Recenze

pivrnec (muž 32 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK SPORT PACKET 2

9.92 Uživatelé

Hodnoceno: 151× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Alfa Romeo 156, foto 1 Alfa Romeo 156, foto 1 Alfa Romeo 156, foto 1 Alfa Romeo 156, foto 1 Alfa Romeo 156, foto 1 Alfa Romeo 156, foto 1 Alfa Romeo 156, foto 1 Alfa Romeo 156, foto 1
Alfa Romeo 156, foto 1 Alfa Romeo 156, foto 1 Alfa Romeo 156, foto 1 Alfa Romeo 156, foto 1 Alfa Romeo 156, foto 1 Alfa Romeo 156, foto 1 Alfa Romeo 156, foto 1 Alfa Romeo 156, foto 1 Alfa Romeo 156, foto 1 Alfa Romeo 156, foto 1 Alfa Romeo 156, foto 1 Alfa Romeo 156, foto 1 Alfa Romeo 156, foto 1 Alfa Romeo 156, foto 1 Alfa Romeo 156, foto 1 Alfa Romeo 156, foto 1 Alfa Romeo 156, foto 2 Alfa Romeo 156, foto 2 Alfa Romeo 156, foto 3 Alfa Romeo 156, foto 4 Alfa Romeo 156, foto 7 Alfa Romeo 156, foto 7 Alfa Romeo 156, foto 8 Alfa Romeo 156, foto 9 Alfa Romeo 156, foto 10 Alfa Romeo 156, foto 11 Alfa Romeo 156, foto 12 Alfa Romeo 156, foto 13 Alfa Romeo 156, foto 14 Alfa Romeo 156, foto 15 Alfa Romeo 156, foto 16 Alfa Romeo 156, foto 17 Alfa Romeo 156, foto 18 Alfa Romeo 156, foto 19 Alfa Romeo 156, foto 20 Alfa Romeo 156, foto 21 Alfa Romeo 156, foto 22 Alfa Romeo 156, foto 23 Alfa Romeo 156, foto 24 Alfa Romeo 156, foto 25 Alfa Romeo 156, foto 26 Alfa Romeo 156, foto 27 Alfa Romeo 156, foto 28 Alfa Romeo 156, foto 29 Alfa Romeo 156, foto 30 Alfa Romeo 156, foto 31 Alfa Romeo 156, foto 32 Alfa Romeo 156, foto 33 Alfa Romeo 156, foto 34 Alfa Romeo 156, foto 35 Alfa Romeo 156, foto 36 Alfa Romeo 156, foto 37 Alfa Romeo 156, foto 38 Alfa Romeo 156, foto 39 Alfa Romeo 156, foto 40 Alfa Romeo 156, foto 41 Alfa Romeo 156, foto 42 Alfa Romeo 156, foto 43 Alfa Romeo 156, foto 44 Alfa Romeo 156, foto 45 Alfa Romeo 156, foto 46 Alfa Romeo 156, foto 47 Alfa Romeo 156, foto 48 Alfa Romeo 156, foto 49 Alfa Romeo 156, foto 50 Alfa Romeo 156, foto 50 Alfa Romeo 156, foto 51 Alfa Romeo 156, foto 52 Alfa Romeo 156, foto 53 Alfa Romeo 156, foto 54 Alfa Romeo 156, foto 55 Alfa Romeo 156, foto 56 Alfa Romeo 156, foto 57 Alfa Romeo 156, foto 58 Alfa Romeo 156, foto 59 Alfa Romeo 156, foto 60 Alfa Romeo 156, foto 61 Alfa Romeo 156, foto 62 Alfa Romeo 156, foto 63 Alfa Romeo 156, foto 64 Alfa Romeo 156, foto 65 Alfa Romeo 156, foto 66 Alfa Romeo 156, foto 67 Alfa Romeo 156, foto 68 Alfa Romeo 156, foto 69 Alfa Romeo 156, foto 70 Alfa Romeo 156, foto 71 Alfa Romeo 156, foto 72 Alfa Romeo 156, foto 73 Alfa Romeo 156, foto 74 Alfa Romeo 156, foto 75 Alfa Romeo 156, foto 76 Alfa Romeo 156, foto 77 Alfa Romeo 156, foto 78 Alfa Romeo 156, foto 79 Alfa Romeo 156, foto 80 Alfa Romeo 156, foto 81 Alfa Romeo 156, foto 82 Alfa Romeo 156, foto 83 Alfa Romeo 156, foto 84 Alfa Romeo 156, foto 85 Alfa Romeo 156, foto 86 Alfa Romeo 156, foto 88 Alfa Romeo 156, foto 89 Alfa Romeo 156, foto 90 Alfa Romeo 156, foto 92 Alfa Romeo 156, foto 93 Alfa Romeo 156, foto 96 Alfa Romeo 156, foto 97 Alfa Romeo 156, foto 98 Alfa Romeo 156, foto 99 Alfa Romeo 156, foto 100 Alfa Romeo 156, foto 101 Alfa Romeo 156, foto 102 Alfa Romeo 156, foto 103 Alfa Romeo 156, foto 104 Alfa Romeo 156, foto 105 Alfa Romeo 156, foto 106 Alfa Romeo 156, foto 107 Alfa Romeo 156, foto 108 Alfa Romeo 156, foto 109 Alfa Romeo 156, foto 110 Alfa Romeo 156, foto 111
 

Technické info

Přezdívka auta Alfons Rok výroby 1998 Koupeno ojeté najeto [km]:108000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1970 výkon [kW]: 114 kroutící moment [Nm]: 187 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8.5 / 8.3 * maximální rychlost [km/h]: 216 / 235 * počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 378 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8.7 (udávaná)spotřeba naměřená:Spritmonitor.de

Popis vozu

Celkově je Alfa 156 vozem snů pro sportovně založené řidiče, kteří si chtějí užít jízdu v opravdu skvělém voze. K rozhodnutí koupit si tento Italský klenot na kolech ji může pomoci i velmi příznivá cena v porovnání s např. německou konkurencí. (AUTO.cz) - Auto pro každý den,ale i pro nedělní vyjížku kde mile překvapí a vtáhne do řízení...

Technické údaje
Motor:
Typ motoru: zážehový
Válce / ventily: 4 / 4
Zdvihový objem (ccm): 1970
Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 114 / 6400
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 187 / 3500
Provozní vlastnosti:
Maximální rychlost (km/h): 216
Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 8.6
Spotřeba-město/mimo/kombi (l/100 km): 11.7 / 6.6 / 8.5
Rozměry a hmotnosti:
Zavaz. prostor - sedadla/sklopena (l): 378 / -
Objem nádrže (l): 63
Pohotovostní hm. / nosnost (kg): 1250 / -
Rozměr pneu: 195/205/225

Rozměry - vnější rozměry:
délka (mm): 4430
šířka (mm): 1745
výška (mm): 1415


A jak definuje automobilka sama sebe: „Alfa Romeo není pouhá továrna na automobily: její auta jsou něčím víc než konvečně vyráběná auta. Je to druh nemoci, nadšení pro dopravní prostředek. Je to způsob života, způsob zcela zvláštní, jak přijmout motorové vozidlo. Něco, co se vzpírá definicím. Jeho prvky jsou jako ty iracionální prvky lidského ducha, které nelze vysvětlit logickou terminologií. Jedná se o pocity, vášeň, vše, co má co dělat více se srdcem než s mozkem. Přirozeně, některé z těchto prvků jsou čistě mechanické a proto je lze celkem snadno identifikovat. Jsou pojmem, který se rodí ze závodní činnosti, ve které je dokonalost nezbytná.“

Silné stránky

Charizma,originalina,styl,Ladné křivky,Sposta lidí se otáčí,Sportovní chování,Dojem nového vozu:-)-nadčasový design který nestárne....
MOTOR!!!!!
krivka výkonu nad 3000ot.- pokud chce jezdit clovek svižne,stací tocit neco kolem 3000ot. pri sportovnejší jízde 4500tis. a to už vetšina služebních oktávek odpadá:-). No a pokud se tocí až do maxima výkonu v cca 6500tis je to bomba... Vše s nádhernou zvukovou kulisou lehce se vytáčejícího 2litroveho motoru,slyšíte hukot sání a vytí motoru který je nezaměnitelný!!!Do toho se přidává bručení a práskaní výfuku (origo) výfuku.Śtáči ji chvili podrzet na mírně klikate okresce a v tempu 150 a více spojovat jednu zatacku s tou dalsi... Je to nezapomenutelný zažitek.... Kdo nezazil Alfu ten nežije:-). Max. otácky jsou v 7tis,kde zasahuje omezovac. S lehkou karoserii dokaže motor pekne zacloumat... Osobním merením jsem se dostal na 100km/h kolem 8-8,5 a max.rychlost leží nad 230km za hodinu.
PODVOZEK!!!
je chlouba tohoto auta,pokud tedy opomenu jeho výdrž... S výbavou Sport packet na našich silnicích hodne trpí... Jinak je velmi dobre citelný,vyvážený a cítíte každej vajgl,je to skvost:-). rízení prostrednictvím volantu dodáva spoustu informací o povrchu,a prenosu všech 155koní na silnici.Ostrý nástup brzdného učinku. To auto miluju a má koule:-)

Slabé stránky

Jedíné co mi chybí je tempomat a loketní opěrka:-)´.Slábnoucí brzdný ůčinek - (sjezd Glosglockneru si výžádal dvě zastavky na ochlazení brzd... Ale auto bylo plné až po střechu a vubec sem ho nešetřil).Občas stávkující elektronika Bosch..Málo účinné světlomety(H7).Pískající gumy Michelin:-). NO a???:-). Jo a také nízký podvozek-na naše tankodromy je třeba opatrnosti...

11.11.2008 - Dnes uz jsou na aute pneu barum a zimni dunlop,brzdy se snad taky podarilo vyresil polozavodnimy kotouci. Svetlomety nove+xenony h.i.d

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Servis si obstarávám sám,zatím vše ok. V případě diagnostiky se nemusí ani do servisu. Je tu pár lidiček co to umí:-).


Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto je od soukromého majitele. Super jednání,ale časem se našlo pár skrytých vad(vykradené dveře,promáčklé dveře-vyměněný motor,ale podle predchozího majitele od kterého to koupil je ten motor nadherne zajetej). Jinak bazary spíše nebrat.... Oba bývalý majitelé této Alfy mají znovu auto stejné značky,o čem to asi vypovídá???:-)..

Sport packet 2-originální výbava

Nejde o tunning jako se dělá v případě Fábii:-).De pouze o vypilováni celku:-).

Černé pozadí přístrojů ,látková sedadla Recaro ,sportovní přední kotouče,snížený podvozek o 25 mm (pružiny Eibach/tlumiče Bilstein,brzdový systém BREMBO(kotouče Zimmerman racing),nástavce práhů,lakované třmeny,vz.filtr Green bude co nevidět,sundání a následná uprava tlumeni kapoty(deky),cepicky ventilku se znakem Alfa Romeo:-)...


Test na auto.cz - sem na nej hrdej:-).

Otestovat vůz ověnčený mnoha oceněními, včetně toho nejvýznamnějšího - Vůz roku 1998, objektivně je těžké, jelikož na vás působí, chvalozpěvy z mnoha stran...

Předem ještě upozorňuji, na obsáhlý popis tohoto vozu v rubrice Představujeme, protože dnes se chci věnovat spíše dojmům z tohoto vyjímečného vozu, než strohému popisu.

Pokud nepřipraveni přistoupíte k tomuto vozu, musí každého, kdo má alespoň špetku smyslu pro krásu a design, ohromit. Ať už krásně tvarovaná kovová klika u předních dveří (viz foto). Zdůraznění znaku vepředu s výrazným zásahem do nárazníku (viz foto), decentně tvarované zadní světla nebo rafinované ukrytí klik zadních dveří do rámu okna (viz foto), čímž se dosáhlo optického dojmu, že jde o dvoudveřový vůz. A to není zdaleka vše. V interiéru na vás čekají další lahůdky. Především krásně zapuštěný rychloměr a otáčkoměr do samostatných kapliček , navíc mají bílý podklad a stupnice začíná u obou ve svislé poloze, jako u závodních vozů... (viz foto). I motor samotný (v našem případě 2,0 T.S.) má krásný design (viz foto), nemluvě o tom co umí, když jej nastartujete.

Po nasednutí zapadnete do dobře tvarovaných sedaček s výborným bočním vedením. Po nastartování a rozjezdu je asi první co vás překvapí stupnice otáčkoměru. Povolené otáčky totiž končí u 7000 otáček !!! Už při tomto pohledu se mi zrychlil tep. No co tak to vyzkoušíme. Po výjezdu z města, když hustý provoz trochu zřídnul, jsem zkusil akceleraci z 0 na 100 km/h a hle Alfa to zvládne za 9 sekund a stačily mi k tomu první dva stupně převodovky. Vůbec vlastnosti motoru by si zasloužily zvláštní článek. Jde o šestnáctiventilový dvoulitr Twin Spark (dvě zapalovací svíčky v jednom válci) s jedním z nejvyšších výkonů ve své třídě - 114 kW. Tohoto výkonu dosahuje při 6400 otáčkách. Mnozí by asi nevěřili, že jde o čtyřválec a ne šestiválec. O kvalitní vyvážení motoru bez zbytečných vibrací se starají dvě vyvažovací hřídele. Odhlučnění jsem čekal na nižší úrovni, ale opak byl pravdou motor je asi do dvou tisíc otáček prakticky neslyšitelný. Dále až do sedmi! tisíc otáček stoupá hluk překvapivě velmi málo, spíše je jen slyšet rychleji se točící elektromotor . Tah motoru je ve všech režimech otáček vynikající. Po překonání čtyřech tisíc ot. už nemůže mít výhrad ani největší rýpal .

Nestandardní sedmnáctipalcová kola na nezaprášeném asfaltu fantasticky drží a ani při dravém rozjezdu se moc neprotočí, naopak. S tímto souvisí i zkouška brzd, kdy tato Alfa ze 100 km/h zabrzdila na vynikající vzdálenosti 37 m.

Sportovní pocit z jízdy podtrhuje velmi strmý převod řízení, kterému z maximální polohy v levo do max polohy v pravo stačí pouhé dvě !! otáčky volantem. (u Opelu Omega - 3, Škoda Felicia (bez posilovače - 4)).

Jízdní vlastnosti jsou jedním slovem vynikající, dostat Alfu do úzkých se vám hned tak nepovede. O tom, že jízdní vlastnosti 156ky opravdu nemají ve své třídě konkurenci, svědčí i naprosto bravurní zvládnutí tzv. losího testu, se kterým měly ostatní automobily velké problémy včetně BMW M3!, které se dostalo do smyku (shlédnuto v TV).

Abych jen nechválil, kritiku u Alfy 156 zaslouží malý zavazadlový prostor, který navíc není možno zvětšit sklopením sedadel (jen otvor pro lyže). Druhým místem pro kritiku je místo na zadních sedadlech, které by se dalo přirovnat k tolik omílané Octavii.

Celkově je Alfa 156 vozem snů pro sportovně založené řidiče, kteří si chtějí užít jízdu v opravdu skvělém voze. K rozhodnutí koupit si tento Italský klenot na kolech ji může pomoci i velmi příznivá cena v porovnání s např. německou konkurencí



MODEL MOJI ALFY....

22.8.2008

Po dlouhém hledání modulu mého auta,jsem se rozhodl že přepracuji model od firmy BBURAGo 1:24... Začal jsem slepením všech samolepek z modelu,a rozdělání všech součástí... Interier už je nastříkaný správným odstínem,a též i vnitřek karoserie... V karoserii jsem musel zakytovat zadní úchyty pro křídlo. Momentálně práce stojí,nechám si namíchat stejný odstín barvy jako je na mé Alfe. Karoserie je zalepená aby barva nikam nezatekla. Nejhorší bude sehnat nějaká kola které by bylo co nejvíce podobné těm mým.

 

Novinky v recenzi

17.7.2011 19:41

243000km - Okruh Sosnová

Právě jsem se vrátil ze Sosnové a musím uznat že 156 mě i po letech nepřestává překvapovat... Jezdily jsme měřená kola a hodně mě udivuje že muj čas 52.28 je jen o cca2.5sekundy za časem GTAčka na slickách a cca 2sekundy za Corvetou Z06 které je Sosnová prostě malá:-).... Auto se i po letech krásně vodí... Ani náznak nedotáčivosti... Ani jednou!!! Na brzdách se krásně dá utrhnout zadek a trošku si jí rozhodit... Na okruh jezdím vždy bez ABS,protože 156 ho má velmi kousavé... Zase jsem se utvrdil v tom že to auto sem vybral dobře a dělá mi v podstatě jen radost i po skoro 6letech spolu...

8.2.2011 21:08

235000km

Již je to zase rok co sem dělal na tomto voze velkou údržbu,a jako každé nadcházející jaro,i toto si bude žádat pár tísíc... Jedná se hlavně o př.spodní ramena,jedna pneumatika,vnejsi klika+pant dveří a zbytek drobnosti... A hlavně se pustit do opravy karoserie... Po tech letech už je pomerne znacne zkorodovany PZ prah,vinou rozbiteho plastoveho nastavce,a pod nim jiz kameni dokonalo skazu... Nicméně auto pořád jezdí a dělá mi jen radost.... žadné auto nejezdí zadarmo..

26.8.2010 21:28

230300-neboli 300tis.km:-).

Při nedávném hrabání se a kontrelo me Alfice pres FIATECUSCAN jsem zjistil po 5 letech ze muj milacek je o cca 70tis. stočenej:-). No mazec:-). Ale na druhou stranu mi to nevadí,vše funguje jak ma... Takze vazeni Twin Spark se 300tis.km a pořád běží,táhne prostě paráda... Jen spojka je už lehce neuroticka:-). Na autě sem najel cca 125tis.km a co se týče oprav které jsem dělal-2x rozvody,2xbrzdy,3x desticky,lanovody,klouby,pravé rameno,horní ramena,zadni ramena... Hadicka hydrauliky... To neni tak spatne ne???:-).

12.8.2010 22:55

230000km

vyměněny čepy řízení a kosti př.stabilu. Ale do uterý se nesvezu... Jsem objednanej do Pospa racing na geometrii...

14.5.2009 14:32

200500km - Kompletní servis

všechny filtry+oleje + doplnění klima(původní náplň odsátá 70G,nyní 650G:-). dovážení kol,a zase to jezdí parádně. Jen nechát doseřídit příčku volantu,a lépe upevnit víčko vzduchového filtru.

14.1.2009 00:00

12.2008 - Podvozek je hotový,ale geometrii mi chlapci udělaly ještě horší než byla... Takže reklamace

14.11.2008 00:00

Tak auto je ze servisu zpět,vyměněny jsou horní ramena,tycky stabilaku,homokinetaky,brzdove hadicky... cepy a stouchacky budou vymeneny v druhem kole:-). Cestou ze servisu jsem hned poznal ze se investice vyplatila,rizeni je krasne pevne a presne,coz se vymenou cepu a tahel jeste zlepsi... Uz se tesim.. Pravdepodobne uz pride na radu lehke vyvareni,na prednich nosnikach jsou plechove drzacky cehosi,a na ty bohuzel protikorozni ochrana v italii nestacila... Nevadi.. Nicmene muzu opět doporucit Venku Kamenika jako velmi rychleho a spolehliveho opravare vseho italskeho:-).

12.11.2008 00:00

185000km - xenony uspesne funguji a sviti... Bohuzel na vymenu homokinetickeho kloubu uz jsem nedojel... Kdo videl mou mrtvou Alfici na parkovisti u Impexu,at se ozve:-). Nicmene uz je v servisu a meni se na ni klouby,horni ramena,cepy,tycky stabilaku..+ odtah a geo, to bude zase uzasnej ucet:-). Uz se na ni tesim:-).

6.11.2008 00:00

184000km - namontoval jsem H.I.D xenony,a budu muset do servisu na výměnu horních ramen,homo kloubu,tycek stabilaku a kuláků

20.9.2008 00:00

180000km - Výměna předních kotouču,nové Zimmermany jsou zatím v záběhu. Desticky zatim pouzivaji 1/3kotouce,a postupne se obrusuji. I tak to brzi mnohem lepe.-)-

30.8.2008 00:00

178000km - komplet servis(olej+vsechny filtry). Lanovody rucni brzdy vymeneny. Vse vlastnima rukama...

23.8.2008 00:00

22.8.2008 -
Začátek stavby modelu mého auta.

21.8.2008 00:00

178000km- odesly lana rucni brzdy-jednoducha vymena+ je v pytli nejake cidli abs,pres daig.musime zjistit ktere.

29.5.2008 00:00

165 700km- Konecne prezuto na letni pneu...

22.5.2008 00:00

165500km- konečně hotové rozvody+repase variatoru. Jeste vymenit olej...

7.3.2008 00:00

157500km - Zjistena zavada na LP spodnim rameni. Centralni silentblok co drzi tehlici je utrzeny...

29.2.2008 00:00

157300km- vymena cepu na rizeni nepomohla... Ted mne ceka repas napravy a rozvody. Doufam ze klepe nake rameno a neni v pr... rizeni...

18.2.2008 00:00

156000km - Cesta do Vídně a zpět s průměrnou spotřebou 8,1.Z Vidne v Podebradech za 3hodky:-).

2.2.2008 00:00

153500 - Prave jse mi za vydatneho prispeni kolegu podarilo namontovat silentblocek k radici pace,opet to radi jak ma.. To budou meziplyny:-).

21.1.2008 00:00

152500- nakup olej filtru a drobnosti ktera zpusobuje nepresnost razeni,celkovy ucet za origi dily je 655kč,to si myslim ze neni spatne..

13.1.2008 00:00

Dnes jsem opet zkousel zrychleni,povedlo jse mi dostat se na 100 za 8,3s!!! Jen 0-400m se nedarilo bylo malo mista... Brzo pridam dukaz

12.1.2008 00:00

151000km - dalsi kolo mereni zrychleni. Bohuzel neuspesne... Bylo mokro... Nejlepsi byla 142km/h po 400m....

11.1.2008 00:00

Opět rozbité čelní okno...

6.1.2008 00:00

151126km - opetovna montaz krytu pod motorem

1.1.2008 00:00

150600km - nefunkcni centralni zamykani,prez noc nefungovalo,rano sem trosku procvakal spinac v 5.dverich,a zase vse beha... Asi nakej sotek ve vedeni:-).

27.12.2007 00:00

150500km - unaveny mechanismus razeni,staci vymenit objimku ktera vystreduje radici paku. Stoji par korun

26.12.2007 00:00

150500km - Zkouska zrychleni podle GPS a java programu GTX. Nejlepsi mereni ukazalo 8.5s z 0-100,vzhledem k mokre silnici a uzsim zimnim gumam,a teplote okolo -1 stupne si troufam rici ze 8.1-8.2 nebude problem....

19.11.2007 00:00

147150km- provedena zimní příprava,to jest kontrola kapalin a zatreni blatniku omlácených od kamínků. Přezuto na zimní gumy 195/65R5 Barum Polaris-velká spokojenost!!!

3.11.2007 00:00

145500 - Oprava lanka plynového pedálu.
Bylo třeba pouze přesadit zavlačku před škrt.klapkou a plyn je najednou pekne ostrý.

21.10.2007 00:00

144000km - Porucha ktera potesi
Cestou z prace sem pri rozjizdeni se z kolony proslapnul spojku... Katastroficke scenare o vymene spojky se nastesti nepotvrdily:-). Vsiml jsem si ze pedal neni spojen se spojkovym valeckem a zavada byla odhalena:-). Pedal je s valeckem spojen hridelkou ktera vede do silentbloku ktery je zalisovan v tahle valecku,a vse zajistene zavlackou... A ejhle zavlacka nikde... Silentblok vse drzel jako by nic,ale opotreboval se a postupne cela soustava ujizdela do strany a krizila,tim padem sla spojka ztuha.(myslel sem si ze budu menit spojku...). Po opetovnem sestaveni mechanismu sem po 10min jel dal:-). Proste zavada ktera potesi:-).

14.10.2007 00:00

143300km
Výměna oleje+nástřik dutin. Navštěva Tunning show Milovice a sprintu:-). Nejvíce si cením skalpu Fabie RS

5.9.2007 00:00

5.9.2007 - Vý měna zadních brzd.destiček za Ferodo Premier

31.8.2007 00:00

137000km - Opraveno za necelých 24 hodin:-).

28.8.2007 00:00

137000km - Tak mne poprve nechala na holickach... Pospicham z prace,a najednou si rikam ze prestava jit servo... Po chvili prestala jit klima... A po chvili uz sem stal s otevrenou kapotou... Diagnoza byla takova ze se od napinaci kladky pretrhl klinovy remen..... Rychle jsem zhasl motor a trada domu na odtahovce.... No ty remeny jsou jeji slaba stranka... No neva uz je ji odpusteno a tesim se az zas bude jezdit:-). (To sem este nevidel ucet ze servisu...) :-).

16.8.2007 00:00

134700km - Ložisko je Ok,to jsem si oddechl,ale bohužel budu muset něco dělat s brzdamy,přední jsem komplet rozdělal a vyčistil,ale stále pískají,a zdá se jako by se desticka na PP kole nevracela,takkže to píska i při rozjezdu... Tak bohužel budu mít na Alfa Romeo Tour 18.8. zvláštní zvukový doprovod:-).

13.8.2007 00:00

134500km - Po včerejší projíždce mi začalo vrzat PP ložisko kola,a při ohřátých brzdach mi brzdy pískají... No po 30tis. první lehká závada...:-).

10.8.2007 00:00

134500km - Zvýšil jsem své celkové hodnocení za 10:-).

5.8.2007 00:00

134000 km- Tak jsme si s Alfonsem strihly vyjezd na Glosglockner,navstevu muzea Ferrari,a Rim:-). Takovej malej vejlet:-). Porad slape jak hodinky,a co vic konecne sem sehnal vytouzenou loketku,uz ji jen namontovat:-).

25.5.2007 00:00

123000km - Nástřik dutin a pogumování podvozku,nové gumové uchycení koncového dílu výfuku-vše vlastníma rukama:-).

5.5.2007 00:00

120700km- po 700km průměrná spotřeba 7,66litr na 100km!!!

24.4.2007 00:00

118900 - První menší závada... Sednu za volant,rozsvítí se přístroje... Otočím klíčkem a v tu ránu to cvaklo a vypla elektrika:-). No naštěstí jsem vezl autoelektikáře sebou,po zjištění závady(zaoxidované kontakty na akumulátoru) a po 15min,čištění se jelo dál:-). Momentálně mam milenku v servisu,na výměně čelního okna:-(

17.3.2007 00:00

117800km - Rozbité čelní okno oprava bude stát cca 10tis.

12.3.2007 00:00

117500km - Vše v pořádku pouze výměna krytu pod motorem. Čeká nás výměna oleje za Castrol RS 10-60

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK SPORT PACKET 2

Další vozy Alfa Romeo 156



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
9

Velmi dobré. Občas stávkuje elektronika,ale po chvíli se umoudří. 30t. km bez poruchy(zatím). Pouze pretrtzeni drazkovaneho remenu,ale to bylo vinou opotrebeni... Sem naprosto spokojen... Dálkové jízdy jako třeba do Říma,Hockenheimu proste pohoda...

praktičnost
9

Když je třeba i to něco odveze:-).4lidi plus náklad na tejden do itálie,akorat ty piva co se nevesly do lednicky musely za zadni okno:-).

prostornost
9

No vzádu bych sedět nechtěl. Ale ve předu je ůtulně

jízdní vlastnosti
10

Výborné... Podvozek je sice trošku choulostivější,ale je to paráda.

jízdní komfort
8

Po Letenské pláni jsem jel jen 1... Víckrát už to neudělám...

provozní náklady
6

Náklady na provoz se vám v první zatáčce mnohonásobně zůročí:-):-):-).

náhradní díly
8

V porovnání s koncernem VW jsou docela nízké. Jen pro zajímavost,kryt pod motor origo 4500kč v Elitu 1100kč:-). Spatná dostupnost..

výkon motoru
9

To pravé přicházi od 3000ot. do 7000:-). Od 3tis se začne naplno ozývat sportovní tlumič výfuku...

spotřeba
8

Dlouhodobě 9,5litru na 100

hlučnost motoru
10

To není hluk.... To je zpěv:-). Po sundání tlumení kapoty je ryk koní pod kapotou mnohem stavnatejsiii... Zvýšiůa jse hlučnost sání,a o to tu de:-)

kvalita sedadel
10

Sportovní Recara mi jsou jak šitá na míra... A to nejsem nějakej mrnous:-).

brzdy
10

Jsou skvěle davkovatelné,mají ostrý nástup-je třeba si na zvyknout. Na předku mám drážkované sportovní kotouče,a ještě jse mi nepodařilo aby vadly... polozavodni kotouce Zimmerman...

zavazadlový prostor
8

Kvuli kufru sem si ji nekoupil... Ale stačí.






Blesk.cz

Ztratil se mi syn, volala zoufalá máma. Klučina (8) si zatím pochutnával na „hambáči“

Ztratil se mi syn, volala zoufalá máma. Klučina (8)…

S osmiletým synkem si vyšla na procházku, malý filuta jí ale na kole rychle zmizel z dohledu. K smrti vystrašená…

Podílejte se na ochraně životního prostředí s produktem PREekoproud

Podílejte se na ochraně životního prostředí s…

Myslíte ekologicky, třídíte odpad a není vám lhostejné životní prostředí? Pokud jste nyní zbystřili, tak by vás…

 

iSport.cz

Konec legendy. Španělský střelec Villa po sezoně skončí s fotbalem

Konec legendy. Španělský střelec Villa po sezoně…

Nejlepší střelec v historii španělské reprezentace David Villa po sezoně japonské ligy skončí s fotbalem.…

Šéf Brückner slaví. Příběh geniálního umění i vrtochů trenérské legendy

Šéf Brückner slaví. Příběh geniálního umění i…

Vizionář, fotbalový filozof, mistr taktiky, mudrc, bonviván, charismatický šéf, ale také Karas nebo Klekí-petra.…

 

Reflex.cz

Radkin Honzák: Komunistický bestie mě dusily, udával mě otec Ratha. Většina lidí jsou ovce a bojí se svobody

Radkin Honzák: Komunistický bestie mě dusily, udával…

Fízlové si mě podávali, tlak na spolupráci s StB byl opravdu nepříjemný, 17. listopad pro mě znamenal možnost…

Benátky pod vodou: Nejslavnější památky byly zaplaveny, starosta viní klimatické změny

Benátky pod vodou: Nejslavnější památky byly…

Italské Benátky postihly nejhorší záplavy za půlstoletí, na náměstí svatého Marka dosahovala voda v úterý do…