BMW řada 6 (2007)
17.3.2014Po necelých 10 letech strávených za volanty sedanů jsem se rozhodl pro změnu. Kupé, jediný další typ karoserie, který mě zajímá a vždy lákal. Jenže…
BMW řada 6 (Barrichello)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Barrichello 21.03.14 22:46
« Kritika německého auta? Nesmysl, jak si to jen kdo mohl dovolit
Německá auta sou nejlepší a veškerá kritika je nesmysl a fáma. To je výsledek diskuze, kterou si tady může nezaujatý čtenář odnést
V kostce co sem si dovolil kritizovat:
1) nudný interiér - ano tohle pro mě rozhodně není špičkový interiér vozu, který tehdá stál cca 2,5 milionu Kč, o tom mam zcela jiné představy. Toto je absolutně bez nápadu, strohé, jednoduché pojetí , dokonce ani žádné super exkluzivní materiály se zde fakt nekonají. Palubní deska a hlavně přístrojový štít by byl super tak do Golfu, ne do téměř vrcholného modelu kupé značky jako BMW. Ostatně dobové recnze na E60 mluví o gumovém inteiréru, vrzání na kostkách a o materiálech neodpovídajících ceně. Zajímavé co....Poněkud divná shoda.
2) spotřeba. To že že 4,8 V8 DOHC BMW žere stejně či nepatrně víc jak 5,7 OHV je nezvratný fakt a mohuto velmi snadno a hlavně kdykoliv dokázat
3) poruchový infotaiment - tam není o čem, otevřete se si google a začněte číst česká a zahranční bmw fora o sekání ccc, zhasíná obrazovek až totální výpadky, výměnách ccc atd. Opět nic se necucámz prstu, pro všechno sou podklady
4) tvrdý podvozek. Ano podvozek je tvrdý, u sportovního GT s tím jde počítat. Beru ale musím to zmínit v rámci objektivity.
Zcela přehlížena sou pak mnou vypsaná aktiva v pohodě bohaté výbavy, chvály head-upu či night vision, chvály převodovky, zvuku motoru, designu vozu, toho že dobře auto sedí v zatáčkách atd.
Prostě typické tendeční komentáře, kdy se vypíchne z celé recenze co se komu hodí do kapsy, co ho štve - že si někdo dovolil kritiku a to se propírá stylem kafemlejnek, zatímco na pádné argumenty žádná odpověd nepřichází nebo se jeden člen zmůže na konstatování, že tenhle motor se zrovna BMW co se týče spotřeby nepovedl.
No co bych k tomu dodal.
Dětičkám z mateřinky někdo pošlapal jejich bábovičky a tak dětičky (nebo spíš senilní staříci???) začli bouchat lopatičkama a kyblíčkama >:D
Běžte si půjčit k dealerovi zas nějaký autíčko, najedte s ním 100 km a napiště nám testík.
Anebo to zkuste jinak - obejděte dealery, nakupte 20 aut, nechte si to 3 roky, najedte s každým 100 tis km a pak tu můžem hezky rozebrat klady a nevýhody.
-
Dinar 18.03.14 06:52
« Re: Trpitel
>:D S Barikem se člověk vždycky nasměje, mustang v jedné větě s 6er, V8, která se proti kompresorovému jaguaru pomalu rozjíždí, rozdíl na sto - desetina. Interier před Callumových jaguarů jako etalon atd. Hlína. >:D Je mi ho líto, tolik skvělých amerik je na světě a on musel utrpět 650i. Ale všeho dočasu, jen co se rozpadne "nechvalně známý" infotainment. >:-[]
Bariku, a co plastové koberce á la hliník, budou? S těmi by teprve strýček z Mnichova získal ten správný šmak... ;-) -
Barrichello 03.11.14 09:21
« Re: Prodano!
Zatím žádnýho ještě.
co se týče srovnání, tak je těžký porovnávat kupé, GTko, se sedanem, i když sportovním (aspon dle britského pojetí). Prakticky to nejde, ale pokud bysme srovnali interiéry, tak tam kvalitou a designem vede Jaguar, výbavou zase BMW. -
Barrichello 16.09.14 09:01
« Re: Re: Re: Německá kvalita znovu v akci
Prímie by se měla vyznačovat lepší kvalitou než obyčejná kára. Ale asi ne. Ono je to dneska nastejno, jedno plácá portorikánec na cracku a druhý turek od vokurek. Zrovna klima a stěrače už sou základ dobrých 40 let (teda v evropě ne, ale jinde) >:D -
Barrichello 15.09.14 19:49
« Re: Německá kvalita znovu v akci
Hihi, no tak zle na tom snad ještě nejsem. Je fakt, že nemam poslední dobou štěstí na klima topení. Ameriky taky měly občas chybky, ale takové to někudy kape voda, zoxidovalo relé, odešla lambda. Spotřebák no.
Kdežto ta prémie má naprosto netradiční závady a věci, co rozhodně nejsou spota běžně se nemění no... -
Barrichello 03.06.14 09:11
« Re: Re: Kritika německého auta? Nesmysl, jak si to jen kdo mohl dovolit
Tak záleží jak na ten plyn šlápneš, pokud ho zarazíš do podlahy tak to bleksový je, ale na spostupný zrychlování byl ten jag ty první 2 sekudny fakt živější.
VW Phaeton 6,0 W12 je super stroj, bohužel výkonově i zrychlením ho dá V8 HEMI o objemu 6,1 či 6,4. A saozřejmě i spotřebou a to velmi výrazně, v případě 6,4 s vypínáním válců.
Ten W12 je na klidnou jízdu do velký limuzíny, tudíž není na žádný sportování.
Já to zasekávání zažil 2x, než se aktualizoval sw na novější verzi. Od tý doby zatím klid. Ale ne netu je o tom toho spousty.
Hemi jede hůř, než váží o 200 kg víc a je to velký sedan popč. kombi.
Ale jinak si ty motory nemaj co vyčítat, krotuák má HEMi vyšší a síly má dost.
Audi? Nikdy. Tím si to vylepšil - jestli považuješ interiér soudobého Audi za hezký, mno tak proti gustu :o))
Ale jo, já neříkám že s tím nejde jezdit zábavně. Jde. síly to má dost, podvozek sedí dobře a zvuk je fajn. -
Mig_35 02.06.14 21:10
« Re: Kritika německého auta? Nesmysl, jak si to jen kdo mohl dovolit
Jenom pár drobností.
650ka bylo nejlepší auto co jsem kdy měl. Napsat o něm, že nejede, to si může dovolit člověk, co jezdí s Nissanem GT-R. Reakce 650ky na plyn byla absolutně blesková, živelná a kamarád, co jezdil ve stejnou dobu s Phaetonem 6.0 k tomu jen poznamenal:
"to je přemotorovaná bestie". Chtěl bych vidět, jak byl ten kompresorový Jaguár živější.
Ad nudný interiér - ano, je to BMW, tam byl interiér vždycky strohý, kup si Audi.
ad spotřeba - HEMI možná žere stejně, ale jede hůř.
Ad zasekávání I-drive - za dva roky jsem to nezažil ani jednou, měl jsem faceliftový model, tuším 2008.
Ad tvrdý podvozek - opět je to BMW, na obrovských kolech, není to žádná žvýkačka.
Že je to GT a ne sporťák? Tím bych si nebyl tak úplně jistý, dalo se s tím jezdit velmi ostře i zábavně, Pezinskou babu jsem měl natrénovanou z obou stran a bavil jsem se velmi dobře. Určitě bych s 650kou dokázal zajet rychleji než s XJčkem. -
Barrichello 21.03.14 22:16
« Re: dinar ma pravdu
Já sem žádný názory nezměnil. Já mam americký auta rád pořád.
Na zimních kolech sem odjezdil kompletních 8 sezon se 4 auty a jednu zimní sezonu napak na autě s letníma. Můžu ti říct, že to funguje naprosto normálně, pokud zachováš zdravý rozum a víš co si můžeš dovolit na letních v zimě a naopak že zimní v létě fungují normálně, pokud tam nemáš protektory nebo nějaký Debicy s vzorkem na traktor.
Jaguar měl jediný technický problém a to právě to dobíjení. Jinak funguje naprosto perfektně. Prej autorizovanej servis, prosím tě, nebud trapný. Ti když jim tam přijede tohle auto, který tam maj jednou za rok, vytáhnou manuál a jmou se študovat. Já sem si četl story zdejšího italian guru Mr. Murphyho, jak reklamoval nové mondeo, které mělo taky problémy s dobíjením. Jak dlouho to trvalo a jak mu to slavný ofiko servis řešil.... A to monedo je v serivus poněkud častějí než kompresorový jaguar X350, kterých je republice tak 10-15 ks.
Nemam čas a chut na to objíždět německý bazary a hledat Mustang, všechny auta co sem měl byly koupený tady v čr a nějak neplánuju na tom nic měnit.
Takže díky za rady.
Poslední Mustang myslíš ten, kterej se ještě nezačal vyrábět?
No tak ten opravdu nechci. To není muj cup of tea. Jinak na poslední generaci, aktuálně vyráběnou - abych tě zklamal samozřejmě mam. Akorát tady budto žádný nejsou anebo sou to tunerský kreace za předražený ceny nebo všechno manuály.
Jinak doporučuju se naučit číst, já nepsal že sou všechny německý auta špatný, já sem říkal že většina těch aut pro mě zajímavá není, neláká mě anebo že maj jisté parametry horší jak ameriky. Kdybych měl nepřekonatelný odpor k němecům, tak sem si už nekoupil ani 300C, kde bylo tak 35% auta německýho.
Ale sou i vyjimky typu starého BMW 635CSi, MB 450 SEL 6,9, tohohle kupé E63 popř. Porsche Carrera, které se mi líbí a které bych si do garáže postavil hned.
Ano kritiziju nedostatky které E63 má, protože tam podle mě prostě jsou, vedle těch plusů, které sem taky vypsal.
O servis se neboj. Mam servismeny, kteří ti opraví veterána z 50. let tak i Bentley z lonska. A diagnostika taky není problém, s BMW už sme na ní byli. Takže tvoje představy o opravách někde na zahrádce při svíčce sou ale hodně mimo.
A na sousedy já zvysoka víš co, to co si myslí sousedi sem nikdy neřešil, to je jejich problém a moje zbytečná starost >:D
A co bych dodal závěřem? Nejsem typ co si nechává auta 15 let, dýl jak 3 roky sem neměl nic. Rád to střídám a poznávám různá auta a jen zaslepenec a ignorant nezkusí něco jiného krom svých oblíbenců. Protože pak tlachání o tom, že jeden druh aut té či oné značky či z té či oné země je horší jak ti druzí je jen prázdné žvanění. Abys mohl skutečně vynášet soudy na základě svých vlastních zkušeností, musíš vlastnit všchny ty auta o kterých plkáš. Pak to může být skutečně fundovaná debata.Zbytek sou trapný žvásty od lidí co najeli v půčený káře pár desítek či stovek kilometrů.
To že ti někdo půjčil na 3 hodiny předváděčku a s tou si objel 4x blok dokola, když to vezmu ad absurdum nejsou žádný zkušenosti. To ti neřekne nic o dlouhodobé spolehlivosti, jízdních vlastnostech za různých podmínek a už vůec ne o spotřebě na různých typech tratí, za různého provozu a počasí.
Jinými slovy - nevidím důvod proč si nekoupit německý auto a nevyzkoušet ho. Prodat se to dá vždy, když mě omrzí a jak říkám, zkusit se má vše. Nějaké ameriky sem měl, ted je na řadě evropská produkce. Pokud se v ní nenajdu, zpět k amerikám se můžu vrátit vždy. Tam mam zkušeností dostatek a vím co mi vyhovuje. Zatím provádím průzkum v čem že je(byla) ta údajně luxusní prémiová evropa lepší než soudobá amerika a kde je realita a co jsou jen fámy a naučené fráze, které dávno neplatí.
-
dicky 21.03.14 19:02
« dinar ma pravdu
Tak po roce jsem zabrouzdal a nestacil jsem se divit jak pan Barrichello zmenil nazory a satnik v cem jezdi....
Kdo miluje americke auta tak je to laska na cely zivot ale to je asi uplne mimo misu tady pod timto predstavenim dalsiho vozu tohoto cloveka co na nemecke auta plival ohen odjakziva co jsem sem chodil..
Pak si poridil anglii tak trochu šuntik s kterym jezdil na zimnich kolech a pak pri poruchach ktere bohuzel jsou drahe a prichazeji a nikdo se jim nevyhne proste laboroval se vsim moznym a zjistil ze jaksi si s anglickym vozem nabehl viz jaguar forum viz nick MARTY 88 A JEHO DOMACI STORY S VYBIJENIM BATERIE A BUH VI CIM JESTE..Je na tom videt ze to neni jen o koupit auto ale i myti napr. na servis a nekdy holt autorizovany..
A tak po dojmu ze jaguar je to prave orechove pred rokem zde predstavujes opet dalsi karu uz rovnou ji shazujes ze to neni zadna slava hm tak uprimne je mi te lito..
Mustangu je vsude dost staci se podivat v nemecku, a tady ve statech ani nemluvim ..
A kdyz pro tebe neni viper ze mas i rad automat tak pri cene dodge je dovoz camara nebo mustangu sranda...
Ale camaro uz neco stoji a a stary model mustangu (na posledni ocividne nemas a na predposledni generaci tez)by na sousedy asi dojem po jaguaru neudelal co vid tak aspon to bmw coupe nic proti bmw samozrejme jsou to hezke auta ... jak rikam je mi te lito pane kam si dosel se temi povidackami ktere mas u aut a kdyz je predstavujes
Tot vse mej se a az se za rok zas podivam hlavne nepis ze ten citroen napriklad je strasny ale citroena xsara jsi jeste nemel a to zrychleni neni jak v jaguaru .
:'-( -
Atila_ 20.03.14 20:01
« Re: Re: Re: To: Atila
Nevim jaka je situace v sestkach, ty jsou lehce okrajove, ale u petek nebo trojek se da sehnat CCC pouzita za par susnu, protoze to lidi masove vymenuji za vyrazne schopnejsi CIC a pak jim zbude stara navi.
Jinak to ze odejde mapova DVD mechanika je normalni problem u vsech aut co je maji. Opet at je to jaka je to znacka uvnitr je nejaka Matsushita, LGcko nebo neco takoveho a tyhle mechaniky nemaji neomezenou zivotnost, obzvlaste v tezkych podminkach v aute. Obzvlaste pokud do nich lidi davaji palena media, tak pak ta zivotnost nemusi byt dlouha.
Proč Jaguar?
Odpověd je poměrně prozaická, kdo mě zná toho nijak nepřekvapí.
Jaguar je mezi většími vozy (rozuměj víc jak střední třída) prakticky jedinou evropskou značkou, jejíž produkty se mi líbí.
Když už vrcholnou kategorii "Luxusní vozy", tak pak je jednoznačnou volbou Jaguar
Německá D3 sice nabídne bohatší výbavu, ale chybí jí charakter, chybí jí to kouzlo vzhledu a v neposlední řadě někde chybí i tradice. Stačí se podívat co vyráběl Jaguar před 60ti lety a co v té době vyrábělo Audi :o))
To si asi jeste nevedel ze budes muset utrpet bmw... >:D
A nebo toto Jaguar XJ stál vždycky trošku stranou, bokem od vozů německé konkurence(MB a BMW) na kterou potutelně pomrkával s mírným pošklebkem. On je přeci aristokrat a oni jen služebáky pro manažery a ředitele.
Pro šelmu s rodokmenem totiž vlastně žádná konkurence není. Je to kategorie sama pro sebe.
And this is what I like :o)
Takze uz si manazer nebo ten reditel?? >:D
No co rict hodne stesti s bmw a at titen pruzkum dopadne skvele >:D