Trabant 601 (1990)
13.7.2009Vždycky jsem si chtěl ozkoušet automobil s dvoudobým motorem a nakonec se mi to za pět minut dvanáct (před zavedením poměrně diskriminačního…
Trabant 601 Universal (Psychobolos)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Poustnik 11.12.10 08:42
« Re: Trabík
Joooo....řazení se naučíš hnedle.Mě to trvalo dva dny....Ten druhý jsem se totiž rozjel na semaforu dozadu místo dopředu, protože zpátečka a jednička je proklatě blízko. Nacouval jsem do Opela nějakého němce, který na moje O.K.? Řval Nicht O.K! Nicht O.K.!!! Pak jsem si už dal sakra pozor.... >:D -
Psychobolos 20.07.09 10:28
« Odp.: SUPER
To je fakt! >:D Středem pozornosti jsi s tímhle vozítkem vždycky. A navíc řídíš "něco jiného". Drn drn! ;-)
(dokonce si mě všímají i policisté a jednou - hned po registraci, takže ještě bez SPZ - mě dokonce zastavili u naší branky a jeden jakože vtipný mi povídá: "Tohle se dá ještě dneska zaregistrovat?") -
Psychobolos 16.07.09 07:47
« Odp.: Gratuluji!
No páni - čtvrt miliónu? Tak to je něco...
(a s tou daní je to pěkná sprostota, protože udržované staré stroje jsou nuceně posílané na vrakoviště jen proto, aby se prodalo víc moderních... "dreků" (samozřejmě neplatí o všech vozech/, naplánovaných, aby vydržely jen něco; nemluvě o poruchové elektronice; touhle zemí vládnou lobbisté, ale my se nedáme) -
Psychobolos 15.07.09 13:08
« Odp.: Krasa
Dikes. Kdysi jsem se strejdovi smál, když si koupil tohle a řekl, že pojede do Bulharska. (je ale také pravda, že kdysi vypadaly trabanty docela jinak, pač se jim pro jejich nenáročnost nakonec nikdo nevěnoval) Dneska je to opravdu legenda a navíc je skvělé mít vozítko, které je stylové i srdcem (dvoutakt), i kabátkem (duroplast a specifické tvary). A s trochou péče dá tenhle vzducháč v pohodě i velmi dlouhé trasy téměř kamkoli. Doufám, že se o něho postarám dobře, a potvrzuju, že jízda v něm je opravdu nevšední.
(koukal jsem, žes v minulosti taky zavadil o trabíka) :-) -
Petr408 14.07.09 20:53
« Re: Odp.: pěkná recenze
Raději míchej olej s benzínem v kanystru a nenalej benzin do nádrže a pak do toho olej, olej se usadí na dně a ty budeš chvíli jezdit skoro jenom na olej a pak to pojede na sucho !!!!!!!!!!
Děda takhle míchal benzín do Wartburga a najel přes 250 000 km pouze s jednou opravou motoru.
Vím o čem mluvím s tim olejem táta Trabanty a Wartburgy opravoval 25 let. S těma svíčkama se musíš smířit. Pokud ho nebudeš skoro vůbec točit a budeš ho dusit tak se ti zalepí výfuk karbony a to se musí potom vyměnit celý výfuk.
Jo a taky po čase zlobí volnoběžka, u tebe jenom na čtyrku, u Wartburgů na všechny rychlosti. Včas měnit olej a řadit s citem a volnoběžka vydrží. >:D :yes: :yes: :yes: -
Psychobolos 14.07.09 10:33
« Odp.: pěkná recenze
Dikes za pochvalu.
SYTIČ: U dvoutaktu, do kterého leješ směs benzínu a oleje, nemůžeš používat současně sytič a plynový pedál, pač do toho motoru pak jde strašlivá břečka plná oleje, který oddělá svíčky. Jednu to zalepilo úplně, druhá ještě chvíli jiskřila... pak to ale zabalily obě a já jsem šel domů pěšky. A zbytek znáš. ;-) -
PeT-a (RSKa) 14.07.09 10:11
« pěkná recenze
...No nedovedu si představit řídit trabanta, protože sem nikdy neřídil ani škodovku (myslím tím škodovku jako škodovku >:D )
0-100 za 39s?? Ale solidní maximálka ....na trabanta ;-)
Ať slouží.....
PS: Jo a nepochopil sem tu část se sytičem v servisu?? Co se jako stalo? -
Psychobolos 14.07.09 09:28
« Odp.: Trabík
No jasnačka, že si tě pamatuju. ;-) Ta limuzínka je kámoše, seznamovačka aut. >:D Chtěl jsem si dvoutakt ozkoušet stůj co stůj a nakonec jsem to zapsal dva dny před koncem, bylo to o chlup. A teď? Spokojenost. Je to dneska vážně stylovka...
Míchání benzínu - když fakt pospícháš, je to docela opruz, ale pro spustu lidí jsi pak dojmově king. :-)
Řazení - dokonalá věc, extrémně rychlé a taky přesné. Když se to člověk učí, trochu to bolí (i ten stroj), ale v posledku je to prudce návykové a bezpečné, protože volant téměř nepouštíš.
Dikes za napsání!
-------
PS: Pokud ho fakt chceš, tak ho jednou mít budeš, věř mi. :yes: -
"-- skrytý --" 14.07.09 08:58
« Trabík
Čauec jesti si mě pamatuješ z fávo klubu. Neměl jsi nebo nemáš ještě jednoho? U Bartíka je totiž krátkej trabík a tady máš dlouhýho. Hodně zdaru s trabíkem delší dobu taky o něm přemýšlím, ale ekodaň to odsunula zase o pár let dál, ale i tak to mám pořád v hlavě. Taky si koupit traboše, strašně mám rád když se vžiješ do dob kdy to bylo běžné auto, ale hlavně mě nejvíc baví to míchání benzínu s olejem sice momentálně jen u babety nebo mustanga ,,Jawa 23''. Ještě musím ohodnotit recenzi, byla bez přehánění fantastická, protože jsem se u ni stále bavil. Myslím že už to stačí tak tedy hodně začouzených km bez nehod :-)
PS: Taky by mě trvalo než bych se naučil řadit pákou pod volantem. ;-)