Recenze

9 Majitel

Volkswagen Golf GTI 2.0 TSi 162Kw 5dv

9,33 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Golf, foto 1 Volkswagen Golf, foto 2 Volkswagen Golf, foto 3 Volkswagen Golf, foto 4 Volkswagen Golf, foto 5 Volkswagen Golf, foto 6
 

Technické info

Přezdívka auta GTI Rok výroby 2014 Koupeno ojeté najeto [km]:15000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1997 výkon [kW]: 162 kroutící moment [Nm]: 350 zrychlení 0-100 km/h [s]: 6,5 maximální rychlost [km/h]: 248 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 18 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 9,3

Popis vozu

"Standardní" VW Golf GTI, 2.0 Tsi, 162Kw - možná více, manuál.

Po letech hledání té ideální kombinace komfortní, odhlučněné, limuzínovitě luxusní a zároveň sportovní, dravé a hravé jízdy v jednom a tom samém autě, jsem došel k závěru, že to bohužel nejde. Takže k tomu velkému, sice rychlému ale až audinovitě odtažitému velkému kombíku, jsem začal hledat nějaké odrzlé, reagující a bezprostřednější auto.
Zase tak dlouho jsem nebádal. Myslel jsem na Focus ST, Megan RS, Imprezu, ale třeba i na starší Porsche Cayman. GTI je nakonec mix sportovních chutí a rozumného rozhodování s ohledem na zůstatkovou hodnotu, potřebnost servisu relativně nového auta a....nakonec úplně špatně taky nevypadá.

Golf splnil.
Je to sice lehce teenagerovsko tunersko vypadající auto (a to já rozhodně ani jedno nejsem), ale proto jsem ho nekupoval.
To auto ve mě umí vzbudit ty emoce, co jsem asi hledal. Umí být bezprostřední se svým krátký převodem řízení, ale především svým fantastickým zátahem a pružným zrychlením. Nejde o finální sekundy z 0-100, ani omylem, jde o to podřazení na 3jku ve 100ce a to jak auto dravě vyrazí kupředu, volant držíte najednou oběma rukama a za chvilku tam ultrarychle prdnete 4ku a ono to zrychluje dál a dál, chtivě a dravě jako "motorka". Předjete "všechno" kdy chcete, na každé rovince na to chcete pořádně šlápnout a před zatáčkou jít závodnicky na brzdy, podřadit a ze zatáčky zase vyletět s 5-6tis. otáčkami a za doprovodu myslím skvělého zvuku drtivě akcelerovat na další rovince. K tomuhle mě to auto neustále popouzí a provokuje a za to mi celkem dosti dodává mix emocí, které se mi líbí. Trochu jsme v něm omládnul, přidrznul,. Líbí se mi ten feeling při akceleraci, je to celkem vzrušující až lehce strašidelné. Najednou mám pocit jako když vám vítr na windsurfu pořádně foukne do plachty, vy letíte po vodě a sotva tu plachtu udržíte.
Prostě si to auto každý, kdo rád řídi, užije. Nebo já aspoň ano. Nekoukej na spotřebu a na to, že se v zatáčkách přiliš ojíždí kraje Michelinů. To k tomu patří.

Silné stránky

Civilní - ale přesto sportovní auto
Fantastický dvoulitr - neuvěřitelně táhne, v otáčkách skvělý zvuk
Slušné mechanické řazení
Krátký převod řízení
Velmi precizní jízdní projev, žádná nepředvídatelná rošťárna v zatáčkách
Vynikající pro toho kdo rád řídí, ale nutně to není vyježděný reallyový jezdec, bokem napřed

Slabé stránky

Chtěl bych tlustší volant
Je sportovně tvrdší, to musí být (18")
Na silnici nepůsobí prvoplánově jako kdovíjak rychlé auto - když jedete s pomalejším BMW, ostatní vás nechají častěji v klidu předjet. S GTI vám klidně do předjíždění zrychlují, protože se nenechají předjet nějakým Golfem. Vám je to ale celkem jedno, protože ty koně tam jsou a až přefrčíte kolem dotyčného, tak i on to pozná díky prdění ze 2 výfuků

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

zatím nic

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

nebyl problém

 


Další vozy Volkswagen Golf



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
9
prostornost
9
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
7

sportovní auto

provozní náklady
9

vzhledem k výkonům je to OK

náhradní díly
9
výkon motoru
9

prý má víc

spotřeba
8

220koní, spotřeba 7-13

hlučnost motoru
9

v otáčkách super, při pohodové jízdě normál

kvalita sedadel
9

výborné, drží

brzdy
9

normální

zavazadlový prostor
9

Více o modeluVolkswagen Golf A7/AU (2012-dosud)
VW Golf GTI Performance – Ostrý hatchback pro každý den VW Golf GTI Performance – Ostrý hatchback pro každý den

Vedle tradičního Golfu GTI můžete sáhnout i po…

Nový VW Golf: Osmá generace už krouží na Nürburgringu! Nový VW Golf: Osmá generace už krouží na Nürburgringu!

Jak bude vypadat příští Volkswagen Golf již osmé…

 





Blesk.cz

Šokující průběh těhotenského focení: Narodilo se „mimi monstrum“!

Šokující průběh těhotenského focení: Narodilo se…

Těhotenské focení anglického páru se zvrhlo v krvavou řezničinu. Todd a Nicole Cameronovi se právě nechali fotit…

Tipy na víkend: Tupláky piva, halloween, voňavá posvícení i závod psích spřežení

Tipy na víkend: Tupláky piva, halloween, voňavá…

Neseďte doma a nekoukejte se jen na televizi nebo z okna! Vyrazte ven, do přírody, za poznáním! Pokud nevíte kam…

 

iSport.cz

Kovář nevzdává boj o NHL! Podepsal zkušební kontrakt na farmě Bostonu

Kovář nevzdává boj o NHL! Podepsal zkušební kontrakt…

Hokejový útočník Jan Kovář bude po předčasném ukončení smlouvy s New York Islanders bojovat o NHL na farmě…

Úžasné SBOHEM! Štěpánek zdolal Djokoviče, přijel za ním Agassi i Čech

Úžasné SBOHEM! Štěpánek zdolal Djokoviče, přijel za…

Slzy v očích, slova díků, světové hvězdy, nekonečné ovace vestoje od téměř 15 tisíců fanoušků a také poslední…

 

Reflex.cz

Novodobý stařec a moře: Nejstarší strážce majáku na Ukrajině je ve službě už 70 let

Novodobý stařec a moře: Nejstarší strážce majáku na…

„Zaposlouchej se do toho ticha! Nejlepší je to stejně v zimě. Žádné zvuky, je slyšet jenom stromy, moře a vítr.…

Vladimír Pikora: Cyklisté – peklo řidiče aneb Když menšina tyranizuje většinu a říká tomu pokrok

Vladimír Pikora: Cyklisté – peklo řidiče aneb Když…

Někdy si říkám, že politici vážně z celé duše musí nenávidět řidiče. Vždyť neustále přemýšlejí, jak jim udělat…