Diskuse

Volkswagen Golf (2016)

31.1.2019

Tak mou další obětí na 4 kolech je jak jinak, opět starý známý Golf 7 generace. V pořadí již třetí. Tentokrát modelový rok 2016 s motorem 1,4TSi v…

 

Volkswagen Golf (Verny_2013)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto wikinko

    wikinko 31.01.  22:52

    FL?

    nie je na fotkach nahodou golf pred FL? chyba mi led denne svietenie vpredu a zadne lampy su po fl tiez ine.
    • 00 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 31.01.  23:04

      « Re: FL?

      Jasně velký FL udělali 2017 spojený se světlama 1,0 a 1,5Tsi. Měl jsem to měl nazvat spíš jako modelový rok 2016, opravím.
  • 10 Reagovat !

    foto qwertyu

    qwertyu 31.01.  23:36

    Fajny Golfik

    Fajna barva i fajne koła. Golf to Golf - kvalita i solidność. Gratuluję nowego zakupu.
  • 00 Reagovat !

    foto wikinko

    wikinko 01.02.  10:27

    automat stierace

    pises ze ti chyba nastavenie citlivosti stieracov - malo by sa nastavovat hore na packe tam kde sa niekedy nastavovala rychlost cyklovaca
    • 00 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 01.02.  10:35

      « Re: automat stierace

      To jsem zkoušel, ale přijde mi, že se citlivost nemění vůbec, nebo jen nepatrně. Nejvíc mě to vadí v momentě kdy jen mrholí a stírání je stále příliš intenzivní a na skle jsou pak šmouhy. Při normálním, nebo intenzivním dešti to funguje dobře.
      • 00 Reagovat !

        foto wikinko

        wikinko 01.02.  11:36

        « Re: Re: automat stierace

        mne sa tym citlivost meni dost podstatne, zrejme mas nejak poskodeny senzor/sklo nad nim je stare, obite od kamienkov atd
  • 02 Reagovat !

    foto 99matthew99

    99matthew99 01.02.  12:18

    Auto

    -nalozene vybavou(senzor unavy???) ale s halogenami - adaptivny tempomat pri manualnej prevodovke mi velmi nedava zmysel -start stop u VW group dokaze v CZ vypnut hadam kazdy servis - adaptivny podvozok za tucny priplatok ale z 3 rezimov pouzitelny len jeden Japonske jazdenky sa kupuju co do vybavy lepsie. Vela stastnych kilometrov.
    • 10 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 01.02.  13:37

      « Re: Auto

      Tak auto konfiguroval předchozí majitel, já jsem koupil tak jak je. Ale máš pravdu, kdybych to konfiguroval sám tak to udělám trochu jinak, ten adaptivní podvozek bych určitě vyměnil za Xenony. Ale jak jsem psal v recenzi, auto je na 2-3 roky a pak ho pošlu dál. A příště klidně půjdu i do japonce ( nejsem nekritický fanda VW ), pokud nabídnou podobný mix vlastností jako Golf. Nová Corolla či Mazda 3 mohou být fajn auta. Tento Golf byla jen příležitost, kterou jsem prostě využil. Nic víc nic míň.
  • 10 Reagovat !

    foto Jirka200

    Jirka200 02.02.  09:44

    Golf

    Gratuluji k dobré koupi. Pod Tvůj příspěvek ke Golfu se mohu jen podepsat. Ono není náhodou, že Golf je nejprodávanějším autem v Evropě. Sám ho mám objednaný a netrpělivě čekám na dodání. Oproti Tvému to bude 1,5 , výbava shodná plus vyhřívané přední sklo, LED světla, ergo aktiv přední sedadla s masážní funkcí, Android aplikace s Mirror Linkem. Barvu jsem musel nechat na výběr manželce takže bude stříbrná. Ta Tvoje modrá je super.
    • 00 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 02.02.  10:17

      « Re: Golf

      Díky. Kdybych mohl tak bych si to auto nakonfiguroval trochu jinak, pak by auto nestálo 350 ale 550 Tis a to už je rozdíl. Určitě by ale pár blbin zmizelo a něco naopak přibylo. Ty LED světla určitě. Jinak Ergoactivy mám už ve třetím autě a krom opláckých AGR se jim nic nevyrovná. Ta 1,5 TSi jede taky moc pěkně. Jel jsem s tím v Karoqu, budeš určitě spokojen.
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 02.02.  14:26

        « Re: Re: Golf

        Mě ta 1.5 TSI spíš zklamala, obdobně výkonné 1.4 TSI jelo líp.
      • 00 Reagovat !

        foto Jirka200

        Jirka200 02.02.  22:47

        « Re: Re: Golf

        Konfigurace příslušenství auta dá zabrat. U japonských aut je to dáno verzí a nic moc se nedá vymyslet. U Golfa jsem nad tím strávil hodně hodin. Fakt je, že 7G je v posledním roce výroby a byl jsem mile překvapen kolik prvků je u verze ME v ceně - např. LED světla, adaptivní tempomat, ego aktiv sedadla a současně VW dává rozumné slevy. Takže ve finále jsme ani moc dodatečného příslušenství nemusel objednávat.
        • 00 Reagovat !

          foto Verny-2013

          Verny_2013 02.02.  23:19

          « Re: Re: Re: Golf

          Tak jsem si to jen tak zkusil nakonfigurovat ME + základ s 1,5 TSi 579 900 + Blind Spot Senzor, LED světlomety dynamické + LED koncová světla, Paket Zrcátka, PreCrash, modrá metalíza, sečteno a podtrženo 631 900. to je docela ranec. Nějaká sleva by asi byla, ale stejně pod 550 000 by to nebylo.
          • 00 Reagovat !

            foto Jirka200

            Jirka200 03.02.  09:44

            « Re: Re: Re: Re: Golf

            Máš pravdu, ale já jsem šel do slabší verze 1.5 tj. 96kW a tedy minus 40 tis. Kč, LED světla nemám adaptivní (statické jsou v základu verze ME). A hned jsem cenově úplně jinde, ale za cenu toho kompromisu. Nemám taky navigaci, což mi nahradí Android s ML. Dost jsem přemýšlel mezi 96 kW x110 kW, ale jezdím většinou sám nebo ve dvou, snad to bude výkonově stačit.
            Jinak ceník verze ME je solidně nastaven. U ME nelze objednat DSG, ale jinak se u Golfa za DSG připlácí 60 tis Kč, to bych nedal.
            • 00 Reagovat !

              foto Verny-2013

              Verny_2013 03.02.  10:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: Golf

              Já měl u Sportsvana 92 Kw verzi 1,4 TSi. Motor popisuju v obou recenzích jak na Golfa tak Sportsvana. Ta nová 1,5 96 Kw je technologicky jinde ( vypínání válců, variabilní turbo, millerův cyklus ) a měla by být o 0,5 L úspornější než ta 1,4 a taky tišší a kultivovanější. Ale co mají oba slabší motory společné je převodovka MQ 200 a omezení točivého momentu z 250 na 200 Nm. Ty chybějící Kw výkonu ani tak nevadí, ten výkon je nad 4500 ot. a tam se tak často nedostaneš. Ale chybějící Nm se projevují ve slabší pružnosti. Ty 110 KW verze jedou pocitově výrazně líp. Ale pro běžné ježdění v pohodě stačí ty slabší verze, mají už vzadu multilink a to je znát na agilitě a komfortu. Já už jsem asi moc namlsaný a chtěl jsem něco dynamičtějšího. Těším se na tvou recenzi.
  • 30 Reagovat !

    foto Golf

    Golf 03.02.  11:12

    Rada.

    [odkaz]

    Takhle si jednoduše odpojíte start stop mají to tak všichni mojí přátelé v koncernových vozech i na garančkách jim to nepřipojují a já též bez problémů již dva roky odzkoušeno.
    Jinak start stop jsem vždy vypínal ale při popojíždění po obchodech občas člověk zapomene a pak to nasere jak to ničí motor hlavně ojniční ložiska a klikovka trpí hodně.
    Jinak skvělá recenze.
    • 00 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 03.02.  12:07

      « Re: Rada.

      Ten konektor tam opravdu je tak jak je na videu. Odpojil jsem a odpoledne až pojedu vyzkouším. V každém případě díky za tip. Je to opravdu velmi otravné to pořád vypínat při každém startu.
    • 10 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 03.02.  18:39

      « Re: Rada.

      Tak vyzkoušeno a funguje. Nevěřil bych že to jde tak jednoduše. Díky moc za radu. Třeba to pomůže i ostatním majitelům podobného auta.
      • 00 Reagovat !

        foto Golf

        Golf 04.02.  18:51

        « Re: Re: Rada.

        Není zač jen variabilní časování má 110 kw verze na výfukové straně navíc na sací mají obě dvě na výfukové je to z důvodu zpětného přisávání spalin místo egr.
        • 00 Reagovat !

          foto Verny-2013

          Verny_2013 04.02.  19:04

          « Re: Re: Re: Rada.

          Dík za upřesnění, myslel jsem že to je obráceně. Opravím.
    • 10 Reagovat !

      foto zetr007

      zetr007 04.02.  10:08

      « Re: Rada.

      Dobrá rada! :yes: :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto 99matthew99

      99matthew99 04.02.  16:43

      « Re: Rada.

      Ludia to riesia softverovo alebo nejakym rele a pritom to ide tak jednoducho. Skvely napad. Ktovie ci sa to takto da aj na inych znackach.
  • 10 Reagovat !

    foto zetr007

    zetr007 04.02.  10:32

    Recenze

    Pěkně napsaná recenze, hezky jsem si počet.

    Výborná volba motoru, to ti chválim!! Podle mě je to ten nejlepší motor pro svižnou a úspornou jízdou kterej koncern VW má, nebo lépe řečeno měl (benzín). 1.8 TSI o moc lépe nejede, je složitá a žere o dost víc, 2.0 TSI jede sice velice pěkně, ale ta cena a spotřeba je moc.
    Tahle 1.4 TSI 110KW co máš jede lépe než můj 2.0 TDI 110KW.
    Bohužel to samé nedá říct o 1.5 TSI 110KW která už je velice svázaná emisema atd.
    Emise a všelijaký experimenty s co nejnižší spotřebou od roku 2015 každým rokem víc a víc ty motory otupujou ( jinak spřevodováno atd.) takže i když si kupuješ stejnej motor, tak modelovej rok 2015 jede jinak než rok 2017.

    Každopádně ti přeju bezproblémové a svižné ježdění!
    :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 04.02.  10:36

      « Re: Recenze

      Díky za pochvalu. Snažím se ty recenze psát tak aby se čtenář i trochu pobavil. Máš pravdu s tím motorem, byl to v podstatě hlavní důvod proč jsem tu výměnu vlastně uskutečnil. Nejvíc mě u tohoto motoru ale překvapil čistý výfuk bez sazí. Nechápu jak to udělali když to nemá filtr.
      • 00 Reagovat !

        foto zetr007

        zetr007 04.02.  11:16

        « Re: Re: Recenze

        To taky nevím jak to udělali, poněvadž jak si psal u 92KW verze je vejfuk černej, já to měl stejně u 1.2 TSI jak u dieselu z 90 let. Ted ho mám podstatně čistější u dieslu 2.0 TDI a je to filtrem pevných částic. Takže těžko říct čím to je že ho máš čistej, pokud ho pravidelně nemeješ >:-[] ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Verny-2013

          Verny_2013 04.02.  11:31

          « Re: Re: Re: Recenze

          Snad to může souviset s tím variabilním časováním výfukových ventilů, ale nejsem odborník. Ale přihodím fotku abys věřil že nekecám. Koukal jsem na tvého golfa, a dohodil jsi tam pěkný fotky, tak jsem ti dal plnou.
      • 00 Reagovat !

        foto zetr007

        zetr007 04.02.  11:19

        « Re: Re: Recenze

        Ještě mám otázku, máš u tvojeho rádia aktivní nebo aktivovatelnou možnost Android auto (Carplay)?
        • 00 Reagovat !

          foto Verny-2013

          Verny_2013 04.02.  11:26

          « Re: Re: Re: Recenze

          Tak to nevím, já android nepoužívám, musel bych to prozkoumat v menu. Až něco zjistím dám vědět.
  • 10 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 04.02.  15:26

    Tvrdé na 17kach?

    Prekvapilo ma Tvoje hodnotenie, že Golf je na 17kach tvrdý. Ja som mal auto na letných 18kach, k tomu znížený a pritvrdený podvozok (verzia GTI) a prišlo mi to úplne v pohode, na hotheč až komfortné. Takže s potrebou vymeniť 17ky za menšie kolesá sa moc nestotožňujem. Golf všeobecne patrí k tomu pohodlnejšiemu v triede a 17ky by som pri realatívne výkonnom 150k motore videl ako optimum. Ale každý to máme inak.
    Btw. motor je asi to najlepšie pre bežné vozenie, aj mňa 1,4TSI pozitívne prekvapila. Naopak všade sa píše, že 1,5TSI je napriek väčšiemu objemu subjektívne lenivšia, zjavne emisne príliš priškrtená, takže i z tohto pohľadu máš dobrú motorizáciu.
    • 00 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 04.02.  18:15

      « Re: Tvrdé na 17kach?

      Já byl zvyklý na 15" ze Sportsvana. Ty 17" s pneu 225/45 na kterých jsem to koupil byly opravdu znatelně tvrdší a dost hlučné. Koupil jsem zimní 16" 205/55, se hluk znatelně snížil a komfort i na horších silnicích se citelně zlepšil. Proto jsem vyměnil i ty letní 17 za 16. Pro ostřejší jízdu dám podvozek do režimu sport. Pak to celé ztvrdne a ztuhne a získá na jistotě. Tvé GTi je ale jiná liga, to je opravdu hothatch, podvozek je jinak nastaven a z lepších komponent. Chápu že pak je i na větších kolech lépe sladěn komfort s agilitou. To moje je v podstatě úplně normální sériové auto s nějakou dynamickou rezervou. S 1,5 TSi 110 Kw jsem jel asi jen 30 min v Karoqu a nepřišel mi na tak velké auto špatný. Byl pěkně pružný, ale nad 4500 ot. jsem ho nevytáčel. U 1,4 mohu srovnávat obě výkonové verze 92 a 110 Kw. Ta silnější je někde jinde v pružnosti i bezprostřednosti reakce. Co mě asi nejvíc překvapilo, tak ta silnější nemá saze ve výfuku. ta slabší byla očouzená jako diesel bez DPF. Hodím do galerie nějaké foto.
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 04.02.  20:19

      « Re: Tvrdé na 17kach?

      Taky to nechápu, jel jsem i normální verzi G7 (bez DCC) v R-linu na 18" a komfort ještě lepší, než G7GTI na 18" (také bez DCC).
      Asi je to hodně subjektivní a hlavně o zvyku.
      • 00 Reagovat !

        foto Verny-2013

        Verny_2013 04.02.  20:52

        « Re: Re: Tvrdé na 17kach?

        Tak asi máme každý jinou představu o komfortu. Já jezdím denně do práce po dost rozbité okresce a tam byl rozdíl mezi 17" a 16" jasně patrný. Nemluvě o té vyšší hlučnosti 17".
        • 10 Reagovat !

          foto JK1

          JK1 04.02.  21:43

          « Re: Re: Re: Tvrdé na 17kach?

          Potvrzuju-na 17" jede rozhodně jinak než na 15". Mám v současnosti G VII na 15". Pozítří bude nový (Golf ME). Když jsem si byl projet golfy při výběru motoru, překvapilo mě (a manželku), jak na 17" "drncá"- oproti 15". Takže bych chtěl 17" přehodit na 16", to mi přijde jako rozumný kompromis. Jen nevím, kdo odemě ty 17" originály koupí 8-s
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 05.02.  00:07

            « Re: Re: Re: Re: Tvrdé na 17kach?

            Tak to já vás hlavně obdivuji, jak se na ty Golfy na 15"kách můžete dívat..., ale vy se na to asi nedíváte, vy se vlastně jen vozíte a dívat se na to pak musíme my! >:-[] ;-)
            • 10 Reagovat !

              foto JK1

              JK1 05.02.  10:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tvrdé na 17kach?

              přesně řečeno >:D Ne, myslím, že rozdíl 17"-16" pohledově není tolik, jízdně už ano (vyzkoušeno). 15" zimní mi zbyly ze stávajícího auta, tak uvidím, jestli se hecnou a dám zimáky taky 16". Většinu času prostě trávím v autě, než koukáním na auto...
          • 00 Reagovat !

            foto Verny-2013

            Verny_2013 05.02.  10:27

            « Re: Re: Re: Re: Tvrdé na 17kach?

            Tady jsem to vyměnil já, ale dají se najít i jiné firmy. Podle stavu je to buď bez doplatku, nebo jen s minimálním doplatkem.
            [odkaz]

            Tihle to taky asi vyměňují
            [odkaz]

            • 00 Reagovat !

              foto JK1

              JK1 05.02.  11:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tvrdé na 17kach?

              Díky, zkusím :yes: zítra budu mít doma ty 17" (i s golfem), tak uvidím, jestli mě natolik dostane design, že bych si je nechal...spíš to ale bude o tom, jestli se jich dokážu nějak rozumně zbavit.
              • 00 Reagovat !

                foto Verny-2013

                Verny_2013 05.02.  12:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvrdé na 17kach?

                Držím palce a těším se na recenzi.
      • 00 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 04.02.  22:58

        « Re: Re: Tvrdé na 17kach?

        Souhlas. Když jsem vybíral loni auto, projížděl jsem i Golfy. Variant i 5-dvířko, oboje na 17" a komfort byl podle mě v pohodě. Leon FR na 18" už je tvrdší, ale tomu nějak znatelně nepomohly ani 17" zimáky.
        • 00 Reagovat !

          foto Verny-2013

          Verny_2013 05.02.  07:10

          « Re: Re: Re: Tvrdé na 17kach?

          Je to o vnímaní úrovně komfortu. Každý to máme jinak. Jasně že na 18" auto vypadá líp, bez debat! Ale jezdím dost na rozbitých okreskách. Ten rozdíl mezi 17 a 16 byl pro mě znatelný.Proto ta výměna. Kdysi jsem uvažoval o BMW X1, ale po projetí na horší cestě jsem málem přišel o zuby. Tak jsem s díky odmítl. Ale na našich silnicích jich jezdí dost. Takže někomu to taky vyhovuje. Mě ale ne.
          • 10 Reagovat !

            foto michalpneu

            michalpneu 06.02.  10:36

            « Re: Re: Re: Re: Tvrdé na 17kach?

            No protože ten bavorák je vybavený těmi debilními run flaty a to je tak tvrdý, že to vůbec nepruží na bočnici. Taky ty podvozky mají po pár letech dost.
            • 00 Reagovat !

              foto Verny-2013

              Verny_2013 06.02.  10:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tvrdé na 17kach?

              Jasně o těch runfletech samozřejmě vím a je to prostě prasárna. Spíš jsem v předchozím příspěvku poukázat na to, že i s tak extrémně tvrdým podvozkem jako X1 předchozí gen na runflatech, může být někdo spokojen. Jinak by se ta auta přeci neprodávala.
          • 10 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 06.02.  10:59

            « Re: Re: Re: Re: Tvrdé na 17kach?

            Ok, neber to jako nějakou kritiku. Čistě můj názor. X1 jsem projížděl před pár lety, tenkrát mi to nějak ultratvrdý nepřišlo. Pro mě byla na hranici snesitelnosti předchozí Fiesta ST. Pobavilo mě, když mi prodejce vyprávěl, jak ji měla jeho žena půjčenou na dva dny jako náhradní auto místo svého Focuse a vracela ji se slovy, že už to nechce ani vidět, že jí z toho bolej kozy. >:D ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Verny-2013

              Verny_2013 06.02.  12:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tvrdé na 17kach?

              Ty kozy mě dostaly. Ještě teď mám úsměv od ucha k uchu. Jako kritiku to samozřejmě neberu, ale každý máme jiné nároky na komfort. Pro mě byla ta X1 už za hranou akceptace. A s těma 17 na Golfovi bych se asi taky nakonec naučil žít. Na hladké silnici a za sucha to bylo super. Byla tam jistota a řízení bylo krásně přesné a tuhé. Ale já jezdím často v mnohem horších podmínkách a na rozbitých cestách. Tak když jsem mohl vyměnit, tak jsem vyměnil. Nakonec ani na fotkách golf na těch 16" nevypadá tak špatně.
            • 00 Reagovat !

              foto Martin911Turbo

              Martin911Turbo 09.02.  15:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tvrdé na 17kach?

              Šéfová má poslední X1 na 17", na runfletech a je to tvrdý dost, taky po 2 měsících rezignovala a šéf kupoval nové klasické obutí
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Strašlivá tragédie! Pět sourozenců (†1,5 až †9) zemřelo po návštěvě restaurace: Otrávili se jídlem!

Strašlivá tragédie! Pět sourozenců (†1,5 až †9)…

V pákistánském městě Karáčí po návštěvě restaurace zemřelo pět sourozenců ve věku od jednoho roku do devíti let.…

Lucie Vondráčková a Tomáš Plekanec: O jejich dětech dnes rozhoduje soud

Lucie Vondráčková a Tomáš Plekanec: O jejich dětech…

Před nedávnem zažil Tomáš Plekanec (36) v táhlé rozvodové válce s Lucií Vondráčkovou (38) malé vítězství. Po…

 

iSport.cz

Dočkal: Sparta musí být v Česku opět jednička. Desítku mu v týmu schovali

Dočkal: Sparta musí být v Česku opět jednička.…

Vrací se jako kapitán reprezentace, obdržel místo tradiční devítky číslo 10 a Spartu chce vrátit v Česku zpátky…

Eratův blikanec! Vypnul exspoluhráče, má otřes mozku. Špatné, řekl kouč

Eratův blikanec! Vypnul exspoluhráče, má otřes…

Martin Erat se většinou neprosazuje surovou hrou, ale tentokrát to s tvrdostí přehnal. V souboji v rámci 47.…

 

Reflex.cz

Kaspická příšera: Smrtící sovětská zbraň, která nepřátelům naháněla obrovský strach

Kaspická příšera: Smrtící sovětská zbraň, která…

Ekranoplán je stroj, který připomíná křížence mezi lodí a letadlem. Pohybuje se těsně nad vodní hladinou díky…

Architektonická perla v centru Prahy půjde k zemi. Česká památková ochrana selhává

Architektonická perla v centru Prahy půjde k zemi.…

Navzdory snahám města (pozdě ale přece) i navzdory několika malým protestům pravděpodobně nic nezastaví…