Recenze

tom_16v (muž 33 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Alfa Romeo 156

9.81 Uživatelé

Hodnoceno: 27× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Alfa Romeo 156, foto 1 Alfa Romeo 156, foto 2 Alfa Romeo 156, foto 3 Alfa Romeo 156, foto 4 Alfa Romeo 156, foto 5 Alfa Romeo 156, foto 7 Alfa Romeo 156, foto 8 Alfa Romeo 156, foto 9
Alfa Romeo 156, foto 10 Alfa Romeo 156, foto 11 Alfa Romeo 156, foto 12 Alfa Romeo 156, foto 13 Alfa Romeo 156, foto 14 Alfa Romeo 156, foto 15 Alfa Romeo 156, foto 16 Alfa Romeo 156, foto 17 Alfa Romeo 156, foto 18 Alfa Romeo 156, foto 19
 

Technické info

Přezdívka auta Alfa Romeo 156 Rok výroby 1999 Koupeno ojeté palivo: nafta počet válců: 5 počet ventilů na válec: 10 objem [cm3]: 2400 výkon [kW]: 100 kroutící moment [Nm]: 304 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9.5 maximální rychlost [km/h]: 210 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 378 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6

Popis vozu

Zdravím všechny. Po delší době se znovu hlásím s novým Autem.Tím je moje nova 156tka. A jak tomu došlo??

Jednoho rána jsem se prostě probudil a řekl jsem si ze to chce novější auto. Nejprve sem chtěl zůstat věrný 155tce a sehnat si poslední rok výroby ve verzi sport. Ta obsahuje sportovní sedadla polo kožená sedadla recaro, krásná lita kola s černým nástřikem a také decentní křídlo no prostě nádhera. Dále sem vyžadoval klimu. Bohužel sehnat něco takového u nás bylo nemožné. Nakonec jsem jeden kousek nasel. Stál v jednom Brněnském bazaru. Vypadal dobře, ale ouha pod kapotou nebylo zrovna to co sem hledal, po klimatizaci ani vidu ani slechu a na cenovce opravdu velkej nesmysl( jak sem si všiml tenhle konkrétní kus má uživatel zde na mojeauto.cz s nickem jacques3377). Už sem se začal smiřovat s cestou do NDR nebo Itálie.

Ale potom se mi naskytla možnost projet se ve 156tce. A můžu vám říct že si mě okamžitě získala. Styl interiéru kvalita spracování. Hned sem tedy vědel jaké auto mi bude říkat pane právě 156tka. Hledaní tedy započalo na novo. Objektem tedy byla 156tka v dobrém stavu, kůži, klimou, a 2,4tkou JTD.

Netrvalo dlouho a už sem opět jezdil z bazaru do bazaru. Když už to vypadalo ze si asi nic nevyberu, zjevila se mi ona. Na fotkách v inzerátu vypadala úchvatně. Černá barva parádní, kola, Červena kůže… S nadšením sem se tedy vydal až do dalekých Teplic. Bal jsem se ze budu zklamanej a ze auto nebude stát za starou belu. Ale naživo byla ještě krásnější než naživo. Ovšem pár mušek mela. Tak sem se rozhodl hledat dál. Ovšem porad mi to vrtalo hlavou. Servisní knížka, dva kliče, navíc seznam servisní záznami spolu s učtenkami a sadou zimních kol mi proste nedalo spát. Bylo rozhodnuto. Zkusím zavolat s mím návrhem na cenu a pokud majitel svolí odvezu si ji domu.

Jak už to tak bývá majitel svolil tak,už jsem si celej nadšenej jel pro alficku.
Tak takhle sem k ni přišel. A teď něco oni. Jedna se tedy o 156tku s přeplňovaným 5ti válcem o výkonu 100KW. Oproti předchůtkyni došlo spíše k lazení do krásna než do praktična. Nejvíce se to podepsala na objemu zavazadelníku. Zde došlo k redukci téměř o 200 litru.

Interier je dle mě parádně zpracovaný.Je to až neuvěřitelný jaký rozdíl je v interieru rozdíl oproti 155tce. Nikde nic nevrže navíc materiály sou hodnotnější. Za volantem sedíte o dost níže a sedadla nabízí daleko víc pohodlí. Jedna z věci co mě mile překvapila je zvuk motoru v otáčkách. 5tivalec je opravdu znát a plno lidi se mě ptá jestli to je opravdu diesel. Na volnoběh je to ovšem klasickej diesel. Moje autíčko je dále vybaveno xenonovými výbojkami. Svíti to opravdu parádně.

Co se týče jízdních vlastností není si na co stěžovat. Co se týče dynamiky je to na ne-li lepší úrovni jako u mého prvního sportovního tipa. Když si k tomu přidám 17cky kola spolu se sportovními pružinami si za volantem užiju celkem zábavu. A k tomu ta parádní spotřeba. Dlouhodobě se mi drží těsně pod 6ti litry kombinované.

Mezi nevýhody patři více méně praktičnost.Kufr je malý navíc nejdou sklopit sedačky a průlez pro delší předměty tohle nijak nezachrání.Místa pro nohy na zadních sedačkách je málo. Zhruba stejně jako v Ocktavii první generace. Taktéž odkladacích schranek Také hodně schází 6ty převodový stupeň. Motor by si sním lehce poradil. Navíc 166tky je dostávály normálně.

Silné stránky

+Parádní design
+Jízdní vlastnosti
+motor
+Spotřeba
+Celkově charisma

Slabé stránky

-Menší zavazadelník
-Místo pro nohy na zadních sedadlech
-Chybí 6tý převodový stupeň

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Hned po cestě jsem si všiml ze je v háji termostat, což bylo v pohodě. Horší bylo ze mi asi po14 dnech odešlo Turbo. Stalo se to díky nedbalosti předchozího majitele ale taky mé. Nevšiml jsem si ze je děravá trubka od VEG ventilu(tuším ze se tak jmenuje) A ni se dostal nějaký kus něčeho což turbinu spolehlivě umrtvilo. S autem mam nalítáno CCA 10tis. Km a krom patálii s turbinou si vede myslím dobře. Dále si musím postěžovat na žárovičky které podsvětluje ovladače klimy. Nejprve odešla jedna rozhodl sem se teda ji vyměnit. Jaké bylo moje překvapeni že tyhle jsou a tipy které mají pouze originální za cenu 500 kč za kus. Po tomhle šoku sem se rozhodl žárovku v patici přepájet a dat tam klasickou 2 watovou. Ovšem dneska už mi nesvítí ani jedna. Na jejich místo přijdou ledky hned jak si na to udělám čas.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Osobní jednání se soukromou osobou mi vždy přišla lepší než s vyčuraným bazarníkem

Závěrem

Co říci závěrem. Snad jen obhájení volbu dieselu. Přece jenom 156tka je spíše auto na běžné ježdění a když se podivám na poruchové twin sparky, tak nevidím důvod proč riskovat. Té dynamiky nenabízí o moc víc a 2,5 V6 se svou spotřebou je na běžné ježdění zbytečná. Vím že tohle není žádnej sporťák, ale nabízí příjemné jízdní vlastnosti a zahanbí nejeden rádo by sporťák.

 

Novinky v recenzi

3.5.2009 14:50

Fotky

Dnes jsem přidal pár fotek interieru Alfičky a taky jedno super video s Alfou 8c

30.4.2009 19:09

Vyměna oleje

TAk dneska se dockala výměny oleje.

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy Alfa Romeo 156



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
9

Krom běžných věcí se přidalo turbo. Jinak na jedničku

praktičnost
7

V tomhle 156tka pokulhává

prostornost
7

Jde vruku v ruce s prostorností

jízdní vlastnosti
8

Na sedan více než dobré

jízdní komfort
7

Jízdní konfort trochu kazí na našich silnicích nerovnosti a to díky zejmena 17ckám a sportovním pružinám. Na hladké silnice je to na jedničku

provozní náklady
9

Ty jsou v pohodě

náhradní díly
8

Originální drahé. Druho výroba je v pohodě

výkon motoru
8

Na normální ježdění dostatečná

spotřeba
10

V pohodě kombinovaná 6litrů

hlučnost motoru
9

Vnízkých otáčkách o motoru téměř nevíte ve vysokých má příjemný zvuk pěti válce

kvalita sedadel
10

Tak tady je to bez váhaní plnej počet.

brzdy
8

Zatim nejlepší které sem ve vlastním autě měl

zavazadlový prostor
6

Mýslím že tohle je největší slabina






Blesk.cz

Microsoft koupil Bethesdu: Zaplatil za ni přes 173 miliard korun!

Microsoft koupil Bethesdu: Zaplatil za ni přes 173…

Videoherní svět se otřásá v základech. Došlo totiž k jedné z nejvýznamnějších událostí všech dob. Microsoft…

Jiří (77) řešil problém s kotlem: Až článek v Blesku zabral! Ombudsman radí, jak na reklamace

Jiří (77) řešil problém s kotlem: Až článek v Blesku…

Ombudsman Blesku znovu pomohl! Tentokrát bezmocnému panu Rozkošnému (77), který si koupil kotel a netušil, od…

 

iSport.cz

Brankářský blázinec v Litvínově: Chytali všichni čtyři, dva zranění

Brankářský blázinec v Litvínově: Chytali všichni…

Na pouhých pět minut a 50 sekund se zkrátilo účinkování třineckého brankáře Jakuba Štěpánka v předehrávce 11.…

Zlatá píšťalka: Penalta Sparty? Faul ano, VAR ne. A nepřesný sudí v Edenu

Zlatá píšťalka: Penalta Sparty? Faul ano, VAR ne. A…

Čtvrté kolo FORTUNA:LIGY se zvrhlo v pořádně výbušný víkend plný diskutabilních situací v zápasech pražských…

 

Reflex.cz

Restaurace zavřou ve 22:00 už ve čtvrtek, omezí se i sportovní akce, řekl Prymula

Restaurace zavřou ve 22:00 už ve čtvrtek, omezí se i…

Restaurace a bary budou muset kvůli šíření koronaviru zavírat už ve 22:00 od čtvrtka. Ministr zdravotnictví…

Další blamáž plukovníka Šlachty: Nejvyšší soud definitivně očistil státního zástupce Libora Grygárka

Další blamáž plukovníka Šlachty: Nejvyšší soud…

Nejvyšší soud zamítl dovolání nejvyššího státního zástupce Pavla Zemana podané proti pravomocnému zastavení…