Chevrolet Camaro (2000)
21.11.2016Vždycky sem toužil mít kupé. Americké kupé. Tak nějak by asi měla začínat recenze na tohle auto. Sen jsem si splnil s BMW 650, ale to se u mne z již…
Chevrolet Camaro (Barrichello)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
XTad 01.12.16 16:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty nemas V8..?
Ano, to jsem psal, jenze to, ze je lepsi kratka kapota, nebo rovnou cely predek sis domyslel ty. A za temi previsi si stojim a nevim, proc je porad davas do souvislosti s velikosti motoru. Muzes udelat kilometrovou kapotu a nulovy previs. Podivej se na stara auta s radovymi osmivalci, nebo sestnactivalci.
Znam, hezka auta, proc? ;-) -
Barrichello 01.12.16 10:48
« Re: Re: Re: Oprav
Tak to maj asi všichni špatný údaje, napiš jim to do USA. Když má EU verze co má menší výkon a je těžší v katalogu psáno 8,5 s, tak určitě bude lehčí US verze s vyšším výkonem pomalejší. Navíc tady je Magnaflow a KN filtr, ty ten výkon ještě uberou vid , takže je to určitě pomalejší jak Fabie Junior....
Navíc je to úplně nepodstatný jestli to zrychluje za 8 nebo 9 s.....
A pak kdo to má blbý kecy..... -
Barrichello 01.12.16 10:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty nemas V8..?
Tohle je PONY CAR - ne závodní prototyp LMP nebo dokonce F1. BOHAAAAA
Čekám kdy začneš srovnávat s F1 tohohle [odkaz]
Můžu ti pak poslat účtenku za hospitalizaci v nemocnici? Až to se mnou sekne >:D >:D -
webpaja 01.12.16 10:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty nemas V8..?
Hmmm, tak to je F1 nebo LM prototypy zcela vše špatně. Mají kola v rozích. Blbouni se nezeptali jak to udělat ;-)
Převis ve kterém je umístěn motor je vždy špatně, pokud je pro doplňky a nárazové zony, pak ano. Motor v převisu nemá co dělat, pokud chceš od auta slušné jízdní vlastnosti ;-) -
Barrichello 30.11.16 23:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty nemas V8..?
Jistě, psal si že čím menší motor, tím líp když sou malé převisy. Abys tam narval small block a neměl převisy, musíš tam ten motor tak nahnahnat, že se tam sotva vejde a k ničemu se tam pořádně nemůže.
Pacer, jj. Super. Pacer a Gremmlin byly jediný dvě malý auta US značek v USA, které nebyly úplným propadákem.....
Co to LHS? to má vzádu převis jak bejk, takovej Lincoln TownCar a další znáš? -
XTad 30.11.16 16:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty nemas V8..?
"Čím větší motor, tím kratší předek, a nejlíp i kapota, jasně, aby tam nebylo kolem žádný místo a na výměnu rozvodů atd si musel vyndat motor z auta, ano to je úplně geniální.
Děkuju - nechci."
To ma byt reakce na neco, co jsem napsal, nebo si povidas sam pro sebe?
Camaro sice zadny cab forward neni, ale i tak par slov z wikipedie - "The first modern mass-produced automobile using the cab forward concept was the Pacer"
"...Moreover, its wheels were pushed to the corners resulting in SHORT overhangs..."
...a i V8 tam nacpali, ackoli to byl kompakt.
:-! -
Barrichello 30.11.16 15:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty nemas V8..?
Aha, takže 200 konovej šestiválec je chcíplej, jasně. Na 1500 kg, čéče.....to je hotová lenora. Stratus měl 2,5 V6, taky 1500 kg a 160 koní >:D Sebring 203 HP koní asi na 1560 kg
Co takhle oktávka kombík? Ta váží kolik dneska? 1400-1600? A to těch 200 koní ani leckdy nemá vid....
A kdyby tam byl moderní, současnej V6 co má 340 koní ze stejnýho obsahu, najdete si zas něco jinýho, že.
Za mě určitě spousty místa kolem velký plus, kde se dá něco udělat - než si tam lámat ruce a hledat šroubky >:D
Tady trvá výměna všech tří žárovek světla asi tak přesně 70 vteřin, sou auta kde to trvá 30, ovšem minut >:D >:D >:D -
Barrichello 29.11.16 22:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty nemas V8..?
Já bych chtěl mít vaše starosti >:D Co má nějaký převis >:D
Čím větší motor, tím kratší předek, a nejlíp i kapota, jasně, aby tam nebylo kolem žádný místo a na výměnu rozvodů atd si musel vyndat motor z auta, ano to je úplně geniální.
Děkuju - nechci.
O koncepci cab forward jsi slyšel? Jak to uděláš s převisem pak?
[odkaz] -
XTad 29.11.16 21:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty nemas V8..?
Tak previsy nijak nesouvisi s tim, co je tam za motor. Naopak cim vetsi (tezsi) motor, tim je lepsi previsy udelat co nejmensi, aby auto nebylo tak tezke na predek. Previs dokonce ani nesouvisi s delkou kapoty. Je to proste masa plechu pred prednimi a za zadnimi koly. Kazdopadne 2,5 m rozvor na petimetrovem aute bude vzbuzovat pozornost. Zejmena tady, kde se jednickova octavie se stejnym rozvorem, avsak pri delce 4,5 metru, oznacuje za auto s obludnymi previsy a smesne kratkym rozvorem. Mne treba previsy nevadi, naopak predni previs noveho superbu mi prijde zbytecne zplostely/useknuty. Jinak tohle camaro se mi vzdycky libilo, i kdyz spis pred faceliftem. -
Barrichello 28.11.16 23:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty nemas V8..?
2,5 m převisy je poměně dost málo.....dřív to bývalo klidně 3 metry, čím delší kapota, tím líp :-)
Ona se tam ta V8 musí nějak vejít no....to víš tohle nejsou auta kam se dává nejvíc motorek ze zahradního traktůrku, V6 je sice menší, ale zas ti propadne ten pověstný klíč dolů vypadne na asfalt, u nového evropského prdítka věc nemyslitelná :-)
Taky někdo zas objevil ameriku, doslova >:D -
Barrichello 22.11.16 10:47
« Re: Oprav
Tady maj jiné údaje, teda 7,7 pro 99 V6 [odkaz]
Samo je to 0-96 Km/h, takže na stovku to bude tak 7,9-8,0.
Ale to není myslím podstatné. Za 8,5 o dělá EU verze ano, to je v katalogu, ale ta má menší výkon a je těžší - bylo tam víc věcí. EU verze má menší výkon o 7-10 HP a je asi o 85 kg těžší = 100% nebude rychlejší, právě naopak. Takže nevím který údaje je správný, ale těch 8 sekund by to tak být mohlo.
Když je to jedno, tak to nepiš. Souhlasím, že u podobného auta je sekunda sem nebo tam fuk :-)