul pod sukni.
      A abych ti rekl pravdu tak se maximalne teším az tam dam větší kotouče, natřu zavěšeni kol a všechno to očistim pak si krasne natřu okraje kotoucu a třmeny na zeleno abych se potom za to co bude na foto nemusel stydět.
  • 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 02.03.2008  13:36

    nazor na hodnoceni

    Mi se zas strašně nelibi když někdo do recenze piše celou vybavu, jakko že ma zasterky, stěrače, radio, airbagy priplatkovou lištu na zadku atd. to jsou pro mě věco ktere se čtou v katalogu, tady bych cekal hlavne servis a neduhy opravy a postřehy.
  • 00 Reagovat !

    foto Hawke

    Hawke 23.03.2008  19:06

    rychlost s rakví

    To jezdíš 180 s rakví? To mi přijde celkem dost... ;-\ Ještě drží? ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.03.2008  19:29

    zdravím,

    TURBOKLUKU,myslím si, že tvá známka E není úměrná tak prosím o přehodnocení
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.04.2008  16:11

    Dobrá recenze

    :yes: .A zavazadlovej prostor má 528 l - já jenom že to nemáš doplněný.
  • 00 Reagovat !

    foto Enthusiastic-driver

    Enthusiastic.driver 14.04.2008  10:46

    Kdes to zbořil ??

    Je škoda, že sousední vesnice přišla o turbínovou Octávii...

    To je těch "150km/h na sněhu a ani se to nehlo" :-(
    • 00 Reagovat !

      foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

      TurboKluk(smazat hodnoceni) 15.04.2008  20:14

      « Re: Kdes to zbořil ??

      Jako to je to nejhorši když pelašíš tak čekaš nějakou tu zrady a kdyý se ploužim tak hold ty reakce nejsou tak echt, mozna kdybych si jel svuj sport nic by se nestalo ale takových kdyby je strasne moc takže to neresim
      • 00 Reagovat !

        foto jouda-AlkoholixXx-

        jouda(AlkoholixXx) 16.04.2008  11:27

        « Re: Re: Kdes to zbořil ??

        a jak se to stalo?Auto vypadá dost zbořený, podle střechy i nějaký kotrmelce?
        • 00 Reagovat !

          foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

          TurboKluk(smazat hodnoceni) 16.04.2008  12:14

          « Re: Re: Re: Kdes to zbořil ??

          mijel jsem se s nakladakem a celkem mu nevyšel poloměr zatačeni, tak jsem mu uhl samozřejmě jsem uz jel po příkopě a když jsme se minuli a ja vyjel ze závětří tak se do mě opřel vítr ja pač jsem nejel zas tak rychle jsem se čumákem zapíchnul do žlabu v příkopě a otočíl se kolem střechy zpět na kola.
          • 00 Reagovat !

            foto Chobot

            Chobot 16.04.2008  13:04

            « Re: Kdes to zbořil ??

            Si woe. O náklaďáku se fakt mluví u každé druhé nehody a já tomu nevěřil >:D (já původně sázel dle kříže v pozadí fotky na odmrštění vlakem >:D ) No hlavně že jste vylezli celý i když to nase.. :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto jouda-AlkoholixXx-

              jouda(AlkoholixXx) 17.04.2008  02:58

              « Re: Kdes to zbořil ??

              Přesně tak auto sice zamrzí získáš k němu vztah , ale je to jenom hromada plechů,hlavní je když se nic nestane lidem vevnitř ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                TurboKluk(smazat hodnoceni) 17.04.2008  16:21

                « Re: Re: Kdes to zbořil ??

                Jako ja jsem měl * silny vztah a k hromadě plechu to pro mě mělo hodně daleko, jsem před dvema dny bulil jak baba kdyz jsem vzpominal na oktavecku
                • 00 Reagovat !

                  foto jouda-AlkoholixXx-

                  jouda(AlkoholixXx) 17.04.2008  16:27

                  « Re: Re: Re: Kdes to zbořil ??

                  Tak to já k ní asi takovej silnej vztah nemam, nebo bych to zjistil až když bych jí neměl, ale chápu to. Co superb jezdí se ti s nim líp?
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 14.05.2008  20:16

            « Re: Re: Re: Re: Kdes to zbořil ??

            Neber to ve zlém, neseděl jsem tam tehdy, ale co e to za blábol - nejel jsem zas tak rychle a boční vítr? Spíš Ti uletěl předek ve smyku. Tohle jsem nezažil ani ve 140km/h se svou babičkou Š-120!!!! A ta prý byla nějak citlivá na boční vítr!!! Ale motor vpředu a vítr? Ha, ha, ha....Ale vážně, radujme se všichni z toho, že jsi tady s námi a máš velkou životní zkušenost!!!! A bacha!!!
            • 00 Reagovat !

              foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

              TurboKluk(smazat hodnoceni) 15.05.2008  11:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kdes to zbořil ??

              Nevím čemu se divíš předpokladam že vitr ti bude házet s méně zatííženou částí.
              A neboj uletěl mi zadek a celkem dost prvni smyk jsem srovnal a druhy už mě vezl do pole.
            • 00 Reagovat !

              foto Kubyyyk

              Kubyyyk 15.05.2008  11:51

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kdes to zbořil ??

              Zetiku4 ty si měl 120ku a je ti 23 let a teď máš Z4 M??? zajímavý, petrzel 1 jí měl taky!!!

              Jo to seš ty petrzel1!!!
            • 00 Reagovat !

              foto Jack1989

              Jack1989 23.08.2009  13:38

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kdes to zbořil ??

              Musím souhlasit, osobně jsem zažil výlet z Octavii Inferno do příkopy a ani v té počáteční devadesátce to auto nemělo ani pomyšlení na převrácení(na suchu), nemluvě o tom že takhle zbořené auto nemohlo jet na okrsce ze zatáčky jen cca 5Okm/h, vyjížděl ze zatáčky na sněhu, takže kdyby měl adekvátní bezpečnou rychlost, mé znalosti mechaniky silničních vozidel mi říká že to nevyšlo spíš tobě. Ale potvrdilo se že to je bezpečný vůz a dobře že jste z toho vylezli.
  • 00 Reagovat !

    foto raceday

    raceday 14.04.2008  23:05

    -

    ...se z toho Turbokluka poseru ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 18.04.2008  15:54

      « Re: -

      To radši né
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 17.04.2008  16:55

    Ať je Oktávce ve věčných lovištích dobře

    a uloví vždycky ten nejvýš oktanový benzín a kvalitu olej..... :-! Howgh!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.04.2008  15:43

    *

    To mi je líto :'-( .Bylo to nádherný auto :yes: .
    Jakou výbavu jsi mněl ?
    • 00 Reagovat !

      foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

      TurboKluk(smazat hodnoceni) 18.04.2008  18:08

      « Re: *

      Uplně vše a nezávislé topení jen tažné chybělo a esp
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 18.04.2008  21:34

        « Re: Re: *

        Já myslel to jestli to byla výbava Classic (Classic to určitě nebyla),Ambiente nebo Elegance (Laurin a Klement to nebyla to je mi jasný).Ale i tak díky . :-)
        • 00 Reagovat !

          foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

          TurboKluk(smazat hodnoceni) 18.04.2008  22:42

          « Re: Re: Re: *

          Vybava a dekor Bussines
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 30.04.2008  22:49

            « Re: Re: Re: Re: *

            Sorry ale nemáš dlouhý vedení ?? ;-\ Bože ptám se jakej stupeň výbavy jsi mněl ?? Classic,Ambiente nebo Elegance jedno z toho to musí bejt.
            • 00 Reagovat !

              foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

              TurboKluk(smazat hodnoceni) 01.05.2008  17:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: *

              O delce vedeni bych nemluvil, asi nechapes ale vybava byla bussines si zajdi na skoda auto.cz
              je to neco kolem laurin a klement jen bez kuže.
              To znamena nebyla to ani elegance ani clasic ani drive ani ambiente.
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 02.05.2008  10:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: *

                A proč si to neřek hned ? :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                  TurboKluk(smazat hodnoceni) 02.05.2008  14:19

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: *

                  Jsem psal ze vybava a dekor busines-- je to nekolik odkazu nahoru
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 02.05.2008  18:40

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: *

                    Už to necháme bejt jasný ? :-)
  • 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 22.04.2008  18:46

    LUKASH99

    Tento prizpěvek jsem psal uživateli lukash99, zde ho umistuji jen pro větší publicitu.
    Jsme velmi zklamán tvým jednaním a tvou neobjektivitou, byl bych rad kdyby jsi mi radši už nic nikdy nehodnotil.
    Nechapu tve jednani, aby ostatní věděli proc te tady napadám tak zde prepisu nasi komunikaci.

    Předmět: Fotky
    Adresát: lukash99
    Datum: odeslání: 2008-04-21 18:32:34 | přečteno: 2008-04-22 13:30:36
    Zpráva: Prosim te mohl bys mi napsat co ti v mych fotkach chybi abych mel za deset

    Předmět: Re: Fotky
    Autor: lukash99
    Datum: odeslání: 2008-04-22 13:31:05 | přečtení: 2008-04-22 18:32:15
    Zpráva: no kamo nic. povedz co ti chyba na mojich a budeme to mat obaja za 10...
  • 00 Reagovat !

    foto mate59

    mate59 02.05.2008  18:56

    rec

    pekná recenzia aj foto. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Zetec

    Zetec 03.05.2008  10:46

    - - -

    Rest in Peace, Octavia... :'-( :-(
    • 00 Reagovat !

      foto tobi

      tobi 26.05.2008  01:25

      « Re: - - -

      spíš Rust in pieces... ;-)

      ale škoda turba :-(
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 09.11.2008  22:16

        « Re: Re: - - -

        hhh
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.05.2008  19:25

    auto máš pěkný a u mě recenzi dopíšu hned jak budu mít čas

    :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 07.05.2008  16:10

    takový pěkný golf a vy nehodnotíte, stydte se

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.05.2008  22:56

    Znáček

    Takhle vypadal ten znáček nad blinkrem ? [odkaz] :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Focusman

    Focusman 18.05.2008  20:55

    sraz

    pokud chceš víc o našem neoficiálním srazu, tak koukej průběžně u mne. Je teda v Havířově na parkovišti u Slávie 24.5. v 16 hod.Z domova to máš myslím necelých 40km. Jsi zván. ;-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto sportivo

    sportivo 20.05.2008  17:01

    diky

    diky moc za body vidim že auto snov je lancia delta integrale, akurat ju kamoš predava :-)
    • 00 Reagovat !

      foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

      TurboKluk(smazat hodnoceni) 20.05.2008  19:43

      « Re: diky

      a jako primo interale 2,0T?
      A je cervena nebo cerna
      • 00 Reagovat !

        foto sportivo

        sportivo 20.05.2008  21:49

        « Re: Re: diky

        tak som pozrel aj tvojho superba a je to krasavec čistá obývačka :-)

        k tomu predaju lancie: tu je odkaz na inzerát [odkaz]

        fotky by som ti mohol poslat ale farba auta je biela
        • 00 Reagovat !

          foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

          TurboKluk(smazat hodnoceni) 20.05.2008  23:02

          « Re: Re: Re: diky

          foto urco posli rad se pokocham cana neni spatna ale jako prvni me čeka 130rs pak až na to italske brko
          • 00 Reagovat !

            foto sportivo

            sportivo 21.05.2008  13:54

            « Re: Re: Re: Re: diky

            jj pošlem ti ich, ta lanča je fakt dobra cena myslim že za take vozidlo fakt dobra je to už len na tebe že ako :-)

            pošlem ti to na mail alebo ICQ ???
  • 00 Reagovat !

    foto THE-KLF-

    THE KLF ™ 04.07.2008  00:39

    SZ

    Ahoj, pozri si SZ odo mna, diki. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Vaflicka

    Vaflička 09.09.2009  10:18

    je jí škoda...

    Jak si tak pročítám, je cítit neuvěřitelná láska k autu, tak to má být... ;-) :yes: Holt život jde dál, hlavně že jste z ní vylezli živí a zdraví :yes: jinak 1.8 Turbo podle mě nejlepší motor do tejhle Oktávky (vyjma RS :-) ) :yes: Ale nezávidím ti to, já rozsekat svého miláčka, jdu se asi oběsit protože ho zbožňuju nevýslovně :yes: :yes: :yes: Tak přeju už jen bezpečnou jízdu ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…