Trabant 601 (1990)
13.7.2009Vždycky jsem si chtěl ozkoušet automobil s dvoudobým motorem a nakonec se mi to za pět minut dvanáct (před zavedením poměrně diskriminačního…
Trabant 601 Universal (Psychobolos)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Psychobolos 18.02.13 11:29
« BARVA LAKU
Trabík prochází obrodnou kúrou a já dumám nad jeho lakem - zachovat původní šedý odstín (hodně nevýrazný, ale zcela originální), nebo mu dát nějakou pestřejší barvu a nalakovat ho do správné podoby de Luxe, tj. barva střechy v jiném odstínu než zbytek vozu? (uvažuji o žlutém laku a světlé střeše) Děkuji za názory!
Rovnou přiznávám, že se rozhodnu sám, přesto by mě však vaše názory zajímaly. -
Psychobolos 27.01.12 01:07
« Odp.: Neskutočné auto
Ahoj! To jsi napsal velice přesně: jen tak pro radost. Trabi je fenomén a jezdit trabíkem je prostě neopakovatelný zážitek. Pokud si budeš pořizovat tohle vozítko, vřele doporučuji dvanáctivoltovou verzi (lépe svítí a můžeš si v něm i něco zapojit) a pro praxi je lepší určitě kombík, s kterým se dá zajet do přírody a rovnou se v něm i vyspat, uveze neuvěřitelně mnoho věcí. Jen si dej pozor na tzv. vlaštovku, ta musí být v pořádku, je to základní díl v podvozkové části, který drží auto pohromadě. Trabant dělá radost a je nenáročný. Povedené autíčko!
(PS: Kdybys pak potřeboval poradit s mícháním paliva, klidně napiš...) -
VladoA6 06.01.12 15:35
« Neskutočné auto
Recenzia napísaná veľmi dobre a pár krát som sa aj zasmial pri tvojich zážitkoch s trabim :-) ...je to fakt super voz z časov kedy sa žilo niejak ináč...bohužiaľ ja som nebol v časoch trabantovskej éry ešte ani na pláne ale aj tak by som raz to autíčko chcel vlastniť...len tak pre radosť :yes: -
Poustnik 11.12.10 08:42
« Re: Trabík
Joooo....řazení se naučíš hnedle.Mě to trvalo dva dny....Ten druhý jsem se totiž rozjel na semaforu dozadu místo dopředu, protože zpátečka a jednička je proklatě blízko. Nacouval jsem do Opela nějakého němce, který na moje O.K.? Řval Nicht O.K! Nicht O.K.!!! Pak jsem si už dal sakra pozor.... >:D -
Psychobolos 20.07.09 10:28
« Odp.: SUPER
To je fakt! >:D Středem pozornosti jsi s tímhle vozítkem vždycky. A navíc řídíš "něco jiného". Drn drn! ;-)
(dokonce si mě všímají i policisté a jednou - hned po registraci, takže ještě bez SPZ - mě dokonce zastavili u naší branky a jeden jakože vtipný mi povídá: "Tohle se dá ještě dneska zaregistrovat?") -
Psychobolos 16.07.09 07:47
« Odp.: Gratuluji!
No páni - čtvrt miliónu? Tak to je něco...
(a s tou daní je to pěkná sprostota, protože udržované staré stroje jsou nuceně posílané na vrakoviště jen proto, aby se prodalo víc moderních... "dreků" (samozřejmě neplatí o všech vozech/, naplánovaných, aby vydržely jen něco; nemluvě o poruchové elektronice; touhle zemí vládnou lobbisté, ale my se nedáme) -
Psychobolos 15.07.09 13:08
« Odp.: Krasa
Dikes. Kdysi jsem se strejdovi smál, když si koupil tohle a řekl, že pojede do Bulharska. (je ale také pravda, že kdysi vypadaly trabanty docela jinak, pač se jim pro jejich nenáročnost nakonec nikdo nevěnoval) Dneska je to opravdu legenda a navíc je skvělé mít vozítko, které je stylové i srdcem (dvoutakt), i kabátkem (duroplast a specifické tvary). A s trochou péče dá tenhle vzducháč v pohodě i velmi dlouhé trasy téměř kamkoli. Doufám, že se o něho postarám dobře, a potvrzuju, že jízda v něm je opravdu nevšední.
(koukal jsem, žes v minulosti taky zavadil o trabíka) :-) -
Petr408 14.07.09 20:53
« Re: Odp.: pěkná recenze
Raději míchej olej s benzínem v kanystru a nenalej benzin do nádrže a pak do toho olej, olej se usadí na dně a ty budeš chvíli jezdit skoro jenom na olej a pak to pojede na sucho !!!!!!!!!!
Děda takhle míchal benzín do Wartburga a najel přes 250 000 km pouze s jednou opravou motoru.
Vím o čem mluvím s tim olejem táta Trabanty a Wartburgy opravoval 25 let. S těma svíčkama se musíš smířit. Pokud ho nebudeš skoro vůbec točit a budeš ho dusit tak se ti zalepí výfuk karbony a to se musí potom vyměnit celý výfuk.
Jo a taky po čase zlobí volnoběžka, u tebe jenom na čtyrku, u Wartburgů na všechny rychlosti. Včas měnit olej a řadit s citem a volnoběžka vydrží. >:D :yes: :yes: :yes: -
Psychobolos 14.07.09 10:33
« Odp.: pěkná recenze
Dikes za pochvalu.
SYTIČ: U dvoutaktu, do kterého leješ směs benzínu a oleje, nemůžeš používat současně sytič a plynový pedál, pač do toho motoru pak jde strašlivá břečka plná oleje, který oddělá svíčky. Jednu to zalepilo úplně, druhá ještě chvíli jiskřila... pak to ale zabalily obě a já jsem šel domů pěšky. A zbytek znáš. ;-) -
PeT-a (RSKa) 14.07.09 10:11
« pěkná recenze
...No nedovedu si představit řídit trabanta, protože sem nikdy neřídil ani škodovku (myslím tím škodovku jako škodovku >:D )
0-100 za 39s?? Ale solidní maximálka ....na trabanta ;-)
Ať slouží.....
PS: Jo a nepochopil sem tu část se sytičem v servisu?? Co se jako stalo?