Recenze

8 Majitel

Renault Mégane Grandtour

8.89 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Renault Mégane, foto 1 Renault Mégane, foto 2 Renault Mégane, foto 3 Renault Mégane, foto 4 Renault Mégane, foto 5 Renault Mégane, foto 6 Renault Mégane, foto 7 Renault Mégane, foto 8
Renault Mégane, foto 9 Renault Mégane, foto 10
 

Technické info

Přezdívka auta žádná Rok výroby 2014 Koupeno nové najeto [km]:50000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1461 výkon [kW]: 81 kroutící moment [Nm]: 240 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11.1 maximální rychlost [km/h]: 199 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 486 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 4.8

Popis vozu

Renault Mégane Grandtour, 1.5DCi

Silné stránky

+ velikost vnitřního prostoru
+ nízká nákladová hrana
+ dobrý poměr výkon/cena
+ úsporný motor 1.5 DCi , 81kW
+ kaplička palubní desky (digitální ukazatel rychlosti, přehledné, líbí se mi)
+ slušně odhlučněný motor
+ dobré jízdní vlastnosti (podvozek). Focus to sice není, ale na silnici drží dobře. U Škody Rapid jsem měl z podvozku pocit horší.

Slabé stránky

- průměrné dílenské zpracování uvnitř interiéru (středová kaplička a hluk od dveří viz. zkušenosti se servisem)
- palubní počítač neumí česky!!!
- lehce podprůměrné rádio a hlavně repro.
- ukazatel zařazeného stupně nabádá k přeřazení na vyšší rychlost příliš brzy
- u krátké verze (hatchback) málo místa pro cestující na zadních sedadlech. Grandtour (kombi) má delší rozvor a to je znát !!!
- systém stop/start: mé vozidlo jej naštěstí nemá, ale náhradní vůz jej měl. Stop/start spojen s dieslovým motorem je neštěstí. Na dálnici do kopce 130km/h. Před vámi náhle kolona, vy zastavíte, no a motor se okamžitě vypne. Co to dělá s turbem netřeba komentovat.
- na závěr snad ještě umístění tlačítka zapínání tempomatu mezi sedaly. Samotné nastavování rychlosti je na volantu. Mohlo tam být vše.. Ovšem zvykl jsem si rychle a za velký nedostatek to určitě nepovažuji.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Vozidlo je zánovní a zatím žádné poruchy nebyly. Snad dvě "závady":1) malá odolnost barvy na středovém tunelu /místo kde se dotýká pravé koleno/. Objevilo se už při cca 15.000km. Při dotazu na servisu.: prej opotřebení . 2) po ujetých cca 30.000km se objevilo občasné vrzání ve dveřích, při 40.000km už pravidelně. Zřejmě někde něco přesně nelícuje.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Vcelku bez komentáře.

 


Přidat názorDiskuse: Renault Mégane Grandtour

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

Další vozy Renault Mégane



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
8

Vozidlo jsem měl 12 měsíců, najeto nec. 60is km. Motoricky bez závad, trochu horší zpracován interiéru. PS: pokud někdo prodává ojeté vozidlo tzv. referentské nebo firemní, tak 3 leté auto s 80.000km?... asi nebude něco sedět..

praktičnost
10

Kombi je prostě kombi. GRANDTOUR působí sportovně, přitom má dostačující zavazadlový prostor a dostatek místa vzadu. Příjemné jsou střešní lišty na nosič, nízká nákladová hrna kufru a dostatek různých odkládacích prostor a schránek.

prostornost
9

V rámci konkurence slušné, nicméně jsou prostornější kombíky :-)

jízdní vlastnosti
8

Ve srovnání s Fordem Focus (2004 první model) jsou přeci jen horší, ale ne dramaticky. Naopak mé předchozí vozidlo byla Škoda Rapid (2014) a ta měla podvozek pocitově trochu horší. Možná stojí za zmínku mírná nedotáčivost při ostřejší jízdě.

jízdní komfort
8

Na danou kategorii dobrý. Pohodlná sedala, dobré odpružení, pro mě tak akorát. Co mi vadí je málo místa na pravou nohu, dotýká se kolenem spodku palubní desky (ale to je individuání).

provozní náklady
9

Zatím mohu uvést jen spotřebu, průměr cca 4,8l/100km (více u spotřeby). V zimě cca 5l/100km. Roční servis při 30.000km cca 5.500,- Kč vč. DPH

náhradní díly
8

Zatím bez zkušeností.

výkon motoru
9

Vzhledem k objemu 1.5 velice slušný (81kW). Vozidlo akceleruje na 6st při 90 na 130 dostatečně. "Dvoulitr" to sice není, ale za mě dobrý :-).

spotřeba
10

Kombinovaná spotřeba při běžné jízdě cca 4,8l/100km. S hodně lehkou nohou mimo obec při 90km/hod se dá jet za 3,8l/100km!! Při 130km/h stoupá, ale dá se ujet 100km za 4,5litry. Průměr pak 4,8-5l/100km. Mám ovšem slušný denní nájezd km (min.200km).

hlučnost motoru
8

Odhlučnění uvnitř kabiny je velice dobré. Skoro nepoznáte, že jedete v dieslu. Horší už to je, pokud v létě stáhnete okna. Klepání motoru jasně prozradí, jaké palivo to u benzínky budete tankovat.

kvalita sedadel
9

Velice dobrá, jen látka působí trochu laciněji. Ale na funkci to nemá vliv :-) Snad jen sedáky by mohly být trošičku delší. Ale to už jsem hodně přísný.

brzdy
7

Slušné, snad jen parkovací (ruční) brzda by mohla být účinější. Zvážil bych asisitent rozjezdu do kopce , který jsem u předchozího vozidla měl. Zde není.

zavazadlový prostor
10

Výborný. Složení zadních sedadel sice nevytvoří ideální rovinu, ale dvě jízdní kola tam dáte, stejně jako menší skříň. A opět zmíním nízkou nákladovou hranu, tvořící rovinu s podlahou kufru. Páté dveře se otevírají dostatečně. Co dodat. Plný počet bodů!






Blesk.cz

Hazard se životem! Otec (28) se s dcerkou procházel v kolejišti, pak napadl strážníka

Hazard se životem! Otec (28) se s dcerkou procházel…

Hazard se životem, aroganci a vulgarity předvedl strážníkům muž (28), kterého hlídka přijela napomenout do…

Ludmila (81) se bojí o rodinný pozemek a ptá se: Může nám ho starosta vzít?

Ludmila (81) se bojí o rodinný pozemek a ptá se:…

„Je to naše, nebo ne?“ Tak přesně tuto otázku položila Ombudsmanovi Blesku paní Ludmila Zelenková (81) se…

 

iSport.cz

Trailer filmu Zátopek: Víc než fyzická proměna, herec hledal Emila v sobě

Trailer filmu Zátopek: Víc než fyzická proměna,…

Půjde o jeden z nejočekávanějších filmů roku. Zátopek vběhne do kin 26. srpna. Film Davida Ondříčka ukazuje…

Rasismus na Spartě: podmínka a pokuta v Česku. Řízení zahájila i UEFA

Rasismus na Spartě: podmínka a pokuta v Česku.…

Disciplinární komise UEFA oficiálně zahájila řízení s fotbalovou Spartou kvůli rasistickým projevům části…

 

Reflex.cz

Byl to očistec. Exkluzivní rozhovor s doktorem Voráčkem, nařčeným bořitelem českých olympijských snů

Byl to očistec. Exkluzivní rozhovor s doktorem…

Vlastimil Voráček, lékař, který se měl starat o české sportovce na olympiádě v Tokiu, už je zpátky v Česku.…

Lebky a špinavá prostěradla. Fascinující fotografie 100 let starého lazaretu

Lebky a špinavá prostěradla. Fascinující fotografie…

„Jednoho dne jsem našel opuštěnou podzemní chodbu, která byla využívána za 1. světvé války britskými a…