Recenze

shade741 (muž 34 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

BMW řada 3 325i (E36)

9.70 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 3, foto 1 BMW řada 3, foto 1 BMW řada 3, foto 2 BMW řada 3, foto 2 BMW řada 3, foto 3 BMW řada 3, foto 4 BMW řada 3, foto 5 BMW řada 3, foto 6
BMW řada 3, foto 6 BMW řada 3, foto 6 BMW řada 3, foto 7 BMW řada 3, foto 8 BMW řada 3, foto 9 BMW řada 3, foto 10 BMW řada 3, foto 11 BMW řada 3, foto 12 BMW řada 3, foto 13 BMW řada 3, foto 14 BMW řada 3, foto 15 BMW řada 3, foto 16 BMW řada 3, foto 17 BMW řada 3, foto 18 BMW řada 3, foto 19 BMW řada 3, foto 20 BMW řada 3, foto 21 BMW řada 3, foto 22 BMW řada 3, foto 23 BMW řada 3, foto 24 BMW řada 3, foto 25 BMW řada 3, foto 26 BMW řada 3, foto 27 BMW řada 3, foto 28 BMW řada 3, foto 29 BMW řada 3, foto 30 BMW řada 3, foto 31 BMW řada 3, foto 32 BMW řada 3, foto 33 BMW řada 3, foto 34 BMW řada 3, foto 35 BMW řada 3, foto 36 BMW řada 3, foto 37 BMW řada 3, foto 38 BMW řada 3, foto 39 BMW řada 3, foto 40 BMW řada 3, foto 41 BMW řada 3, foto 42 BMW řada 3, foto 43 BMW řada 3, foto 44 BMW řada 3, foto 45 BMW řada 3, foto 46 BMW řada 3, foto 47 BMW řada 3, foto 48 BMW řada 3, foto 49 BMW řada 3, foto 50 BMW řada 3, foto 51 BMW řada 3, foto 52 BMW řada 3, foto 53 BMW řada 3, foto 54 BMW řada 3, foto 55 BMW řada 3, foto 56 BMW řada 3, foto 57 BMW řada 3, foto 60 BMW řada 3, foto 61 BMW řada 3, foto 62 BMW řada 3, foto 63 BMW řada 3, foto 64 BMW řada 3, foto 65 BMW řada 3, foto 66 BMW řada 3, foto 67 BMW řada 3, foto 68 BMW řada 3, foto 69 BMW řada 3, foto 70 BMW řada 3, foto 71 BMW řada 3, foto 72 BMW řada 3, foto 73 BMW řada 3, foto 74 BMW řada 3, foto 75 BMW řada 3, foto 76 BMW řada 3, foto 79 BMW řada 3, foto 80 BMW řada 3, foto 82 BMW řada 3, foto 83 BMW řada 3, foto 84 BMW řada 3, foto 85 BMW řada 3, foto 86 BMW řada 3, foto 87 BMW řada 3, foto 88 BMW řada 3, foto 89 BMW řada 3, foto 90 BMW řada 3, foto 90 BMW řada 3, foto 91 BMW řada 3, foto 92 BMW řada 3, foto 93 BMW řada 3, foto 94 BMW řada 3, foto 95 BMW řada 3, foto 96 BMW řada 3, foto 98 BMW řada 3, foto 99 BMW řada 3, foto 100 BMW řada 3, foto 101 BMW řada 3, foto 102 BMW řada 3, foto 103 BMW řada 3, foto 104 BMW řada 3, foto 105 BMW řada 3, foto 106 BMW řada 3, foto 107 BMW řada 3, foto 109 BMW řada 3, foto 110 BMW řada 3, foto 112 BMW řada 3, foto 113 BMW řada 3, foto 114 BMW řada 3, foto 115 BMW řada 3, foto 116 BMW řada 3, foto 117 BMW řada 3, foto 118
 

Technické info

Přezdívka auta zatím nemá :-D Rok výroby 1993 Koupeno ojeté najeto [km]:273000 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2500 výkon [kW]: 141 kroutící moment [Nm]: 245 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7.2 maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 10

Popis vozu

Na počátek musím napsat, že většinu textu této recenze jsem psal chvíli po koupi tohoto vozidla, proto některé pasáže opravdu přeoplývají obrovským nadšením, něco o čem jsem si myslel že je na autě vpořádku tak nebylo atp, stále i po třech letech je to projekt ve fázi neustálého vývoje. Pokud přežijete přečtení celé recenze, a doufám že se někde i hezky pobavíte( i já se pobavil po té odmlce jak jsem byl u některých bodů najivní) doporučuji přečíst aktualizace co vše bylo nutno audělat aby auto vypadalo.... EHM vlastně skorem stejně vzhledově, jen té skryté práce bylo mraky. Takže cílem je auto dostat do origo stavu, schází mi pár maličkostí a hlavně by potřebovalo opravit kosmetiku a dát hezký lak ale to snad časem vyjde...




Opět sedím u nové recenze. 325 Td odjela na Ukrajinu :), budiž jí tam země lehká. Zřejmě bych měl vysvětlit, proč odešla. Zaprvé-VÝKON, 325 td už mne prostě neuspokojovala, navíc potřebovala nutné investice, což už se mi dotoho nechtělo vrážet, jelikož jsem podvědomě tušil že půjde pryč. Okolí mě pomalu začíná mít za blázna jelikož poseldní dobou se u mne auta neohřála zrovna dlouho, a u každěho bafora prohlašuji, že si ho nechám na 100 % :-D. Mimochodem víte že znak BMW není odvozen od vrtule jak je obecně rozšířeno a není to pravda? :-) je o tom takové pěkné video na stránkách BMW :-)

Celá koupě byla hurá akce. Okolo třetí ráno, jsem brouzdal po internetu, klasicky procházejíc inzeráty. Hlavou se mi honilo bůh ví co(možná tak 2-3 piva), ale bylo jasné, že nic jiného jak BMW to nebude. (Jsem bohužel ztracen, pohlcen kouzlem těchto aut :) . Dále bylo jasné, že to bude trojka, tříca je už moc stará a e 46už drahá :). Mezi šroty za 20-30 tis jsem nic nenašel, proto jsem postupoval dále. Najendou jsem náhodou narazil na BMWklubu na 325i. Pak to šlo ráz na ráz, td ještě ten den odjelo(z čehož jsem byl nadšen) a jel jsem se podívat na 325i. Bohužel majitel měl čas až večer, což znamenalo tmu. Co si budeme povídat kupovat auto za tmy je napytel. Nakonec jsem ji prolezl, téměř vše se mi zamlouvalo, proto jsem ji další den odvezl.

Cesta domů byla dlouhá 150 km. Ale věřte mi, že nikdy jsem si víc neužil jízdu než nyní. Obrovský rozdíl výkonu oproti TD byl pro mne ohromující. A musím se přiznat, cestou jsem si musel i dvakrát zvednout ego :). Fungující klima, vyhřívané sedačky v kůži krásný interiér(až na řadičku- ta už je vyměněna), jeden blatník v základní černé po lehkém ťukanci. Nekompletní M-paket (lišty, nárazníky, řadička, zrcátka). Auto je dále snížené, vypadá to pěkně ale pro mne je to celkem nanic (na vysočině bývá hodně sněhu a asi ani nevyjedu ze dvora) .

Auto jsem zhruba představil, nyní se budu trochu opakovat(jednou jsem některé věci psal již v recenzi na TD) E 36 je nadčasové auto, ať si kdo chce co chce říká podle mě je "sexy" :D Přehledná přístrojovka, nic není daleko, pěkně provedené plasty(nemohu říct že nevrže, jelikož kdo má e 36 v kůži ví o čem mluvím-ta prostě vrže a tapecy také) Sedačky jsou pohodlné a člověk do nich doslova zapluje.U e 36je notoricky známé odchlipování čalounění na tapecu dveří, to se naštěstí v mém případě nekoná nikde. Vnitřní prostor je pro mé potřeby velice dostačující. Hodnotím převážně přední sedadla, jelikož vzadu opravdu nejezdím:). Na zadních sedadlech je prostoru pro nohy habaděj, nicméně osoba okolo 190cm a více by asi měla již problém s tím, že by se hlavou dotýkala střechy(vzadu). Sériové repro hraje i po 18ti letech velice dobře, v tomto směru nejsem náročný, proto hodnocení nechám na jiných. Absence tempomatu u mého vozidla mne příliš netrápí, jelikož dálnice nevyužívám vůbec a nevím, kde jinde bych měl pro něj využití. Co se mi však líbí nejvíce je takzvaný střední BC (takový palubní pc). Tato věc disponuje funkcí check control, což znamená, že auto vám samo řekně, že vám nesvítí ta či ona žárovka, je třeba dolít kapalinu atd. Pokud někdo stále jezdíte s Hanzem(rozuměj kafrá to na mě německy) lze to přenastavit na Angličtinu :) Tato věc u takto starého auto je něco, aby ne v roce 1993 stála 325i OD 14 300 liber...

Přesné řazení(pokud není vylítaná) spolu se sametovým chodem 6tiválu je bomba. Co je však u výkonného auta důležité jsou brzdy. Ty v případě e 36 jsou skvělé. Kotouče vzadu i vpředu, dostatečně výkonné, dle mého názoru by ubrzdily i větší vozidlo. Rekce na stlačení pedálu je mi jak šitá na míru.

Nezvykem byla v prvním dnu tuhost spojkového pedálu(není na vině žádná závada) Nakonec jsem si na tuto věc zvyknul a vpodstatě ji nevnímám.



On hlavně ten celý motor je bomba. Tichý kultivovaný chod, lze na něj položit desetikorunu na hranu a vytočit motor bez toho aby spadla. Nebere ani kapku oleje, který je navíc stále čistý. Konkrétně můj motor má "nalítáno" 130 tis. km, byl vyměněn. Má zátah již od začátku ale ten pravý kopanec nastane po překročení hranice 3500-4000 otáček, najendou se motor probere naplno a ukáže co umí. Nejlepší agregát co jsem kdy měl.

Bohužel abych jen nechválil, druhý týden odešla dvojka na převodovce. Rozebírat a zkoumat co se poto nemělo smysl, proto jsem sehnal převodovku z 3.0 s větší hardyspojkou a kardanem. Opravu jsem nechal udělat v servise, jelikož sám jsem neměl čas a hlavně pořádně kde to nyní v chladu udělat. Oprava vyšla s cestou pro převodovku, prací, převodovkou,kardanem,hardynou a olejem na 6000 tis kč, což považuji za OK. Je na lemech vzadu lehce chycená, klasicky jsou místa u zvedacích puku chycená, dále řidičovy dveře dole. Nic extra, rez celkem ne závažná. Tekl domek termostatu, termostat byl KO. Svíčky byly KO, olej pro jistotu vyměněn.

Na autě jest trochu tuzingu. 4 ks neonu uvnitř(naštěstí nejsou vidět), co mne štve více, jsou ledky vedle světla interiéru, ale zase to není tak děsivé. Nejvíc ošklivá byla ale hlavice řadící páky. Jelikož to byl hliník, tak studila jak blázen a vyloženě se mi v autě nelíbila. Bohužel byla přilepená dvousložkou, takže vyndat jí byl problém, musel jsem použít flexu! Nyní je tam kožená replika Mkové.

Jízdní vlastnosti jsou skvělé. Tyhle auta nemají konkurenci(poměrem cena vs to co dostanete) Pokud hledáte pohodlí, mrkněte na jinou řadu nebo jiné auto, tohle není pohodlnej francouz. Je to spíš takový dravec, avšak komfortu si člověk mých nároků užije také. Někdy mám pocit, že mi v bmw udělali auto na míru. Pokud budete mít konkrétní dotazy ptejte se, jinak myslím, že nemá smysl dále rozebírat tuto problematiku. Pokud potřebujete jet rychle, můžete, pokud chcete jet piánko, proč ne. Je však nutné počítat s velkým % lidí, co si vaším předjetím asi zvedají ego či co. Pojet se bávem jen tak vklidu je nemožné, jelikož vám zachvíli na záda dýchá kdejaký vrak, který svým manévrem předjíždění ohrožuje jak sebe tak vás, jen proto, že prostě s fáčkem trhnu BMW. (samozdřejme to nedělají všichni jen mě to štve, a stává se to často) Ale taky ruku na srdce, prostě někdy se potřebujeme projet pořádně všichni.

Autí přitahuje pozornost, zvuk je neskutečně nádherný (jedná se o sériový výfuk origo BMW skoro ve 100% stavu) Množství lidí otáčejících se za tímhle povozem je celkem velké. Nedivím se. Bohužel přitahuje i individua s klíčkem, co objedou lak nebo ukradnou znak, nevím proč. Přitom jejich cena je směšná, levnější pomalu jak oktávka 1 gen. Ze třech baforů co jsem měl mi dva objeli klíčkem, rozbili čelní sklo a ukradli znak 2x . Tohle už si taky svoje zažilo, kapota nese známky klíčku :-(

Zatím najeto okolo 15 000 km(nyní nevím přesně) auto mě baví, jsem sním spokojen.

Spotřeba jest pro mnoho lidí důležité téma. Pokud je pro vás 8l/100 km hodně, děkujeme za zájem o 2.5l R6 a můžete pokračovat do jiné sekce. Reálně jezdím za 8-14l , záleží na stylu jízdy, trase atd, však to znáte. Hodně lidí mi říká, že jsem blázen, že je to moc a nanic. Mě je jedno, že tamhle Franta z Prčic jezdí s oktávkou za 5 l , ať si jezdí. Raději se dvakrát týdně projedu tímhle a zbytek pojedu autobusem, než jezdit pořád v autě co nejede a nemá pro mne důležité vlastnosti.

Samotnou kapitolou je nářadí v kufru, nikdy jsem neměl komplet nářadí :D. Proboha proč to všichni rozkradou než to prodají, chybělo mi dokonce i tažné oko:-D, kčemu to komu je nepochopím. Poprvé mám v BMW originální trojúhelník který v autě zůstal, neuvěřitelné :-)

Pokud jste došli až sem, děkuji za pozornost. Jako bonus ještě přidám pár rad na co si dát pozor:

Při koupi E 36 obecně- rez, okolo zvedacích bodů, lemy, zadní víko pod značkou, blatníky, prahy obecně. Pozor na cvakající vanos (viz youtube- je tam plno videí jak to má a nemá znít) Dejte pozor na rok výroby vs motor co je v autě, hodně se přehazovaly. Dle vin se dá zjistit v BMW výbava a info o autě. Pozor na bořené kusy a bývá jich hodně (zkontrolovat nosníky, podlahu kufr atd) Ručky bývají KO. Následně klasické věci co se kontrolují u ojetých aut v případě dotazů mne kontaktujte.

Silné stránky

Výkon motoru

Spolehlivost

Atraktivita

Nadčasovost

Jízdní vlastnosti

Slabé stránky

Nesklopné sedačky, pouze tunel

Spotřeba-pokud se šlápne :)

Nedá se v tom spát :)

Velké objekty co potřebujete převézt asi neodvezete

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

zatím provedeno: jsem magor vymenuju i co kolikrát nemusím plus byla nehoda takže spousta a spousta věcí :-D

Olej + filtr
svíce obyč
převodovka,kardan,hardyna+práce+olej
gumy zimní 15" 7mm vzorek 4ks
Podběh
hlavice radící páky
termostat
fridex
díly -prkotiny do int a exterieru
kola letní vč litých disků
desky předek
desky zadek
silentbloky-přední 2ks
vanos repas sada
poloosa
filtr
svíčky 2
koleno sání
vanos-tesnění
ventildekl tesneni
velké bc +instalace
relé
palivová pumpa
čepy přední náprava meyle
chladič nový
spojovací tyč řízení pp
čepy na pp rameno meyle
zadni horní uložení tlumiče 2ks
přední horní uložení tlumiče 2ks
blatník 2ks
spojková sada
rameno pp
blinkr
podvozek komplet-stavitelný
zadní silentbloky
silentbloky stabilizátorů
tyčky stabilizátorů zadek+ předek
natřený podvozek
vystříkané dutiny
vyvařené prahy
natřený výfuk preventivně
kompletní očista motoru
vypreparování nepotřebné kabeláže likvidace neonů
upevnění tapeců
opravení elektriky oken a zrcátek
opravení zasekávajícího se zámku
domek termostatu
čidlo venkovní teploty pro výhřev ostřikovačů
vetily topení
těhlice pp
jedna m lišta
maska
ledvinky
vodní pumpa
víčko chladiče
domek termostatu-hliník

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Soukromá osoba, vpořádku

 

Novinky v recenzi

22.5.2014 21:23

Myši a elektrika, test r 17 kol

Autí stálo v depozitu skorem půl rok a myši požraly elektrickou instalaci, což me vedlo k totálnímu rozebrání skoro všeho, opravě, příležitostném vyvaření podlahy atp

30.4.2013 02:30

Konečně po zimě

Zima je fuč, tak kde vylezla liška na podvozku byla ošetřena, nohozeny liťáky a konečně m prahy

25.2.2013 14:36

další věci na auto

K autu sehnány Origo m prahy za směšnou cenu(jeden poškozen) doplněno origo nářadí, zakoupen nový klimafiltr, originální plast k náfuku alternátoru, nalakován přední nárazník jelikož byl v otřesném stavu, domontována přední rozpěra a vyměněn silentblok zadního ramena. Auto se má už líp jak já :)

24.9.2012 21:04

černý strop, telefon, světla- zbylé díly na prodej

Tak jsem pokročil zase dále, sehnal jsem telefon - který se mi povedlo k mé velké radosti zprovoznit a kompletně zapojit, dále jsem sehnal černá madla, clonítka a lampy čemuž jsem do černa přizpůsobil stropnici, m nárazník vyměněn za hezčí, vměněny světlomety- zůstaly na nich mračítka, dal jsem jim proto šanci a popravdě se mi na tomhle autě docela líbí, vyhodit to můžu vždy :) Jinak na prodej mám - m nárazník, černá origo šíbrová stropnice, elektrický šíbr, oriho h 1 světla- vše levně zavazí

4.9.2012 22:21

CD changer a fotky

Doplněny nějaké foto , sehnán a zapojen originální CD changer

21.8.2012 12:22

Pár dílů

Takže- nahozena jiná maska a ledvinky, střiknuto do barvy, mlhovky, origo rádio, nové víčko chaldiče, hliníkový domek termostatu a vodní pumpa fotky doplním

Jinak budu muset dát jiný přední m nárazník, tenhle je kaput- praskliny důlky atd atd

6.7.2012 23:52

nehoda

tak jsme měli s bafem nehodu, paní nám nedala přednost. Takže zase hora práce, no alespon se pokročí dále zde výpis dílů co budu nyní měnit

spojovací tyč řízení pp
čepy na pp rameno meyle
zadni horní uložení tlumiče 2ks
přední horní uložení tlumiče 2ks
blatník
spojková sada
rameno
blinkr
podvozek komplet

4.5.2012 13:25

Velký bc, folie atd- autí začíná konečně trochu vypadat

Tak zase nějaké nové věci na bafo, jelikož mi odešel displej u check controlu, tak jsem se rozhodl rovnou koupit velký BC- zapojení všeho šlo poměrně lehce pro informace navštivte BMWklub v sekci FAQ, případně mne kontaktujte, následně jsem poprvé v životě lepil carbon folii na kapotu, docela porod ale celkem se zadařilo, velké BC je celkem dobrá věc, hlavně díky němu jezdím o dost ekonomičtěji a povedlo se mi srazit spotřebu na cca 8.5 l, což na to, že nejezdím dálku ale co cesta tak 22 km je pěkné

12.4.2012 08:45

Trocha úklidu

Auto sem zevnitř lehce odstrojil, abych se zbavil pozůstatků kabelů po neonech, nejakejch megahustoreprobednách a bůh ví čím ještě, ani jeden kabel pájený, všechno kroucené, či na čokoládě:-/. Divím se, že jsem ještě nevyhořel. Následně jsem cestoval po plastových dílech se silkalem, po dalších věcech vazelínou a konkorem. Zbavil jsem se asi 80% vrzavých zvuků převážně od tapeců dveří a kožených sedadel. Dále auto dostalo nový konus- radeji bych airbox, ale nechce se mi za to dávat 600 a pak další litr za kn vložku, tohle vyšlo na pakatel, proto časem. Stále sháním hezký PP blatník v barvě diamantschwarz, postupně se nám to už rýsuje. Auto je denně v provozu :)

11.3.2012 20:57

VANOS hotov+dutiny+horní uložení

Jak již nadpis sam napovida, vanos je již hotov. Žádný návod jsem nedělal, jelikož kamera ani kvalitní fotoaparát nebyl k dispozici a na youtube a internetu celkově jsou toho tuny. Z části je to zapříčiněno tím, že z některých aspektů této opravy jsem byl tak naštvaný, že nebyla ani nálada.

20.2.2012 21:52

Blatník a tak dále

Tak, dorazil blatník, který jsem sám doma nalakoval, prozatím to postačí, na autě je ještě mnoho práce než se mohu začít věnovat vzhledu, nechci mít na pohled leštěnku a technicky křáp-jak jich jezdí mraky. Prvně to musí být správné BMW a až pak tak může vypadat :) Tento týden se chystá již zmíněný vanos, výměna blatníku a možná jedno horní uložení tlumiče

15.2.2012 18:04

Vyvařeno+ dárek z US

Tak se bafo dočkalo vyvaření předních částí prahů okolo zvedacích bodů, fotky z průběhu nejsou, jelikož sám nedisponuji momentálně cočkem a mechoš to udělal opravdu luxusně za celkem dost směšný peníz. Dále mi konečně dorazila vanos repas sada od Beisanu z Emériky:-). Tak se těšte, plánuji bud foto nebo rovnou videonávod jak na vanos v cz

31.1.2012 21:40

Výfuk

tak nové fotky z práce na výfuku, strašně mi olejzal.

23.1.2012 22:21

Nejaké nové díly

No, tak jsem po delší odmlce zde s nějakou tou novinkou. Jelikož se na autě docela dost makalo a vyměnilo mnoho věcí, je to zase o kus blíže pořádné E36. Bohužel vše se nefotilo, ale nějaké ty fotky jsou. Takže co se řešilo, řešily se přední silentbloky- excentrické z M3 plné, stabilizační tyčky přední, přední a zadní brzdové desky, levá poloosa kvůli mlátícímu vnějšímu kloubu (starší vyšla na 500 kč) , dále zatírání míst kde chytala koroze než půjde na lakování částí. Čeká nás vyvaření kousku prahu, dále se čeká na repas sadu VANOSU z US, stím spojené svíce a těsnění ventildeklu. Doma mám již konečně nové koleno sání, sehnal jsem liťáky se skoro novými pneu za hodně slušný peníz, kamarád mi daroval pěkný znáček M-power :), mění se přední znak za hezčí. Plus nějaká ta kosmetika na kůži a interiér, kastli. A co nás čeká a nemine? Drážkový řemen a kladky, obložení ruční brzdy a.. to by mělo být vše, no uvidíme :) Ještě doplní starší díly- nový plastový levý podběh, řadička kožená m3 apár žárovek patic atd :-)

1.12.2011 12:56

doplnění

Doplněno info o interiéru, BC, Brzdách


Další vozy BMW řada 3



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
7
prostornost
8
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
8
provozní náklady
8
náhradní díly
9

Některé díly levnější jak na fiestu zbytek také vpohodě

výkon motoru
10
spotřeba
7
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
9
brzdy
9
zavazadlový prostor
7

Celkem velký, ale třeba takovej monitor typu crt větších rozměrů, nebo krabici tam někdy prostě nedáte






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…